Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B06126 Информатика в Halyqtar dostyǵy

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты - Қазақстан Республикасының нарығын, өнеркәсібін және мәдениетін дамыту үшін жоғары қатарлы мамандарды даярлау. Жалпы білім беру пәндер циклінің мақсаты - жоғары жалпы интеллектуалды даму дәрежесін алу, сауатты және дамыған тіл, ойлау қоғамдық мәдениетін және еңбекті ғылыми жолмен ұйымдастыру қабілетін үйреніп алу үшін жағдай қамсыздандыру. Базалық пәндер циклінің мақсаты - шығармашылық потенциалды, ынтасын және жаңашылдықты дамыту үшін, студенттердің жоғары кәсіби білімінің келесі сатысында білім алуды жалғастыру үшін жағдай жасау. Негізгі пәндер циклінің мақсаты - бітірушілердің еңбек рыногында бәскелестік қалыптасуы, маман бойынша тез жұмыс табу мүмкіндігін, білім алу және кәсіби жетігі салаларында дербес бағдарламаларды таңдаулы қамтамасыз ету.5В060200- Информатика мамандығы бойынша ББ мақсаты болып информатика, компьютерлік техника және IT -технология аймағында өзгеретін әлеуметтік – экономикалық жағдайда тез шешім табуға қабілетті жоғары білікті маман дайындау және еңбек нарығын бәсекеге қабілетті және сұранысқа ие түлекпен қамтамасыз ету болып табылады.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B057 Ақпараттық технологиялар
  • б) Мәдениеттану

    Мәдениеттану — мәдениет туралы ғылым әрі философиялық ілім. Мәдениеттау жеке пән ретінде XIX ғасырдың соңғы ширегінде қалыптасты. Мәдениеттау пәні жергілікті және аймақтық мәдениеттердің сапалық ерекшеліктерін, олардың өзара байланыстары мен мәдениеттің басқа түрлерімен сабақтастығын, қарым-қатынасын зерттей отырып, адамзат қоғамының біртұтас мәдени даму процесінің жалпы заңдылықтарын анықтайды.

    Селективті тәртіп
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқытудың мақсаты студенттерде мәдениет феномені ретінде және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі туралы тұтас түсінік қалыптастыру, қарым-қатынастың әр түрлі жағдайларында тиімді коммуникация дағдыларына үйрету, орыс тілінің стилистикалық мүмкіндіктерінің көптүрлілігін ашу, Жалпы, кәсіби сөйлеу мәдениетін арттыру болып табылады.

  • б)тиімді басқару

    Басқару - реттеуге, қорғауға, қойылған мақсатқа сай нысанның жүйесін өзгертуге немесе жоюға бағытталған, субъектінің нысанға әрекет ету процессі. Басқару адам іс-әрекетінің түрі ретінде адамдардың бірлесіп қызмет ету пайда болғаннан бар. Әрбір тарихи кезең басқару субъектілерінің қатынасын, ынталандыру әдістерін, ұйымдастыру процессінің көлемін қырлап, өз түзетулерін енгізді, дегенмен тек XX ғасырда ғана басқаруға ғылыми көзқарас пайда болып, дами бастады. Басқару өндірісте еңбек бөлінісінің нәтижесінде пайда болды. Басқару адам тұрмысының ажырамас бөлігі, онсыз адамдардың ортақ қызметі де, жалпы қоғам да мүмкін емес. Тиімді басқару дамудың негізгі факторларының бірі. Басқару теориясынбелгілі бір ереже- лерге сүйенген қисынды реттелген принциптер, әдістер және өңделген ақпарат негізінде эмпирикалық жолмен немесе бірқатар нақтылы ғылымдардан алынған басқару технологиялары жүйесі ретінде қарастыруға болады.

    Селективті тәртіп
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 4

    Кәсіби тақырыптардағы жазбаша және ауызша мәтіндердің құрылысының негізі - қазіргі коммуникация құралдарын қолдана отырып іскери хат алмасу және құжаттама, мамандық бойынша ақпаратты шет тілінен қазақ тіліне және қазақ тілінен шет тіліне аудару, кәсіби бағдарланған салада әр түрлі жазба жұмыстарын жазу. шынайы материалдарды шығармашылық ойлау мен мазмұндық-стилистикалық талдау нәтижесі.

  • б) сараптамалық жүйелер

    ’’Сараптамалық жүйе’’’ (Экспертная система; expert system) — жасанды интеллект әдістері мен пайдаланушы ұсынатын деректер негізінде жағдайды ұқсастыруға, диагноз қоюға, болжам жасауға, шешімді өзгертуге, әрекетті таңдауға, ұсыныс беруге қабілетті білімдерді қамтитын программалық жәнеаппараттық құралдардың жүйесі.' Сараптамалық жүйе, әдетте, кейбір пән саласына (мысалы , жүрек-қан тамырлары ауруларына диагноз қою мен емдеудің сараптау жүйесі) бейімделеді және осы саладан білімді алуға, жинақтауға, түзету енгізуге, белгілі білімдерден жаңа білім тудыруға, осы білімдердің негізінде практикалық мәселерді шешу мен шешу барысын түсіндіруге қабілетті болады. Мәліметтер базасы, с��қталған деректер, заңдылық пен ережеден басқа сараптамалық жүйеге программа-шешім шығарғыштар, жоспарлау міндетін орындаушылар, мәселе шешуді іздестіру, толық және айқын емес білімдерден логикалық қорытынды шығару механизмі кіреді. Сараптамалық жүйені жасау сараптамалық жүйенің түпнұсқасын — алғашқы нұсқасын даярлаудан басталады. Содан кейін оны ұзақ уақыт көп кезеңді сынақтан өткізіп жетілдіреді. Сараптамалық жүйені программалауға негізінен Лисп,Пролог,Си тілдері қолданылады.

    Селективті тәртіп
  • б) деректер қорын құру және басқару

    Деректер қоры-ақпараттық жүйелердің маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Ақпараттық жүйе өз алдына басқару функциясын орындау үшін әр алуан денгейдегі жұмыстарды ақпаратпен жабдықтаған объект туралы ақпаратты жинау, тасымалдау, қайта өңдеу бойынша қатынас жүйесін білдіреді. Деректер қоры деп- компьютер жадында сақтайтын, арнайы түрде ұйымдасқан, өзара байланысқан мәліметтер жиынтығын айтамыз. Ақпараттық жүйелердің мысалына: банктік жүйелер, кәсіпорындарда, автаматты түрде басқару жүйелері, авияция немесе темір жол билеттерін, мейрамхана номерлерін алдын ала белгілеу және тағы басқа жатады. Пайдалану облысы бойынша келесі класстарды бөліп айтуға бола��ы: 1)Ғылыми зерттеуге арналған; 2)Автоматталған жобаларға арналған; 3)Ұйымдастырушы басқарудағы ақпараттық жүйелер; 4)Техналогиялық процессорды баспаға арналған.

    Селективті тәртіп
  • а) с++тілінде бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-программалау тілдерінің жіктелуін, деректер типтерін, операцияларды, Си бағдарламалау тілінің операторларын, кіші бағдарламаларды, стандартты модульдерді, бағдарламалау стилін, бағдарламалау сапасының көрсеткіштерін, бағдарламаларды жөндеу және сынау әдістерін, жадты ұйымдастыру және адресацияны, көрсеткіштерді пайдалана отырып бағдарламаларды өңдеу, Си/Си++тілінде программалау ерекшеліктерін оқып үйрену.

    Селективті тәртіп
  • а) Borland Delphi ортасында объектілі - бағытталған бағдарламалау
    Несиелер: 5

    "Delphi ортасында объектілі-бағытталған бағдарламалау" курсы аясында студенттер осы бағдарламалау парадигмасының негізгі ұғымдарымен танысады, сонымен қатар Delphi ортасында Windows-қосымшаларды құру саласында практикалық дағдыларды жетілдіреді.

    Селективті тәртіп
  • а) Web-дизайн
    Несиелер: 3

    Web-сайтта fotoshop құрылған сайттың логотипі болуы тиіс. Сайттың логотипі сайттың әрбір бетінде оң/сол жақ жоғарғы бұрышында немесе жоғарғы жағында болуы тиіс, сайттың мәнін көрсетуі тиіс. Логотипке басқа беттерде түссе, басты бетке өтуді қарастыру немесе "Басты бет/қайтару/мазмұн/мазмұн"әр бетіне батырманы немесе сілтемені қосу. Пән шығармашылық қиялды белсендіру әдістерінің негізінде құрастырудың және технологиялардың компьютерлік үш өлшемді графикасы саласындағы білімді меңгеруге бағытталған және сол арқылы конструкторлық, өнертапқыштық, ғылыми-техникалық құзыреттіліктерді дамытуға ықпал етеді және балаларды қоғамға қажетті инженер - конструктор, инженер-технолог, жобалаушы, дизайнер және т. б. мамандықтарды саналы таңдауға бағыттайды.

    Селективті тәртіп
  • б) информатиканы оқытудың жаңа технологиялары.

    Білім беру жүйесінде де кезінде жаңа технология түрінде қабылданып, өз дәуірінде барлық ғылымға елеулі үлес қосқан.Біздің қазіргі «жаңа технология» деп жүргеніміз де бұрыннан қолданылып келе жатқан оқыту әдістерінен бастау алып, жалғасын тапқан, толықтырылып өңделген педагогикалық технологиялардың жаңа үлгісі қытудың технологияларын пайдалану негізінде білім беру тұжырымдамасының алгоритмі төмендегідей түрде ұсынылады: 1. білім беру жүйесінің түпкі мақсаттарын баяндау; 2. аралық мақсаттардың болжамдық көрсеткіштерін баяндау; 3. оқыту мазмұнына сүйену; 4. көзделген мақсатқа жеткізетін және оқыту сапасын объективті тексеру әдістемесімен қамтамасыз ететін стандартты оқыту технологиясын ұсыну; 5. оқытудың ұйымдастырушылық формалары мен шарттарын баяндау.

    Селективті тәртіп
  • а) дербес компьютердің ішкі құрылымы және оны жаңғырту
    Несиелер: 5

    Компьютер құрылғысы архитектуралық деңгейде оқытылады, ол техникалық сипаттағы егжей-тегжейсіз құрылғы мен оның жұмыс істеу принциптерін сипаттайды. Архитектураның сипаттамасы-Бұл пайдаланушы, оның ішінде программист үшін жеткілікті компьютер құрылымы мен жұмыс істеуі туралы түсінік. Бұл жерде ғимараттың архитектурасына ұқсас келтіруге болады – - ол туралы айтқан кезде ғимараттың пішінін, оның қабаттылығын, мақсатын, бірақ қабырғалардың қалыңдығы, кірпіштердің материалы, олардың қалауының ерекшеліктері мен т.б., ол үшін маңызды емес. Әр түрлі пайдаланушыларға компьютер архитектурасын білу деңгейі қажет. Алдыңғы қатарлы пайдаланушыл��р үшін және профильді курстарда компьютер жұмысын бағдарламалық басқару, процессор құрылымы, процессор командаларының құрамы, бағдарламаның құрылымы және оны процессормен орындау алгоритмі (процессор жұмысының циклі) қарастырылады.

    Селективті тәртіп
  • а) компьютерлік вирустарды қорғау және құру
    Несиелер: 3

    Қазір жеке компьютерлер қолданылады, онда пайдаланушы машинаның барлық ресурстарына еркін қол жеткізе алады. Бұл компьютерлік вирустың атауын алған қауіп үшін мүмкіндік ашты. Вирусқа қарсы қорғаудың көптеген бағдарламалық құралдары бар. Қазіргі вирусқа қарсы бағдарламалар модульдерден тұрады. ДК-де вирустардың пайда болуына жол бермеу керек, бірақ компьютерді вирусты жұқтырғанда оны табу өте маңызды.

    Селективті тәртіп
  • б) компьютерлік және математикалық моделдеу

    Модельдеу әдісі – ғылыми танымның зерттеу объектілерін олардың модельдерін жасап, зерделеу арқылы танып-білу әдісі. Модельдеу әдісінің пайда болуы техникалық жүйелердің күрделілігіне, материалдық процестер мен құбылыстарды зерттеу қажеттілігіне орай туындайтын ой-түрткілерге, себептерге, тағы басқаға байланысты. Модельдеу кез келген затты мақсатты, жылдам, неғұрлым тиімді тәсілмен зерттеуге мүмкіндік береді. Сонымен қатар, модель зерттеліп жатқан объектінің (субъект) баса көңіл қойып отырған қасиеттерін жоғары дәлдікпен бейнелей алады. Ол объектіні құбылыстарға, заттар мен процестерге тән қосалқы белгілерден айырып, ондағы жалпы, негізгі, елеулі ��аңды белгілерді табуға мүмкіндік береді. Сондықтан модельдеу танымның формасы, әдісі, әрі категориясы болып саналады. Модельдеу екі түрге бөлінеді. 1) заттық модельдеу зерттеу объектісінің белгілі бір физикалық, геометриялық, динамикалық немесе функционалдық сипаттамаларын нақыштайтын модель жасау арқылы іске асады. 2) Идеалдық модельдеу кезінде модель ретінде сұлбалар, сызбалар, формулалар, табиғи және жасанды тілдердегі сөйлемдер, тағы басқа қолданылады. Мұндай модельдеу түріне математикалық (компьютерлік) модельдеу жатады. Әлдебір құбылысты о��ың моделі арқылы зерделеу модельдік эксперимент деп аталады. Күрделі жүйелерді зерттеу кезінде көбіне бірін-бірі толықтыратын бірнеше модельдер қолданылуы мүмкін. Кейде бір құбылысты зерттегенде бір-біріне қарама-қайшы келетін модельдер пайдаланып, бұл қайшылық таным дамуының аса жоғары деңгейінде шешімін табуы мүмкін. Модельдеу танымның басқа да формалары мен әдістерімен (эксперимент, абстрактілеу, гипотеза ұсыну, теория құру, түсініктемелеу, тағы басқа) бірлесе отырып, адам білімінің тереңдей түсінуіне зор ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
  • а) Мектепте информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде бейіналды және бейіндік оқытудың ерекшеліктері көрсетілген. Ұсынылып отырған ғылыми-әдістемелік база оқу материалын іріктеу, пәннің базалық және бейіндік мазмұнының өзара байланысын ұйымдастыру, сонымен қатар оқытудың бейінінің аспектісінде оқушылардың белсенді танымдық, зерттеу және тәжірибелік қызметін қамтамасыз ететін оқытудың оңтайлы жолдарын анықтау принциптерінен тұрады. 12 жылдық мектепте бейіналды және бейіндік оқытудың педагогикалық және психологиялық негіздерін сипаттайды; 12 жылдық мектепте бейіналды және бейіндік оқыту үшін типтік оқу жоспарларының мазмұны мен құрылымының ерекшеліктерін сипаттайды

    Селективті тәртіп
  • б)қолданбалы бағдарламалар пакетін құру

    Қолданбалы бағдарлама (Windows ортасындағы) (Приложения Windows; Windows application) — Windows операциялық жүйесі негізінде жұмыс атқаратынқолданбалы бағдарлама. Мұндағы графикалық интерфейстің ұйымдастыру ережелері, мәзір жүйесінің, диалогтық терезелерінің пішімдері Windows қолданбалы бағдарламаларының барлығына бірдей (мәзірдің көрінісі және орналасуы, тінтуірді және пернелерді пайдалану ережелері және т.б.) болады. Қолданбалы программалық жасақтама - әртүрлі мәселелік аумақтардағы қолданбалы есептерді шешуді жасақтайтын жеке қолданбалы программалар мен қолданбалы программалар дестелерінен (ҚПД) тұратын программалық жасақтама бөлігі. Оның құрамына: - жалпы мақсаттағы ҚПЖ; - мәселелік бағытталған ҚПЖ; - интегралданған ҚПЖ кіреді. Жалпы мақсаттағы қолданбалы программалық жабдықтар құрамына әртүрлі қолданбалы есептерді шешуге жиі қолданылатын программалық құралдар енеді, олар: - мәтіндік редакторлар мен процессорлар; - графикалық редакторлар; - электрондық кестелер (ЭТ) процессорлары; - мәліметтер қорын басқару жүйелері; - электрондық презентациялар және т.с.с.

    Селективті тәртіп
  • б) деректер қорын құру және басқару

    Дерекқор басқару жүйесі (ДҚБ) (ағылш. database management system (DBMS)) — мәліметтер базасын құру, күту және қолдану қызметін көрсететін бағдарламалық жасақтама. Ақпаратты сақтау- компьютердің ең маңызды функцияларының бірі. Оның ең көп тараған құралы деректер қоры (ДҚ) болып табылады. ДҚ-берілген құрылымдағы ақпараттардан тұратын арнайы форматтағы файл. ДҚ-да сақталатын берілгендер кесте түрінде дайындалады. Деркетерді және олардың арасындағы байланыстарды ұйымдастырудың келесі типтері бар: 1)иерархиялық; 2) тораптық; 3) реляциялық.

    Селективті тәртіп
  • б) дербес компьютерлермен жұмыс

    Кәдімгі жеке компьютер корпустан және мына бөлшектен тұрады: • Аналық плата, оның үстіндегі орталық процессор (CPU) оның үстінде салқындату жүйесі, амалдық жад (оперативная память) және т.б., кеңейткіш слоты: o амалдық жад құрылғысы (ОЗУ) және кэш (әдетте CPU ішінде кездеседі) o Тұрақты жад құрылғысы (ПЗУ) o Шины — PCI, PCI-E, USB, FireWire, AGP (устарела), ISA (устарела), EISA (устарела) • Электр блогі (блок питания) • Сақтау құрылғыларының контроллері — IDE, SCSI, SATA, SAS н-се аналық платада және кеңейткіш құрылғыларда орналасқан басқа түрлі контроллер. Контроллерге Қатты диск (hard disk), жұмсақ диск құрылғылары, CD-ROM т.б. • Қозғалғыш жад құрылғылары o Оптикалық дисктер құрылғысы o Жұмсақ дисктер құры��ғысы o стример • Ақпарат сақтағыш құрылғылар o Қатты диск (hard disk) (кейде RAID-массивке қосылған) • Видеоконтроллер (мониторға сигнал жіберетін графикалық плата) • Дауыс контроллері (көр Дауыс платасы) • Торлық интерфейс (көр Тор платасы) бұдан басқа, компьютерлік құрылғыларға сыртқы компоненттер кіреді: • Кіріс құралы o Пернетақта o Тышқан, трекбол н-се тачпад o Джойстик o Сканер • Шығыс құралы o Монитор (дисплей) o Колонка/наушниктер o Баспа құралдары  Принтер  Плоттер

    Селективті тәртіп
  • ТР бағдарламалау практикумы
    Несиелер: 5

    Практикум университеттің инженерлік мамандықтарының студенттеріне арналған. Практикумның мақсаты-Borland C++ Builder интеграцияланған ортасын пайдалана отырып, ПЭВМ-да инженерлік есептерді шешудің сандық әдістерін жүзеге асыру және типтік алгоритмдерді бағдарламалау бойынша дағдыларды қалыптастыру.

  • а) UML модельдеу тілі
    Несиелер: 5

    студенттерді UML моделдеудің әмбебап тілін қолдануға негізделген бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеуді автоматтандыру технологияларымен таныстыру. Курста: нотация тілі және UML тілінің семантикасы, ObjectConstraintLanguage (OCL) формальды семантика спецификациясының тілі, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің біріздендірілген процесі, ең танымал объектілі-бағытталған CASE-құралдары, OMG консорциумының негізгі стандарттары, онда UML - технологиялардың компоненттері анықталған.

    Селективті тәртіп
  • а) Әлеуметтану және саясаттану
    Несиелер: 3

    Бағдарламаның мақсаты "Болашаққа көзқарас: қоғамдық сананы жаңғырту" мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу контексінде білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүние танымын қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
  • а) Математикалық логика және дискретті математика
    Несиелер: 6

    Пәнді оқу кезінде бакалаврлар математикалық объектілердің теориялық-көпше сипаттамасының жалпы принциптерін, графтар теориясының негізгі мәселелерін және математикалық логика аппаратын қолдану әдіснамасын білуі керек; жиындарды, бульдік функциялар мен графтарды тапсыру тәсілдерін, сонымен қатар олармен операция жасаудың негізгі әдістерін білуі керек; жиындар теориясының, математикалық логиканың және графтар теориясының есептерін шешудегі оңтайлы әдістемелерді таңдау керек.

    Селективті тәртіп
  • а) Білім берудегі ақпараттық жүйелер
    Несиелер: 5

    Білім беруде информатика және АКТ құралдарын пайдаланумен байланысты әдістемелік циклдің бірінші пәні бола отырып, "білім берудегі ақпараттық және коммуникациялық технологиялар" курсы информатика және АКТ оқыту тәжірибесін ұғынуға әкеледі, сондай-ақ жалпы білім беруді ақпараттандыруда түзетуші рөл атқарады.

    Селективті тәртіп
  • б) MatLab ортасында қолданбалы есептерді модельдеу

    MATLAB-та барлық деректер жиым түрінде қолданылады. Негізінен, әрбір айнымалы жиым түріндегі шама ретінде алынады, мысалы, R=45 жазуы бір элементтен тұратын сан, мәні 45-ке тең R-векторы екендігін білдіреді. Мысалы, 1.2-суреттен Workspace Browser терезесінде берілген а және d айнымалыларының 1х1 өлшемімен көрсетілгендігін байқауға болады. MATLAB-та бір өлшемді (вектор-баған немесе вектор-жол), екі өлшемді (матрица) және көпөлшемді жиымдармен де жұмыс істеуге болады. Жиымда элементтерді нөмірлеу 1-ден басталады. Жиым өлшемі – бұл әр өлшем бойындағы элементтер саны.

    Селективті тәртіп
  • Архитектура систем параллельных вычислений
    Несиелер: 5

    Параллельді есептеулер параллельді есептеу жүйелерінің аппараттық және бағдарламалық құралдарын қолдануға негізделеді. Мұндай жүйелер ең алдымен, олардың көмегімен есептеудің үлкен көлемін талап ететін күрделі есептерді шешу үшін әзірленеді. Бұл ретте Бірыңғай бағдарлама жасалуы мүмкін, оны орындау үшін жүйенің барлық ресурстары жұмылдырылатын болады.

  • а) Mathcad ортасында қолданбалы есептерді модельдеу
    Несиелер: 5

    Mathcad жүйесі-студенттерге, инженерлерге және қандай да бір есептерді орындайтын барлық адамдарға елеулі көмек көрсете алатын заманауи бағдарламалық өнім. Бұл жүйенің негізгі артықшылығы - пайдаланушының бағдарламалау негіздерін меңгеру қажеттілігі жоқ, себебі Mathcad әдеттегі математикалық тілге өте жақын. Сондықтан қойылған міндеттерді шешуге аз уақыт жұмсалады. Электронды-есептеу техникасы туралы негізгі мәліметтер: ЭЕМ классификациясы, сипаттамалары, Функционалдық тағайындалуы. Дербес, арнайы және басқарушы ЭЕМ.

    Селективті тәртіп
  • б) Дала тұлғаларының тарихы

    Тұлға-интегративті жүйе, ажырамайтын тұтастық. Алайда, тұлғаны зерттеумен айналысатын ғалымдар бұл "мен - жүйе" немесе жай ғана "Мен" деп аталатын тұтастықтың "өзегі"екенін мойындайды. Жоғарыда келтірілген тұлға туралы түсінік жалпылама түсінік болып табылады.

    Селективті тәртіп
  • б) Интегралдық теңдеулер

    Интералдық теңдеулер - ішінде белгісіз функцияны интегралдау кездесетін теңдеулер. Интеграл(лат. іnteger – бүтін) Маңызды ұғымдарының бірі. Интеграл ұғымы бір жағынан – туындысы бойынша функцияныіздеу (мысалы, қозғалған нүктенің жүріп өткен жолын өрнектейтін функцияны сол нүктенің жылдамдығы бойынша табу), екінші жағынан – аудан, көлем және доға ұзындығын өлшеу, күштің белгілі бір уақыт ішінде атқарған жұмысын табу, т.б. қажеттіліктерден пайда болды. Осыған қатысты интеграл анықталмаған интеграл және анықталған интеграл болып ажыратылады. Міне, осыларды есептеу интегралдық есептеудің міндеті болып саналады. «Интеграл» сөзін алғаш рет (1690) швейцариялық ғалым Якоб Бернулл�� қолданған; Өзінің шексіз аз бөліктерінің қосындысы түрінде қарастырылатын бүтін шама.

    Селективті тәртіп
  • Деректер қорының теориясы
    Несиелер: 5

    Деректер қорының теориясы-салыстырмалы түрде жас деректер саласы. Оның жасы аз 30 жыл. Ақпараттық технологиялардың қазіргі заманғы әлемін немесе қандай да бір ақпараттық жүйені деректер базасын пайдаланбай елестету қиын. Қандай да бір дәрежеде пәндік саланың әртүрлі объектілері ақпаратты ұзақ мерзімді сақтау және өңдеу, жаңарту және талдау функцияларымен байланысты. Деректер қорының негізгі ұғымдары (тұжырымдамалары) мен технологиялары біртіндеп қалыптасып, бүкілœегда ақпаратты автоматтандырылған өңдеу жүйесінің дамуымен тығыз байланысты болды. Реляциялық тәсіл пайда болғаннан кейін деректер базасын құру өнерден ғылымға айналды. Қазір бұл жеткілікті формальды тәсілдерге негізделген және деректер қорын құрудың тәсілдері мен әдістерінің кең ауқымын қамтитын, қалыптасқан тәртіп.

  • б) Си тілінде бағдарламалау

    Си тіліндегі программа тізбектеліп берілген функциялар жиынынан тұрады. Нәтижесінде Си тіліндегі деректерді өңдеу тізбектелген функциялар түрінде болады. Си тіліндегі программа препроцессорлар директивасынан, глобальды айнымалыларды жариялаудан, бір басты функциядан (main) және бірнеше функциядан тұрады. лымымен сәйкес келеді. Ол функция тақырыбы және функция денесінен тұрады. Функция тақырыбында жақшалардың ішінде аттан кейін формальды параметрлер тізімі болуы мүмкін. Параметрлер болмаса да жақшалар жазыла береді.

    Селективті тәртіп
  • Алгоритмдер және деректер құрылымы
    Несиелер: 3

    Курс бағдарламасын меңгеру барысында білім алушыларда Turbo Pascal 7.0 бағдарламалау тілі туралы білім кешені қалыптасады. Қандай да бір міндеттерді шешу үшін, өндірістік тапсырмаларды орындау үшін алгоритмдерді әзірлеу қойылған мәселені мұқият талдаумен, жоғары кәсіби біліктілікті талап ететін күрделі пайымдаумен байланысты. Алайда алгоритм жасалғаннан кейін, тиісті міндеттерді шешу процесі оны қажетті біліктілігі жоқ және тіпті тапсырманың өзі туралы түсінігі жоқ адам орындай алатындай болады.

  • а) жасанды интеллект жүйелері
    Несиелер: 5

    Жасанды интеллект теориясы мен тәжірибесін дамытудың нәтижесі болып табылатын сараптамалық жүйелерді жобалау ерекшеліктері қарастырылады. Білім әр түрлі модельдермен ұсынылады. Білім берудің типтік үлгілері логикалық модель, өнімдік модель, фреймдерді пайдалануға негізделген модель, семантикалық желі моделі болып табылады. Дәріс конспектісінде сараптамалық жүйелерді жобалау ерекшеліктері, осындай жүйелерді құру кезеңдері мен құралдары, қолданыстағы жүйелерді шолу келтіріледі. Сараптамалық жүйелердің жіктелуі келтірілген.

    Селективті тәртіп
  • а) операцияларды оңтайландыру және зерттеу әдісі
    Несиелер: 5

    "Оптимизация әдістері" пәні Вариациялық ис-санды, айнымалы сандарының функциясын минимизациялауды, дөңес программалау, сызықты бағдарламалау, оңтайландырудың есептеу әдістері, жүйенің сызықты және сызықты емес басқарулары, сызықты жүйелердің басқарылуы мен бақылануы, Понтрягин максимум принципі және Беллманды динамикалық бағдарламалау.Стохастикалық оңтайлы жүйелер, ұйымдастырушылық басқару міндеттерінің әртүрлі мазмұнды қойылымдарын формализациялау әдістерін зерттеу, оларды экстремалды міндеттерге мәлімет беру, сонымен қатар есептерді шешудің математикалық әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
  • б) Азиядағы діндер таралу тарихы

    Қазақстандағы ең кең таралған діндер ислам және христиандық болып табылады. Сонымен қатар иудаизм мен буддизм да орын алады. 2009 жылғы өткізілген халық санағының нәтижесі бойынша Қазақстан халықының 97 %-ы өзін діндар деп санап, 3 %-ы өзін атеист деп санап немесе жауап беруден бас тартқан

    Селективті тәртіп
  • б) Экология және тұрақты даму

    Қоршаған орта сапасын жақсарту мақсатында, атап айтқанда атмосфералық ауа сапасын жақсарту мақсатында, Осло қаласында (Норвегия), ол 2003 жылы БҰҰ «Еуропаның орнықты қаласы» болып танылған, 20 ғасырдың 90 –шы жылдардың бойында атмосфераға қатты заттардың, күкірт қышқылының, қорғасын және азот оксидінің шығарылыуын төмендету бойынша бағдарлама іске асырылды. Шығарылулар көлемін азайту қажеттігін туғызған себеп, ол жекелеген аудандардағы ауаның газдануы деңгейінің артуы салдарынан балалар арасында астма және басқа да тыныс өкпе ауруларының ұлғаю болып табылды. Ластанудың негізгі себебі қаладағы қарқынды автомобиль қозғалысы болып табылған. Берілген проблеманың неігзгі шешімі қоғамдық көлік жүйесін дамыту, атап айтқанда, пайдалануға трамвайларды, жерасты қоғамдық көлігінің жүйесін және электотоғымен жұмыс істейтін монорельсті поездарды енгізу болып табылды (тоқ көзі – гидроэнергетика). Сондай-ақ жеке автокөлікке шығыс газдарын каталитикалық өртеушілер орнату міндетті болды. Осло қаласындағы көлік қозғалысы жүйесін жақсарту үшін, атап айтқанда, метро желілерін кеңейту үшін қала әкімшілігі орталық үкіметтен қаржыландыру алады.

    Селективті тәртіп
  • б) инженерлік есептеулердегі математикалық модельдеу

    Математикалық модельдермен зерттелетін объекті мен үрдістің қасиеттері, ерекшеліктері және сипаттамалары теңдеулер жүйелері, теңсіздіктер және функция арқылы көрсетіледі. Көптеген математикалық модельдеруниверсалды болып келеді, яғниәртүрліжүйелердізерттеугеқолданылады. Математикалық модельдер қарастырылатын құбылыстар мен үрдістердің сандық заңдылықтарын анықтауға, сипатталатын факторлардың тәуелділігі мен өзарабайланысынтабуғамүмкіндікбереді. Математикалық модельдердің дамуына өте күрделі есептеулерді жүргізетін электронды-есептегіш машиналарының көбеюі зор ықпал етті. Көптеген математикалық модельдер параметрлермен айнымалылардан тұратын теңдеулермен теңсіздіктер жүйелерінен тұрады. Айнымалы шамалар, мысалы, өндірілген өнім көлемі, капиталжұмсау, тасымалдау т.с.с., ал параметрлер өнімді өндіруге жұмсалған материал, уақыт, шикізат шығынының мөлшерін көрсетеді.

    Селективті тәртіп
  • а) Дінтану
    Несиелер: 5

    Дінтану пәні. Мемлекет және дін. Діннің ерте формалары. Иудаизм. Буддизм. Конфуциандық. Даосизм. Индуизм. Ерте христиандық. Православие. Католицизм. Протестантизм. Ислам. Дәстүрлі емес діни бағыттар. Жалған діни экстремизм. Діни экстремизмнің алдын алу әдістері

    Селективті тәртіп
  • а) Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 3

    Тәрбиелік, жалпы білім беру және сауықтыру міндеттерін кешенді шешу. Студенттердің дене тәрбиесі бойынша білімдер мен практикалық біліктерін; дене, психомоторлық кәсіби-маңызды қасиеттерін, белсенді пайдаланылуы салауатты өмір салтын ұйымдастыру үшін қажетті қимыл-қозғалыс іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру, оқу, кәсіби, қоғамдық және тұрмыстық өмір сүру салаларында туындайтын міндеттерді шешу. Дене шынықтыру және өзін-өзі жетілдіру үдерісіне қосу.

    Селективті тәртіп
  • Компьютерлік желілер
    Несиелер: 4

    Телекоммуникациялық жүйелердің (ТКЖ) – аумақтық байланыс жүйелерінің (ТКЖ) негізгі ұғымдары мен анықтамалары. Байланыс желісі және байланыс арнасы туралы түсінік. Байланыс желілерінің, желілерінің және арналарының түрлері. ТСЖ-да сандық деректерді аналогтық және сандық кодтау. ТЖС элементтерін синхрондау. Синхрондау түсінігі. Синхрондау мақсаты. Синхрондау әдістері мен құралдары. Параметрлерді орнату және баптау. Желілердегі Адресация. Қолданбалы хаттамалармен өзара әрекеттесу. Пайдаланушы бағдарламаларымен Желілік қызметтерді ұсыну. Сымсыз интерфейстер. USB шинасын ұйымдастыру. Деректер беру моделі. Алмасу ХАТТАМАСЫ. Деректер беру түрлері. Хост-процессор. USB шинасын қол��ану.

  • а) Adobe Flash мультимедиялық технологиялар негіздері
    Несиелер: 5

    студенттердің мәтіндік, графикалық, дыбыстық және бейне ақпараттарды өңдеу әдістерін меңгеру; • пәннің жекелеген тақырыптарын өз бетінше оқу және типтік есептерді шешу дағдыларын меңгеру; • бірыңғай ақпараттық орта түрінде ұйымдастырылған әр текті мәліметтермен (графикамен, мәтінмен, дыбыспен, бейнемен) жобалау және жұмыс істеу үшін қазіргі заманғы бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру; * студенттердің алған білімдерін меңгеру, сондай-ақ өз бетінше танымдық іс-әрекетті белсендіру есебінен өз бетімен білім алуға қолданылады.

    Селективті тәртіп
  • б)Borland с ++ Builder ортасында объектілі - бағытталған бағдарламалау

    Жүйесінде Delphi бар жүздеген дайын компоненттер, және көптеген мәселелерін шешуде кейде пайдалы алдын ала табуға қажетті компоненті, оның орнына жұмысқа бағдарламалау, бәлкім, қазірдің өзінде жасалған басқа адамдармен. Бағдарламаны құруға компоненттік тәсіл дайын әзірлемелерді қайта пайдалануға мүмкіндік береді . Delphi келесі жаңа қасиеттер мен жетілдірулерді ұсынады

    Селективті тәртіп
  • а) деректер қоры және сараптамалық жүйелер
    Несиелер: 5

    Деректерді өңдеуге байланысты міндеттер кез келген қызмет саласында кең таралған. Кез келген кәсіпорынның қызметін автоматтандырылған ақпараттық жүйесіз (ААЖ) ұсыну мүмкін емес. Барлық ААЖ деректер базасын басқару жүйесіне (ДБЖ) сүйенеді. "Материалданады" ААЖ пәндік саласы деректер базасы (ДҚ) түрінде. Бейресми міндеттерді шешу үшін ДББЖ мен білімге негізделген ақпараттық жүйелерді (білім базасын) жақындастырудың қарқынды процесі жүруде. Білім инженериясы-жасанды интеллект (ИИ) саласының жеке бағыты. Бүгінгі таңда "білім инженериясы" және "сараптамалық жүйелер" терминдері ИИ бағытын белгілеу кезінде синонимдер ретінде пайдаланылады, сондай-ақ "сарапта��алық жүйе" және "білімге негізделген жүйе"терминдері практикалық синонимдерге айналды.

    Селективті тәртіп
  • б) кластерлік жүйелерді ұйымдастыру және басқару

    Кластер (cluster) - 1) dos жүйесінде — диск кеңістігін бөлу кезіндегі оған жазылатын ең кіші көлемдегі мәліметтер бірлігі. Ол, әдетге, 512 байттан, бір немесе қатар орналасқан бірнеше диск секторларынан құралады. Кластерде әрбір мәліметтер бірлігі (том) үшін берілген секторлар саны тұрақты шама болады және бір кластер тек бір файлдың мөліметтерін ғана қабылдайды. Кластер көлемі кішірейген сайын әр файлдың соңында қалдырылатын бос орын шамасы да азаяды, бірақ әр кластерге файлдың орналасуы туралы қызметтік мәліметтер жазылатын болғандықтан, ол қызметтік ақпараттың жалпы көлемі ұлғаяды; иілгіш және қатқыл дискілер үшін — дискіде кеңістік бөлудің бірлігі. Кластер екі және одан да көп секторлардан тұрады. Операциялық жүйе файлды ондаған немесе кейде жүздеген, бірінен соң бірі орналасқан кластерге жазады. Файлдардың кластерде орналасуын қадағалау үшін файлдар орналасу кестесі пайдаланады; есептеу жүйелері үшін — кластер операциялық жүйемен қолданбаның өзіндік көшірмесімен жұмыс істейтін және басқа қорды бірлесе пайдаланатын екі немесе одан көп түйіннен тұрады; есептеу желілері үшін — топқа біріктірілген (ішінде абоненттер сақина төрізді байласқан) бірнеше шоғырлауын. Кластер бір орталыққа қосылған абоненттер санын арттыруға мүмкіндік береді; компьютерлер кластері — өзінің ішінде (оның арасында, сервердің біреуі жұмыс істемей қалған жағдайда да) жү��темені бөліп-үлестіретін жүйе. Жүмыс істеу уақыты өзінің ішіндегі осы қайта ұйымдастыруға кететін мерзімге ұзарады. Кластердің негізгі белгілері: көпмашиналық кешен; тұтас жүйе (пайдаланушы тұрғысынан қарағанда); кәміл сенімділік; ортақ файлдық жүйе; масштабтанулық; барлық жүйені бірыңғай басқару; 2) компьютер желілерінде — жоғары жылдамдықты байланыс арналарымен жалғасқан бірнеше компьютерден құралған жүйе. Абоненттер үшін мүндай кластер бір бүтін (жүйе) есебінде қарастырылады; 3) ортақ контроллері (жалғастыру құрылғысы) бар бірнеше құрылғылар т��бы; 4) бірнеше секторлардан тұратын файлдарды жазуға сыртқы экранды қабықшамен қоршалып, диэлектрикпен қапталған бір өткізгішті өзегі бар кабель. Олар жоғары жылдамдықты терминалдарда және басқа да компьютер құрылғыларында пайдаланылады.

    Селективті тәртіп
  • Операциялық жүйелер
    Несиелер: 5

    Пәннің барлық теориялық аспектілері қарастырылады. Операциялық жүйелерді басқару және интернет сервистерді тікелей компьютерде зерттеу жақсы. Ол үшін зертханалық жұмыстардың оқыту түрлерін қолдануға немесе дәріс шеңберінде мультимедиа технологияларын қолдануға болады. Семинар сабақтарына классикалық қолданбалы есептер тақырыптарын шығаруға болады: әртүрлі түрдегі желілердің хаттамалары, антивирустық бағдарламаларға шолу, операциялық жүйелер нарығы. Оқу жоспарының интерактивті құрамдас бөлігін жүзеге асыру үшін операциялық жүйелерге, желілер мен интернет технологияларға арналған жобаны жасау бойынша студенттердің жұмысын ұйымдастыру қажет. Бұл, мысалы, ең алдымен, ��туденттер арасында ақпарат алмасу мүмкіндігіне бағытталған топтың қолданыстағы сайтын әзірлеу және құру болуы мүмкін.

  • б) есептеу жүйелері мен желілерін ұйымдастыру

    Есептеу жүйесі – енгізілген ақпаратты тапсырманы шешу барысында берілген алгоритм бойынша өңдеуге арналған техникалық жабдықтар кешені. Есептеу жүйесінің жалпылама құрылымдық сұлбасы жалпы түрде кез келген есептеу жүйесі құрылғылардың 4 тобынан тұрады: арифметикалық-логикалық құрылғы, жадылар, енгізу/шығару құрылғыларының топтары, басқару құрылғысы. АЛҚ – арифметикалық логикалық құрылғы мынадай операцияларды орындауға арналған: - Арифметикалық операциялар (қосу, көбейту, азайту, бөлу - варианттарымен); - логикалық операциялар (логикалық қосу және көбейту, екілік модуль бойынша қосу, терістеу және т.б.); - жылжыту операциялары (солға, оңға, логика��ық, арифметикалық, циклдық және т.б.). БҚ (ОБҚ)– басқару құрылғысы (орталық басқару құрылғысы) – қалған барлық құрылғылардың жұмыстарын басқаруға арналған. АЛҚ-ы БҚ-мен (ОБҚ) бірігіп ПРОЦЕССОРДЫ құрайды. ЕСҚ – еске сақтау құрылғысы (жады) – программаның орындалуы кезінде оны (командалар мен деректерді), немесе оның бір бөлігін сақтауға, сондай-ақ ақпаратты ұзақ уақытқа сақтауға арналған. ЕШҚ – енгізу/шығару құрылғы – ақпаратты енгіп-шығаруға арналған құрылғы (біріккен енгізу шығару құрылғысы болуы да мүмкін – дискорнатқыш, сондай-ақ жекелеген құрылғ�� болуы да мүмкін: кілтжиын – енгізу құрылғысы, баспа құрылғысы – шығару құрылғысы). Есептеу жүйесінің қызметіне байланысты әр топтың құрылғыларының сапалық жағынан да, сан жағынан да айырмашылықтары болуы мүмкін.

    Селективті тәртіп
  • а) оңтайландыру әдістері және операцияларды зерттеу
    Несиелер: 5

    Пән шектеулі ресурстарды оңтайлы бөлу мәселелерін шешуге, көптеген балама нұсқалардан және т. б. оңтайлы нұсқаларды (объект, жоба) таңдауға қатысты практикалық бағыттылыққа ие. Операцияларды зерттеу пәні-бұл өзара іс-қимыл жасайтын бөлімшелерден тұратын ұйымдастырушылық басқару (ұйым) жүйесі, бұл ретте бөлімшелердің мүдделері өзара әрдайым келісілмейді және қарама-қарсы болуы

    Селективті тәртіп
  • Тілдер және бағдарламалау технологиялары
    Несиелер: 5

    "Программалау тілдері мен технологиялары" курсы программалаудың алгоритмдік тілдерінде бағдарламаларды жасау және жасау методологиясы бойынша жүйелендірілген білім мен іскерлікті қалыптастырады. Бұл курс заманауи талаптарға жауап беретін мамандарды дайындауда маңызды орын алады. Бағдарлама аясында формальды тілдерді сипаттау тәсілдері, формальды тілдерді ұсыну үшін қолданылатын есептеу үлгілері, синтаксистік талдау есебі және оны шешу әдістері және басқа да қосымшалар туралы мәліметтер келтіріледі. Грамматикамен және тілдермен байланысты бірқатар міндеттердің шешілмейтін және өзгерудің күрделілік мәселелері қарастырылады.

  • б) Компьютерлік жүйелердің теоритикалық негіздері және интерфейстері

    Дәлдік класы-рұқсат етілген негізгі және қосымша қателіктердің шектерімен, сондай-ақ олардың көмегімен жүзеге асырылатын өлшеулердің дәлдігіне әсер ететін бірқатар басқа қасиеттермен анықталатын өлшеу құралдарының жалпыланған сипаттамасы. Дәлсіздік, атап айтқанда, : өлшеу нәтижесі (салыстырмалы қателік бойынша)) бұл жағдайда ГОСТ 8.401-80 бойынша (ГОСТ 13600-68 орнына), дәлдік класының сандық белгісі (пайызбен) дөңгелекшеге жасалады. (берілген қателік бойынша). Бағыттамалық аспаптар үшін сан түрінде жазылған дәлдік класы, мысалы, 0,05 немесе 4,0. Бұл сан аспап жұмысының осы диапазонында өлшенетін шаманың ең үлкен мәнінен процентпен көрсетілген аспаптың барынша ықтимал қателігін береді. Мәселен, 0-30 В өлшеу диапазонында жұмыс істейтін вольтметр үшін дәлдік класы 1,0 шкаланың кез келген жерінде бағыттаманың жағдайы кезінде көрсетілген қателіктің 0,3 в аспайтынын анықтайды.

    Селективті тәртіп
  • а) Компьютерлік сызба
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты — кәсіби есептерді шешу үшін компьютерлік графикамен жұмыс істеу дағдылары мен біліктерін қалыптастыру арқылы бакалаврдың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал ету.

    Селективті тәртіп
  • Адамның компьютермен өзара әрекеттесуі
    Несиелер: 6

    Адам — компьютерлік өзара іс-қимыл (HCI) - адамдар (пайдаланушылар) мен компьютерлер арасындағы өзара іс-қимылды зерттеу, жоспарлау және әзірлеу. Көбінесе оны компьютерлер, бихевиоризм, жобалау және зерттеудің басқа да салалары туралы ғылым жиынтығы ретінде қарастырады. Пайдаланушылар мен компьютерлер арасындағы өзара әрекеттесу бағдарламалық және аппараттық қамтамасыз етуді қамтитын пайдаланушы интерфейсі (немесе жай интерфейс) деңгейінде жүзеге асырылады; мысалы, Дисплей экрандарында көрсетілетін бейнелер немесе объектілер, пайдаланушыдан аппараттық енгізу құрылғылары (пернетақта және тышқандар сияқты) арқылы алынған деректер және пайдаланушының әуе кемесі және электр станциясы сияқты ірі автоматтандырылған жүйелермен өзара әрекеттесуі.

  • б) Компьютерлік графиканың әдістері

    Қазіргі компьютерлік графика қолданылу әдісі бойынша мынадай негізгі салаларға бөлінеді: Ғылыми графика. Контрукторлық графика Суреттеу графикасы Жарнамалық графика

    Селективті тәртіп
  • б) аппараттық құралдарды бағдарламалау

    FOXPRO-ны қосқаннан кейін ең бірінші сіз бастапқы парақты көресіз, FOXPRO сөзінен басқа бұл парақ мәзір қатарынан және командалар терзесінен құралады. Терезелер программа файлдарын, шығыстық ақпаратты және басқа мәліметтерді көру үшін қолданылады. Сонымен қатар анықтамалық ақпарат, Сіздің мәліметтер базасынан ақпарат немесе жағдай туралы шығарылатын терезелер болады. Барлық терзелердің бірдей негізгі сипаттамалары болады, Сіз олардың орын ауыстыра аласыз, ашып жаба аласыз, терезелердің көбінің өлшемдерін өзгерте аласыз, бір уақытта 50 терезеге дейін ашуға болады. Терезенің орнын ауыстыру үшін CTRL-F7 (немесе WINDOW мәзірінде MOVE опциясының көмегімен) клавишаларын б��су керек, терезе айналасындағы рамка жыпылықтай бастайды және , ENP, P6UP, P6DN клавишалар көмегімен терезелерді орын ауыстыруға болады. Терезені толық өлшемді үлкейту үшін CTRL-F10 клавишаларын басыңыз (немесе WINDOW мәзіріндегі Z00  опциясының көмегімен). Терезе өлшемін өзгерту үшін CTRL-F8 клавишаларын біртіндеп басасыз, терезе рамкасы жыпылықтай бастайды,   клавишалары терзенің оң, сол жақтарын жылжытады,  клавишалары жоғары, төмен жақтарын, терез қажетті өлшемге келген кезде пробелді басыңыз.

    Селективті тәртіп
  • а) Рухани жаңғыру және қазақ тарихының мәселелері
    Несиелер: 5

    Қазақстанның рухани жаңғыруы. Мәдени мұра бағдарламасы. "Тарих толқынындағы адамдар"бағдарламасы. Бәсекеге қабілеттілік "Цифрлық Қазақстан", "Үш тілде оқыту", "мәдени және конфессияаралық келісім". Прагматизм. Ұлттық бірегейлікті сақтау. Ұлттық сана-сезімнің рухани жаңаруы және жетілуі. Білім және рухани жаңғыру. Қазақстандағы білім беру жүйесін реформалау.

    Селективті тәртіп
  • а) деректер қоры және сараптамалық жүйелер
    Несиелер: 3

    Пәннің мазмұны теориялық негіздерді зерттеумен, деректер базасын жобалаумен және әзірлеумен, сонымен қатар білім берудің негізгі модельдері мен құралдарын зерттеумен, білімге негізделген сараптамалық жүйелер мен жүйелерді әзірлеумен байланысты сұрақтар шеңберін қамтиды. Курс Қазіргі уақытта аса өзекті, көптеген тапсырмаларды шешу кезінде деректер қоры мен білім инженериясының әдістері мен пәндік сала туралы білім пайдаланылады. Осыған байланысты реляциялық деректер қорын жобалау негіздерін, сондай-ақ білімді ұсыну және өңдеу модельдері мен құралдарын, білім алу әдістерін білу және оларды қолдана білу бағдарламалық жүйелердің кең кластағы әзірл��ушілері үшін өмірлік қажет болады.

    Селективті тәртіп
  • а) Сандық әдістер
    Несиелер: 6

    "Сандық әдістер" пәні қандай да бір аймақта математикалық модельдеумен байланысты дайындық бағыттары үшін негізгі-жалпылама болып табылады. Ол "Есептеу математикасы" ғылыми саласының негізгі идеялары мен іргелі ұғымдарын түсінуге, есептеу экспериментінің классикалық сандық әдістері мен технологияларын игеруге бағытталған. Әртүрлі құбылыстарды немесе процестерді математикалық әдістермен зерттеу математикалық модельдің көмегімен жүзеге асырылады. Математикалық модель зерттелетін объектінің математика тілінде формальды сипаттама болып табылады. Математикалық модель зерттелетін объектінің аса маңызды сипаттамаларын қамтуы және олардың арасындағы байланыстарды көрсетуі тиіс.

    Селективті тәртіп
  • а) бағдарламалық құралдарды жеделдету технологиясы
    Несиелер: 5

    Бағдарламалық қамтамасыз етуді қазіргі заманғы әзірлеу процесі бағдарламалық өнімнің өмірлік цикліне бағытталған. Қазіргі уақытта бар барлық технологиялар, әдістемелер мен стандарттар функционалдық толымы бойынша да, мазмұны бойынша да өмірлік циклдің кезеңдеріне тікелей немесе жанама түрде қатысты немесе регламенттейді. Бағдарламалық жүйелерді әзірлеу процесі жобаларды басқару саласымен тығыз байланысты, өйткені кез келген бағдарламалық өнім бірегей нәтиже болып табылады. Бұл процесті ұйымдастыруға бағдарламалық жобаны орындаудың негізгі сипаттамалары – орындау мерзімі, жоспарланған бюджет, шығарылатын өнімнің сапасы тікелей байла��ысты.

    Селективті тәртіп
  • б)Web-сайт құру

    Web-беттің негізгі қызметі – қажетті ақпаратты іздеу, жинастыру және оны экранға шығаруды ұйымдастыру. Web-беттер түрінде дайындалып сақталған электрондық құжаттарға – мәліметтер, графиктер, фотосуреттер жатады. Электрондық құжаттың қарапайым құжаттан айырмашылығы – оның жазылу форматында. Интернетте электрондық құжат құру үшін HTML арнайы тілі пайдаланылады және олар HTML форматында сақталады.

    Селективті тәртіп
  • Математикалық талдау
    Несиелер: 5

    Ғылымның, есептеу әдістері мен техникасының дамуы математикалық әдістер мен есептеулерсіз мүмкін емес. Математика экономика, менеджмент және коммерция саласында мамандарды даярлау жүйесіндегі іргелі пән болып табылады. Экономикалық процестерді басқару осы процестерді сипаттайтын көптеген көрсеткіштермен, туындаған экономикалық міндеттер үшін жағдайлар мен шектеулерді анықтаумен байланысты. Барлық сандық байланыстардың математикалық өңделуі экономикада қойылған міндеттерді шешуге ғана емес, сонымен қатар экономикалық үдерістердің одан әрі даму серпіні мен жетілдірілуінің алдын ала болжаудағы сенімділігін бағалауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық талдау-2
    Несиелер: 4

    Ғылымның, есептеу әдістері мен техникасының дамуы математикалық әдістер мен есептеулерсіз мүмкін емес. Математика экономика, менеджмент және коммерция саласында мамандарды даярлау жүйесіндегі іргелі пән болып табылады. Экономикалық процестерді басқару осы процестерді сипаттайтын көптеген көрсеткіштермен, туындаған экономикалық міндеттер үшін жағдайлар мен шектеулерді анықтаумен байланысты. Барлық сандық байланыстардың математикалық өңделуі экономикада қойылған міндеттерді шешуге ғана емес, сонымен қатар экономикалық үдерістердің одан әрі даму серпіні мен жетілдірілуінің алдын ала болжаудағы сенімділігін бағалауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON1

     Мемлекеттік, орыс және шетел тілдерін білу;  Мемлекеттік, орыс пен шетел тілдерінде сауатты түсінісе білу;  Мемлекеттік, орыс және шетел тілдерінде ағымдағы құжаттамаларды сауатты құра білу;  Конструктивті диалог құра білу дағдылары, көп мәдениетті, көп этносты, көпконфессионалды қоғамда байланыс жасай білу, ынтымақтастыққа қабілетті болу;  Кәсіби халықаралық байланыстағы коммуникация есебіндегі арнайы терминология шеңберінде қалыптасқан бір шет тілін игеру;

  • Код ON2

     Заманауи техникаларды қолдана білу дағдыларын игеру;  Кәсіби халықаралық байланыстағы коммуникация есебіндегі арнайы терминология шеңберінде қалыптасқан бір шет тілін игеру;  Кәсіби қызметте ақпараттық технологияларды, бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана білу;  Заманауи ақпарат құралдарын және ақпараттық - коммуникациялық технологияларды меңгеру (шетел тілінде);  Қажетті ақпаратты іздеу, талдау және таңдау әдістерімен оларды өзгерту, сақтау және жіткізуді меңгеру;  Білім мен ақпаратты интерактивті пайдалана білу;  Ақпараттық өзара әрекет құралдары мен негізгі тәсілдерін, ақпаратты қабылдау, сақтау, өзгерту, интерпретанциялауды меңгеру, ақпараттық-коммуникациялық технологияларымен жұмыс істеу дағдылары болу, ақпаратты ұғыну және әдістемелік жинақтау қабілеті, мақсаттар қойып, оларды орындау жолдарын таңдай білу.

  • Код ON3

     Өрт қауіпсіздік ережелері мен техникалық қауіпсіздікті сақтау;  Кәсіби біліктілігін модернизациялау мен үздіксіз өзін-өзі жетілдіру қабілеттілігін көрсете білу;  Қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды қолдау;  Әртүрлі ақпарат көзімен жұмысты ұйымдастыру- іздеу, өңдеу, сақтау және іске қосу;  Жұмысты орындауда ең тиімді жолдарды таңдау, шешім қабылдауды ұжыммен бірлесе отырып шешу;  Қойылған мақсатқа сәйкес өз қызметін жоспарлау мен нақты шешімді орындау.

  • Код ON4

     Өз қызметінде Қазақстан Республикасының мемлекеттік құжаттары мен нормативтік актілерін жетекшілікке ала білу;  Қазақстан Республикасының заңнамалары мен құқықтық жүйесі негіздерін білу;  Қоғамның әлеуметтік даму тенденцияларын білу;  Өз қызметінде нормативтік және құқықтық құжаттарды пайдалана білу;  Мәселелерді анықтап, тұжырымдау және шеше білу.

  • Код ON5

     Мәдениеттің базалық құндылықтарын түсіну және орындау, азаматтылық пен гумандылыққа ие болу;  Этникалық нормаларға сәйкес әрекет жасай білу;  Іскерлік этика нормаларын сақтай білу, жүріс-тұрыстың этикалық және құқықтық нормаларын игеру;  Әр түрлі әлеуметтік жағдайларда адекватты бағдар ала білу қабілеті;  Кәсіби этика талаптарын білу және сол талаптарға сәйкес әрекет жасауға дайын болу; этикалық нормалардан ауытқуға төзбеу; азаматтық жауапкершілікті болу және этикалық норма талаптарының орындалуына талапшаң болу;

  • Код ON6

     Экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары мен әдістерін, мемлекеттік сектордың экономикадағы ролін білу және ұғу;  Экономикалық білім негіздерін меңгеру, менеджмент, маркетинг, қаржылар жөнінде жалпы ұғым болу;  Инновациялық қызметке қабілетті болу;  Ресурсқа қажеттілікті бағалай білу және кәсіби қызметке міндеттерді шешуде пайдалануды жоспарлай білу.  Ақпараттық – коммуникациялық технологияларды пайдалана білу қабілеті;  Бастама мен іскерлікке қабілетті болу.

  • Код ON7

     Бастама көрсетіп, ұйымдастыру-басқару мәселелерінің шешімдерін таба білу;  Ұйымдастыру және жоспарлай білу;  Қауіпсізідк және қоршаған ортаны қорғау мәселелеріне жауапкершілікпен қарау;  Мақсаттар қойып, оларды орындай білу;  Бірлескен әрекеттерді ұйымдастыра білу, бастама көтеру және нәтиже үшін жауапкершілікті мойына алу;  Идеялар туындатып, алынған білім мен тәжірибені пайдаланып өмірдің әр түрлі саласы мен қызметте іске асыру;  Қоршаған ортаны түсіну және басқара білу, шешімдер қабылдап және мәселелерді шешу;  Мәліметтер базасы және ақпараттық жүйелермен жұмыс істей білу.

  • Код ON8

     Командада жұмыс істей білу, өз көзқарасын мүлтіксіз қорғай білу, жаңа шешімдер ұсыну;  Дау-жанжалды шешу және келісімдер жүргізе білу;  Мәмілеге келу, өз пікірі мен ұжым пікірін бірлестіре алу;  Өзіне жауапкершілікті алып, шешімдер қабылдай алу, бірлескен шешімдер қабылдауға қатысу;  Өз міндеттерін шығармашылықпен орындап және ұжымның басқа мүшелерімен өзара әрекеттесіп, ұжымда жұмыс істеуге дайын болу.

  • Код ON9

     Басқа мәденит және дін өкілдерімен тиімді өзара әрекет жасау;  Ұлттық мәдениет құндылықтарын мойындау, тарихи мұра мен мәдени дәстүрлерге құрметпен қарау;  Әр түрлі этномәдениет пен діндерге толерантты болу;  Қоғам пікіріне, дәстүрлерге, қоғамдық нормаларға негізделген әлеуметтік-этникалық құндылықтарды білу және өз кәсіби қызметінде соларға бағдарлану;

  • Код ON10

     Заманауи ақпараттық ағымға бағдарлану және әлемдік экономикадағы үдемелі өзгеріп жатқан құбылыстар мен процестерге бейімделе алу;  Кәсіби қызметке байланысты әр түрлі жағдайларға иілгіну және ұтқыр болу.  Белгісіздік пен тәуекел жағдайында экономикалық және ұйымдастырушылық сипаттағы шешімдерді қабылдау дағдыларын меңгеру;  Жинақталған тәжірибені сын көзбен бағалау, және қайта қарап шыға білу,  Халықаралық шеңберде өндірістік және қолданбалы қызметті жүзеге асыра білу;  Жаңа экономикалық, әлеуметтік саяси және мәдени жағдайларға бейімделе білу;  Өзгерістерді ертілікпен сезіну және парасатты тәуекелге бару.

Top