7M01402 Кәсіптік оқыту (1) в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Терең теориялық және әдістемелік білімді, зерттеу дағдылары мен инновациялық технологияларды меңгерген кәсіби оқыту саласында білім беру, ғылыми, технологиялық және басқару қызметін жүзеге асыру үшін білім магистрлерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M008 Кәсіптік оқыту педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған педагогтарды даярлау
-
Кәсіптік-техникалық оқу орындарында дуалды оқытуды ұйымдастыру мәселелері
Несиелер: 4Оқытудың дуалды жүйесін енгізу бойынша шетелдегі ағымдағы жағдайды салыстырмалы талдау. Қазақстандағы дуалды білім беру моделі. Дуалды оқыту жүйесінің принциптері. Дуалды оқыту жүйесінің артықшылықтары. Оқытудың дуалды жүйесін енгізудің негізгі кезеңдері. Дуальді оқыту жүйесі кезіндегі білім беру бағдарламалары. Дуальді оқыту жүйесін іске асырудан күтілетін нәтижелер. Күтілетін нәтижелердің тиімділігін бағалау критерийлері. Бағдарламаны енгізудің ықтимал тәуекелдері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Менеджмент
Несиелер: 2Курс менеджменттің мазмұнын ашып, қазіргі заманғы басқарудың негізгі принциптері мен әдістерін, сондай ақ ұйымның өмір сүруін және бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етудегі рөлін, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың нақты дағдыларын, басқару жүйелерін және жобалық талдауды қалыптастырады, сондай-ақ басқарудың даму тарихын қарастырады. болашақ менеджерлердің кәсіби біліктілігі мен дағдыларын қалыптастыруға қызмет етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылым мен білімнің қазіргі мәселелері
Несиелер: 5Ғылым әлеуметтік-мәдени феномен ретінде. Білім, таным және оның түрлері. Ғылым және практика: білім беру жүйесіндегі өзара байланыс және өзара әрекеттесу мәселелері. Ғылыми білім жүйе және қызмет ретінде. Қазақстандық білім беру жүйесі және оны жаңғырту тұжырымдамасы. Кәсіптік білім беру жүйесін жаңартудың көздері, факторлары және негізгі тәсілдері. Кәсіптік білім берудің мазмұны мен құрылымын әзірлеу мәселесі.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Кәсіптік-техникалық оқу орындарындағы оқу-тәрбие жұмысының теориясы мен практикасы
Несиелер: 4Оқытудың принциптері мен əдістері. Кəсіптік оқу орындарындағы оқу үдерісін ұйымдастырудың ерекшеліктері. Оқытудың мақсаттылығы. Кәсіптік-техникалық оқу орындарындағы оқу-тәрбие жұмысының бағыттары: азаматтық-патриоттық, құқықтық және полимәдениеттік; рухани-адамгершілік. Отбасы тәрбиесі. Экологиялық тәрбие. Эстетикалық тәрбие. Дене тәрбиесі. Еңбек және экономикалық тәрбие. Кәсіби-шығармашылық тәрбие
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жалпы техникалық арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
Несиелер: 4Кәсіптік оқытудың міндеттері және мазмұны. Кәсіптік оқыту жүйесінде оқытудың жалпыдидактикалық қағидаттары. Өндірістік оқыту жүйелері. Оқытуды ұйымдастырудың түрлері. Кәсіптік оқытудың заманауи формалары. Теориялық оқыту сабақтарының құрылымы және типтері. Кәсіптік оқытудағы инновациялық технологиялар. Студенттердің білімдерін, икемділіктерін және машықтарын есепке алу, тексеру және бағалау. Оқу жұмысын жоспарлау және кәсіптік оқыту педагогын сабақтарға дайындау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Кәсіби білім берудегі шығармашылық жобалардың техникасы
Несиелер: 5Шығармашылық жобалау кезеңдерінің мазмұны. Шығармашылық жоба жасау ерекшеліктері. Шығармашылық жобаны орындау жүйесі Шығармашылық жобаға қойылатын негізгі талаптар. Өнімнің сұранысы. Түрлі стиль мен кезеңдердегі киім модельдерін талдау мен зерттеу. Классикалық және қазіргі заманғы киім үлгілері мысалында композициялық шешімді үйлесімділік амалдарын зерттеу. Киімді шығармашылықпен модельдеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Кәсіби оқытудағы инновациялық технологиялар
Несиелер: 5Тігін өнеркәсібіндегі инновациялар мен үрдістер. Өнімді әзірлеудегі инновациялар. Тігін өнеркәсібінде компьютерлік технологияларды қолдану. Конструкторлық дайындықты автоматтандыру ерекшеліктері. "Грация" АЖЖ эволюциясы. САПР-да киім құрастыру. Материалдардың бірегей қасиеттері. "Ақылды" маталар. Текстилдегі нанотехнологиялар. Емдік мата. Киімде және іш киімде бактерияға қарсы талшықтарды қолдану. Киім өндірісінде көп қабатты материалдарды алу және қолдану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Кәсіптік бiлiм берудің педагогикалық технологиялары
Несиелер: 4Қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар оқу пәні ретінде. Қазіргі занағы инновациялық технологиялар. Білім беру жүйесіндегі технологиялардың генезисі мен тарихи дамуы. Педагогикалық технологиялардың терминологиялық аппараты. Педагогикалық технология түрлері. Қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды сабақта қолдану әдіснамасы. Қазіргі заманғы педагогикалық технология пәнінің жоғары оқу орындарында оқытылатын басқа пәндермен пәнаралық байланысы. Педагогикалық қарым-қатынасты ізгілендіру және демократияландыру негізіндегі технологиялар.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 2Басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Басқарудың психологиялықтеорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері. Басқарушылық ісәрекетті талдау. Менеджердің тұлғалық ерекшеліктері. Басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктері. Меншік психологиясы. Басқарушының кәсіби іс-әрекеті. Басқару субъектісінің қызметтері. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық сипаттамалары. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиясы. Ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау. Ұйымдағы дау-дамалар психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Компьютерлік графика және моделдеу
Несиелер: 5Компьютерлік графиканың негізгі бағыттары. Модельдеудің негізгі принциптері. Модельдер классификациясы. Модельдер құру технологиясы. Модельдеудегі графикалық ережелер. Модельдеу сатылары. Модельді құру. Техникалық-экономикалық есептеулермен сызбаларды орындау. Бұйының негізгі сызбасын, ұсақ бөлшектер сызбасын, үлгі ерекшеліктерін зерттеу. Модельдеу нәтижелерін талдау және өндеу. Өндірістік процестерді модельдеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шетел тілі (кәсіби)
Несиелер: 2Меңгерілген тілдік білім мен сөйлеу біліктерін жүйелеу. Шет тілінде ауызша қарым-қатынас формаларының дағдыларын жетілдіру, баяндамалар мен хабарламалармен таныстыру, кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру. Жазбаша дағдыларды жетілдіру. Қазіргі заманғы техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби саладағы коммуникативтік міндеттерді шешуді жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Кәсіптік оқытудағы ақпараттық және коммуникациялық технологиялар
Несиелер: 5Ақпараттық қоғамды қалыптастыру: білім берудің жаңа тұжырымдамасы. Ақпараттық қоғамда білім беру. Ақпараттық қоғамдағы білім берудің жаңа модельдері. Ақпараттық қоғамда білім беру жүйесін дамытудың негізгі тенденциялары. Ақпараттық қоғамда білім беру жүйесін дамытудың психологиялық-педагогикалық аспектілері. Ақпараттық қоғамда білім беру жүйесін дамытудың әлеуметтік-экономикалық аспектілері. Ақпараттық технологиялар және білім сапасы. Оқуға арналған АКТ. Оқытуға арналған АКТ. Білім берудегі АКТ−жобалар.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Код ON1
Қазіргі заманғы ғылым философиясының өзекті мәселелеріне және сөйлеу коммуникациясының кәсіби негіздеріне бағдарланады.
-
Код ON2
Педагогика және психология ғылымын дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, басқару процестері мен оқыту әдістерін, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің мәні мен мазмұнын меңгереді.
-
Код ON3
компьютерлік графика саласында зерттеу міндеттерін өз бетінше шешу үшін креативті қабілеттерді танытады
-
Код ON4
Кәсіптік оқытуға арналған оқыту және тәрбиелеу бағдарламаларын, әдістемелерін, технологияларын әзірлеудегі педагогикалық қызметтің мазмұны мен инновациялық бағытын жүйелендіреді.
-
Код ON5
Кәсіптік оқыту педагогының кәсіпкерлік қызметін кеңейтуде жаңа технологияларды қолданады.
-
Код ON6
Кәсіптік білім берудегі технологиялық және коммуникативтік технологияларды бейімдейді
-
Код ON7
Оқу-іс-әрекет, конструкторлық-технологиялық қызметті жүзеге асыру үшін заманауи жаңашылдық және шығармашылық тәсілдерді кіріктіреді.
-
Код ON8
Кәсіптік білім беруде инновациялық үрдістерді жобалайды.
-
Код ON9
Зерттеушілік және сандық дағдыларды меңгереді.
7M01402 Кәсіптік оқыту (сала бойынша)
МагистратураЕуразия Технологиялық Университеті
БББТ: M008 Кәсіптік оқыту педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01402 Кәсіптік оқыту (бейіндік бағыт)
МагистратураТараз инновациялық-гуманитарлық университеті
БББТ: M008 Кәсіптік оқыту педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01402 Кәсіптік оқыту
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M008 Кәсіптік оқыту педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01402 Кәсіптік оқыту (1.5)
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M008 Кәсіптік оқыту педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01402 Кәсіптік оқыту (1)
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M008 Кәсіптік оқыту педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01402 Кәсіптік оқыту
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M008 Кәсіптік оқыту педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01402 Кәсіптік оқыту, көркем еңбек және графика
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M008 Кәсіптік оқыту педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01402 Кәсіптік оқыту, көркем еңбек және графика
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M008 Кәсіптік оқыту педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша