7M01511 Биология в А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты: еңбек нарығында сұранысқа ие жоғары білікті биология пәні мұғалімдерін даярлау; оқытудың инновациялық технологияларын қолдану арқылы теориялық, практикалық, эксперименттік биология саласындағы жүйелі білім, дағдыларға ие.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M014 Биология педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
-
Жануарлар әлемінің қазіргі заманғы таксономиясының негізі ретінде молекулалық-генетикалық әдістер
Несиелер: 5Жануарлар әлемінің қазіргі заманғы таксономиясының негізі ретінде молекулалық-генетикалық әдістер
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жердің тірі қабығы және жаһандық қауіп-қатерлер
Несиелер: 5Планетаны мекендейтін барлық тірі компоненттердің функционалдық бірлігі, олардың өзара тәуелділігі, жансыз табиғатпен өзара әрекеттесуі және жалпы қызмет ету принциптері туралы түсінік беріледі. Ғаламшардың геологиялық дамуының табиғи процестеріне байланысты өсіп келе жатқан проблемалар қарастырылады. Климаттық циклділік және өркениеттің дамуының басты сын-қатерінің бірі болып табылатын өсіп келе жатқан антропогендік әсердің салдары болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары оқу орнында биологияны оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Биологияны оқыту әдістемесіндегі негізгі дидактикалық ұстанымдар. Биологияны оқыту үрдісінде тәрбиелеу. Биологияны оқыту әдістері. Биологияны оқыту құралдары. Шеберлік пен дағдыларды қалыптастыру. Биологиялық түсініктердің дамуы. Биологиялық білімнің технологиялық негіздері. Биологияны оқыту үдерісінде инновациялық технологияларды енгізу. .Жоғары мектепте биологияны оқыту әдістемесінің қазіргі тенденциялары. Кредиттік-рейтингтік жүйе.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Адам және жануарлар физиологиясының қазіргі проблемалары
Несиелер: 5Физиология дамуының қазіргі кезеңінің сипаттамасы. Қазіргі заманғы молекулалық-жасушалық, жүйелік және когнитивті физиологияның өзекті мәселелері мен даму перспективалары. және олардың қызметінің бағыттары. Эмоциялар нейрофизиологиясы. Зерттеудің заманауи физиологиялық әдістері мен тәсілдері. Жеке органдар мен тіндердің функциялары. Адам және жануарлар ағзасы. Биоэлектрлік құбылыстарды зерттеу әдістері және оларды модельдеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шетел тілі (кәсіби)
Несиелер: 2Шетел тілін меңгерудің халықаралық стандарттарына сәйкес магистрлердің оқу деңгейі В2, С1 сәйкес болуы тиіс. Сөйлеу қызметінің әртүрлі түрлерін оқыту олардың әрқайсысының ерекшелігін ескере отырып, олардың жиынтығында және өзара байланыста жүзеге асырылуы тиіс. Шет тілін меңгеру үшін прагма - кәсіби бағыттылық талабы қызметтің белгілі бір деңгейіне жетудегі негізгі фактор болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Адам биологиясының іргеліі проблемалары
Несиелер: 5Жалпы, эволюциялық, Медициналық және экологиялық биология, негізгі теориялық концепциялар мен өзекті бағыттар. Биологиядағы әдіснамалық ұстанымдар. Физиологиялық реттеу; физиологиялық функцияларды сыртқы ортаның әртүрлі жағдайларына үйлестіру және бейімдеу, олардың жүйелі және молекулалық механизмдер.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Өсімдіктер филогениясы
Несиелер: 4Өсімдіктер дүниесінің алуан түрлілігі, өсімдіктердің дамуы мен құрылыстарының негізгі заңдылықтары, олардың шығу тегі, өсімдіктер мен басқа тірі организмдер арасындағы өзара қарым-қатынастар олардың мекендеу ортасымен байланысын көрсетеді. Өсімдіктер филогениясының теориялық негіздерін оқып үйрену практикалық сабақтармен қатар жүреді, онда студенттер таксономиялық зерттеулердің дағдылары мен әдістерін меңгереді, өсімдіктердің әртүрлі жүйелі топтарының өкілдерімен танысады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Менеджмент
Несиелер: 2Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. Педагогикалық зерттеудің әдіснамалық аппараты. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. Жоғары мектеп оқытушысының коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары мектептегі оқыту теориясы (дидактика). Жоғары мектепте оқытудың қозғаушы күштері мен принциптері. Жоғары білім мазмұны.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 2Адам ресурстарын басқару теориясы, персоналды басқару және персоналды басқару жүйесін қалыптастыру әдістемесі, стратегиялық адам ресурстарын басқару және жоспарлау кадрлық ұйымда жұмыс істейді, оның дамуына кадрлық менеджмент және технология, сондай-ақ оның қызметін ұйымдастыру және бағалау мінез-құлқын басқару қызметкерлерінің мәселелері.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Өсімдіктердің эволюциясы
Несиелер: 4Өсімдіктердің эволюциясы-өсімдіктердің жүйелеуі мен туыстық байланыстары туралы ғылым және жерде органикалық заттарды құруда шешуші рөл атқарады. "Өсімдіктер эволюциясы" курсы студенттерді өсімдік әлемінің алуан түрлілігімен, өсімдіктердің дамуы мен құрылыстарының негізгі заңдылықтарымен, олардың шығу тегімен, өсімдіктер мен басқа тірі организмдер арасындағы өзара қарым-қатынастармен таныстырады, олардың жүйелі топтар мен мекендеу ортасының арасындағы байланысын көрсетеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Биологиялық ақпаратты іздеу және құрылымдау технологиясы
Несиелер: 5Құрылымдық биологиялық ақпаратты сақтаудың және талдаудың компьютерлік технологиялары. Электрондық кестелер сандық ақпарат массивімен жұмыс істеу құралы ретінде. Деректер қоры әртүрлі құрылымдық ақпарат массивтерімен жұмыс істеу құралы ретінде. Заманауи жүйелердің негізгі мүмкіндіктері реляциялық деректер қорын басқару және оларды биологияда қолдану тәжірибесі. Деректерді анықтау және сақтау, деректерді өңдеу, деректерді басқару, деректерді шығару.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Код ON1
РО1 биология саласындағы әлемдік үрдістер мен тұжырымдамаларды, биологиядағы ғылыми зерттеулердің теориялық - әдіснамалық негіздерін, қазіргі кезеңдегі биологиялық ғылымның даму жағдайын, Қазақстанның жаратылыстану-ғылыми мектептері туралы біледі;
-
Код ON2
РО2 қарым-қатынастың оқу, ғылыми, кәсіби және әлеуметтік-мәдени салаларында коммуникацияны жүзеге асыру үшін Биология саласындағы кәсіби халықаралық қарым-қатынастың қалыптасқан мамандандырылған терминологиясы шеңберінде коммуникация құралы ретінде мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерін меңгерген.
-
Код ON3
РО3 көптілді кадрларды даярлау аспектісінде жоғары мектептің дидактикасын біледі; оқу ортасында жұмыс істейтін тілдер академиялық және кәсіби мақсаттар үшін қажетті деңгейден төмен емес;
-
Код ON4
РО4 табиғаттағы табиғи-ғылыми құбылыстар мен процестердің заңдылықтарын біледі. Биологияның тұжырымдамалық және теориялық негіздерін, оның ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихы мен қазіргі жағдайын біледі.
-
Код ON5
РО5 жаратылыстану-ғылыми зерттеулер жүргізу және ғылыми жұмыс нәтижелерін жариялау технологияларын меңгерген. Ғылыми - зерттеу жұмысының нәтижелерін өңдейді және бағалайды, мәліметтер базасын жасайды, оларды көп өлшемді талдауды жүзеге асырады.
-
Код ON6
РО6 биология ғылымдарының әртүрлі бөлімдері бойынша авторлық курстарды әзірлеу әдістерін; көптілді кадрларды даярлауды ескере отырып, ғылыми-әдістемелік өнімдерді, оқу - әдістемелік кешендерді, авторлық курстарды әзірлеу әдістемесін меңгерген.
-
Код ON7
РО7 академиялық және кәсіби ортада ғылыми пікірталастарға қатыса алады; кәсіби қызмет нәтижелері үшін жауапкершілік алады;
-
Код ON8
РО8 кәсіби салада халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыруға қабілетті;;