7M01513 Биология в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Биология бойынша ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау, педгогтардың жеке-тұлғалық әлеуетін ескере отырып, олардың кәсіби қабілеттерінің рухани, ойлау және шығармашылық мүмкіндіктерін дамытуға ықпал ететін қажетті жағдайларды қамтамасыз ету және инновациялық технологияларды жүзеге асыруға ынталары мен қызығушылықтарын қалыптастыру үшін алғышарттар жасау; кәсіби саладағы зерттеу және ғылыми-зерттеушілік қызметке танымдық қызығушылықтарын тәрбиелеу
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M014 Биология педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
-
Ғылымның тарихы және философиясы
Несиелер: 4Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми революциялар. Заманауи ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми іс-әрекетті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 4Басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психологияның бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқару жүйесінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; қызметкерлер қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеті. Диагностикалық құралдарды құруды тәжірибелік орындау, басшыларды дайындаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы , стажировка өту және магистрлік диссертацияны орындау (МҒЗЖ)
Несиелер: 4Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру әдістемесі: мақсаттары, міндеттері, құрылымы. Зерттеу іс-әрекетінің түрлері: тақырыпты таңдауды негіздеу және оның өзектілігін, мақсатын, міндеттерін анықтау, зерттеудің әдіснамасы, болжамын анықтау, әдебиеттерге талдау жасау. Зерттеу нысаны мен пәні. Зерттеудің мазмұны. Биологияны оқытуда ғылыми-зерттеу жұмысының маңызы
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Теориялық биология
Несиелер: 5Теориялық биология заңдары (Г. Н. Чернов бойынша), органикалық дүниенің жүйесі, эволюция теориясындағы жаңа көзқарастар, негізгі биологиялық концепциялар, теориялық биологияның аксиомалары, ақпарат теориясы, биологиялық процесстердің ақпараттық негізделуі заңы немесе Уоддингтон заңы, теориялық биологияның әдістемелік негіздері
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шет тілі (кәсіби)
Несиелер: 4Шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру (тілдік мамандықтар), LSP монологтық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде оқу. Ақпараттық және кәсіби ақпараттарды тыңдау арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу. Екі жақты аударма дағдылары
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Радиациялық генетика
Несиелер: 5Радиациялық генетика әдістері және қалыптасу тарихы.Иондық сәулеленудің генетикалық әсерлері.Радиациялық мутагенездің жалпы теориясы. Радиацияның мутациялық процесске әсерінің негізгі заңдылықтары. Мутациялар жиілігінің сәулелену дозасына тәуелділігі. Геномның радиациялық-индукцияланған тұрақсыздығы. Иондаушы сәулеленудің төмен дозалары және олардың геномға әсері
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Несиелер: 4Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері Педагогикалық Ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдіснамасы. Кәсіби құзыреттілігі, ЖОО оқытушысын оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. МӨЖ, МҒЗЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі менеджмент.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Биологияның өзекті мәселелері
Несиелер: 5ХХI ғасырдағы биология мәселелері. Биологияның заманауи мәселелері. Цитология, физиология, генетика, эволюциялық теория және биоалуантүрлілікті зерттеу, экология және биоресурстарды тиімді пайдалану, табиғатты қорғау бағыттары бойынша жетістіктер және даму мүмкіндіктері. Заманауи молекулярлық биология және биохимияның мәселелері мен міндеттері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Қоршаған орта жағдайының биоиндикациясы
Несиелер: 5Курс ластаушы заттарға сезімтал ағзаларды пайдаланып қоршаған ортаны биоиндикациялауда түсініктерді, анықтамаларды және арнайы білімді дамытуға; биоиндикаторлардың түрлері мен типтерін, олардың анықтау әдістерін білуге бағытталған. Қоршаған ортаға антропогендік (техногенді) әсерлердің биологиялық аспектілерін зерттеу
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Өсімдіктер экофизиологиясы
Несиелер: 5Өсімдік жасушасының арнайыланған ерекшеліктері, оның кеңістік-уақыттағы ұйымдасуы. Өсімдіктердің экожүйелердегі фотосинтезі және өнімділік процессі. Тыңайтқышты қолданудың физиологиялық және экологиялық негіздері. Азоттың биохимиялық циклдағы звеноларына экологиялық факторлардың әсері. Өсімдіктердің эколого-физиологиялық классификациясы. Өсімдіктер физиологиясы және әлемдік экология мәселелері
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы , стажировка өту және магистрлік диссертацияны орындау (МҒЗЖ)
Несиелер: 5Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру әдістемесі: мақсаттары, міндеттері, құрылымы. Зерттеу іс-әрекетінің түрлері: тақырыпты таңдауды негіздеу және оның өзектілігін, мақсатын, міндеттерін анықтау, зерттеудің әдіснамасы, болжамын анықтау, әдебиеттерге талдау жасау. Зерттеу нысаны мен пәні. Зерттеудің мазмұны. Биологияны оқытуда ғылыми-зерттеу жұмысының маңызы
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Несиелер: 5Ғылыми зерттеулер: мазмұны және ерекшеліктері. Ғылыми зерттеудің әдістері және әдіснамалық принциптері. Зерттеу процессінің кезеңдері, құрылымы және мазмұны. Дереккөздермен жұмыс жасау әдістемесі. Магистірлік диссертацияны орындау әдістемесі. Зерттеу нәтижесін жүзеге асыруға бағытталған бәсекеге қаблетті нәтижелерді жоспарлау. Кешенді зерттеулерді орындаудың орындау реттілігін жобалау
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Когнитивтік функциялардың физиологиясы
Несиелер: 5Когнитивтік (танымдық) функциялар: қабылдау; зейін; гнозис; есте сақтау; сөйлеу; праксис. Шағылу теориясы. Биологиялық шағылу. Шындықтың сөйлеу арқылы шағылысы. Когнитивтік даму. Когнитивтік білім беру. Ойлау теориясы. Сыни ойлау. Рефлексия. Сөйлеу мен ойлау қызметтері. Ағзаның мінез-құлықтық реакциялары. Мінез-құлық структурасындағы функционалдық жағдайлар
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Биологияны оқытудың жаңа жолдары
Несиелер: 5Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Диалог бойынша оқыту. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану. Талантты және дарынды балаларды оқыту. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. Оқытудағы басқару және көшбасшылық
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы , стажировка өту және магистрлік диссертацияны орындау (МҒЗЖ)
Несиелер: 6Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру әдістемесі: мақсаттары, міндеттері, құрылымы. Зерттеу іс-әрекетінің түрлері: тақырыпты таңдауды негіздеу және оның өзектілігін, мақсатын, міндеттерін анықтау, зерттеудің әдіснамасы, болжамын анықтау, әдебиеттерге талдау жасау. Зерттеу нысаны мен пәні. Зерттеудің мазмұны. Биологияны оқытуда ғылыми-зерттеу жұмысының маңызы
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Жасуша ішілік процестердің замануи зерттеулері
Несиелер: 5Жасушалық процестердің бірнеше реттеу жүйесі бар: генетикалық, энергетикалық, трофикалық, гормоналды. Олардың бірлескен қызметі тұрақты емес сыртқы орта жағдайында функциялардың оңтайлы жылдам және үнемді жүруіне бағыттап, қайта құрылына алып келіп, гомеостазды қолдайды және тұқым қуалаушылық бағдарламасының орындалуын қамтамасыз етеді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Биологияны оқытудағы педагогикалық мониторингілеу
Несиелер: 5Биологиялық білім берудегі педагогикалық мониторингтің теориялық мәселелері. Қазіргі биологиялық білім беру жүйесіндегі педагогикалық мониторингтің мәні. Биология бойынша оқушылардың оқу жетістіктерінің педагогикалық мониторинг түрлері. Биология бойынша оқушылардың білімін бақылау формаларының жіктелуі. Бақылау сұрақтары мен тапсырмаларын жіктеу. Білім сапасы туралы түсінік
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Жоғары мектепте биологияны оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Жоғары мектептегі биологиялық білімнің ерекшеліктері. Болон декларациясы "Жоғары білімнің Еуропалық кеңістігі". Қазақстан ЖОО-ның Академиялық саясаты. ЖОО-да оқу түрлері. Жоғары мектепте оқытудың әдістері мен технологиялары. ЖОО-да биологиялық білім беруде қолданылатын педагогикалық технологиялардың алуан түрлілігі. Жоғары мектептегі биология бойынша білім беру процесін бақылау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Педагогикалық практика
Несиелер: 4Педагогикалық практиканың мақсаты мен міндеттері. Магистратура бойынша БББ құрылымындағы педагогикалық тәжірибе орны. Құзыреттілік карталарында анықталған және педагогикалық практикадан өту қорытындысы бойынша қалыптасатын оқыту нәтижелері. Педагогикалық тәжірибенің құрылымы мен мазмұны. Оқу үдерісін әдістемелік қамтамасыз етумен танысу. ЖОО-дағы тәрбие жұмысының жүйесімен танысу. Ғылыми-зерттеу жұмысы
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Зерттеу практикасы
Несиелер: 9Зерттеу практикасының мақсаты мен міндеттері. Зерттеу практикасының мазмұны. Зерттеу практикасын ұйымдастыру және өткізу. Есепті ресімдеуге ұсыныстар. Қорытынды бақылау түрі. Зерттеу тәжірибесі бойынша есептің құрылымы мен мазмұны. Зерттеу жұмысы бойынша есеп элементтері. Зерттеу жұмысы бойынша есеп мәтінін рәсімдеуге қойылатын талаптар
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы , стажировка өту және магистрлік диссертацияны орындау (МҒЗЖ)
Несиелер: 9Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру әдістемесі: мақсаттары, міндеттері, құрылымы. Зерттеу іс-әрекетінің түрлері: тақырыпты таңдауды негіздеу және оның өзектілігін, мақсатын, міндеттерін анықтау, зерттеудің әдіснамасы, болжамын анықтау, әдебиеттерге талдау жасау. Зерттеу нысаны мен пәні. Зерттеудің мазмұны. Биологияны оқытуда ғылыми-зерттеу жұмысының маңызы
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Магистрлік диссертацияны рәсімдеу және қорғау
Несиелер: 12Магистрлік диссертацияның құрылымдық элементтері: титул парағы; мазмұны; белгілеулер және қысқартулар; Кіріспе; Негізгі бөлім; Қорытынды; Пайдаланылған әдебиеттер тізімі; қосымша. Ғылыми проблеманыңқазіргі жай-күйіне баға беру, осы ғылыми-зерттеу (эксперименталдық зерттеу) жұмысын жүргізу қажеттілігінің негіздемесі, әзірлеудің жоспарланған ғылыми-техникалық деңгейі туралы мәліметтер, зерттеу туралы мәліметтер және оның ережелерін қалыптастыру үшін қорытынды. Қорғалуға шығарылатын қағидалар
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Код ON6
биология бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу
-
Код ON4
ғылыми зерттеуді ұйымдастыру принциптерін, ғылыми білімге қол жеткізу және құру тәсілдерін түсінеді;
-
Код ON2
теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларын меңгерген, болжау, жоспарлау әдістерін тәжірибеде қолдана біледі, сондай-ақ мамандық бойынша білімді синтездей алады пәеаралық білімдерін практикалық есептерді шешуде және зерттеу жұмыстарын синтездей біледі
-
Код ON7
ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің негізгі әдістерін, тәсілдері мен құралдарын қолданады; компьютермен, соның ішінде ғаламдық компьютерлік желілерде жұмыс істеу дағдыларын меңгерген
-
Код ON8
биология саласындағы қазіргі заманғы ақпаратты талдау және өз ойларын ана тілінде дәйекті, сауатты тұжырымдайды және айтады, ғылыми мәтіндермен жұмыс істеу және көпшілік алдында сөз сөйлеу үшін қазақ (орыс), шеттілдерінде ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын меңгерген
-
Код ON1
биологияның әртүрлі салаларының дамуына әсер ететін факторларды анықтай алады және өзінің кәсіби құзыреттілігі саласы бойынша міндеттер қойып, оны шешеді
-
Код ON5
оқу-тәрбие процесін моделдеуге және оқу практикасында іске асыруға қабілетті
-
Код ON3
жаңа идеяларды шоғырландыруға қабілеті бар және биологиялық білімнің қазіргі жағдайына әсер ететін стратегиялық сыртқы және ішкі факторларды сын тұрғысынан бағалай алады
7M01513 Биология
МагистратураЛ.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01513 биология
МагистратураSilkway Халықаралық университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01513 Биология 1
МагистратураМахамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01513 Биология
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01513 Биология
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01513 Ақпараттық Биология
МагистратураӨ.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша