Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M06210 Радиотехника, электроника және телекоммуникациялар в Halyqtar dostyǵy

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты ОП мақсаты: Ақпараттық технологияларды қолдана отырып, байланыс жүйелерінде ғылыми-техникалық және өндірістік қызметті жоспарлай және орындай алатын терең ғылыми және техникалық білімі бар жоғары білікті мамандарды дайындау. Өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі дамыту қабілеті бар кәсіби мәдениет деңгейі жоғары түлектерді даярлау. Бітірушілерді дайындау инженерлік-техникалық мамандықтарға коммуникациялық технологиялар пәндерін оқыту, зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыру, бірлескен ғылыми-зерттеу қызметінің қатысушысы болу, шығармашылық ойлау стиліне ие болу.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M096 Коммуникация және коммуникациялық технологиялар
  • Дайындық бағыты 7M062 Телекоммуникациялар
  • Конструкциялау негіздері
    Несиелер: 4

    Қазіргі заманғы конструкциялаудың негізгі міндеттері мен мәселелері. РЭҚ құрылымы және конструкторлық иерархия. Құрастыру процесінің ерекшеліктері. РЭҚ әзірлеу кезеңдері. Құрастыру процесін ұйымдастыру. Техникалық құжаттама. Мемлекеттік стандарттар. Конструкторлық құжаттар. Схемалық құжаттама. Схеманың электрлік принципиалды. РЭҚ конструкцияларының конструкциялық жүйелері және технологиялылығы. РЭҚ құрастыру және эргономикалық көрсеткіштері. РЭҚ құрылымдарын тұрақсыздандыратын факторлардан қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Электрондық материалдар физикасы
    Несиелер: 4

    Электронды аспаптардың физикалық негіздері. Электр вакуум аспаптарының түрлері мен сипаттамалары. Меншікті өткізгіштік және жартылай өткізгіштердің қоспалы (электрондық және тесік) өткізгіштерінің түзілу тәсілдері. Электронды-тескіш өтудің физикалық негіздері және вентильдік қасиеттері. P-n-өтудің вольтамперлік сипаттамасы. Жартылай өткізгіш аспаптар. P-n-өтудің тура және кері қосылуы, вольтамперлік сипаттамасы, сынамасы, оның түрлері. Жартылай өткізгіш диодтар: түзеткіш, стабилитрондар, туннельді, фотодиодтар, светодиодтар, варикаптар, конструкция, Негізгі сипаттамалар мен параметрлер, шартты белгілер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Телекоммуникация желілері мен жүйелеріндегі басқару және сигнализация
    Несиелер: 4

    Бейнені және дыбысты сандық беру ерекшеліктері. Импульстің арнайы формалары және модуляция түрлері. Цифрлық стандарттар. Цифрлық байланыстағы түрлендірудің негізгі элементтері. Әртүрлі цифрлық стандарттарда арналық кодтау. Бейнелердің визуалды сапасын жақсарту. Дыбыс және бейне сигналдарын түрлендіру жүйесіндегі нейропроцессорлар. Суреттерді сүзу. Суретті қалпына келтіру. Геометриялық түрлендірулер және суреттерді байлау. Фотограмметрия және стереобейние. Бейнедегі объектілерді тану. Сурет пен дыбысты қысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Басқару психологиясы-бұл басқару процесінің психологиялық аспектілерін зерттеу саласындағы әр түрлі ғылымның жетістіктерін біріктіретін және осы үдерістің тиімділігін оңтайландыруға және арттыруға бағытталған психологиялық ғылым саласы. Басқару психологиясы пәнінің нақты көрінісі психологиялық-басқару проблематикасының келесі деңгейлерінде ұсынылуы мүмкін.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Радиорелелік және тропосфералық тарату жүйелері
    Несиелер: 4

    Радиорелелік байланыс жүйелерін құру принциптері. Радиорелелік және тропосфералық байланыс жүйелерінде Модуляция және бөгетсіз кодтау. Антенналарды радиорелелік және тропосфералық байланыспен қосатын кабельдер сипаттамасының негізгі түрлері. Құру негіздері. Тарату жүйелерінің негізгі анықтамалары. Негізгі артықшылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кабельдік және талшықты оптикалық тарату жүйелері
    Несиелер: 4

    Оптикалық талшықтардағы физикалық процестер, дайындау технологиясы, конструкциясы, типтері, негізгі конструктивтік параметрлері. Оптикалық талшықтардың өшуі – өшуді құрайтын, өшу шамасының толқын ұзындығынан, мөлдірлік терезесінен тәуелділігі, олардың параметрлері. Көпмодтық оптикалық талшықтардағы (МОВ) сигналдардың модааралық дисперсиясы, дисперсияның себептері мен параметрлері, оны компенсациялау тәсілдері. Бір модалы оптикалық талшықтардағы (ООВ) сигналдардың хроматикалық дисперсиясы-құрамдастары, себептері, дисперсия параметрлері, дисперсиялық тәуелділік түрі бойынша ОВ жіктелуі – SMF, DSF, NZDSF, DCF. Оптикалық орталарда Қос сәуле жарылу. Сигналдардың поляризациялық модалық дисперсиясы (ПМД) - дисперсияның себептері мен параметрлері, оны компенсациялау тәсілдері. ОК жіктелуі, конструкция т��рлері, конструкция элементтерінің мақсаты, негізгі параметрлері, таңбалануы, ОК негізгі өндірушілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Магистратура түлектерінің мәдениетаралық қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыру ағылшын тілінде кәсіби коммуникацияны дамыту, ағылшын тіліндегі магистратура таңдалған қызмет саласында табысты жұмыс істеуге мүмкіндік береді, ой-өрісін кеңейтіп, кәсіби шеберлік пен дағдыларды жетілдіру еңбек нарығында оның бәсекеге қабілеттілігін арттыруға жәрдемдеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 3

    Ғылым тарихы мен философиясының пәні. Ғылымның дүниетанымдық негіздері. Ғылым функциялары. Ғылымның пайда болуы және қалыптасуы. Ежелгі әлемдегі, Орта ғасырдағы және қайта өрлеу дәуіріндегі ғылым. Жаңа еуропалық ғылым-тарих пен Ғылым философиясы дамуының классикалық кезеңі. Негізгі тұжырымдамалар мен бағыттар неклассического және постнеклассического кезеңі ғылымды дамыту. Ғылыми танымның құрылымы мен деңгейлері. Ғылым мамандық ретінде. Ғылым идеалдары мен нормалары. Ғылымның философиялық негіздері және әлемнің ғылыми көрінісі. Ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революциялар. Жаратылыстану және техникалық ғылымдар тарихы мен философиясы. Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдар тарихы мен философиясы. Қазіргі жаһандық өркениеттің философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Радиотехника, электроника және телекоммуникациялардың ғылыми техникалық мәселелері
    Несиелер: 3

    Радиотехникалық жүйелерді, телехабар тарату технологияларын, антенна – фидер, радиотаратушы және радиоқабылдағыш құрылғыларды, Радиотехника, электроника және телекоммуникацияның элементтік негіздерін дамытудың ғылыми-техникалық мәселелері. Функционалды электроника, нано-, микро - және оптоэлектроника перспективаларын талдау. РадиоТелехабар тарату, байланыс навигациясы жүйелерін енгізудің ғылыми-техникалық мәселелері. Жиіліктік ресурстарды бөлу және радиобақылауды реттеу мәселелері. Инфокоммуникациялық жүйелердегі электромагниттік үйлесімд��лік мәселелері. Желілік және интернет технологиялары. Телекоммуникациялық жүйелер, кіші жүйелер және қызметтердің қазіргі жағдайы. Байланыс және коммуникация жүйесін дамытудың стратегиялық бағыты. Бөлінген есептеу желілерінің даму болашағы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сигналдарды сандық өңдеу және сигналдық процессорлар
    Несиелер: 4

    Цифрлық өңдеудің типтік есептері. Сигналдарды дискреттеу және кванттау. Сигналдарды цифрлық өңдеу әдістері мен алгоритмдері. Z – түрлендіру. Фурье және дискретті ораудың дискретті және жылдам түрлендіру алгоритмдері. Уолш Түрлендіру. Рекурсивті емес және рекурсивті цифрлық сүзу. Айырымдық теңдеулер. Сандық сүзгілердегі кванттау әсерлері. Цифрлық сүзгілерді есептеу және жобалау. Сандық сүзгілердің синтезі. Есептеу кезіндегі масштабтау және дәлдікті бағалау сұрақтары. Цифрлық сигналдық процессорлардың архитектурасы, сипаттамалары, жіктелуі және адресациясы; программалау негіздері, командалар жүйесі және Texas Instruments, Analog Devices, Motorola және т. б. фирмалар процессорларының аппараттық бөлігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғарғы мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Жоғары мектеп педагогикасы-бұл жоғары оқу орны жағдайында мамандарды тәрбиелеу және кәсіби даярлау процесінің заңдылықтары туралы ғылым, олардың негізінде теорияны, әдістемені, ұйымдастыру технологиясын және осы процесті басқаруды әзірлейді. Оның ғылыми салаларына мыналар жатқызуға болады: Жоғары мектеп дидактикасы-жоғары оқу орнында тәрбие теориясы мен әдістемесі, жоғары оқу орынтану, Жоғары мектептегі менеджмент және т.б. жоғары мектеп педагогикасының объектісі-жоғары оқу орындарында жұмыс істейтін педагогикалық жүйелер, сондай-ақ жоғары оқу орындарын басқару жүйелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ақпараттарды қорғаудың криптографиялық әдістемесі
    Несиелер: 3

    Криптография тарихы. Классикалық шифрлар. Гаммалау және колоннамен ауыстыру шифрлары. Шифрлеу машиналары. Симметриялық криптографияның қазіргі заманғы жүйелері. Блокты шифрлардың криптоанализі әдістері. Шифрлардың имитотөзімділігі және бөгеуілге төзімділігі. Криптографиялық кілттерді басқару. Құпияландырылған байланыс желілерін құру. Ашық кілтпен Криптография. Симметриялы және асимметриялы шифрлар. Криптографияның перспективалық бағыттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Телекоммуникациялық жүйелерде ақпаратты қорғау
    Несиелер: 3

    Компьютерлік жүйелердегі ақпараттың қорғалуы. Ақпаратты ықтимал қауіптерден қорғау. Ақпараттың қауіпсіздігін қамтамасыз ететін компьютерлік жүйелер. Ақпараттық желілердің негізгі ұғымдары. Қысқаша тарихи анықтама. Ақпараттық есептеуіш желі түсінігі. Ашық АЖ ретінде ақпараттық желілердің класы. Ақпараттық желілердің жіктелуі. Желілерді құрудың топологиялық модельдері. Жалпы ережелер. Ақпараттық желілердің модельдері мен құрылымы. Желі топологиясы (жұлдыз тәрізді, шиналы, сақиналы жұлдыз тәрізді-сақиналы, жұлдыз тәрізді-шиналы). Әртүрлі топологиялық модельдердің артықшылықтары мен кемшіліктері. Желілерді құрудың аппараттық құралдары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Телекоммуникация жұйелерінің сенімділігі және өміршендігі
    Несиелер: 5

    Ақпараттық желілердің модельдері мен құрылымы. Желі топологиясы (жұлдыз тәрізді, шиналы, сақиналы жұлдыз тәрізді-сақиналы, жұлдыз тәрізді-шиналы). Әртүрлі топологиялық модельдердің артықшылықтары мен кемшіліктері. Желілерді құрудың аппараттық құралдары

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Автоматтық жобалар жүйесі
    Несиелер: 5

    Цифрлық тарату арналарын жобалау. ЦСП арналарын жобалау. Байланыс желісінің әр түрлі учаскелерінде жіберілген қателердің коэффициентін нормалау бір кәбілдік цифрлық тарату желілерінде арналарды жобалау, екі кәбілдік байланыс жүйесінде симметриялы кәбілде ЦСП, коаксиалды кәбілде ЦСП. Регенераторлар арасындағы рұқсат етілген қашықтықты есептеу. Регенерация учаскесінің ұзындығын есептеу. Жүйелерді модельдеу теориясының негізгі ұғымдары. Телекоммуникация желілері мен жүйелерін зерттеу және жобалау кезінде модельдеуді қолдану. Берілген үлестіру заңдары бар кездейсоқ сандарды моделдеу. Математикалық модельдеу кезеңдері. Жаппай қызмет көрсету жүйесін анықтау. СМO негізгі элементтері. Жаппай қызмет көрсету теориясының міндеттері. СМО символдық белгісі (Кендалл бойынша). СМЖ Имитациялық модельдеу. Есептеу санатының объектілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жүйелер мен процестерді математикалық және статикалық модельдеу
    Несиелер: 5

    Күрделі жүйелердің математикалық модельдері. Имитациялық модельдерді құру тәсілдері. Статистикалық модельдеу. Кездейсоқ элементтерді модельдеу. Әдісі Монте-Карло. Сандық талдауда Монте-Карло әдісін қолдану. Модельдеудің нәтижелерін статистикалық өңдеу эксперименталды мәліметтердің статистикалық модельдері. Имитациялық эксперименттерді жоспарлау. Имитациялық және статистикалық модельдеудің бағдарламалық қамтамасыз етуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Пакеттік коммутация жүйесі
    Несиелер: 4

    Кеңжолақты пакеттік коммутация технологиясының эволюциясы. Негізгі терабитті коммутаторлар/маршрутизаторлар. Пакеттік коммутация жүйелері: олардың жіктелуі, құрамы, құрылымы. Пакеттік коммутация жүйесінің принциптері. Кеңжолақты желілердің негіздері: VCI виртуалды арналары және VPI виртуалды жолдары. Пакеттік коммутация негіздері. Коммутация принциптері: негізгі анықтамалар мен ұғымдар. Коммутаторлардың құрылымы бойынша жіктелуі. Коммутациялық кеңжолақты коммутаторлар пакеттерді Жылдам коммутациялау –БКП. БКП кезіндегі коммутатор моделі. Буферлері бар матрицалық коммутатордың жалпы түсінігі, матрицал��қ коммутатордың архитектурасы. Матрицалық тандемдік коммутатор. Коммутатордың TDXP архитектурасы және құрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Телекоммуникация жүйелерінде өлшеу әдістері мен құрылғылары
    Несиелер: 5

    Негізгі ұғымдар мен анықтамалар. Өнім, қызмет және өндіріс сапасын арттырудағы өлшеу, сынау және бақылаудың рөлі. Өлшеу және өлшеу құралдарының қателіктері. Өлшеу құралдарының метрологиялық сипаттамалары. Өлшеу нәтижелерін өңдеу. Денелердің геометриялық өлшемін өлшеу құралдары деформацияларды, күштік әсерлерді және массаны өлшеу құралдары. Қысымды өлшеу құралдары. Деңгейді өлшеу құралдары және таразылар. Электр шамаларын өлшеу аспаптары мен әдістері. Температураны өлшеу құралдары мен әдістері. Бұзбайтын бақылау негіздері. Радиациялық, акустикалық, магнитті, капиллярлы, ағыс іздейтін, оптикалық, вихретокалық, электрлік, радиотол��ындық және жылулық бақылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Телекоммуникация желілерін алгоритмдік және бағдарламалық қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Диспетчерлік басқарудың заманауи бағдарламалық және аппараттық өнімдеріне шолу, автоматтандыру жүйелерін жинау, өңдеу, визуализациялау, бейнелеу, бақылау және диагностикалаудың бағдарламалық өнімдері. Нақты уақытты басқару диспетчерлік пункттерін жобалау. "Байланыс және Радиотехника жүйелеріндегі қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету" келесі тақырыптарды қамтиды: кестелік процессорларда сақталатын ақпаратты бейнелеуді қамтамасыз ететін графиканың ақпараттық технологиялары, деректер базасы және шеңберлік диаграмма, бағаналық гистограмма, желілік графиктер түріндегі екі немесе үшөлшемді графиктер түрінде�����і жеке жергілікті файлдарда және т.б. электрмен жабдықтау көздері. Телекоммуникация кәсіпорындарын электрмен жабдықтау. Телекоммуникация кәсіпорындарын электрмен жабдықтауды ұйымдастыру принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Радиотехникалық тізбектер және сигналдар
    Несиелер: 5

    Уақыт және жиілік аумақтарындағы сигналдардың жіктелуі. Сигналдардың математикалық модельдері мен сипаттамалары (ақпарат Саны, энтропия, ақпаратты беру жылдамдығы, байланыс арналарының өткізу қабілеті). Негізгі радиотехникалық процестер. Гармоникалық талдау және периодтық функциялар спектрлері. Амплитудалық және фазалық спектрлер. Сызықты стационарлық Радиотехникалық тізбектер. Радиосигналдар. Кері байланысы бар сызықты тізбектер. Сызықты емес Радиотехникалық тізбектер және олардың негізгі қасиеттері. Күшейткіштердегі сызықты емес бұрмалаулар. Гармоникалық тербелістерді генерациялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Зерттеушіге арналған заманауи ақпараттық орта. Желілік технологиялар. Корпоративтік желілерді ұйымдастырудың және қызмет етудің негізгі принциптері. Internet технологиялары. Internet Сервистері. Internet - те ақпаратты іздеу және жариялау. Электрондық ресурстармен ақпараттық жұмыс тәжірибесі. Электрондық ресурстарды басқаруды ұйымдастыру технологиялары. Ғылыми жарияланымды дайындау және жасау. АКТ құралдарын ғылыми зерттеу нәтижелерін дайындау және ұсыну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Теледидар және телекоммуникация жүйелерінде бейнесигналдарды татару
    Несиелер: 5

    ТВ даму тарихы. ТД-жүйесінің жалпыланған құрылымы, ТД-да қолданылатын физикалық әсерлер. Суреттің уақытша және кеңістіктік дискретизациясы. Бейнені теледидарда ыдырату параметрлерін таңдау. Теледидар сигналының сипаттамалары. Түрлі-түсті бейнелерді қабылдау және беру (колориметриялық жүйелер, түрлі-түсті ТВ үйлесімді жүйесінің құрылымы, ТВ-дағы байланыс арнасын тығыздау әдістері). Бейнені өрістету траекториялары. ТВ-сигналы (уақытша және спектральды көрініс). Теледидар бейнесінің сипаттамалары. Көлемді суреттерді қабылдау және беру. ТВ-суреттердің сапасы. Теледидар сигналдарының датчиктері. Воспроизводящие құрылғылар. Ө��істету процестері мен құрылғылары. Синхрондау процестері мен құрылғылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Телекоммуникациялық компанияларда спутниктік және радиорелелік қызметтер ұйымдастыру технологиясы
    Несиелер: 5

    Жерсеріктік байланыс жүйелерін құру принциптері. Жерсеріктік байланыс жүйелерінде Модуляция және кедергіге төзімді кодтау. Антеннаны ресивермен және конвертормен қосатын кабельдер сипаттамасының негізгі түрлері. Геостационарлық, эллиптикалық, төменгі айналмалы және орта нүктелі орбиталардың негізгі сипаттамалары. Жерсеріктік және ұялы байланыс жүйелерінің соңғы құрылғылары. Жердің жасанды серіктері арқылы байланысты ұйымдастыру, ұялы желіні құру. Жүйелердің жіктелуі, радиожиіліктерді тарату саласындағы халықаралық келісімдер, сигналдар мен арналар параметрлері, жерсеріктік, ұтқы������� және радиобайланыс жүйелері мен құрылғыларын құру принциптері. Радиобайланыстың сандық жүйелері, спутниктік байланыс және телевизиялық хабар тарату жүйелері, электромагниттік үйлесімділігі, жерүсті ТВ хабар тарату жүйелері мен желілері, радиобайланыс жүйелері және қоршаған ортаны қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазіргі заманғы телекоммуникациялық технологиялары
    Несиелер: 5

    Дестелер коммутациясы және олардың ғылыми негіздері бар қазіргі заманғы желілік технологияларды жобалау және талдау принциптері мен әдістері; заманауи телекоммуникация желілерінің эволюциясы мен конвергенциясының заңдылықтары. Келесі буын желілерін құру концепциясы, мультисервистік желілерді құру принциптері. Телекоммуникациялық жүйелерде сигналдарды цифрлық өңдеу теориясы; цифрлық сүзгілерді талдау және синтездеу әдістері және сигналдарды цифрлық өңдеуді нақты зерттеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дыбыс және бейне сигналдарын түрлендірудің микропроцессорлық жүйелері
    Несиелер: 5

    Телекоммуникациялық жүйелерде сигналдарды цифрлық өңдеу теориясы; цифрлық сүзгілерді талдау және синтездеу әдістері және сигналдарды цифрлық өңдеуді нақты зерттеудің кейбір әдістері. Тарату кезінде сигналдарды кодтау және қалпына келтіру принциптері. Деректерді түрлендіру және беру құрылғылары. Деректерді шифрлау. Әртүрлі модуляция түрлері үшін биттік қатенің ықтималдығы. Байланыс арналарындағы қателер статистикасын зерттеу. Деректерді пакеттік жіберу. Тарату кезінде сигналдарды кодтау және қалпына келтіру принциптері. Деректерді түрлендіру және беру құрылғылары. Негізгі жарық техникалық шамалар және олардың параметрлері. Координаттық параметрлер. Хабар тарату ТВ стандартының негізгі параметрлері. Түрлі-түсті теледидардың хабар тарату жүйелері. Синхрондау процестері мен құрылғылары. Цифрлық ТВ жүйелерін құрудың жалпы принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мултисервистік телекоммуникациялық жүйелер
    Несиелер: 4

    Иілгіш және пакеттік коммутация технологиялары. Негізгі терабитті коммутаторлар/ маршрутизаторлар. Пакеттік коммутация жүйелері: олардың жіктелуі, құрамы, құрылымы. Кеңжолақты желілердің негіздері: VCI виртуалды арналары және VPI виртуалды жолдары. Маршрутизация режимдері: бір бағытты режим, көп арналы режим, кең таратылатын режим. Есептеу желілері; ашық жүйелер және ОЅІ моделі; интеграцияланған және сараланған қызмет көрсету; MPLS технологиясының ерекшеліктері және MPLS белгілері бойынша коммутация принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    Үш тілде құжаттарды сауатты түсініп, құрастыра білу. Ғылым философиясының ережелері мен категорияларына негізделе отырып, күнделікті кәсіби қызметке және білімін жалғастыруға қажетті жаңа білім алу дағдысының болуы.

  • Код ON7

    Ұйымда персоналды тиімді басқару, адамдарды басқарудың әлеуметтік-психологиялық технологияларын меңгеру. Радиобайланыс, хабар тарату және жерсеріктік байланыс саласының мамандарын өндірісті дамытудың қазіргі заманғы технологияларын білікті құру үшін байланыс саласының кәсіпорындарында ұйымдастыру мен жоспарлаудың қазіргі заманғы әдістерін басқара білу.

  • Код ON10

    Қажетті ақпаратты талдау және іріктеу әдістерін, оны түрлендіруді, сақтауды және беруді меңгеру. Цифрлық сигнал беру жүйелерін пайдалану, сақтау, қорғау және басқару дағдыларын меңгеру.

  • Код ON8

    Байланыс кәсіпорындары мен ұйымдарында байланысты ұйымдастырудың негізгі кезеңдері мен әдістерін білу. Технологиялық объектіні диспетчерлік басқару жүйесін жобалау білімін меңгеру.

  • Код ON2

    Есептерді шеше білу, заманауи техникалық құралдарды пайдалана отырып сенімділікті анықтау алгоритмдерін құру. Телекоммуникацияның әртүрлі технологияларында деректерді беру кезінде оны қорғауды іске асыру принциптері, әдістері мен құралдары туралы жүйелендірілген түсінігі болуы тиіс.

  • Код ON9

    Негізгі функционалдық тораптарды есептеуді жүргізе білу, Байланыс құралдарының жұмысқа қабілеттілігіне сыртқы факторлардың әсерін талдауды жүзеге асыру; дағдысы болу – байланыстың бағдарламалық-аппараттық құралдарын жобалау және есептеу үшін компьютерлік техника құралдарын қолдану.

  • Код ON3

    Моделдеу мүмкіндігі және бағдарламалау жұмыс принциптері, әзірленетін және пайдаланылатын радиоэлектрондық құралдардың, коммутация және байланыс құралдарының техникалық сипаттамалары мен конструктивтік ерекшеліктері.

  • Код ON4

    Байланыс құрылғыларында Әртүрлі электр сигналдарының параметрлері мен сипаттамаларын өлшеу және есептеу әдістерін меңгеру. Желілерді қалыптастыру принциптерін, қабылдау-тарату құрылғыларын, Антенналарды, сондай-ақ телекоммуникацияда қолданылатын хаттамалар мен интерфейстерді білу.

  • Код ON5

    Қазіргі ғылыми тәсілдер негізінде байланыс техникасын терең теориялық және практикалық білу. Электрондық құрылғылар мен схемалар өндірісінің негізгі параметрлері мен технологиясын түсіну.

  • Код ON6

    Телекоммуникациялық жүйеге қойылатын жалпы талаптарды ескере отырып, қол жеткізу желілерін жаңғыртудың перспективалы әдістерін меңгеру. Мультисервистік қатынау желілерін құру негіздерін және сымды және сымсыз қатынау желілерін дамыту үшін қолданылатын қазіргі заманғы технологияларды білу.

Top