8D01407 Бейнелеу өнері және сызу педагогін даярлау в Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Инновациялық-кәсіби қызметке қабілетті, барлық деңгейдегі тұтынушыларды қанағаттандыратын жоғары білікті, практикалық жағынан бағытталған ғылыми және ғылыми-педагогикалық кадрлар даярлау. Идеяларды генерациялауға, инновациялық-кәсіби қызметтің нәтижелерін болжай білуге, кәсіби және әлеуметтік саладағы өзгерістерге икемді болуға, оқу және ғылыми үдерістерге басшылық жасауға, шешімдер қабылдай білуге және институционалдық құрылымдар деңгейінде жауапты болуға, ғылыми және практикалық салада күрделі инновациялық
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D007 Көркем еңбек, графика және жобалау педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған педагогтарды даярлау
-
Бейнелеу өнеріндегі жаңа технологиялардың теориялық негіздері
Несиелер: 6Бейнелеу өнеріндегі жаңа технологияларды игеру, сурет салу техникасын жүйелі түрде меңгеру, жанартылған білім мазмұнын оқу үдерісіне бағытталған әдіс-тәсілдерді жинақтау қарастырылады.Шығармашылық шекарасын дамытуға, өнерге деген жаңа бағыттағы зерттеулерін енгізуге, зерттеулердің кешенді процестерін жобалауға, шығармашылық мәдени дамуындағы академиялық және кәсіптік тұрғыда дамуы сипатталады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Сурет өнерінің теориясы мен әдіснамасы
Несиелер: 6Бейнелеу өнерінің теориясы мен әдіснамасы ғылыми-педагогикалық әрекеттерді ұйымдастыру, теориялық және практикалық тәжірибелер жасау қарастырылады.Білім саласындағы зерттеу мәселелерін анықтауда және шешуде теориялық -практикалық білімін жүйелі қолдануға, академиялық және кәсіптік тұрғыда мәдени дамуына ықпал етуі, өздерінің білімдері мен жетістіктерін әріптестеріне, зерттеулердің кешенді процестерді жобалау, ғылыми қоғамдастыққа және жалпы жұртшылыққа дәйектеу жолдары сипатталады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Бейнелеу өнеріндегі герменевтикалық тәсілдер әдіснамасы
Несиелер: 6Бейнелеу өнерінде герменевтикалық тәсілдер әдіснамасыныңтеориялық және шығармашылық бағытта дамуы қарастырады.Ғылыми бағытта сыни ойлауды,зерттеудің кешенді процессін жобалау, білімге негізделген қоғамның технологиялық, «өмір бойы» білімге негізделген қоғамның кәсіби тұрғыда дамуына ықпал ету, мәдени шығармашылық ғылым мен негізгі кезеңдері сипатталады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми бағыттағы кескіндеме және композицияны оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Бейнелеу өнерінде ғылыми бағыттағы кескіндеме техникаларын меңгеру, оларды практикада қолдана білу, композиция құрастыру қабілетін дамыту,түрлі техникаларды меңгеру қарастырылады. Заманауй техникаларды меңгеру, әртүрлі ғылыми ойлар мен теорияларды шығармашылық тұрғыда жобалау және сыни бағалау, жаңа технологияларды қолдана отырып, өзінің кәсіби дамуын жоспарлауды және болжау жолдары сипатталады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Бейнелеу өнеріндегі интеграциялық үдеріс негіздері
Несиелер: 6Бейнелеу өнеріндегі білім беру педагогының мәдениеті мен этикасын талдау,белгілібір саладағы әлемдік және қазақстандық ғылымның жетістіктерін, мәдени дамуында академиялық және интеграциялық үдеріс негіздері қарастырылады.Оқытудың дағдылары мен зерттеу әдістерін меңгеру жолдары,халықаралық ынтымақтастық пен ғылыми байланысты жүзеге асыруға мүмкіндік беретін, оқу процестер ғылыми көзқараспен ойлау, жобалау, интеграциялық үдеріс негіздерін енгізу және бейімдеу қабілеті сипатталады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Сурет өнерінің ғылыми- теориялық негіздері
Несиелер: 6Бейнелеу өнерінің ғылыми- теориялық негіздерін жүйелі түрде түсінуін, сурет өнерінің зерттеу әдістерінің пән аралық білімдері қарастырылады. Заманауи сурет салу техникаларын практикада қолданаотырып, жаңа түрлі техниканы дамыту және шығармашылық идеяларды сыни талдау, мамандыққа бейімдеу қабілеті көрсету, кәсіби деңгейдегі мәселелер сипатталады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Педагогиканың философиясы және әдіснамасы
Несиелер: 6Педагогикалық ғылымның философиясы мен әдістемесі идеологиялық позицияларды, сыни ойлауды, әлемнің ғылыми көрінісін жүйелі түрде түсінуді қалыптастырады; жалпы ғылыми және арнайы зерттеулердің әдістемелік, теориялық және эмпирикалық деңгейлерін білу. Педагогиканың заманауи тұжырымдамаларын жаңа және күрделі идеяларды жобалауға, бейімдеуге қабілеттілігі кәсіби қызметке интеграцияланған зерттеу процесін енгізу және ұлттық пен халықаралық деңгейдегі нәтижелерді тануды қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Бейнелеу өнерінің әртүрлі нысандарының интеграциялық негіздері
Несиелер: 6Бейнелеу өнерінің әртүрлі нысандарын,білім беру педагогының мәдениеті мен этикасы мәселелерін және интеграцияның нысандарын қарастырады. Интеграциялық негіздерін бағалау және синтездеуге, күрделі идеяларды сыни талдауға,теориялық және практикалық тәжірибелер жасауға, зерттеулердің кешенді процестерді жобалауға, әлеуметтік немесе мәдени дамуында академиялық және кәсіптік тұрғыда, ғылыми қоғамдастыққа және жалпы жұртшылыққа жеткізу жолдары сипатталады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми бағыттағы суретті оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Ғылыми бағыттағы суретті оқыту әдістемесінзерттеу саласын жүйелі түрде меңгеруін, осы салада қолданылатын дағдыларын сыни тұрғыдан машықтау, бейнелеу өнерінің дәйектеу формалары қарастырылады. Маңызды ғылыми процестерді ғылыми көзқараспен ойлау, жобалау, енгізу және бейімдеу қабілеттерін көрсету, күрделі идеяларды өзінің шығармашылық өсуін жоспарлай алу, әлеуметтік немесе мәдени дамуында академиялық және кәсіптік тұрғыда бағалау мәселелері сипатталады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Код ON1
бейнелеу өнері саласындағы жүйелі түрде түсінуін, дағдылары мен зерттеу әдістерін меңгеруінкөрсету
-
Код ON2
ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялауға лайық ғылым саласының шекарасын кеңейтуге өздерінің ерекше зерттеулерін енгізу
-
Код ON3
жаңа және күрделі идеяларды сыни талдау, ғылыми көзқараспен сыни ойлауды, зерттеудің кешенді процестерді жобалау, бағалау және синтездеу
-
Код ON4
өздерінің білімдері мен жетістіктерін әріптестеріне, енгізу және бейімдеу қабілетін көрсету, ғылыми қоғамдастыққа және жалпы жұртшылыққа жеткізу
-
Код ON5
– «өмір бойы» білімге негізделген қоғамның технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени дамуында академиялық және кәсіптік тұрғыда дамуына ықпал ету