Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01518 Химия (1,5 жыл) в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психологияның бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқару кіші жүйесінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеті. Диагностикалық құралдарды құру түрінде тәжірибелік іске асыру, басшыларды дайындаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың әдіснамасы мен заманауи технологиясы
    Несиелер: 5

    "Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың әдіснамасы мен заманауи технологиялары" пәнінің мақсаты Қазақстан Республикасының барлық білім беру жүйесінің инновациялық қайта құрулары арнасында химиялық білім беруді жетілдірудің негізгі бағыттарын зерттеу болып табылады. Жоғары оқу орындарындағы жалпы және бейорганикалық химия курсының мазмұны.Бейорганикалық химияны оқытудың мақсаттары мен міндеттерін қалыптастырудың заманауи әдіснамалық тәсілдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Компьютерлік технологиялар оқу процесінде
    Несиелер: 4

    " Компьютерлік технологиялар оқу процесінде" пәнінің мақсаты Заттың құрылысы, органикалық және жоғары молекулалық қосылыстардың молекулаларын моделдеу туралы білім негіздерін қалыптастыру, сонымен қатар полимерлер мен органикалық сұйықтықтардың физикалық қасиеттерін болжау және компьютерлік модельдеу теориясын меңгеру болып табылады. Заттың құрылысы, органикалық және жоғары молекулалық қосылыстардың молекулаларын моделдеу туралы білім негіздерін қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру (тілдік мамандықтар), LSP монологиялық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу. Екі жақты аударма дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Магистранттың Эксперименталды-зерттеу жұмысы
    Несиелер: 5

    Ғылыми-зерттеу жұмысы барысында магистрант ғылыми жетекшімен бірге зерттеу тақырыбын және зерттеу саласын анықтайды,ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге және жүзеге асыруға бағытталған іс-шараларды жобалайды. Ғылыми-зерттеу жұмысы барысында магистрант диссертациялық зерттеу жоспарына сәйкес теориялық және практикалық зерттеулер жүргізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеуді ұйымдастыру, жоспарлау және рәсімдеу
    Несиелер: 5

    "Ғылыми зерттеуді жоспарлау және ұйымдастыру" пәнінің мақсаты магистранттарды ғылыми-практикалық зерттеу жұмысының әдіснамалық негіздерімен таныстыру, магистрлік диссертацияны жоспарлау және ұйымдастыру болып табылады. Ғылыми-зерттеу жұмыстарының методологиясы негіздерімен танысу. Арнайы химиялық әдебиеттермен жұмыстың әдістемелік негіздері. Ғылыми жұмыс жоспарын құру, ғылыми зерттеуді ұйымдастыру. Магистрлік диссертацияны рәсімдеу әдістемесі. Ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдіснамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    "Менеджмент" курсы бойынша магистранттарды оқытудың негізгі мақсаты – менеджменттің әртүрлі деңгейлерінде қазіргі ұйымды басқару үшін қажетті білім, білік және практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру және ұйымның даму мақсаттарына қол жеткізу үшін оларды барабар және тиімді пайдалануға қабілеттілігі мен дайындығын дамыту. Бұл курста менеджмент теориясы мен практикасына байланысты мәселелердің негізгі шеңбері қарастырылады: ұйымның қоршаған ортасы; басқару функциялары; байланыстырушы процестер; топтық динамика және көшбасшылық; ұйымдағы адам. Қарау әдіснамасының негізін барлық негізгі мектептер мен менеджмент бағыттарының кең таралған, қазіргі және өзекті тұжырымдамалары мен құрал-саймандарын біріктіретін кешенді тәсіл құрайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи аналитикалық химия
    Несиелер: 5

    "Заманауй аналитикалық химия" пәнінің мақсаты-магистранттардың Аналитикалық химияның теориялық негіздері туралы терең білім алуы, олардың бақыланатын құбылыстар негізінде теориялық қорытынды жасай білуін алуы. Аналитикалық химия және оның мазмұны. Аналитикалық химия дамуының маңызды кезеңдері. Химиялық тепе-теңдік. Химиялық тепе-теңдік тұрақтысы. Тепе-теңдік тұрақтылығының түрлері: термодинамикалық, концентрациялық, шартты, аралас тұрақты

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Магистранттың Эксперименталды-зерттеу жұмысы
    Несиелер: 5

    Ғылыми-зерттеу жұмысы барысында магистрант ғылыми жетекшімен бірге зерттеу тақырыбын және зерттеу саласын анықтайды,ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге және жүзеге асыруға бағытталған іс-шараларды жобалайды. Ғылыми-зерттеу жұмысы барысында магистрант диссертациялық зерттеу жоспарына сәйкес теориялық және практикалық зерттеулер жүргізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептерде химия курсынан есептер шығару әдісі
    Несиелер: 5

    "Жоғары мектеп химия курсы бойынша есептерді шешу әдістемесі" пәнінің мақсаты магистранттарды химиялық үрдістерді моделдеудің әдістемелік тәсілдеріне, экспериментті жүргізудің оңтайлы режимдерін математикалық есептеулерге, химияның негізгі ұғымдарына үйрету болып табылады. Физикалық Бірліктердің Халықаралық Жүйесінің негізгі бірліктері (СИ). Химиядағы физикалық шамалар мен олардың бірліктерінің атауларын, белгілеулері мен анықтамаларын дұрыс қолдану бойынша әдістемелік нұсқаулар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Химияны оқытудың белсенді әдістері
    Несиелер: 5

    "Химияны оқыту әдістемесі" пәнінің мақсаты оқытудың жалпы және ерекше әдістерін меңгеру, студенттердің білімін бақылау мен есепке алудың әртүрлі формаларын меңгеру, химия пәнінен сабақ конспектілерін жасай білу, сабаққа талдау жасай білу болып табылады. Оқытудың белсенді және интерактивті әдістері. Ойындар мен стимуляторларды пайдалану тарихы. Имитациялық ойын. Ойын әрекетінің мәні.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоршаған ортаны қорғаудың коллоидтық-химиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттардың технологиялық және экологиялық ойлауын қалыптастыру және дамыту.Дисперсті жүйелерді бұзу әдістері (коагуляция, коалесценция, флокуляция, механикалық әдістер. Ағынды суларды беттік-белсенді заттардан, уытты заттардан тазарту; осы мақсат үшін адсорбция, Иондық алмасу, коагуляция процестерін пайдалану. Жыныстардан бағалы компоненттерді алудың тиімділігін арттырудың коллоидтық-химиялық тәсілдері (флотация). Су жүйелерін қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физикалық және коллоидтық химияның оқытудың заманауи әдіснамалық негiздерi
    Несиелер: 5

    "Физикалық және коллоидтық химияны оқытудың әдіснамалық негіздері" пәнін оқу мақсаты физикалық химия, катализ және коллоидтық химия негіздерін оқып үйрену бойынша курстардың жалғасы болып табылады, сонымен қатар олардың теориялық ерекшеліктері мен негізгі бөлімдердің қолданбалы аспектілерін терең зерттеумен және оқылатын тақырыптардың байланысымен ерекшеленеді. Физикалық химияны оқытудың заманауи технологиялары. Статистикалық термодинамика. Каталитикалық процестер. Химиялық реакциялардың кинетикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Магистранттың Эксперименталды-зерттеу жұмысы
    Несиелер: 8

    Ғылыми-зерттеу жұмысы барысында магистрант ғылыми жетекшімен бірге зерттеу тақырыбын және зерттеу саласын анықтайды,ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге және жүзеге асыруға бағытталған іс-шараларды жобалайды. Ғылыми-зерттеу жұмысы барысында магистрант диссертациялық зерттеу жоспарына сәйкес теориялық және практикалық зерттеулер жүргізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    стратегиялық сыртқы және ішкі факторларды кәсіби және сыни бағалайды және әртүрлі химиялық процестерге әсер ететін факторларды анықтай алады;

  • Код ON2

    теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларын көрсетеді, болжау және жоспарлау әдістерін тәжірибеде қолдана білу, сондай-ақ мамандық бойынша білімді және зерттеу және практикалық есептерді шешу үшін пәнаралық білімді синтездей біледі;

  • Код ON3

    білім берудің әртүрлі салаларындағы міндеттерді жүйелі шешуге бағытталған іргелі зерттеулер мен ғылыми-практикалық инновациялық әзірлемелерді жинақтайды

  • Код ON4

    компьютерлік модельдеу тәсілдерін және ғылыми зерттеулер нәтижелерін теориялық талдау әдістерін қолданады; ақпаратты талдайды және мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде тиісті қорытындылар мен қорытындыларды сауатты тұжырымдайды;

  • Код ON5

    ғылыми-техникалық прогрестің, халықаралық практиканың дамуын ескере отырып, химия ғылымының даму үрдістерін ғылыми интерпретациялайды;

  • Код ON6

    шығармашылық шешімдер қабылдайды, төзімді және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті;

  • Код ON7

    білім берудің қазіргі парадигмасы контекстінде педагогикалық ғылымның дамуының жаңа тұжырымдамалық идеялары мен бағыттарын жүйелейді;

  • Код ON8

    ғылыми-педагогикалық ойлаудың инновациялық стилін және педагогикалық шындықты тұтас қабылдауды қолданады;

Top