Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02203 Археология және этнология в Торайгыров университеті

  • Археологиялық және этнологиялық зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: археологиялық және этнологиялық зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауды көрсету. Пәннің міндеті магистранттарды зерттеу ерекшеліктерімен қатар, археологиялық-этнологиялық зерттеудің әдістері мен процедураларымен – қазба, жинау, өңдеу, артефактілер мен дала материалдарын талдау ережелері жүйесімен таныстыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Этноархеологиядағы кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - этноархеологиядағы кәсіпкерлік негіздерін зерттеу. Этно-археологиялық зерттеулерді коммерциализациялау мүмкіндіктері. Көрмелер ұйымдастыру. Этноархеологиядағы кеңес беру. Жобалық-сметалық құжаттама жасау. Жол-жөндеу жұмыстарындағы археологиялық сараптама. Ескерткіштерді сақтау және қалпына келтіру бойынша қызметтер. Ескерткіштерді қорғауды ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инновациялық бизнес кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - инновациялық кәсіпкерліктің теориялық негіздерін игеру. Инновация саласындағы теориялық, әдістемелік және эмпирикалық білімнің ерекшеліктері; инновациялық нарықтың құрылымы мен жұмыс істеу тетіктері. Шағын деңгейдегі инновацияның стратегиялық рөлі туралы идея. Республикадағы және Павлодар облысындағы кәсіпкерлік кәсіпкерлік тәжірибесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. Педагогиканың тарихи сипаты. Жаһандану жағдайында жоғары білім беруді дамыту. Болон процесі. Қазіргі педагогикалық парадигмалар. Педагогикалық процесс жүйе ретінде. Негізгі теориялар, білім мазмұны элементтерінің сипаттамасы. Студенттің ғылыми-зерттеу жұмысы. Қазіргі білім беру технологиялары, ЖОО-да оқыту түрлері. ЖОО-да Оқытудың кредиттік жүйесі. Эдвайзердің, тьютордың, офис регистратордың қызметі. Білім берудегі Менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Эксперименттік археология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-эксперименталды археология бойынша негізгі оқу және ғылыми материалдарды меңгеруден, магистранттарда археология саласындағы эксперименталды әдісті қолданудың нақты зерттеу мәселелерін өз бетінше әзірлегенде қажетті теориялық-әдіснамалық негізді қалыптастырудан және бекітуден тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымның тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Аталмыш пән ғылым феномені проблематикасына арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде енгізеді және ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен тенденцияларын, олардың дамуында алынған және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылған ғылыми білімді өндіру бойынша ерекше іс-әрекет ретінде зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарихи этнология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - жер шарының түрлі аймақтарының, әсіресе Орталық Азияның қоныстануы мен экономикалық дамуының кеңістіктік және уақыттық үлгілерін қалыптастыру үшін пәнаралық, тарихи және этнологиялық көзқарас негізінде; этникалық процестер мен қазіргі этномәдени проблемалардың тарихи шарттарын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шeтeл тілі (кәcіби)
    Несиелер: 5

    Ғылыми-зерттеу жұмысы. Active Voice. Дайындық бағыты бойынша ғылыми еңбектер. Passive Voice және пассивті конструкцияларды аудару. Уақытша келісу. Ғылыми зерттеулер және жаңа технологиялар. Модальдық етістіктер. Сөйлемдегі етістің функциялары. Ғылыми кітапхана. Инфинитив, герундий. Ғылыми конференция. Түрлері ұсыныстар. Толықтырулар түрлері. Жаңа ғылыми жетістіктер. Тікелей және жанама сөйлеу. Презентация коммуникацияның ғылыми түрі ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәдени және әлеуметтік антропология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - мәдени және әлеуметтік антропологияның негізгі мәселелерін шешу. Практикалық және теориялық зерттеулер барысында оларды шешу әдістері. Этнос теориясының және этникалық зерттеулердің әдіснамалық мәселелерін зерттеу. Этнос және мәдениет теориясының отандық және шетелдік түсініктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Археологияның өзекті меселелері
    Несиелер: 5

    Археологиялық зерттеулердің методологиясы және олардың жалпығылыми әдістерімен байланысы және өзекті мәселелері туралы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Этнологияның өзекті мәселелері
    Несиелер: 4

    Тәжірибелік және теориялық зерттеулерде заманауи этнологияның негізгі мәселелерін зерттеу, этнос және этникалық зерттеулердің теориясында әдіснамалық мәселелерді зерттеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пән магистранттарды басқару қызметінің психологиялық компонентінің рөлі мен мазмұны туралы заманауи ұғымдармен таныстыруға бағытталған. Пәннің негізгі негізі еңбек ұжымдарын басқару тәсілдері туралы түсінік; еңбектің әлеуметтік процесімен танысу; адам ресурстарын басқарудың негізгі тәсілдерін меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Этникалық кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Мақсаты - этникалық кәсіпкерліктің тарихы, оның құрылымы туралы негізгі білім қалыптастыру. Қазақстандағы кәсіпкерліктің қалыптасуы мен дамуының негізгі бағыттары. Тарихи-экономикалық зерттеу әдістері. Этникалық кәсіпкерлікті зерттеудің негізгі бағыттары. Олардың сипаты мен ерекшеліктері. Тарихи тәжірибе және оның республиканың қазіргі дамуы үшін маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетелдегі қазақ диаспорасы
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты-диаспорология саласында этносоциологиялық зерттеулер жүргізу қабілетін қалыптастыру. Пән шетелдік қазақ диаспорасының (Ресей, Өзбекстан, ҚХР, Моңғолия, Түркия және т.б.) қалыптасу тарихын зерттеудің теориялық-әдіснамалық негізін қалыптастырады, негізгі тенденциялар мен аймақтық ерекшеліктерді анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Этноархеологиядағы Эксперимент
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - эксперименттік археология бойынша негізгі оқу және ғылыми материалдарды игеру. Нақты зерттеу мәселелерін дербес игеруге қажетті теориялық және әдістемелік негіздерді қалыптастыру және шоғырландыру. Этноархеология саласындағы тәжірибелік әдісті қолдану. Эксперименттік әзірлемелер және оларды жүзеге асыру мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Этникалық және этномәдени үдерістер қазіргі Қазақстандағы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - заманауи Қазақстан территориясындағы этникалық және этномәдени үдерістер бойынша магистранттардың ғылыми, статистикалық және демографиялық материалдармен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ә.Х. Марғұланның ғылыми мұрасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - академик Ә.Х. Марғұлан этнография және археология. Ғалымның өмірі мен қызметі. Қалыптасу жылдары, ғылыми мектептер. Археологиялық зерттеулер. Қазақ халқының этнографиясын зерттеу. Ғалым мұрасындағы түркі халықтарының әдебиеті мен фольклоры. Көшпелі мәдениетті зерттеудегі академиктің маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Антропологиялық ғылымның тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - антропологияның ғылым ретінде қалыптасу және даму тарихымен танысу. Антропология, әлеуметтік және мәдени бөлімдер. Әлемнің көрнекті антропологтары. Олардың жұмысы этникалық топтар мен популяцияларды зерттеуде. Қазақстандағы антропологиялық ғылымның даму тарихы. Академик О.Исмағұловтың қазақтардың антропологиясындағы қызметі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ертіс өңіріндегі кәсіпкерлік тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - алдыңғы буын кәсіпкерлерінің тәжірибесін ұтымды пайдалану мәселелерін зерттеу. Ертіс бойында ұтымды кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру. Қоғамның қажеттіліктерін толық қанағаттандыру үшін заманауи нарықтық жағдайларды жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақстандағы антропологиялық зерттеулер
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – Қазақстанның ежелгі және қазіргі халқының антропологиялық зерттеулерінің нәтижелерін зерттеу және талдау, Қазақстан халқының физикалық антропологияның барлық бөлімдері бойынша алынған морфо-физиологиялық және популяциялық-генетикалық мәліметтер кешенін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіптендіру пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты бұл - заманауи инновациялық технологиялардың кең спектрін талдауға қабілетті мамандарды оқыту және өзін-өзі оқыту, таным мен шығармашылыққа уәждемелі дайындау , оқыту бейіндік пәндерді оқыту барысындағы негізгі бағыттар болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Даланың ауызша тарихнамасы: теория және практика
    Несиелер: 4

    Қазіргі кезеңде ауызша тарих практикалық бағыттылықты күшейтеді оқыту. Ауызша тарих мүмкіндік береді оқу процесін жандандыру және шығармашылық тұрғыдан зерттеу тарихи көздер. Мақсаты-жұмыс әдістемесін игеру ауызша тарихи көздерімен

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тарих және қазіргі заман
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-қазіргі қоғам өміріндегі тарихи таным мен тарихи орны туралы білімді қалыптастыру. Тарих пәні, тарихи заңдылықтар, партиялылық пен тарих ұстанымдары, тарих пен идеология, тарих пен саясат, тарих ғылымының әлеуметтік функциялары. Осы мәселе бойынша ғалымдардың көзқарастары талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    Ғылым және кәсіби қызмет саласындағы концептуалды білімдерін көрсетеді.

  • Код ON2

    Кәсіби қызметтің мақсаттарын дербес анықтайды, оларға қол жеткізудің тиісті әдістері мен құралдарын таңдайды, жаңа білім алу үшін ғылыми, инновациялық қызметті жүзеге асырады, бөлімше деңгейінде шешімдер мен жауапкершіліктер алады.

  • Код ON3

    Азаматтық және патриотизм, қоғамдық сананы жаңғырту - Рухани Жаңғыру, Қазақстанның үшінші жаңғыруы идеялары негізінде бизнес, кәсіби, ғылыми әлемде органикалық қоғам құру үшін көшбасшылық қасиеттерді қалыптастырады.

  • Код ON4

    Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде (B1, B2, C1 деңгейі), оның ішінде кәсіби салада да негізгі қарым-қатынас дағдыларына ие болады.

  • Код ON5

    Ол өзіндік зерттеулер негізінде стартап жобаларды жүзеге асырады.

  • Код ON6

    Аналитикалық ойлау дағдыларын қолданады және археологиялық және этнографиялық әмбебаптарды түрлі мәдени және тарихи үдерістермен байланыстырады.

  • Код ON7

    Салыстырмалы талдау, салыстырмалы әдіс, пәнаралық және жүйелік көзқарастар негізінде этникалық, этномәдени процестер мен этносаралық қатынастар проблемалары бойынша сараптамалық жұмыстар жүргізеді.

  • Код ON8

    Алдыңда тұрған міндеттерді эвристикалық тәсілдермен, өз қызметіне қатысты белсенді зерттеу позициясын қабылдауға және ғылыми зерттеулердің логикасына сәйкес қорытындылар жасауға дайын болуға, тәжірибеде білімді қолдануға және әдіснамалық тәсілдерді қолдана білуге, тарихи танымның принциптері мен әдістерін қолдануға қабілеттілікпен шешеді.

  • Код ON9

    Өзіндік ресурстарды басқарады, яғни өзін-өзі тәрбиелеу саласындағы өзінің дағдыларын көрсетеді, білімді алуға және сақтауға, сонымен қатар оны ұтымды дамытып, қолдануға, ғылыми негізделген шешімдерді ұсынады, шығармашылық қабілеттерін көрсетеді.

  • Код ON10

    Археологиялық және этнологиялық зерттеулер мен эксперименттер жүргізеді, инновациялық технологияларды қолдана отырып, далалық зерттеулердің нәтижелерін талдайды және бағалайды.

  • Код ON11

    Этноархеология бойынша кәсіпкерлік қызығушылықты ескере отырып ғылыми-практикалық зерттеулерді дамытады және ұйымдастырады.

Top