Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01303 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

  • Балалардың демалысын ұйымдастыруды басқару жүйесін қалыптастыру және дамыту
    Несиелер: 5

    Каникулдық балалар демалысын ұйымдастыру бойынша тәрбие - білім беру ортасын құру жағдайында қазіргі заманғы білім беру менеджментін қарастыру. Балалар отағасы жүйесінде жоғары білікті кадрларды даярлауды ұйымдастыру жүйесі. Проблеманың жай-күйін жүйелі талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары оқу орнында педагогтің кәсіби мәдениетін қалыптастыру
    Несиелер: 5

    Кәсіби және педагогикалық мәдениеттің негізгі компоненттері. Кәсіптік педагогикалық мәдениеттің моделі, оның негізгі компоненттері (аксиологиялық, технологиялық, жеке-шығармашылық) Кәсіби педагогикалық мәдениеттің аксиологиялық компоненті Педагогикалық құндылықтар тиісті қызметтің шарты мен нәтижесі ретінде. Кәсіптік-педагогикалық мәдениеттің технологиялық компоненті. Жеке тұлға - кәсіби-педагогикалық мәдениеттің шығармашылық компоненті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балалар үшін демалысты ұйымдастырудың әлеуметтік-педагогикалық моделі
    Несиелер: 5

    Уақытша балалар қауымдастығының жағдайында кіші мектеп оқушыларының әлеуметтену және әлеуметтену траекториясы саласындағы теориялық және әдіснамалық тәсілдермен танысу; Балалардың уақытша бірлестігінде білім беру және тәрбиелік ортаны дамыту үшін жағдайлар жасау; балалар орталығында балаларға арналған инновациялық ойын-сауық және білім беру технологияларын әзірлеу және апробациялау; Балалар орталығының тәрбиелік және білім беру ортасы туралы тұжырымдаманы жүйелеу. Курстың материалдары халықаралық және қазақстандық тәжірибелердің теориялық және практикалық материалдарын қамтиды.Балалардың демалысын ұйымдастырудың теориялық-әдіснамалық және психологиялық-педагогикалық негіздерін дамыту мен жай-күйін тарихи-педагогикалық талдау. DOC-нің қазіргі заманғы ұйымдастыру формалары мен түрлері, жұмыс формалары, әдістері мен әдістері, басқарудың аспектілері. Балалар демалысын ұйымдастыру бойынша НҚА және ДОК балаларының өмірі мен денсаулығын қорғау жөніндегі нұсқаулық. Білім беру және білім беру ортасының әлеуметтік-педагогикалық моделі DOC. ДОК жағдайында кіші мектеп оқушыларының жеке басын әлеуметтендіру траекториясы: түрлері мен түрлері, әлеуметтенудің векторлары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғарғы оқу орнындағы педагогтің этикасы
    Несиелер: 5

    Кәсіби этиканың ерекшеліктері: жалпы (жоғары моральдық құндылықтар, арнайы-кәсіби моральдық нормалар мен құндылықтар, Тараптардың теңсіздігі, корпоративтік, еңбек белсенділігі) және ерекше (жеке). Педагогикалық қызметтің ерекшелігі (педагогтың еңбек пәні және жауапкершілігі, педагогикалық қызметтің полифункционалды сипаты, педагогикалық қызметтің шығармашылық сипаты).Педагогтың өз еңбегіне қарым-қатынас этикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық деонтология
    Несиелер: 5

    "Деонтология" термині. Деонтология принциптері. Педагогтың кәсіби қызметі саласындағы мінез-құлық ережелері мен нормалары. Педагогикалық қызметтің ерекшелігі. Педагогтың кәсіби жауапкершілігі. Педагогтың кәсіби мәдениеті. Гуманистік педагогика. Педагогтың кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері. Педагогикалық қызметтің компоненттері. Педагогтың жалпы мәдениетінің мазмұны. Педагогтың кәсіби құзыреттілігі мен мәдениеті. Біліктілік сипаттамасы педагог құзыреттілігінің нормативтік моделі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    "Шет тілі (кәсіби)" (ағылшын) пәні грамматика курсын, кәсіби сипаттағы лексикалық материалды және кәсіби бағыттағы мәтіндерді қамтитын міндетті жалпы білім беру пәні болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары мектеп педагогикасы негізгі мәселелерді қамтиды: жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы, Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі, педагогикалық ғылым әдіснамасы, жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігі, жоғары мектепте оқыту теориясы (дидактика), жоғары мектепте оқытудың кредиттік жүйесі негізінде оқыту үдерісін ұйымдастыру, болашақ мамандарды дайындауда оқытудың белсенді әдістері мен формалары, жоғары мектепте жаңа білім беру технологиялары, жоғары мектептің ғылыми қызметінің теориясы. СҒЗЖ, жоғары мектеп маманның тұлғасын қалыптастыру және тәрбиелеудің әлеуметтік институты, Білім берудегі менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балалар демалысы мен тынығу теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Отандық және шетелдік тәжірибелерден балалар демалысын ұйымдастыру бойынша теориялар мен әдістерді заманауи талдау. Балаларды сауықтыру орталықтарының педагогикалық ұжымын даярлау және қайта даярлау бойынша мәселелерді, тәсілдерді қарастыру. Балалар лагерлерінің жұмысы мен түрлерін жүйелі талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    "Басқару психологиясы" пәнінің мазмұны негізгі мәселелерді қамтиды: басқару жүйесін зерттеу тәсілдері, басқару қызметінің мәні және оны зерттеудің негізгі тәсілдері, еуропалық, американдық, жапон басқару жүйесінің теориялық және практикалық психологиялық аспектілері, ұйым қызметкерінің тұлғасы психологиялық талдау және басшының басқарушылық әсер ету объектісі, басқару қарым-қатынас психологиясы, іскерлік келіссөздер психологиясы, экстремалды және стресстік жағдайлардағы басқару қызметі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    "Ғылым тарихы мен философиясы" курсы ғылым феномені проблематикасына арнайы талдау пәні ретінде енгізеді. Ғылым тарихы мен теориясы және ғылымның философиялық, социологиялық талдауы туралы түсінік береді. "Ғылым тарихы мен философиясы" курсы магистранттарда ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, ғылыми-зерттеу қызметінің аналитикалық қабілеті мен дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мультимәдениетті ортада білім беру
    Несиелер: 5

    полимәдени білім мақсаты - басқа мәдениеттерге үшін түсіністік пен құрмет сезімін және түрлі ұлттың, нәсілдің наным мен діндердің адамдармен бейбітшілік пен келісімде өмір сүру қабілетін әзірледі көпұлтты және көп мәдениетті ортада белсенді және тиімді өмір қабілетті адам қалыптастыру,. көпұлтты білім беру мазмұны көпөлшемді болып табылады және АҚШ гуманитарлық пәндер бөлігі ретінде көп ұлтты білім мәселесін қарастыруға мүмкіндік береді пәнаралық жоғары дәрежесі, ғылыми, көркем және эстетикалық цикл. Курс тарихи және мәдени қағидаттарға негізделген. Мазмұны Қазақстан территориясында ежелден келе жатқан адамдарға және жақында өткен тарихи кезеңде көшіп келген адамдарға дүниетанымның сипаттамасын есепке алады. Бұл мыңжылдықтарда бір-бірін табыстаған және жалпы қазақстандық мәдениеттің ерекшелігіне байланысты мәдениеттердің бірлігін түсіндіруге мүмкіндік беретін тәсіл. Бұған қоса, бұл әдіс мемлекеттің аумағында қазіргі уақытқа дейін көптеген мәдениеттердің өмір сүру феноменін түсінуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш мектептегі білім мазмұнын және білім беру технологиясын дамытудың ғылыми-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Бастауыш мектепте білім берудің негізгі идеялары, парадигмалары мен концепциялары, мазмұны және оқыту технологиялары. "Бастауыш мектептегі білім беру мазмұны және оқыту технологиясы" ұғымының мәні педагогикалық санат ретінде және оның компоненттерінің сипаттамасы. Әр түрлі деңгейлердегі бастауыш білім беру мазмұнын іріктеу, қалыптастыру және құрастыру принциптері (теориялық түсінік, оқу пәні, оқу материалы).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым мен бастауыш білімнің өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарға арналған, студенттердің бакалавриатта алған бастауыш мектепте педагогиканың базалық біліміне және жеке әдістемелерді оқытуына сүйенеді. Бастауыш педагогикалық білім беру саласындағы ғылымның қазіргі мәселелерін қарастырады. Пән магистранттардың педагогикалық құбылыстарға ғылыми көзқарас іздеу мәселелерінде құзыреттілігін тереңдетуді қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогиканың әдіснамалық мәселелері
    Несиелер: 5

    Білім беруді дамытудың әлемдік дағдарысы. Білім берудің заманауи парадигмасы. Қазіргі заманғы жоғары білім беруді дамытудың мегатенденциясы (гуманизация және демократизация, ақпараттандыру, әртараптандыру, компьютерлендіру, интернационалдандыру және білім беруді жаһандандыру және т.б.). Педагогикалық ғылымның әдіснамасы туралы түсінік. Әдістеме деңгейлері: әдіснаманың философиялық деңгейі; әдіснаманың жалпы ғылыми деңгейі; нақты-ғылыми әдіснама; технологиялық әдіснама.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инклюзивтік білім беру (тереңдетілген оқыту курсы)
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны негізгі төрт модульді қамтиды: инклюзивті білім беру мәселесін зерттеудің қазіргі теориялық, әдістемелік және құқықтық аспектілері. Арнайы педагогикалық талаптары бар балаларды әлеуметтендіруді зерттеудің теориялық негіздері. Арнайы педагогикалық қажеттіліктері бар балалардың психологиялық-педагогикалық қолдауына инклюзивті білім беруді дамыту. Арнайы педагогикалық мұқтаждықтары бар балаларды әлеуметтендіруге арналған қазіргі әлеуметтік және философиялық көзқарас.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру процесін бағалау және мониторингілеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Әртүрлі елдердің бағалау жүйесінің әдістемесі мен тәжірибесі. Критериалды бағалау жүйесінің әдіснамасы. Бағалау жүйесін іске асыру механизмі. Критериалды бағалау жүйесінің құрылымы. Бағалау құралдарын әзірлеу процесі. Болашақ мамандарды мониторинг жүргізу кезеңдерімен таныстыру. Мониторинг барысында алынған деректермен жұмыс ерекшелігін зерделеу. Білім беру мекемесінің қызметін рейтингтік бағалаудың ерекшеліктерімен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық инновация
    Несиелер: 5

    Білім жалпыадамзаттық құндылық және әлеуметтік-мәдени феномен ретінде. Білім берудегі инновациялық үрдістер. Инновациялық білім беру кеңістігіндегі педагог-зерттеушінің қызметі. 12 жылдық жалпы орта білім берудің даму тенденциялары. Мектепті құзыреттілік көзқарас рухында реформалау. Оқытудың инновациялық әдістерінің мәні және оларды оқу процесіне енгізу ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш білім беру бойынша болашақ мамандарды кәсіби қызметті дайындаудың әдіснамасы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Бастауыш білім беру бойынша болашақ мамандарды кәсіби қызметке даярлаудың әдістемесі мен әдістемесі" пәнінің курсына кіріспе. Оқу-кәсіби қызметінің мәні мен құрылымы. Кәсіби әдіс. Маман тұлғасының кәсіби-маңызды қасиеттері. Кәсіби қызметке мотивациялық-құндылық қарым-қатынас. Маманның кәсіби-тұлғалық дамуының акмеологиялық негіздері. Кәсіби тұлғалы дамудың психологиялық механизмдері. "Құзыреттілік" ұғымын анықтау тәсілдері, құзыреттілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Түзету педагогикасы
    Несиелер: 5

    Практикалық педагогикалық түзетулерге кіріспе; практикалық психолог қызметінің саласы ретінде психологиялық-педагогикалық түзету; психологиялық-педагогикалық түзету жұмысының негізгі түрлері, принциптері, мақсаттары мен міндеттері; түзету бойынша психологиялық-педагогикалық бағдарламаны құру принциптері және негізгі түрлері; практикалық түзету әдістері;ойын терапиясы;әдістің жалпы сипаттамасы;ойын терапиясының негізгі түрлері мен түрлері;балада орталықтанған ойын терапиясы процесінің кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологияның теориялық-әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Ғылым әдіснамасы туралы жалпы түсінік. Қазіргі ғылыми танымның негізгі әдіснамалық концепциялары. Психологияның негізгі принциптері. Психологияның онтологиялық базисі және адамның мәні туралы түсінік. Психологиядағы "адам" және "тұлға" ұғымдары. Әлемдегі адам болмысының іргелі жағдайлары. Тұлғаны тәрбиелеудің мәні. Психологиялық бағыттар мен мектептердің категориялық талдауы. Қазіргі ғылымның зерттеу пәні мен әдістерінің өзара байланысы. Психологиядағы эксперименталды әдіс мәселесі. Психологиялық практиканың әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Аутизмі бар балаларды оқыту мәселелері
    Несиелер: 5

    Аутизмі бар балалардың психикалық дамуының ерекшеліктері туралы психологиялық-педагогикалық түсініктерді талдау: аутизмдік мінез-құлықтың түрлері мен типтері. Балалардың аутиялық мінез-құлқын зерттеудің шетелдік және отандық тәжірибесі. Аутикалық балалардың өзіндік санасының ерекшеліктерін салыстырмалы талдау. Балалар мен жасөспірімдердің аутизм проблемаларын анықтау саласындағы зерттеудің әдістері мен тәсілдері. Балалардың аутиялық категориясымен жұмыс істеу бойынша қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық тәсілдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инновациялық педагогикадағы шығармашылық стилі
    Несиелер: 5

    Инновациялық педагогика идеяларының пайда болуының әлеуметтік және ғылыми алғышарттары және көздері, оның дамуы. Негізгі ұғымдар. Қазақстан Республикасының Білім беру жүйесіндегі инновациялық үрдістер, педагогикалық жаңалықтардың жіктелуі, жаңашыл педагогтар. Педагогтың инновациялық шығармашылық қызметінің құрылымы. Педагогикалық жаңалықтарды жобалаудың негізгі рәсімдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық қызметке дайындықты қалыптастыру технологиясы
    Несиелер: 5

    Магистранттардың педагогикалық қызметке дайындығын қалыптастырудың теориялық аспектілері. Магистранттардың педагогикалық қызметке дайындығын қалыптастыру процесінің моделі . ЖОО магистранттарының педагогикалық дайындық барысында қолданылатын дидактикалық құралдар қарастырылады; кәсіби-педагогикалық қызметті орындауға дайындықты қамтамасыз ететін шарттар негізделеді, педагогикалық қызметке дайындықты қалыптастыру моделінің ұйымдастыру-педагогикалық шарттарын жүзеге асыру мәселелері қарастырылады. Кәсіби қызметтің этикалық принциптерін меңгеру оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш мектептегі математика бойынша жұмысты жоспарлау
    Несиелер: 5

    Бастауыш мектептегі жұмыс ерекшеліктері. Магистранттің өзіндік жұмысының жалпы сипаттамасы. Сыныпта математиканы оқытуды ұйымдастыру. Сыныпта математиканың сабағын ұйымдастыру. Мүгедектікті саралау дәрежесі. Өзіндік жұмыстарды оқыту, арнайы жасалған материалдарды пайдалану. Әртүрлі сынып оқушылары арасындағы өзара әрекеттесу әдістері. Біріктірілген сабақтың тұжырымдамасы, оның ерекшеліктері, түрлері, жүргізу әдістері. Бастауыш мектепте интеграцияланған сабақтарды пайдалану. Кешенді сабақты дайындау. Ұжымдық оқыту ұғымы. Магистранттердің жұмысын ұйымдастыру әдістері. Ауыспалы міндеттер әдісі, өзара әрекеттесу тәсілі, жеке тапсырмаларды өзара тексеру және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім беру жүйесіндегі психологиялық қызмет
    Несиелер: 3

    Курс мектепке дейінгі және мектеп мекемелерінде психолог қызметінің негізгі теориялық, әдістемелік және практикалық мәселелерін баяндауды ұсынады. Балалар мен жасөспірімдермен жұмыс жасауда ғылыми-психологиялық білімді іске асыруға ерекше көңіл бөлінеді. Мектепке дейінгі, мектеп балалық шақтың, жастық пен жастық шақтың барлық кезеңдерінде психолог қызметінің түрлі бағыттары бойынша әртүрлі бағдарламалар мен әдістер ұсынылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жасы кіші мектеп оқушысының психология-педагогикалық диагностикасы
    Несиелер: 5

    Мұғалімнің диагностикалық қызметі - қатысушылардың нақты жағдайын анықтауға, педагогикалық өзара іс-қимыл үдерісіне қатысатын өзгерістердің нақты жағдайын анықтауға, сондай-ақ осы өзгерістердің перспективаларын болжауға арналған кәсіби қызметінің ажырамас бөлігі. Пәнді зерттеу барысында диагностика мұғалімнің кәсіптік қызметінің саласы, білім берудегі диагностиканың пайда болуы және дамуы, білім беру жүйесінде диагностика теориясы мен практикасы, диагностикалық әдістер мен әдістер, мұғалімнің диагностикалық қызметінің логикасы мен құрылымы, мұғалімнің диагностикалық мәдениеті сияқты негізгі ұғымдар болы�� табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Баланы білім берудегі психологиялық-педагогикалық қолдау
    Несиелер: 3

    Білім беруде баланы педагогикалық қолдаудың теориялық-әдіснамалық негіздері. Балаларды педагогикалық қолдау мен психологиялық қолдаудың қазіргі жағдайы мен міндеттері. Педагогикалық қолдау: түсінігі, құрылымы, мәні және қажеттілігі. Баланы педагогикалық қолдауды ұйымдастырудың әдістемесі мен тәжірибесі. Педагогикалық қолдаудың шетелдік тәжірибесін талдау. Балаларды педагогикалық қолдауды жобалау технологиялары. Педагогикалық қолдау кезеңдері, нәтижелері мен проблемаларының сипаттамасы. Мүгедек баланы тәрбиелеп отырған ата-аналарды педагогикалық қолдау. Жетім балаларды педагогикалық қолдау. Қиын өмірлік жағдайларда балаларды педагогикалық қолдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математика бойынша дидактикалық материалды дайындау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Дидактикалық материал түсінігі және оны математика сабақтарында қолдану. Қызықты материалдары бар дидактикалық құралдарды дайындау. Электронды дидактикалық материал. Математиканы оқытуда көрнекілік құралдарын қолдану. Электронды дидактикалық материалды құру. Математика сабағында табиғи құралдар мен көрнекі құралдарды қолдану. Табиғи материал негізінде дидактикалық материал жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бастауыш мектептегі қазіргі заманғы білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Тәрбие технологиялары. Жүйе құраушы компоненттер. Тәрбие технологиясы: жеке, топтық, ұжымдық, жаппай, мінез-құлық, іс-әрекет, интериоризаторлық, нейролингвистикалық, бағдарламалау, материалистік, прагматикалық, гуманистік, антропософтық. Ш. А. Амонашвили Гуманно – тұлғалық технологиясы. Ақпараттық – коммуникациялық технология (АКТ). Сыни ойлауды дамыту технологиясы. АРТ-технология. Шоу-технологиялар. Денсаулық сақтау технологиясы. Табысқа жету жағдайын құру технологиясы. Жобалық оқыту технологиясы. Жеке тұлғаға бағытталған технология. Тьюторлық-педагогикалық қолдау технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі инновациялық үдерістер
    Несиелер: 5

    Қазіргі қоғамдағы инновациялық үрдістер, инноватика ғылыми зерттеулер саласы ретінде. "Жаңашылдық" ұғымы. Жаңашылдық инноватиканың негізгі ұғымы ретінде. Жаңалықтың ерекшелігі (абсолютті, салыстырмалы, шартты, субъективті, жалған субъективті). Педагогикалық инноватиканың ерекшеліктері. Инновациялық үдерістің сипаты, педагогикалық инновациялардың жіктелуі: енгізілетін өзгерістердің ауқымы бойынша, проблематика бойынша, тәжірибеге енгізер алдында ұғыну бойынша. Жаңалықтарды табысты жүзеге асыру принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психологиялық ыңғайлы және қауіпсіз білім беру ортасын қалыптастыру
    Несиелер: 3

    Білім беру ортасы: феноменді қарастырудың негізгі тәсілдері. Психологиялық жайлы және қауіпсіз білім беру ортасын жобалау және қалыптастыру технологиясы. Білім беру ортасының жағдайы ретінде психологиялық жайлылық және қауіпсіздік. Психологиялық жайлылықты тұрақсыздандыру және білім беру ортасының қауіпсіздігі факторлары. Білім беру ортасының психологиялық сараптамасына негізгі тәсілдердің аналитикалық шолуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Үлгерімі төмен оқушының психологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл курс магистранттердің проблемалары бойынша негізгі психологиялық-педагогикалық зерттеулер жүйеленген. Осындай баланың психологиялық дамуының негізгі заңдылықтары және оның тәрбиесі қарастырылады. Сәтсіз магистранттің тұлғасы және оның даму проблемасы. Жеке тұлғаның эмоционалдық-ерікті және жеке-типологиялық саласы. Магистранттердің жеке қасиеттерін психокоррекциялаудың негізгі принциптері мен әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кіші сынып оқушыларының оқу жетістіктерін диагностикалау
    Несиелер: 5

    Кіші сынып оқушыларының оқу жетістіктерін диагностикалауда білім мен дағдыларды қалыптастыру. Қорытынды: бастауыш сынып мұғалімінің диагностикалық жұмыстарының теориялық негіздері. «Диагностика» түсінігі. Диагностика мұғалімнің диагностикалық қызметінің компоненті ретінде. Оқытушының диагностикалық қызметінің мақсаттары мен міндеттері. Жас оқушылардың оқу жетістіктерін диагностикалау әдістері мен құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жасы кіші сынып оқушыларын математикалық ойын қалыптастыру мен оқыту
    Несиелер: 5

    Кіші мектеп оқушыларының математика пәні бойынша оқу үрдісін ұйымдастыруда кәсіби білім мен дағдыларды қалыптастыру. Магистранттердің математикалық білімін оқу үрдісін және нәтижелерін зерттеу дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бастауыш мектептегі практикуммен бірге педагогикалық технологиялар негіздері
    Несиелер: 5

    Педагогикалық технологиялардың теориялық-әдістемелік негіздері (педагогикалық технологияның тұжырымдамасының мәні, педагогикалық технологиялардың негізгі аспектілері, технологиялық тәсілдің мәні). Әлеуметтік білім (білім беру тұжырымдамасы, дамуы, қалыптасуы, білім беру, өзін-өзі тәрбиелеу, білім беру, өзін-өзі тәрбиелеу, әлеуметтендіру, әлеуметтік білім, жеке тұлғаның жетістігі). Педагогикалық технологиялардағы тұлғаның тұлғасы (жеке тұлға, тұлға, жеке тұлға, жеке қасиеттердің құрылымы)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    қоғамдық өмірдегі ғылым мен білім берудің рөлі; ғылыми танымның дамуындағы заманауи үрдістер туралы; жаратылыстану (әлеуметтік, гуманитарлық, экономикалық) ғылымының өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелері; жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігі; жаһандану үрдістерінің қайшылықтары мен әлеуметтік-экономикалық салдары туралы түсінікке ие болу;

  • Код ON2

    ғылыми танымның әдіснамасын; ғылыми қызметті ұйымдастыру принциптері мен құрылымын; оқу үрдісінде студенттердің танымдық іс-әрекетінің психологиясын; оқытудың тиімділігі мен сапасын арттырудың психологиялық әдістері мен құралдарын білу;

  • Код ON3

    Алынған білімді ғылыми зерттеулер контекстінде идеяларды бірегей дамыту және қолдану үшін қолдана білу; қазіргі концепцияларды, теорияларды және процестер мен құбылыстарды талдау тәсілдерін сыни талдау; жаңа таныс емес жағдайларда зерттеу міндеттерін шешу үшін әр түрлі пәндер шеңберінде алынған білімді біріктіру; білімді біріктіру жолымен толық емес немесе шектеулі ақпарат негізінде пікір шығару және шешім қабылдау; жоғары мектептің педагогика және психология білімін өзінің педагогикалық қызметінде қолдану; оқытудың интерактивті әдістерін қолдану;

  • Код ON4

    ғылыми-зерттеу қызметі, стандартты ғылыми міндеттерді шешу; кредиттік оқыту технологиясы бойынша білім беру және педагогикалық қызметті жүзеге асыру; Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі; білім беру процесінде қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалану; кәсіби қарым-қатынас және мәдениетаралық коммуникация; шешендік өнер, ауызша және жазбаша түрде өз ойларын дұрыс және қисынды ресімдеу; күнделікті кәсіби қызмет үшін қажетті білімді кеңейту және тереңдету және докторантурада білім алуды жалғастыру;

  • Код ON5

    ғылыми зерттеулер әдіснамасы саласында; жоғары оқу орындарындағы ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында; қазіргі заманғы білім беру технологиялары мәселелерінде; кәсіби саладағы ғылыми жобалар мен зерттеулерді орындауда; білімді тұрақты жаңартуды қамтамасыз ету, кәсіби дағдылар мен іскерлікті кеңейту тәсілдерінде құзыретті болуы тиіс.

Top