Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01701 Шетел тілі: екі шетел тілі в Университет КИМЭП

  • Лингвистика негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерге тіл біліміне, дыбыстарға (фонологияға), сөздердің бөлімдеріне (морфологияға), сөз мағынасына (семантикаға) және грамматикаға (тілге) талдау жасау сияқты тіл біліміне шолу жасайды. синтаксис). Адамдар бір-бірімен сөйлесуде тілді қалай қолданады (прагматика және дискурстық талдау)? Осы және басқа сұрақтар студенттерді әлем тілдерінің қызықты әртүрлілігімен және лингвистикалық талдау негіздерімен таныстыруға бағытталған курста қарастырылады.

  • Тіл және оның құрылымы 1
    Несиелер: 5

    Адам тіліндегі дыбыстардың табиғаты мен анықталуы туралы кіріспе. Студенттер кросс-тілдік типология мен салыстыруға назар аудара отырып, артикуляциялық және акустикалық фонетикамен, негізгі фонологиялық анализдермен танысады. Сынып практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған, оның ішінде IPA транскрипциясы, өріс техникасы және сөйлеудің сандық анализі.

  • Кәсіби қазақ тілі 3
    Несиелер: 3

    Бұл курстың мақсаты студенттердің жалпы тақырыптар мен негізгі курстар / тақырыптар бойынша мәтіндерді қорытындылау қабілетін дамыту. Студенттер белгілі бір тақырыптардағы орташа күрделілік мәтінінің негізгі идеясын түсінуге үйренеді, еркін сөйлей алады, қазақ тілінде сөйлейтін адамдармен сөйлеседі, пікірталастарға қатысады және өз ойларын жазбаша және сөйлеу арқылы жеткізеді.

  • Қытай тілі: БАҚ және газет тілі
    Несиелер: 5

    Газет, журнал, теледидар, радио, ғаламторды қоса, Қытай БАҚ тіліне кіріспе. Курс таңдалған материалдардың мазмұнын да, тілдің лингвистикалық ерекшеліктерін де: құрылымын, лексикасы мен стилін терең түсінуді қамтиды. Қытайлық ақпарат құралдарында кең тақырыптарды зерттеу, талдау және талқылау арқылы оқылымды түсінуге баса назар аударылады.

    Селективті тәртіп
  • Қытай тілі - бастапқы деңгей 1 (3 кредит)
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерге төрт тілді үйрену: сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу дағдыларын қалыптастыруға арналған. Оқу процесінің ажырамас бөлігі ретінде сөйлеу дағдыларын дамытуға бұл курстың ерекше бағыты берілген. Студенттер өздерінің үйі / пәтері және олардың қажеттіліктері туралы қарапайым түрде сөйлесуді, олардың өмірлік жағдайлары мен күнделікті және бос уақыттарын сипаттап, түсініктеме беруді үйренеді. Оқу және тыңдау іс-әрекеттері қытай тілді елдердің күнделікті өміріндегі әртүрлі тақырыптарға арналады. Сонымен қатар студенттер қытай мәдениеті мен салт-дәстүрлері туралы білуге мүмкіндік алады

    Селективті тәртіп
  • Қытай тілі I - бастапқы деңгей
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерге қарапайым қарым-қатынас жасауға мүмкіндік беретін қытай тілінің негізгі элементтерімен таныстырады. Бұл сонымен қатар тілді одан әрі зерттеу үшін жақсы негіз береді. Тәжірибе тыңдау, сөйлеу, оқу және жазудың төрт дағдысында берілген. Негізгі сөздік және элементарлық грамматикалық құрылымдар енгізілген. Курс қысқа шығармалар, диктанттар жазуға, монологтар оқуға, бағаланған кітаптарды қарқынды және ауқымды оқуға бағытталған. Сөйлеу және тыңдау дағдылары, ең алдымен, өзіндік жұмыс тапсырмалары арқылы дамиды

    Селективті тәртіп
  • Шығармашылық жазу бойынша семинар
    Несиелер: 5

    Бұл жазу курсы студенттерге прозаға (негізінен көркем әдебиетке) арналған идеяларды жинауға, сыни оқуға және қайта қарауға арналған негізгі стратегияларды үйретуге арналған. Курста белгілі авторлар мен студенттердің жұмыстары талқыланады.

    Селективті тәртіп
  • Шығармашылық жазылымға кіріспе
    Несиелер: 5

    Әр түрлі жанрдағы тіл мен шығармашылық мәнерді шоғырландыратын көркем жазуға кіріспе. Курсқа әдеби модельдерге талдау (әр жанрдағы кәсіби шығармалар), белгілі жазушылардың шығармаларына жеке және сыныптық сын-пікірлер, әр жанрдағы әдеби әдістемелер туралы дәрістер және пікірлер кіреді

    Селективті тәртіп
  • Тілдік-пәндік біріктірілген оқыту: жоспарлау құралдары
    Несиелер: 5

    Бұл курс мазмұнға негізделген интеграцияланған оқу бағдарламасын жоспарлау үшін пайдалы нұсқаулық береді. Студенттер CLIL - Мазмұнды біріктірілген тілдерді оқыту әдістемесін қолдана отырып, сабақтар мен сабақтарды құру үшін қандай қадамдар жасау керектігін біледі.

    Селективті тәртіп
  • Қытай тілі (орта деңгей)
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің тілдік және мәдени құзіреттілігін дамытады. Мәтіндермен жұмыс жасау кезінде студенттер нақты тәжірибе мен жеке естеліктерден бастап тарихи оқиғаларға дейінгі тақырыптарды түсіндіру, баяндау, сипаттау және талқылау керек. Топтық іс-шаралар арқылы қытай мәдениеті мен қоғамының түрлі аспектілері ұсынылады.

    Селективті тәртіп
  • Риторика мен композицияға кіріспе
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерді жазушылық зерттеулер саласымен таныстырады. Онда риторика мен композиция саласын анықтайтын, негізгі мәтіндерді, қозғалыстарды, мәселелер мен әдіснамаларды зерттейтін негізгі ұғымдар, қағидаттар, дәстүрлер мен пікірталастар ұсынылған.

    Селективті тәртіп
  • Қытай тілі (фильмдер арқылы оқыту)
    Несиелер: 5

    Курс фильмдер арқылы ауызша және мәтіндік байланысқа бағытталған. Ол қытай мәдениетінің аспектілерін және шынайы өмірді еліктейтін театрлық қойылымдардағы эмоционалды / әлеуметтік мағыналардың көріністерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
  • Қытай тілі (аралық орта деңгей)
    Несиелер: 5

    Бұл курс қытай тілінің фонетика, морфология және синтаксистік білімі жеткілікті және қытай тілінде күнделікті сөйлеу тәжірибесі бар студенттерге бағытталған. Курс студенттердің екпінін арттыруға, дұрыс интонацияны шығаруға, қытай грамматикасын білуге, қытай тілінің функционалды стильдерінің негізгі ерекшеліктерін білуге көмектеседі

    Селективті тәртіп
  • Сценарий шеберлігіне кіріспе
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерді сценарий негіздерімен таныстырады. Курстық жұмыс тиісті драмалық және кинематографиялық теорияны оқып, дайындалған сценарийлерді оқып, апталық жазбаша тапсырмаларды орындауды қамтиды.

    Селективті тәртіп
  • Қытай тілі (ортадан жоғары деңгей)
    Несиелер: 5

    Курс қытай тілін жазбаша және ауызекі тілді тереңдетіп оқыту және тәжірибе арқылы күнделікті қарым-қатынас жасауды ұсынады. Студенттер күнделікті өмірге қатысты әртүрлі тақырыптар бойынша қытай тілінде әңгімелер жүргізіп, сыныптық пікірталастарға қатысады, сонымен қатар қытай кейіпкерлерінен қысқаша үзінділер жазуды үйренеді.

    Селективті тәртіп
  • Психология: бала тілін дамыту
    Несиелер: 3

    Бұл курс нәрестелік және балалық шақта алғашқы тіл үйренуге бағытталған. Біз тілдік талдаудың дәстүрлі бағыттарының әрқайсысы: фонология, семантика, синтаксис және прагматика салаларында тілдің даму барысын қарастырамыз. Курс тілдерді үйренудегі тәжірибелік зерттеулерге және ерте оқитын студенттердің жұмысындағы негізгі танымдық және лингвистикалық механизмдерді түсіндіруге тырысатын әртүрлі теорияларға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ағылшынша кадемиялық ауызша сөйлеу
    Несиелер: 5

    Студенттердің гуманитарлық, іскерлік және әлеуметтік ғылымдар саласындағы түрлі академиялық тақырыптар бойынша сенімді және сенімді сөйлеу дағдыларын дамытады. Студенттер таңдаған тақырыптары бойынша ауқымды зерттеулер жүргізеді және ресурстарды тиісті түрде пайдалану қабілетін дамытады. Сыни тұрғыдан ойлауға баса назар аударылады. Сынып жұмысы дискуссия, пікірталас және презентация түрінде өтеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ағылшын тілін оқыту тәсілдері мен әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл курс бүкіл әлемде шетел / екінші тілді оқытуда қолданылатын дәстүрлі және заманауи әдістерге, әдістерге және білім беру үрдістеріне кіріспе ретінде қызмет етеді. Сонымен қатар, студенттер тілдік сыныптарда қолданылатын негізгі процедуралармен және оларды кез-келген білім беру жағдайына қалай бейімделуімен танысады. Бұл курста оқулар, дискуссиялар, шағын іс-шаралар және оқытушылық тәжірибелер туралы ойлар бар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіби қазақ тілі 1
    Несиелер: 3

    Бұл курс негізгі қазақ тілін білетін студенттерге арналған. Бұл курста студенттер іскерлік коммуникация саласындағы экономикалық және кәсіптік лексикаларын арттырады. Студенттер сөйлеу қабілеттерін дамытады, олар көбінесе құрылымдар мен іскерлік байланыстың сөздік формаларын қолданады. Студенттер сонымен қатар кәсіби мәтіндердегі негізгі ақпаратты анықтай алады, қысқаша есеп жазады, мәтінді талдай алады және құрастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіптік орыс тілі, 1 деңгей
    Несиелер: 3

    Бұл курс студенттерді кәсіби оқуға және сәйкесінше олардың нақты өмірде және жұмыста кәсіби қажеттіліктері үшін орыс тілін қолдануға дайындайды. Бұл студенттерге экономикалық және кәсіби терминологияны және меморандумдар, хаттар, электрондық пошталар, үлгерімдер туралы есептер, іскери идиомалар, сұхбат және презентациялар сияқты негізгі коммуникациялық құралдарды қолдану арқылы студенттерге орыс тілін меңгеруге көмектеседі. Сабақтың негізгі мақсаты іскери әлем жағдайында орыс тілінде сөйлеу және сөйлеу дағдыларын қолдану мен жетілдіруге арналады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіби қазақ тілі 2
    Несиелер: 3

    Бұл курс қазақ тілін орташа деңгейде меңгерген студенттерге арналған. Бұл курста студенттер өз мамандықтары бойынша кәсіби терминдер мен түрлі лексикаларды біліп, өз мамандықтары бойынша сөйлеу дағдыларын дамытады. Студенттер сонымен қатар ресми іскерлік байланыстарда еркін пікір білдіре алады және жалпы кәсіби тақырыптардағы мамандандырылуына сәйкес сұхбатқа қатыса алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіптік орыс тілі, 3 деңгей
    Несиелер: 3

    Бұл курстың негізгі мақсаты - іскери және кәсіби коммуникация саласындағы маманға қажетті орыс әдеби тілінің нормаларын, сондай-ақ ауызша және жазбаша түрдегі кәсіби қарым-қатынастың тиімді әдістерін оқып үйрену. Курста ауызша және жазбаша тілдің стилистикасы мен грамматикасы, сөйлеу этикеті мен сөйлеу шеберлігі туралы негізгі мәліметтер бар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тұлғаны тәрбиелеу теориясы мен әдістер
    Несиелер: 3

    Курс алдын-ала оқытушылардың кәсіби білімінің маңызды бөлігі болып табылады. Мұғалімдерге тыңдаушыларды мектептердегі мінез-құлықты тәрбиелеудің теориялық негіздері мен әдістемелік салдарымен таныстыруға бағытталған. Студенттер мінез-құлықты дамытудың әртүрлі теорияларын зерттейді және осы теориялық тұжырымдамаларды оқу бағдарламасына енгізудің нұсқаулық стратегияларын жобалау мен іске асырудың әртүрлі тәсілдерін зерттейді. Бұл курстың тағы бір аспектісі - мұғалім өз шәкірттері үшін нақты өмір моделі деген түсінік

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әдебиеттануға кіріспе
    Несиелер: 3

    Бұл курста әдебиеттанудың негізгі жанрлары мен орталық тақырыптарын таныстыру үшін көркем мәтіндердің мағыналық ауқымы қолданылады. Оның мақсаты әдебиет өнері туралы, оның тарихи аспектілері мен оларды талдау мен түсіндіру кезінде қолданылатын негізгі терминологияны қамтитын жан-жақты түсінік қалыптастыру. Мәтіндер поэзияны, прозаны және драманы модельдейді, ал курстық жұмыста сюжетті, кейіпкерді, күйді және символизмді зерттеуге, сонымен бірге поэтикалық, повестьтік және драмалық құрылымдар мен әдістерге баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ағылшын тілін үйретуде оқу-әдістемелік материалды әзірлеу
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерге ағылшын тілін оқыту аясындағы материалдардың, соның ішінде оқулықтар мен веб-сайттардың рөлі туралы жақсы түсінік береді. Бұл курста студенттер (а) тиісті теориялар мен қағидаларды түсінуге, (б) оқушылардың қажеттіліктерін зерттеуге арналған құралдармен қамтамасыз етілуге, және (в) түрлі ағылшын тіліндегі сабақтарға арналған тапсырмалар мен материалдарды талдауға, жобалауға және бейімдеуге мүмкіндік алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Академиялық оқу және жазу практикасы II
    Несиелер: 5

    Бұл жоғары деңгейлі академиялық оқу және жазу курсы, онда студенттер өздері таңдаған академиялық тақырып бойынша зерттеу жобасын жасайды. Алдыңғы курстарда дамыған зерттеу және жазу дағдыларына сүйене отырып, студенттер өздеріне қызығушылық тудыратын аймақтағы ауқымды жобаны таңдайды. Олар академиялық контекстке сәйкес критерийлерді қолдана отырып, тақырыпты таңдауда сенімді қорғаныс ұсынады, содан кейін зерттеу жүргізуге дайындалады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Латын тілі
    Несиелер: 5

    Бұл курс латын тілі мен ежелгі мәдениеттің негізгі аспектілерін ұсынады. Ол арнайы лексиканы түсінуді жеңілдету және студенттерге мамандармен де, көпшілікпен де қарым-қатынаста тиісті тілді қолдануға мүмкіндік беру үшін ғылыми тілдің латын элементтеріне негізгі әсер етеді. Бұл курста студенттер сөздерді және олардың тарихын тереңірек түсініп, сөздердің қалай құрылатынын, қазіргі сөздердің латын элементтерін оқып үйреніп, сөздік қолдану қабілетін жетілдіре отырып, сөздік қорларын арттырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тіл және оның құрылымы 2
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерді грамматикалық құрылымды және сөздердің құрылымын сипаттаудың негізгі қағидаларымен және оларды ағылшын және басқа тілдерді суреттеуде қолдануға болатындығымен таныстырады. Сабақ морфо-синтаксистік талдаудың практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған. Сонымен қатар, студенттер мен мұғалімдерге қиындық тудыратын қазіргі ағылшын тілінің грамматикалық құрылымын сипаттауға көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тілдік бағалауға кіріспе
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерге ағылшын тілін оқыту аясындағы материалдардың, соның ішінде оқулықтар мен веб-сайттардың рөлі туралы жақсы түсінік береді. Бұл курста студенттер (а) тиісті теориялар мен қағидаларды түсінуге, (б) оқушылардың қажеттіліктерін зерттеуге арналған құралдармен қамтамасыз етілуге, және (в) түрлі ағылшын тіліндегі сабақтарға арналған тапсырмалар мен материалдарды талдауға, жобалауға және бейімдеуге мүмкіндік алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Британдық әдебиетке кіріспе
    Несиелер: 5

    Британдық аралдардың әдебиетіне аймақтық және таптық сәйкестік эволюциясы, өнеркәсіптік революция мұралары, отаршылдық және империя, Ұлыбританияның Еуропа мен әлемге кең байланысы сияқты негізгі үздіксіз тақырыптарды талдау арқылы кіріспе. . Британ аралдарындағы аймақтық әдебиеттерге ерекше назар аудара отырып, түрлі жанрларды қамтитын және тіл, мәдениет, саясат, экономика және интеллектуалды тарихтағы тақырыптарға қатысты мәтіндер мен бұқаралық ақпарат құралдарына талдау жасалады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әлем әдебиетінің жауһарлары
    Несиелер: 5

    Бұл курс әлемдік әдебиеттің дамуына шолу. Әр сынып алынған әдеби конгрестерге қарсы шыққан және әдебиеттің жаңа бағыттарына жол ашқан маңызды кітапқа арналады. Ол студенттерге классикалық болып саналатын шығармалардан үзінділер оқуға мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Заманауи әдебиетке кіріспе
    Несиелер: 5

    Бұл курс 2000 жылдан бастап ағылшын тіліндегі ағылшын тіліндегі және англофонды емес әдебиеттерге жалпы кіріспе болып табылады. Әлеуметтік, экономикалық және гендерлік қатынастарды өзгерту, сәйкес мәтіндерді талдау және түсіндіру сияқты қазіргі әлемге қатысты тақырыптарға баса назар аударылады. түрлі жанрларды қамтитын және тіл, мәдениет, саясат, экономика және интеллектуалды тарихтағы тақырыптарға арналған БАҚ

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Шетел тіліндегі әдебиетке шолу (қытай тілі)
    Несиелер: 5

    Бұл курста дәстүрлі қытай әдебиеті таныстырылады. Оқу ағылшын тіліндегі аудармадағы бастапқы мәтіндерден де, екінші сыни жұмыстардан тұрады. Бұл курста повесть және поэтикалық жанрлар, формалар мен шығармалар қарастырылады. Классикалық қытай тілінде оқуға қабілеті бар студенттерге мәтіндерді түпнұсқада оқуға кеңес беріледі, бірақ ағылшын тіліндегі аудармалар негізінде талқылау болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Американдық әдебиетке кіріспе
    Несиелер: 5

    остандықтың мәні, табиғаттың орны мен американдық ойдағы шөлділік, қалалық-ауылдық дихотомиялар, нәсілдік, таптық және гендерлік ұқсастық сияқты негізгі үздіксіз тақырыптарды талдау арқылы американдық әдебиетке кіріспе. Бұл түрлі жанрларды қамтитын және тіл, мәдениет, саясат, экономика және интеллектуалды тарихтағы тақырыптарға қатысты мәтіндер мен бұқаралық ақпарат құралдарына талдау мен түсіндіруді қамтиды. Кейбіреулер аймақтық әдебиетке баса назар аударады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Екінші тілді меңгеру негіздері
    Несиелер: 5

    Курста екінші тілді меңгерудің маңызды теориялары және оны меңгерудің әртүрлі әдістері ұсынылады. Ағылшын тілін үйренуге ерекше көңіл бөлінеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Шет тілін үйренудегі білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Бұл курста дыбыстық, видео, компьютер және Интернет сияқты құралдар арқылы тіл үйренуді қоса, FL сыныптарында қолдануға арналған / жасалған әр түрлі бағдарламалық жасақтама / қосымшалар қарастырылады. Студенттер тіл үйренуді жақсарту үшін бағдарламалық жасақтаманы, веб-сайттарды және басқа технологияларды таңдауды және бағалауды үйренеді. Сонымен қатар студенттер сандық мазмұнды дәстүрлі сыныптық тілдік оқыту әдісімен қалай үйлестіруге болатыны туралы практикалық білім алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қытай тілінің лингвистикасы
    Несиелер: 3

    Бұл курс қытай тіл біліміндегі негізгі ұғымдармен танысады. Ол қытай тілінің маңызды элементтерін, оның құрылымын, диалектілерін және жазу жүйесін қазіргі лингвистикалық тұрғыдан қарастырады. Сондай-ақ тіл тарихы, диалектикалық вариациялар, тіл мен мәдениет, тілді жоспарлау, қоғамда тілді қолдану, қытайлық есептеу сияқты тақырыптарды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сыни педагогикаға кіріспе
    Несиелер: 5

    Бұл курс - қысымшылық, билік, қоғам және өзгерістер арасындағы қатынастарды философиялық-педагогикалық зерттеу. Бұл курста студенттер (а) оқушыларға кедергі келтіретін өзара қысымшылық жүйелерін қарастырады; (b) Абай, Алтынсарин сияқты сыни педагогикамен айналысатын көрнекті педагогтарды тексереді, және (с) сыни педагогикаға енеді және педагогиканың сыни практикасын таңдаңыз (мысалы, сыни сауаттылық, нәсілдік / этникалық сәйкестілік, мәдениетке сәйкес педагогика)

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Түзете оқытуға кіріспе
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерге білім алуға, түсінуге және ерекше қажеттіліктері бар оқушыларға қамқорлық жасауға бағытталған. Әр түрлі оқу іс-әрекеттері арқылы студенттер: әр түрлі ерекше қажеттіліктері бар оқушылардың анықтамалары, сипаттамалары мен себептері; оқушылардың білім беру мәндері мен қажеттіліктері; қазіргі жағдай / Қазақстандағы арнайы білімнің жағдайы және; қазіргі заманғы арнайы білімнің жаңа тенденциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қостілділік және қостілдік білім беру
    Несиелер: 5

    Курста білім беру, бағалау және саясат контекстіндегі мәселелерді талдауда қолданылатын жеке және әлеуметтік екі тілділіктің маңызды аспектілері туралы түсінік қалыптасады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Білім беру саласындағы басқару
    Несиелер: 5

    ұл курс студенттерге білім беруді басқарудың негізгі түсініктерін түсінуге мүмкіндік береді. Студенттер білім беруді басқаруға қатысты мотивация, көшбасшылық, қарым-қатынас және ұйымдастырушылық шешім қабылдау теориялары сияқты негізгі теорияларды меңгереді. Бұл курсты Қазақстандағы білім беру шынайылығымен байланыстыруға тырысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ағылшын тілінің тарихына кіріспе
    Несиелер: 5

    Бұл курста ағылшын тарихынан ежелгі ағылшын тілінен бастап қазіргі уақыт / дәуірге дейінгі негізгі мәселелерге шолу жасалады: генетикалық қатынастар, дыбыс жүйесіндегі өзгерістер, сөз және сөйлем құрылымы, прагматика. Студенттер ағылшын қоғамындағы негізгі тарихи, мәдени және лингвистикалық өзгерістерді зерттейді, кішкентай еуропалық аралда сөйлейтін тілдің заманауи әлемге және өте ықпалды тілге айналғанын түсінеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Дискурс талдауына кіріспе
    Несиелер: 5

    Курс жазбаша (жанрлық және жанрлық талдау) дискурстық талдау аспектілеріне арналады. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер сөйлесу мен мәтінді ұйымдастырудағы заңдылықтарды анықтап, сипаттай алады және дискурстық аналитикалық әдістемелер мен нақты әлемдегі мәселелерге қатысты тұжырымдардың қолданылуы туралы ойлана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қолданбалы лингвистикадағы ғылыми жазылым (ғылыми зерттеу)
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді қолданбалы лингвистика және басқа тілдердің спикерлеріне ағылшын тілін оқыту саласында жобалау мен зерттеу үшін қажетті негізгі ұғымдар мен дағдылармен таныстыруға арналған (TESOL). Курс қолданбалы лингвистикалық зерттеулерге қатысты негізгі ұғымдармен танысудан бастап, зерттеу жобасын жасау мен өткізуге және зерттеу нәтижелерін түсіндіруге дейінгі кезең-кезеңдік тәсілді қолданады. Курстың соңында студенттер өздерінің шағын көлемді зерттеулерін жобалай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қытайша ауызекі сөйлеу тілі 1
    Несиелер: 3

    Бұл курс қытай емес, қытай тілді ортада тәрбиеленбеген немесе қытай тектес, бірақ қытай тілін білмейтін және ата-анасы қытай тілін білмейтін студенттерге арналған. Бұл курс студенттердің сөйлеу қабілетін дамытады, сонымен бірге тыңдаудың пассивті емес екендігіне көз жеткізеді. Студенттер қытайша сөйлеу туралы түсінігін түрлі контексте, соның ішінде лекциялар мен формальды емес жағдайларда жақсартады. Олар қытайдың түрлі диалектілері мен формальдылық деңгейлеріне ұшырайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қытай каллиграфиясы
    Несиелер: 3

    Курс ақпаратты іздеуге, басқаруға, дамытуға және ұсынуға арналған қытайлық компьютерлік бағдарламамен айналысады. Бұл қытай каллиграфиясының теориясы мен өнеріне шолу жасау және қытай кейіпкерлерін жазу үшін қытай бояу щеткасын қолдану тәжірибесі. Курс студенттердің компьютерлік, каллиграфия және жазу дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қытайша ауызекі сөйлеу тілі 2
    Несиелер: 3

    Бұл курс мақсатты тілді күнделікті қолдану арқылы студенттердің сөйлеу қабілеттерін дамытуды жалғастырады. Студенттер нақты өмірлік ситуациялық рөлдермен айналысады, пікірталастарға қатысады және мәдени және әдеби оқылымдардың ресми ауызша баяндамаларын жасайды. Бұл курс мәдени таным мен коммуникативтік шеберлікті арттырады. Бұл курс студенттерге ауызша және жазбаша қытай күйзелістерін белсенді басқаруға мүмкіндік береді; күнделікті тақырыптағы оқылымдармен сөйлесу дағдыларын және сөздік қорын дамытуға баса назар аударады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON1

    Ағылшын тілінде тиімді операциялық шеберлікті көрсету (CEFR B2-C1 деңгейі)

  • Код ON2

    Әр түрлі әлеуметтік және академиялық контексте тиімді қарым-қатынас және ауызша, жазбаша және кәсіби тілдік дағдыларды көрсетіңіз.

  • Код ON3

    Негізгі әдеби мәтіндердің негізгі академиялық білімін ағылшын тілінде және екінші шетел / кәсіби тілде көрсету

  • Код ON4

    Тілдік қасиеттері мен талдау туралы түсініктерін көрсету

  • Код ON5

    Тілдерді оқыту мен оқытудың мәнмәтіндері мен процестері туралы кең және дәйекті түсінікті көрсетіңіз

  • Код ON6

    Оқуды жоспарлау, оқыту және ойлау кезінде, сонымен қатар оқыту мен оқуды бағалау кезінде жоғары деңгейлі ойлау дағдыларын қолданыңыз

  • Код ON7

    Оқыту / оқу практикасында этикалық нормаларды қолдану

  • Код ON8

    Мәдени құзіреттілікті көрсетіңіз және әр түрлі мәдениеттер мен тегтерге деген ашықтық пен құрмет көрсетіңіз

  • Код ON9

    Магистратурада және / немесе жұмысқа орналасуда қажет болатын пәндік және жалпы дағдыларды, соның ішінде тұжырымдамалық, зерттеушілік, сыни дағдыларды және жоғары деңгейлі өмірлік дағдыларды бейімдеу және беру

Top