Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B05283 Экология және табиғатты пайдалану в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты 6В05283-Экология және табиғатты пайдалану білім беру бағдарламасының мақсаты: «Адам мен табиғат арасындағы байланыс туралы ғылыми көзқарасы қалыптасқан, Қазақстан Республикасы аймағындағы түрлі өндіріс орындарында, кәсіпорындарда табиғи объектілерге экологиялық сараптама, экологиялық есеп жүргізе алатын, қоршаған ортаға кері антропогендік әсерлерді азайту мақсатында экологиялық қауіпсіз технологияларды жасай алатын, қоршаған ортаны қорғау саласында кәсіби дағдылары бар бәсекеге қабілетті, жоғары білікті мамандарды даярлау»
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B051 Қоршаған орта
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Дайындық бағыты 6B052 Қоршаған орта
  • Жаратылыстанудың экологиялық аспектісі
    Несиелер: 3

    Пәнді: Экологиялық білім беру мен тәрбиелеуді ұйымдастырудың теориясы мен әдістемесі аспектілері бойынша, сондай-ақ табиғат пайдалану проблемалары бойынша жаңа ғылыми деректерге сәйкес жаратылыстану экологиялық аспектісі саласында жүйелендірілген білімді қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: Бірінші бөлімде табиғаттағы табиғи ресурстардың орны және олардың тірі және жансыз табиғат үшін маңызы, олардың жіктелуі, адамның шаруашылық қызметіндегі маңызы зерделенеді, сондай-ақ табиғи ресурстарды пайдаланудың екі жаһандық проблемалары қарастырылады, атап айтқанда: табиғи ресурстардың сарқылуы және олардың ластануы, осы проблемалардың себептері, тірі және жансыз табиғат үшін және адам үшін олардың негізгі теріс салдары. Екінші бөлімде жалпы түрде табиғат пайдаланудың экологиялық негіздері деп аталатын табиғи ресурстар дағдарысының алдын алу жолдары қарастырылады. Жолдау: Экологиялық-экономикалық жүйелердің тұрақты дамуының оңтайлы жағдайларын анықтау әдістерін қолдану дағдыларын алуға бағытталған. Тақырыптар: Кіріспе. Жаратылыстану экологиялық аспектілері-ғылым және оның даму тарихы. Қоршаған орта туралы оқу-жаттығудың негізгі бағыттары мен даму факторлары. Биосфера, биосфераның заттық және энергетикалық құрамы. Адам мен табиғаттың өзара қарым-қатынасы. Қазіргі заманның әлеуметтік-экологиялық мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 2

    Мақсаты: экологиялық пәндерді түсіну, қоршаған орта мәселелерін шешу тәсілдерін бағалау және таңдау үшін білімді қалыптастыру. Экология, пәннің мақсаттары мен міндеттері, ережелері мен заңдары, барлық деңгейдегі биологиялық жүйелердің өмір сүру заңдылықтары, қалыптасу және қызмет ету заңдылықтары туралы білім беру – ағзадан биосфераға дейін және олардың ОЖ-мен өзара әрекеттесуі, жаратылыстану ғылымдары тұжырымдамасының негіздерімен, химия, биология, физика негіздерімен таныстыру. СӨЖ арқылы экологиялық пәндер жүйесіне бағдарлауды, білімді оқу практикасында қолдануды үйрету. Бағыт: Курс экологтарға экологиялық факторлардың тірі организмдерге әсерін талдауға, сондай-ақ а��амның өзін күшті антропогендік фактор ретінде талдауға дұрыс қарауға көмектеседі. Описание: "экология "мамандығына кіріспе" пәні жердің органикалық және органикалық емес әлемінің өзара әрекеттестігінің заңдылықтарын, соның ішінде адам ортасының қоршаған табиғи, әлеуметтік, өндірістік факторлармен өзара әрекеттестігін тануға бағытталған. Бұл курсты оқу "Биология" пәнімен тығыз байланысты және "жалпы экология", "организмдер экологиясы", "қолданбалы экология" пәндерін оқу алдында болады.» Тақырыптар: Кіріспе. Жаратылыстану ғылымының дамуының тар��хи очеркі. Тірі материяны ұйымдастыру деңгейлері. Биосфераның құрылысы. Ноосфера. В. И. Вернадскийдің Үлесі. Абиотикалық және биотикалық факторлардың экологиялық рөлі. Факторлардың жіктелуі. Шектеуші факторлар. Кейбір экологиялық заңдар. Қоғам тұжырымдамасы (биоценоз) экологияның жүйелілігі. Жүйелердің түрлері. Эмердженттік ұғымы. Популяция, түр, қоғамдастық ұғымдарын ажырату. Ареал және биотоп. Биоценоздардың құрылымы мен жіктелуі. Экожүйе және биогеоценоз ұғымдары. Экожүйелердің жіктелуі және иерархиясы. Экожүйедегі Энергия. Трофикалық тізбекте��. Сукцессия ұғымы. Экологиялық дағдарыстар. Адамзаттың болашағы: Табиғи ресурстар және олардың жіктелуі. Тарихи аспектіде және қазіргі кезеңде табиғатты пайдалану. Студенттерді қоғамның қазіргі экологиялық мәселелерімен және оларды шешуде эколог маман рөлімен таныстыру. Ресурстық дағдарыс. Демографиялық дағдарыс. Экологиялық сана.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математика
    Несиелер: 5

    Жоғары оқу орнында математиканы оқытудың мақсаты: студенттерді қолданбалы мәселелерді шешуге қажетті математикалық ақпараттың негіздерімен таныстыру; студенттердің логикалық және алгоритмдік ой жүйесін, қабілетін дамыту, математикалық әдебиеттерді және оның қолданбаларын өз бетімен оқып үйрену машығын қалыптастыру болып табылады. Математика пәні бойынша тәжірибелік сабақтарда болашақ маманның қызметіне байланысты аса күрделі емес қолданбалы математикалық мәселелердің жобасын құрастыру мен талдау машықтарын қалыптастырып дамыту қажет

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физика
    Несиелер: 5

    Физика пәнінің мақсаты- болашақ мамандарға ғылыми-техникалық ақпаратты бағдарлауға, физикалық принциптер мен заңдарды, сондай-ақ олар еңбек ететін техника саласындағы физикалық жаңалықтардың нәтижелерін пайдалануға мүмкіндік беретін іргелі білім дайындығын қамтамасыз ету болып табылады. Міндеттері: тәжірибелік техникалық іздеу дағдыларын дамытуға мүмкіндік беретін қазіргі заманғы ғылыми аппаратурамен және физикалық зерттеу әдістемесімен танысу; студенттерде инженерлік және ұйымдық-экономикалық міндеттерді одан әрі шешуге көмектесетін физикан��ң әртүрлі облыстарынан нақты есептерді шешудің тәсілдері мен дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • «Мәңгілік ел» ұлттық идеясы және рухани жаңғыру
    Несиелер: 2

    Қазақстан Республикасының «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясының маңызды үш құрамдас бөлігі (этнос қалыптастырушы, азаматтық және жалпыұлттық) аясындағы маңызын, «Мәңгілік ел» ұлттық идеясының тарихи бастауларын, ұлт ағартушылары мен қайраткерлерінің тәуелсіздік жолындағы қоғамдық-саяси қызметтерін, қазіргі Қазақстандағы этносаясат және «Рухани жаңғыру» бағдарламаларының мәнін оқытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жануарлар мен өсімдіктер экологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - өсімдіктер экологиясы саласында жүйелі білімді қалыптастыру. Пәннің міндеттері: - қоршаған ортаны қорғау факторларын зерттеу, өсімдіктердегі олардың қолданыстағы заңдары; - өсімдіктердің негізгі экологиялық топтары мен олардың биогеоценоздардағы рөлі, абиотикалық және биотикалық факторлар, адамның өсімдікке әсері аспектілері туралы түсінік беру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экологиялық биогеография
    Несиелер: 5

    Мақсаты: аумақтың қазіргі физика-географиялық және палеографиялық сипаттамаларын ескере отырып, әр түрлі экологиялық ерекшеліктерін зерттейді. Биогеография организмдер мен қоғамдастықтардың географиялық таралу заңдылықтарын анықтайды,оның себептерін, тірі ғаламшардың құрылымдық-функционалдық және тарихи ерекшеліктерін ашып көрсетеді. Ресурстарды қорғау және ұтымды пайдалану мәселелері. Мақсатқа жету құралдары: ғылыми зерттеулерге мотивация, СОӨЖ, практикалық жұмыстар. Бағыт: студенттерді органикалық әлемнің дамуының негізгі кезеңдерімен, ғаламшардың түрлі аймақтарының флорасы мен фаунасының қазіргі жай-күйімен таныстыру. Су ортасының экологиялық шарттарының мәнін және әлемдік мұхиттың биотикалық өзіндік ұстанымдарын көрсету. Экологияның, биоиндикацияның, мониторингтің, медицинаның, ландшафттанудың және т. б. әртүрлі бөлімдерінде Биогеография саласындағы білімді практикалық қолдану мүмкіндіктерін көрсету. Сипаттамасы: Биогеография-салыстырмалы түрде жас синтетикалық ғылым болып табылады. Қазіргі физикалық-географиялық (климаттық, гидрологиялық, геоморфологиялық, топырақ-геохимиялық және т. б.) және аумақтың палеографиялық сипаттамаларын ескере отырып, әртүрлі түрлер мен топтардың туыстық байланыс��ары мен экологиялық ерекшеліктерін талдау негізінде биогеография ор��анизмдер мен қоғамдастықтардың географиялық таралу заңдылықтарын анықтайды, біздің ғаламшардың тірі жамылғысының құрылымдық-функционалдық және тарихи ерекшеліктерінің себептерін ашады. Тақырыптар: Биогеографияның обьектісі, пәні және негізгі бөлімдері. Өмір ортасы және оның бөлімшелері. Биоценоз және оның қасиеттері, жіктелуі, көлденең және тік құрылымы. Биоценоздардың қызметі және өзгергіштігі. Құрлықтың тірі жамылғысының дифференциациясының географиялық заңдылықтары. Таралу аймағы туралы түсінік. Ареал түрдің географиялық сипаттамасы ��етінде. Жануарлардың таралу факторлары. Уақыт бойынша таралу аймағының өзгеруі. Құрлықтың тірі жамылғысының құрылымы. Материктерді флористикалық және фаунистік аудандастыру. Мұхит биогеографиясы. Тұщы судың биогеографиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Химия
    Несиелер: 5

    білім алушыларда әлемнің қазіргі табиғи-ғылыми бейнесін құрудағы химияның рөлі мен әлемі туралы тұтас түсініктерді қалыптастыру.Химияның негізгі стехиометриялық заңдары. Бейорганикалық химияның номенклатурасы және жіктелуі. Атом құрылыcы. Д.И. Менделеевтің периодтық заңы және периодтық жүйесі. Химиялық байланыс және молекулалар. Химиялық реакциялардың жүру заңдылықтары. Ерітінділер. Тотығу-тотықсыздану реакциялары. Электрохимиялық үдерістер. Комплексті қосылыстар. Электролиттік диссоциация теориясы. Периодтық жүйе негізінде элементте�� мен олардың қосылыстарының қасиеттеріне жалпы шолу. Химиялық реактивтер, құрал-жабдықтар, аспаптар. Зертханалық эксперименттер мен тәжірибені ұйымдастыру және жүргізу

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биологиялық экология
    Несиелер: 3

    Болашақ жас мамандарға биологиялық экологиядан білім негіздерін қалыптастыру.Тірі ағзалар мен өлі ағзалар арасындағы биологиялық және экологиялық ұғымдарды жете түсіндіріп, негізгі бағыттарды анықтау.Тірі ағзалардың биологиясын қарастыра отырып, биология мен экологияны ұштастыру және әртүрлі факторлардың биологиялық және экологиялық әсерлерін білуді үйрету

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өнеркәсіптік экология
    Несиелер: 5

    Өндірістік өнеркәсіп орындарының қоршаған ортаға техногендік әсерінің теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастыру. Студенттерде негізгі ластаушы көздер, сандық бағалаудағы зиянды заттардың құрамы, өндірістік ресурстарды пайдаланудың негізгі бағыттарын оқытуды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экологиялық химия
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Пәннің мақсаты-биосфераның қызмет етуінің негізгі заңдылықтарын және ондағы химиялық үрдістерді, ондағы адамның орны мен рөлін түсінуді қалыптастыру болып табылады. Пән: Экологиялық химия ұғымын; химиялық элементтердің және олардың Бейорганикалық қосылыстарының биохимиялық рөлі мен уытты қасиеттерін; қоршаған орта химиясы; қоршаған орта объектілеріндегі элементтерді анықтаудың қазіргі заманғы әдістері.. Жолдау: Бұл курс білім алушыларды күнделікті өмірге қажетті химиялық білім негіздерімен қаруландыруға, білім алуды жалғасты����уға, қоршаған ортадағы мінез-құлықты дұрыс бағдарлауға бағытталған. Сипаттамасы: Қазіргі уақытта адамзат өзі құрған Техносфера жағдайында өмір сүреді. Адамның қажетті заттар мен материалдарға деген қажеттіліктерін үнемі дамыту технологиясын қанағаттандырады. Сонымен қатар, НТР қоршаған ортаның жай-күйінің нашарлауымен, табиғи және энергетикалық ресурстардың азаюымен сипатталатын кері жағына ие. Қалыптасқан жағдайды шешудің маңызды шарты проблемалардың мәнін түсіну ғана емес, оларды шешудің тиімді тәсілдерін іздеу, оған әрбір адамның өз үле��і��ің маңыздылығын түсіну болып табылады. Бұл үшін халықтың жаратылыстану-ғылыми білімі мен экологиялық мәдениеті деңгейін арттыру қажет. Жаратылыстану-ғылыми білім беру жүйесінде химия оқу пәні ретінде маңызды орын алады, өйткені табиғат заңдарын тануда, Жаһандық экологиялық мәселелерді шешуде, әлемнің ғылыми суретін қалыптастыруда маңызды ғылым болып табылады. Сонымен қатар, экологиялық проблемалар химиялық табиғатқа негізделген, ал олардың көпшілігін шешуде химиялық құралдар мен әдістерді қолданады. Химиялық және экологиялық сауаттылықтың жеткіліксіздігі адам мен табиғаттың қауіпсіздігіне қатер төндіреді, экологиялық проблемаларды шешудегі химияның рөлін жете бағаламайды. Тақырыптар: Табиғатты қорғау саласындағы халықаралық ынтымақтастық, шаруашылық қызмет және қоршаған орта, химиялық ластану және денсаулық, табиғи сулардың ластануы, ағынды сулардың түрлері және оларды тазалау тәсілдері, топырақтағы ластағыштарды анықтау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 3

    Пәннің негізгі мақсаты - табиғат пен қоғамның орнықты дамуының негізгі заңдарына тұтас көзқарас қалыптастыру. Экология және тұрақты даму пәнінің міндеттері- экология және тұрақты дамудың негізгі ұғымдарын, стратегияларын, проблемаларын және оларды жаһандық, өңірлік және жергілікті деңгейлерде шешудің практикалық тәсілдерін түсіндіру, тірі организмдердің өмір сүруіндегі негізгі заңдылықтарын, ұйымның әртүрлі деңгейлеріндегі экожүйелерді, тұтастай алғанда биосфераны және олардың тұрақтылығын зерттеу, биосфераның құрамдас бөліктерінің өзара әрекеттесудің негізгі заңдары және экологиялық менеджменттің күшею жағдайында адам қызметінің экологиялық салдары туралы білімді қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері және еңбек қорғау
    Несиелер: 2

    Студенттерді адамның мекендеу ортасымен қауіпсіз өзара әрекеттесу негіздерімен және қауіпті және төтенше қауіпті жағдайларда жағымсыз факторлардан қорғау негіздерімен таныстыру. Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі саласындағы заңды және кұқыктық актілер. Қазақстан Республикасындағы азаматтық қорганыстың (АҚ) міндеттері, құру және жұмыс істеу принциптері. Қауіпті және зиянды факторларды жіктеу. Радиациялық және химиялық кауіптілік. Техносфераның және техносфералық қауіпсіздіктің қазіргі күйі. Адамды және мекендеу ортасын табиғи және техногенді текті зиянды және қауіпті факторлардан қорғау. Әр түрлі сипатты төтенше жағдайларды жіктеу. Төтенше жагдайларда экономика объектілерінің жумыс істеу тұрақтылыгы. Төтенше жагдайларда халықты қорғаудың негізгі принцинтері мен тәсілдері. Жаппай жою қаруынан қорғау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Медициналық экология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қоршаған ортаның халық денсаулығына әсер ету аспектілерін анықтауға үйрету. Студент білуі керек: -тұрғындардың денсаулық көрсеткіштері, адам денсаулығын қалыптастырушы факторлар; климаттық әсерлердің қолайсыздығымен, әлеуметтік факторлармен байланысты ауырулар; профилактикалық медицина негіздері. Бағыты: -тұрғындардың денсаулық жағдайын бағалау диагностикасының комплексті әдістерінің нәтижелерін интерпретациялау. Студенттерді экология және халық денсаулығының аймақтық мәселелерін зерттеуге ынталандырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Физикалық және коллоидты химия
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты-студенттердің химиялық және физикалық құбылыстардың өзара байланысын орнатуға және олардың соңғы нәтижелерін болжауға мүмкіндік беретін білімді қалыптастыру болып табылады. нәтижесі, сондай-ақ осы негізде арнайы пәндерді меңгеруге ықпал ететін ғылыми дүниетанымды қалыптастыру. Бағыты: химиялық термодинамиканың, Химиялық кинетика мен Катализдің, химиялық тепе-теңдіктің, электрохимияның, беттік құбылыстар мен дисперсиялық жүйелердің базалық білімін қалыптастыру.Термодинамиканың бірінші заңы. Термодинамиканың бірінші заңының жеке жағдайлары. Ішкі энергия, жылу және жұмыс. Термодинамиканың екінші заңы, оның тұжырымдары. Химиялық потенциал және жүйелердің тепе-теңдігінің жалпы шарттары.Химиялық тепе-теңдік.Фазалық тепе-теңдік және ерітінділер.Химиялық кинетика және катализ.Фотохимиялық реакциялар.Электрохимия.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және табиғатты пайдалану экономикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: "экология және табиғатты пайдалану экономикасы" пәнін оқытудың мақсаты студенттерді табиғатты тиімді пайдалануды ұйымдастыру саласында қажетті білімді қалыптастыру, жүйелі экологиялық ойлауды қалыптастыру болып табылады. Бағыты: басқарудың әртүрлі деңгейлерінде табиғатты қорғау қызметін ұйымдастыру саласында студенттерге қажетті білім беруге бағытталған; жүйелік экологиялық ойлаудың негізгі тәсілдерін үйрету ; экономикалық және өндірістік есептерді шешуде табиғатты тиімді пайдаланудың рөлі мен маңызын көрсету. Сипаттамасы: "Экология және табиғатты пайдалану экономикасы" - жаратылыстану ғылымдарының мәліметтерін қолданатын экономика заңдары мен категорияларына негізделген экономикалық пән. Ғылым табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану, қоршаған ортаны қорғау мәселелерін әзірлейді. Тақырыптар: Табиғатты тиімді пайдаланудың ғылыми негіздері. Қоршаған табиғи ортаның ластануынан болатын экономикалық залал және оны ��зайту жолдары. Табиғатты қорғау шығындары және олардың экологиялық-экономикалық тиімділігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Биогеохимия және экотоксикология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: тірі зат әрекетінің әсерінен жер қабығының Биогеохимиялық эволюциясымен, химиялық элементтердің Ғаламдық циклдарымен, тірі заттың Биогеохимиялық функцияларымен, табиғи аймақтар мен құрлық белдеулерінің, әлемдік мұхиттардың Биогеохимиялық ерекшеліктерімен танысу. Бағыты: экотоксиканттардың қоршаған ортамен және адаммен өзара әрекеттесу заңдары мен механизмдерін білу. Қоршаған ортаның ластануына байланысты проблемаларды шешу кезінде геохимиялық деректерді іс жүзінде қолдана білу. Описание: қазіргі уақытта қоршаған ортаның басты факторы жалпы геохимиялық жағдайды анықтайтын және адамның өзін қоса алғанда барлық тірі адамдарға теріс әсер ететін антропогендік әсер болып табылады. Биогеохимия минералдық шикізатпен, денсаулық сақтаумен, ауыл шаруашылығымен, қоршаған ортаны қорғаумен байланысты практикалық мәселелерді шешу кезінде пайдаланылатын экологиялық процестер туралы теориялық түсінік береді. Экотоксикология-дәстүрлі токсикология және экология түйіскен жаңа ғылыми пән, ксенобиотиктердің экожүйеге, сондай-ақ тірі организмдердің жеке түрлеріне ә��ерін зерттеуге арналған. Тақырыптар: экотоксикологияның негізгі ұғымдары, экотоксиканттарды жіктеу принциптері , Экотоксикалық және экотоксикалық әсері , биосфераның уыттылығын бағалау критерийлерінің жүйесі

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экологиядағы сандық және сапалық анализ
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің қоршаған орта объектілерін Талдаудың химиялық, физико-химиялық және биологиялық әдістерін теориялық негіздерін және практикалық пайдалануды меңгеру. Бағыт: қоршаған орта объектілерінің сынамаларын іріктеу және талдау әдістерін игеруге бағытталған Сипаттама: экологиялық талдау әдістері биологиялық, биохимиялық, химиялық талдау әдістерін қамтиды. Сапалық талдау затта белгілі бір элементтердің, функционалдық топтардың, сондай-ақ жеке химиялық қосылыстардың болуын көрсетеді. Сандық талдау-қандай да бір материалдағы жекелеген бөліктердің немесе жекелеген заттардың мөлшерін анықтайды. Тақырыптар: талдаудың негізгі физика-химиялық әдістері. Қоршаған ортадағы компоненттерді анықтаудың әдіснамалық негіздері. Сынаманы іріктеу және талдауға дайындау. Талдаудың химиялық әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ҚР уран өнеркәсібінің экологиялық аспектілері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - уранның химия және технологиясы, уранның және оның қосылыстарының негізгі қасиеттері, уранның шикізат көздері және кенді өңдеу әдістері туралы, уранды алу әдісі, әсер ету табиғаты туралы, білім берудің тиімділігін арттыру үшін шаралар кешенін жүзеге асыру.кәсіпорындарда радиациялық қауіпсіздікті және қоршаған ортаны қорғауды қамтамасыз ету атом өнеркәсібі туралы білімін қалыптастыру.Бағыт: кендер мен минералдардағы уранды сапалық және сандық анықтауға бағытталған Тақырыбы: ядролық энергетикада қолданылатын материалдардың жіктелуі. Ядролық энергетикадағы уранның рөлі. Уранның ашылу тарихынан мәліметтер. Табиғи уранның изотоптық құрамы және радиоактивті тұрақтылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инженерлік экология
    Несиелер: 3

    Мақсаты: жергілікті, аймақтық экологиялық мәселелерді анықтау және сипаттау, экожүйелерді инженерия әдістерімен, қазіргі заманғы технологиялармен қорғаудың тиімді жолдарын таңдау. Бағыты: экологиялық-экономикалық ҚОӘБ қолдану арқылы аймақтық және экологиялық проблемаларды шешу және бұзылған экологиялық жүйелерді жою. Описание: табиғат пен техниканың өзара әрекеттесуін, табиғи-техникалық жүйелердің қалыптасу заңдылықтарын және экологиялық қауіпсіздікті және табиғи ортаны қорғауды қамтамасыз ету үшін осы жүйелерді басқарудың ықтимал тәсілдерін зерттейтін экологиялық ғылымдағы жас бағыт. Тақырыптар: атмосфераның ластануы. Кәсіпорындар мен көліктің газ шығарындыларын тазалау әдістері. Табиғи сулардың ластануы. Ағынды суларды тазарту әдістері. Қоршаған орта ластануының энергетикалық, Шу, жарық және басқа түрлері

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Геоэкология
    Несиелер: 4

    Мақсаты: қоршаған ортаның экологиялық жағдайын, табиғи және табиғи-антропогендік геожүйелердің экологиялық заңдары мен заңдылықтарын ескере отырып, табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану принциптерін зерттеу. Бағыты: Қоршаған ортаның экологиялық факторларының құрылымын; техногенездің экологиялық мәселелерін; геоожүйелерді шаруашылық игерудің геоэкологиялық принциптерін білу. Адамның бұзылған геожүйелердің аясына бейімделу жағдайын есептей білу. Антропогенездің геожүйеге әсер етуінің экологиялық салдарын болжау. Описание: геоэкология ғылым��-экология және география тоғысындағы пән. Оның аясында адамның тіршілік ету ортасының ерекшеліктері, құрамы, құрылысы мен процестері зерттеледі. Бұл саладағы мамандар биосфераны адамдардың шаруашылық қызметінен туындаған қолайсыз өзгерістерден қорғау үшін жұмыс істейді. Тақырыптар: жер жүйесін басқаратын негізгі механизмдер мен процестер. Жер геосферасы және адам қызметі. Табиғи-техногендік жүйелер қызметінің геоэкологиялық аспектілері

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қоршаған ортаны бақылаудың әдістері мен құралдары
    Несиелер: 5

    "Қоршаған ортаны бақылау әдістері мен құралдары" пәнін игерудің мақсаты студенттерді әртүрлі табиғи ортаның және қоршаған ортаның сапасын бақылаудың негізгі талаптарымен таныстыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қоршаған ортаға әсерді бағалау
    Несиелер: 5

    Ақпаратты талдайды, мақсат қою және оған қол жеткізу жолдарын таңдау, ауызша және жазбаша сөйлеуді қисынды, дәлелді және анық құрастырады, өзінің болашақ мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсінеді, жоғары мотивацияға ие болады, кәсіби қызметті орындайды, Әлеуметтік және кәсіби міндеттерді шешуде әлеуметтік, гуманитарлық және экономикалық ғылымның негізгі ережелері мен әдістерін пайдаланады, әлеуметтік маңызы бар проблемалар мен процестерді талдай алады, қоғамның дамуындағы себеп-салдарлық байланыстарды түсінеді, сонымен қатар этикалық құндылықтарға бейілділік туралы негізгі түсініктерді қолдана білу, Экологиялық жобалау және сараптама әдістерін меңгеру, экологиялық ақпаратты өңдеу, талдау және синтездеу әдістерін меңгеру және теориялық білімді практикада қолдану. Ғаламдық және аймақтық геоэкологиялық мәселелерді білу және шеше білу; ландшафтық-геоэкологиялық жобалау, мониторинг және сараптама әдістерін меңгеру. Қоршаған ортаға әсерді бағалау негіздерін біледі, экология және табиғатты пайдалану саласындағы базалық ақпаратты түсінуге, баяндауға және сыни талдауға қабілетті болуы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экологиялық мониторинг
    Несиелер: 5

    Мақсаты: экожүйелердің қызмет ету заңдылықтары туралы базалық білім, экологиялық мониторингті ұйымдастыру үшін білімді қолдану, бақылауларды бағалау негізінде тиімді шешімдерді таңдау. Бағыт: экожүйелер тұтастығының және адамның тіршілік ету ортасының жай-күйінің көрсеткіштерін бағалауға бағытталған; осы көрсеткіштердің өзгеру себептері және өзгерістердің салдарын бағалау, түзету шараларын айқындау; зиян келтірілгенге дейін пайда болатын жағымсыз жағдайларды түзету жөніндегі шараларды айқындау үшін алғышарттар жасау. Экологиялы�� мониторинг білімін және бақылау әдістерін практикада қолдану. Сипаттама: ғылыми талдау кейде өте жұқа, шағын әсерлер әр түрлі антр��погендік әсерлердің жаңа белгісіз әсерлерін анықтауға және оларды болжауға мүмкіндік береді. Қазіргі уақытта мұндай талдау экологиялық мониторинг – табиғи процестер аясында антропогендік құрамдас бөлікті бөлу мақсатында құрылған қоршаған орта жай-күйіндегі өзгерістерді бақылаудың, бағалаудың және болжаудың ақпараттық жүйесі шеңберінде жүзеге асырылады. Тақырыбы: Экологиялық мониторинг қоршаған орта жағдайын бақылаудың негізгі әдісі ретінде. Кешенді экологиялық мониторингтің қазіргі концепциялары. Қоршаған ортаның жай-күйіне мониторинг ұйымд��стыру және құрылымы. Экологиялық мониторингтің жіктелуі. Фондық монитор��нг. Ластанулар мен ластану көздерінің мониторингі. Қоршаған ортаны бақылау құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қоршаған ортаны қорғау процестері мен аппараттары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қоршаған ортаны қорғаудың физика-химиялық үрдістерінің заңдылықтары, Шаң-газ шығарындыларын, сұйық төгінділерді тазарту технологиялары, қатты қалдықтарды кәдеге жарату және қайта өңдеу саласындағы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән оқыту мақсаты: қалдық газдарды, өнеркәсіптік ағындарды тазарту, қатты қалдықтарды қайта өңдеу процестерінің физика-химиялық заңдылықтары мен теориясы, аппараттардың құрылысы мен есептеу әдістері. Қысқаша мазмұны: студенттер химиялық-технологиялық процестерді басқару жүйесін, технологияларды экологияландыру және қалдықсыз өндіріс, экологиялық мониторинг және литосфераны қорғау процестері мен аппараттарын зерттейді. Пән бойынша алған білім мамандану пәндерін меңгеру және біліктілік практикасынан өту, біліктілік жұмыста��ын орындау үшін қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экологиядағы және табиғатты пайдаланудағы ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты табиғатты пайдалануды және қоршаған ортаны қорғауды басқарудың ақпараттық әдістері мен принциптерін оқыту, экологиялық жобаларды бағалау болып табылады. Бағыты: студенттерді ғылыми-зерттеу қызметінде кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған, олар белгіленген шаруашылық және басқа да қызметтерді жүзеге асыру бойынша шешім қабылдау үшін маңызды болып табылады, оны іске асыру қоршаған ортаның жағдайына әсер етуі мүмкін. Тақырыбы: "Эколог"сериясының бағдарламалары туралы жалпы мәліметтер. "Түгендеу"бағдарламасымен жұмыс істеу бойынша жалпы мәліметтер. "Түгендеу" бағдарламасы бойынша әдістемелердің жұмыс нәтижелерін өңдеу»

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қалдықтарды басқару
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қалдықтарды басқару, қалдықтарды азайту саласындағы республикалық және шетелдік тәжірибе туралы білу; экожүйелер үшін жаһандық және аймақтық тәуекелдерді бағалау. Бағыт: табиғи орта-адам, өндіріс және тұтыну қалдықтары - ресурстар көзі жүйесінде қалдықтардың қалыптасуы мен қозғалысына бағытталған. Қоршаған ортаға шығарындылар және олардың ерекшеліктері, әсері, проблемалары, технологиялары және дезактивация саясаты туралы білім. Түрлі класты Қалдықтарды кәдеге жарату бойынша компаниялардың қызметі. Описание: "қалдықтарды басқару" пәні экология және табиғатты пайдалану бағыты бойынша магистранттарды дайындаудың кәсіби циклінің вариативті бөлігіне кіреді және оларды жобалау-өндірістік және бақылау-сараптама қызметіне дайындауға бағытталған. Тақырыбы: қалдықтарды есепке алу. Қалдықтардың қауіптілік кластары. Қалдықтардың түзілу нормативтері және оларды орналастыруға арналған лимиттер. Қалдықтарды орналастыруға арналған лимиттерді белгілеу тәртібі. Қалдықтарды тасымалдауға қойылатын талаптар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экологиялық аудит
    Несиелер: 3

    Мақсаты: экологиялық Өндірісті тиімді шешу жолдарын таңдау, экологиялық-экономикалық ҚОӘБ, ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, экологиялық ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу. Бағыт: табиғат қорғау заңнамасы, қоршаған ортаны қорғау және табиғат пайдалану саласындағы нормативтік және құқықтық актілер, шаруашылық жүргізуші субъектілер және экологиялық аудит объектілерінің жай - күйін реттейтін құжаттар бойынша кәсіпорынның қызметін бағалауға бағытталған. Описание: экологиялық аудит табиғат пайдалану және қоршаған ортаны қорғау саласындағы белгілі бір заңнамалық нормаларға, ережелерге, стандарттарға сәйкестігі мәніне тексерілетін шаруашылық субъектісінің қызметін тәуелсіз, объективті, ведомстводан тыс бағалауды және түзету шаралары жүйесін әзірлеуді білдіреді. Тақырыбы: экологиялық аудиттің қалыптасу ерекшеліктері және дамуы. Халықаралық стандарттардағы экологиялық аудит. Экологиялық аудиттің теориялық негіздері. Аудиттерді жіктеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қорық ісі
    Несиелер: 4

    Сипаттама: өсімдіктер мен жануарлардың көптеген түрлері, әсіресе соңғы уақытта, өз санын төмендетеді және сирек және жойылып бара жатқан санатқа өтеді. Бұл көптеген жағдайларда биогеоценоздағы табиғи процестердің салдары болып табылады, бірақ көбінесе антропогендік процестердің әсері болып табылады: тіршілік ету орындарының бұзылуы мен өзгеруі, ластанудың әртүрлі нысандары, тікелей жою және т. б. Сондықтан табиғат қорғау іс-шараларын жүргізу, қорықтар, қорықтар, ұлттық парктер құру қоршаған ортаның экологиялық тепе-теңдігін сақтау үшін қажетті алғашқы аздаған табиғат учаскелерін сақтауға мүмкіндік береді. Тақырыбы: ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың негізгі мақсаттары мен міндеттері. Қорықтар, қорықтық істің тарихы. Ұлттық парктер, табиғи резерваттар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Радиациялық экология негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: радиациялық экологияның пәні мен міндеттері туралы, радиациялық ластанудың экологиялық салдарын зерттейтін ғылым р��тінде, экожүйедегі радионуклидтердің көші-қон заңдылықтары мен мінез-құлқын зерттейтін ғылым ретінде; - Радионуклидтермен ластанған аймақтарды экологиялық, экономикалық және әлеуметтік оңалту бойынша қабылданып жатқан шаралар мен радиациямен қарым-қатынастың ең қайғылы тәжірибесі бар Қазақстан Республикасындағы радиациялық жағдай туралы. Бағыт: радиацияның қоршаған ортаға әсерін зерттеуге бағытталған. Описание: радиациялық экология радиациялық ластанудың экологиялық салдарын, қоршаған ортадағы радионуклидтердің көші-қон тәртібі мен заңдылықтарын зерттейтін ғылым. Тақырыптар: радиациялық экологияның физикалық негіздері. Қоршаған ортадағы табиғи радионуклидтер. Қоршаған ортадағы жасанды радионуклидтер. Иондаушы сәулелену дозиметриясы. Радиоактивті қалдықтар. Радиациялық бақылау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экологиялық биотехнология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: биотехнологиялар арқылы шешуге болатын экологиялық проблемаларды анықтау. Сұрақтар: экологиялық биотехнологияның бағыттары. Бағыт: биотехнология әдістерінің көмегімен экологиялық мәселелерді шешу бағытталған. Описание: биотехнологияның ғылыми негіздерінің жалпы мәселелері сипатталған - ғылыми даму және тарихы, әртүрлі биотехнологиялық процестердің мүмкіндіктері мен ерекшеліктері, биологиялық агенттер, субстраттар, құрылғылар мен бұйымдар сипатталған. Тақырыбы: Экологиялық биотехнологияның пәні мен міндеттері, оның қазіргі қоғамдағы маңызы. Биогеохимиялық циклдер. Заттардың айналымдағы микроорганизмдердің рөлі. Экологиялық мәселелерді шешу үшін жаңа биотехнологиялар. Экологиялық биотехнологияның болашағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Топырақ ресурстарын зерттеу
    Несиелер: 4

    Мақсаты: топырақ түзілу процесін, оның жер бетінде пайда болуын, топырақ түзудің экологиялық факторларының әсерін, адамның табиғаттағы және шаруашылық қызметіндегі топырақтың рөлін, топырақ ресурстарын тиімді пайдалану жолдарын зерттеу. Бағыты: топырақты зерттеу әдістерін меңгеру, Жергілікті деңгейде топырақ жамылғысының сапасын анықтау және талдау; топырақ жамылғысының жағдайын бағалау үшін топырақты зертханалық зерттеу әдістерін қолдану. Описание: Қазақстанның жер ресурстары, Жер ресурстарын қорғау және ұтымды пайдалану, Ж��р ресурстарын экономикалық бағалау, Жер ресурстарын мемлекеттік реттеу және мемлекеттік бақылау туралы ұсыныстарды қалыптастыру. Тақырыптар: топырақтың минералогиялық және элементтік құрамын зерттеудің классикалық және заманауи әдістері. Топырақты химиялық талдау жүйесі мен әдістері. Топырақтың физикалық қасиеттерін зерттеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылық экологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: агроценоз организмдерінің тіршілік ортасымен өзара қарым-қатынасының заңдылықтарын, биосфераның ластануындағы ауыл шаруашылығының рөлін, ауыл шаруашылығындағы экологиялық дағдарыстың ерекшеліктерін, қазіргі агросфераны сақтау жолдары мен әдістерін зерттеу. Бағыт: жерге орналастыру, Мелиорация және жерді рекультивациялау, түрлі объектілерді салу жөніндегі жобалардың орындалуын бақылауды жүзеге асыруға бағытталған. Описание: Ауыл шаруашылығы экологиясы – ауыл шаруашылығы ресурстарын (топырақ, табиғи азықтық жерлер, агроландшафттардың гидрологиялық сипаттамалары), биологиялық әртүрлілікті сақтау және адамның тіршілік ету ортасын және өндірілетін өнімді ауыл шаруашылығы ластануынан қорғау кезінде өсімдік және мал шаруашылығы өнімдерін алу үшін жерді ауыл шаруашылығы пайдалану мүмкіндігін зерттейтін ғылым кешені. Тақырыбы: ауыл шаруашылық экологиясы пәні, Пәннің мақсаты мен міндеттері. Жаратылыстану-ғылыми пәндер қатарында ауыл шаруашылық экологиясының орны. Агроэкожүй��лердің биосфераға әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҚР экологиялық заңнамасы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: экологиялық қатынастар саласындағы нормативтік құқықтық актілерді және оны қолдану практикасын зерделеу Бағыт: өмірде осы заңнаманың нормаларын қолданудың теориялық және практикалық дағдыларын меңгеруге бағытталған Описание: ҚР экологиялық заңнамасы құқықтың жас саласы болып саналады. Экологиялық заңнаманы одан әрі дамытуды Қоршаған ортаға шаруашылық және өзге де қызметтің зиянды әсерін азайтуға, қоршаған ортаны қалпына келтіруге және қорғауға бағытталған тұрақты дамуды қамтамасыз етудің ажырамас шарты ретінде қарастыруға болады. орта Тақырыбы: Экологиялық құқық түсінігі және пәні. Экологиялық құқықтың даму тарихы және көздері. Табиғатты пайдалану және қоршаған ортаны қорғау саласындағы басқарудың ұйымдық-құқықтық нысандары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бұзылған экологиялық жүйлерді қалпына келтіру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: табиғи және антропогендік-бұзылған экожүйелерді, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын, бұзылған экожүйелерді қалпына келтіру жолдарын зерттеу. Бағыт: пән: жағымсыз процестердің дамуын алдын алу және тозған агроландшафттарды қалпына келтіру әдістерін; оңтайлы мелиорациялық режимді қамтамасыз ететін іс-шаралар жүйесін, агроландшафт шегінде қолайлы экологиялық жағдайды, табиғи процестерді реттеу және басқаруды жүзеге асыру. Сипаттамасы: Тақырыбы: Жер ресурстарын қорғау және ұтымды пайдалану түсінігі мен мазмұны. Ауыл шаруашылығы мақсатындағы жерлер. Елді мекендердің жер қорын қорғау және ұтымды пайдалану. Өнеркәсіп, көлік, байланыс, қорғаныс жерлерін қорғау және ұтымды пайдалану. Ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың жерлері, сауықтыру, рекреациялық және тарихи-мәдени мақсаттағы жерлер. Орман қоры жерлерін қорғау және ұтымды пайдалану. Су қорының жерлерін қорғау және ұтымды пайдалану. Топырақ ресурстарын қорғау және ұтымды пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Атмосфераны қорғау техникасы мен технологиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: болашақ студенттерді қоршаған ортаны инженерлік қорғау және өмір тіршілігінің қауіпсіздігі бойынша антропогендік қызметпен құрылған атмосфераны ластаушы заттардан қорғау саласындағы міндеттерді өз бетінше шешуге үйрету. Бағыт: қоршаған ортаны, атап айтқанда атмосфераны қорғау жөніндегі іс-шараларды ұйымдастыруға бағытталған Описание: ауа бассейнін оның зиянды заттармен ластанудан қорғау үшін келесі шараларды қолданады: технологиялық процестерді экологияландыру; газ шығарындыларын зиянды қоспалардан тазарту; атмосферада газ шығарындыларын тарату; санитарлық-қорғау аймақтарын құру; сәулет-жоспарлау шешімдері және т. б. Тақырыбы: атмосфераның негізгі сипаттамалары. Атмосфераның ластану мәселесі және оны шешу жолдары. Атмосфераны қорғау стратегиясы. Желдету және технологиялық шығарындылар атмосфераның ластану көздері ретінде. Бөліністерді анықтау. Қатты бөлшектер мен аэрозольдерден ш��ғарындыларды тазарту. Шаң ұстау әдістері. Скрубберлердің, электр сүзгілердің, сүзгілердің көмегімен шығарындыларды тазарту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Экологиялық биоклиматология
    Несиелер: 4

    Мақсаты: ауа райы мен климаттың аумақтық кешендердің табиғи және техникалық компоненттерімен өзара байланысының қолданбалы аспектілерін зерттеу; климаттың экологиялық қасиеттері туралы түсініктерді қалыптастыру; қолданбалы зерттеулер үшін метеорологиялық және климаттық ақпаратты өңдеу және талдау дағдыларын дамыту. Бағыт: климатты биоклиматтық және экологиялық бағалау дағдысын әзірлеуге бағытталған Описание: климат және ауа райы мәселелері үнемі көңіл бөледі, бұл олардың адамның шаруашылық қызметінде, әртүрлі таксономиялық рангтегі табиғи аумақтық кешендердің дамуында, өмір сүруінде және тұрақтылығында үлкен рөлімен байланысты. Соңғы жылдары антропогенді�� әсер ету проблемасына және жаһандық жылынуға байланысты бұл назар одан да айтарлықтай күшейе түсуде. Тиісінше ауа райы мен климаттың аумақтық кешендердің табиғи және техникалық компоненттерімен өзара байланысын жан-жақты талдау үшін метеорологиялық және климаттық ақпаратты пайдаланудың өзектілігі күшейтіледі. Тақырыбы: Жер туралы ғылым жүйесіндегі қолданбалы климатология. Климат және ауа райы. Метеорологиялық және климаттық деректерді өңдеу әдістері. Бақылау мерзімдерін ауыстыруға түзетулер енгізу, аспаптарды ауыстыру және т. б. анықтамалар мен атластарда ақпаратты ұсыну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Ойлау мәдениеті мен кең ой-өрісі бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін жаратылыстану-ғылыми әлеуметтік-гуманитарлық, экономикалық пәндер саласында базалық білімдерді меңгеру

  • Код ON2

    кәсіби қызметтің жалпы әдіснамасын және кәсіби шығармашылықтың дамуын қамтамасыз ететін білімді, заманауи техникамен жұмыс істеу дағдысын, кәсіби қызмет саласында ақпараттық технологияларды, бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалануды меңгеру

  • Код ON3

    Тіршілік қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау талаптарына заманауи тәсілдерді ескере отырып, табиғи және техногендік процестерді талдайды

  • Код ON4

    Әртүрлі түрлердің экологиялық ерекшеліктерін және организмдер мен қоғамдастықтардың биогеографиялық таралу заңдылықтарын анықтайды, табиғи ортаны жақсарту, ластанған учаскелерді тазалау жөніндегі инженерлік принциптерді қолданады.

  • Код ON5

    Қалдықтарды қайта өңдеудің, тасымалдаудың, сақтаудың және жоюдың инновациялық әдістерін меңгерген, топырақтың эрозияға және дефляцияға төзімділігін табиғи және антропогендік реттеуді және табиғи ортаның экологиялық жағдайын талдайды; топырақтың құнарлылығын және ауыл шаруашылығы дақылдарының өнімділігін арттыру жөніндегі агротехникалық және арнайы іс-шаралар жүйесін әзірлейді; топырақ қабатын Бағалау жөніндегі сараптамалық жұмыстарды жүргізеді; шаруашылық жүргізуші субъектілерге топырақ карталары мен картограммаларды жасайды; топырақ жағдайларының ауыл шаруашылығы дақылдарының талаптарына; далалық және зертханалық жағдайларда топырақты зерттеу әдістерін қолданады.

  • Код ON6

    мониторингтік зерттеулер жүргізеді, экологиялық процестерді талдайды, шаруашылық жобалардың қоршаған ортаға әсерін бағалайды және болжайды, ұсынымдар жасайды және "Эра" жобалық бағдарламаларымен экологиялық жобаларды әзірлейді»

  • Код ON7

    Нормалау, сертификаттау, аудит, лицензиялау, сараптама рәсімдерін жоспарлайды, қоршаған ортаға әсерді бағалауды жүргізу кезінде экологиялық тәуекел мен зиянның есебін талдайды, экожүйеге антропогендік әсердің салдарын болжайды.

  • Код ON8

    Қазақстан Республикасының экологиялық заңнамасының нормаларын қолданады

Top