Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01403 Бейнелеу өнері және сызу в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

  • Жас ерекшелік психологиясы және физиология
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында адам дамуының тұтастық, онтогенездегі адамның тұлғалық психологиялық ерекшеліктерін тереңдетіп меңгерулеріне мүмкіндіктер береді. Адам өмірінің дамуының негізгі жас ерекшеліктері, әртүрлі жас кезеңінде пайда болатын тұлғаның ең маңызды психикалық сипаттары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Елбасы тағылымы
    Несиелер: 2

    Бұл пәннің мазмұны Елбасы Н.Ә. Назарбаевтың өмірі мен шығармашылығын, тәуелсіз Қазақстанның қалыптасуына бағытталған Елбасының инновациялық жобаларын зерттеуге, «Бақорда», «Мәңгілік ел», «Рухани жаңғыру» ұғымдарын жіктеуге қабілеттіліктерді қалыптастыруға, Елбасы шығармаларының ғылыми-әдістемелік маңыздылығын анықтауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикалық-құқықтық және экологиялық білім негіздері
    Несиелер: 5

    Экология және өмір қауіпсіздігі, құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экономика, кәсіпкерлік және көшбасшылық саласындағы принциптер мен негізгі әдістерді қамтитын кешенді пән. Нормативтік құқықтық актілерді қолдану ерекшеліктері. Экологиялық құқықтық қатынастардың ерекшеліктері, экологиялық құқықтық қатынастар субъектілерінің құқықтары мен міндеттері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бейнелеу сауаттылығы
    Несиелер: 3

    Қарапайым формаларды салу мен біртіндеп күрделенетін композициядан басталады. Форманың күрделенуімен байланысты жаңа мақсаттар мен міндеттер туындайды. Оқу кезеңінің барысында студент көрініс, техникалық дағдылар және форманы сәуле мен көлеңке үйлесімінде үлгілеу заңдылығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сурет және кескіндеме техникасы
    Несиелер: 3

    Пән кескіндеме және кескіндеме материалдарымен, кескіндеме мен кескіндеменің жанрлары мен түрлерімен, нақтылы түсініктермен (негізгі дақтар арқылы жазуды бастау, бірнеше қабаттағы құрғақ кескіндеме, негізгі түстерді жеңіл алып жазу), кескіндемедегі тон мен түсімен, түстерді араластыру ережелерімен танысады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Графика
    Несиелер: 3

    Оқу үрдісінде үш негізгі оқу іс-әрекетінің үйлесімі болжанады: теориялық материалды меңгеру, композиция жасау және үлгілерден көшірме жасау арқылы тәжірибелік өңдеу, графика шығармаларының көркемдік қасиеттерін қабылдау және талдау, кітапты бірыңғай жүйе ретінде көркем безендіруді жүйелі орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кескіндемедегі колорит
    Несиелер: 3

    ППәнді оқу процессінде студенттер түс гармониясын құрылу ережелері мен заңдарын оқып, терминологиясымен тансып, түсті пластикалық элемент деп тани біледі. Тапсырма барысында түстанымы облысында мынадай: түсті ғылым, ахромдық композициялар, түс және түстердің гармониялық үйлесімі, түстің пластикалық өнердегі функциялары, түспен ая, түс қабылдау, түс маңызының образ-эмоциялық сұрақтары түсініктері беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Аға буынның әлеуметтік тәжірибелерді белсенді меңгеруі және өмір мен еңбек үшін қажетті әлеуметтік тәжірибені белсенді меңгеруі заңдылықтарын зерттейтін пән барлық жас топтары мен оқу-тәрбие мекемелері үшін ортақ болып табылатын оқыту мен тәрбиелеудің принциптерін, формалары мен әдістерін зерттейді және қалыптастырады. Педагогикалық білімнің бұл саласы оқыту мен тәрбиелеудің іргелі заңдарын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық сурет
    Несиелер: 5

    Cтудент әр түрлі материалдармен жұмыс істеу тәсілдерін меңгереді: карандашпен, түрлі түсті карандашпен, тушь, қаламұш, көмір, сангина, пастель, соус сияқты материалдарды оқу үрдісінде қарастырады. Тапсырманы орындауда қарапайымнан күрделіге көшу кезеңдері бойынша жүргізіледі. Академиялық таспырма талаптары бағдарламамен анықталған, бірақ оқытушы студенттрдің дайындық деңгейіне байланысты бөлінген сағат санын қысқартып не ұлғайта алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Реалистік кескіндеме
    Несиелер: 5

    Студент акварель және гуашь әр түрлі натюрморттар жүзеге асыру процесінде реалистік бейнесін заңдылықтарын құруға зерттейді. Білімалушы материалында акварель және гуашь кескiндемесiн технологияда негiзгi, тән ерекшелiктерімен танысады, акварель және гуашь кескіндемесі жұмыс техникалық әдiс игерiледi, көркем бейненi жасау заңдылықтары туралы табыс етудiң болып шығады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Суреттің техникалары және материалдары
    Несиелер: 5

    Негізгі әдістер мен материалдар. Материалдар мен жабдықтар. Фотография көмек ретінде. Техника және көбею процестері. Әуе техникасы қатысты кескіндеме және кескіндеме негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Түстану және композиция
    Несиелер: 5

    Пән ғылымтану көзқарасы бойынша түстанудың негізгі заңдылықтарын зерттеуге және олардың практикалық қолдану уақытында шығармашылық жұмыстарды және арнаулы тапсырмаларды орындау. Түстермен жұмыс істеу туралы білімдерін әрі болашақ кəсіби қызметте тиімді қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кескіндеме бейнелеудің техникасы
    Несиелер: 5

    Кескіндеу үрдісіндегі акварельмен, гуащьпен, маймен реалистік бейнелеу құрудың заңдылығын үйрену. Мұндай жанрлардың мысалы натюрморт, пейзаж (табиғат суреті), портрет (кейіп). Кескіндеме мәнерлі құралдарын эмоционалдық және ақпараттық сипаттамалары қаралады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Абай әлемі. Жаңа қазақ жазуы
    Несиелер: 5

    Бұл кіріктірілген пәнде Абай Құнанбаев, Шәкәрім Құдайбердиев, Мұхтар Әуезовтың шығармашылық мұрасының философиялық және көркемдік негіздері мен тарихи фактілер және латын графикасы негізінде қазақ алфавитін меңгеру, орфографияның ережелері, орфографиялық және орфоэпиялық нормалары көрсетілген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Академиялық кескіндеме
    Несиелер: 5

    «Академиялық кескіндеме» пәні акварель және гуашь техникада натюрмортты зерттеу. Студент натюрморттың материалында акварель кескiндемесiн технологияда негiзгi, тән ерекшелiктерімен танысады, акварель бояуымен жұмыс техникалық әдiс игерiледi, көркем бейненi жасау заңдылықтары туралы табыс етудiң болып шығады, кейбір тәсілдерін меңгеру, түс ғылым әдемі суреттер және белгілі бір аспектілерін заңдар туралы идеялар алады.тәсілдерін меңгеру, түс ғылым әдемі суреттер және белгілі бір аспектілерін заңдар туралы идеялар алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Инклюзивті білім берудің қағидаларымен және философиялық, әдіснамалық негіздері туралы түсініктерін қалыптастыру, инклюзивті білім берудің құқықтық-нормативтік қамтамасыздандыруда кездесіп отырған кедергілерін жою, ерекше қажеттіліктері бар балалардың психологиялық-педагогикалық қолдауға байланысты заманауи моделдері туралы түсініктері мен инклюзивті тәжірибе аймағында ұйымдастыру мен басқару құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Графикалық бейнелеудің техникалары
    Несиелер: 5

    Графикалық техниканың түрлері және оларды қазіргі сабақта қолдану »тақырыбы студенттерге графика өнерімен танысуға арналған, графика және көрнекті суретшілердің даму тарихы туралы білімдерін кеңейтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Арнайы сурет
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерді графика өнерімен танысуға арналған. Графика өнерінің даму тарихы мен көрнекті графика шеберлері туралы білімін кеңейтеді және әртүрлі графикалық техникада эскиздер, эскиздер орындауда студенттердің дағдыларын қалыптастыруды зерттейді. Парақтың құрамына, бейнеленген заттардың қозғалысы мен пропорцияларын сенімді түрде жеткізуге ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Арнай кескіндеме
    Несиелер: 6

    Пән әр түрлі кескіндеме әдістерін қолдана отырып эскиздермен жұмыс жасау әдістерін қарастырады: гипсті геометриялық денелерен тұратын біркелкі фондағы натюрморт,жеміс-жидектерден құралған натюрморт, түсі басым және көлеңкесі бар жылы түстерден тұратын тақырыптық натюрморт.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстан бейнелеу өнерінің тарихы
    Несиелер: 6

    Пәннің бағдарламасы Қазақстан өнерімен, Қазақстан аумағындағы ерте дәуірдегі ескерткіштермен, қазақтың ұлттық қолданбалы өнерімен және ХХ ғасырда пайда болған бейнелеу өнерінің тарихымен таныстырады. Сонымен қатар Қазақстандағы жаңа бйенелеу өнірін қықаша қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ою-өрнек тарихы
    Несиелер: 6

    Ою-өрнек. Негізгі типтері мен түрлері-Өрнек композицияларды. Ою-өрнек композициясының заңдылықтары. ою тарихы, мәдениеті. . Мағыналық түп-тамыры орнаментики ежелгі мәдениеттер. батыс еуропа, византия және славян мәдениеті. Мәдени сәйкестік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бейнелеу өнері тарихы мен теориясы
    Несиелер: 6

    Бейнелеу өнерінің өзіндік талабын ашу, тарихи заңдылықтары,ежелгі басталуынан осы жаңа заманға дейінгі кезеңі, эстетикалық, философиялық танымын жетілдіріп өнердегі стильдер мен бағыттардың тарихи дамуы өнер түрлері мен жанрларын, адамзаттың көркем даму кезеңін айқындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Қазіргі заманғы білім беру парадигмасына сәйкес, курстың негізіне жүйелілік, тұлғалық-бағдарлық, тұлғалық іс-әрекеттік құзыреттілікке негізделген, әлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде аксиологиялық тұрғыдағы жетекші идеялар алынады. Пәннің мақсаты - орта білім беру жүйесінде білім беру қызметін жүзеге асыру үшін болашақ мұғалімнің кәсіби педагогикалық бағыттылығы мен кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сурет І
    Несиелер: 5

    Сурет салу тек бейнелеу өнерінің өзіндік түрі ғана емес, сонымен қатар кескіндеме, композиция, мүсін және пластикалық анатомия, сәндік-қолданбалы және басқа да өнер үшін негіз болып табылады. Адам басының анатомиясын талдау. Конструктивті анализ әдісін қолдану. Оқыту процесі барысында болашақ педагог өз алдына құрылым, үн, анатомия және перспективаға қатысты ережелер мен заңдар, тапсырмалар қояды. былады. Адам басының анатомиясын талдау. Оқыту процесі барысында болашақ педагог өз алдына құрылым, үн, анатомия және перспективаға қатысты ережелер мен заңдар, тапсырмалар қояды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сызу негіздері және перспектива
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны айналадағы геометриялық денелер мен нысандарды салудың әртүрлі әдістері мен тәсілдерін қарастырады. Көшелерді, интерьерлерді және сыртқы сәулеттік нысандарды олардың орналасуымен, спиральдық баспалдақтарымен, жасанды және табиғи жарықтандыру жағдайындағы көлеңкелер бейнесімен, сондай-ақ объектілердің айна бетіндегі шағылысуларымен бейнелеу әдістері үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Майлы бояу кескіндемес
    Несиелер: 5

    Студент акварель және гуашь әр түрлі натюрморттар жүзеге асыру процесінде реалистік бейнесін заңдылықтарын құруға зерттейді. Білімалушы материалында акварель және гуашь кескiндемесiн технологияда негiзгi, тән ерекшелiктерімен танысады, майлы бояуымен жұмыс техникалық әдiс игерiледi, көркем бейненi жасау заңдылықтары туралы табыс етудiң болып шығады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сәндік кескіндеме
    Несиелер: 5

    Пән негізгі түс компоненттерін таңдауды, тональды композициялық дизайнды іздеуді, ерітіндінің бейнелік тұжырымдамасын және форманы шешудің принципін таңдауды, сондай-ақ жұмыстың болашақ композициялық жүйесінің ырғақты негізін және колористикалық байланыстың негізін қалайтын негізгі түсті дақтардың орналасуын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инженерлік графика
    Несиелер: 5

    Компас 3D бағдарламасымен танысу. Бағдарламаның интерфейсы. Бағдарламаның негізгі құрал-жабдықтары. Объектілермен жұмыс істеу. Координата осьтері. Примитивтер және т.б. МЕСТ. КҚБЖ. (ГОСТ. ЕСКД). Бөлшек сызбаларын орындау. Құрастыру бірліктерінің түрлері. Құрастыру бірліктерін орындау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жаңартылған білім беру бағдарламасының және критериалды бағалау технологиясы
    Несиелер: 6

    Пән жаңартылған білім беру мазмұнының ерекшеліктерін, мұғалімдердің еңбек қызметін ұйымдастырудағы өзгерістерін, білім беруді ұйымдастыру принциптері оқушылардың білімін, іскерлігін, дағдыларын, оқу жетістіктерін бағалау жүйесі туралы ережелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сызу және сызба геометриясы
    Несиелер: 5

    Сызба геометриясы және сызу пәні бойынша жалпы мағлұматты, жобалау әдісін, нүктенің, түзудің және жазықтықтардың проекциясын, түзу мен жазықтықтың түрленуін, жазықтықтар мен түзулердің қиылысуын, геометриялық салуларды салу әдістерін, геометриялық денелердің аксонометриялық проекциясы мен жазықтығының сызбасын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бейнелеу өнері және көркем еңбек пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Дисциплина рассматривает нежеперечисленные темы: современные тенденции развития художественного образования, проблема метода в системе научных знаний, содержание деятельности учителя и учащегося при использовании методов обучения, классифицируемых, по источникам получения информации, возрастная характеристика художественного образования в общеобразовательной системе.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Графика техникасы
    Несиелер: 5

    Оқитын курсытың сұрақтары келесі материалдарыға негізделген: Суреттің негізгі түрлері: реңдік - көлемді, сызықтық-жазықтықтық, сызықтық конструкциялық, жарық көлеңкелі және т.б. Киімдегі және жалаңаш адам тұлғасын орындауда әртүрлі көркемдік материалдарды қолдану әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Композиция шешімінің әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пәннің мазмұнына тақырыптар кіреді: Кіріспе, негізгі теориялық ақпарат, композициялық әдістер, пластикалық мотивтің жаңалығы, кескін нысандарын қабылдау, ырғақ, сюжет, көркем бейне, күрделі композициялық орталық, симметрия, композициялық құрылыстың кезеңдері, құрастырмалы идеялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кескіндеме І
    Несиелер: 5

    Пән майлы кескiндеменің құралдарымен адамның жартылай фигурасы және портретті құруға арналған. Студент осы материалында майлы кескiндемесiн технологияда негiзгi, тән ерекшелiктерімен танысады, майлы бояуымен жұмыс техникалық әдiс игерiледi, көркем бейненi жасау заңдылықтары туралы табыс етудiң болып шығады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Графикалық материалдар технологиясы
    Несиелер: 5

    Гипс розеткалар және геометриялық денелердің формаларын талдау. Оқу жұмысында натураны түпкілікті оқып білу, олардың құрылысының пропорцияларының қарым-қатынасы және жеке бөліктерінің формаларын тиянақты білу. Сонымен қатар грвюра, кітап графикасы, станокті график техникаларына шолу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сәндік композиция
    Несиелер: 4

    Пән келесі тақырыптарды қарастырады: сәндік композицияның мәні, әдістері, тәсілдері, мақсаттары мен міндеттері,сәндік композициядағы көркем бейненің ерекшелігі, сәндік кескіндемедегі бейнелеу элементтері, түстің сәндік-жазық мүмкіндіктері, жазықтық композиция, сәндік композициядағы кеңістіктік құрылыстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Пластикалық анатомия және мүсін
    Несиелер: 4

    Пән адамның дене бөлшектері: скелеттік, буын, бұлшықеттер, беткей бөлшектер, негізгі қозғалыстар мен пропорция, теңгерім және гравитация орталығы, сондай-ақ анатомиялық негіздегі суретті бейнелеу әдістерін, жалпыланған бұлшықеттер массивтері негізінде құрастырылған және құрылатын дене мүшелерін зерттейді. Анатомиялық бөлшектерді талдау жүргізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шығармашылық натюрморт
    Несиелер: 5

    Пән келесі практикалық жұмыстарды қарастырады: түрлі техникалардағы натюрморттың бейнесі (сангина, көмір, қарындаш, тушь), көкөністері бар тұрмыстық заттардан жасалған натьюрморт, мектеп заттарынан жасалған натьюрморт, музыкалық аспаптардан жасалған натьрморт, қазақ халқының тұрмыстық заттарынан жасалған натьюрморт.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпті оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Жалпы орта білім беру бағдарламаларын қарастырады. Студенттерге шығармашылық қызметке және жеке қабілеттерін дамытуға ерекше орын берілген жеке білім беру бағдарламаларын таңдауға мүмкіндік беріледі. Оқу үрдісін жетілдіру, оқытудың жаңа әдістері мен әдістерін енгізу, оқыту жұмысының тиімділігін арттыру және арнайы дайындыққа дайындық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Машинақұрлыстық өндірістің технологиялық процестері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде қара және түсті металдар металлургиясы, Ұнтақты металлургия негіздері қарастырылған. Материалдарды өңдеудің негізгі тәсілдері баяндалған (қысыммен өңдеу, кесу, пісіру, дәнекерлеу) Материалдарды қысыммен, Дәнекерлеумен, Дәнекерлеумен, кесумен өңдеуге арналған негізгі жабдықтар; құймаларды алуға арналған жабдықтар және металдарды қысыммен, Дәнекерлеумен, құюмен және кесумен өңдеу әдістері қарастырылды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Машинажүргізу негіздерінің теориясы
    Несиелер: 5

    Машина жасау-материалдық өндірістің негізі. Машина жасау негіздері. Өндірісті техникалық дайындау. Машина жасау технологиясы-Машина жасау ғылымы. Станок жасау және оның даму жолдары. Аспаптық өндіріс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сызуды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Мектепте сызуды оқытуға қойылатын заманауи талаптары. Сызуды оқыту әдістемесіне қысқаша тарихи шолу. Сызуды оқытудың дидактикалық принциптері мен әдістері. Сызудан оқу процессін ұйымдастыру, сабақтан тыс және факультатив жұмыстары. Техникалық және көрнекілік оқу әдістері. Сызудың негізгі тақырыптарын оқыту әдістемесі. Оқу-әдістемелік құжаттарды дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тамақтану және үй мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмүны екі бөлімнен тұрады. Бірінші бөлімде бөлмелердің интерьерін жөндеу жұмыстарын, бөлме өсімдіктерінің түрері мен күтімін қарастырса, екінші бөлімініде әр елдің тамақтану мәдениетін, дастархан жаюдың ерекшеліктерін, тамақтану тәртібі, дұрыс тамақтану ерекшеліктерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көркем еңбек сабақтарындағы жаңа технологиялар
    Несиелер: 6

    Зерттеу дағдыларын дамытуға, шығармашылық қиял барысында әр түрлі материалдарды, қоршаған әлемді зерттеулер жүргізеді, қазақ халқының және басқа да халықтардың мәдениеті мен дәстүрін және өз шығармашылық идеялар әзірлейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Киім бөлшекті құрастыру
    Несиелер: 5

    Киім және оның дизайн процестері туралы негізгі мәліметтер. Адам денесінің сыртқы формасының жалпы сипаттамасы. Әйел иық бұйымдарының өзіндік дизайнын құру. Жеңнің негізін, бұйымның бүйірлерін, бүйір бөліктерін жобалауды, орталық рельефтермен және бұйымның дизайн сызбасын салу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Электротехника, электроника және автоматика негіздері
    Несиелер: 5

    Электр және магниттік мақсаттар теориясы. Тұрақты токтың электр тізбектері. Электротехникалық есептерді талдау әдістері. Электрлік өлшеу және аспаптар. Электромагниттік құбылыстар және магнит тізбектері. Электр аппараттары және машиналар. Электроника негіздері. р және n типті жартылай өткізгіштер. Жартылай өткізгіш диодтар және транзисторлар. Жалпы эмитенттермен биполярлық транзистордың бір күшейту каскады. Технологиялық процестерді автоматтандыру элементтері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тігін ісі, киім құрастыру және модельдеу
    Несиелер: 5

    Курс қолмен және машиналық жұмыстар технологиясының негіздерін, сыртқы киімдер мен жеңіл көйлектерді, киім дайындау кезінде қолданылатын тігістерді өнеркәсіптік торап бойынша өңдеу мәселелерін қарастырады. Оқу үрдісінде иллюстрациялық материал, Көрнекі құралдар, сыртқы киім және жеңіл көйлек бойынша торапты өңдеу үлгілері қолданылады. Студенттерді киім дизайны бойынша теориялық білім саласымен таныстыру; киімдегі композиция, конструкция, киім функциясы туралы түсініктерді дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шрифт
    Несиелер: 5

    Пән қаріптердің эволюциясы туралы бөлімдерді ұсынады; қаріптің жіктелуі; қаріптің анатомиясы және таңбаның элементтері; типографиялық қаріптерге арналған жүйелер мен өлшем бірліктері Шрифтардын турлерін анықтау,оқу процессінде орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сурет ІІ
    Несиелер: 5

    Адамның пластикалық анатомиясы туралы ақпарат. Шартты пропорционалды схема бойынша адам фигурасын салу. Тұлға фигурасының пропорциялары Позаның өзгеруіне байланысты шартты пропорционалды үлгіні түрлендіру. Киімге адамның фигурасын қарапайым және күрделірек етіп салу: бір аяққа, иілуге, бұрыштарға және т.б. Адам фигурасынан эскиздер мен эскиздер. Адам фигурасын салуға арналған графикалық құралдар: сызық, инсульт, тональдық нүкте, графикалық материалдар және оларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тігін істері технологиясы
    Несиелер: 5

    Тігін өндірісінің процестері. Әр түрлі типтегі бұйымдар мен бөлшектерді өңдеу және құрастыру әдістері. Дайын кесу және тігу өндірісінің технологиялық процесінің жалпы схемасы және негізгі кезеңдері. Тұтыну нормасы және материалдарды ұтымды пайдалану. Кесуге арналған материалдарды дайындаудың технологиялық процесі және оларды кесу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дизайн нысандарын макеттеу
    Несиелер: 4

    Сызықтық және түсті графика. Тоналды және түсті макеттерді орындау. Эскиздік және заттай үлгілеудің ерекшелігі. Макеттер мен модельдердің сызбаларын орындау тәсілдері. Макеттермен жұмыста түрлі материалдарды, аспаптар мен жабдықтарды пайдалану әдістері. Жиһаз өнеркәсібі объектілерін және сәулет объектілерін макеттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кестелеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұнына кесте, кесте қолөнерінің пайда болу және даму тарихы, кесте және кесте қолөнерінің пайда болу және даму тарихы туралы мәліметтер, кестелеу техникасының ерекшеліктері, зерделенген кесте қолөнерінің сипаттамалары, үтіктеу техникасын қолдана отырып кесте жасау негіздері жатады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Портреттік кескіндеме
    Несиелер: 4

    Студент кескіндеменің әр түрлі материалдарды адам бейнесін құруға заңдылықтарын оқып біледі. Міндеттерді жүзеге асыра отырып, ол көркем құралдарымен бейнелі образ құруға үйрену, майлы кескіндеме технологиясы бойынша білім мен практикалық дағдыларды меңгеруге, көркем тілдің негізгі компоненттерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан сәндік қолданбалы өнері
    Несиелер: 5

    Қазақстанның сәндік-қолданбалы өнерінің тарихы мен теориясын, сәндік-қолданбалы өнер бұйымдарын жасау техникасы мен технологиясын білу. Қазақстанның сәндік-қолданбалы өнерінің негізгі техникаларын практикада зерттеу. Қазақстанның сәндік-қолданбалы өнері, тоқыма және басқа да материалдарды өңдеу технологиясы, көркем бұйымдар жасау бойынша тарихи мәліметтер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кескіндеме ІІ
    Несиелер: 4

    Пән адамның портреті мен жартылай фигурасын майлы кескіндеме құралдарымен жасауға арналған. Студент майлы кескіндеме технологиясындағы ерекше ерекшеліктерімен танысады, майлы бояумен жұмыстың техникалық тәсілдері туралы, кескіндеме суретінің жасалу заңдылықтары туралы білімді тереңдете түседі. Майлы кескіндемені орындау реті әр түрлі жазу әдістерімен жұмыс істеу барысында оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эргономика және интерьер дизайны
    Несиелер: 4

    Эргономиканың негізгі ұғымдары және эргономикалық талаптарды анықтайтын факторлар. Адамның антропометриялық сипаттамалары. Қоршаған орта факторлары. Эргономикалық зерттеу әдістері. Жобалауды эргономикалық қамтамасыз ету: тұрмыстық аспаптар, жиһаз, жабдықтар, жұмыс орындары, визуалды коммуникация құралдары, өмір сүру ортасын жобалаудың эргономикалық бағдарламалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дәстүрлі материалдарды өңдеу технологиясы (Киіз басу, ши тоқу, және тоқыма)
    Несиелер: 5

    Дәстүрлі материалдар туралы негізгі мағлұматар (киіз, ши тоқу, тоқыма т.б.), олардың физикалық қасиеттері, технологиялық және көркемдік жағдайы. Дәстүрлі материалдар көркемдеп өңдеу технологиясы. Киізден, жүннен жасалған. тоқылған заттарды жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тағам дайындау технологиясы
    Несиелер: 5

    Қоғамдық тамақтануды дамытудың негізгі бағыттары. Санитарлық-гигиеналық талаптар. Сорпа жәктелуі мен сипаттамасы, көжелерді дайындау технологиясы. Екінші ыстық тамақтар (жеміс, ірімшік, макарон, балық, жұмыртқа, ет тағамдары) жіктелуі мен сипаттамасы мен екіншілік ыстық тамақ технологиясы. Салқын тіске басарлар (салаттар, бутербродтар, канапалар) сипаттамасы, дайындау технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кескіндемелік материалдардың техникасы мен технологиясы
    Несиелер: 4

    Әртүрлі бояулар мен кескіндеме материалдарымен жұмыс істеудің теориялық негіздерін оқыту. Керекті материалдармен құрал-жабдықтармен танысу. Арнайы жаттығулар және шығармашылық жұмыс жасау процессінде кескіндемелі материалдармен жазу әдістерімен тәсілдерін иелену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жобалық шығармашылық технологиялар
    Несиелер: 5

    Жоба әдісі, заманауи шығармашылық жобалау әдістері, ойын жобалық шығармашылық технологиясы туралы негізгі мәліметтер. Студенттерді әртүрлі көздерден жетіспейтін білімді өз бетінше алуға үйрету, коммуникативтік біліктерді алу, әртүрлі топтарда жұмыс істеу, зерттеу іскерліктерін дамыту (мәселелерді анықтау, ақпаратты жинау, бақылау, эксперимент жүргізу, талдау, гипотезалар құру, жалпылау және жүйелі ойлау).

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Табиғи материалдарды көркем өңдеу
    Несиелер: 10

    Табиғи материалдардан жасалған көркем бұйымдары туралы негізгі мағлұматтар. Табиғи материалдарды жинақтау және дайындау. Ағашпен жұмыс жасау тәсілдері /тамырлары, бұтақтары т.б./. Көк өністерді кептіру, өңдеу /жапырақтар, гүлдер, шөптер т.б./. Флористика өнері, икебана құрастыру, аппликация жасау. Қағаз түрлері, топтастыру, негізгі өңдеу тәсілдері. Қағаздан аппликация жасау, оригами және квиллинг техникалары. Мата түрлері /жүн, мақта/. Матадан жасалған заттар, матаны көркемдеп өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Теріні көркем өңдеу
    Несиелер: 10

    Пәннің мазмұнына келесі тақырыптар кіреді: былғары тарихы, былғарымен жұмыс туралы жалпы мәліметтер, теріні байлау және бекіту тәсілдері, ою-өрнек композициясының негіздері, желімді тығыздау техникасы, былғарыдан көркемдік бұйымдар жасау процесі, көркемөнер бұйымдарын былғарыдан жасауда қауіпсіздік техникасы мен жеке гигиена, көркемөнер бұйымдарының өзіндік ерекшеліктері тері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Текстиль материалдарын көркем өңдеу
    Несиелер: 5

    Бағдарламада костюмдер, жапсырмалар, аппликациялар, коллаждар, тоқыма және макреме, жұмсақ ойыншықтар, матадан гүлдер жасау және орналастыру тарихы туралы теориялық ақпарат қамтылған. Оқу процесінде студенттер тоқыма материалдарының ассортименті мен қасиеттерімен, көркемдік өңдеудің негізгі түрлері мен әдістерімен, оған қажетті құралдар мен құрылғылармен, жұмыс орнын ұйымдастырумен, қарапайым бұйымдарды өндіру технологиясымен, маталарды безендірумен және тоқыма құрамының негіздерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 4

    Бұл пән компьютерлік графика туралы жалпы мәліметтерді ұсынады: даму тарихы, компьютер экранындағы кескіндерді алу жолдары, векторлық және растрлық графика ерекшеліктері. Сондай-ақ, CorelDraw векторлық бейнелерді жасау және Photoshop сурет коллажы қарастырылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өнеркәсіптік бұйымдарды компьютерлік жобалау
    Несиелер: 5

    Жобалау-конструкторлық және технологиялық құжаттаманы әзірлеу және редакциялау үшін қазіргі заманғы бағдарламалық құралдарды қолдану, Сызба геометриясы мен инженерлік графика элементтерін меңгеру. Компьютерлік жобалаудың стандартты құралдарын пайдалана отырып типтік бөлшектер мен тораптарды жобалау және құрастыру. Техникалық шарттарды, сипаттамаларды, нұсқаулықтарды және басқа да құжаттарды қоса алғанда, техникалық құжаттаманың жекелеген түрлерін жасау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Матаны көркем өңдеу (кесте, батик, гобелен)
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы тоқыма материалтану. Түйінді, ыстық, суық және еркін батик техникасы. Қол тігістерінің негізгі түрлері және орындау технологиясы. Машинамен кестелеу тәсілдері. Қолмен тоқу және кілем тоқу техникасындағы технологиялық тәсілдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ландшафты дизайн
    Несиелер: 4

    Ландшафтық дизайн тарихы, қазіргі заманғы ландшафтық архитектура және ландшафтық дизайндағы сәнді үрдістер. бау-саябақ нысандарын қалыптастырудың композициялық сұрақтары: кеңістік және уақыт; қозғалыс; композиция идеясы; мақсаты, мақсаттылығы; басымдылық және бағыну, көгалдар, көгалдардың типтері – көгалдың құрылымы-топырақты дайындау, газонды қоспалар, себу, қырқу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ағашты көркемдеп өңдеу
    Несиелер: 10

    Арнайы терминдерді, ағаштың түрлері мен қасиеттерін, оларды өңдеу тәсілдерін білу, аспаптармен жұмыс істей білу және шығармашылық жұмыстар жасай білу. Пәнді оқу барысында студенттер Ағашты көркем өңдеу, оны өңдеудің негізгі түрлері туралы мәліметтерді біледі,өз ойы бойынша көркем бұйымдар жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дизайн нысандарын көркем безендіру
    Несиелер: 5

    Жобалау графикасының бейнелеу құралдары. Классикалық материалдар, техника, технология және дизайн нысандарын көркем безендіруде қолдану тәсілдері. Қазіргі заманғы көркем және жобалық технологияларды жабдықтар мен материалдарды меңгеру. Дизайн объектілерінің стильдік бағыттарын зерттеу, сондай-ақ оларды белгілі бір стильде жасау және безендіру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Гуманитарлық ғылымдар саласында базалық білімдерді меңгере отырып, оларды кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында, сондай-ақ қоғамдық-саяси өмірде қолдану.

  • Код ON2

    Мектеп жасындағы балалардың мақсатты тілдерде коммуникацияға бейімделуі үшін жағдай жасайды: қазақ тілінде Т2, орыс тілінде Т2, ағылшын тілінде Т3. Білім алушылардың мәдени және тілдік қажеттіліктерін іске асыру үшін қолайлы білім беру ортасын дамытуға ықпал етеді.

  • Код ON3

    Білім алушылардың жеке ерекшеліктерін есепке алуға бағытталған белгілі педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, берілген оқу мақсаттарына сәйкес оқу қызметінің шарттарын құрастырады. Білім алушылардың жеке ерекшеліктерін есепке алуға бағытталған белгілі педагогикалық технологияларды қолданады.

  • Код ON4

    Заттың көлемі мен акварель бояуларымен жұмыс істеу тәсілдері негізінде жатқан жалпақ, екі өлшемді және үш өлшемді шамалардың өзара байланысын, пішін құрылымын, моделін конструктивтік талдау принциптерін меңгерген. Нысанның орналасуын анықтайды және пішімде суретті сауатты ұйымдастырады.

  • Код ON5

    Табиғи белгілері мен сапаларын сақтай отырып, бөлшектер мен бейнені жалпылаудың әртүрлі құралдарын, сурет пен кескіндеме негізгі мәнерлі құралдарын пайдалануды меңгереді. Визуалды көркем бейненің ерекшеліктерін түсінеді, оны құру процесін біледі және сезінеді, өнер туындыларын сипаттай алады. Оқушылармен бірге бейнелеу өнері туындыларын және оқушылардың орындаған жұмыстарын талдайды.

  • Код ON6

    Оқытудың инновациялық формалары мен әдістерін, оқыту стратегиясын қолданады, берілген оқу мақсаттарына сәйкес оқу материалдарын әзірлейді, пәнаралық байланысты пайдалана отырып оқу процесін құрастырады. Оқушылардың бейнелеу өнері құндылықтарын меңгеру процесіне басшылық ету және өнермен үнемі қарым-қатынас жасау қажеттілігінің деңгейіне дейін қызығушылығын дамыту, эстетикалық тәрбие мен көркемдік білім берудің әлемдік және отандық тәжірибесін біледі.

  • Код ON7

    Сызбаларды орындау стандарттары мен ережелерін қолданады, Сызба геометриясы мен инженерлік графика саласындағы білімді, іскерлікті және дағдыларды қолданады. Табиғатқа саналы түрде берілген көркем түрде сәйкес көркемдік түрлендіре отырып, бөлшектердің өңдеулерін жалпы, бейненің бүтіндігін жоғалтпай, үнемі табиғатпен салыстыра отырып, оны қорытып, онда ең бастысы, елеулі және екінші дәрежелі, кездейсоқ таңдап алады.

  • Код ON8

    Тәжірибеде электротехника заңдарын қолданады, әртүрлі физикалық табиғи құрылғыларда құбылыстар мен процестердің физикалық мәнін анықтайды және оларға қатысты қарапайым техникалық есептерді орындайды

  • Код ON9

    Салауатты өмір салтының талаптарына сай болу тұрғысынан өзінің рационын және тамақтану режимін бағалайды.

  • Код ON10

    Көркемдік немесе өнеркәсіптік объектілерді әзірлеуге эстетикалық құндылығы бар көркем-өнеркәсіптік бұйымдарды жобалайды. Адамды құру дағдыларын меңгерген. Кескіндеме әдістері мен тәсілдерін "өңдеу"табиғатын пайдаланады және белгілі бір көркемдік бейнені жасайды.

  • Код ON11

    Білім алушылардың лингвистикалық қажеттіліктері мен сұраныстарын ескере отырып, оқу сабақтарын құрастырады, оқытудың жаңа технологияларын, оның ішінде АКТ қолдануды және орта білім берудің барлық сатыларын оқытудың ықпалдастығы мен сабақтастығын ескере отырып, оқу сабақтарын жоспарлайды, зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми-техникалық ақпаратты талдайды және қорытады.

  • Код ON12

    Ғылыми әдебиеттермен жұмыс істейді,зерттеу тақырыбы бойынша эксперимент жүргізу тәсілдерін меңгерген, кәсіби қызметтің ерекшелігін түсінеді.

Top