Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01111 Педагогика және психология в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

  • Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдісі
    Несиелер: 5

    «Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері» пәні бойынша келесі мәселелер қарастырылады: - "педагогиканың әдіснамасы"ұғымының мәні; - педагогика әдіснамасы деңгейлерінің сипаттамасы ; - педагогикадағы жүйелілік көзқарасының мәні; -педагогикадағы нақты-әдіснамалық көзқарасы және оның педагог-зерттеуші және педагог-практиктер үшін маңызы; - педагогикалық зерттеудің құрылымы мен логикасы; оның әдіснамалық параметрлерін курстық педагогикалық зерттеулер жүргізу процесінде анықтай білу; • педагогикалық зерттеу әдістері, олардың ерекшеліктері, сондай-ақ практикалық педагогикалық мәселелерді шешу, талдау мен зерделеу кезінде қолдану,; • сипаттама педагогикалық экспериментке, оның түрлері, ерекшеліктері және өткізу кезеңдеріне сипаттама. Негізгі сұрақтар 1. Педагогика әдіснамасы және оның деңгейлері туралы түсінік. 2. Педагогикадағы нақты-ғылыми әдіснамалық тәсілдер көзқарасы . З. Педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру. 4. Педагогикалық зерттеу әдістері. 5. Педагогикалық эксперимент, оның түрлері және кезеңдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Пәнді оқытудың мақсаты шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін, шетел серіктестерімен қарым-қатынас кезінде кәсіби қызметтің әр түрлі салаларында әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін коммуникативтік құзыреттіліктің жеткілікті деңгейін арттыру, сондай-ақ кәсіби қарым-қатынастың жалпы стандартты жағдайларында әңгімелесушінің пікірін толық және нақты түсіну үшін, кәсіби бағыттағы мәтіндерден қажетті ақпарат болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық инноватика
    Несиелер: 4

    Педагогикалық инноватика- педагогиканың бөлімі ретінде білім беру субъектісіне қатысты педагогикалық инноватиканың пайда болу, қалыптасу заңдылықтарының табиғатын қарастыра отырып , болашақ білім беруді болжау мен педагогикалық дәстүр арасындағы байланысты қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру жүйесіндегі психологиялық қызмет
    Несиелер: 8

    бұл пән бойынша білім берудің психологиялық қызметін практикалық ұйымдастырудың ғылыми негіздемесі мен тәсілдеріне қатысты мәселелер, психологиялық қызметтің мақсаттары мен міндеттері, функциялары, құжаттамамен жұмыс, психологиялық қызметтің негізгі бағыттары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Пәннің бағдарламасы психологиялық сана мен ойлауды қалыптастыруға, ғылыми психология категорияларын, психологиялық зерттеудің принциптері мен әдістерін меңгеруге, болашақ маманның жеке тұлға мен топқа зерттеу жүргізу, ұйым персоналын тиімді басқару үшін нақты жағдайға барабар психологиялық өлшеу құралдарын өз бетінше және негізді таңдау және тиімді қолдану қабілетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогтың имиджі және оның тұлға қалыптастырудағы ролі
    Несиелер: 4

    Осы пән бойынша заманауи педагогтің имиджі, өз имиджін құру, қарым-қатынастың вербалды және вербалды емес құралдарын пайдалану, имидж жасау кезінде педагогтарға көмек көрсету бойынша практикалық жұмыстар қаралатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологиялық жайлы және қауіпсіз білім ортасын қалыптастыру /
    Несиелер: 8

    Психологиялық жайлы және қауіпсіз білім беру ортасын қалыптастыру -бұл пән келесі мәселелерді қарастырады: - психологиялық жайлы және қауіпсіз білім беру ортасын қалыптастырудың теориялық негіздері; * психологиялық қолайлы және қауіпсіз білім беру ортасын қалыптастырудың психологиялық практикаларының негізгі теориялық негіздері; • білім беру ортасына қатысушыларға қауіп, білім беру ортасына қатысушылардың қауіпсіздік факторлары; • білім беру ортасындағы психологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету принциптері, психологиялық жайлы және қауіпсіз ортаның негізгі тұжырымдамалары мен модельдері; • білім беру мекемесінде психологиялық қолайлы және қауіпсіз ортаны қалыптастыру технологиялары; * білім беру ортасының психологиялық қауіпсіздігін бағалау әдістері; * психолог-консультанттың білім беру үдерісіне қатысушылармен өзара қарым-қатынасындағы этикалық нормалар мен ережелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Курстың мақсаты: менеджмент бойынша іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыру, басқарудың жағымды және жағымсыз аспектілерін ашу, ретінде: магистранттарды ұйымдастыру-басқару, ақпараттық-аналитикалық, кәсіпкерлік және ғылыми-зерттеу қызметіне дайындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ұйымдық мінез-құлық негіздері
    Несиелер: 5

    пәнінің мақсаты ұйымдық мінез-құлық ұғымы ғылым және құбылыс ретінде қабылдануын қарастырады. Құбылыс ретіндегі ұйымдағы мінез-құлықты зерттей отырып, ұйымдық мінез-құлық ғылымы: • ұйымдағы жеке тұлғаның мінез-құлқының ерекшеліктерін зерттейді; • топтардың тиімді жұмыс істеуінің алғышарттары мен ондағы рөлдердің бөліп таратылуын қарастырады; • тұлғааралық қатынас ерекшеліктерін зерттейді; • ұйымды біртұтас құрылым ретінде басқару технологиясынқалыптастыруға мүмкіндік береді; • ұйымдағы рационал мінез-құлықтың өзіндік дербес моделін жасауға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Когнитивтік психология
    Несиелер: 5

    Когнитивті психология (лат. cognitio «білім») ойлауды эксперименттік және математикалық модельдеу —бағдарланған психология. Ол психология саласы ретінде келесі танымдық процестерді ес, зейін, сезім, логикалық ойлау, қиялды зерттейді, сондықтан бұл пән бойынша келесі танымдық процестер қарастырылады: ес, зейін, сезім, ойлау, қиял

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сандық өркениеттің психологиясы мен мәдениеті
    Несиелер: 5

    «Цифрлық дәуірдегі психология және мәдениет» пәннің мақсаты-болашақта дамудың психологиялық тұрғыда негізделген, жеке тұлғаға бағдарланған және қолжетімді болуын қамтамассыз ету үшін тиімді дизайн жасау мен жүзеге асырудың кең ауқымын қарастырады: • Психологиялық дизайнның тәжірибе жүзіндегі мүмкіндіктерін қарастырады; • күрделі жүйелердегі дизайн жасауды талдайды; • дизайндық ашық қорлардың ықпалын ортаға салады; • мобильді оқытудағы дизайн ережелерін қамтиды; • топтық курстарды маманның қалыптасуын зерттейді; • белгісіз келешектегі оқыту дизайнының даму үлгілерін ұсынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шығармашылық психологиясы
    Несиелер: 5

    Шығармашылық психологиясы-психологияның бөлімі ретінде іс-әрекеттің әртүрлі салаларында адамның жаңа, бұрын болмаған нәрсені, затты құруы, ең алдымен: ғылымда, техникада, өнерде, сонымен қатар, қарапайым өмірде, тұрмыста; адамның шығармашылық мүмкіндігінің құрылымы, дамуы мен қалыптасуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
Top