Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04109 HR-Менеджмент в «Тұран-Астана» университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Жаңа құзыреттілікті қалыптастыра және жетілдіре отырып, әкімшілік-басқару және кеңсе қызметі саласында персоналды басқарудың тиімді процесін жүзеге асыруға қабілетті менеджмент саласында жоғары білікті кадрларды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
  • HR-менеджмент
    Несиелер: 5

    Пән аясында мыналар зерделенеді: персоналды басқару әдістемесі, персоналды басқару жүйесін ұйымдастырушылық жобалау және қолдау, кадр саясаты, персоналды басқару стратегиясын қалыптастыру негізі, кадрлық әлеуетті талдау және персоналды жоспарлау, персоналды басқару технологиялары, ұйымдастыру мәдениеті және қақтығыстар мен күйзелістерді басқару, бағалау персоналды басқару шешімдерінің тиімділігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Персоналды басқару стратегиясы
    Несиелер: 4

    Пән аясында персоналды басқару стратегиясының мәні мен мазмұны оқытылады. Ұйымның кадрлық саясаты-персоналды басқару стратегиясын қалыптастырудың негізі. Персоналды басқару стратегиясының миссиясы мен мақсаттары. Ұйымның персоналын басқаруға әсер ететін сыртқы және ішкі ортаның стратегиялық талдауы. Ұйымның персоналын басқарудағы стратегиялық бақылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жұмыс берушінің бренді және мемлекеттік мекеме имиджі
    Несиелер: 5

    Пән аясында оқытылады: жұмыс берушінің бренді ұғымын анықтау. HR-Бөлімше жұмысының негізгі аспектілерімен жұмыс беруші брендінің өзара байланысы; рекрутмент, бейімделу, мотивация, корпоративтік мәдениет. Компания жұмыс берушісінің корпоративтік мәдениеті мен брендінің өзара байланысы. Ұйымдағы ағымдағы жағдайды талдау, жұмыс берушінің брендімен жұмыстың мақсаттары мен міндеттерін қою. Жұмыс берушінің ішкі және сыртқы бренді. Компания бейнесі тартымды жұмыс беруші ретінде: мағынасы бұлт. Компания стратегиясының, Hrstategиясының және жұмыс берушінің брендінің байланысы. Жұмыс беруші брендінің және негізгі HR-көрсеткіштердің әсері мен өзара байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Персоналды ынталандырудың заманауи жүйелері
    Несиелер: 5

    Кәсіпорынды басқарудың қазіргі заманғы тұжырымдамасы, ең алдымен, кадрлық құрамды басқару қызметінен бөлуді қарастырады. Әрбір кәсіпорында оңтайлы кадрлар құрамын айқындау, кадрларды іріктеудің, жалдаудың және орналастырудың тиімді әдістерін іздеу, олардың жұмыспен қамтылуын қамтамасыз ету, сондай-ақ еңбек нәтижелері, қызметкерлерді жоғарылату (мансаптық өсу) және еңбек уәждемесіне негізделген еңбекақы төлеу жүйесін құру қажеттілігі туындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіптік)
    Несиелер: 2

    Пән аясында оқытылады: оқылатын шет тіліндегі материалды ғылыми баяндаудың функционалдық-стилистикалық сипаттамалары, шет тіліндегі тиісті мамандықтың жалпы ғылыми терминологиясы және терминологиялық тілдігі, халықаралық ынтымақтастық шеңберінде іскерлік хат алмасу негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • HR-брендинг
    Несиелер: 5

    Пән аясында: кадрлық процестерді цифрландыру жағдайында заманауи персонал-технологияларды қолдану негізінде жоғары білікті мамандарды тұрақты түрде тарту мақсатында ұйымның оң іскерлік беделі мен имиджі оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мінез-құлық психологиясы және сыбайлас жемкорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пән аясында: сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет ету шарты ретінде қазақстандық қоғамның әлеуметтік-экономикалық қатынастарын жетілдіру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет ету факторы ретінде қазақстандық қоғамның әлеуметтік-экономикалық қатынастар жүйесін реформалау, мемлекеттік қызмет көрсету процесін жетілдіру, сыбайлас жемқорлық мінез-құлық табиғатының психологиялық ерекшеліктері, әр түрлі мінез-құлық үлгілерінде субъект-субъектілік қарым-қатынас профилі, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, жастардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыру ерекшеліктері оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Пән аясында басқару психологиясының пәні мен негізгі міндеттері, бағынышты тұлға оқытылады. оның мінез-құлқын басқару психологиясы топтық үдерістерді басқару психологиясы, басшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, басқару қызметіндегі психологиялық әсері, басшының, басшының коммуникативтік құзыреттілігі, жанжалды жағдайларды басқару психологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Пән аясында: басқарудың іргелі концепциялары, басқару теорияларының тарихи дамуы туралы және ұйымдарды басқару үшін салдары туралы қысқаша түсінік, пән шеңберінде Қазақстанды басқару, менеджерлер өздерінің күнделікті жұмысында кездесетін ұйымның ішкі және сыртқы факторлары мен күштерін анықтау, басқару кезінде басқару мәселелері мен әлеуметтік жауапкершілік пен басқару этикасын ұсыну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мансапты басқару
    Несиелер: 5

    Оқытылатын пәннің аясында: Мансап типологиясы. Мансап түрлерінің жіктелуі. Мансаптың кезеңдері мен кезеңдері. Мансап модельдері. Табысты мансап факторларын анықтау. Мансап құзыреттілігі: түсінігі және компоненттері. Мансапты өзін-өзі басқару: мәні, жолдары. Ұйымдағы мансапты басқарудың жүйелік технологиясы. Әр түрлі қызмет салаларында мансаптық басқарудың ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Стратегиялық менеджмент (тереңдетілген курс)
    Несиелер: 4

    Пән шеңберінде оқытылады: стратегиялық басқарудың жалпы тұжырымдамасы, ұйымның миссиясы мен мақсаты, кәсіпорынның ішкі және сыртқы ортасын талдау, функционалдық стратегияларды, корпоративтік деңгейдегі стратегияларды әзірлеу және стратегиялық өзгерістерді басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Корпоративтік мәдениет және жеке брендинг
    Несиелер: 5

    Пәннің аясында мыналар зерделенеді: Корпоративтік брендингтің негізгі түсініктері Бренд, әлеуметтік және коммерциялық маңыздылығын арттыру мақсатында тауар өндіретін немесе қызмет көрсететін компанияның жеке имиджін құрайтын көрнекі және ауызша элементтердің ерекше жиынтығы ретінде. корпоративтік брендтің қалыптасуы.Компания брендінің қалыптасуының негізгі кезеңдері. Бірінші кезең - компанияның қазіргі имиджіне аудит жүргізу. Екінші кезең - бұл компания туралы адамдардың пікірін реттеуге бағытталған PR стратегиясын әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    Шет тілінде жазбаша сөйлеуді және көпшілік алдында сөйлеу, келіссөздер жүргізу, кәсіби тақырыптар бойынша іскерлік хат алмасу қабілеттерін сауатты құру.

  • Код ON2

    Ұйымдастырушылық ортадағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті және мінез-құлық психологиясын ескере отырып, кәсіпорындардың корпоративті және кәсіпкерлік қызметіндегі бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз етуге бағытталған менеджмент стратегиясын әзірлеу және енгізу.

  • Код ON3

    Психологиялық заңдылықтарды ескере отырып, басқару схемаларын жасаңыз және жеке басқарушылық құзіреттіліктерді дамытыңыз: көшбасшылық, ұйымдастырушылық, жауапкершілік және т.б.

  • Код ON4

    Стратегиялық өзгерістерді дайындау және экономикалық процестерді модельдеу бойынша жұмысты ұйымдастыру дағдыларын қолдану.

  • Код ON5

    Мәселені түсіну, тақырыпты тұжырымдау, тұжырым жасау, дәлелдерді таңдау, жобаларды моделдеу, шешім қабылдау, олардың салдарын бағалау және оларға жауапкершілікпен қарау қабілеттерін дамыту

  • Код ON6

    Бренд идентификациясының мәнін түсіну (аты, логотипі, аңызы) Жұмыс берушінің жағымды имиджін ажырата алу

  • Код ON7

    Инновациялық ойлауды, тапқырлықты, бастаманы және қызметкерлердің идеяларын қалыптастыру қабілетін қолданыңыз

  • Код ON8

    Компанияның мақсаттарын анық және нақты көрсете, KPI бағалау критерийлерін ойдағыдай дамыта білу

  • Код ON9

    Өз іс-әрекетіңізді ұйымдастырыңыз, кәсіби міндеттерді орындау әдістері мен тәсілдерін анықтаңыз, олардың тиімділігі мен сапасын бағалаңыз

  • Код ON10

    Стандартты емес жағдайларда әрекет етіңіз, қабылданған шешімдер үшін корпоративтік-әлеуметтік және этикалық жауапкершілікті алыңыз

7M04109 Менеджмент 1,5 ж.
Магистратура

Алматы менеджмент университеті (AlmaU)

БББТ: M072 Менеджмент

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M04109 Менеджмент 1
Магистратура

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: M072 Менеджмент

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04109 Менеджмент
Магистратура

"Тұран" университеті мекемесі

БББТ: M072 Менеджмент

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04109 Менеджмент (франц.)
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M072 Менеджмент

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04109 Инновациялық менеджмент
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M072 Менеджмент

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M04109 Менеджмент (1 жыл)
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M072 Менеджмент

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04109 Менеджмент (бейіндік)
Магистратура

Гуманитарлы-техникалық академиясы

БББТ: M072 Менеджмент

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04109 Стратегиялық менеджмент
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M072 Менеджмент

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M04109 Менеджмент. Халықаралық жобаларды басқару (ТМД ЖУ)
Магистратура

М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

БББТ: M072 Менеджмент

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
Top