Жаңа білім беру бағдарламасы

7M02309 Әдебиеттану о/б в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Әдебиет теориясы мен әдеби ескерткіштерді текстологиялық дайындау саласында әдебиеттанулық зерттеулер жүргізу дағдыларын меңгерген және педагогикалық қызмет саласындағы әлеуметтік маңызды міндеттерді қазіргі заманғы ғылыми-практикалық деңгейде жоғары кәсіби шешу, сондай-ақ жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілік бар әдебиеттанудағы жоғары білікті кадрларды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M058 Әдебиет
  • Дайындық бағыты 7M023 Тілдер және әдебиет
  • Ғылыми жұмысты ұйымдастыру мен жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: магистранттардың жалпы санаттарды меңгерудегі теориялық және практикалық дайындығын қамтамасыз ету, зерттеу әдіснамасының тұжырымдамалары, қағидалары мен қазіргі ұғымдары; магистранттардың өзіндік ғылыми жұмыстарды, зерттеулер мен эксперименттер жүргізу дағдыларын дамытуын қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
  • Қазіргі салыстырмалы зерттеулердің мәселелері
    Несиелер: 5

    «Салыстырмалы зерттеулердің қазіргі заманғы мәселелері» пәнін таңдаудың мақсаты студенттерді «салыстыру» және «салыстыру» санаттарын ғылыми ойлау құралы ретінде таныстыру болып табылады. Салыстырмалы зерттеулердің классикалық тұжырымдамасын зерттеу - «өзін-өзі қалыптастыру» теориясы, «қарсы әрекет» түсінігі, мәдениет пен өнердегі өзара қарым-қатынас түрлері (типологиялық конвергенция, генетикалық қатынастар)

    Селективті тәртіп
  • Қазақстанның орыс әдебиеті: поэзия, проза, драма
    Несиелер: 5

    Мақсаты - орыс тіліндегі әдебиеттің стилистикалық және көркемдік әртүрлілігін анықтау, болашақ журналистердің әдеби дәмін және шығармашылық мүмкіндіктерін қалыптастыру, зерттелген тарихи дәуірдің әдеби және мәдени кеңістігі туралы білімді кеңейту

    Селективті тәртіп
  • «Nonfiction» әдебиет: жанрлық ерекшелігі
    Несиелер: 5

    «Көркем әдебиет: Жанрдың түпнұсқалығы» пәнін меңгеру мақсаты заманауи әдебиет контексінде фантастикалық жанрдың теориялық және практикалық дамуын тереңдету, белгілі бір мысалдармен жанрды талдау әдістерін игеру және осы дағдыларды нығайту болып табылады. Курс заманауи әдебиетте кең таралғандардың бірі - «фантастикалық емес» жанрын зерттеуге арналған

    Селективті тәртіп
  • Көркемдік әлемді әдеби зерттеулерде модельдеу
    Несиелер: 5

    Курс әдеби пәндер циклында маңызды рөл атқарады; ол теорияны одан әрі тереңірек зерттеуге негіз қалауға бағытталған әдебиет және зерттеу дағдылары. Негізгі мақсат, сәйкесінше ол курстың логикасын құрастырады - көркемдік талдауға арналған дағдыларды қалыптастыру мәтін.

    Селективті тәртіп
  • Әдеби мәтінді түсіндіру мәселелері
    Несиелер: 5

    Көркем мәтінді интерпретациялау» пәнінің мақсаты - алу көркемдік талдау және интерпретациялау ерекшеліктері туралы білім алушылар мәтіндер семиотиканың кез-келген өнер туындысына, мәтіндеріне дейін кеңейтілді тарихи және мәдени маңызы бар мәдениеттер сондай-ақ белгілі бір түсініктеме алу үшін алынған білімдер мен дағдыларға негізделген мәдени мәтіндерде жазылған суреттер: сәулеттік ансамбльдер, әдеби мәтіндер, театрландырылған қойылымдар, картиналар және т.б

    Селективті тәртіп
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқару психологиясының пәні мен міндеттері. Басқару психологиясындағы жаңа тәсілдер. Басқарудың біртұтас біріктірілген тәсілдері. Менеджменттің тиімді қағидалары. Тұлғааралық өзара қарым-қатынасты құру қабілетін дамыту. Басқарушының дербес мінез-құлқы мен қызметкерлердің өзара әрекеттестігін бағалау тиімділігі.

  • Modern educational technologies in teaching literature
    Несиелер: 5

    Бұл білім беру тұжырымдамасының негізі теориялық білімнің жетекші рөлі туралы гипотеза болып табылады және, атап айтқанда, интеллект қалыптастыруда мазмұнды қорыту. Баланың тәрбиелік қызметі теориялық-дедуктивті түрге негізделген когнитивті ретінде ұсынылады. Оны жүзеге асыру оқушылардың теориялық ойлауын қалыптастыру арқылы мектеп пәнінің арнайы құрылысы мен когнитивтік қызметтің арнайы ұйымы арқылы жүзеге асырылады. Зерттеу пәні білім беру жүйесін жай ғана емес, сонымен бірге баланы маңызды жалпылама меңгеруді ұйымдастырады.

    Селективті тәртіп
  • Әдебиеттегі фольклорлық нысандар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып-үйренудің мақсаты - студенттердің фольклорлық процестің ерекшеліктері мен заңдылықтарын, ауызша халықтық поэтикалық өнер туындыларының идеялық, эстетикалық және көркемдік мәнін, олардың өзіндік ерекшелігі мен әдебиетпен байланысын және әр түрлі әдеби жанрларға қосылуын меңгеруі.

    Селективті тәртіп
  • Ақындық мәтіннің фольклоры және поэтикасы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - халықтық фольклордың орны туралы жалпы түсінік беру мәдениет; Эстетикалық эстетикалық түсініктерді қалыптастыру фольклор; «фольклор» мәтіні мен әртүрлі лингвистикалық туралы идеяны ұсынамыз оны кодтайтын жүйелер; студенттерге фольклордың синкретикалық маңызын көрсету әртүрлі өнер түрлерін қалыптастырудағы оның генеративті рөлі; қалыптастыру «миф - фольклор - әдебиет» триады идеясы

    Селективті тәртіп
  • Әдебиеттанудың өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты әдебиетті тірі, динамикалық дамып келе жатқан жүйе ретінде зерттеумен байланысты әдеби ғылым мәселелері туралы түсініктерді қалыптастыру және көркем мәтіндерді өз бетінше талдау дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курста қазіргі әдебиеттанудың методологиясындағы өтпелі үрдістер, жалпы мәдени процесс ретінде әлем карталарының динамикасы және оның заңдылықтары; қазіргі филология ғылымындағы өтпелі үрдістер және олардың заңдылықтары туралы түсінік беріледі.

    Селективті тәртіп
  • Нарратологияның негіздері
    Несиелер: 5

    Курс гуманитарлық ғылымдардың ерекшеліктері туралы бұрыннан бар теориялық идеяларға негізделген. Пәннің мақсаты - оның тұжырымдамалық және категориялық аппараттарының нарратологиясының мәні туралы жүйелік идеяны қалыптастыру, принциптері мен негізгі мәселелері, даму заңдылықтары, сонымен қатар олардың әдістері мен әдіснамалық өзіндік ерекшелігі пәнаралық сипатта.

    Селективті тәртіп
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Шет тілін B1, B2 деңгейінде меңгеру (химия), LSP монологиялық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу. Екі жақты аударма дағдылары.

  • Ғылымның тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.

  • Постмодерн әдебиетіндегі автор және батыр
    Несиелер: 5

    «Постмодернизм әдебиетіндегі автор мен кейіпкер» пәнін игерудің мақсаты магистранттар арасында «автор» және «кейіпкер» категорияларының басқа әдеби ұғымдар арасында алатын орнын, постмодернизм әдебиетіндегі басты бағыттардың бірі ретінде автор мен кейіпкер проблемасын, автор мен батырдың қарым-қатынасын қалыптастыру болып табылады. бағыттың, стильдің, жанрдың және жеке авторлық поэтиканың маңызды сипаттамасы ретінде.

    Селективті тәртіп
  • Код ON1

    өзінің зияткерлік және жалпы мәдени деңгейін жетілдіру және дамыту қабілеті;

  • Код ON2

    жаңа зерттеу әдістеріне өз бетінше оқыту қабілеті, өзінің кәсіби қызметінің ғылыми және ғылыми-өндірістік бейінін өзгерту

  • Код ON3

    ақпараттық технологиялар көмегімен өз бетінше алған жаңа білімдер мен біліктерді практикалық қызметте, оның ішінде қызмет саласымен тікелей байланысты емес білімнің жаңа салаларында пайдалану қабілеті;

  • Код ON4

    жаңа идеяларды (креативтілік) тудыру, жаңа жағдайларға бейімделу, жинақталған тәжірибені қайта бағалау, өз мүмкіндіктерін талдау қабілеті;

  • Код ON5

    әдебиеттану және оның даму динамикасы саласындағы заманауи ғылыми парадигманың, әдебиеттанулық зерттеудің әдіснамалық принциптері мен әдістемелік тәсілдері жүйесінің білімін көрсету қабілеті;

  • Код ON6

    өзіндік ғылыми зерттеулер үшін гуманитарлық ғылымдар саласында теориялық және практикалық білімді өз бетінше толықтыру, сыни талдау және қолдану қабілеті;

  • Код ON7

    синхронды және диахрониялық аспектілерде фольклор мен әдебиеттің қызмет етуінің негізгі заңдылықтары мен тіл жүйесін өз бетінше зерттеу дағдыларын меңгеру; дәлелді тұжырымдарды баяндай отырып, ауызша және жазбаша коммуникацияны үйрену;

  • Код ON8

    заманауи әдістемелер мен әдіснамаларды, озық отандық және шетелдік тәжірибені пайдалана отырып, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін білікті талдау, түсініктеме беру және қорыту дағдыларын меңгеру;

  • Код ON9

    әдебиеттану мәселелері бойынша зерттеулер жүргізетін ғылыми ұжымдардың жұмысына қатысу, ғылыми жарияланымдарды дайындау және редакциялау дағдыларын меңгеру;

  • Код ON10

    мәтіндердің әр түрлі түрлерін білікті интерпретациялау дағдыларын меңгеру, оның ішінде олардың мағынасын ашу және оларды туындатқан дәуірмен байланыс жасау, әдебиеттерді оқыту мен насихаттауды қамтамасыз ету үшін әдеби материалды талдау

  • Код ON11

    шешендік өнер дағдыларын қолдана отырып, көпшілік алдында сөз сөйлеуді жоспарлауға және жүзеге асыруға дайындық;

  • Код ON12

    әдебиеттану саласындағы білім беру процесінің құрылымы мен мазмұнын жобалау, құрастыру, модельдеу, теорияны білу және практикалық дағдыларын меңгеру;

  • Код ON13

    магистрлік бағдарламаның бейініне сәйкес нақты міндеттерді шешу кезінде ғылыми-зерттеу және өндірістік жұмыстарды ұйымдастыру және басқару дағдыларын меңгеру.

Top