Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M11403 Денсаулық сақтаудағы әлеуметтік жұмыс в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Теориялық және қолданбалы сипаттағы жан-жақты білімді, халықтың денсаулығы саласында кәсіби жарамдылығы мен бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету, халықтың әртүрлі топтарымен кездесетін медициналық және әлеуметтік мәселелерді анықтау және шешу мәселелерін кәсіби түрде шешуге дайындығын қалыптастыру; денсаулық сақтау жүйесіндегі әлеуметтік жұмыстың жүйелі білімі, тәжірибелік және теориялық тұрғыдан негізделген, сонымен бірге әлеуметтік қорғау функцияларын орындау үшін әлеуметтік көмек туралы білімді, денсаулық сақтау жүйесіндегі әлеуметтік жұмыстарды ұйымдастыруға және өткізуге дәстүрлі және инновациялық технологияларды қолданудағы тәжірибелік дағдыларды және дағдыларды дамыту
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M146 Әлеуметтік жұмыс
  • Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 7M114 Әлеуметтік жұмыс
  • Әлеуметтік жұмыс тәжірибиесіндегі транспәндік жобалар
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны – әлеуметтік жұмыс тәжірибесіндегі жобаны іске асырудағы мультипәндік амал. Магистрант транспәндік зерттеуді, ондағы ғылыми тарихтың дамуының ұқсастығын бағалау мен салыстыру қабілетін, транспәндік зерттеудің негізгі принциптеріне бағытталу қабілетін, транспәндік жобаның негізгі түрлерін өзгерту қабілетін игереді. Оқу курсын аяқтағаннан кейін магистрант қабілетті болады: 1. Ғылыми амалды жіктеуде транспәндікділік ерекшеліктерін түсіндіру; 2. Әлеуметтік жұмыста транспәндік жобалардың пайда болуының объективті және субъективті себептерін негіздеу; 3. Әлеуметтік қауымдастықтар мен осы қауымдастықтар арасындағы әлеуметтік қатынастарды зерттеу үшін транспәндік зерттеулерді бағалау; 4. Трансспәндік жобалардың қазіргі қоғамдағы әлеуметтік қатынастарды зерттеуде қолданылатын нақты саласын бөліп көрсету; 5. Күрделі көп факторлы әлеуметтік мәселелерді шешуде жүйелік-транспәндік амалдар әдістемесін қолдану. Курс болашақты зерттеу үшін ғылыми транспәндік әдістерді пайдалануға қажетті мәселелермен танысуға, дамудың әртүрлі сценарилерін құруға, қандай да бір сценариді іске асыру ықтималдылығын бағалауға және адамның конструктивтік, белсенді рөлін түсінуге бағытталған. Курс пәнаралық жобалардың өзара іс-әрекеттерінің сұхбаттық және полисұхбаттық формасы туралы түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Клиникалық зерттеулер: Қазақстан және шетелдік тәжірибие
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – әлеуметтiк салада клиникалық зерттеулердiң принциптерiн терең зерттеу, әлеуметтiк салада ғылыми зерттеулердi ұйымдастыру принциптерi, қазiргi тұжырымдамалар мен парадигмалар, Қазақстан қоғамындағы және шетелде қоғамның осал топтарының әлеуметтiк проблемаларын ғылыми әдiстемелiк терең зерттеу Курс аяқталғаннан кейін магистранттар: - сараптамалық қызметті, оның ерекшеліктерін, құрылымын, алғышарттары мен құралдарын, ұйымдастырушылық-процедуралық аспектілерін талдау; - әлеуметтік қызметкердің сараптамалық қызметін бағалау; - әлеуметтік қызметкерлер шешетін клиникалық зерттеулердің сараптамалық тапсырмаларын әзірлеу; - сот-психиатриялық, психологиялық-психиатриялық және психологиялық сараптама жүргізу кезіндегі клиникалық зерттеулерде әлеуметтік қызметкердің рөлін көрсету; - жеке тұлғаның психодиагностикасын жүргізу дағдыларына негізделген клиникалық зерттеулер туралы білімін көрсете алу; - Қазақстандағы және шетелдегі клиникалық зерттеулер бойынша ғылыми және практикалық білімдерді салыстыру. Әлеуметтік жұмыстағы клиникалық зерттеулердің негізгі принциптерінің пән аралық сипаты. Клиникалық зерттеулер қарастыратын әлеуметтік құбылыстар, процестер, сипаттары, параметрлері. Қолданылатын әдістер, субординация және координация. Зерттеу нәтижелерін жинақтау реттілігі және техникасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын меңгеру негізінде жоғары білікті мамандардың ғылыми дайындығын қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару саласының ең маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық пайдалану үшін алғышарт жасау. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттарда келесі қабілеттерді қалыптастыру: - басқару психологиясының теориясы мен практикасының заманауи жағдайын кейінгі кәсіби іс-әрекетінде қолдану үшін оңтайлы көлемде түсінуге; - басқару үрдістері мен құбылыстарын психологиялық талдаудың әдіснамалық мәселелерін талдауға; - басқару тиімділігін жоғарылату мақсатында жеке тұлғаларды және әлеуметтік топтарды (қауымдастықтарды) зерттеудің психологиялық әдістерін қолдануға және сипаттауға; - басқару объектілері болып табылатын жеке адамдар мен топтар іс-әрекетінің негізгі психологиялық ерекшеліктерін түсіндіруге; - басқару субъектілері іс-әрекетінің негізгі психологиялық ерекшеліктерін жүйелеуге; басқару іс-әрекеті субъектілерінің психологиялық дайындығының мәні мен мазмұнын анықтауға; - басқару тиімділігін жоғарылату мақсатында, басқару үрісінде пайда болатын әлеуметтік-психологиялық құбылыстарды сипаттауға; - басқару субъектілерінің кәсіби маңызды психологиялық қасиеттерін дамыту және жетілдіру әдістері мен тәсілдерін көрсетуге; - әртүрлі басқару мәдениеттерінің байланысы барысында іскерлік және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын дамытуға; - ұйымдағы қақтығыстық жағдайларды шешу бағдарламаларын құрастыруға; - басқару психологиясы саласында жобалық зерттеу іс-әрекетін жүзеге асыруға, оның нәтижелерін таныстыруға; - жеке өмірде және кәсіби іс-әрекетте табысты қарым-қатынас стратегияларын жүзеге асыруға; - басқару психологиясы тарапынан өмірлік және кәсіби жағдайларды сыни бағалауға; өзіндік және ұжым потенциалын дамыту үшін басқару психологиясы бойынша білімдерді тиімді пайдалануға. Курс заманауи менеджменттің негізгі бағыттарының білімін береді. Бизнес-технологиялардағы және басқарудағы психологиялық талаптарды ашады. Адамдармен өзара әрекеттестікпен байланысты басқару іс-әрекеті тиімділігінің психологиялық негіздерін анықтайды. Курс аясында басқару психологиясының пәні, негізгі қағидалары, басқару өзара әрекеттестігіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, құндылықтар бойынша басқару туралы заманауи көзқарастар, топтық құбылыстарды және үрдістерді басқару психологиясы, басшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке басқару стилі, басқару іс-әрекетіндегі ықпал ету психологиясы, қақтығыстық жағдайларды басқару қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік терапия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – адамдардың өміріндегі мәдени-психологиялық мәселелерін шешуде оларға нақты және адекватты көмек көрсету үшін әлеуметтік терапия технологияларын қолдана білу. Пәнді игеру нәтижесінде магистрант қабілетті болады: 1. Әлеуметтік жұмыстың теориясы мен тәжірибесінің тиімді моделіне сәйкес әлеуметтік терапияның технологиясын таңдауды негіздеу; 2. Әлеуметтік қызмет, әлеуметтік қамсыздандыру, әлеуметтік көмек шараларын көрсетудің республикалық және аймақтық деңгейлерінде заңнамалық және басқа да нормативті құқықтық актілерді пайдалану; 3. Әлеуметтік қызмет көрсету саласындағы қызметтің экономикалық және әлеуметтік тиімділігін бағалай алу; 4. Клиенттердің әртүрлі топтарына көрсетілетін медико-әлеуметтік көмектің әдістері мен технологияларын өңдей алу; 5. Терапияның әртүрлі техникасын зерттеу барысында алынған білімдерді тәжірибеден өткізу. Бұл пән студенттерде адамдарға психоәлеуметтік көмек көрсету барысында қажет болатын психологиялық білімдерді, қабілеттерді қалыптастыруды және әлеуметтік қызметкер ретінде тиісті кәсіби, тұлғалық қасиеттерге тәрбиелеуді қарастырады. Пәнді оқыту барысында келесі аспекттер қарастырылады: Әлеуметтік терапия теориясының мазмұны. Әлеуметтік терапияны қолданудың түрлері мен формалары және олардың психологиялық әсері. Әлеуметтік терапияның негізгі бағыттары мен заманауи теориялары. Әлеуметтік терапияны клиенттердің әртүрлі топтарына қолдану. Әлеуметтік-терапевтік құралдарды пайдалана отырып, әлеуметтік қызметкердің жұмысын ұйымдастыру. Әлеуметтік сферадағы әлеуметтік терапия. Кәсіби өзінше анықтау. Әлеуметтік терапияның әртүрлі түрлерін дамытудың тәжірибелік сұрақтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік әлсіз топтармен жұмыстағы клиникалық араласу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – әлеуметтік жұмыс магистранттарында теоретикалық білімді, сонымен қатар, әлеуметтік-мүмкіндігі шектеулі топтарды қорғаудағы клиникалық жұмыс қабілеттері мен тәжірибелік дағдыларын, сонымен қатар, халықтың денсаулығын сақтаудағы кәсіби дағдыларын қалыптастыру. Пәнді игеру нәтижесінде магистрант мынадай мүмкіндіктерге ие болады: 1. Әлеуметтік-мүмкіндігі шектеулі топтармен жұмыстағы клиникалық араласудың ерекшеліктерін игеру; 2. Заманауи Қазақстандағы медико-әлеуметтік жұмыстың нормативті құқықтық базасын сипаттай алу; 3. Нарықтық қатынастарға өту жағдайларындағы еңбек және жұмыспен қамту саласының әлеуметтік-мүмкіндігі шектеулі топтарының жағдайын талдау; 4. Денсаулығы бұзылған және денсаулығына қауіп төнген адамдардың әлеуметтік және медициналық мәселелерін бағалау; 5. Медико-әлеуметтік көмек көрсету барысында клиентер мен олардың отбасы мүшелерінің клиникалық мәселелерінің диагностикалық қабілеттерін өңдеу. Бұл курс магистранттарда әлеуметтік-мүмкіндігі шектеулі топтармен жұмыс барысында психологиялық араласудың әртүрлі түрлері жайлы (психологиялық кеңес беру, психотерапия, психоәлеуметтік реабилитация) білімді қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқыту барысында келесі аспекттер қарастырылады: Клиникалық психологияның пәні, құрылымы. Анықтамалар, негізгі жағдайлар. Клиникалық психологияның психологиялық және әлеуметтік ғылымдар жүйесіндегі орны. Әлеуметтік қызметкер-диагностиктің этикалық принциптері. Клиникалық психологиядағы зерттеу әдістері. Клиникалық сұхбаттасу (құрылымы мен принциптері). Тұлға бұзылыстары. Тұлға акцентуациялары. Психопатиялар. Түрлері. Пайда болу ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Халықаралық стандарттарына сәйкес шетел тілініңдегі коммуникативтік құзыреттілікті арттыру және осы біліктілікті болашақ магистраннтың мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми қызметінде байланыс құралы ретінде пайдалануға үйрету. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - жаңа іс-шараларға қатысу және жаңа ақпараттарды өз білім жүйесіне енгізе білу; - шетел тілінің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық құрамын және функционалдық жұмыс істеу принциптерін түсіне білу; - өз бетінше жаңа біліктері мен дағдыларды үйрену және өмірде қолдана білу; - кәсіби білімді алу барысында шетел тілін тиімді қолдана білу; - нақты функцияларды орындау үшін шетел тіліндегі ауызша және жазбаша біліктіліктерді қолдана білу; - пікірталаста өз ойларын жеткізе білу және өз көзқарасын шетел тілінде дәлелді түрде қорғай білу. «Шетел тілі (кәсіби)» пәнінің осы оқу жоспары еңбек нарығында бәсекелесуге қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлауға арналған, себебі шет тілі арқылы болашақ магистр академиялық білімге, жаңа технологияларға және заманауи ақпаратқа қол жеткізеді және сол арқылы табысты кәсіби және ғылыми қызметтің құралы болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік жұмыстағы интервьюирования
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – психоәлеуметтік, құрылымдық және кешенді бағдарланған әлеуметтік жұмыс, медициналық және әлеуметтік көмек саласындағы сұхбат жүргізу әдістері арқылы проблемаларды анықтауға, талдауға мүмкіндік беретін зерттеу дағдыларын қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант қабілетті болады: 1. Мәселелерді шешуде көмек көрсету үшін клиенттермен жеке жұмыс істеу дағдыларын дамыту; 2. Әлеуметтiк сферадағы зерттеулер саласында теориялық білімдерін, нақты практикаға бағдарланған зерттеулер жүргізу дағдыларын көрсету; 3. Мемлекеттік бағдарламалар, салалық саясат, корпоративтік бағдарламалар, сондай-ақ, коммерциялық емес сектордың түрлі жобаларында қолданбалы әлеуметтануға, сұхбат құралдарына негізделген ақпараттарды жинау әдістерін топтастыру; 4. Әлеуметтік өзгерістердің болуына әсер ететін бағдарламаларды сұхбатты қолдана отырып бағалай алу; 5. Сұхбат әдісін қолдана отырып, ғылыми зерттеу жүргізудің әдістемелік негіздерінің ерекшеліктерін қолдану. Cұхбатты қолдана отырып, халықтың түрлі топтарымен әлеуметтік жұмыс барысында зерттеу процесінің ерекшеліктері. Cұхбат әдіснамасын қолдану арқылы әлеуметтік құбылыстарды зерттеудің заманауи тәсілдері. Мотивациялық сұхбат. Мотивациялық сұхбаттасу әдістері. Жасай алуы тиіс: интервью нәтижесінде алынған әлеуметтік ақпараттарды талд

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік жұмыстағы медиация мен қақтығыстану
    Несиелер: 5

    КПәннің мазмұны – магистранттарда медиация туралы, әлеуметтік қызмет көрсету саласында жанжалды жағдайларды конструктивті шешу үшін медиация процедураларын жүзеге асыруда, әлеуметтік әріптестікті дамытуда тәжірибелік қабілеттері мен дағдыларын қалыптастыру. Оқу курсын аяқтағаннан кейін магистрант қабілетті болады: 1. Алынған ақпаратты талдау, жанжалдасушы тараптардың қызығушылықтары мен позицияларын айқындау; 2. Қақтығыста делдалдық технологияларды, олардың әлеуметтік-психологиялық қамтамасыз етілуін өңдеу; 3. Жергілікті социумның қақтығыстарына және олардағы әлеуметтік қысымдылыққа мониторинг жүргізе алу; 4. Ұйымдағы қақтығысты шешу үшін медиация процедураларын қолдануда білімдер мен қабілеттерді көрсете алу; 5. Қақтығыссыз кеңістікті құрылымдау және ұйымдастырушылық жүйеде жанжалсыз әлеуметтік өзара әрекетті ұйымдастыра алу. Курс бүгінгі күні бар қақтығыс теориясына қарастыруға, қақтығысты мәдени-тарихи феномен ретінде біртұтас түсінік алуға және оны әлеуметтік жұмыста қолдану мүмкіндіктеріне, медиация процедураларымен таныстыруға, сонымен бірге, қақтығыспен психотехникалық жұмыстың негізгі формаларымен танысуға және оны әлеуметтік жұмыста қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қоғамның жаһандануы жағдайында Қазақстандағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және білім алушының жоспарлау қабілетін қалыптастыру; зерттеу жүргізуде тәжірибелік-эксперименталды жұмысты жобалау. Курсты оқу барысында магистранттердің төмендегідей қабілеттерін қалыптастыру: - педагогикалық зерттеудің логикасы мен құрылымын, ҒЗЖ жүргізу және педагогикалық зерттеуді жоспарлау кезінде педагогикалық зерттеудің әдіснамалық аппаратын сипаттау; - кәсіби қызметте ғылыми қызметтің жалпы технологияларын және ғылыми-педагогикалық зерттеулер жүргізу әдістерін таңдау және қолдану; - ғылыми-зерттеу жұмысын жобалау; - Қазақстанның индустриалды-инновациялық даму бағдарламасын жүзеге асыру және ғылымның дамуы жағдайында магистранттың ғылыми-зерттеу және әдіснамалық мәдениетін меңгеру; - мемлекеттік және халықаралық деңгейдегі ғылым мен білім беру саласындағы әлеуметтік-гуманитарлық жобалар мен бағдарламалардың сараптамасын жүзеге асыру; - ғылым мен ғылыми зерттеулерді дамытудың халықаралық және ұлттық тәжірибесін бағалау. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: • Пән жаһандану шарттарына сай Қазақстанда ғылыми зерттеу жұмыстарын жоспарлау мен жүргізу; • жоғары оқу орынында зерттеулердің тарихын, заманауи қоғамдағы ғылымның рөлін, қазіргі Қазақстан Республикасындағы ғылымның; • ҚР-да негізгі және бейіндік бағыттағы педагогикалық зерттеу; • ғылыми зерттеудің негізгі әдісі мен әдіснамасын, педагогикалық зерттеудің логикалық құрылымын, ҒЗЖ жүргізу барысындағы ғылыми аппарат пен педагогикалық зерттеуді жоспарлау бағыттарын.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Халықтың әл-ауқаты және оны өлшеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – халықтың әл-ауқаты мен оның элементтерінің құрыымын зерттеу, халықтың әл-ауқатын бағалаудағы әдістемелік амалдарды салыстырмалы талдау. Магистрант халықтың әл-ауқатын қалыптастыру факторларын және оны мемлекеттің реттеу ерекшеліктерін талдау, бағалау қабілетін меңгереді, халықтың әл-ауқаты және өмір сапасын бағалау саласында тұжырымдамалық идеялар мен түрлі аспектілерді өз бетінше ұғынып талдай алады. Оқу курсын аяқтағаннан кейін магистрант қабілетті болады: 1. Инновациялық әлеуметтік технологияларды өмірлік іс-әрекеттің әртүрлі салаларында халықтың әртүрлі топтарын әлеуметтік қорғау, әлеуметтік қамтамасыз ету және көмек көрсету міндеттерін шешу үшін қолдану; 2. Мемлекеттің, бизнестің және қоғамдық ұйымдардың ресурстарын сыни бағалау, халықтың әлеуметтік әл-ауқатын көтеру мақсатында әлеуметтік мәселелерді шешу үшін әртүрлі ұйымдардың іс-әрекеттерін координациялауды жақсарту; 3. Әлеуметтік теңсіздікті азайту және әлеуметтік әділеттілік принципін қамтамасыз ету мүмкіндік беретін, халықтың әлеуметтік-экономикалық жағдайын жақсартуға бағытталған мақсатты бағдарламалардың әдеуметтік индикаторларын талдау және өңдеу; 4. Өмірлік іс-әрекеттері бірдей емес әртүрлі әлеуметтік субъектілердің өмір сапасын және әл-ауқатын өлшеудің қазіргі заманғы әдістерін қолдану; 5. Қазіргі әлеуметтік саясат экспертизаға жүргізу және қазіргі шынайылық жағдайына бағытталу. Бұл пән халықтың өмір сүру деңгейі мен сапасының теориялық-әдістемелік негіздерін, халықтың өмір сүру деңгейі мен сапасы бойынша қоғамның әлеуметтік құрылымын, өмір сапасын көтерудің инновациялық векторын, халықтың тұрмыс жағдайын көтеру үшін жағдай құру, өмір сапасы мен деңгейінің төмендеуінің негізгі салдары мен факторларын және параметрлерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру, жоғары мектеп дидактикасы, тәрбие теориясы және білім беру менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде ЖОО мен колледждердегі педагогикалық іс-әрекет қабілетін, педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - әлемдік білім беру кеңістігін және Болон үдерісін білім беруді дамытудың қазіргі заманғы стратегиясы ретінде сипаттау; - тұтас педагогикалық процесс теориясы тұрғысынан оқу-тәрбие жағдайларын талдау және бағалау (жағдайларды кешенді, жүйелі талдау); - білім беру заңдылықтары мен принциптеріне сәйкес тұтас педагогикалық процесті жобалау; -  байланыс арқылы оқыту процесінің даму динамикасын және оның компоненттерінің тәуелділігін түсіндіру: жүйелік көзқарас тұрғысынан; критериалды бағалау тұрғысынан; оқыту нәтижелеріне қол жеткізу; - әдіснамалық тұғырлар (іс-әрекеттік, тұлғалық-бағдарлы, құзыреттілік, кредиттік жүйе және т.б.) негізінде оқыту процесін динамикалық жүйе ретінде құру; - оқытудың кредиттік жүйесі негізінде оқытудың әр түрлі стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып, дәріс, семинар, практикалық, зертханалық сабақтарды жобалау. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: педагогикалық ғылым және оның адам туралы ғылым жүйесіндегі орны; жоғары білім берудің заманауи парадигмасы, білім беруді дамытудың мегатенденциясы және Болон процесі; Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы; жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігі; жоғары мектептегі оқыту теориясы (дидактика); жоғары білім беру мазмұны; білім берудің TLA-стратегиясын жобалау, оқытуды ұйымдастырудың дәстүрлі және инновациялық әдістері мен формаларын қолдану, Жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары, Кредиттік технология жағдайында магистранттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру; оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру технологиясы; жоғары мектептің ғылыми қызметінің теориясы. СҒЗЖ; жоғары білім беру жүйесіндегі куратор-эдвайзердің қызметі; білім берудегі менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: магистранттардың бойында рационалды-теоретикалық ойлаудағы негізгі дүниетанымдық және әдістемелік мәселелерді құраушы ғылыми білімнің ерекше түрі ретіндегі заманауи ғылым философиясы туралы терең түсінік қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - әлеуметтік институт пен әрекеттің, білімнің ерекше түрі ретіндегі ғылымның ерекшеліктерін анықтау; - ғылым дамуының заңдылықтары мен ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізудің стратегиясы мен әдістері туралы пікір-таластар мен негізгі мәселелерді жүйелеу; - зерттеу тақырыбына неғұрлым қатысы бар зерттеу әдістерін және стратегияларын таңдап, оларды кәсіби қызметте ұстану; - заманауи ғылыми жетістіктерді сыни бағалауға ие болып; - пәнаралық іздеудің ең тиімді стратегияларын таңдауға бағытталу; - ғылымды дамытудағы қазіргі кезеңнің өзекті мәселелеріне қатысты өзінің этикалық позициясын қалыптастыру және оны сауатты түрде пікір-таласта дәлелдей алу. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Ғылымның тарихы және философиясының пәні, Ғылымның көзқарастық негіздемелері, Ғылымның қызметтері, Ғылымның пайда болуы және қалыптасуы. Ежелгі дүниедегі, Орта ғасырдағы және Қайта Өркендеу дәуіріндегі ғылым, Жаңаеуропалық ғылым – ғылымның дамуының классикалық кезеңі, Ғылымның дамуының классикалық емес және постклассикалық емес кезеңінің негізгі концепциялары және бағыттары, Ғылыми танымның құрылымы мен деңгейлері, Ғылымның мамандық ретінде қалыптасуы. Ғылымның идеалдары мен нормалары, Ғылымның философиялық негіздемелері және дүниенің ғылыми бейнесі, Ғылыми дәстүрлер және ғылыми революциялар, Жаратылыстану ғылымдары мен техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Әлеуметтік және гумантарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Қазіргі заманғы жаһандық өркениет дамуының философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік жұмыстағы әлеуметтік серіктестік пен сұхбат
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – Қазақстан Республикасындағы әлеуметтік әріптестіктің институттандыру саласындағы білімді генерациялау, негізгі білімнің мәні мен әлеуметтік әріптестік тенденцияларының дамуы. Пәнді оқу нәтижесінде магистр қабілетті болады: - әлеуметтік әріптестік мазмұнын мен мәнін өзара байланысты қызметінің жүйесі ретінде анықтау, қазіргі заманғы қоғам мен халықтың жұмыс істеуі өткір мәселелердің объектісіне айналады; - Қазақстандағы әлеуметтік әріптестік даму тенденцияларын сыни тұрғыдан бағалау және қолданыстағы заңнама шеңберінде әлеуметтік әріптестік тетіктерін іске асыруға; формулировать проблемы, задачи и специфику бизнеса, профсоюза в социальном партнерстве; –мәселелерді тұжырымдау, бизнестің ерекшелігі мен міндеттерін, әлеуметтік әріптестік кәсіподағына; - тиімді ұйымдастыру принциптерін интерпретациялау және мемлекеттік басқару органдарының жұмыс істеуін, ұйымдық-басқарушылық және әкімшілік жұмыс саласындағы әлеуметтік саясат, халықты әлеуметтік қорғау әдістерін жүргізу; - мақсатты бағдарламаның мазмұнын құрайтын әлеуметтік серіктестік тәсілі ретінде тиімді міндеттерді шешу практикасын мен әлеуметтік жұмысты талдау Пән теориялық негіздері мен алғышарттарының қалыптасуы мен байланысты әлеуметтік серіктестікті дамыту, модельдер мен субъектілері әлеуметтік серіктестіктің рөлі, әлеуметтік жауапты бизнестің әлеуметтік серіктестік мәнмәтінінде және әріптес тәжірибелер саласында, әлеуметтік қатынастар аясында пайдаланылатын мәселелерді қарайды. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілері қаралатын болады: Әлеуметтік серіктестіктің мәні мен мазмұны. Әлеуметтік әріптестікті институттандыру. Әлеуметтік әріптестіктегі халықаралық тәжірибе. Қазақстандағы әлеуметтік әріптестіктің қалыптасу ерекшеліктері. Қазақстандағы әлеуметтік әріптестіктің нормативтік базасы. Бизнестің рөлі, ҮЕҰ мен мемлекеттің қалыптасуы мен дамуындағы әлеуметтік әріптестік.ҮЕҰ-ның Қазақстандағы батыс елдерінің дамуындағы донорлық қызмет. Қазіргі қазақстан қоғамындағы ҮЕҰ: даму үрдістері мен перспективалары. Кәсіподақтар субъектісі ретіндегі әлеуметтік серіктестік. Кәсіподақтардың демократияны және қоғамның тұрақтылығын нығайтуға әсері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік жұмыстың теориясы мен әдіснамасы өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - әлеуметтік жұмыс әдіснамасының проблемалық мәселелерін шешудің өзектілігін анықтау, сонымен қатар әлеуметтік жұмыс теориясы мен әдіснамасы туралы ғылымды және тәжірибені, білім беру саласын және адамның мұқтаждықтарын қанағаттандыру және қоғамдағы әлеуметтік өзгерістерді қамтамасыз етуге бағытталған практикалық қызмет ретінде жүйелеуді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистр қабілетті болады: - Ғылыми сала аясында қоғамның түрлі салаларында әлеуметтік мәселелерді талдау үшін эксперименталды әдістерді қолдану; - әлеуметтік жұмыс теориясы мен практикасының өзара әрекеттестігі мен келісілуінің маңызды мәселелерін сипаттайды, ғылыми жобаның теориялық мәселелерін шешеді; - Қазақстандағы және шетелдегі әлеуметтік жұмыстың дамуындағы негізгі үрдістерді ерекшелендіреді; - мамандардың іс-әрекеттеріне әсер ететін әлеуметтік жұмыстың негізгі әдіснамалық тәсілдерін жіктеу; - жоғары мектептегі әлеуметтік жұмыс теориясы мен әдістемесін оқытудың дәстүрлі және инновациялық әдістерін және технологияларын көрсетеді; - эмпирикалық зерттеулер нәтижелерін талдау және түсіндіруде теориялық конструкцияларды қолдануға, ұсыныстарды, араласу бағдарламаларын әзірлеуге және жаңа білімді дамытуға үлес қосуға, әлеуметтік зерттеу жобаларын сараптауға; - жазбаша және ауызша түрде өздерінің көзқарастарын талқылайды, жарияланымдарды, презентацияларды дайындайды, ұсынылған жұмысты талқылайды және қорғайды. Курс әлеуметтік жұмыс аясындағы ғылыми бағытқа шолуды, әлеуметтік жұмыста теория мен әдістемені талдаудағы компаративистік амалды, әлеуметтік теорияларды тәжірибеде қолдануды мазмұндайды. Пәнді оқыған кезде келесі аспектілер қарастырылады: Әлеуметтік жұмыс теориясын құру. Әлеуметтік жұмыс теориясының практикалық маңызы. Практикалық әлеуметтік жұмыс теориясының сұрақтарын талқылау. Психодинамикалық перспективалар. Дағдарысқа қарсы араласу үлгісі және тапсырмаға негізделген модель. Когнитивті-мінез-құлық теориялары. Жүйеге бағдарланған және экологиялық перспективалар. Әлеуметтік психология және әлеуметтік құрылыс. Гуманистік, экзистенттік және рухани перспектива. Әлеуметтік даму және микро әлеуметтік ортаны дамыту. Радикалды көзқарастардан бастап сын тұрғысынан келешекке дейін. Феминисттік перспективалар. Кемсітушілікке қарсы және этномәдени көзқарастар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік реабилитология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – әлеуметтік жұмыс бойынша болашақ магистрлерде халықтың әртүрлі категорияларымен реабилитациялық жұмыстың негізгі теориялық және тәжірибелік аспектілері туралы толық түсінікті қалыптастыру, сонымен бірге, әлеуметтік қызметтерде, мекемелерде және халықты әлеуметтік оңалту ұйымдарында әлеуметтік жұмыстың технологияларын сыни бағалау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсын аяқтағаннан кейін магистрант қабілетті болады: - әлеуметтік реабилитацияны қажет ететін қоғамдық топтар немесе жеке тұлғалар мәселелерін шешуге бағытталған ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді бағдарламаларды өңдей алу; - клиентті ұйым, аймақ деңгейінде реабилитациялау қажеттілігімен туындайтын ситуацияларды шешу үшін басқарушылық іс-шараларды жүзеге асыру; - әлеуметтік қызмет және ұйым жүйесі жағдайында әлеуметтік реабилитацияның теориялық және тәжірибелік ерекшеліктерін интерпретациялау; - халықтың әртүрлі топтарын әлеуметтік реабилитациялаудың жеке жоспарын құру және жүргізу; - әртүрлі ведомствалар (денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қорғау) мекемелерінде әлеуметтік- реабилитациялық іс-шараларды ұйымдастыру. Курс әртүрлі әлеуметтік топтарды әлеуметтік оңалту бойынша тәжірибелік іс-әрекетті және теориялық негіздерді, адам құқығын қорғау механизмдерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Геронтологиялық көмекті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – қарт адамдарға әлеуметтік көмек саласындағы әлеуметтік жұмыстың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру, сондай-ақ қарттар мен қарттарға геронтологиялық көмек көрсетудің негізгі аспектілерін білу. Пәнді игеру нәтижесінде магистрант мынадай мүмкіндіктерге ие болады: 1. Демографиялық ахуалды (жас құрамын, санының арақатынасын, өмір сүру ұзақтығын, өлім-жітімді, құнарлылықты), денсаулық жағдайын, қартаю үрдістерін және себептерін (жалпы денсаулық сақтау, медициналық көмек көрсету деңгейі) ескере отырып, егде жастағы топтардың азаматтарының әлеуметтік мәртебесін талдау, әлеуметтік қызметтердің қажеттіліктерін анықтау, көмек және дене белсенділігін төмендету) және басқа да өлшемдер жасау; 2. Әлеуметтік геронтология мен гериатрияның ғылыми әзірлемелерін ескере отырып, оларды тәжірибеге енгізу бойынша жұмысты ұйымдастыруды ескере отырып, жасөспірімдердің әлеуметтік қызметтеріне арналған әлеуметтік қызметтер технологиясын жасау; 3. Қарттар мен қарттардың сапасын, стилін және өмір сүру сапасын жақсарту үшін бағдарламаларды және әлеуметтік жобаларды әзірлеу кезінде алынған білімдерді қолдану; 4. Әлеуметтік қорғауға мұқтаж қарттар мен қарттарға медициналық және әлеуметтік көмек көрсетудің әдістерін және әдістерін қолдану; 5. Өмір сүру сапасын қамтамасыз ету үшін қарттар мен қарттардың әлеуметтік терапия әдістерін қолдануға; кәрілік клиенттердің мәселелерін кешенді шешу бойынша медицина қызметкерлерімен өзара әрекет ету дағдысы. Пән егде жастағы топтарға әлеуметтік қызме көрсету технологияларын және қарт адамдардың экономикалық дербес болуын жоғарылататын бағдарламаларды өңдеу мен жүзеге асыру, қоғамға, қарттарды отбасына олардың тәжірибесін қолдана отырып интеграциялау арқылы өз-өзін жүзеге асыруды қамтамасыз етуді қарастырады. «Геронтологиялық көмекті ұйымдастыру» келесі бөлімдерді қамтиды: гериатриялық және геронтологиялық көмекті ұйымдастырудың әлеуметтік аспектілері; геронтологиялық орталықтардағы әлеуметтік-психологиялық көмек түрлері; егде және қарт адамдар үшін психотерапия амалдары; геронтологиялық сауықтыру көмектерін ұйымдасытыру формалары (дене шынықтыру, тамақтану бағдарламалары, психологиялық коррекция)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Күйзелістік жағдайдағы диагностика мен түзету әдісі
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны – магистранттардың психиатрия мен психотерапия негізін, халықтың психикалық денсаулығының әлеуметтік аспектілерін, тәжірибелік денсаулық сақтаудағы психикалық денсаулық қызметтер жұмысын ұйымдастыруды зерттеуді, сонымен бірге өзіндік психикалық денсаулықты, өзін-өзі ұстау, эмпатиялық қабілеттерді өздігінше реттеуді енгізетін кешенді білімді қалыптастыру. Оқу курсын аяқтағаннан кейін магистрант қабілетті болады: 1. Психиатриялық көмек көрсетудің құқықтық негізін талдау; 2. Психиатриялық қызметтерді ұйымдастыру мүмкіндіктерін көрсету; 3. Жиі кездесетін психикалық бұзылыстардың негізгі көрінісін анықтау; 4. Психикалық аурулардың әлеуметтік салдарын бөліп көрсете алу және психикалық аурулары бар адамдарды емдеу мен оңалтудың принциптік амалдарын өңдеу; 5. Психикалық денсаулығы бұзылған науқастардың медико-әлеуметтік және психо-әлеуметтік мәселелерін қалыптастыру. Курс медицинадағы реабилитациялық амалдарды, психотерапияның құрылымдық компоненттері мен оның кезеңдері мен фазаларын, техникалары мен әдістерін шолуды қамтиды. Курстың пәні болып медико-әлеуметтік көмектің мәні, пациенттердің әлеуметтік бейімделуін жақсартуға бағытталған жеке және топтық жұмыс, пациенттердің әлеуметтік-құқықтық қорғау бойынша негізгі технологиялар мен амалдар табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлеуметтік қызметтің әлеуметтік тапсырысы мен жүйесін құру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - әлеуметтік тапсырыс туралы білімді жүйелеу мен әлеуметтік қызметтер, әлеуметтік жұмыс саласы ретінде танымдық және практикалық қызмет жүйелерін әзірлеуге, халықты әлеуметтік қорғау қамтамасыз етуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде магистр қабілетті болады: - әлеуметтік қызметтердің сапасын бағалаудағы әдіснамалық тәсілдердің мазмұны негіздеуге; - мемлекеттік сектор, сондай-ақ мемлекеттік емес сектор ретінде ұсынылған әлеуметтік қызмет пен әлеуметтік тапсырыстар жүйесін дифференциалдауға; - әлеуметтік қызметтер сапасына сараптамалық қорытынды жасау; - әлеуметтік реформалардың тиімділігін сыни тұрғыдан бағалай білу, нәтижелерін ескере отырып оларды түзету, әлеуметтік жұмыс практикасын сапалы шешу тәсілі ретінде жүзеге асыру; - әлеуметтік квалиметрия әдістерін әлеуметтік-жобалық қызмет процесінде пайдалану; - мәселелерді шешу кезінде бірегей тәсілдерді қолдану, әлеуметтік саясат және әлеуметтік қызметтер саласында сараптамалық қорытынды жасау, ақпараттарды құрылымдай отырып әр түрлі әдістері пайдалану. Бұл пән әлеуметтік тапсырыс пен әлеуметтік қызмет көрсетудің жүйелік принциптерін түсінумен байланысты, әлеуметтік тапсырыстарды заңнамалық реттеумен, Үкіметтік емес ұйымдардың әлеуметтік тапсырыстарын іске асырумен, мемлекет рөлімен, әлеуметік бағдарламалардың қалыптасуымен және оларды Қазақстан мен шетелде құқықтық қамсыздандырумен байланысты мәселелерді қарастырады. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылатын болады: Әлеуметтік тапсырысты зерттеудің методологиялық негіздері . Қазақстан тарихы және ҚР әлеуметтік тапсырыстың даму кезеңдері. Әлеуметтік бағдарламалар қалыптастыру және оларды құқықтық қамтамасыз ету. Ұйымдардың түрлеріне әлеуметтік салада қызметтерін ұсыну. Шетелдік тәжірибеде әлеуметтік қызметтерді ұйымдастыру. Коммерциялық емес ұйымдарға қызметтерді ұйымдастыру. Коммерциялық емес ұйымдардың түрлері. Мемлекеттік емес, коммерциялық емес ұйымдардың әлеуметтік саладағы рөлі. Экономикалық қызмет пен коммерциялық емес ұйымдардың ерекшеліктері. Мемлекет пен Азаматтық сектор ұйымдарының өзара іс-қимыл нысаны.Коммерциялық емес ұйымдарға әлеуметтік қызметтер аясындағы мемлекет саясатының қарым қатынасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Медициналық және әлеуметтік сақтандыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - әлеуметтік және медициналық сақтандыруды қамтамасыз етудің теориясы, әдістемесі мен механизмі туралы ұсыныстарды қалыптастыру болып табылады, ол болашақ әлеуметтік жұмысшылардың халықты әлеуметтік қорғау жүйесінің тиісті ұйымдарында әлеуметтік қорғау және қорғау бойынша жұмыс істеуіне мүмкіндік береді. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант қабілетті болады: 1. Халықты әлеуметтік қорғаудың мемлекеттік жүйесінде әлеуметтік сақтандыруды бағалау; 2. ә әлеуметтік және медициналық сақтандыру жүйесінің принциптерін өзара салыстыру; - әлеуметтік қамсыздандыруды басқарудың заманауи әдістерін енгізу; - әлеуметтік және медициналық сақтандырудың ғылыми әдістерін және жүйелерін қалыптастыру; - әлеуметтік және медициналық сақтандыру субъектілерінің құқықтық мәртебесін, олардың құқықтары мен міндеттерін негіздеу; - әлеуметтік сақтандыру мәселелерін дұрыс шешу үшін қажетті процедуралық және басқа да құжаттармен жұмыс жүргізу. Курс магистранттың әлеуметтік сақтандырудың теориясы мен тәжірибесін ұйымның персоналдарын басқару жүйесінің элементі ретінде шығармашылық және өздігінше игеру мүмкіндігін қарастырады. Ұсынылатын курс медициналық және әлеуметтік сақтандырудың негізгі қызметтері мен әдістерін, халықтың өнуі үшін әлеуметтік қауіптерден, дағдарыстардың әсерінен қорғау үшін қаржылық құралдарды қалыптастыру механизмін қарастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ақпараттарды өңдеудің статистикалық әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны – магистранттарда мәліметтердің электронды ауқымын талдаулық өңдеудің қазіргі заманғы әдістерін қолдану үшін теориялық білімдерді, тәжірибелік қабілеттер мен дағдыларды қалыптастыру; әлеуметтік саладағы мәліметтерді кәсіби кешенді өңдеу қабілеттерін дамыту, сонымен бірге, математикалық әдістерді қолдану және ақпараттық технологияларды жүзеге асыруды қамтамасыз ету саласындағы құзыреттіліктерді игеру. Оқу курсын аяқтағаннан кейін магистрант қабілетті болады: 1. Қолданбалы міндеттерді шешуде ақпараттарды статистикалық өңдеудің типтік міндеттерін құрылымдау; 2. Кәсіби іс-әрекет объектілерін зерттеу үшін статистикалық әдістер мен инструменталды құралдарды қолдану; 3. Ақпараттарды статистикалық талдау мен кездейсоқ процестерді болжау әдістерін білетіндігін көрсете білу; 4. Алғашқы, дисперсиялық, корреляциялық, факторлық, дискриминатты, кластерлік және реггессионды талдау интерпретациялау; 5. Ақпараттарды статистикалық өңдеу міндеттерін шешуде статистикалық пакетін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Курс магистранттарда математикалық статистика аппараттарымен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға, ақпараттарды өңдеудің статистикалық әдістерін және оларды тәжірибеде қолдану жағдайлары туралы түсінікті алуға, статистикалық мәліметтерді өңдеудің қазіргі заманғы аппараттарын тәжірибелік кәсіби іс-әрекетте бұдан ары қолдануды игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Паллиативтік көмек
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – магистранттарда паллиативті көмек жайлы заманауи түсініктердің теоретикалық негіздерін қабылдау үшін жүйелік компетенция жайлы білімді қалыптастыру. Пәнді игеру нәтижесінде магистрант мынадай мүмкіндіктерге ие болады: 1. Паллиативті көмекке мұқтаж пациенттердің өмір сапасын төмендететін этиологияны, патогенезді, пайда болу принциптері мен оның факторларын емдеуді сипаттай алу; 2. Паллиативті көмек саласындағы медбикенің клиникалық ойлауы мен рационалды қызметінің әдіснамалық және тәсілдік негізін қалыптастыру; 3. Онкологиялық ауыратындарға көрсетілетін паллиативті көмектің әртүрлі түрлерінің көрсеткіштеріне білімді қолдану; 4. Мәселенің қиындауын ескере отырып, қатерлі жаңа пайда болулардың әртүрлі формаларымен ауыратындарға паллиативті көмек көрсету тәртібін қолдана алу; 5. Паллиативті көмекке мұқтаж пациенттердің күтіміне байланысты іс-шаралар өткізуді ұйымдастыру. Бұл курс магистранттарды паллиативті көмектің заманауи тұжырымдамалары мен негізгі түсініктерімен таныстыруға бағытталған. Пәнді оқыту барысында келесі аспекттер қарастырылады: Паллиативті көмектің мақсаты мен міндеттері. Қазақстандағы онкологиямен ауыратындарға паллиативті көмекті ұйымдастыру. Созылмалы ақ синдром терапиясының принциптері. Онкологиямен ауыратындарға паллиативті көмек көрсетудің деонтологиялық және құқықтық аспектілері. Тыныс жолдарында қиындығы бар онкологиямен ауыратындарға паллиативті көмек. Сүйек-бұлшықет жүйесінің кемістігі бар онкологиямен ауыратындарға паллиативті көмек. Жамбас қызметі бұзылған онкологиямен ауыратындарға паллиативті көмек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON6

    Медициналық-әлеуметтік көмек көрсету және клиенттің жағдайын өзгерту процесінде мемлекеттік және мемлекеттік емес әлеуметтік қызметтермен және институттармен өзара іс-қимылды ұйымдастыру

  • Код ON9

    Ғылыми зерттеудің принциптері мен заманауи әдістерін талдау, оларды өз зерттеулерінің міндеттеріне сүйене отырып түрлендіру

  • Код ON4

    Әлеуметтік-медициналық мәселелерді шешуге бағытталған ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді әлеуметтік бағдарламаларды іске асыру стратегиясы мен тактикасын әзірлеу

  • Код ON8

    Денсаулық сақтау мекемелерінің жұмысын басқару және бақылау, олардың жұмысына әлеуметтік-медициналық технологияларды енгізу нәтижелерін негіздеу, адамдардың қажеттіліктері мен мүдделеріне сәйкес әлеуметтік денсаулықты оңалту

  • Код ON1

    Клиентпен сұхбат, әңгімелесу әдістемесін пайдалана отырып, трансдисциплинарлық әдістемелер мен жобалар, олардың бағдарламалары мен құралдары негізінде денсаулық сақтау саласындағы практикалық-бағытталған әлеуметтік жұмыста зерттеулер жүргізу

  • Код ON3

    Халықтың әлеуметтік осал топтарына қатысты әзірленген жеке инструметария негізінде клиникалық араласу, диагностика, оңалту бағдарламаларын әзірлеу және енгізу

  • Код ON7

    Қазіргі заманғы әлеуметтік әріптестікті іске асыру және қағидаттары мен технологиялары және мемлекеттің, бизнес пен қоғамдық ұйымдардың ресурстарын тарту негізінде әлеуметтік әл-ауқат мәселелерін шешу

  • Код ON10

    Білім беру мекемесі шеңберінде білім беру және тәрбие бағдарламаларын, жобаларды әзірлеу және практикалық ғылыми-зерттеулік және психологиялық-педагогикалық қызметке дайын болу

  • Код ON12

    Әлеуметтік жұмыс саласындағы оқу пәндері бойынша әдістемелік ұсыныстарды әзірлеу және мультимедиялық және инновациялық технологияларды пайдалана отырып, теориялық және практикалық сабақтар өткізу

  • Код ON5

    Халықаралық стандарттарды, декларацияларды, нормативтік және өзге де құжаттарды пайдалана отырып, клиенттермен медициналық-әлеуметтік жұмыс жүргізу мәселелері бойынша шешімдер қабылдау

  • Код ON11

    Әлеуметтік жұмыс теориясының және практикасының іргелі немесе қолданбалы зерттеулерінің міндеттеріне қатысты әлеуметтік ғылымның қазіргі теориясы, әдіснамасы және әдістерінің бағыттарын негіздеу

  • Код ON2

    Клиенттердің өмірлік қиын жағдайлардан шығуы үшін қарым-қатынастық жұмыстарды үйлестіру негізінде медициналық-әлеуметтік жұмыста консультациялық және алдын алу іс-шараларын жүзеге асыру

Top