6B01521 Математика-Физика в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Оқытудың инновациялық технологияларын қабылдауға және қолдануға қабілетті және білім беру саласында кәсіби-педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметіне қабілетті физика және математика білім беру саласында жоғары білікті, бәсекеге қабілетті бакалаврларды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 241
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
-
Шексіз аздар теориясы
Несиелер: 5Шексіз шағын тізбектерді, олардың жоғарғы және төменгі шектерінің түсініктерін білу және түсіну . Айнымалы шамаларды зерттеудің іргелі әдістерін, шексіз шағын талдау. Дифференциалдық және интегралдық есептеулер теориясын білу және түсіну. Теоремаларды дәлелдеу және формулаларды шығару қабілеті.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Эксперименттік механика
Несиелер: 6Бұл пән практикалық бағыттылыққа ие және үйде және сабақта өткізілетін демонстрациялар, эксперименттер мен компьютерлік эксперименттер арқылы механикалық көзқарасты жүзеге асырады. Онда эксперимент жүргізу әдістемесі және оның нәтижелерін өңдеу қарастырылады; механика заңдары баяндалады және механиканың әр түрлі бөлімдері бойынша іс жүзінде қолданылуы бар эксперименттер талданады,
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Бір айнымалы функцияның дифференциалдық есептеуі
Несиелер: 5Пәнде дифференциалдық теңдеулер, бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер, квадратураларда интегралданатын есептер қарастырылады; туындыға қатысты рұқсат етілмеген теңдеулер, жоғары ретті дифференциалдық теңдеулер, ретті төмендетуге жол беретін; жоғары ретті сызықтық біртекті және біртекті емес дифференциалдық теңдеулер жазылады. Дифференциалдық теңдеулер жүйесін интегралдаудың негізгі әдістері, интегралдық теңдеулерді шешудің кейбір әдістері келтіріледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Мамандыққа кіріспе
Несиелер: 3Пәнде физика мен математиканың дамуындағы пәні, міндеттері мен заңдылықтары, олардың өндіріспен және басқа ғылымдардың дамуымен байланысы қарастырылады, эмпирикалық және теориялық деңгейде танымның негізгі әдістері сипатталады; операциялық жүйелердің мақсаты мен функциялары; физика мен математиканың қазіргі мәселелері мен даму перспективаларын талдау және бағалау келтіріледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Заманауи педагогика
Несиелер: 4-Заманауи білім берудің негізгі гуманистік, тұлғалық-бағдарлы парадигмаларын бөледі. - Педагогикадағы заманауи теорияның ғылыми-теориялық түсініктерін қолданады. - Жаңартылған бағдарлама бойынша білім мазмұнын анықтайтын негізгі құжаттарды талдайды. - Оқытуда диагностика мен бақылау дағдыларын үйретеді. - Заманауи мектепте оқытудың жаңа технологияларын қолданады. - Мектептегі менеджмент жүйесінің негізгі бағыттарын көрсетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Механика негіздері
Несиелер: 6Пәнде кеңістікте денелердің орын ауыстыруымен байланысты физикалық құбылыстар қарастырылады; механикалық жүйелерді сипаттаудың кинематикалық және динамикалық әдістері, материалдық нүктелер мен қатты денелер жүйесінің динамика заңдары, механикалық шамаларды сақтау заңдары құрастырылады, модельдік түсініктер негізінде механикалық жүйелердің физикалық қасиеттері зерттеледі, тұтас орта механикасының негізгі ұғымдары енгізіледі, физиканың практикалық есептерінің есептері келтіріледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Пән мен тілді біріктіре оқыту
Несиелер: 3Пәнде мектептегі физика курсының мазмұны және оның негізгі ұғымдары, теориялары мен шетел тіліндегі физика заңдары қарастырылады; шетел тілінде зертханалық жұмыстар мен физика міндеттері сипатталады; шетел тілінде физика есептерін шешу әдістері; оқу мектептік және демонстрациялық эксперименттерді өткізу; шетел тілінде физика курсының мазмұнына талдау жүргізіледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
Несиелер: 3Ең жақсы дәстүрлерді білу-жаңғырту жетістігінің маңызды шарты, XXI ғасырдағы ұлттық сананы қалыптастырудың негізгі теориялық ережелері. Елдегі жағдайды талдай білу, ақпаратты өз бетінше іріктей білу, ойды анық тұжырымдау, рухани-адамгершілік әлеуетті пайдалана отырып қорытынды жасау және жалпылау. Азаматтық және саяси сараланған мінез-құлықтың, өзінің саяси көзқарастары мен іс-қимылдарын түзетудің дағдыларын меңгеру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Термодинамика және кинетика
Несиелер: 5Пәнде макроскопиялық жүйелердің тепе-тең қасиеттері, термодинамиканың басталуы және олардың салдары және практикада қолданылуы, тепе-теңдік теорияның нақты есептерінде термодинамикалық потенциалдарды қолдану қарастырылады; газ қоспасындағы және ерітінділердегі реакциялардың химиялық тепе-теңдігімен байланысты есептер шешіледі, қарапайым химиялық реакциялардың жылдамдығы анықталады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
/Мұхтартану
Несиелер: 3М. О. Әуезовтың өмірі мен шығармашылығы зерттеледі; жазушының шығармашылық зертханасы талданады, оның Абайтану ғылымының негізін салушы, жырдың "Манас"зерттеушісі ретіндегі шығармашылығымен оның өмірбаяны талданады. М. Әуезов көрнекті қоғам қайраткері ретінде танысады. М. Әуезовтың әлемдік және Шығыс әдебиетіндегі әдеби мұрасы талданады. Отаншылдық пен Отанға деген сүйіспеншілік сезімдері сіңіріледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Қазақ тіліндегі сөйлеу мәдениеті және коммуникация
Несиелер: 3Әдеби қазақ тілінің нормаларын білу. Қазақ тілінде сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, фразеологиялық айналымдарды, мақал-мәтелдерді қолдану арқылы ауызша және жазбаша сөйлеуді дамыту. Тұлғааралық және кәсіби коммуникацияларда қазақ тілін қолдану дағдыларын қалыптастыруды қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Латын жазуы негізіндегі қазақ әліпбиі
Несиелер: 3Қазақ дыбыстарын олардың айтылу ерекшеліктерін ескере отырып қалыптастыру, латын графикасы негізінде қазақ сөздері мен сөз тіркестерінің фонетикалық ерекшеліктерін зерттеу. Латын әліпбиі негізінде сауатты жазу дағдыларын дамыту. Латын графикасын қолдана отырып, қазақ тіліндегі мәтіндерді оқу қабілеті.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Молекулалық физика
Несиелер: 5Пәнде газдардың молекулалық-кинетикалық теориясының негіздері, молекулалық физиканың негізгі модельдері және олардың заңдылықтары, макрожүйелердің статистикалық заңдылықтары, жылусыйымдылық теориясының негіздері, Тасымалдау құбылыстары, термодинамиканың бастамалары, сұйықтардың қасиеттері, қатты денелер және фазалық ауысулар; термодинамикалық жүйелердің негізгі параметрлерін бағалау жүргізіледі, есептерді шешімін талдау, зертханалық жұмыстарды жүргізу және термодинамика заңдарын практика жүзінде қолдану қарастырылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Абаеведение//+
Несиелер: 3Қазақ халқы мен адамзаттың ұлы ұлы А. Құнанбаевтың шығармашылық, рухани және философиялық мұрасын зерттеу. М.Әуезовтың ғылыми еңбектерін қазақ фольклорына, революцияға дейінгі әдебиет тарихына үйрету. Қазақстандағы білім, шынайы патриоттық сезіммен, өздерінің ауылына, қаласына, жеріне, тарихына, мәдениетіне, дәстүріне және өміріне деген сүйіспеншілігімен, мақтанышпен және адалдықпен, Отанға деген моральдық борышпен көрінетін//+
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Электр және магнетизм
Несиелер: 6Пәнде электромагнетизмнің негізгі ұғымдары қарастырылады: заряд, электр және магнит өрісі, олардың кернеулігі мен потенциалы, ток, электромагнитті тербелістер мен толқындар; электромагнетизмнің негізгі заңдары мен теоремалары, магниттік қабылдағыштығы бойынша заттардың жіктелуі баяндалады; заттардың электромагнитті өрістермен өзара әрекеттесуі кезіндегі негізгі параметрлері сипатталады және практикалық есептерді шешу үшін электромагнетизм заңдарын қолданылуы қарастырылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Несиелер: 3Білім беру теориясы мен әдістемесінің жалпы мәселелерін білу және түсіну; білім беру мен тұлғаны дамытудың негізгі теориясы; заңдар мен принциптер, білім беру нысандары мен әдістері қазіргі заманғы теория мен практиканың практикалық мәселелерін анықтау қабілеті; білім мен өзін-өзі тәрбиелеу қабілеті; білім беру қызметін жүзеге асыруға мотивациялық және әдістемелік дайындығын қалыптастыру
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Несиелер: 3Оқушылар онтогенезінің негізгі заңдылықтарын, олардың даму физиологиясының теориялары мен қағидаларын білу және түс��ну, тірек-қозғалыс аппаратын, жүйке, сенсорлық, эндокриндік, жүрек-қантамыр, асқорыту және зәр шығару жүйелерін дамыту, балаларды дамытудың әлеуметтік факторлары, топта және дербес практикалық жұмыстарды орындау кезінде қорытынды жасауда, орындау мен түрлендіруде, міндеттерді шешуде оларды қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Кәсіпкерлік дағдылары және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Несиелер: 3Фирманы ұйымдастыру, кәсіпкерлік жұмыс жүргізу туралы білім береді. Өндірісті бизнес-жоспарлау мен өнімдерді сатудың, нарық талдауын жүргізу, фирма пайдасын, рентабелділігін, төлемқабілеттілігі мен ликвидациясын есептеу машықтарын дамытады.. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетаным мен мәдениетті қалыптастырады. Жемқорлыққа деген азаматтық ұстанымды реттеп, жемқорлыққа қарсы әрекет етудің рухани санасының құндылықтарын, жемқорлық құбылыстарын сыни талдау машықтарын дарытады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Несиелер: 3Экологияның негізгі заңдарын зерттеу, экологиялық білім, тәрбие, мәдениет қалыптастыру. Ғаламдық деңгейде тұрақты даму тұжырымдамасын жүзеге асыру, жас ерекшеліктеріне сәйкес қоршаған ортаны қорғау ерекшеліктерін білу және мектеп гигиенасындағы экологиялық проблемалардың алдын алу жолдарын меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Бір айнымалы функцияның интегралдық есептеуі
Несиелер: 5Бірінші текті функция, белгісіз интеграл ұғымын және олардың қасиеттерін білу және түсіну. Интегралдау әдістерін білу (бөліктер бойынша интегралдау, айнымалыны ауыстыру, рационалды функцияларды, иррационалдылықтарды, дифференциалды биномдарды, тригонометриялық және трансценденттік функцияларды интегралдау). Белгілі интегралды және олардың қасиеттерін білу және түсіну. Интегралдар кестесі мен интегралдау әдістері арқылы міндеттерді шеше білу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Анықтауыштар теориясы
Несиелер: 5Анықтауыштар теориясының теориялық негіздерін және олардың негізгі қасиеттерін білу және түсіну. Сызықты алгебралық теңдеулер жүйесін анықтағыштардың көмегімен шеше білу, Крамер формуласын білу және түсіну. Анықтаушылардың арнайы түрлерін білу және түсіну: Вронский, Вандермонд, грамм, Якоби анықтаушы. Анықтауыштарды әртүрлі әдістермен есептеу қабілеті.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Практикадағы электромагнетизм
Несиелер: 6Пәнде электрмагниттік өрістер, электрмагниттік сәулелену, басқарылатын толқындар, резонанс, акустикалық аналогтар, электрмагниттік күштер мен энергия қарастырылады; есептерді шешу, эксперименттерді жүргізу әдістері талданады; электрмагниттік құбылыстардың практикалық қолданылуы: сымды, сымсыз, оптикалық байланыс, электрмагниттік құрылғылардың сұлбалары, микротолқынды байланыс, радар, антенналар, генераторлар, Қозғалтқыштар мен датчиктер, оптикалық және акустикалық аспаптар, электр энергиясын өндіру және қолдану қарастырылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Несиелер: 3Пәнде қазақ (орыс) тілінде физика ғылымының негізгі ұғымдары мен терминдері, математика мен физиканың мазмұны қарастырылады; физикадан сабақ жүргізудің ерекшеліктері баяндалады; физика сабақтарында арнайы кәсіби бағытталған материалды қолдану талқыланады; мәтіндерді талдау жүргізіледі; кәсіби қызметте тілді қолдану мысалдары келтіріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Бір өлшемді интегралдардың қолданылуы
Несиелер: 5Дарбу сомаларын және олардың қасиеттерін, Ньютон-Лейбниц формулаларын білу және түсіну. Шексіз шектері бар шексіз интегралдар мен шексіз функциялардан интегралдарды шеше білу. Абсолютті жинақталмаған интегралдар ұғымын білу. Интегралдық есептеудің негізгі теоремаларын дәлелдеу қабілеті. Геометрия және физиканың кейбір есептерін шеше білу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Экономика және құқық негіздері
Несиелер: 3Нарықты, бәсекелестікті, сұраныс, ұсынысты дамытудағы мемлекет рөлін қарастырады. Шығыстарды, кірістерді, айналым және капитал айналымы көрсеткіштерін; нарықтық экономика субъектілерінің бәсекеге қабілеттілік факторларын есептеу дағдыларын үйретеді. Құқық бойынша білімді қалыптастырады. Оқиғалардың заңдылығын талдау, нормативтік актілерге сілтеме жасау дағдыларын үйретеді. Құқықтық сана, құқықтық мәдениет деңгейін көтеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Аналитикалық геометрия
Несиелер: 5Аналитикалық геометрияның негізгі ұғымдарын білу және түсіну. Векторлық Алгебра элементтерін жазықтықта және кеңістікте, түзуді тапсырманың әр түрлі тәсілдерін түсіну. Екінші ретті сызықтар мен беттерді, жазықтықты тапсырманың әр түрлі тәсілдерін білу және түсіну. Канондық теңдеулер бойынша екінші ретті зерттеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Қатарлар теориясы
Несиелер: 4Сандық, таңбалық, функционалдық, далалық қатарлар және олардың қасиеттері туралы түсініктерді білу. Қатарлардың жинақтылық белгілерін білу. Көп айнымалы функцияның дифференциалдық есептеуінің негізгі теоремаларын дәлелдеу қабілеті. Қатарларды мүшелік интегралдау және саралау әдісін білу. Қатарлар сомасын табуға арналған міндеттерді шеше білу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Көп айнымалы функцияның дифференциалдық есептеуі
Несиелер: 4Көптеген айнымалылардың функцияларын, шектерін, ішінара шегін, қайталанған шегін, үздіксіздігін білу және түсіну. Жеке туынды және жеке дифференциалдард�� (жоғары ретті) таба білу. Көптеген айнымалы функциялардың экстремумын таба білу. Экстремумның өмір сүруінің қажетті және жеткілікті шарттарын білу. Якобианды, Лагранж көбейткіштерінің айқын емес функциясы мен әдісін білу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Несиелер: 3Пәнде бағалаудың құрылымы мен мазмұны; оқушылардың білімін бағалаудың принциптері, әдістері, міндеттері мен құралдары; білім алушылардың оқу жетістіктерін формативті және жиынтық бағалау процестерін жоспарлау және ұйымдастыру мәселелері қарастырылады; физиканың кейбір бөлімдері үшін критериалды бағалауды қолдану мысалдары талданады; тоқсан мен жыл үшін бағаларды қою механизмі талданады.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Қолданбалы оптика
Несиелер: 5Пәнде заманауй оптика негіздері, жарықтың таралу заңы және бейнелердің қалыптасуы, оптикалық сәулелену қасиеттері, оның заттармен өзара әрекеттесуі; оптикалық жүйелердің сипаттамалары, олардың элементтік базасы қарастырылады; қарапайым оптикалық жүйелердің құрылысы мен әрекетінің негізгі принциптері көрсетіледі; оптикалық жүйенің сипаттамаларын анықтау мысалдары және оптикалық жүйе элементінің бейненің қалыптасуына әсерін сипаттау келтіріледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері
Несиелер: 3Түрлі білім мекемелеріндегі педагогикалық үрдісті ұйымдастырудағы психологиялық-педагогикалық көмек туралы білу, мектепке дейінгі және мектеп жасындағы балалардың жастық анатомиялық-физиологиялық дамуының негізгі заңдылықтарымен танысу, кәсіби міндеттерді шешу үшін оқушылар мен сынып ұжымының психологиялық ерекшеліктерін зерттеуді іске асыру машығы, оқу-тәрбие үрдісін жобалау кезінде тұлғаның дербес-психологиялық ерекшеліктерінің есебі.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Оптика
Несиелер: 5Пәнде жарықтың затпен өзара әрекеттесуімен байланысты құбылыстардың физикалық негіздері; оптикалық құбылыстар саласындағы негізгі эксперименталды нәтижелері; геометриялық ж��не толқындық оптиканың негізгі заңдары, оптика есептерін шешу әдістері, оптикалық құбылыстар мен заттарды зерттеу үшін қазіргі заманғы эксперименталды құрылғылардың жұмыс істеу принциптері және құрылысы, оптикалық әдістер арқылы талданады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Инклюзивті білім беру
Несиелер: 4Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың модельдері мен нормативтік-құқықтық базасын зерделейді. Мүгедектігі бар балалардың әртүрлі категориялары үшін инклюзивті білім беруді ұйымдастыру үшін жағдайлар жасайды, балаларды жалпы білім беру үрдісінде сенсорлық, қозғалтқыш, интеллектуалдық бұзылулармен, эмоционалды-сауық саламен қамтуды сипаттайды.Мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастырады. Инклюзивті білім беру процестерін басқарудағы сыни ойлау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Физиканы оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Пәнде мектептегі физиканы оқытудың міндеттері мен қазіргі концепциясы; физика бойынша оқу сабақтарын ұйымдастыру формалары; физиканы оқытудың әдістері мен тәсілдері; демонстрациялық эксперимент, физика бойынша зертханалық сабақтар; физика есептерін шешу әдістемесі; оқушылардың білімі мен іскерлігін бақылау түрлері; оқытудың жаңа технологиялары, мектептегі физика бөлімдерін оқыту әдістемесі қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Атом және атом ядросының физикасы
Несиелер: 5Пәнде атомдық, ядролық физика және элементар бөлшектер физикасының негізгі ұғымдары; қолданылатын физикалық шамалардың тәртіптері; негізгі эксперименттер және негізгі эксперименталды нәтижелер қарастырылады, Атомдық және ядролық физиканың эксперименталды әдістері талданады; тәжірибелік есептерді шешу және зертханалық жұмыстарды жүргізу кезінде Атомдық және ядролық физика заңдарын қолдану түсіндіріледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Дифференциалдық теңдеулер
Несиелер: 6Бірінші және жоғары ретті дифференциалдық теңдеуді, қарапайым дифференциалдық теңдеулер жүйесін білу және түсіну. Ннтегралды қисықтар түсініктерін, бастапқы жағдайларды білу. Б��лінетін айнымалылары бар теңдеулерді, біртекті дифференциалдық теңдеулерді, біртекті болатын дифференциалдық теңдеулерді, Бернулли теңдеулері мен толық дифференциалдардағы теңдеулерді, туындыға қатысты рұқсат етілмеген теңдеулерді, Лагранж және Клеро теңдеулерін шеше білу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
математиканы оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Мектепте математиканы оқыту әдістемесі пәнінің мақсаттарын, оның мазмұнын білу және түсіну. Математиканы оқытудың принциптері мен ғылыми ә��істерін, формалары мен құралдарын, математикалық ұғымдарды, ұсыныстарды және оларды оқыту әдістерін білу және түсіну. Теоремаларды баяндай білу, теоремаларды дәлелдеу әдістері. Математиканы оқытуда психологиялық-педагогикалық негіздерді білу, математикаға танымдық қызығушылықты қалыптастыру
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Операторлық түрлендіру теориясы
Несиелер: 6Лаплас түрлендіруінің анықтамалары мен қасиеттерін білу және түсіну, түпнұсқалар класын кеңейту, сурет бойынша түпнұсқаны қалпына келтіру, айналыс формулалары және ыдырау теоремалары. Сызықты дифференциалдық теңдеулерді және олардың жүйелерін шешуге Лапласты түрлендіруді қолдана білу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Кәсіби бағытталған шет тілі
Несиелер: 3Пәнде физика ғылымының негізгі ұғымдары мен терминдері, мамандық бойынша физика және математиканың ағылшын тіліндегі мазмұны қарастырылады; физика пәні бойынша ағылшын тілінде сабақ жүргізудің ерекшеліктері баяндалады; физика сабақтарында арнайы кәсіби бағытталған материалды қолдану талқыланады; ағылшын тіліндегі мәтіндерді талдау жүргізіледі; кәсіби қызметте ағылшын тілін қолдану мысалдары келтіріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Қолданбалы ядролық физикаға кіріспе
Несиелер: 5Пәнде ядролық физика және элементар бөлшектер физикасы саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамалар, микрофизикадағы негізгі құбылыстар мен процестер, олардың ғаламның эволюциясындағы рөлі; осы құбылыстар мен процестерді қолданбалы пайдалану мүмкіндіктері; ядроның құрылымына, Радиоактивті ыдырау заңдары мен ядролық реакцияларға, элементар бөлшектердің негізгі қасиеттеріне және бөлшектердің өзара әсерлеуін қарастырылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Физиканың компьютерлік әдістері
Несиелер: 6Пәнде MATLAB бағдарламалау ортасы туралы жалпы түсінік қарастырылады; екі және үш өлшемді графиктерді форматтау; MathCAD және MATLAB жүйесінің графиктерімен жұмыс істеу ж��не арнайы графиктерін құру; MATLAB жүйесіндегі физикалық құбылыстарды анимациялау және талдау; MathCAD және MATLAB бағдарламалау ортасында Паскаль тілінде физика есептерін шешу қарастырылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Астрономия
Несиелер: 4Пәнде Ғаламның құрылысы мен дамуы туралы түсініктердің эволюциясы сипатталады; негізгі эксперименталды фактілер, астрономия ұғымдары мен заңдары; астрономиялық зерттеу әдістері жән�� олардың ғаламдағы эволюциялық процестердің құрылысы мен динамикасын танудағы рөлі; орта жалпы білім беру мекемелерінде пәнді оқыту әдістемесі баяндалады; астрономиялық құралдардың құрылысы және практикалық астрономия есептерін шешу түсіндіріледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Физикалық процестерді модельдеу
Несиелер: 6Пәнде физикалық құбылыстардың математикалық модельдерін құру әдістері, олардың сапалық талдауы, құбылыстың моделінің мәнін құрайтын теңдеулерді шешу алгоритмдерін жасау баяндалады; компьютерлік үлгілеу негіздерін талдау жүргізіледі; молекулалық динамиканы моделдеу бойынша пакеттермен жұмыс және визуализация қарастырылады; компьютерлік экспериментті жүргізу принциптері және оның нәтижелерін талдау; бағдарламалық пакеттердің көмегімен есептерді шешу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Инклюзивті білім берудегі өлшемдік бағалау
Несиелер: 3-Инклюзивті білім тұжырымдамасын іске асыру ерекшеліктерін қарастырады. - Педагогикалық оқу жетістіктерін бағалаудың міндеттері мен функциялары сипаттайды. - Білім беруде оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау негіздерін, психологиялық-педагогикалық критериалды бағалау қажеттіліктерін айқындайды. -Ерекше білім беру қажеттіліктеріне қарай оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау және сыни тұрғысынан ойлау жүйесінің білім, білік, дағдыларын құрайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Астрофизика
Несиелер: 4Пәнде галактикалық және сыртқы галактикалық астрономия сипатталады; галактиканың пайда болуы мен эволюциясы; космология мен космогонияның негізгі ұғымдары мен принциптері; жұлдыздардың тууы, өмірі мен өлімі; Күн жүйесінің пайда болуы мен ерте эволюциясы туралы қазіргі заманғы түсініктер баяндалады; ғаламшардың шығу тегі мен әлемнің өмірі түсіндіріледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Арнайы педагогика
Несиелер: 3-Арнайы педагогикаға ауытқу және оның себептерін, даму критерийлеріне түсінік береді. - Арнайы педагогика ғылыми, клиникалық, ��сихолингвистикалық, мәдени-әлеуметтік құқықтық негіздері қарастырады. - Мүмкіндігі шектеулі балалардың аномальды психологиялық дағдылары зерттейді. - "Дамуы нормадан ауытқыған", "дамуы ауытқыған бала", "кемістік". ұғымдар айқындайды. - Арнайы білім беру - қажеттілігі бар адамдарға білім беру ерекшеліктерін зерттейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Minor бағдарламасы
Несиелер: 12Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) (Минор) – қосымша құзіреттіліктер қалыптастыру мақсатында оқу үшін білім алушылар анықтаған пәндер мен модульдер және оқу жұмысының басқа да түрлерінің жиынтығы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Математикалық есептерді шығару практикумы
Несиелер: 5Есептерді шешудің математикалық теориясының негіздерін білу және түсіну. Құру және есептеуге арналған міндеттерді шешу әдістерін білу және түсіну; педагогикалық жағдайларға, оқыту және тәрбиелеу үрдістерінің нәтижелеріне талдау жүргізу. Планиметриялық фигуралардың зерттелген қасиеттеріне сүйене отырып, есептерді шеше білу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Орта мектепте физика есептерін шығару әдістемесі
Несиелер: 5Пәнде физикалық есептердің түрлері мен құрылымы, оларды оқу процесінде қолдану әдістемесі қарастырылады; әртүрлі типтегі есептерді шешу әдістемесі, стандартты есептерді шешудің жалпы және жеке алгоритмдері талданады; әртүрлі бөлімдердің есептерін шешу әдістері және мектеп физикасының әртүрлі бөлімдері бойынша есептерді шешудің жеке алгоритмдері; стандартты есептерді шығармашылық есептерді түрлендіру мысалдары келтірілген.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Мектептегі математикасына бейіналды және бейіндік дайындық
Несиелер: 512 жылдық мектепте бейіналды және бейіндік оқыту ерекшеліктерін білу және түсіну. Оқу материалын іріктеу қағидаларын білу және түсіну, пәннің базалық және бейінді мазмұнының өзара байланысын ұйымдастыру, сондай-ақ оқыту бейінінің аспектісінде оқушылардың белсенді танымдық, зерттеу және тәжірибелік қызметін қамтамасыз ететін оқытудың оңтайлы жолдарын анықтау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Мектеп экспериментінің техникасы
Несиелер: 5Пәнде физиканы оқытудың эксперименталды әдісі; ғылыми және оқу физикалық экспериментінің құрылымы мен міндеттері; дидактикалық функциялар және оқу физикалық экспериментке қойылатын талаптар және оның ерекшеліктері, техника мен оны өткізу технологиясына қойылатын талаптар; зертханалық сабақтардың тақырыптары; физика кабинеттерін оқу жабдықтарымен жабдықтау принциптері; эксперимент қою үшін қажетті аспаптардың әрекет ету принципі сипатталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Несиелер: 4Ықтималдықтар теориясының негізгі түсініктері мен теоремаларын, математикалық статистика элементтерін білу және түсіну. Тәуелсіз сынақтар, кездейсоқ шамалар тізбегінің мәнін түсіну. Кездейсоқ оқиғалар ұғымдарын және олардың ықтималдығын, ықтималдық қасиеттерін, комбинаторика элементтерін білу және түсіну. Кездейсоқ шамалар ұғымдарын және олардың сандық сипаттамаларын білу. Ықтималдықтар теориясының есептерін шешу үшін негізгі формулаларды қолдана білу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Математика тарихы мен әдіснамасы
Несиелер: 4Алғашқы математикалық түсініктер мен ұғымдардың, алғашқы математикалық теориялар мен әдістердің пайда болуын білу және түсіну. Орта Азия, Таяу және Орта Шығыс, орта ғасырлық Еуропа математикасын зерттеу. Аналитикалық геометрияның пайда болу ерекшеліктерін білу және түсіну, дифференциалдық және интегралдық есептеулерді құру. Қатарлар теориясының, дифференциалдық теңдеулердің, Ықтималдықтар теориясының дамуын зерттеу және т. б.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Физикадан олимпиада есептерін шығару әдістері
Несиелер: 5Пәнде есептердің жіктелуі және оларды оқу процесінде қолдану мүмкіндіктері қарастырылады; математикалық әдістер мен әдістерді қолдануды қоса алғанда, күрделілігі жоғары есептерді шешудің әртүрлі технологиялары; мектептегі физикалық экспериментте қолданылатын аспаптар; республикалық олимпиадалардың әртүрлі кезеңдерінде қолданылатын физика бойынша теориялық және эксперименттік есептерді шешу талданады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Орта мектепте оқыту мен бағалаудың жаңа әдіс-тәсілдері
Несиелер: 4Пәнде формативті (қалыптастырушы) бағалаудың тиімділігі талқыланады; қалыптастырушы бағалауды жоспарлау: сабақ жоспарындағы бағалау критерийлерін талдау, оқыту мақсаттарына сәйкес бағалау критерийлерін құру, бағалау критерийлеріне сәйкес тапсырманы таңдау; критериалды бағалау құралдары; сабақ жоспарын бағалау критерийлері, дескрипторлар мен айдарлар; кері байланыс ұғымы мен түрлері, кері байланыстың маңыздылығы қарастырылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Математиканы оқытудың дербес әдістемесі
Несиелер: 5Математиканы оқыту теориясы мен әдістемесін, пән бойынша бағдарламалар мен оқулықтарды білу және түсіну. Математика сабағын жобалау, орта білім сатысындағы оқу пәндерінің мазмұнын жобалау. Математикалық материалды түсіндіру әдістерін меңгеру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Стереометриялық есептерді шығару практикумы
Несиелер: 5Стереометриялық есептерді шешудің әдістері мен тәсілдерін білу және түсіну. Стереометрия есептерін координаттық және векторлық әдістермен шеше бі��у. Көп қырлы модельдерді құру кезінде графикалық мәдениетті қалыптастыру. Кеңістіктік көрініс пен қиялды дамыту. Күрделілігі жоғары деңгейдегі міндеттерді шеше білу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Жалпы білім беру мазмұнын жаңарту тұжырымдамасының негіздері
Несиелер: 4Пәнде оқытудың инновациялық технологиялары және сабақта оқыту үдерісін ұйымдастырудың заманауи тәсілдерін қолдану; оқытудағы құзыреттілік көзқарас; оқушылардың оқу-зерттеу қызметін ұйымдастыру; физиканы оқытуда инновациялық технологияларды қолдану мүмкіндіктері; оқу және сабақтан тыс технологияларды қолдану талқыланады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Орта мектептегі физикадан демонстрациялық эксперименттер
Несиелер: 5Пәнде демонстрациялық эксперименттің дидактикалық функциялары, физиканы оқыту әдісі ретінде демонстрациялық эксперименттің әдістемесінің негіздері, физиканың мектептегі курсына үйрету демонстрациялық эксперименттің жүйесі, демонстрациялық тәжірибелерді қою техникасы мен технологиясы талданады, физика кабинеті жабдықтарының элементтері және жеке демонстрацияларды қою технологиясы қарастырылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Физика тарихы
Несиелер: 4Пәнде физика ғылымының дамуының негізгі кезеңдері баяндалады; ғылымның дамуындағы қандай да бір бағыттардың дамуын ынталандыратын әр кезеңдерде физиканың дамуын анықтайтын негізгі факторлар қарастырылады; физика мен техника және басқа да ғылымдардың дамуының өзара байланысы, олардың өзара байланысы көрсетіледі; физика мен техниканың дамуындағы нақты ашылулар мен зерттеулердің рөлін бағалау жүргізіледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Графтар теориясы
Несиелер: 4Бағдарлы және бағдарланбаған графтарды, баған элементтерін, графтарды тапсыру тәсілдерін білу және түсіну. Инциденция матрицасы, шыңдардың көршілестік матрицасы, шыңның дәрежесі, Тізбек және жол, цикл және контурлар, ағаштар, Эйлер бағандары түсініктерін білу. Графтар теориясының есептерін шешу үшін негізгі формулаларды қолдана білу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Код ON1
Кәсіби ортада және социумда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін сұхбаттаса алу.
-
Код ON4
Физикалық процестер мен құбылыстардың негізгі заңдылықтарын түсіндіру және кәсіби қызметте және күнделікті өмірде есептерді шешу үшін физика заңдары мен теорияларын білу.
-
Код ON10
Оқыту нәтижесінің мониторингінің жаңа формаларын, орта білім беру саласының жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес критериальды бағалау жүйесін қолдану
-
Код ON9
Физика сабақтарында пән аралық байланыстарды қолдану, оқытудың инновациялық технологияларын, физика менен ғылыми – техникалық алға жылжудың байланысын қолданып өткізу және жоспарлау
-
Код ON6
Білім беру ұжымдарындағы мектеп мұғалімінің қызметі жайлы жүйелі түрде көзқарас қалыптастыру.
-
Код ON8
Физика сабақтарында заманауи педагогикалық технологияларды қолдана білу.
-
Код ON11
Зерттеу, кәсіпкерлік дағдыларын пайдалану және белгісіздік жағдайында жұмыс жасау дағдысы болу.
-
Код ON2
Кәсіби қызметінде жаратылыстану-ғылыми, математикалық, қоғамдық, әлеуметтік- экономикалық және инженерлік білімдерін көрсете білу, теориялық және тәжірибелік зерттеулердің мәліметтерін, нормативтік құжаттар мен экономикалық талдау элементтерін математикалық өңдеу әдістерін көрсету.
-
Код ON3
Ақпараттық және есептеу сауаттылығы болуы тиіс, ақпараттарды жалпылау, талдау және қабылдай алу, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдай білу.
-
Код ON5
Физиканы оқыту әдістемесінен ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және орындау.
-
Код ON12
Жеке түрде және команданың мүшесі ретінде тиімді жұмыс жасау, өз көзқарасын дәлелдей алу, өзінің ісін түзете білу және түрлі тәсілдерді қолдана алу.
-
Код ON7
Физика тарихы және физиканың заманауи даму бағыты жайлы және физиканы оқыту әдістемесі жайлы білімі бар екенін көрсете білу, физиканың теориясы және негізгі заңдарын, олардың білім беру саласында қолданылуларын көрсете білу.
6B01521 математика-физика
БакалавриатМ.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01521 Математика-Физика
БакалавриатАкадемик А. Қуатбеков атындағы Халықтар достығы университеті (Halyqtar dostyǵy)
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша