Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01401 Музыкалық білім в Қазақ ұлттық өнер университеті

  • МУЗЫКАЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЗЕРТТЕУДІҢ ӘДІСНАМАСЫ МЕН ӘДІСТЕМЕСІ
    Несиелер: 7

    Ғылыми-танымдық іс-әрекетті құру қағидалары, формалары мен тәсілдері туралы білім жүйесін меңгеру. Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің жалпы ғылыми диалектикалық қағидаларын, ғылыми әдістері мен рәсімдерін зерттеу. Зерттеу әдістемесін игеру: ғылыми мәселені қоюдан бастап материалдарды өңдеуге және алынған зерттеу нәтижелерін ресімдеуге дейін.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыкалық өлкетану
    Несиелер: 5

    Республика өңірлерінің музыкалық өлкетануын зерттеу. Қазақстан өңірлерінің музыкалық мәдениетін дамытудағы уақыт пен ұрпақтар сабақтастығы ретінде музыкалық өлкетану ерекшеліктерін анықтау. Қазақстанның әр өңірлеріндегі музыкалық мәдениеттің, республиканың негізгі музыкалық мәдениет орталықтарының қалыптасу және даму тарихын зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Арнайы сынып
    Несиелер: 3

    Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру мәселелері қарастырылады. Оқу және зерттеу мақсаттарында ақпаратты іздеу және өңдеу. Ғылыми зерттеулерді талдау мен пайымдаудың педагогикалық тәсілдері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тлі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Кәсіби шетел тілі пәнін оқу кезінде қазақ , орыс тілдері, бейіндік пәндер пәндерімен интеграцияны жүргізу қажет. Материалды оқу кәсіби мәтіндерді сауатты және кәсіби оқуға және аударуға, кәсіби терминдерді қолдана отырып, берілген тақырып бойынша диалог жүргізуге көмектеседі. Курсты оқу ғылыми зерттеу нәтижелерін сауатты және ғылыми тілде жазуға, сондай-ақ ғылыми зерттеу мәселелерін қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде талқылауға мүмкіндік береді..

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    "Жоғары мектеп педагогикасы" пәнінің өзектілігі орта және жоғары кәсіптік оқу орындарын қоса алғанда, магистрлерді педагогикалық қызметке дайындау қажеттілігімен байланысты. Ұсынылатын курс магистрлерді педагогикалық процесті ұйымдастырудың ғылыми тәсілдерімен, студенттердің жеке тұлғасын дамыту, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі тәрбиелеу мәселелерімен, факторлар мен жағдайлармен, білім алушылардың жас және жеке мінездемелерімен, сондай-ақ кәсіптік білім беру жүйесінде жүзеге асырылатын педагогикалық қызметтің жетекші сипаттамаларымен және қағидаларымен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің бағдарламасы Басқару психологиясы саласындағы магистранттардың теориялық және практикалық дайындығына бағытталған, пәнді меңгеру барысында алынған білімдер магистранттардың кәсіби көкжиегін кеңейтеді және олардың әлеуметтік - психологиялық құзыреттілігін қалыптастырады, ол қазіргі менеджердің кәсіби - маңызды қасиеттерінің бірі болып табылады. Курсты меңгеру барысында алынған білімдер мен дағдылар әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, өзінің кәсіби қызметі саласында ұжымды басқаруға дайындығын қалыптастыру үшін негіз болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым философиясы мен тарихы
    Несиелер: 4

    Ғылым философиясы ашық және үздіксіз жаңартылып отыратын білім жүйесі болып табылады. нақты ғылыми пәндер бойынша, сондай-ақ Әлеуметтік және мәдени практикаға қатысты. Курсты игеру магистранттарды тірі философиялық дискурсқа, ұлы ғалымдар мен ойшылдармен диалогқа енгізуді білдіреді. Ғылымның тарихы мен философиясын зерттеу тәсілі ойлау еркіндігі мен өз ойларын дәлелдей білуге, ғылымның тарихи дамуы барысында қалыптасқан ғылыми зерттеу стратегиясын түсінуге мүмкіндік береді. Бұл курстың негізгі міндеті магистранттарды ғылымның тарихы мен философиясының іргелі құрамдастарымен таныстыру болып табылады: мәдениет пен философияның даму контекстіндегі ғылыми бағд����рламалардың пайда болу және даму тарихы, Ғылыми білімнің құрылымы және оның даму динамикасы, танымның әлеуметтік-мәдени детерминациясы факторлары, ғылыми этика, тәртіптік және пәнаралық зерттеулердің ерекшелігі, ғылымның қазіргі даму кезеңіндегі ғылыми іздеу және ғылыми зерттеудің стратегиялары..

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • КӘСІБИ ҚАЗАҚ (ОРЫС) ТІЛІ
    Несиелер: 5

    "Кәсіби қазақ/орыс тілі" курсы пәнаралық білім коммуникативтік-дискурс аспектісінде қазақ/орыс тілін, мамандық және мамандық негіздерін, іскерлік коммуникация мәдениетін қамтитын саласы болып табылады. Пәнді оқытудың мақсаты - кәсіби қызметтің түрлі салаларындағы қарым-қатынастың өзекті мәселелерін орыс тілі құралдарымен шеше алатын маманның коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • АРНАЙЫ СЫНЫП ІІ
    Несиелер: 4

    Ғылыми ақпарат жүйесін зерттеу. Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы композициясының құрылымдық элементтерін қарастыру, оны редакциялау және зерттеу нәтижелерін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ҒЫЛЫМИ МАҚСАТТАРҒА АРНАЛҒАН АҒЫЛШЫН ТІЛІ
    Несиелер: 5

    Академиялық мақсаттар үшін тілді оқыту пәні Академиялық қарым-қатынас мәдениеті: сөйлеу этикеті, сөйлеу тілінің ұлттық-мәдени ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. академиялық ортадағы мінез-құлық

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • МУЗЫКАЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КВАЛИМЕТРИЯ
    Несиелер: 5

    Музыкалық-педагогикалық квалиметрияның әдіснамалық-әдістемелік аспектілерін, музыкалық-педагогикалық көрсеткіштерді өлшеудің әр түрлі тәсілдерін оқу. Музыкалық білім берудің үздіксіз жүйесінің әр түрлі сатыларында болашақ музыкант-педагогтардың іздеу-зерттеу қызметі негізінде жатқан ғылым ретінде білім беру квалиметриясының мәселелерін зерттеу. Музыкалық іс-әрекет барысында білім алушыларды диагностикалаудың практикалық дағдыларын меңгеру, болашақ музыка мұғалімдерінің кәсіби шеберлігін арттыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ӘЛЕМДІК МУЗЫКАЛЫҚ-БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІ
    Несиелер: 5

    Батыс елдерінде заманауи музыкалық білім берудің кейбір аспектілерін зерттеу. Жаңа үдерістер мен озық музыкалық-педагогикалық тұжырымдамалармен танысу. Қазіргі кезеңдегі әртүрлі елдердің музыкалық білім беруді ұйымдастыру және дамыту тәжірибесін зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • БІЛІМ БЕРУДЕГІ МЕНЕДЖМЕНТ
    Несиелер: 5

    Білім берудегі менеджмент магистранттар үшін жаңа және маңызды пән болып табылады. Оның өзектілігі қоғамның бәсекеге қабілетті мамандарға деген қажеттілігіне байланысты. Салалық менеджмент ретінде білім берудегі менеджмент ерекшеліктері мен практикалық пән ретінде менеджмент бойынша білім мазмұнын түсінуді интеграциялау оқу материалын меңгерудің сапалы өзге деңгейін қамтамасыз етуге, сондай-ақ болашақ магистрлердің оқу-танымдық қызметін ұйымдастыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ МУЗЫКАНТТЫҢ ЭТНОМӘДЕНИ КРЕАТОСФЕРАСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
    Несиелер: 5

    Педагог-музыканттың кәсіби мәдениетінің бөлігі ретінде музыкалық-педагогикалық білім берудің этномәдени негіздері саласындағы білімді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ЗАМАНАУИ ТЕХНОЛОГИЯЛАР
    Несиелер: 5

    Музыкалық-педагогикалық ғылымында заманауи технологияларды дамытудағы негізгі құбылыстарды зерттеу. Музыкалық білім берудегі педагогикалық технологияларды талдау және жіктеу. Қазіргі педагогикалық технологияларды оқыту процесін жоспарлау, қолдану мен бағалаудың және білімді меңгерудің жүйелі әдісі ретінде қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ЖОҒАРЫ МЕКТЕПТЕ АРНАЙЫ МУЗЫКАЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПӘНДЕРДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
    Несиелер: 5

    Жоғары мектепте арнайы музыкалық-педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесінің негіздерін оқу, қойылған міндеттерді анық түсіну негізінде студенттермен жұмыс істеу әдістемесін меңгеру, оқытушы қызметінің ғалым, зерттеуші, педагог және тәрбиеші ретіндегі ерекшеліктерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Код ON1

    Қазіргі ғылыми жетістіктерді сын тұрғысынан бағалауға қабілетті; пәнаралық іздеудің ең тиімді стратегияларын таңдауға бағдарланады. Эмпирикалық және эксперименталды деректерді сауатты өңдеуге мүмкіндік беретін аналитикалық қабілеттерді анықтайды, өзінің Жеке еркін ғылыми шығармашылығын ұжымның нәтижесіне жауапкершілікпен ұштастыра алады. Философиялық мазмұны бар мәтіндерді қабылдау және талдау дағдысын, пікірталастар мен полемика жүргізу тәсілдерін, көпшілік алдында сөйлеу және өз көзқарасын жазбаша дәлелді баяндау дағдыларын меңгерген.

  • Код ON2

    Ұлтаралық коммуникация нормаларын еркін меңгеру, ғылыми баяндамалар мен мақалаларды қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін баяндау, іскерлік келіссөздер жүргізу. Ғылыми және кәсіптік қызметте мемлекеттік, орыс және шет тілдерін меңгерген (түсінеді, жазады және сөйлейді).

  • Код ON3

    Мәдениеттану саласындағы кәсіби қызметті жүйелеу және талдау, ұжымды топтастыруға және даулы жағдайларды шешуге ықпал етеді, басқару қызметін психологиялық сүйемелдеудің практикалық дағдыларын; мәдениет саласындағы қызметтегі функционалдық жай-күйлермен жұмыс істеу әдістерін меңгерген.

  • Код ON4

    Оқыту нәтижесінде магистранттар: - Әлеуметтік және кәсіби міндеттерді шешуде экономикалық ғылымның теориялық және практикалық білімін жүйелеу. - өзінің кәсіби қызметінің нәтижелері үшін жауапкершілік - білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жетістіктерін диагностикалаудың қазіргі заманғы әдістерін қолдану, білім алушылардың әлеуметтенуі мен кәсіптік өзін-өзі анықтауын педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыру, оларды кәсіпті саналы таңдауға дайындау

  • Код ON5

    Ғылыми-зерттеу қызметінің әдіснамалық негіздерін білу. Ғылыми зерттеудің компоненттерін анықтау: зерттеу мәселесі, мақсаты, объектісі, пәні, міндеттері, зерттеу құралдарының жиынтығы. Теориялық және эмпирикалық зерттеу әдістерін меңгеру. Ғылыми-педагогикалық зерттеу нәтижелерін талдау және өңдеу.

  • Код ON6

    Зерттелетін ғылыми мәселенің теориясы мен тарихын түсіну және мәселе бойынша жалпы теориялық түсініктерді қалыптастыру. Фактілермен жұмыс істеу тәсілдерін білу. Нақты материалды таңдай білу. Логикалық тәртіпте сұрақтар қоя білу, жиналған нақты материалды жүйелеу. Ақпараттық технологияларды қолдана білу, нақты материалды белгілі бір параметрлер бойынша бағалай білу. Зерттелетін құбылыстар мен процестер арасындағы тәуелділік пен байланысты ғылыми жалпылау, белгілеу және ғылыми қорытынды жасай білу.

  • Код ON7

    Музыкалық-білім беру жүйесінің әртүрлі сатыларында объектілер мен процестерді сандық бағалау және квалиметриялық өлшеулерді қолдану негіздерін білу. Жоғары оқу орнындағы оқу үрдісін басқару, жобалау және диагностикамен байланысты оқытудың заманауи технологияларын қолдана білу; ЖОО-да арнайы музыкалық-педагогикалық пәндерді оқытудың негізгі тәсілдерін, формаларын және әдістерін білу, Қазақстан Республикасындағы білім беру тұжырымдамасының мәселелері мен негізгі бағыттарын білу.

  • Код ON8

    Қазақстанның нақты аймақтары мысалында тарихи-мәдени мұраларды дамытудың негізгі кезеңдерін және оның әлемдік мәдени мұрамен өзара байланысын білу. Әр түрлі зерттеу көздері негізінде музыкалық өлкетану бойынша ақпаратты талдай білу, сипаттау, түсіндіру, анықтау. Педагогикалық практикада отандық және шетелдік музыкалық білім берудің тұжырымдамалық принциптерін және даму бағыттарын қолдана білу; музыкалық білім беру жүйесінің теориясы мен тәжірибесінде шет елдердің оң тәжірибесін қолдану; музыкалық педагогикадағы отандық және шетелдік зерттеушілердің эстетикалық тәрбие теориясының мазмұнын білу; музыкалық білім беру үдерісін ұйымдастыруға қажетті инновациялық тәсілдерді енгізу.

  • Код ON9

    Музыкалық білім беруде заманауи технологияларды дамытудың негізгі тенденцияларын білу; музыкалық білім беруде заманауи технологияларды пайдалана отырып, ғылыми зерттеуді өз бетінше жүзеге асыра білу. Оқыту, тәрбиелеу және дамытуға бағытталуына байланысты педагогикалық технологияларды сыныптай білу. Қолдану деңгейі бойынша Музыкалық білім берудегі заманауи технологияларды талдай білу. Музыкалық білім берудің қазіргі заманғы әдістерін пайдалана отырып, ғылыми зерттеуді өз бетінше жүзеге асыра білу; этномәдени негіздері аясында зерттеу міндеттерін түпнұсқа шешу мүмкіндіктерін пайдалану; этномәдени білім беру ерекшеліктерімен байланысты білім мен іскерлікті меңгеру, этномәдени білім беру қызметінің мазмұнын білу.

Top