8D01510 Химия в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Химия ғылымдары саласында кәсіби және ғылыми құзыреттіліктері бар және өмір ағымында білімі мен біліктілігін өз бетімен арттыра алатын және бәсекеге қабілетті, білікті PhD доктор педагог кадрларын даярлау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D013 Химия педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
-
Академиялық хат
Несиелер: 5Goal: to develop practical skills in writing research academic texts for doctoral students. Content: Scientific language and scientific text. Plagiarism. The rules of scientific citation. Scientific research: traditional approach and international experience.Scientific style. Analysis of style features. Structure of scientific work. Writing scientific articles. Argumentation in scientific writing. The steps of writing the scientific work.Design of the list of used sources and literature. Formed competencies: use of theoretical knowledge in the main genres of academic writing: abstract, review, academic essay, literature review, term paper, scientific article
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Заманауи химияның әдіснамалық аспектілері
Несиелер: 5"Қазіргі химияның әдіснамалық аспектілері" пәнінің мақсаты әртүрлі химиялық пәндерді оқу кезінде докторанттардың алған теориялық білімдерін бірыңғай жүйеге келтіре отырып, химиялық пәндердің ғылыми ұғымдарын біріктіру және құрылымдау болып табылады. Жоғары оқу орнында және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беруде жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың әдіснамалық аспектілері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Заманауи АКТ химияда қолдану
Несиелер: 5"Химияда заманауи АКТ-ны қолдану" пәнінің мақсаты оқытудың жалпы және жеке әдістерін меңгеру, оқушылардың білімін бақылау мен есепке алудың әртүрлі формаларын меңгеру, химия пәнінен сабақ конспектілерін құрастыра білу, сабақ талдауын жүргізу болып табылады. Химияны оқытудың автоматтандырылған әдістерін құрудың негізгі принциптері мен әдістері
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Биохимия, геохимия және космохимиядағы негізгі бағыттар
Несиелер: 5"Космохимия, геохимия және биохимия саласындағы негізгі бағыттар" пәнінің мақсаты докторанттарды Биохимия, геохимия және космохимияның негізгі бағыттарымен таныстыру, Биохимия, геохимия және космохимияның негізгі бағыттарын қалыптастыру, олардың ғылыми негіздемесінің негіздерімен таныстыру болып табылады. Космохимиялық, геохимиялық, биохимиялық зерттеу әдістері. Қолданбалы геохимия. Космохимия және биохимия. Биохимияның негізгі бөлімдері. Атомдардың құрылысы және элементтердің химиялық жіктелуі. Изоморфизм.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Несиелер: 5Мақсаты: химия және оқыту әдістемесі саласындағы ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін меңгерту Мазмұны: Ғылыми зерттеудің ерекшеліктері мен мәні. Ғылыми зерттеудің әдіснамалық принциптері мен заманауи физика - химиялық зерттеу әдістері. Зерттеу үдерісі кезеңдерінің құрылымы мен мазмұны. PhD докторантуралық диссертацияны дайындау әдістемесі. Кешенді зерттеулерді орындау дәйектілігін бағдарламалау Құзыреттіліктер: химия және оқыту әдістемесі саласында ғылыми зерттеу әдістерін қолдануға дайын болуы
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Код ON1
Химия саласындағы ғылыми зерттеулердің қазіргі заманғы әдістерін жүйелейді және жаңа мақсаттарды қалыптастырады және жаңа нәтижелерге жетеді
-
Код ON2
Академиялық этиканың барлық принциптерін сақтай отырып, ғылыми зерттеулер жүргізеді және педагогикалық жұмыстың мақсаттары, құралдары, нәтижелері үшін жеке жауапкершілігін сезінеді.
-
Код ON3
кәсіби қызметтің әр түрлі салаларынан білімдерін құрылымдайды және біріктіреді және оларды кәсіби міндеттерді шешуде шығармашылықпен пайдаланады және дамытады;
-
Код ON4
оқытылатын пәндердің пәнаралық байланыстарын қорытады және олардың болашақ кәсіби қызметі үшін маңызын түсінеді;
-
Код ON5
ақпаратты алу, өңдеу және басқару құралы ретінде компьютермен жұмыс істеу дағдыларын белсенді қолданады;
-
Код ON6
теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларын қолданады, болжау және жоспарлау әдістерін практикада қолданады, сондай-ақ практикалық есептерді зерттеу және шешу үшін мамандық бойынша білім мен пәнаралық білімді синтездейді;,
-
Код ON7
өзін-өзі дамыту және кәсіби өсу үшін өмір бойы өзінің білім траекториясын құрады;
-
Код ON8
ғылыми-педагогикалық ойлаудың инновациялық стилін және педагогикалық шындықты тұтас қабылдауды көрсетеді;