6B04700 Бакалавр по специальности маркетинг в Университет «КИМЭП»
-
Цель образовательной программы • describe sales and marketing process and conduct market research; • explain the importance of customer satisfaction, creating customer value and the customer relationship management; • apply tactical and strategic marketing for acquiring and retention of customers in an ethical manner; • analyze consumer behaviour, consumer and industrial markets, and new product development process; • evaluate local, regional, and global markets’ strategies in the context of globalization; and • Describe and apply the concepts and theories of ethics as they apply to the field of Marketing.
-
Академическая степень Бакалавриат
-
Языки обучения Английский
-
Название ВУЗа Университет «КИМЭП»
-
Срок обучения 4 года
-
Объем кредитов 240
-
Группа образовательных программ B047 Маркетинг и реклама
-
Предметы на ЕНТ Математика и География
-
Область образования 6B04 Бизнес, управление и право
-
Направление подготовки 6B041 Бизнес и управление