Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01610 Тарих в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Тарихты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тарихты оқыту әдістемесі мен оқыту тәсілдерін, ТЖҚ-ны және компьютерлік технологияның мүмкіндіктерін анықтайды. Мектеп тарихын оқытудың интерактивті, инновациялық әдістерін және технологияларын қолдану арқылы тарихты зерттеудің формаларын қолданады. Оқу және көрнекі материалдарды пайдалану және дағдылар мен қабілеттер, оқытудың техникалық құралдарын пайдалану.

  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 3

    Экологияның басқа ғылымдармен, биосфераның мәні мен оның орнықтылығын, жасыл экономиканы және орнықты дамуды анықтайды. Қоршаған ортаға қауіпсіз адамның өзара әрекеттесуінің негіздерін және қауіпті және өте қауіпті жағдайларда теріс факторларды қорғауды ашады. Жеке қорғану құралдарын қолдануға, зардап шеккендерге алғашқы көмек көрсетуге мүмкіндік береді

  • Мұражайтану
    Несиелер: 5

    Мұражай дереккөздерін зерттеудің негізі түрлері әртүрлі құжаттар мен көздерді сыни зерттеу және талдау арқылы мұражайдың түрлі білімдерін алу және қосу болып табылады. Мұражай көздерін зерттеудің негізгі принциптері. Зерттеушінің мұражай қорлары мен экспонаттары бар жұмысының кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Археологияның жана әдістері
    Несиелер: 4

    Соңғы онжылдықтарда археологиялық ескерткіштер мен заттарды іздеу үшін табиғи-ғылыми іздеу әдістеріне көбірек жүгінді. Жерден көрінбейтін көптеген ескерткіштер биіктіктен көрінеді, бұл әуе және ғарыштық суреттерді қолдануға мүмкіндік береді. Табиғи іздеудің басқа әдістерінде геомагниттік барлау және электрлік барлау басым.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстанның Ежелгі және ортағасырлық тарихы
    Несиелер: 4

    Ежелгі дәуірден түркі кезеңіне дейінгі Қазақстан аумағындағы тарихи үрдістің негізгі кезеңдері мен ерекшеліктері туралы толық түсінік қалыптастыру. Қазақстан аумағында түркі тайпаларының трансформациясы мен өзара әрекеттестігін зерттеуге бағытталған. Қазақстанның орта ғасырлық тарихы бойынша негізгі теориялар мен концепцияларды білу. Ортағасырлық Қазақстан этностары мен мемлекеттерінің тарихи дамуының жалпы заңдылықтары мен ерекшеліктерін талдау қабілетін қалыптастырады. Пән ортағасырлық Қазақстан аумағында болған тарихи процестерді зерттеуге және олардың орны мен маңызын анықтауға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақ мемлекеттілігінің тарихы
    Несиелер: 4

    Ғасырлар бойы көшпелі мемлекеттік дәстүр қалыптасқан, оны халықты ұйымдастыруда, саяси басқаруда, экономикада, рухани мәдениетте, адамгершілік және мінез-құлық нормаларында байқауға болады. Мемлекеттіліктің маңызды атрибуттары жоғарғы билік, мүліктік теңсіздік, әлеуметтік саралау, сонымен қатар әкімшілік, экономикалық және дипломатиялық тәжірибе қажеттіліктеріне қажетті жазу болды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Археология
    Несиелер: 4

    Археологиялық көздердің түрлерін білу; далалық және зертханалық зерттеулердің негізгі әдістері; археологиялық зерттеу рәсімінің кезеңдері; Негізгі ғылыми мерзімді және дәйекті басылымдар және интернет-ресурстар; жетекші ғылыми-зерттеу институттары мен академиялық мектептер; мамандандырылған библиографиялық көрсеткіштерді пайдалану; археологиялық түсіндіру принциптері мен қоғам мен мәдениет білімінің принциптеріне негізделген қорытындылар жасайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарихи өлкетану
    Несиелер: 5

    Тарихи және жергілікті өмірдің ерекшелігі туралы білу және түсіну; Қазақстан аймақтарын зерттеудің негізгі кезеңдері, тарихи зерттеулер мен ғылыми-зерттеу жұмыстарының нысандары мен алуан түрлілігімен жүру, мұражай-экскурсиялық іс-шараларды әдістемелік қамтамасыз ету және практикалық жұмыста қолдану үшін жергілікті тарих материалдарын талдау әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарих мамандығына кіріспе
    Несиелер: 3

    Ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейін тарихи үдерісті дамытуды біліңіз. Әлемдік тарихтың кезеңдік кезеңінің хронологиялық негіздері мен тарихи кезеңдерін сипаттау. Кул қоғамының дамуын түсіну. Феодалдық қатынастардың негізін және өндірістің капиталистік режимін анықтау Гуманитарлық ғылымдар саласындағы тарихтың рөлін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік дағдылары және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері/
    Несиелер: 3

    Компанияны ұйымдастыру, бизнесті жүргізу туралы білім қалыптастырады. Бизнес-жоспарлау, өндіріс және сату, нарықты талдау дағдыларын дамытады; пайда, кіріс, кірістілік, төлем қабілеттілігі, компанияның өтімділігін есептеу. Сыбайлас жемқорлық факторларының мәнін қарастырады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы көзқарасты, мәдениетті қалыптастырады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы азаматтық ұстанымды дамытады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұрудың адамгершілік сана құндылықтарын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Латын жазу негізіндегі қазақ әліпбиі
    Несиелер: 3

    Латын әліпбиіне негізделген қазақ сөздері мен сөйлемдерінің фонетикалық ерекшеліктерін, латын алфавитіне негізделген сауаттылық дағдыларын дамыту, қазақ тіліндегі мәтінді латын графикасы арқылы оқып білу мүмкіндігін ескере отырып, қазақ тілінде дыбыстарды қалыптастыруды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика және құқық негіздері
    Несиелер: 3

    Нарықты дамытуда, бәсекелестікке, сұранысқа, жеткізілімге мемлекеттің рөлін зерделейді. Шығындар, кірістер, айналым көрсеткіштері және капитал айналымын есептеу үшін дағдыларды қалыптастырады. Өндіруші факторлар нарығын, факторлық кірістерді сыни түрде зерттеуге мүмкіндік береді. Құқық бойынша білім қалыптастырады. Ол оқиғалардың заңдылығын талдау, нормативтік актілерге сілтеме жасау дағдыларын үйретеді. Құқықтық сананың, құқықтық мәдениеттің деңгейін көтереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ежелгі дүние тарихы
    Несиелер: 3

    Ежелгі дүние тарихындағы негізгі оқиғаларда, көрнекті тұлғалар өмірін талдау қабілетін қалыптастыру. Ежелгі өркениеттердің негізгі кезеңдерін, әлеуметтік даму заңдарын түсінуді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың өмірі мен шығармашылық жұмысы оқылады. Абай - Қаз әдебиетінің классикасы. Абай - ұлттық жазбаша әдебиеттің негізін қалаушы. Абай салған дәстүр және оның ұлттық әдебиетті дамытудағы рөлі, отансүйгіштік пен елге деген сүйіспеншігімен поэзиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ тіліндегі сөйлеу мәдениеті және коммуникация
    Несиелер: 3

    Кәсіби қызметтің әр түрлі салаларында сөйлеу / қарым-қатынас стильдері мен типтері туралы түсінікке ие болу; негізгі коммуникативтік интенциялар мен міндеттерді анықтай алады; оқу-ғылыми жұмысты бейін / мамандық және қызметтік-іскерлік құжаттарды дұрыс ресімдей алады; ресми және жартылай ресми қызметтік-іскерлік әңгімелесулер / келіссөздер жүргізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ежелгі қазақтан тарихы
    Несиелер: 3

    Хронологиялық кезеңде Қазақстанның ежелгі тарихының маңыздылығын түсіну. Ежелгі Қазақстанның аумағында палеолит дәуірінің қалыптасу кезеңдерін сипаттау. Орталық және Оңтүстік Қазақстан аумағында тарихи мәдениеттер мен этносаяси үдерістерді талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Қоғамдық сананы жаңғырту туралы жалпы түсінік. Ұғым, белгілер және ұлттық санның ролі мен маңызы. Бәсекелестік, прагматизм, мемлекеттік құқықтық идеологияның, ұлттық даралық. Білім культі, Қазақстанның эволюциялық дамуы ұғымдары және олардың маңызы. Қазақстанның тарихи жолын сараптау және баяндау және тәуелсіз Қазақстанныі даму кезеңіндегі Елбасының ролі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    М.О. Әуезовтің өмірі мен шығармашылығы зертеледі; жазушының шығармашылық зертханасы оның өмірбаяны шығармашылығымен қатысты Абайтану ғылымының негізін қалаушы, «Манас» жырының зерттеушісі ретінде талданады. М.О. Әуезовпен көрнекті қоғам қайраткері ретінде танысу. М.Әуезовтің әдеби мұраларын сараптама жасау әлемдік және шығыс әдебиетінде дамып келеді; патриотиз мен отанға деген махаббат бойларна сіңіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ежелгі Шығыс тарихы
    Несиелер: 3

    Батыстың тарихын зерттеу. Антикалық өркениет үлгісі. Минино өркениеті. Ежелгі Греция. Полиция жүйесі. Аттика, ежелгі демократияны қалыптастыру және дамыту. Ежелгі Грецияның мәдениеті. Еленаизм. Ежелгі құндылықтардың таралуы. Этруча мәселесі. Ежелгі Рим. Корольдік және республикалық кезеңдер. Империяға көшу, оның гүлденуі. Дағдарыстың себептері және ежелгі римдік өркениеттің құлдырауы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Заманауи педагогика
    Несиелер: 4

    Негізгі гуманитарлық бағдарланған жеке парадигмалық жетістік, осы заманғы білім беру. - қазіргі заманғы педагогика теориясының жаңа ұғымдары ғылыми-теориялық қолданады. - жаңартылған бағдарлама бойынша білім беру мазмұнын айқындайтын негізгі құжаттарды талдайды. - оқыту диагностикасы мен бақылауға дағдыларын бастайды. - қазіргі заманғы оқыту мектептерде жаңа технологияларды қолданады. - мектепте менеджмент жүйесінің негізгі бағыттарын көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектеп дамуының физиологиясы
    Несиелер: 3

    Балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жалпы жүйелері, жүйке жүйесінің физиологиясы, тірек-қимыл аппаратының жас ерекшеліктері, білім беру және білім беру жағдайының студенттердің денсаулығына әсері қарастырылады. Бұл интеллектуалды дамудың таным, оқыту және өзін-өзі бақылаудың әдістері мен құралдарын меңгеруге, әртүрлі жас кезеңдеріндегі ағзаның физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, балалармен тәрбие жұмысын ұйымдастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивтік білім беру
    Несиелер: 4

    Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың модельдері мен нормативтік-құқықтық базасын зерделейді. Ол мүгедектігі бар әртүрлі санаттағы балалар үшін инклюзивтік білім беруді ұйымдастыру үшін жағдайлар жасайды, ол балаларды жалпы білім беру үдерісінде сенсорлық, қозғалтқыш, интеллектуалды бұзылулар, эмоционалды-сауық саламен қамтуды сипаттайды. Инклюзивті білім беру процестерін басқарудағы сыни ойлау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ халқының рухани мәдениетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақ халқының рухани мәдениет пәнінің зерттеу обьектісі: этникалық мәдениетті «материалдық» және «рухани» мәдениетке дәстүрлі бөлудің шарттылығы. Рухани мәдениетті білімдер және қоғамдық нормалар системасы ретінде дәстүрлі түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақтардың дәстүрлі материалдық мәдениеті
    Несиелер: 5

    Мәдениеттің философиялық тұжырымдамаларын зерттеуге негізделген қазақ мәдениетінің тарихи даму үрдісінде қазақ мәдениетін зерттеу, қазақ мәдениетінің ерекшеліктерімен танысу, қазақ мәдениеті құрылымындағы қазақ философиясының орнын анықтау. Қазақ мәдениетінің негізгі институттары, қазақ халқының дәстүрлі материалдық мәдениетінің орны мен рөлін анықтау, этникалық мәдениеттің қалыптасуы мен даму заңдылықтарын талдауға студенттердің дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орта ғасырлық Батыс пен Шығыс тарихы
    Несиелер: 6

    Бұл пәнді зерттеу нәтижесінде Батыс пен Шығыс елдерінің әлеуметтік дамуының негізгі процестерінің мазмұны. Батыс пен Шығыстың елдерінің экономикалық, әлеуметтік, саяси, құқықтық, мәдени даму ерекшеліктерін сипаттайтын негізгі фактілер; Батыс пен Шығыстағы елдерде жүзеге асырылатын жаңғырту модельдерінің құрылымдық ерекшеліктері мен идеологиялық және саяси негіздері. Батыс пен Шығыстың елдерінің тарихи дамуын зерделеуде қазіргі заманғы ғылыми білімдерді қолдану ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орта ғасыр тарихы
    Несиелер: 6

    Ортағасырлық өркениет тарихы туралы, даму жолдарының өзіндік ерекшеліктері туралы, Батыс пен Шығыс дамуының тарихи жолындағы ерекшелік сипаты туралы терең және жан-жақты түсінік қалыптастыру. Зерттеу және аналитикалық жұмыста теориялық және практикалық қызмет барысында алынған ортағасырлық тарихи оқиғалар туралы білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлем халықтарының этнографиясы
    Несиелер: 5

    Этностың тарихы мен теориясы, этногенездің және этномәдениеттің теориялық аспектілері, мәдениеті, этносаралық қарым-қатынас тұжырымдамасы қарастырылады. Салыстырмалы тарихи әдіс, этно-социологиялық және этно-психологиялық зерттеулерді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тарихнама және деректану
    Несиелер: 6

    Тарихи материалды зерттеудің заманауи әдістері. Тарихи пәндерді дамытудағы қазіргі заманғы үрдістер. Қазіргі кезеңдегі отандық және шетелдік тарихи ғылымдар. Зерттеудің теориясы мен әдістемесі, Бастапқы база. Басымдықтар. Көздерді зерттеудің жаңа үрдістері. Материалдарды жинақтау және зерттеу Мұрағатта жұмыс. Master modern methods of research of historical material.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Этнология
    Несиелер: 5

    Әлемнің этникалық көрінісінің ерекшеліктерін, халықтардың географиялық таралуын, этникалық, антропологиялық лингвистикалық құрамы мен экономикалық және мәдени түрлерін анықтаңыз. Этникалық топтың пайда болуы. Әлем халықтарының жіктелуін түсіну. Австралия мен Мұхит халықтарының өкілдері. Азия халықтары. Африка халқы. Америка халықтар. Еуропа халықтары. Қазақ халқының этнографиясы. Этно-интеграциялық процестерді талдау, бағалаулар беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы және жасерекшелік психологиясының негіздері
    Несиелер: 3

    Әртүрлі жастағы балалар дамуының үлгілері, олардың мінез-құлқының ерекшеліктері мен механизмдері, ақыл-ой дамуының заңдылықтары, психикалық процестердің жас ерекшелігі, білім беру үдерісінің құрылысында балалардың жеке қасиеттерін ескермей қарастырады. Бұл сізге ғылыми талдау әдістерін меңгеруге, мектептегі өз тәжірибелерін шығармашылық талқылауға, жас психологиясының әдістері, оның балаларды тәрбиелеу мен тәрбиелеудің маңыздылығына мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 6

    Қазақстан аумағында жаңа кезеңдерде өткен тарихи процестерді оқып, үйрену. Ресейдің Қазақстан аумағына дипломатиялық-әскери шабуыл қозғалысының басталуы. Хан Абылай қызметі. Қазақстанның Ресейдің отарлау кезеңінде қазақтардың ұлт-азаттық күресі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлем мәдениет тарихы
    Несиелер: 5

    Әртүрлі елдерде, әр кезеңдегі мәдени процестің кезеңдері мен сипаттамаларын айқындау; әртүрлі дәуірлер мен ұлттар мәдениетінің жетістіктерін өз бетімен бағалайды, заманауи адамның рухани дамуы үшін классиктердің мәңгілік рөлін түсіндіреді; Ресейдің мәдениетінің орны мен рөлін әлемдік көркемдік мәдениетте нақты мысалдармен көрсету; Сіздің заманауи мәдениетіңіздегі құндылық туралы ойыңызды қалыптастырыңыз; Мәдениет бойынша анықтамалық және арнайы әдебиеттерді қолданыңыз; талдаңыз және қайта жасаңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қосалқы тарихи пәндер
    Несиелер: 5

    Қосалқы тарихи пәндерге дәстүрлі түрде палеография, дипломатия, шежіре, геральдика, сфрагистика және эпиграфия, тарихи метрология, нумизматика және бонистика, хронология, тарихи география, тарихи информатика, деректану, мұрағаттану, құжаттану, тарихи ономастика жатады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шетелдік Азия халықтары/
    Несиелер: 5

    Жаңа және қазіргі заманғы Азия елдерінің тарихи даму модельдері, ұлттық ерекшеліктер, осы үдерістің өңірлік және жалпыға ортақ бағыттары. Жаңа және қазіргі кезеңдерде Азия елдеріндегі саяси, құқықтық, экономикалық, әлеуметтік, рухани құбылыстар мен үдерістер. Жаңа және қазіргі заманғы Азия елдерінің дамуының динамикасы мен дәуірінің тарихи бағытын сипаттайтын негізгі фактілерді айқындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тарихи география
    Несиелер: 5

    Халықтың тарихи географиясы белгілі бір аумақтың тұрғындарын, оның этникалық құрамын, орналасуын, қозғалысын және басқа да кеңістіктік және демографиялық сипаттамаларын қалыптастыру үдерісін қарастыруға арналған. Кейбір сарапшылар түрлі тарихи кезеңдерде тайпалар мен этникалық топтарды реттеу және қоныс аудару мәселелерін нақты зерттейтін тарихи этникалық географияның тәуелсіз тармағын таңдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстан тарихын оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Қазақстан Республикасында білім туралы нормативтік құжаттарды зерделеу. Тарихты оқыту үдерісінде тарихи білімді, дағдыларды және қабілеттерді қалыптастыру. Оның информатика әдісі ретінде пайдаланылуы мүмкін екенін көруге болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • 19-20 ғғ. шекарасындағы Батыс елдерінің тарихы/
    Несиелер: 6

    Тоғызыншы және жиырмасыншы ғасырлар кезіндегі Батыс елдерінің даму динамикасы және кезеңділігі; Батыстың жетекші батыс елдерінің тарихи даму модельдері, ұлттық сипаттамалары, осы үдерістің аймақтық және жалпыға бірдей үрдістері. XIX-XXV халықаралық қатынастар жүйесінің негізгі факторлары мен дамуының негізгі кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жалпы білім беру мазмұнын жаңарту тұжырымдамасының негіздері
    Несиелер: 4

    Инновациялық технологиялар және олардың заманауи оқыту әдістеріндегі маңызы. Оқу орындарындағы Қазақстанның тарихындағы оқу үдерісін ақпараттандыру. Инновациялық жабдық. Тарихи білім беру субъектілерінің ақпараттық-коммуникативтік сауаттылығы және құзыреттілігі. Тарих сабақтарында инновациялық технологияларды (АКТ) пайдалану. Оқу үрдісінің түрлі кезеңдерінде инновациялық технологияларды қолдану. Инновационные технологии и их значение в современной методике преподавания. Информатизация учебного процесса по истории Казахстана в общеобразовательных учреждениях. Оборудования инновационных технологий. Информационно-коммуникационная грамотность и компетенции субъектов исторического образования. Использование инновационных технологий (ИКТ) на уроках истории. Использование инновационных технологий на различных периодах образовательного процесса. Innovativetechnologiesandtheirimportanceinmodernteachingmethods. Informatization of the educational process in the history of Kazakhstan in educational institutions. Equipment innovation. Information and communication literacy and competences of subjects of historical education. The use of innovative technologies (ICT) on the lessons of history. The use of innovative technologies at different periods of the educational process.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 3

    Критериалды бағалау жүйесінің негізгі педагогикалық принциптері мен құрылымы, оқыту әдістері және бағалау құралдары қарастырылады. Бағалау критерийлерін бағалау және бағалаудың заманауи әдістерін пайдаланудағы студенттердің білім деңгейін анықтау дағдыларын, әрбір оқушының жеке қабілеттерін және мүгедектігі бар балаларды ескере отырып, педагогикалық диагностикалау процедурасын ескере отырып, жеке оқу жолын қалыптастыру қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Азия және Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы/
    Несиелер: 5

    Жаңа және жаңа дәуірдегі әмбебап және ұлттық тарихтың бірлігін анықтайтын логикалық және материалдық әдіснамалық байланыстарды ескере отырып, Азияның және Африканың жаңа және жаңа тарихындағы білім қалыптастыру. Жаңа және қазіргі заманғы Азия және Африка елдерінің даму динамикасы және кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Европа және Америка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 6

    Батыс елдерінің тарихының тарихи мазмұны мен мерзімділігін зерттеу, кезеңділіктің мәселесін талқылау. . Еуропадағы жаһандық кеңею және оның негізгі факторлары. Жаңа уақыттың демографиялық дамуының суреті. Батыс Еуропа мен Американың саяси картасы жаңа уақыттың басында. XVII ғасырдың ортасында Еуропаның әлеуметтік-саяси дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлем өркенет тарихы
    Несиелер: 5

    Әлемдік өркениеттің тарихы туралы негізгі түсініктерді, заңдарды және нақты материалды болашақ теориялық және практикалық қызметінде қолданыңыз; әлемдік өркениеттің тарихындағы негізгі кезеңдерді және олардың даму заңдарын сипаттау; әлемдік мәдениет тарихындағы өркениеттің орны мен рөлін анықтау; әртүрлі өркениеттер арасындағы салыстыру мен салыстыру жүргізіп, олардың тарихи дамуындағы жалпы және айрықша ерекшеліктерін анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Minor бағдарламасы
    Несиелер: 12

    Бұл қосымша білім беру бағдарламасы, пәндері қосымша құзыреттілік қалыптастырады. пәнаралық және құзыреттілікті кеңейту; кішігірім шеңберде оқылатын пәндер дипломға енгізіледі, сондықтан оны жұмыс берушілер бағалайды; арнайы дүниетаным қалыптастырады («мектепке емес, өмірге үйрету!»).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Архивтану және құжаттану
    Несиелер: 6

    Мұрағаттауды білу, мұрағатты ұйымдастыруды реттейтін негізгі нормативтік-әдістемелік құжаттар, мұрағатшылардың жұмысын ұйымдастырудың заманауи технологиялары. Кәсіптік қызметте мұрағаттау бойынша заңнамалық актілер мен нормативтік-әдістемелік құжаттарды пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу дағдыларын дамыту, оны оқу және кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру. Кəсіби деңгейде байланыстар орнату қабілетінің дамуы, байланыстың мақсаттары мен жағдайына негізделген коммуникацияларды сауатты түрде қалыптастыру.Кәсіби қарым-қатынас саласында орыс (қазақ) тілінде сөздік мінез-құлық бағдарламасын жасау үдерісінде шығармашылықты, инновацияны, алқындылықты енгізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдіснамасы
    Несиелер: 3

    Оқушыларды оқытудың және қайта оқытудың инновациялық технологияларын зерттеу. Балалар командаларын қалыптастыру әдістерін және әдістерін анықтайды. Ол түрлі бағыттардағы тәрбие жұмысының әдістерін, құралдарын және әдістерін зерттейді.Сабақтан тыс іс-шараларды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу дағдыларын қалыптастыру. Оқу үрдісінің тиімділігі мен оның әдіснамалық қауіпсіздігін зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Архивтану
    Несиелер: 6

    Құжаттардың мәнін, құрылымын, функцияларын, қасиеттерін және алуан түрлілігін жүйелі түрде түсіну, құжат туралы білімді, гуманитарлық және гуманитарлық емес профиль өнімдерін пайдалану туралы білімді жинақтау. Құжаттардың жіктелуін, құжаттардың жекелеген түрлерінің және түрлерінің сипаттамаларын түсіну. Соңғы медиа құжаттар. Құжаттардың сипаттамалары мен үлгілері және құжаттық ағын.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Мамандықтың арнайы пәндерімен біріктіру кезінде шет тілін үйрену қарастырылады. Кәсіби бағытталған шет тілін оқыту үшін оқу-әдістемелік жинақтар негізінде сөйлеу белсенділігінің барлық түрлерінде коммуникативтік дағдылар мен қабілеттер жетілдірілуде. Кәсіби қызмет саласындағы ағылшын тілінде диалог жүргізу қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстан тарихының тарихнамасы
    Несиелер: 4

    Әр түрлі кезеңдерде Қазақстандық ғылымның даму тарихын зерттеу; оның даму критерийлерін анықтау; әртүрлі мәселелер бойынша тұжырымдамалық шешімдерді айқындау. Қазақстанның ежелгі және ортағасырлық тарихының тарихнамасы. Тарихнама XVIII-XIX ғғ. Тарихи білім XIII ғасырдағы. Изучать историю развития казахстанской науки в разные периоды; определение критериев ее развития; выделение концептуальных решений по разным проблемам. Историография древней и средневековой истории Казахстана. Историография ХҮІІІ-ХІХ вв. ИсторическоезнаниявХҮІІІвв. To study the history of the development of Kazakhstani science in different periods; determination of criteria for its development; highlighting conceptual solutions for various problems. Historiography of ancient and medieval history of Kazakhstan. Historiography XVIII-XIX centuries. Historical knowledge in ҮІІІ centuries.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Әлем тарихының өзекті мәселелері
    Несиелер: 4

    Саяси басымдықтарды, позициялардың мазмұнын, сыртқы саяси ресурстардың құрамын, стратегияны қалыптастыру кезеңдерін, белгілі бір халықаралық проблемаларды шешудегі еліміздің көзқарастарын зерделеуді талдау арқылы елдердің сыртқы саясатын дамыту және жүзеге асыру үдерісімен таныстыру. Әлемдік тарих проблемаларын зерттеуге баса назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақстанның тарихының ХIХ-ХХ ғ.ғ тарихнамасы
    Несиелер: 4

    XIX ғасырдың бірінші жартысында тарихи ойды дамыту, Қазан революциясынан кейінгі және 20-30 жылдардағы Қазақстанның тарихи ғылымы. ХХ ғасыр. И.Сталиннің (40ж ортасымен, 50-жж.) Жеке басының табынушылық жағдайында Қазақстан тарихи ғылымы. Қазақстан тарихнамасы (1991 жылдың 5-ші жартысындағы екінші жартысы). Тәуелсіз Қазақстанның тарихнамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақ халқының тарихи шежіресі
    Несиелер: 6

    Тарих ғылымындағы халқымыздың шығу тегін, таралуын баяндайтын тармағы. Шежіре қазақ, түрікмен, қырғыз, моңғол және т.б. халықтар арасында ауызша сақталған. Бұл халықтардың көне тарихы жөнінде айтылатын мағлұматтар “шежіре”, “тайра”, “тарих”, “сееджер” т.б. болып әр түрлі айтылғанымен “сақтау” деген мағынаны, ал семит-араб тілдерінде “ағаштың бұтағы” деген ұғымды білдіреді. Яғни, арабтар шежірені ата санаумен тікелей байланыстырса, түркілер көнені есте сақтау – тарихты айтумен, тарихпен бір деп түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақ халқының этногенезі мен этникалық тарихы
    Несиелер: 6

    Қазақстан территориясында этникалық, этногенетикалық процестерді зерттеу. Қазақ халқының этногенезінің тарихнамасы. Қола дәуірінің тайпаларының этногенетикалық сипаттамалары. Шығу мәселелері, қазақ жүзі мен тайпалық топтарының құрамы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақстанның ХIХ-ХХ ғ.ғ тарихының дерекнамасы
    Несиелер: 5

    ХІХ-ХХ ғасырлардағы Қазақстан тарихы туралы мәліметтерді білу және түсіну. ХІХ-ХХ ғасырдың заңнамалық көздері. ХІХ-ХХ ғасырдың статистикалық көздері. Тіркеу құжаттары. Жаңа және соңғы кезеңнің тарихы туралы естеліктер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Әлем діндер тарихы
    Несиелер: 4

    Буддизмнің, христиандықтың және исламның тарихын салыстыру. Діннің идеологиялық, өтемдік, мәдени-таратушы, заңды функцияларын түсіну. Әлемдік діндердің қазіргі жай-күйін талдау және олардың қоғамға әсерін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Тарихи антропология
    Несиелер: 4

    Бұл тарихи антропология идеясын тарих ғылымының бөлімі ретінде қалыптастырады, осы пәннің негізгі теориялары мен түсініктерімен танысады. «Антропологиялық бұрылыс» тарихи ғылымды дамыту кезеңі (Аналь мектебінің пайда болуы, микро тарих, Alltagsgeschichte). Металлургия және тарихи психология тарихы (жеке тұлға, дене және қимыл, тамақ, эмоциялар және құмарлықтар, мекендеу ортасы).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ислам дінінің тарихы
    Несиелер: 4

    Ислам дінінің тарихын зерттеу. Діннің идеологиялық, мәдени-таратушы, заңды функцияларын түсіну. Ислам діндерінің қазіргі жай-күйін талдау олардың қоғамға әсерін бағалайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақстан тарихының деректануы
    Несиелер: 5

    Қазақстанның ежелгі және ортағасырлық кезеңінің көзін зерттеу. Қазақстан тарихындағы жаңа кезеңнің (XVІІІ ғасырдың басы) басылымдары. Қазақстан тарихындағы соңғы кезеңдегі Қазақстан тарихы. Антикалық авторлар. Геродот және Страбон. Қытай дереккөздері. Ежелгі түрік руникалық ескерткіштері. Қазақстанның ортағасырлардағы Рим, византия, армян, орыс дереккөздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақстанның тарихи географиясы
    Несиелер: 4

    Тарихи географияның негізгі әдістері, оның ғылыми зерттеулерінде қолдану мүмкіндіктері; саяси, экономикалық география ерекшеліктері. Тарихи географияның негізгі тұжырымдамалық аппаратын меңгеру; картографиялық материалдармен жұмыс істей білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Түркі халықтарының тарихы
    Несиелер: 5

    Түркілердің этникалық негізі болған тайпалар мен халықтардың және хун, түркі империяларының құрамына кіріп аралас-құралас күн кешкен 20-дан астам түркі жұртының ру-тайпаларының аты бізге жетті, олар: печенег, қимақ, қыпшақ, оғыз, иемек, башқұрт, басмыл, қай, ябақу, татар, қырғыз, шігіл, тухси, яғма, үграқ, шарух, жұмылы, ұйғыр, таңғүт, қидан т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Отандық тарихтың өзекті мәселелері
    Несиелер: 4

    Қазақстан тарихының бір немесе бірнеше мәселелерін зерттеушілердің ғылыми көзқарастары мен тұжырымдамаларын зерттеу. Пәннің мазмұны Қазақстандағы ғылыми тарихи ойдың қалыптасуы мен эволюциясын түсінуге мүмкіндік береді. Курсты толығымен түсіну үшін Қазақстан тарихын зерттеудің тарихи-тарихи бағыты бойынша салыстыру, салыстыру, ғылым, әділеттілік әдістерін зерттеу және пайдалану қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Кәсіби ортада және социумда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін сұхбаттаса алу

  • Код ON2

    Кәсіби қызметтегі ғылыми және әлеуметтік-экономикалық білімге, нормативтік құжаттарға және экономикалық талдау элементтеріне талдау жасау.

  • Код ON3

    Ақпараттық және есептеу сауаттылығы болуы тиіс, ақпараттарды жалпылау, талдау және қабылдай алу, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдай білуі.

  • Код ON4

    Тарихи-гуманитарлық қызмет саласында зерттеу жұмыстарын дербес жүргізу.

  • Код ON5

    Оқыту мен тәрбиелеудің жаңа технологияларын қолдану, жаңартылған бағдарлама бойынша білім беру мазмұнын анықтайтын негізгі құжаттарды талдау, ғылыми талдау әдістерін меңгеру, оқушылардың жас, жеке-типологиялық және ерекше айырмашылықтары мен әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру, психологиялық-педагогикалық диагностика негізінде кешенді мониторингті жүзеге асыру.

  • Код ON6

    Тарихи өткенді және негізделген ақпаратты талдау негізінде қазіргі заманғы мәселелерді шешудің мүмкін жолдарын ұсыну

  • Код ON7

    Денсаулық мүмкіндіктері шектеулі балалардың психофизикалық даму ерекшеліктерін; білім беру және оңалту инклюзивті үдерісін ұйымдастыру әдістері мен технологияларын ескеру.

  • Код ON8

    Оқиғаларды, идеялар мен теорияларды әртүрлі жолмен түсіндіру қабілетін көрсете отырып, тарихтың әртүрлі кезеңдеріндегі проблемаларды, оқиғаларды, идеялар мен теорияларды сыни тұрғыдан бағалау

  • Код ON9

    Мәдениетаралық диалогтың және рухани мұраны құрметтеудің практикалық әлеуетін айқындау.

  • Код ON10

    Педагогикалық қызметте нақты нәтижелерге қол жеткізу үшін инновациялық тәсілдерді меңгеру

  • Код ON11

    Тарихи көздер мен мәдени және мұра объектілерінің сақталуын есепке алумен және қамтамасыз етумен байланысты технологиялық процестерді басқару.

  • Код ON12

    Жеке және команда мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу, өз көзқарасын дұрыс қорғау, өз әрекеттерін түзету және әр түрлі әдістерді қолдану.

Top