Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M10114 Биомедицина в С.Ж. Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті

  • Биостатистика
    Несиелер: 3

    Биомедициналық статистика негіздері және оны биомедицина саласындағы зерттеулерде қолдану. Сипаттамалық және аналитикалық статистиканың әдістемелік құралдары. Статистикалық гипотезаларды тестілеу. Зерттелетін индикатор үшін эксперименттік топтар арасындағы айырмашылықтардың сенімділігін бағалау әдістері. Зерттеу нәтижелерінің клиникалық және статистикалық маңызы. Өзіміздің биомедициналық зерттеулеріміздің нәтижелерін жоспарлау, жүргізу, өңдеу және дұрыс ұсыну үшін компьютерлік статистикалық бағдарламаларды қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқару психологиясының негізгі ұғымдары мен категориялары, психологиялық ғылымның әртүрлі салаларындағы жеке тұлға туралы ұғымдар, топтағы және ұжымдағы тұлғааралық қатынастар көрініс табады. Психикаға теріс әсер ететін жеке және қоршаған орта факторларын, адамның психикалық денсаулығын сақтау тәсілдері зерттелінеді. Биомедициналық мәселелерді шешуге көмектесетін медициналық қызметкердің жеке басының психологиялық ерекшеліктеріне назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (мамандандырылған)
    Несиелер: 4

    «Шет тілі (кәсіби)» пәні бағытталған: - кәсіби қарым-қатынас үшін қажетті тілдік құзіреттілікті дамытуға; - жалпы ғылыми және кәсіби сипаттағы сөздік қорды, ғылыми стильдің грамматикалық құбылыстарын игеруге; - конспект, аннотация, шет тіліндегі реферат, баяндама, реферат жазу дағдыларын дамытуға. - отандық, ақпараттық және кәсіби мазмұндағы хабарламаларды тыңдау үшін қажет дағдыларды дамытуға.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биоэтика
    Несиелер: 3

    Биоэтика түсінігі, принциптері мен ережелері. Биомедициналық зерттеулерді этикалық реттеу негіздері: халықаралық және ұлттық нормативтік құжаттар. Биотехнология мен гендік инженерия дамуының этикалық мәселелері, трансплантация, репродуктивті медицина мәселелері. Пайдалар мен тәуекелдерді теңестіру. Әсіресе осал топтар. Зерттеудің дизайны және биомедициналық зерттеу әдістерінің этикалық бағасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Ғылым философиясы: пәні және негізгі мәселелері. Ғылымның пайда болуы және оның тарихи эволюциясының негізгі кезеңдері. Ғылым тарихы мен философия ғылымының байланысы. Ғылымның дүниетанымдық контексттері. Онтология, эпистемология және аксиология ғылымы. Ғылым динамикасы. Ғылыми білім деңгейлері мен әдістері. Жаратылыстану ғылымдарының философиялық мәселелері. Ғылымның қазіргі даму кезеңінің ерекшеліктері. Биомедицина саласындағы ғылыми-техникалық прогрестің болашағы

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Пән педагогиканың негізгі ұғымдары мен категорияларын оқытады. Мақсат қоюға, білім беру жүйесін басқарудың негіздеріне, оқыту әдістері мен формаларына назар аударылады. Педагог мамандығының ерекшеліктері болашақ мамандықтың призмасы арқылы қаралып, денсаулықты сақтау бойынша инновациялық білім беру бағдарламаларын әзірлеуге, енгізуге және бағалауға қатысу үшін жағдайлар жасалады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биологиялық үдерістің молекулалық негіздері
    Несиелер: 3

    Үнемі өзгеріп тұратын қоршаған орта жағдайларына байланысты клиникалық мәліметтерді және зертханалық зерттеулерді, сонымен қатар зерттеу қызметін медициналық ғылымның жаңа әлемдік тенденцияларына бейімдеу дағдыларын түсіндіру стратегиялары. Биологиялық процестің математикалық модельдері. Биологиялық жүйелерді зерттеу үшін ақпараттық технологияны қолдану. Теория негіздері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Медициналық генетика
    Несиелер: 3

    Медициналық генетика тұқым қуалайтын аурулардың пайда болу себептерін зерттейді. Генетика, онкогенетика, иммуногенетика, эпигенетика, фармакогенетика, экогенетика және популяциялық генетика негіздері. Студенттер хромосомалық және гендік аурулардың клиникалық белгілерін тани алады, тұқым қуалайтын ауруларды диагностикалау және алдын-алу әдістерін қолдана алады, биомедицинада қолданылатын гендер мен жасушаларды басқарады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи эпидемиология
    Несиелер: 3

    Пәннің мазмұны - эпидемиологияның, клиникалық эпидемиологияның және дәлелді медицинаның биомедицинадағы принциптері мен әдістерін қолдану. Биомедицина проблемаларына эпидемиологиялық көзқарас және биомедициналық зерттеулерде эпидемиологиялық әдістерді қолдану. Экспериментальды зерттеулердің нәтижелері, соның ішінде клиникалық зерттеулер ағзаның жұмыс істеу механизмдері мен патологиялық жағдайларын түсінуге ықпал етеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биомедицинадағы ғылыми зерттеулердің методологиясы мен дизайны
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны - биомедициналық зерттеулер методологиясының негізгі ережелерін оқып-үйрену зерттеулер, оның ішінде адам ағзасының қалыпты жұмысы мен патологиялық жағдайын зерттейтін биомедицина саласындағы эксперименттік және клиникалық зерттеулерді таңдау. Зерттеу дизайны, өлшеулер, әсер мен нәтиженің себеп-салдарлық байланысын, статистикалық маңыздылығын және биомедициналық зерттеулер нәтижелерін талдаумен гипотезаны тестілеу әдістері көрсетіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық тәжірибе
    Несиелер: 5

    Педагогикалық практика барысында мақсат қою, білім беру жүйесін басқару, педагогикалық қызметтегі әдістер мен формаларды қолдану дағдылары қалыптасады. Қоғамдық денсаулық сақтау және денсаулық сақтау саласындағы магистранттардың тәрбие жұмысын сәтті жүзеге асыру үшін қажетті кәсіби психологиялық-педагогикалық білім мен дағдылары қалыптастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биохимия
    Несиелер: 5

    Биомолекулалар. Қазіргі заманғы витаминология және энзимология. Энергетикалық зат алмасу, митохондриялық алмасудың ерекшеліктері. Гликан алмасуы, липидтер, ақуыздар, нейрогуморалды реттеу. Микроэлементтер. Human Metabolome Database, Protein NCBI, UniProt мәліметтер базасы және басқалары. Болжамалы диагностика және таргетті терапияны таңдау мақсатында биоматериалдардың, биомаркерлердің метаболомикалық анализі. 4P медицинасы бойынша шешім қабылдаудың негіздері мен әдістері (Personalized, Prevented, Predicted, Participatory Medicine)

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биофизика
    Несиелер: 5

    Биофизиканың міндеті физиологиялық функциялардың негізінде жатқан негізгі механизмдерді зерттеу болып табылады. Зерттеу мақсаты - магистранттарда заманауи медициналық технологияларды қолдану бойынша ғылыми білімдер мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, биомембрананы, калориметриялық әдістерді, магнитті-резонанстық әдістерді, рентгендік талдауды спектрлік әдістерді қолдана отырып, биожүйенің табиғи жағдайында жұмыс істеудің негізгі механизмдерін зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биомедицинадағы оқыту методологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаттарға, контекстке және оқу нәтижелеріне сәйкес білім беру бағдарламаларын жоспарлау, әзірлеу, іске асыру. Оқу ортасын және оқу үшін ресурстарды қалыптастыру. Мақсаттарға, оқу мазмұны мен оқу нәтижелеріне сәйкес білім мен дағдыларды бағалауда заманауи тәсілдер мен негізгі қағидаттарды қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жасушалық және молекулалық биология
    Несиелер: 5

    Пән жасуша органеллаларының құрылысы мен қызметтерін, жасушалардың бөлінуі мен дамуын, жасуша мембраналарының және биологиялық процестердегі молекулааралық өзара әрекеттесуді, ген экспрессиясын, жасушалық цикл мен апоптозды бақылауды зерттейді. Қатерлі ісік жасушаларының мутациясы, репарациясы және дамуын оқытады. Студенттер заманауи әдістері, технологиялары, жабдықтары және биомедицина жетістіктері туралы соңғы деректерді қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биоинформатика
    Несиелер: 3

    Биоинформатика технологияларын қолдана отырып, есептеуіш молекулалық биология саласындағы қолданылатын байланыстың қазіргі заманғы әдістермен негізгі алгоритмдік тәсілдерді зерттеу, биологиялық мәліметтерді басқаруға және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін түсіндіруге мүмкіндік береді. Биология, математика, информатика сияқты ғылымдарды біріктіре отырып, «Биоинформатика» пәні ақпараттың үлкен көлемін игеруге және мәліметтерді өңдеуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жалпы патология
    Несиелер: 3

    Адам денсаулығы. Аурулардың пайда болуының, дамуы мен нәтижесінің негізгі жалпы биологиялық және патологиялық механизмдері. Норманы және патологияны пәнаралық зерттеу. Патологиялық жағдайлардағы морфологиялық және функционалдық өзгерістер. Организмдегі биологиялық процестерді нейроиммунды-эндокриндік реттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Коммуникативті дағдылар
    Несиелер: 3

    Бағдарламада қарым-қатынас дағдылары, қарым-қатынас процесі және биомедицина маманының коммуникативті құзіреттіліктері туралы түсініктер қарастырылды; Пациенттермен және пациенттердің туыстарыме, әріптестерімен тиімді және жанжалсыз қарым-қатынас дағдылары қалыптастырылады. Маманның жеке басына, пациенттердің психологиялық типтеріне, қарым-қатынасты орнатудың тиімді тәсілдеріне психологиялық талаптар ұсынылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Медициналық биология
    Несиелер: 3

    Медициналық генетика тұқым қуалайтын аурулардың пайда болу себептерін зерттейді. Генетика, онкогенетика, иммуногенетика, эпигенетика, фармакогенетика, экогенетика және популяциялық генетика негіздері. Студенттер хромосомалық және гендік аурулардың клиникалық белгілерін тани алады, тұқым қуалайтын ауруларды диагностикалау және алдын-алу әдістерін қолдана алады, биомедицинада қолданылатын гендер мен жасушаларды басқарады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Басқару мен көшбасшылық
    Несиелер: 4

    Ұйымды басқарудағы тенденциялар және ұйымның тиімді дамуы үшін көшбасшылықтың маңызы. Денсаулық сақтауды басқарудағы тиімді көшбасшылық. Жеке корпоративтік мәдениеті бар медициналық ұйымдағы көшбасшы рөлін талдау. Медициналық ұйым тиімділігін басқарудың заманауи үлгілері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қалыпты және патологиялық күйлерді зерттеу
    Несиелер: 7

    Пән қоршаған ортамен өзара әрекеттесу жағдайында ағзаның ішкі ортасының қалыпты және патологиялық көрсеткіштерін бағалаудың заманауи ғылыми тәсілдерін қалыптастырады; ағзалардың жағдайын, ағзаның физиологиялық жүйелерін және олардың резервтік мүмкіндіктерін бағалаумен адам ағзасының биологиялық материалдарын талдау ерекшеліктерін оқытады; адам ағзасының органдары мен жүйелерінің қызметіндегі нормадан ауытқу және патологиялық бұзылулар қарастыралады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Биотехнология негіздері
    Несиелер: 4

    Студент қалыпты және патологиялық жағдайда адам ағзасының жасушалары мен тіндерінің активтенуін, көбею және дифференциялану процестерін реттейтін молекулалық-генетикалық механизмдерді зерттеу саласындағы соңғы жетістіктерді, денсаулықты бағалау әдістерін әзірлеудің негізі ретінде жасушалық биотехнология және гендік-инженерлік өнімдер негізінде түзетудің жаңа әдістерін жасауды үйренеді. Патологиялық жағдайдың дамуы мен емінің болжамы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ғылыми зерттеудегі Омикс-технологиясының негіздері
    Несиелер: 4

    Ақуыздар. Генетикалық ақпаратты сақтау және экспрессиясы. Биомедицинадағы Омикс-технологиялар туралы жалпы түсініктер. Ферменттер. Қазіргі витаминология және энзимология. Энергия алмасуы. Көмірсулар, липидтер, ақуыздар метаболизмі. Алмасулардың өзара байланысы. Нейрогуморальді реттеулу. Медицинадағы және биологиядағы микроэлементтер. Жеке микроэлементтердің метаболизмі. Микроэлементоздар. Ағзаның сұйықтықтары мен тіндерінің биохимиясы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Код ON1

    ON 1 Денсаулық сақтау саласындағы күрделі пәнаралық/ салааралық мәселелерді шешу үшін білімді интеграциялайды

  • Код ON2

    ON 2 Денсаулық сақтау саласындағы ғылыми, кәсіби және білім беру қызметінде жаңа білім мен қолданбалы дағдыларды игеру

  • Код ON3

    ON 3 Денсаулық сақтау саласындағы проблемаларды ғылыми көзқарастар негізінде, біліктілігі аясында шешеді

  • Код ON4

    ON 4 Ғылыми/кәсіптік ақпараттарды ғылыми-зерттеу қызметіне жаңа тәсілдерді енгізу үшін қолданады

  • Код ON5

    ON 5 Қарым-қатынас дағдыларын тиімді қолданады, денсаулық сақтау саласындағы мамандарға және халыққа ақпараттар, идеялар, шешімдер ұсынады.

  • Код ON6

    ON 6 Кәсіби қызметті жоспарлайды және ғылым мен практиканың қазіргі жетістіктеріне сүйене отырып, өзінің біліктілік саласында дербес шешім қабылдайды

  • Код ON7

    ON 7 Өзін-өзі талдау, топпен жұмыс жасау, кәсіби өзін-өзі жетілдіру дағдыларын көрсетеді.

Top