Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептеріндегі орыс тілі мен әдебиеті (1.5) в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Басқарудың психологиялықтеорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері. Басқарушылық ісәрекетті талдау. Менеджердің тұлғалық ерекшеліктері. Басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктері. Меншік психологиясы. Басқарушының кәсіби іс-әрекеті. Басқару субъектісінің қызметтері. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық сипаттамалары. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиясы. Ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау. Ұйымдағы дау-дамалар психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдебиеттану тарихы
    Несиелер: 6

    Курс теориялық идеяларды, әдебиеттерді зерттеу тұжырымдамаларын, ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі белгілі бір әдебиеттану ерекшеліктері туралы идеяны қалыптастырады, әдебиеттанудың негізгі бағыттары мен мектептерін, жеке ғалымдардың қызметімен, әдебиет ғылымында қолданылатын негізгі әдістердің сипаттамаларын ұсынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Курс менеджменттің мазмұнын ашып, қазіргі заманғы басқарудың негізгі принциптері мен әдістерін, сондай ақ ұйымның өмір сүруін және бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етудегі рөлін, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың нақты дағдыларын, басқару жүйелерін және жобалық талдауды қалыптастырады, сондай-ақ басқарудың даму тарихын қарастырады. болашақ менеджерлердің кәсіби біліктілігі мен дағдыларын қалыптастыруға қызмет етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі әдебиеттанудың мәселелері
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты: әдебиеттанудың өзекті мәселелерін қарастыру, қазіргі әдебиеттанудың құрылымы мен негізгі әдістемелік бағыттары туралы түсінік беру. Зерттеу пәні қазіргі заманғы әдеби сынның өзекті мәселелері болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Меңгерілген тілдік білім мен сөйлеу біліктерін жүйелеу. Шет тілінде ауызша қарым-қатынас формаларының дағдыларын жетілдіру, баяндамалар мен хабарламалармен таныстыру, кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру. Жазбаша дағдыларды жетілдіру. Қазіргі заманғы техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби саладағы коммуникативтік міндеттерді шешуді жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Институционалдық дискурс: оқыту технологиялары
    Несиелер: 4

    Курс пәнаралық зерттеулер теориясымен, дискурс-талдау технологиясымен таныстырады. Оны зерттеу институционалдық дискурсты, оның жанрларын, лингвостилистикалық ерекшеліктерін ғылыми талдаудың базалық дағдыларын меңгеруді көздейді; семиозистің конструктивистік аспектісін анықтау қабілетін қалыптастырады, ол әлеуметтік-мәдени шындықты құрастыруды және қайта құруды көздейді; кешенді (пәнаралық) зерттеуді жүзеге асыруға дайындықты әзірлейді .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдеби үрдістің эстетикалық негіздері
    Несиелер: 6

    "Әдеби үрдістің эстетикалық негіздері" оқу пәнінің мақсаты: - әдеби үрдістің құрылымы, факторлары және формалары туралы тарихи-теориялық түсініктерді қалыптастыру, - еуропалық және орыс әдебиетіндегі көне дәуірден жаңа уақытқа дейінгі көркемдік жүйелердің, бағыттардың, стильдердің пайда болуы, дамуы мен ауысуының Тарихи реттілігі туралы білімді тереңдету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мифопоэтикалық мәселелер
    Несиелер: 6

    зерттелетін пәннің орталығы - прозаның мифопоэтика ретінде белгілі қасиеттерін зерттеу. Гуманитарлық ғылымдар үшін философиялық, әлеуметтік және әлеуметтік, мәдени, әдеби және лингвистикалық аспектілерде миф пен мифопоэкти зерттеу білімнің басым бағыттарының бірі болып табылады. Жалпыланған көркемдік пішіндегі миф қоғамның рухани тарихын және оның моральдық-этикалық көзқарастары туралы ақпаратты қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі әдебиеттегі интертекст
    Несиелер: 6

    Пәнді меңгеру мақсаты: мәтіннің өзіндік интертекстуалды талдауын, сонымен қатар коммуникативтік және әлеуметтік-мәдени жағдайларды қалыптастыру. Интертекстуалдылық туралы білімді қазіргі әдебиеттің анықтаушы қасиеттерінің бірі ретінде жүйелеу. Интертекстуалды механизмдерді түсінуге негізделген оқытудың қосымша мүмкіндіктерін және басқа да коммуникативтік өзара іс-қимылды ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Филологиядағы компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 4

    Пән лингвистикалық зерттеулерді жүргізуде компьютерлік технологияларды қолдану кезінде қажетті құзыреттілікті қалыптастыруды көздейді. Курс компьютерлік технология құралдарымен лингвистикалық материалмен жұмыс істеудің техникасы мен тәжірибесін меңгеруге, Лингвистикада зерттеудің статистикалық және математикалық әдістерін қолдана білуге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс әдебиеті және интермедиальность
    Несиелер: 6

    Интермедиялықтың өзекті мәселелерін қарастыру, әдебиеттанудың құрылымы мен негізгі әдіснамалық бағыттары және интермедиялықтың теориясы туралы түсінік беру. Курста көркем шығармашылық және өнер табиғатымен байланысты теориялық сұрақтар қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс тілін оқыту жүйесіндегі лингвомәдениеттану
    Несиелер: 5

    Курс инновациялық іс-әрекетке дайындайды: оларды педагогикалық инноватиканың теориясы мен тәжірибесі туралы, орыс тілін біртегіс емес ретінде жүзеге асыру ерекшелігі туралы мәліметтермен қаруландырады; білім алушыларда тілдік оқыту аспектісінде алдыңғы қатарлы педагогикалық технологияларды қабылдауға, кәсіпте шығармашылық тұрғыдан өзін-өзі көрсетуге инновациялық дайындықты қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Коммуникациядағы филологиялық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-филологиялық зерттеу әдістері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Теориялық курстың міндеттері: дать туралы жалпы түсінік әдіснамасы ғылыми ізденіс және филологиялық зерттеу әдістері; туралы түсінік қалыптастыру ерекшелігі әдістерін филология зерттеулер; орны мен рөлін анықтау филологиялық зерттеулердің жалпы процесінде ғылыми ізденіс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орыс лингвистикалық ойының тарихы
    Несиелер: 5

    Білім алушыларды тіл туралы ғылымды дамытудағы негізгі кезеңдермен таныстыру, тіл білімінің тарихи даму үрдісін көрсету; негізгі мәселелер туралы жалпы түсінік береді тарих тіл білімі, таныстырады негіздері ғылыми-зерттеу фактілерге қатысты жұмыстар тіл туралы білім тарихы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Текстологияның заманауи мәселелері
    Несиелер: 6

    Курс теориялық және әдіснамалық аспектілерде әдебиет туралы ғылымның дамуының негізгі үрдістерімен таныстырады. Әдебиетті оқыту концепцияларының дамуы, нақты әдебиеттанулық зерттеулердің ерекшеліктері туралы түсінік қалыптасады. "Мәтін" ұғымының тарихына, ұғым мәндерінің ауқымын кеңейтуге және шығарманың шығармашылық тарихын ұғынуға баса назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орыс тілі мен әдебиетін оқыту жүйесіндегі білім беру инновациялары
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: магистранттарды инновациялық қызметке дайындау: педагогикалық инновациялар теориясы мен тәжірибесі туралы ақпаратпен қамтамасыз ету, лингводидактикадағы инновациялық әдістерді енгізудің ерекшеліктері; болашақ тіл мұғалімдерін жаңадан қабылдау, шығармашылықпен өзін-өзі тану үшін инновациялық дайындықты қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тіліндегі белсенді үрдістер және қазіргі тілдік жағдай
    Несиелер: 5

    Курс лингвистикалық зерттеулердің әдістері мен технологиялары туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттарда зерттеудің паспорттық деректерін (өзектілігі, мақсаттары, міндеттері, жаңашылдығы және т.б.) қалыптастыру; зерттеу мақсатына жету кезеңдерін анықтау, әр кезеңнің әдіснамасын негіздеу қабілеті әзірленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдениетаралық коммуникация
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - мәдениетаралық коммуникация бойынша лингвистикалық білім жүйесінде кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру, кәсіби қызметтің түрлі салаларында, сондай-ақ ғылыми-зерттеу саласында тілдік, әлеуметтік-мәдени , мәдениетаралық, ұлтаралық коммуникацияны қамтамасыз ету, мәдениетаралық интеграция жағдайында болашақ магистрлердің коммуникативтік құзыреттілігінің негіздерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Наротрологиялық стратегиялар
    Несиелер: 6

    Курс гуманитарлық ерекшеліктер туралы қазіргі теориялық ойларға негізделген. Пәннің мақсаты - семиотиканың, нарратологияның және дискурс талдауының, олардың тұжырымдамалық және категиялық аппаратының, принциптері мен негізгі мәселелерінің, дамудың үлгілерінің жүйелік көзқарастарын қалыптастыру, сондай-ақ олардың әдіснамалары мен әдіснамалық ерекшеліктерін пәнаралық сипаты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру жүйесіндегі білім беру инновациялары
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: магистранттарды инновациялық қызметке дайындау: педагогикалық инновациялар теориясы мен тәжірибесі туралы ақпаратпен қамтамасыз ету, лингводидактикадағы инновациялық әдістерді енгізудің ерекшеліктері; болашақ тіл мұғалімдерін жаңадан қабылдау, шығармашылықпен өзін-өзі тану үшін инновациялық дайындықты қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON1

    Қазіргі заманғы ғылым философиясының өзекті мәселелерінде бағдарлау және сөйлеу коммуникациясының кәсіби негіздерін меңгеру (тыңдау, оқу, сөйлеу, жазу) іскерлік хат-хабармен жұмыс істеу дағдысы (жазу, электрондық пошта және т.б.).

  • Код ON2

    Педагогика және психология ғылымын дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, оқыту әдістерін басқару және меңгеру процестерін, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің мәні мен мазмұнын ұсыну;

  • Код ON3

    Қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық-әдіснамалық негіздерін, оқыту теориясын, тәрбие мен оқыту заңдылықтарын, педагогикалық процестің теориясы мен практикасын, педагогикалық зерттеулердің мазмұны мен мәнін білу және түсіну;

  • Код ON4

    Қазіргі тіл білімі мен әдебиеттанудың теориясы мен бағыттарымен өзара байланыста орыс тілі мен әдебиеттегі белсенді үрдістерді талдай білу;

  • Код ON5

    Қазіргі пәнаралық ғылыми парадигмалар мен филологиялық білімдерді ескере отырып, тілдік және әдеби фактілер мен құбылыстарды түсіндіру;

  • Код ON6

    Педагогикалық пәндерді оқыту әдістері мен құралдарын пайдалану, Білім берудегі инновациялар; қазіргі заманғы білім беру технологияларының мәнін бағдарлай білу және оларды кәсіби қызметте қолдану;

  • Код ON7

    Әдеби-сыни талдау дағдыларын меңгеру, әдеби сынның тарихпен, философиямен, әлеуметтанумен, эстетикамен, журналистикамен, әдебиет теориясымен байланысын қадағалау қабілеті;

  • Код ON8

    орыс лингвистикалық ойдың тарихын білу және қазіргі орыс тілінің даму ерекшеліктері мен үрдістерін анықтау; институционалдық дискурсты, оның жанрларын, лингвостилистикалық ерекшеліктерін ғылыми талдаудың базалық дағдыларын меңгеру; кәсіби қызметте, сондай-ақ зерттеу саласында мәдениетаралық коммуникация саласында ғылыми мәліметтерді пайдалану;эементтерін көрсету;

Top