Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B06130 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету в Halyqtar dostyǵy

  • Алгоритмдеу және бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Дербес компьютердің бағдарламалық құралдарын оқытады, Python-алгоритмдік тілді қолдана отырып, қазіргі заманғы Бағдарламалау технологиялары негізінде есептерді, тәсілдерді, бағдарламалау әдістерін Алгоритмдеу негіздерін меңгереді, әртүрлі сыныптардың есептерін шешу үшін осы негіздерді практикалық қолдану. Деректерді сәйкестендіруге, талдауға және құрылымдауға мүмкіндік береді. Бағдарламаларын әзірлеуге, отлаживать, сынай алады. Келесі оқу қызметінде Бағдарламалау технологиялары мен әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Рухани жанғыру және қазақ тарихының мәселелері
    Несиелер: 5

    Бағдарламаның мақсаты-қазіргі Қазақстан тарихының негізгі кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру; студенттердің назарын мемлекеттіліктің қалыптасуы мен дамуы және тарихи-мәдени үдерістер мәселелеріне аудару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    "Дінтану" пәнін меңгерудің мақсаты студенттерді қазіргі заманғы дінтану саласында қалыптасқан жалпы теориялық түсініктермен таныстыру, сондай-ақ дін ілімі, догматика, адамгершілік көздерін құрылымдық зерттеу нәтижесінде және қазіргі әлемдегі діни дәстүрлердің нақты практикасымен әлемдік діни жүйелер туралы базалық түсініктерді кешенді жүйелі қалыптастыру болып табылады.экстремизмнің алдын алу әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математика-1
    Несиелер: 4

    "Математика-1" пәнін игерудің мақсаты Қазіргі әлемдегі математиканың рөлі туралы түсініктерді қалыптастыру, оның түсініктері мен түсініктерінің ортақтығы, қолданбалы есептерді шешу кезінде Математикалық талдаудың тәсілдері мен идеяларын білу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физика
    Несиелер: 3

    Классикалық және қазіргі заманғы физиканың, қазіргі ғылыми аппаратураның және физикалық зерттеу әдістемесінің, заманауи физикалық эксперименттің техникасының заңдары қарастырылады. Теориялық және эксперименттік зерттеулер нәтижелерінің нақтылық дәрежесі бағаланады; эксперимент жоспарланады және оның нәтижелері өңделеді. Алынған білім физиканың әртүрлі облыстарынан нақты есептерді шешу үшін қолданылады: механика, Термодинамика және молекулалық физика, электродинамика, оптика және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары математика
    Несиелер: 3

    Студенттерді курстың бағдарламасына кіретін математиканың негізгі бөлімдерінің теориялық білімдерімен және негізгі практикалық математикалық әдістермен таныстыру; студенттердің жоғары математикалық мәдениетті меңгеруіне ықпал ету; студенттердің практикалық қызметте математикалық әдістерді қолдану дағдыларын меңгеруіне ықпал ету; студенттерді математикалық есептеулерді қамтитын өз мамандығы бойынша ақпарат ағымында бағдарлауға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Компьютерлік сызба
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты — кәсіби есептерді шешу үшін компьютерлік графикамен жұмыс істеу дағдылары мен біліктерін қалыптастыру арқылы бакалаврдың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    "Кәсіби орыс тілі" пәні кәсіби сөйлеу қызметін жүзеге асыру үшін коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру мақсатын қояды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    "Кәсіби-бағытталған шет тілі" пәні студенттердің ағылшын тілін меңгеру деңгейін көтеру, тиісті дайындық бағыты бойынша бакалавриаттың негізгі білім беру бағдарламасын табысты меңгеріп, шет тіліндегі қажетті кәсіби терминологияны меңгеру, бұл болашақта кәсіби өз білімін арттыруға мүмкіндік беред

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жүйелік бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Жүйелік бағдарламалау, Windows/ Linux қосымшаларын өңдеу саласындағы қазіргі заманғы жетістіктер мен ерекшеліктер қарастырылады; Жүйелік бағдарламалау негіздерін, файлдық жүйені, процестерді, асинхронды енгізу-шығаруды басқару қосымшаларын құру технологияларын меңгеру. Win32/64 /Linux функцияларын пайдалана отырып, Жүйелік бағдарламалау мәселелерін қамтитын бағдарламалар мен жобаларды әзірлеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономика және құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық және экономика негіздері гуманитарлық жүйеде ерекше орын алады, өйткені олар екі ғылымды қамтиды - экономика және құқық. Тақырып нарықтық экономиканың қалыптасуындағы құқықтың рөлін зерттейді. Курс болашақ дәрігерлерге әлеуметтік-экономикалық мәселелерге, тән проблемаларына бейімделуге көмектесуге, сондай-ақ адамның экономикалық қызметке қатысуға дайындығын, қоғамдық өмірді құқықтық реттеудің тетіктері мен құралдарын қолдану қабілетін сипаттауға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математика-2
    Несиелер: 3

    "Математика II" пәні бакалаврдың математикалық білімінің негізі болып табылады, жоғарғы математиканың жалпы курсының келесі бөлімдерін қамтиды: функциялық айнымалы функцияны дифференциалдық есептеу, еселі интегралдар, дифференциалдық теңдеулер, қатарлар, Ықтималдықтар теориясының элементтері. "Математика" пәнінің курсында қарастырылған барлық негізгі ұғымдар жаратылыстану, ғылым мен техниканың даму қажеттіліктеріне сәйкес пайда болды және дамыды. Физика, химия, Теориялық механика және басқа да іргелі пәндер ғана емес, сонымен қатар барлық инженерлік-техникалық пәндер әртүрлі практикалық есептерді шешу үшін математикалық түсініктер мен зерттеу әдістерін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономикалық теория негіздері
    Несиелер: 5

    Экономика ғылыми пән ретінде экономикалық категорияларды, экономикалық заңдылықтарды және микро, макроэкономика мен әлемдік экономиканың байланыстарындағы өндіріс, бөлу, айырбастау және тұтыну қатынастарын реттейтін басқару механизмін зерттейді. Курстың мақсаты - экономикалық ғылымның жалпы теориялық аспектілерін, нарықтық экономиканың қызметін реттейтін заңдылықтарды зерттеу, тұтас экономика жағдайында жұмыс істейтін әртүрлі нарықтардың нарықтық механизмі мен инфрақұрылымын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Компьютерлік графиканың әдістері
    Несиелер: 4

    Пәнді оқыту мақсаты – болашақ маманның ақпараттық, жобалау-конструкторлық, коммуникативтік және т. б. компь - ютердегі графикамен жұмыс істеу принциптерін, компь - ютердегі графикалық ақпаратты ұсынудың негізгі модельдерін, графикалық пакеттердің жұмыс істеу принциптерін, нақты есепті шешу үшін қолайлы құралдарды таңдай білу және т. б. түсініледі. Осының бәрі болашақ инженердің жаңа графикалық пакеттерді оңай игеруі, кешенді графикалық мәселелерді кіші есептерге бөлуі және оларды шешу үшін барабар құралдарды таңдауы үшін қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математикалық логика және дискретті математика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында бакалаврлар білуі керек:-математикалық объектілердің теориялық-көпше сипаттамаларының жалпы принциптерін, графтар теориясының негізгі мәселелерін және математикалық логика аппаратын қолдану әдіснамасын; - жиындарды, бульдикалық функциялар мен графтарды тапсыру тәсілдерін, сонымен қатар олармен операцияның негізгі әдістерін; істей білуі керек: - жиындар теориясының, математикалық логиканың және графтар теориясының есептерін шешуді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Компьютерлік жүйелерді ұйымдастыру және архитектурасы
    Несиелер: 5

    Көппроцессорлық және көп машиналы есептеу жүйелерін ұйымдастыру принциптерін; дәстүрлі, параллель және дәстүрлі емес архитектурасы бар компьютерлерді дамыту бағыттарын; деректерді беру желілерін құру принциптерін; хаттама түсінігін, сипаттаманың деңгейлік моделін, хаттамаларды іске асыруды; желілік кешендер мен ақпараттық технологияларды дамыту үрдістерін сипаттайды. Заманауи компьютерлерді, жүйелер мен желілерді кешендеу және архитектураны таңдау дағдысын; жүйелік әкімшілендіру дағдысын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Электроника
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы: * өлшеу құралдарын пайдалану; * автомобильдің электрондық және электр элементтерін тексеруді жүргізу; * электр тізбектері мен электрондық схемалардың элементтерін таңдау. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы білуі керек: * электр, магниттік және электрондық тізбектердің негізгі параметрлерін есептеу және өлшеу әдістері; * автомобильдік электрондық құрылғылардың компоненттері; * электрлік өлшеу әдістері; * электр машиналарының құрылысы және жұмыс істеу принципі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • С++ тілінде бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-программалау тілдерінің жіктелуін, деректер типтерін, операцияларды, Си бағдарламалау тілінің операторларын, кіші бағдарламаларды, стандартты модульдерді, бағдарламалау стилін, бағдарламалау сапасының көрсеткіштерін, бағдарламаларды жөндеу және сынау әдістерін, жадты ұйымдастыру және адресацияны, көрсеткіштерді пайдалана отырып бағдарламаларды өңдеу, Си/Си++тілінде программалау ерекшеліктерін оқып үйрену.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Интегралдық теңдеулер
    Несиелер: 5

    "Интегралды теңдеулер" - бұл интегралды теңдеулер мен есептер зерттелетін математика бөлімі, онда теңдеудің белгілі шешімі бойынша теңдеуге кіретін параметрлерді табу қажет. Мұндай есептер модель параметрлерінің мәндері байқалатын деректерден алынуы тиіс ғылымның көптеген бөлімдерінде пайда болады. Интегралды теңдеулер ғылымның әр түрлі салаларында және көптеген қосымшаларда кездеседі (физикада, гидродинамикада, серпімділік теориясында, икемділік теориясында, жылу алмасу теориясында, химиялық технологияда, биомедицинада, жаппай қызмет көрсету теориясында және ғылым мен техниканың басқа да салаларында). Интегралды теңдеулер мен кері есептерді оқу кезінде математика��ың дәстүрлі салаларымен қатар функционалдық талдау әдістері, жалпыланған функциялар теориясы, топологиялық және алгебралық әдістер кеңінен қолданылады. Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің әртүрлі құбылыстарды моделдеуде туындайтын негізгі міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін қажетті математикалық аппаратты меңгеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағдарламаларды өңдеудің құрал - жабдықтары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерді бағдарламалық жүйелерді жобалау мәселелерімен таныстыру және бағдарламаның өмірлік циклін қамтамасыз ету, олардың бизнес-үдерістерді модельдеу негіздерін меңгеру және жобалаудың қазіргі заманғы технологияларын (Computer-Aided Software/System Engineering (CASE)-технологиялар) қолданудың тәжірибелік дағдыларын меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Компьютерлік желілер
    Несиелер: 4

    "Компьютерлік желілер, Интернет және мультимедиа технологиялары" пәні студенттерді компьютерлік желілер мен деректерді берудің негізгі принциптерімен таныстыру, сонымен қатар студенттерге желілік және мультимедиа ресурстарын құрудың негізгі дағдыларын меңгеру үшін арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Робототехникаға кіріспе
    Несиелер: 5

    Жаратылыстану-ғылымициклпәндерін: математика, Физика, Информатика (Бағдарламалаужәнебасқарудыңавтоматтандырылғанжүйелері) бірыңғайтұтасретіндезерделеугеынталандыруүшінжағдайжасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Автоматтар және тілдер теориясы
    Несиелер: 5

    Курсстуденттердіңформальдытілдерменбайланыстыұғымдардымеңгеруін, олардытанужәнеөңдеу, формальдытілдерменжұмысістеудіңтеориялықжәнепрактикалықдағдыларындамытады, формальдытілдерменжұмысістеумүмкіндіктерініңшеңберінтүсінедіжәнеесептеукүрделілігініңформальдытеориясыжағынанформальдытілдердіқолдануғақойылатыншектеулер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • 3D модельдеу негіздері
    Несиелер: 5

    "3D үлгілеу" үйірмесінің бағдарламасы информатика бойынша базалық жалпы білім беру бағдарламаларының жекелеген тақырыптарын тереңдете оқытудан, сондай-ақ олардың шеңберінен шығатын кейбір мәселелерді зерделеуден тұрады. Үйірме бағдарламасы 3D модельдеу "Cure"бағдарламасында да жұмыс істейді. 3D графикамен жұмыс жасау-дербес компьютерді пайдаланудың ең танымал бағыттарының бірі, бұл жұмыспен тек кәсіби суретшілер мен дизайнерлер ғана айналысады. Қазіргі уақытта үш өлшемді суретпен ешкімді таң қалдырмайсың. Ал 3D үлгілерін заманауи жаБПықта басып шығару-жаңа іс. Адамдар үш өлшемді модельдеудің аздарын тез меңгереді. Бұл курстың мақсаты - "Cura" бағдарламасында 3D модельдерді құру және "Prusa i3 Hephestos"3D принтерде басып шығару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 3

    Пәнді игерудің негізгі мақсаты студенттердің қарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясының негіздерін оқып үйрену болып табылады. Қойылған мақсатқа жету үшін келесі міндеттер бөлінеді: тыңдаушыларды дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі түсініктерімен және әдістерімен таныстыру, осы ғылымның қазіргі жағдайы мен дамуы туралы түсінік беру, курстың практикалық бөлімінде студенттерде қарапайым дифференциалдық теңдеулерді және қарапайым теңдеулерді жеке туындылармен сапалы интегралдау әдістерімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ақпараттық жүйелерінің негізі
    Несиелер: 5

    Курста ақпараттық жүйелердің қазіргі теориясының теориялық және практикалық аспектілері беріледі. Ақпаратты ұсыну нысандары, ақпараттық мәдениет негіздері, ақпараттың кітапханалық және электрондық ресурстары, ақпараттық іздеу құралдары, ақпараттық қоғам мәселелері, ақпаратты беру мен өңдеудің ақпараттық технологиялары, экономикалық Ақпараттық жүйелер мен ақпараттық технологиялардың техникалық құралдары туралы мәліметтер егжей-тегжейлі сипатталған. CASE-технологияларын қолдану және жүйелік талдау принциптеріне негізделген ақпараттық жүйелерді жобалаудың әдістемелік негіздері баяндалады. Жобалау объектілері ретінде Экономикалық АЖ әртүрлі кластарының құрамы мен құрылымы; АЖ өмірлік циклінің модельдері; жобалау кезеңдерінің, кезеңдері мен процестерінің мазмұны; ақпараттандыру объектілерін зерттеу жүргізудің мақсаттары, міндеттері мен технологиялары; пәндік саладағы ақпараттық процестерді моделдеу әдістері оқытылады. Курстың материалы АЖ жобалау бойынша мамандар қызметінің барлық негізгі аспектілерін қамтиды: автоматтандыру объектісін талдау, жүйе туралы деректерді ұсынуды формалдау (моделдеу), жүйеге қойылатын талаптарды қалыптастыру және басқару, жүйені жүзеге асыру үшін бағдарламалық өнімді әзірлеу (бейімдеу).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Микропроцессорлар және микропроцессорлық жүйелер
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды келесі бағыттарда алу болып табылады: микро - процессорлық және микро контроллерлік жүйелерді жобалаудың қазіргі заманғы әдістері мен құру принциптері; Қазіргі Микропроцессорлар мен микро контроллерлердің архитектурасы; МПС қосу мен тестілеудің базалық сұлбалары; Микропроцессорлар мен микро контроллерлерді бағдарламалау; микроэлектронды құрылғыларды әзірлеудің перспективалық әдістемелері; Микропроцессорлар мен микро контроллерлерді жобалаудың қазіргі заманғы әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ақпараттық қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 3

    Ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі түсініктерін қалыптастырады. Ақпараттық қатерлерді сәйкестендіру және талдау және оларға қарсы әрекет ету. Компьютерлік ақпаратты қорғаудың аппараттық-бағдарламалық әдістерін қолдану. Компьютерлік вирустардың жіктелуі, вирустардан қорғау тәсілдерін білу. Зертханалық жұмыстарды орындау кезінде есептеуіш техника құралдарының және автоматтандырылған ақпараттық жүйелердің қорғалу класын белгілеу және критерийлерін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Компьютерлік жүйелерді верификациялау және тестілеу
    Несиелер: 3

    Дәрістің мақсаты бағдарламалық қамтамасыз етуді верификациялау үдерісіне кешенді көзқарасты баяндау болып табылады. Талқылау тақырыбы верификация саласында қолданылатын түрлі тәсілдер мен әдістер, атап айтқанда, бағдарламалық қамтамасыз етуді тестілеу болып табылады. Әзірленетін бағдарламалық қамтамасыз ету Жалпы жүйенің бір бөлігі болып табылады деп болжанады. Мұндай жүйе аппараттық, ақпараттық және ұйымдастырушылық (адам-пайдаланушы, адам-оператор және т.б.) компоненттерді қамтиды. Сондықтан жүйенің әртүрлі компоненттеріне қойылатын талаптарды және олардың өзара іс-қимыл ережелерін анықтайтын әзірлеу құжаттары қажет. Сонымен қатар, жүйенің істен шығуы қандай да бір ауырлық салдарына әкелуі мүмкін, сондықтан бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу кезінде жасырын ақауларды анықтауға жұмсалған күш-жігер қажет және ақталады. Бірінші кезекте, бұл бағдарламалық қамта��асыз етуді верификациялау құралдары мен рәсімдеріне қатысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Микропроцессорлық комплекстердің құрылымы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-Микропроцессорлық техниканы жобалау әдістерімен, микропроцессорлық жүйелер мен кешендерді жобалау және бағдарламалау әдістемесін меңгерумен байланысты мәселелерді оқу, сонымен қатар студенттердің осы мәселелер мен оларды қолдану дағдылары бойынша білімдерін қалыптастыру. Негізгі міндет Микропроцессорлар мен микропроцессорлық жүйелердің архитектурасын, құрылымын және қызмет етуін ұйымдастыруды, қазіргі микропроцессорлық жүйелер мен кешендерді талдау, синтездеу және жобалау әдістерін зерттеу, алгоритмдер мен бағдарламаларды әзірлеу бойынша студенттердің дағдыларын меңгеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Цифрлық схемотехника
    Несиелер: 5

    Цифрлық Схемотехника саласындағы базалық ұғымдардың мәнін қарастырады. Жартылай өткізгіш аспаптар мен жүйелік техника элементтерінің параметрлерін анықтау, берілген параметрлер бойынша сандық элементтердің түрін (отбасын) өз бетінше таңдай білу; Берілген формальды сипаттама бойынша логикалық схемаларды әзірлеу және жобалау тәртібін түсіндіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 3

    "Дифференциалдық теңдеулер" пәні тыңдаушыларды жаратылыстану мен техниканың көптеген есептерін зерттеудің қуатты құралы болып табылатын іргелі математикалық пәндердің бірі бойынша дайындауды қамтамасыз етеді. Дифференциалдық теңдеулер практикалық есептерді шешуде кеңінен қолданылатын негізгі математикалық ұғымдардың бірі болып табылады. "Дифференциалдық теңдеулер" пәнінің мақсаты - дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі ұғымдарын оқу және пән тақырыптары бойынша практикалық есептерді шешудің негізгі тәсілдерін меңгеру. Пән пәндердің кәсіптік циклінің вариативті бөлігіне жатады. Пәннің міндеті студенттердің келесі математикалық және б��сқа да жаратылыстану-ғылыми пәндерді табысты оқу үшін қажетті білімнің түрлі салаларындағы пәннің және оның Қосымшаларының негіздерін меңгеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Есептеуіш жүйелерді құрудың ақпараттық - логикалық негіздері
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты - микропроцессордың жадымен және сыртқы құрылғыларымен өзара әрекеттесуін ұйымдастыру әдістері мен кіріктірілген жүйелер негізінде жатқан заманауи Микропроцессорлық техника жұмысының принциптерін оқып үйрену. Пәнді оқу барысында студенттер қазіргі микропроцессордың ішкі құрылғысының ерекшеліктері және олардың бағдарламалық кодтың орындалу тиімділігіне әсері туралы түсінік алуы, әмбебап жоғары өнімді микропроцессорларды құрудың негізгі принциптерін, векторлық жүйелердің ерекшеліктерін, сигналдарды өңдеу жүйелерін оқып үйрену керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дербес компьютердің ішкі құрылғылары және оны жетілдіру
    Несиелер: 5

    Компьютер құрылғысы архитектуралық деңгейде оқытылады, ол техникалық сипаттағы егжей-тегжейсіз құрылғы мен оның жұмыс істеу принциптерін сипаттайды. Архитектураның сипаттамасы-Бұл пайдаланушы, оның ішінде программист үшін жеткілікті компьютер құрылымы мен жұмыс істеуі туралы түсінік. Бұл жерде ғимараттың архитектурасына ұқсас келтіруге болады – - ол туралы айтқан кезде ғимараттың пішінін, оның қабаттылығын, мақсатын, бірақ қабырғалардың қалыңдығы, кірпіштердің материалы, олардың қалауының ерекшеліктері мен т.б., ол үшін маңызды емес. Әр түрлі пайдаланушыларға компьютер архитектурасын білу деңгейі қажет. Алдыңғы қатарлы пайдаланушылар үшін және профильді курстарда компьютер жұмысын бағдарламалық басқару, процессор құрылымы, процессор командаларының құрамы, бағдарламаның құрылымы және оны процессормен орындау алгоритмі (процессор жұмысының циклі) қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Minor бағдарламасы
    Несиелер: 12

    Бакалаврлардың оқу модульдерінің көлемін меңгеру дәрежесін, кәсіби құзыреттілігін және бітірушінің кәсіби қызметке дайындығын анықтауға мүмкіндік береді. Алған білімдерін, дағдылары мен құзыреттерін, оның ішінде негізгі бағдарлама шеңберінде терең мамандандырумен көрсетуге және бағалауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Деректер базалары және сараптық жүйелер
    Несиелер: 5

    Деректерді өңдеуге байланысты міндеттер кез келген қызмет саласында кең таралған. Кез келген кәсіпорынның қызметін автоматтандырылған ақпараттық жүйесіз (ААЖ) ұсыну мүмкін емес. Барлық ААЖ деректер базасын басқару жүйесіне (ДБЖ) сүйенеді. "Материалданады" ААЖ пәндік саласы деректер базасы (ДҚ) түрінде. Бейресми міндеттерді шешу үшін ДББЖ мен білімге негізделген ақпараттық жүйелерді (білім базасын) жақындастырудың қарқынды процесі жүруде. Білім инженериясы-жасанды интеллект (ИИ) саласының жеке бағыты. Бүгінгі таңда "білім инженериясы" және "сараптамалық жүйелер" терминдері ИИ бағытын белгілеу кезінде синонимдер ретінде пайдаланылады, сондай-ақ "сараптам��лық жүйе" және "білімге негізделген жүйе"терминдері практикалық синонимдерге айналды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бағдарламалық қамтаманы модельдеу және талдау
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты мен міндеттері – оқу пәнін меңгеру нәтижелеріне қойылатын талаптар: Оқу пәнін меңгеру нәтижесінде студент: - бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу үрдістерінің негізгі әдіснамасын меңгеру; - сапа дәрежесімен берілген функционалдығы бар Код алу үшін әдістерді қолдану;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Толықтырылған шындықтың негіздері
    Несиелер: 5

    Виртуалдынақтылықжүйелеріпайдаланушығаәрекеткеқосылумүмкіндігінбереді, бұлреттетекшарттыкеңістікпенәлемдеғанаемес, сондай - ақадамныңқабылдауытұрғысынаналғанда, әБПеншынайыболыптабылады. Бұлжаңаақпараттықтехнологияларғадегенқажеттіліктіалдыналаанықтайды – виртуалдышындықтехнологияларыжәнетиісіншеоныңтездамуы".

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Интеллектуалды ақпараттық жүйелер
    Несиелер: 5

    "Интеллектуалды ақпараттық жүйелер" пәнін игерудің мақсаты деректерді зияткерлік өңдеу саласындағы білім мен дағдыларды, білімді ұсыну әдістерін және оларды ақпараттық жүйелерде пайдалану болып табылады. Пәнді игеру міндеттері студенттерді деректерді зияткерлік өңдеудің негізгі принциптері мен алгоритмдерін, білімді ұсыну және оларды ақпараттық жүйелерде пайдалану тәсілдерін, өзгермелі деректерге, контекстке жүйені құруды талап ететін бірқатар міндеттерді шешу үшін оқытудан тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өте үлкен желілерді жобалау
    Несиелер: 5

    Жергілікті желілер соңғы уақытта компьютерлерге арналған сәнді қосымшадан бір компьютерден көп кез келген компанияның немесе мекеменің міндетті түрде тиістілігіне айналады. Аппаратуралар мен бағдарламалық құралдарды жетілдіру қарапайым желіні орнату және пайдалану кез келген неғұрлым көп немесе аз сауатты пайдаланушы мүмкін болатын деңгейге жетті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бағдарламалық жабдықтың архитектурасы
    Несиелер: 5

    Виртуалды нақтылық жүйелері пайдаланушыға әрекетке қосылу мүмкіндігін береді, бұл ретте тек шартты кеңістік пен әлемде ғана емес, сондай - ақ адамның қабылдауы тұрғысынан алғанда, әБПен шынайы болып табылады. Бұл жаңа ақпараттық технологияларға деген қажеттілікті алдын ала анықтайды – виртуалды шындық технологиялары және тиісінше оның тез дамуы. "Виртуалды нақтылық технологиясы" пәнінің мақсаты виртуалды ортада ақпаратты ұсыну мен пайдаланудың теориялық негіздерін оқу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қолданбалы есептерді модельдеу
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты компьютерлік модельдеудің принциптері мен түрлерін, сонымен қатар компьютерлік математикалық модельдеудің қажеттілігі пайда болатын есептерді шешуде компьютерлік экспериментті іске асырудың мақсаттары мен кезеңдерін оқып үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мобильді қосымшаларды жобалау
    Несиелер: 5

    Бағдарламалаудың кезеңдері, даму тенденциялары, ат қолдану тәсілдері, Мобильді қосымшаларды әзірлеу кезінде сервистік бағдарламаларды, қабықшаларды қолдану ерекшеліктері сипаттайды. Мобильді қосымшаларды әзірлеу кезінде сервистік бағдарламаларды, сервистік қабықшаларды әзірлеу, пайдалану дағдыларын меңгеру. Қолданбалы есептерді шешу үшін бірнеше мүмкін болатын ат модельдерін, оңтайлы бағдарламалық өнімдерді таңдау және олардың тиімділігіне салыстырмалы баға беру дағдысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бағдарламалау технологиясы
    Несиелер: 5

    Есептерді Алгоритмдеу негіздерін, бағдарламалау тілдерін жіктеуді, алгоритмдік тілдер операторларының мәліметтер типтерін және жіктеуді, кіші бағдарламаларды, стандартты модульдерді, бағдарламалау стилін, бағдарламалау сапасының көрсеткіштерін, бағдарламаларды жөндеу және сынау әдістерін, объектілі-бағытталған бағдарламалау негіздерін пайдалана отырып бағдарламаларды әзірлеуді үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Робототехника және жасанды интеллект негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің шешім іздеудің негізгі әдістерін, яғни интеллекттің қатысуымен шығу стратегиясын меңгеру үшін негіз болып табылады. Пәнде жасанды интеллект есептерін жіктеу, күй кеңістігіндегі және есептерді бөлу кеңістігіндегі іздеудің негізгі әдістері, предикаттарды есептеу әдістері қарастырылады. Сонымен қатар, пәннің міндеттеріне студенттерді функционалдық және логикалық бағдарламалаудың негізгі ұғымдарына, ЛИСП және ПРОЛОГ тілдерінің математикалық негіздеріне, Рекурсия механизміне, интеллектуалды бағдарламаларды жасау кезінде қолданылатын негізгі басқарушы құрылымдарға оқытуды жатқызуға болады. Білімдерге негізделген жүйелердің басқарушы компоненттерін жобалау кезінде туындайтын маңызды мәселелердің бірі шешімді іздеу әдісін таңдау болып табылады. Таңдалған іздеу әдісіне ережелерді қолдану және іске ��осу тәртібі байланысты болады. Таңдау рәсімі іздеу бағытын және оны жүзеге асыру тәсілін анықтайды. Сондықтан осы әдістер бойынша бағдарламалау дағдыларын іздеу және қалыптастыру әдістерін үйрену осы пәнді оқу кезінде қойылған маңызды міндеттердің бірі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Python тілінде бағдарламалау
    Несиелер: 6

    Бұл пән Python программалаудың объектілі-бағытталған тілін, стандартты модульдердің кітапханаларын және бағдарламалық жүйелерді әзірлеу принциптерін оқып үйренуді көздейді. Пәнді игерудің мақсаты студенттердің кәсіби қызмет түрлеріне сәйкес келетін, магистратура бағдарламасы бағытталған, келесі кәсіби міндеттерді шешу үшін қажетті дағдыларды қалыптастыру болып табылады: - математикалық модельдерді құру және оларды аналитикалық әдістермен зерттеу, алгоритмдерді, әдістерді, бағдарламалық қамтамасыз етуді, жүргізілетін ғылыми-зерттеу жобаларының тақырыбы бойынша аспаптық құралдарды әзірлеу.; - қазіргі заманғы жоғары өнімді есептеуіш технологияларды әзірлеу және қолдану, жүргізілетін зерттеулерде қазіргі заманғы суперкомпьютерлерді қолдану; - физика, химия, биология, экономика, медицина, экология саласындағы қолданбалы есептерді шешу үшін ғылымды қажетсінетін математикалық және ақпараттық технологиялар мен бағдарламалар пакеттерін қолдану; - жүйелік және қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етудің архитектурасын, алгоритмдік және бағдарламалық шешімдерін әзірлеу; - ғылыми және практикалық қызметте математикалық және ақпараттық аспаптық құралдарды, автоматтандырылған жүйелерді дамыту және пайдалану;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бейнені сандық өңдеу
    Несиелер: 5

    Мақсаты: үш өлшемді білім саласында іргелі және қолданбалы білім алу компьютерлік графика және анимациялар; үшөлшемді нысандарды моделдеу және анимация жасау бойынша іскерлікті жасау; графикалық ақпараттық технологияларды қолдану, графикалық ақпараттық ресурстарды құру дағдыларын қалыптастыру; 2D және 3D компьютерлік графика және анимация бағдарламаларымен танысу; 3dsmax, AutoCAD, ArchiCAD және т. б. үш өлшемді графика және анимацияның танымал бағдарламаларының мүмкіндіктері мен ерекшеліктерін зерттеу.; екі өлшемді және үш өлшемді модельдеу, текстуралау, визуализация және анимация әдістерімен таныстыру; компьютерлік графика және анимациялық компьютерлік фильмдер өндірісі үшін технологиялық жабдықтармен танысу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Нақты уақыт жүйелері
    Несиелер: 5

    "Нақты уақыт жүйелері" курсы студенттерде нақты уақыт жүйелерін құру мәселелеріне кешенді тәсіл негіздерін, нақты уақыт си - стемаларының кіріктірілген проблематикасын қалыптастырады, олардың жоғары реактивтілігін, сенімділігін және болжамдылығын қамтамасыз ететін жүйелерді құрудың негізгі принциптерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • JAVA бағдарламалау тілі
    Несиелер: 6

    Java бағдарламалаутілініңжәнеонықолданатынжүйелердіңқазіргіжай-күйін, принципиалдымүмкіндіктерінқарастырады. Бағдарламалықжобалардықұрудағдыларын; Java-дақолданбалыбағдарламалардыәзірлеутәсілдерінмеңгеру. Java тіліндеқосымшалардыжобалау, әзірлеу; апплеттердіәзірлеу; графикалықинтерфейсэлементтерінпайдалану; алынғанбілімдітүрліпәндіксалаларда Java тіліндеқолданбалыбағдарламалардыжасауүшінпайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сандық әдістер
    Несиелер: 5

    "Сандық әдістер" пәнін оқытудың мақсаты сандық әдістердің теориялық негіздерін, әзірлеудің негізгі әдістері мен әдістемелерін оқып үйрену және қазіргі заманғы бағдарламалау тілдерін қолдана отырып, ЭЕМ-де есептеу математикасының есептерін шешу әдістерін практикада қолдану болып табылады. Зертханалық сабақтар сандық әдістерді құру бойынша нақты тәсілдерді қарастыруды және ЭЕМ-де практикуммен сүйемелденуі тиіс (онда студенттер белгілі әдістерді қолдана отырып, ЭЕМ-де белгілі бір есептер санын шешуге міндетті). Нәтижесінде бітіруші ЭЕМ-де зерттелген әдістерді қолдана отырып, белгілі бір есептер жинағын шеше білуі және кең қолданылатын пакеттер бағдарламаларының негізінде қандай сандық әдістер жататынын түсінуі тиіс (мысалы, MATLAB, MATHCAD, MAPLE және т. б.).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Кәсіби орта мен социумда мемлекеттік, орыс, ағылшын тілдерінде жазбаша, ауызша және электрондық коммуникацияға қабілетін көрсетеді;

  • Код ON2

    Жаратылыстану-ғылыми, математикалық, әлеуметтік-экономикалық, инженерлік білімді көрсетеді және кәсіби қызметте Математикалық талдау, модельдеу әдістерін, теориялық және Эксперименталды зерттеу дағдыларын қолданады;

  • Код ON3

    Жүйелерді бағдарламалық-аппараттық қамтамасыз ету процестерін жобалауға, компьютерлік желілерге, ақпараттық-коммуникациялық жүйелердің қауіпсіздік жағдайларына қойылатын талаптарды сыни талдай және белгілей алады және жобалық және пайдалану құжаттамасын әзірлеуге қабілетті;

  • Код ON4

    Жобалаудың негізгі стандарттарын, принциптері мен шаблондарын, әдістерін, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу үшін бағдарламалау тілдерінің құралдарын, экономикалық-математикалық әдістерді жүйелі талдау негізінде бағдарламалық қосымшаларды, есептеуіш техниканың заманауи құралдарын таңдауды дәлелдейді;

  • Код ON5

    Бағдарламалық және аппараттық қамтамасыз етудің құрылымын және оның компоненттерінің құрамын анықтайтын архитектураға бағдарламалық қамтамасыз етуге қойылатын талаптарды түрлендіру қабілетін көрсетеді, осы компоненттер мен олардың арасындағы интерфейстерді, оларды кейіннен кодтау және қазіргі заманғы бағдарламалау тілдерінде тестілеу үшін сипаттайды;

  • Код ON6

    Оңтайлылық қағидаттарына сәйкес бағдарламалық интерфейстерді әзірлеудің әдістері мен құралдарын, деректер базасының схемаларын, деректерді ұйымдастыру мен құрылымдауды және есептеу процестерін, ақпараттық және желілік қауіпсіздік принциптерін қолданады ;

  • Код ON7

    Алгоритмдерді құру және талдау әдістерін, қазіргі заманғы бағдарламалау тілдерінің құралдарын, әртүрлі ортадағы объектілі бағдарламалау тілдерінің аспапшаларын және БҚ әзірлеу процесінің көпмақсаттылығын (көпмақсаттылығын) жүзеге асыру ерекшеліктерін, жұмыс принциптерін және зияткерлік жүйелердің функционалдық мүмкіндіктерін көрсетеді;

  • Код ON8

    Деректердің оңтайлы құрылымы, әзірлеу құралдарының баптаулары, бағдарламалау тілдерінде есептерді іске асыру негізінде кодты жазу (бағдарламалау) процесін басқарады және бастапқы кодты тестілеу мен баптауды, ақпараттық - коммуникациялық жүйелер мен желілерді жүйелік, аспаптық және қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді сүйемелдеуді жүзеге асырады.;

  • Код ON9

    Бағдарламалық модульдерді құрастыру және деректерді түрлендіру (айырбастау) рәсімдерінің негізінде БҚ құрауыштарын интеграциялауды, бағдарламалық кодтың талап етілетін сапа критерийлеріне сәйкестігін бағалауды жүргізеді;

  • Код ON10

    Бағдарламалармен жұмыс істеу бойынша нұсқаулықтарды әзірлеу, БҚ және ДБ бағдарламалық интерфейстерді қажетті құжаттандыруды ресімдеу дағдылары бар және дайын бағдарламалық өнімдерді пайдалану мүмкіндігін анықтайды және бейімдеуді жүзеге асырады;

  • Код ON11

    Креативті ойлауды, ұйымшылдықты және кәсіпкерлік қасиеттерді, жобалау мен іске асырудың барлық кезеңдерінде команда ішінде жұмыс істеу дағдыларын көрсетеді, логикалық, жүйелі және дәйекті тәсілдерді пайдалана отырып, проблемаларды шешуді табады.

  • Код ON12

    Экономикалық білім негіздеріне ие, менеджмент, маркетинг, қаржы және т.б. туралы ғылыми идеяларға ие; экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары мен әдістерін, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлін біледі және түсінеді; Қазақстанның құқықтық жүйесі мен заңнамасының негіздерін, қоғамның әлеуметтік даму тенденцияларын біледі; қауіпті және төтенше жағдайларды болжауға және олар болған жағдайда дұрыс әрекет етуге мүмкіндік беретін білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

Top