7M04102 Салалар бойынша менеджмент (бейіндік бағыт) в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі экономика жағдайында маркетинг және нарықтық талдау саласында білім алушылардың білімін, дағдылары мен іскерлігін қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
-
Ғылыми зерттеулерді жобалау және коммерцияландыру негіздері
Несиелер: 5Коммерцияландыру ғылыми зерттеулер мен тәжірибелік-конструкторлық әзірлемелердің нәтижелерін коммерциялық мақсатта тауарлар мен қызметтер нарығында ұсынуға болатын бірқатар іс-шараларды әзірлеу және іске асыру процесін білдіреді.
-
Жарнама қызметі
Несиелер: 5Оның шеңберінде жарнамалау объектісіне назар аудару үшін ақпаратты тарату жүргізілетін маркетингтік коммуникацияларда оған қызығушылықты қалыптастыру немесе қолдау мақсатында жіберу.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 3Мақсаты: магистрантқа ғылыми ұжымда тұлға аралық қарым-қатынас негіздерін игеріп, практикалық білімдерін жетілдіру және басқарудың психологиялық білімдерін игеруге көмектесу. Пәннің қысқаша мазмұны: басқару психологиясының теориялық-әдістемелік негіздерін оқыту және басқару маманының қызметіндегі психологиялық талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шетел тілі (Кәсіби)
Несиелер: 3Пәннің мақсаты: болашақ магистрдің кәсіби қызметінде шет тілін меңгеру және пайдалану негізінде шет тілдік білім жүйесінің халықаралық стандарттары бойынша коммуникативті құзыреттіліктерді жүйелік түрде тереңдету. Қысқаша мазмұны: курс жоғары білімнің екінші деңгейінің квалификациялық талаптарын игеруге бағытталған. Жалпы еуропалық құзыреттіліктерді игеруге негізделген және шет тілін С1 деңгейінде білуге мақсатталған.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Несиелер: 3Мақсаты: магистранттарда ЖОО педагогикалық қызмет туралы теориялық негіздер мен мазмұны туралы түсінік қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: жоғары мектеп педагогикасына кіріспе, жоғары мектептегі педагогикалық зерттеулер әдістерін, жоғары мектептегі білім беру ерекшеліктерін, құрылымын, мақсатын, мазмұнын, оқытушының инновациялық педагогикалық технологияларын, инновациялық білім беру кеңістік педагогтың даму кеңістік ретінде түсініктерді игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Несиелер: 3Пән қазіргі заманғы ғылым тарихы және философиясының негізгі мәселелері бойынша философиялық ойлау; әлем алдында жауапкершілігі жоғары ғалымның жеке басын қалыптастырудағы ғылымның рөлі; танымдық белсенділік, әлеуметтік мекеме және ерекше мәдениет саласы ретінде ғылымның өзіндік ерекшелігі; қоғамдық институт ретінде ғылымның рөлі мен орны; ғылым мен өнердің, ғылыми және күнделікті білімнің қатынасымен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Маркетинг-Менеджмент
Несиелер: 5Маркетинг принциптерінде компанияны басқару философиясы. Маркетинг саласында ұзақ мерзімді және қысқа мерзімді басқару шешімдерінің кешенін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Интернет-маркетинг
Несиелер: 5
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Халықаралық маркетинг
Несиелер: 5Кәсіпорынның сауда-өткізу қызметін зерттеу саласындағы елден тыс іс-шаралар кешені. Тауарлар мен қызметтерді өндіру және жылжыту процесіне әсер ететін факторларды зерттеу
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Маркетингтегі психология
Несиелер: 5
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Басқарушылық талдау (ілгері деңгей)
Несиелер: 5Бизнестің ағымдағы жай-күйін, оның күшті және әлсіз жақтарын бағалауға, стратегиялық проблемаларды анықтауға бағытталған кәсіпорынның ішкі ресурстары мен сыртқы мүмкіндіктерін кешенді талдау. Капиталды орналастыру туралы шешім қабылдау мақсатында ұйымдардың қаржылық жай-күйіне объективті баға беретін негізгі көрсеткіштерді, параметрлерді, коэффициенттері мен мультипликаторларды зерттеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлау
Несиелер: 5
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Әлеуметтік-жауапты маркетинг
Несиелер: 6Қоғамның денсаулығы мен әл-ауқатын сақтау мақсат қоятын маркетинг. Қаржылық пайда тауарлар мен қызметтерді сатып алушылар алдында әлеуметтік жауапкершілікпен қарағаннан кейін екінші жоспарға кетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Қызметтер маркетингі
Несиелер: 5
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Экономика ғылыми зерттеулердің әдіснамасы
Несиелер: 5Экономика саласындағы зерттеулердің әдістемелік ғылыми аппараты туралы жалпы түсінік, оны ғылыми-зерттеу қызметінде қолдануға үйрету.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Қызмет салалары мен салаларындағы маркетинг
Несиелер: 8Өнеркәсіптегі, қоғамдық тамақтанудағы, қонақ үй бизнесіндегі, туризмдегі, спорттағы, көлік, мәдениет, жоғары білім және ғылым, денсаулық сақтау салаларындағы маркетингтік қызметтің теориясы мен практикасын талдау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Аграрлық маркетинг
Несиелер: 5Нарықтың өзін-өзі реттейтін тетігін барынша қолдану басымдығымен ауыл шаруашылығы өнімдерін өндірудің барлық кезеңдерінде маркетинг тұжырымдамасын іске асыруға бағытталған қызмет.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Маркетингтік зерттеулер және нарықты талдау
Несиелер: 5Фокусталатын бизнес-зерттеу нысаны тауарлар мен қызметтер нарығында барабар ұсыныс дайындау мақсатында тұтынушылардың мінез-құлқын, тілегі мен қалауын зерттеуде.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Сауда маркасын басқару
Несиелер: 5Сауда маркасының қажеттілігі, оны қаржылық қолдау, маркалық атау, марканың стратегиясы, марканың позициялануын өзгерту туралы шешімдердің орындылығын зерттеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Баға белгілеу (озық курс)
Несиелер: 5Нарықтық экономиканың негізгі факторларының бірі және маркетингтік жұмыстың неғұрлым күрделі бөлігі. Сатып алушыларды бір мезгілде қанағаттандыратын және фирманың пайдасын қамтамасыз ететін тауарлар мен қызметтердің оңтайлы бағасын зерделейді.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Кросс-мәдени маркетинг
Несиелер: 5Әр түрлі елдердің мәдени орта факторларын және әр қоғамның функционалдық өмірінің әртүрлілігін назарға алатын Маркетинг. Мәдениеттердің дәстүрлі ерекшеліктеріне сәйкес тауарлар мен қызметтерді ұсыну.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Инновациялық маркетинг
Несиелер: 8Нарықта жаңа өнімді орналастыру (немесе нарықта белгілі жаңа сапалы өнім, неғұрлым күрделі технологияларды игеру нәтижесінде өнімнің жетілдірілген нұсқаларын шығару мүмкін болады).
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Код ON1
негізгі білімге сүйене отырып, аналитикалық және логикалық ойлау, басқалармен тиімді қарым-қатынас жасай білу, өз ойын жазбаша және ауызша түрде жеткізе білу
-
Код ON2
Жалпы білім мен кең ой-өрісіне сүйене отырып, ойлау логикасын дамыту
-
Код ON3
маркетинг қызметінің жұмысын ұйымдастыруға және оны басқа қызметтердің қызметімен үйлестіруге қабілетті болу
-
Код ON4
тауар-өндірістік, өткізу және жарнамалық қызметтің маркетингтік аспектілеріне байланысты мәселелер бойынша (оның ішінде шет тілінде) консультация жүргізуге қабілетті болу
-
Код ON5
қойылған экономикалық және маркетингтік міндеттерді шешу үшін қажетті деректерді жинауды, талдауды және өңдеуді жүзеге асыруға қабілетті болу
-
Код ON6
баға белгілеу принциптерін білу және оларды өзінің кәсіби қызметінде қолдануға қабілетті болу
-
Код ON7
аналитикалық, логикалық және зерттеу міндеттерін шеше білу
-
Код ON8
нарықты зерттеу мақсатында сауалнама, сауалнама, сұхбат жүргізуге қабілетті болу