Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02302 Аударма ісі в Yessenov University

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты: -толық, сапалы кәсіби білім алуға, аударма саласындағы кәсіби құзыреттілікке жағдай жасау; - дамудың жоғары жалпы интеллектуалдық деңгейіне, сауатты және тіл байлығының дамуы, гуманитарлық ойлау мәдениеті мен еңбекті ғылыми ұйымдастыруда дағдыға ие болу үшін жағдай жасау; - жалпы тілдік және прагматикалық-коммуникативті құзіреттілікті қалыптастыру; - шығармашылық әлеуетті, бастамашылдық пен инновацияны дамыту үшін жағдай жасау; - мамандық түлектерінің еңбек нарығында бәсекеге қабілеттілігін қалыптастыру.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B036 Аударма ісі
  • Дайындық бағыты 6B023 Тілдер және әдебиет
  • Ауызекі сөйлеуді дауыс ырғағына қарай бейімдеу
    Несиелер: 3

    Мақсаты: оқудың, айтылымның негізгі ережелеріне үйрету, ұқсастық пен сәйкессіздік белгілерін анықтау, сөздер мен сөйлемдерге фонетикалық талдау жасау. Ағылшын тілінің фонетикалық білім жүйесінің кәсіби білімін қамтамасыз ету, шет тілін оқытуда қажетті негізгі дағдыларды меңгеру; оқушылардың танымдық қабілеттерін дамыту Оқушыны ағылшын тілінің айтылуындағы практикалық дағдыларға үйрету, сөйлеу дыбыстарын дұрыс айтуға үйрету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тәжірибелік фонетика
    Несиелер: 3

    Мақсаты: тіл үйренудің интонациялық-айтылу негіздерін, сөйлеу дыбыстарын дұрыс айтуды, дыбыстарды сөз бен сөз тіркестерінде біріктірудің ережелерін қалыптастыру. Ол тілдің дыбыстық құрылымын, дұрыс айтылу, интонация дағдыларын зерттейді Ол практикалық бағытқа ие және оның мақсаты ауызша сөйлеу дағдыларын жан-жақты меңгерудің ажырамас бөлігі ретінде ағылшын тілінің фонетикасын түсіндіру және үйрену болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамға қызмет
    Несиелер: 5

    "Қоғамға қызмет" пәні жобалық іс-әрекет дағдыларын, қоғамға қызмет ету тәжірибесін қалыптастыруға бағытталған. Студенттердің қоғамның нақты мәселелерін шешуге ұсыныс қосу арқылы белсенді өмірлік ұстанымдарын қалыптастыру және жобалық іс-әрекет дағдыларын меңгеруге, тиімді қарым-қатынастың психологиялық негіздерін түсіну. Теориялық материал барысында студенттер волонтерлік іс-әрекет, көшбасшылық, сыни ойлау тақырыптарын зерттейді, мәселелерді анықтайды, жобаларды әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тәжірибелік грамматика
    Несиелер: 4

    Мақсаты: грамматикалық дағдыларын қалыптастыру; шет тілінің грамматикалық құрылымын білуді жүйелеу. Лексикалық және грамматикалық құбылыстарды, грамматикалық нұсқаулықтарды меңгеруге ықпал ететін зерттелетін грамматикалық құрылымдарды қолдану дағдыларын қалыптастыру. Жалпы және коммуникативті құзыреттіліктерді дамытуға бағытталған, коммуникативтік қызметтің барлық түрлеріне оқытылатын практикалық сабақтардың жиынтығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Коммуникативтік грамматика
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Зерттелген грамматикалық құбылыстарды есту арқылы және әр түрлі стильдегі сынақтарды оқу кезінде түсіну. Ағылшын тілінің морфологиясы мен синтаксисін оқыту. Коммуникативтік мәдениет және грамматикалық құрылымдардың рөлі туралы түсінік қалыптастыру; Коммуникативті грамматика ауызша және жазбаша сөйлеудің негізі болып табылады және ең көп таралған грамматика мен лексика түрлерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәдениетаралық қарым-қатынас контекстіндегі базалық шет тілі
    Несиелер: 4

    Мақсаты: коммуникативті-мәдениаралық одан әрі жетілдіру және студенттердің кәсіби құзіреттілігін қалыптастыру. Оқылатын тіл жанрына сәйкес сөйлеу және жазу, оқу, жазу дағдыларын дамыту. Ол оқушылардың тілге деген қажеттіліктерін, болашақ кәсіптің ерекшеліктерін ескеруді қамтиды. Мәдениетаралық құзіреттілік әлем бейнесін тереңірек түсіну арқылы коммуникативті дағдыларды одан әрі қалыптастырумен байланысты.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Практикум по культуре речевого общения
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттердің мәдениетаралық қарым-қатынас стратегиясын, туған және шет тілді мәдениет саласындағы білімдерді меңгеруі және оларды аударма процесінде қолдану негізінде қол жеткізілетін тілдік коммуникативтік және кәсіби-аудармашылық құзыреттілігін қалыптастыру және одан әрі дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқытылатын тіл теориясының негіздері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-білім алушыларда аударма, қарым-қатынас және ана және шет тілді мәдениет саласындағы білімді меңгеру негізінде аударма бойынша кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Бұл пән Теориялық грамматика, Теориялық фонетика, тіл тарихы қатынасында жазбаша және ауызша аударманың тұрақты практикалық іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Риторика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушыларды тіл мәдениеті мен шешендік өнерге баулу, заманәуи талаптарға сай коммуникативті тұлға ретінде тәрбиелеу. Пән күнделікті тұрмыстағы және іскерлік қатынастардағы сөйлеу мәдениетіне үйретеді, шешендік өнерге, көпшілік алдында шешен сөйлеуге, пікірталас жүргізу әдістеріне дағдыландырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Латын тілі негізінде қазақ әліпбиінің емлесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттерге латыннегізді жаңа қазақ жазуының әліпбиі мен емле ережелерінің құрылымын, жаңалықтарын, емле нормаларының ғылыми негіздерін, жазу реформасына байланысты жаңа білімдер жүйесін меңгерту. Жазудың өркениеттегі маңызы мен орны, қазақ жазуының қалыптасу тарихы туралы мағлұмат алады. Латын әліпбилі қазақ жазуының орфографиялық және орфоэпиялық нормаларын үйретуді көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ұлттық тәрбие негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты Қазақстан Республикасының қазіргі таңдағы әлеуметтік-мәдени жағдайына сай ұлттық сана-сезімі жоғары өз елінің азаматы және патриоты болатын жеке тұлғаны тәрбиелеу. Пән Қазақстанның егемендік мемлекет аясында ұлттық тәрбие жүйесін дамытуды, жалпы және мәдени құндылықтарды меңгертуге бағытталған. Пән мазмұны жас ұрпақты елiн, жерiн сүйетiн, қорғай бiлетiн, үлкенді сыйлайтын, еңбексүйгіш, түрлі ұлыс өкілдерін құрметтейтін саналы тұлғаны тәрбиелеуді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ұлтаралық толеранттылық пен қоғамдық келісімнің Қазақстандық үлгісі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты ұлтаралық толеранттылық пен қоғамдық келісімнің қазақстандық моделі негізінде полиэтникалық және поликонфесионалды орта жағдайында этносаяси құзыреттілікті, төзімді сана мен мінез-құлықты қалыптастыру болып табылады. Пән ұлтаралық толеранттылық пен ұлттық саясаттың теориялық негіздерін, ұлтаралық жанжалдар, Қазақстанда полиэтникалық қоғамды қалыптастырудың негізгі кезеңдері мен ерекшеліктерін, ұлтаралық толеранттылықтың қазақстандық моделінің ерекшеліктерін және Қазақстан Республикасының мемлекеттік этносаясатының нормативтік-құқықтық негіздерін оқытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Еңбекті қорғау және тіршілік қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты:болашақ мамандарды ТЖ және өндірісте еңбекті қорғау бойынша қажетті теориялық біліммен қамтамасыз ету. Пәннің бағыты:өмір және денсаулық қауіпсіздігін қамтамасыз етудің барлық жүйелерінің қауіпсіз әдістерін меңгеретін Жоғары мектеп пәні. Пәннің қысқаша мазмұны: Пән еңбекті қорғау саласындағы құқықтық, әлеуметтік-экономикалық, ұйымдастырушылық-техникалық, санитарлық-гигиеналық, емдеу-профилактикалық, оңалту іс-шараларын қамтиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері қоғамдағы сыбайлас жемқорлықтың пайда болу себептері мен мәнін сипаттау қабілетін қалыптастырады; Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнамалармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады және осы құбылысқа азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Бұл пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ауызекі сөйлеуді дауыс ырғағына қарай бейімдеу 2-ші шет тілі
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мақсаты: сөйлеудегі интонацияның функцияларын үйрету,шет тіліндегі интонациямен жұмыс жасауды оқыту әдістерін оқыту және білім беру, әр түрлі сөйлемдердегі ритмикалық-интонациялық дағдыларды игерту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шет тілі (екінші)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттерге практикалық жұмыста және шетелдік серіктестермен қарым-қатынаста шет тілін қолдануға мүмкіндік беретін коммуникативтік құзыреттіліктің жеткілікті деңгейін игеру. Сөйлеу, оқу, жазудағы коммуникативті дағдыларды қалыптастыру және дамыту, тілдік құралдарды білу және тілдік дағдыларды қалыптастыру. Пәндік дайындық негізгі сөйлеу дағдыларын ескере отырып, тілде сөйлесуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Эмоциональды интеллект
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттер айналасындағылардың эмоциялары мен өз эмоцияларын түсінуге ықпал ететін менталдық қабілетке ие болатын тұлға ретінде қалыптасады. Пән адам өз эмоциялық күйлерін жан-жақты түрде түсінуге қабілетті. Эмоцияларды және қарым-қатынастың эмоционалдық астарын түсіну, қарым-қатынас пен мотивацияға байланысты міндеттерді шешуде өз эмоцияларын пайдалана білетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Екінші шет тілінің тәжірибелік фонетикасы
    Несиелер: 5

    Пән әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени және іскерлік тақырыптар бойынша шет тілінде ауызекі сөйлеуді табиғи немесе оған жақын қарқынмен түсінуді қамтиды; шет тілінің негізгі экстралингвистикалық құралдарын қолдану; тәжірибеде қолдану латын тілінің сөзжасам тәсілдерін түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Зиялылық негіздері және қарым-қатынас мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – әлеуметтік-рухани құбылыс ретінде зиялылықтың мәнін ұғындыру, зиялылық қасиеттерді қалыптастыру мен дамыту жолдарын үйрету, білім алушыларды қарым-қатынас мәдениетіне, шешендік өнерге тәрбиелеу. Пән адамзат тарихындағы және қазақ руханиятындағы зиялылықтың орнын түсіндіруді, оның моральдық-психологиялық аспектілерін айқындап, қарым-қатынас мәдениетінің негіздерін үйрету мен шешендік өнерге баулуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Екінші шет тілінің ауызша және жазбаша тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің жеткілікті мәдениаралық коммуникативті және кәсіби құзіреттілігін қалыптастыру. Оқушылардың қабілеттерін қалыптастыру және дамыту және мәдениетаралық деңгейде шет тілін меңгеруге даярлық. Курстың мазмұны француз тілін білу деңгейінде дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді, осы деңгейге қажетті француз тілінің грамматикалық, лексикалық минимумын меңгеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тарихи өлкетану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының бір бөлімі ретінде студенттердің өлке тарихы, табиғаты, олардың өзара байланыс заңдылық-тары туралы түсініктерін қалыптастыруға көмек-тесіп, туған өлке тарихы бойынша нақты білім беру, жергілікті материалдар негізінде маңызды тарихи оқиғаларды білуге мүмкіндік беру. Пән өлкенің тарихи және мәдени ескерткіштерін ғылыми тұрғыдан зерттеу жұмыстарының дағдыла-рын меңгеруге бағытталады.Өлкетану - мазмұны мен жекелеген зерттеу әдістері бойынша бір-бірінен ерекшеленетін, бірақ бір тақырыптық жиынтықты құрай отырып, өлкені ғылыми тұрғыдан жан-жақты тануға мүмкіндік беретін ғылыми пәндер кешені

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты заңнаманың негізгі теориялық ережелерін сипаттау қабілетін қалыптастырады. Бұл пән заңнамамен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруді, тәжірибеде пайда болатын жағдайларды бағыттайды, алынған білімдерді қолдану дағдылардын иелену, мемлекет және құқық қызметін, негізгі заңи түсініктерді анықтау, сондай ақ құқықтық базалық салалрынң негізгі ережелерін қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    «Кәсіпкерлік» пәнін оқытудың мақсаты студенттерді бәсекелестік ортада кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларына үйрету болып табылады. Пәннің мақсаты кәсіпкерлік мәні, оның түрлері, қасиеттері мен функциялары, кәсіпкерлік қызмет субъектілері және кәсіпкерлік орта сипатталады. Өз жобасын құру, бизнес-жоспарлау, қаржылық және кадрлық қамтамасыз ету тетігі баяндалады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тұлғаның үйлесімді дамуы
    Несиелер: 5

    Пәнің мақсаты білім алушыларды адамзат жинақтаған сан ғылым негіздерімен таныстыра отырып, тарихи әлеуметтік, мәдени, рухани білімдерінің жүйесі арқылы студенттердің дүниетанымын одан әрі кеңейтіп және тұлғалық келбетін тереңдетуге көмектеседі. Пән адам тұлғасының қазіргі заманға лайықты креативті, кәсіби маңызды тұлғалық дамуы мен біліктілік, дағдыларын практикада қолдана білуге үйретуге бағыттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Аударма тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – қазіргі заманғы аударматану саласында базалық білімді оқыту және білім алушыларда кәсіби бағытталған аударма бойынша кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Бұл пән жазбаша және ауызша аударманың тұрақты практикалық дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Екінші шет тілі (деңгей В1)
    Несиелер: 5

    Пән коммуникативтік біліктерді одан әрі қалыптастырумен және өзге де әлеуметтік мәдениеттің әлем бейнесін терең ұғынумен, оның мағыналық жағынан бағдарларын танумен, ортақ мәдениеттер арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды көре білу және оларды мәдениетаралық қарым-қатынас контекстінде қолданумен байланысты болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жалпыкәсіптік ағылшын тілі
    Несиелер: 4

    Мақсаты: мамандардың кәсіби қызметінің әртүрлі аспектілерін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби шет тілінде сөйлеу тілін қалыптастыру. Мәдениетаралық қарым-қатынас саласында алған білімдерін ауызекі сөйлеуде сөйлеу және лексикалық заңдылықтарды қолдану. Оқушылардың коммуникативті - мәдениаралық және кәсіби құзіреттілігін одан әрі жетілдіруді қалыптастыру, сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мәдениетаралық қарым-қатынас контекстіндегі базалық шет тілі В2 жалғ.
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Мәдениетаралық қарым-қатынас контекстіндегі негізгі шет тілі - коммуникативті-мәдениаралық одан әрі жетілдіру және студенттердің кәсіби құзіреттілігін қалыптастыру. Пәнді оқудың негізгі міндеті - ауызша және жазбаша ағылшын тілінде дағдыларды одан әрі дамыту Шет тілін арнайы мақсатта оқыту оқушылардың зерттелетін тілге деген қажеттіліктерін ескеруді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тілі оқытылатын елдің тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты - студенттерге зерттеліп жатқан тілдің елі туралы тұтас түсінік беру. Студенттердің саяси мәдениеттің негіздері, демократия дамуының негізгі тенденциялары, мемлекеттің конституциялық негіздері, зерттелетін тілдердің елдерінің мәдени дәстүрлері туралы білімдерін қалыптастыру. Зерттеліп жатқан тілдің тарихы - зерттелетін тілдің елін жан-жақты зерттеумен айналысатын географиялық пән

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Екінші шет тілінің ауызша және жазбаша тәжірибесі деңгейі В1
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - әлеуметтік жеткілікті мәдениаралық коммуникацияны қалыптастыру. Сөйлеудің негізгі түрлеріндегі коммуникативті дағдылардың қалыптасуы мен дамуы. Пәндік оқыту коммуникативтік құзіреттілікті қалыптастыруға бағытталған, яғни. қарапайым коммуникативті дағдыларды ескере отырып, тілдегі қарым-қатынас.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Аударманы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    «Аударманы оқыту әдістемесі» курсы аудармаларды оқытудың жаңа әдістерін, құралдарын және ұйымдастырушылық формаларын енгізуді, ауызша аудармаларды ұйымдастырудың жалпы принциптерін, аудармашы мен аударма мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін және аударма оқыту әдіснамасын түсіндіруге бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Аударма теориясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты - аударма теориясының негізгі ұғымдарын білу. Алынған теориялық білімдерін кәсіби қызмет процесінде қолдана білу. «Аударма теориясы» пәні мәдени, мәдени және коммуникациялық қарым-қатынас процесінде білім, білік және кәсіби дағдыларды жүзеге асырады, ауызша және жазбаша сөйлеуді ағылшын тілінен орыс тіліне, орыс тілінен ағылшын тіліне аударады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жазбаша аударма практикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты - ойлау мәдениетін, ауызекі тілде алынған нәтижелерді ана және ағылшын тілдерінде дұрыс және сенімді жеткізе білу. Белгілі немесе әсіресе қызықты тақырыптар бойынша дәйекті хабарлама құра білу. Бұл пән аударма мен аудармада тұрақты тәжірибелік дағдылардың дамуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Зерттеу типологиясының негізі
    Несиелер: 4

    Тіл білімінің басқа саласының ішіндегі салыстырмалы типологияның орнын Тілдік бірлестіктерді типологиялық зерттеудің түрлерін, әдістемелерін, тапсырмаларын салыстырмалы фонетика мен фонологиясын оқыту; сөйлеудің грамматикалық қабілеттерін, негізгі түрлерін, тілдер арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды, грамматикалық категориялардың маңызы мен қызметі, синтаксистік байланыстарын, сөйлем мүшелері мен сөз таптары, сөздердің орындарын, фразеологияларды оқыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кәсіби-бағытталған шет тілі
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты - студенттердің коммуникативтік құзіреттілігін игеруі, бұл кейіннен кәсіби қызметтің әр түрлі саласында, ғылыми және практикалық жұмыста, шетелдік серіктестермен қарым-қатынаста, өзін-өзі тәрбиелеу және басқа мақсаттарда қолдануға мүмкіндік береді. Осы пәнді оқу кезінде студенттер шет тілін, кәсіби қызмет саласында ақпараттарды алып және оны бағалауға мүмкіндік беру деңгейінде меңгереді. «Кәсіби шет тілі» пәні грамматика курсын, кәсіби сипаттағы лексиканы және кәсіби мәтіндерді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Елтану
    Несиелер: 5

    Мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін білуге қажетті аймақтық географиялық құзіреттілікті қалыптастыру. Студенттердің саяси мәдениеттің негіздері, демократия дамуының негізгі тенденциялары, мемлекеттің конституциялық негіздері, зерттелетін тілдердің елдерінің мәдени дәстүрлері туралы білімдерін қалыптастыру. Аймақтық география - зерттелетін тілді елдерді жан-жақты зерттеумен айналысатын географиялық пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мақсаты: болашақ маманға кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру үшін қажетті тіл білімі мен мамандандырылған әдебиеттердің негізгі категориялық-концептуалды аппараттарымен танысу, пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Пән мамандықтың тілін, тіл білімінің тарихын, терминологиясын және іскери қарым-қатынас мәдениетін терең зерттеуге бағытталған. Ғылыми жұмыстарды жазуға дағдыланып, пәндердің терминдік жиынтығы мен негізгі жүйелік ұғымдарын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ауызша және жазбаша аударма негізі
    Несиелер: 5

    Бұл пән ауызша және жазбаша аударма туралы түсінік береді; - аударманың негізгі мәселелерін қарастырады; - бір тілдегі мәтіннің басқа тілдегі мәтінге өзгеруі туралы ғылым ретінде аударма процесінің түсінігін қамтамасыз ету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ұлыбритания әдебиеті
    Несиелер: 6

    Пән Ұлыбритания жазушыларының әдеби бағыттары мен негізгі жанрларының сипаттамасын талдай білуге үйретеді. Ұлыбритания халықы әдебиеті, негізгі мәдениеттану ұғымдары контекстіндегі тілдердің өзара байланысын зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Оқытылатын шет тілдері халықтарының әдебиеті
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Студенттерді оқытылып жатқан елдің әдебиеті тарихының негізгі құбылыстарымен таныстыру. Ол ойлау мәдениетіне ие, ақпаратты жалпылауға, талдауға, қабылдауға, мақсат қоюға және оған жетудің жолдарын таңдауға қабілетті.Студенттерді Англия әдебиеті мен жазушылардың бағыттары және стильдерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Базалық негізгі шет тілі (С1деңгейі)
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Мәдениетаралық деңгейде шет тілінде сөйлеу қабілетін қалыптастыру. Дайын және дайын емес сөйлеу негізінде коммуникативті ниетті жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Болашақ мамандардың кәсіби қызметінің әртүрлі аспектілерін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби шет тілін дамыту. Болашақ филологтардың кәсіби құзыреттілік деңгейін жоғарылату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • IELTS қа дайындық
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Студенттерді сертификаттаудың стандарттары мен талаптарына сәйкес ағылшын тілін білу деңгейін анықтау үшін IELTS халықаралық тестілеу жүйесімен таныстыру. Пән лексикалық, грамматикалық құбылыстар мен тілдің заңдылықтарын білу деңгейін қамтамасыз етуге бағытталған. Пәннің мазмұны лингвистикалық құзыреттілікті қалыптастыруға, лексикалық бірліктер мен грамматикалық ережелерді білуге, мағыналық коммуникация мақсатында ой-пікірлерді түсініп, логикалық құрастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мұнай-газ секторындағы арнайы мәтіндерді аудару және редакциялау
    Несиелер: 5

    Мұнай терминологиясы лекциялар мен мәтіндік материалдарды, лексико-грамматикалық жаттығулар, сондай-ақ сөздіктерге түсініктеме беруге мүмкіндік береді. Мұнайгаз өнеркәсібінің негізгі терминдерімен айналысады және олардың шетел және ағылшын тілдеріне сәйкес келуі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Іскерлік ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Іскерлік ағылшын тілі болашақ мамандарды көп мәдениетті және әр түрлі этикалық жағдайда ағылшын тілінде тиімді іскерлік қарым-қатынас жасау үшін дайындауға арналған. Курстың оқу барысында іскерлік ағылшын тілінің кәсіби сөздерін үйренеді. Курс барысында іскерлік ағылшын тілінің сөздік қоры, оның ішінде студенттердің іс-әрекеттерінен алынған лексика (қажет болған жағдайда), сондай-ақ бизнес саласында тиімді қарым-қатынас жасау үшін тілдік құралдар зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мәдениетаралық қатынасқа кіріспе
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Мәдениетаралық коммуникациялық стратегияларды иелену негізінде қол жеткізілетін мәдениаралық құзіреттілікті қалыптастыру. Олар білімді, түсінуді және басқа мәдениеттің өкілдерімен қарым-қатынас жасау қабілетін, сол мәдениетте қабылданған этикет стандарттарын ескере отырып қолданады. Мәдениетаралық қарым-қатынастың негізгі қағидаларын зерттей отырып, көп мәдениетті әлемдегі әртүрлі мәдениеттердің өзара әрекеттесу процестері анықталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Базалық негізгі шет тілі (С2 деңгейі)
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Мәдениетаралық деңгейде шет тілінде сөйлеу қабілетін қалыптастыру. Дайын және дайын емес сөйлеу негізінде коммуникативті ниетті жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Болашақ мамандардың кәсіби қызметінің әртүрлі аспектілерін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби шет тілін дамыту. Болашақ филологтардың кәсіби құзыреттілік деңгейін жоғарылату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазақ, орыс, ағылшын тілдеріне лингвистикалық талдау
    Несиелер: 5

    Бұл пән лингвистикалық сипаттағы лексикалық материалды және кәсіби бағыттағы мәтіндерді қамтиды. Берілген пәнді оқу кезінде студент оқудың жетекші рөлінде шет тілінде ауызша және жазбаша тілдесуді меңгере алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мұнай-газ терминологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты мұнай-газ кәсіпшілігі саласындағы терминология бойынша студенттердің базалық білім негіздерін қалыптастыру болып табылады. Студенттердің кәсіби пәндерді табысты игеру және мұнай профилін білім алу үшін қажетті дағдыларды меңгеруі. Қазақстанның отын-энергетика кешеніндегі мұнай мен газдың маңызы. Отандық мұнай және газ өнеркәсібі дамуының қысқаша тарихы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Көркем аударма тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: болашақ мамандарды көркем аудармамен жалпы мәдени байыту. Пәнді оқу барысында студент көркем мәтіннің құрылу заңдылықтарын және оның негізгі функцияларын оқып үйренеді. Пән аударма әдебиетін шет және ана тілдерінде редакциялауға, қазақ, орыс және шет тілдерінде диалогтық және монологты сөйлеуге және көшіруге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мамандандырылған кәсіби шет тілі
    Несиелер: 6

    Пәннің негізгі мақсаты студенттердің сөйлеу тақырыбы мен қарым-қатынас аясында кәсіби-маңызды іскерліктерін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқытудың негізгі міндетті – ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгеру дағдыларын одан әрі дамыту. Пән білім алушыларда шет тілді коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру, тіл жазу дағдыларын жетілдіру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ауызша аударма тәжірибесі
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - студенттердің аударма саласындағы кәсіби құзіреттілігін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студент мәтінді талдай алады, аударманың мақсатын анықтайды. Пәнді оқығаннан кейін студенттер негізгі ақпаратты қысқарту және оқшаулау ережелері туралы білім алып, қысқарту белгілерін құруы керек

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ақпараттық аудару тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мақсаты- мәтіндерді аударудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Су басу алдындағы кезеңде ақпараттың жұмыс көздерін пайдалану, аударма дағдысы мен техникасын меңгеру. Пән әлеуметтік маңызы бар құбылыстарды, оқиғаларды, процестерді талдау және бағалау қабілетін, шет тілінде де , ана тілінде де аударма әдебиетін редакциялау қабілетін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Шетелдік және қазақ(орыс) тілдерінің функционалдық стилистикасы
    Несиелер: 5

    «Шетел және қазақ (орыс) тілдерінің функционалдық стилистикасы» пәні ағылшынша әдеби тілдің стилистикалық түсінігін біріктіреді, студенттердің коммуникация ретінде қолданатын және оқудың негізгі білімдерін толықтырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Аудару технологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән ғылым мен шығармашылық тоғысындағы қызмет түрі ретінде аударма технологиясы туралы түсінік береді; - аударманың негізгі мәселелерін қарастырады; - бір тілдегі мәтіннің басқа тілдегі мәтінге өзгеруі туралы ғылым ретінде аударма процесінің түсінігін қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Аудармашының кәсіби қызметінің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - пәнді оқыту: түсінік беру саласындағы және ерекшелігі аудармашының кәсіби қызметінің. Пәнді оқу нәтижесінде студент міндетті: - Қазіргі әлемдегі аударманың рөлі мен орнын білу. Пән аударма қызметінің ерекшелігін ашады, аудармашының кәсіби аудармашысы ретінде жеке тұлғасын тәрбиелеудің негізгі аспектілерін бейнелейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ауызша және жазбаша аударма тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – қазіргі заманғы аударматану саласында базалық білімді оқыту және білім алушыларда кәсіби бағытталған аударма бойынша кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Бұл пән жазбаша және ауызша аударманың тұрақты практикалық дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Арнайы кәсіби шет тілі
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Арнайы кәсіби қарым-қатынас шеңберіндегі кәсіби маңызды дағдыларды қалыптастыру. Ағылшын тілінде сөйлеу және жазу дағдыларын дамыту. Функционалды негізде негізгі дағдыларды қалыптастыру. «Ерекше - кәсіби шет тілі» дегеніміз - студенттердің коммуникативтік шет тілін қалыптастыру, ағылшын тілінде жазу дағдыларын жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Шет тілін арнайы мақсатта оқыту
    Несиелер: 6

    Мақсаты: студенттердің коммуникативті және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру және мәдениетаралық коммуникацияны зерттеу. Үш тілде тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынаста еркін таныту үшін алған білімді қолдану. Шетел тілінде кәсіби сөйлеу тілін қалыптастыру, болашақ мамандардың кәсіби іс-әрекетінің әртүрлі аспектілерін жүзеге асыру, шет тілі мұғалімдерінің кәсіби құзіреттілік деңгейін көтеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі
    Несиелер: 6

    Мақсаты: сөйлеу қарым-қатынасының әртүрлі бағыттарындағы коммуникативті іс-әрекеттегі жалпы және коммуникативті құзіреттіліктерді дамыту. Студенттерді сөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлерімен таныстыру, шет тілін білуге, бағалауға және қолдануға арналған шет тілін қолдануға дайын болу Бұл пәнді игеру үшін базалық білім, алынған ақпаратты анықтап, сыни тұрғыдан талдай білу қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Іскерлік құжаттарды аудару
    Несиелер: 5

    Іскери құжаттаманы аудару болашақ мамандарды көп мәдениетті және әр түрлі этикалық жағдайда ағылшын тілінде тиімді іскерлік қарым-қатынас жасау үшін дайындауға арналған. Курстың оқу барысында іскерлік ағылшын тілінің кәсіби сөздерін үйренеді Курс барысында іскерлік ағылшын тілінің сөздік қоры, оның ішінде студенттердің іс-әрекеттерінен алынған лексика (қажет болған жағдайда), сондай-ақ бизнес саласында тиімді қарым-қатынас жасау үшін тілдік құралдар зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON1

    Терең іргелі білімге ие: - отандық тарихтың негізгі кезеңдері мен ерекшеліктері, құқықтық және демократиялық мемлекеттің құндылықтары, қоғамдағы саяси қатынастардың қазіргі жағдайы; - қоғамдық пікірге, әдет-ғұрыптарға, әлеуметтік нормаларға негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтарды анықтайды және кәсіби қызметінде оларға назар аударады; - заманауи қоғамның әлеуметтік даму тенденцияларын атап көрсетеді және әртүрлі әлеуметтік жағдайларға дұрыс қарай біледі;

  • Код ON2

    - Мәдениетке, қоғамдық пікірге, әдет-ғұрыптарға, әдет-ғұрыптарға, әлеуметтік нормаларға негізделген этикалық құндылықтарға бағдарланған, өз көзқарасын ұстануға, жаңа шешімдер ұсынуға, өз пікірін топтың пікірімен салыстыруға және ұжымдық шешім қабылдауға бағдарланған топта жұмыс істей білу. - Бизнестің әлеуметтік жауапкершілігін көре білу, қоршаған ортаны қорғау, экологиялық проблемалар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл және т.б.

  • Код ON3

    Өзінің білімін қолданады: - Қазақстан Республикасының құқықтық жүйесі мен заңнамасының негізідерінде; - адамнынң адаммен, қоғаммен және қоршаған ортамен қарым-қатынасын реттейтін құқықтық ережелер қалыптастырады; - әлемдік экономикадағы қарқынды өзгеретін үрдістерге бейімделуді растайды; - мәселені шешу кезінде туындайтын экономикалық жағдайды талдайды және экономикалық тұрғыдан адамның оңтайлы тактикасын таңдайды; - шаруашылық қызметтің қоғамдық-экологиялық салдарының негіздерін көрсетеді; - әр жанрлық мәтіндер мен құжаттардың жазбаша аудармасын, ауызша аударманы тұжырымдайды; - іскери хат алмасуды, есептерді, болжамдар мен мәтінді өңдеуде ақпараттық-аналитикалық қызметті дамытады;

  • Код ON4

    -адамның адаммен, қоғаммен және қоршаған ортамен қарым-қатынасын реттейтін құқықтық ережелер қалыптастырады; -экономикалық білім негіздерін, менеджмент, маркетинг, қаржы және т.б. туралы ғылыми идеяларды қолданады; -экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары мен әдістерін, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлін табады; -экономикалық және ұйымдастырушылық сипаттағы шешімдер қабылдау және белгісіздік пен қауіп-қатер жағдайында және кәсіби қызметке байланысты түрлі шарттар мен жағдайларда икемді және ұтқыр болу дағдыларын көрсетеді; -әлемдік экономикадағы қарқынды өзгеретін үрдістерге бейімделуді растайды; -мәселені шешу кезінде туындайтын экономикалық жағдайды талдайды және экономикалық тұрғыдан адамның оңтайлы тактикасын таңдайды; -шаруашылық қызметтің қоғамдық-экологиялық салдарының негіздерін көрсетеді; -әр жанрлық мәтіндер мен құжаттардың жазбаша аудармасын, ауызша аударманы тұжырымдайды;

  • Код ON5

    -гнесология, методология, педагогика және психология саласында, білім беру саласы жалпы адами құндылық ретінде, психиканың негізгі механизмдерінің сферасы, тұлғаның қалыптасуындағы факторлардың арақатынасы, адамның мінез-құлқындағы, қарым-қатынасындағы және қызметіндегі, тұлғаның қалыптасуындағы сана мен сана сезімінің рөлі; адам өміріндегі мәдениеттің рөлі қолданады; -психологиялық-педагогикалық білімді іздеу, формалау, құрылымдау және жүйелеу дағдыларымен, жүйелік ойлау тәсілдерімен және педагогикалық шындықты біртұтас қабылдау дағдыларымен жұмыс істейді; -Мәдениетаралық байланыстың негізгі құзіреттері, қазіргі ақпараттық технологиялардың дамуы, мәдениеттер мен дәстүрлердің тарихи әртүрлілігі, зерттелетін тілдің елі туралы түсінік қалыптастырады;

  • Код ON6

    -сөйлеу әрекетінің байланысу әдістері мен формаларын талдайды; -коммуникативті жағдайды құрайтын компоненттерді ескере отырып, қарым-қатынас салалары мен жағдаяттарына сәйкес коммуникативті ниетті жүзеге асыру үшін тілдік құралдарды бөледі: мағыналық блоктарды түсіну және білдіру, сөйлеу әрекетін жоспарлау және келісімді, логикалық негізделген тұжырымдамаларда ақпаратты беру; -оқылатын тілдің елдің тілдік-мәдени және әлеуметтік-мәдени ерекшеліктеріне сәйкес өзінің сөйлеу және сөйлеу емес мінез-құлқын қалыптастырады, зерттелетін тілдерді меңгеруде өзін-өзі тәрбиелеуді және өзін-өзі жетілдіруді жүзеге асырады; -аударма теориясы мен тәжірибесінің, тіл теориясының, мәдениетаралық коммуникацияның негізгі тұстарын түсіндіреді; -шет тілінің аудару әдістемесін ана тілінің әдісі сияқты құрылымдайды;

  • Код ON7

    -қарым-қатынас жағдайын ескере отырып, шет тілінде сөйлеу тілін фонетикалық және интонациялық қалай дұрыс құрастыру керектігін ажыратады; -өндірістік және рецептивті шет тілінің қызметі үшін қажетті және жеткілікті сөздік қорын, шет тіліндегі мәтіндерді оқу және тыңдау дағдыларын меңгеру; -шет тіліндегі ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениетінің функционалды және стилистикалық ерекшеліктері туралы білімді таңдайды; -оқытылатын шет тіліндегі ауызша және жазбаша қарым-қатынас стратегиясын зерттелетін тілдің әлеуметтік-мәдени ерекшеліктеріне сәйкес көрсетеді; -өз елі және зерттелетін тіл туралы ел туралы қоғамдық-саяси, аймақтық, тарихи және мәдени мәліметтерді түсіндіреді; -Әр түрлі күрделіліктегі арнайы, ғылыми, әдеби мәтіндермен жұмыс жасайды;

  • Код ON8

    -оның қызмет ету процесінде мәдениет пен тілдің байланысын көрсететін тілдік және мәдени құзіреттіліктерді таңдайды, студенттерге басқа лингвистикалық және мәдени қоғамның өкілдерімен тілдік және мәдени тұрғыдан барабар қарым-қатынас жасайды, әлемнің қайталама тұжырымдамасының негізін қалайды. Айналадағы шындықты өз сөйлеушілері тұрғысынан көрсете алатын қабілет ретінде түсіндірілетін әлеуметтік-мәдени құзыреттілік, осылайша, қайталама танымдық сана болып табылады

6B02302 6B02302 Аударма ісі
Бакалавриат

Зулқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

БББТ: B036 Аударма ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02302 6B02302-Аудармашы-референт
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B036 Аударма ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02302 Аударма ісі
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B036 Аударма ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02302 Аударма ісі
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B036 Аударма ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02302 Аударма ісі
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B036 Аударма ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02302 Аударма ісі (ағылшын тілі)
Бакалавриат

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: B036 Аударма ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B02302 Аударма ісі
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B036 Аударма ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02302 Аударма ісі
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B036 Аударма ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02302 Аударма ісі
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B036 Аударма ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
Top