Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02201 Философия в Торайгыров университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «Философия» білім беру бағдарламасының мақсаты - шығармашылық ойлау, кәсіпкерлік және көшбасшылық дағдылары, кәсіби мәдениетінің жоғары деңгейі, қазіргі заманғы философияға бағдарланған, қазақстандық қоғамды жаңғырту процестерін түсіну және өз білімдерін кәсіби деңгейде қолдануға қабілетті жоғары білікті және бәсекеге қабілетті кадрларды даярлау. ғылыми-зерттеу және басқарушылық қызметті табысты жүзеге асырады.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M050 Философия және этика
  • Дайындық бағыты 7M022 Гуманитарлық ғылымдар
  • Академиялық хат
    Несиелер: 5

    Академиялық жазу – бұл ғылыми мәтіндерді: эссе, мақалалар, магистрлік диссертациялар, монографиялар және т.б. жазу әдістемесі. Осы курс шеңберінде өз ойлары мен идеяларын қалыптастыру және дәлелдеу дағдылары, оларды мақсатты аудиторияға жеткізу дағдылары жетілдіріледі. Сондай-ақ, ғылыми мәтіндерді жазу, құрылымдау, пішімдеу, сипаттаманың стилі мен тілін таңдау дағдылары қалыптастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Ғылыми-зерттеу жұмысы. Active Voice. Дайындық бағыты бойынша ғылыми еңбектер. Passive Voice және пассивті конструкцияларды аудару. Уақытша келісу. Ғылыми зерттеулер және жаңа технологиялар. Модальдық етістіктер. Сөйлемдегі етістің функциялары. Ғылыми кітапхана. Инфинитив, герундий. Ғылыми конференция. Түрлері ұсыныстар. Толықтырулар түрлері. Жаңа ғылыми жетістіктер. Тікелей және жанама сөйлеу. Презентация коммуникацияның ғылыми түрі ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымның тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән ғылым феномені проблематикасына арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде енгізеді және ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен тенденцияларын, олардың дамуында алынған және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылған ғылыми білімді өндіру бойынша ерекше іс-әрекет ретінде зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бейіндік пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс бейінді пәндер тақырыбы бойынша сабақ беру әдістерін және тәсілдерін, оқытудың тиімді қарым-қатынасы ретінде оқытудың негізгі компоненттерін, оқыту модельдерін, дағдылары мен стратегияларын және мұғалімдердің ойларын қамтиды. Сондай-ақ, практикалық тапсырма беріледі: сабақ жоспарын жасау (мазмұны, әдістері, құралдары, құрылғылары, уақыты)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орта ғасыр арабмұсылман философиясы
    Несиелер: 4

    Орта ғасыр арабмұсылман философиясы. Араб философиясы - араб халифатының аумағында орта ғасырларда өмір сүрген халықтардың философиясы. Бұл философия әртүрлі және араб тілінде ғана емес, парсы тілінде де құрылды. Мутакаллим, мотазилит және суфизм сияқты бағыттар ерекшеленеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. Педагогиканың тарихи сипаты. Жаһандану жағдайында жоғары білім беруді дамыту. Болон процесі. Қазіргі педагогикалық парадигмалар. Педагогикалық процесс жүйе ретінде. Негізгі теориялар, білім мазмұны элементтерінің сипаттамасы. Студенттің ғылыми-зерттеу жұмысы. Қазіргі білім беру технологиялары, ЖОО-да оқыту түрлері. ЖОО-да Оқытудың кредиттік жүйесі. Эдвайзердің, тьютордың, офис регистратордың қызметі. Білім берудегі Менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Іскери қазақ тілі
    Несиелер: 5

    Курс қазақ тілінен білімді тереңдету мен студенттер сөзінің кәсіби бағытын одан әрі дамытуды мақсат етіп қойып, ең алдымен ғылыми және көсемсөз стильдеріне тән құрылымдарды қолдану бағыттарын дамытуға,іскерлік салада қазақ тілінде ой бөлісу дағдыларының қалыптасуына ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    «Басқару психологиясы» ұсынылған оқыту курсы студенттердің басқару құрылымының құрылымы, динамикасы мен ерекшеліктері, адамдардың мінез-құлқының психикалық реттеуінің құрылымы мен механизмдері, ұйымдық және басқару жүйелерінің әртүрлі түрлеріне енген кезде, сондай-ақ осы жүйелер мен қарым-қатынастардың психологиялық ерекшеліктері туралы кәсіби білімін айтарлықтай толықтырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Платон және Аристотель философиясы
    Несиелер: 5

    Платон мен Аристотельдің философиясы. Платон - Аристотельдің мұғалімі. Олардың әрқайсысы өз философиялық жүйесін құрды. Платон идеализмді және идеялар теориясын дамытты, ал Аристотель материализмді дамытты және өмірдің төрт түпкі себептерінің ресми логикасы мен теориясын дамытты. Екі ойшының да ежелгі грек пәлсапасының классикасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім философиясы
    Несиелер: 4

    Білім беру философиясы интеграциялық ғылым ретінде, білім беру саласындағы саясатты анықтайды, педагогикалық қызметтің және білім берудің негіздерін, оның мақсаттары мен идеалдарын, педагогикалық білім әдіснамасын, жаңа білім беру мекемелері мен жүйелерін жобалау мен құру әдістерін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ философиясындағы антропологиялық дискурс
    Несиелер: 4

    Қазақ философиясының антропологиялық дискурсы. Антропоцентризм - қазақ философиясының маңызды сипаттамасы. Бұл адамның, оның өмірінің, рухани ішкі дүниесінің рөлінің абсолютті маңыздылығын мойындауға негізделген. Әрбір адам абсолютті және елеулі, құнды болып табылады, әлемдегі жағдайына қарамастан. Гуманизм адамдағы жеке қағиданы бекіту, оның бар болуының бірегейлігі ретінде көрінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Рационализм және эмпиризм философиясы
    Несиелер: 4

    Рационализм және эмпиризм философиясы. Қазіргі заман дәуіріндегі екі жетекші және оппозициялық ғылыми бағыт. Рационализм туа біткен идеяларды, ойларды және түсініктер, ғылымның логикалық негізі. Эмпиризм барлық білімді тәжірибе мен байқау үшін азайтады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Синергетика
    Несиелер: 5

    Синергетика - табиғатына қарамастан, жүйенің күрделі тепе-теңсіз жүйелерінде құбылыстар мен процестердің жалпы заңдарын зерттейтін ғылымдағы пәнаралық бағыт. Зерттеу синергетиктерінің объектілері - атомнан адамға дейінгі түрлі жүйелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Неміс классикалық философиясы
    Несиелер: 4

    Неміс классикалық философиясы - философиялық ойды дамытудың сапалы жаңа кезеңі. Ол Канттағы сыни идеализм, Фихтедің субъективті идеализмі, Гегельдің абсолютті идеализмі, Ферхербтің антропологиялық материализмі. Дегенмен, неміс классикалық философиясы - бұл бір рухани білім.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылымның пәндік құрылысы
    Несиелер: 5

    Ғылымның тәртіптік құрылымы ғылыми теорияның құрылымы мен функцияларын, теория мен эксперимент арасындағы байланыс, себептер, ғарыш және уақыт, ықтималдық, ақпарат және жаратылыстанудың басқа да негізгі ұғымдарын зерттейді. Ғылыми пәндер мен білім салаларының қатынастарын зерттейді. Ғылым философиясы білімнің әлеуметтік динамикасының мәселелерімен тығыз байланысты

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазіргі қазақ философиясы
    Несиелер: 5

    Қазіргі қазақ философиясы адамның мақсаты туралы мәселеге жүгінеді, қазақ мәдени этосының бірегейлігін білдіретін ұлттық бастауларға жүгінеді. Қазіргі уақытта қазақ философиясында адамның жеке қалыптасуы мен өзін-өзі анықтау мәселелері, иеліктен шығару жағдайынан шығу жолдары белсенді зерттеледі, сыныптан кейінгі тәртіптің ең өзекті мәселелері талқылануда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Руханият қазақ этникалық мәдениетінің негізі ретінде
    Несиелер: 5

    Руханият қазақ этникалық мәденетінің негізі. Қазақ халқының рухани мәдениетінің тарихы «құндылық-семантикалық мазмұны, қазақтардың рухани мәдениетінің историзмі, өркениет теориясының аясында өркениет теориясының аясында халықтың мәдени дамуының заңдылықтары мен үрдістері, мәдени жетістіктердің трансформациясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    Ғылым мен кәсіби қызмет саласындағы тұжырымдамалық білімдерге ие

  • Код ON2

    Кəсіби қызметтің мақсаттарын айқындайды, оларға қол жеткізудің тиісті əдістері мен құралдарын таңдайды, жаңа білім алу үшін ғылыми, инновациялық қызметті жүзеге асырады, бірлік деңгейінде шешімдер мен жауапкершіліктерді қабылдайды.

  • Код ON3

    Іскерлік, кәсіби, ғылыми әлем саласында органикалық қоғамды құру кезінде көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді

  • Код ON4

    Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде (B1, B2, C1) кәсіби және ғылыми коммуникацияның негізгі дағдыларына ие

  • Код ON5

    Адам ресурстарын басқару тұжырымдамасын құрастырады және жетілдіреді

  • Код ON6

    Әлемде және Қазақстанда философия ғылымының даму жағдайын анықтау

  • Код ON7

    Сыни ойлау дағдыларын, ғылыми әдіснаманы, ақпараттық және коммуникациялық технологияларды меңгеру арқылы философиялық білімдердің перспективалық бағыттарында зерттеулер жүргізеді

  • Код ON8

    Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, философиялық білімнің перспективалық бағыттарда зерттеулер жүргізеді

  • Код ON9

    Адам ресурстарын басқару тұжырымдамасын, уақытты басқару технологиясын жетілдіреді

  • Код ON10

    Басқарушылық міндеттерді шешу үшін нақты тәжірибелік ұсыныстарды қалыптастырады

Top