7M02201 Тарихшы зерттеуші в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты кәсіби қызметте қажетті тарих ғылымының іргелі және өзекті бағыттары бойынша іргелі білімді, іскерлікті және құзыреттілікті қалыптастыру; этикалық, құқықтық мәдениет және ойлау мәдениеті; жалпыадамзаттық және әлеуметтік-тұлғалық құндылықтар; патриотизм, төзімділік рухында тәрбиелеу
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M053 Тарих
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M022 Гуманитарлық ғылымдар
-
Тарихи зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Несиелер: 8Пән тарихшыға қажетті ғылыми зерттеулерді жүргізудің негіздерін үйретеді. Ғылыми жұмысты ұйымдастыру мен жоспарлау бойынша әдіс-тәсілдерді практикалық жұмыстармен байланыстырады.Тарихилық, шынайылық, салыстырмалы талдау, ауызша тарих, деректерді талдау, тарихнамалық талдау принциптері, нәтижелерді саыстыру, жариялау дағдылары
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Несиелер: 3Пән бағдарламасы жоғары мектептің болашақ педагогының кәсіби қызметінің теориялық және практикалық дайындығына бағытталған және магистранттарда педагогикалық ғылымның негізгі бөлімдері туралы білім жүйесін және түсініктерді заманауи білімнің маңызды салаларының бірі ретінде қалыптастыруға мүмкіндік береді, онда адам қызметінің білім беру саласына философиялық және ғылыми көзқарастар бірлігі жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылым тарихы және философиясы
Несиелер: 5Ғылыми танымның мәнін және ғылымның басқа мәдениет салаларымен арақатынасын анық және мағыналы түсінуді қалыптастыруға, қазіргі ғылымның философиялық бейнесін жасауға, зерттеудің нақты саласында қолдану үшін әр түрлі ғылым материалдарын қабылдауға, магистранттардың коммуникативтік және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруға, магистранттардың сөздік құрамын байытуға, грамматикалық және теориялық материалдарды зерделеуге, жазбаша жұмыс жасауға, әр түрлі тапсырмалар мен жаттығуларды орындауға, білім беру ережелерін меңгеруге ықпал етеді, сөйлеуді дамыту (ауызша және жазбаша), оқу мәнерлілігі, тыңдау, еркін сөйлеу.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 5Пәннің бағдарламасы психологиялық сана мен ойлауды қалыптастыруға, ғылыми психология категорияларын, психологиялық зерттеудің принциптері мен әдістерін меңгеруге, болашақ маманның жеке тұлға мен топқа зерттеу жүргізу, ұйым персоналын тиімді басқару үшін нақты жағдайға барабар психологиялық өлшеу құралдарын өз бетінше және негізді таңдау және тиімді қолдану қабілетін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шет тілі (кәсіби)
Несиелер: 5Пәнді оқытудың мақсаты шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін, шетел серіктестерімен қарым-қатынас кезінде кәсіби қызметтің әр түрлі салаларында әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін коммуникативтік құзыреттіліктің жеткілікті деңгейін арттыру, сондай-ақ кәсіби қарым-қатынастың жалпы стандартты жағдайларында әңгімелесушінің пікірін толық және нақты түсіну үшін, кәсіби бағыттағы мәтіндерден қажетті ақпарат болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Тарихи пәнаралық зерттеулердің теориясы мен практикасы
Несиелер: 8Пән тарихи зерттеулерді жүргізудегі пәнаралық байланыстарды қолданудың замануи әдістері мен методологиясымен таныстырады. Тарихи зерттеулерде әлеуметтану, мәдениеттану, саясаттану, философия және басқа да ғылымдардың әдіснамалық негіздерін меңгеріп, оның нәтижелерін өз зерттеулерінде қолдануға үйретеді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
М.Шоқай және Тұтас Түркістан бостандығы мен тәуелсіздігі үшін күрес тарихы
Несиелер: 5Мұстафа Шоқай және оның қоғамдық-саяси қызметі. XX ғ. басындағы қазақ зиялыларының саяси көзқарастары мен қызметі. Тұтас Түркістан идеясы, саяси өзгерістер, азаттық үшін күрес, саяси таңдау, саяси партиялар, мәселенің тарихнамасы мен деректік базасы
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Шетелдік және отандық тарихнамадағы жаңа бағыттар
Несиелер: 7Қазіргі кездегі шетелдік және отандық тарихнамадағы жаңа бағыттардың қалыптасуы мен дамуы. Тарихнама ғылымындағы ерекшеліктер мен жаңалықтар. Тарихи зерттеулердегі тарихнаманың маңызы. Тарихи үдеріс пен заңдылықтар, оқиға мен факт, құбылыс, тарихи кезеңдер, хронология бойынша жаңаша пікірлер.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Батыс Қазақстанның археологиялық ескерткіштері жалпыәлемдік тарихи-мәдени құндылықтар жүйесінде
Несиелер: 5XXI ғасырдағы археологияның даму бағыттары, Батыс Қазақстан археологиясының қалыптасуы мен дамуы, негізгі зерттеу нәтижелері, танымал археологтар және олардың ғылыми жаңалықтары. Батыс Қазақстан аумағындағы археологиялық ескерткіштердің тарихи-мәдени құндылығы, сақталуы мен насихатталуы
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Тарихнама мен деректанудың теориялық-методологиялық мәселелері
Несиелер: 7Шетелдік және отандық тарихнама мен деректану ғылымының даму бағыттары. Тарихнама мен деректанудағы жаңаша көзқарастар, методолгиялық жаңашылдықтар, тарихта қалыптасқан пікірлердің өзгеруіне жаңа деректер мен саяси жүйелердің ықпал етуі. Қазіргі кездегі тарих ғылымындағы тарихнама мен деректанудың орны
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Отандық тарихтың іргелі мәселелері
Несиелер: 5Қазақстан тарихындағы көне заманнан күні бүгінге дейінгі маңызды мәселелер, қазақ халқының этногенезі, мәдениеті, мемлекеттік құрылымдары, даму ерекшеліктері, дүниежүзілік тарихтың кезеңдерімен салыстырмалы талдаулар. Тарихи тұлғалардың тарихтағы орны, ресейлік империя және кеңестік кезеңдегі қазақстандық тарихға қатысты қалыптасқан пікірлер. Тәуелсіздік кезіндегі жаңаша зерттеулер
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Алаш қозғалысы және Батыс Алашорда
Несиелер: 5Қазақстанның саяси құрылымына қызмет еткен Алаш қозғалысының тарихы, қайраткерлері, құжаттары, зерттелуі, алаштықтардың қызметі мен көзқарастары, тарихи тұлғалар. Тарихи деректік және тарихнамалық талдаулар. Алаш қозғалысы, Алаш, Шығыс және Батыс Алашорда терминдеріне талдау. Батыс Алашорда тарихы, қызметі, басшылары
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Археологияның іргелі мәселелері
Несиелер: 5Археология ғылымының дамуы, жаңа археологиялық ашулар, археологиялық зерттеулердің тарих ғылымындағы маңызы, шетелдік және қазақстандық археология саласындағы соңғы жетістіктер, ғылым мен техниканың, жаңа ақпараттық технологиялардыңжетістіктерін археологияда пайдалану, археологиядағы жаңаша көзқарастар, XXI ғасырдағы археологияның дамуы
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Дүниежүзілік тарихтың іргелі мәселелеріне жаңаша көзқарас
Несиелер: 5Дүниежүзілік тарихтағы хронология, саясат, мәдениет, соғыс, өркениет, мәдениет, әлеумет, мемлекеттік құрылым, басқару жүйесі, қала мәдениеті, батыс пен шығыс өркениеті бойынша қалыптасқан және жаңаша көзқарастар. Жаңа тарихи зерттеулердегі пікірлер алуандылығы мен тарихнамалық тәсілдер
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Қазақстанның далалық аймақтарындағы көшпелілер мәдениетінің қалыптасуы және дамуы
Несиелер: 5Қазақстан территориясындағы тарихи даму үдерісі, көшпелілер өркениетінің ерекшеліктері, тарихи даму кезеңдері, көшпелілердің әлемдік тарихтағы орны мен маңызы, мәдени мұрасы, көне заманнан бастап күні бүгінге дейінгі Ұлы Дала тарихындағы айрықша кезеңдер, номадизм терминінің талдануы
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Қазақ қоғамының тарихи жады
Несиелер: 8Тарихи жады туралы ұғым. Ұлы Даладағы тарихи жады түсінігі. Тарихи жадының ұлттық болмыс пен ерекшелікті сақтаудағы атқаратын қызметі. Жырлар, жыраулар, ауызша тарих, шежіре қазақ қоғамындағы тарихи жадыны беруші құрал ретінде.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Әлеуметтік тарихтың методологиясы және зерттеу әдістері
Несиелер: 5Әлеуметтік тарихты зерттеудің тарихи зерттеулердегі ролі мен орны, қазіргі кездегі әлеуметтік тарихи зерттеуде қолданылатын әдіс-тәсілдер. Сауалнамалар, салыстырмалы, талдаулар, статистикалық мәліметтерді өңдеу, зерттеулерде пайдалану мен жариялау. Социология, мәдениетану, демография және басқа да ғылымдардың әдістерін кешенді қолдану әдістері
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Қазақстан кеңестік империя құрамында: саяси, әлеуметтік-экономикалық апект
Несиелер: 5Кеңестік жүйе тұсындағы Қазақстандағы саяси, әлеуметтік, экономикалық, мәдени дамудың ерекшеліктері. Тарихи тұлғалар. Кеңестік кезеңнің ұлттық дамудағы жағымды және келеңсіз әсері, демографиялық, экономикалық, экологиялық аспект. Кеңестік Қазақстан тұсындағы тарих ғылымының дамуы
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Отандық тарихтың өзекті мәселелеріне қазіргі кезеңдегі теориялық-әдіснамалық көзқарас
Несиелер: 5Қазақстан тарихындағы маңызды кезеңдер бойынша жаңа деректердің ғылыми айналымға енгізілуі, жаңа зерттеулер, пікірлер алуандығы, отандық тарихтың дүниежүзілік тарихпен сабақтастығы, ақпараттық технологиялар жетістіктерін ғылыми зерттеуде қолдану, шетелдік және қазақстандық зерттеушілер еңбектеріңндегі көзқарастар.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Ұлттық діндер: тарихы және қазіргі жағдайы
Несиелер: 5Негізгі әлемдік діндер тарихы, қазіргі кездегі әлемдік діндердегі тенденциялар, дәстүрлі дін және дәстүрлі емес діни ағымдар мәселесі, жахандану жағдайындағы әлемдік діндердің өзара ықпалы мен дамуы. Ұлттық діндер, Қазақстандағы діни жағдай, дін саласындағы заңнамалар
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Қазақстандағы саяси идеялар мен институттар
Несиелер: 5Қазақстандағы саяси партиялар тарихы, көппартиялық, азаматтық қоғам, саяси институттардың мемлекеттің дамуындағы алатын орны, саяси идеялар және олардың қоғамдық дамуға ықпалы. Үкіметтік емес ұйымдар. Мемлекеттің саяси дамуы, саяси лидерлер, тәуелсіздік жылдарындағы Қазақстандағы саяси үдерістер мен саяси оқиғалар
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Дәстүрлі қазақ қоғамының даму тенденциялары және инновациялар
Несиелер: 5Дәстүрлі қазақ қоғамының дамуындағы негізгі ерекшеліктер, дәстүрлі әлеуметтік институттар, әлеуметтік категориялар. Саяси құрылымның өзгеруімен қатар жүрген қазақ қоғамындағы өзгерістер мен жаңалықтар. Дәстүрлі қазақ қоғамының зерттелуі, зерттеушілер мен олардың зерттеу бағыттары
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Қазақстанның жаңа өңірлік (локальдық) тарихы
Несиелер: 8Локалдық тарих ұғымы және оның жалпы тарихи зерттеулердегі атқаратын орны. Өңірлік тарихты зерттеудің әдістемелік негізін қалаушылар. Қазақстанның өңірлік тарихының салыстырмалы талдауы. Әлемдік, отандық және өңірлік тарихты зерттеудегі өзара сабақтастықты қолдану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Код ON1
Зерттеу контекстте идеяларды дамыту және (немесе) қолдануда осы саладағы озық білімдерге негізделген, зерттелетін салада білімді және түсінушілікті дамытуға қабілетті болу
-
Код ON2
жоғары оқу орындарында арнайы пәндерді оқытуға және зерттеп білуге мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін білу
-
Код ON3
ғылыми-педагогикалық қызметінде жоғары мектептің басқару педагогикасы мен психологиясын кәсіби деңгейде меңгеру
-
Код ON4
күнделікті кәсіби қызметте және докторантурада үздіксіз білім алу үшін қажетті білімді кеңейтуге және тереңдетуге қабілетті
-
Код ON5
зерттеудің контекстінде көбінесе идеяларды бастапқы қолдану немесе қолдану үшін негіз жасайтын немесе мүмкіндік болатын жоғары кәсіптік білім деңгейінде алынған білім мен түсінушілікті дамыту
-
Код ON6
негізгі зерттеулер саласын диагностикалау, бағалау, мәселелерді шешу және мүмкіндіктерді табу үшін аналитикалық дағдыларды қолдану
-
Код ON7
Осы бөлімге қатысты әдіснамалық тәсілдер мен тарихнамалық бағыттылықты қоса алғанда, тарихтың кемінде бір ірі хронологиялық бөлімін жан-жақты, терең, егжей-тегжейлі және қазіргі заманғы білімге ие болу;
-
Код ON8
Салыстырмалы әдістерді, кеңістіктік, хронологиялық және тақырыптық, тарихнамалық зерттеулер жүргізуді білу;
-
Код ON9
ғылыми және әлеуметтік мәселелерді өздігімен анықтау және шеше білу қабілеті, пәнаралық тәсіл қолданып, ғылыми зерттеулердің қазіргі әдіснамасы мен әдіснамасына ие болу
-
Код ON10
Қандай да бір маңызды мәселеге арналған және тарихнама біліміне үлес болып табылатын зерттеуді жоспарлау, орындау және ауызша нысанда ұсыну қабілетін көрсету
7M02201 Тарих
МагистратураАймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті
БББТ: M053 Тарих
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M02201 Тарих
МагистратураА.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті
БББТ: M053 Тарих
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M02201 Тарих
МагистратураҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: M053 Тарих
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M02201 Тарих
МагистратураШ. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
БББТ: M053 Тарих
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M02201 Тарих (ғылыми-педагогикалық бағыт)
МагистратураТараз инновациялық-гуманитарлық университеті
БББТ: M053 Тарих
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M02201 Тарих
МагистратураМанаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M053 Тарих
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M02201 Тарих (1.5)
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M053 Тарих
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M02201 Тарих
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M053 Тарих
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M02201 Тарих
МагистратураСемей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
БББТ: M053 Тарих
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M02201 Тарих
МагистратураМахамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
БББТ: M053 Тарих
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M02201 Тарих
МагистратураАстана халықаралық университеті
БББТ: M053 Тарих
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша