8D01513 Биология в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Халықаралық стандарттарға сай, әлемдік білім беру кеңістігіне ықпалдасуға мүмкіндік беретін, қазіргі заманғы ғылыми мен педагогикалық мәселелерді тұжырымдауға, шешуге, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыруға қабілетті биология ғылымдары мен биологияны оқыту әдістемесі саласында жоғары білікті, бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D014 Биология педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
-
Биологияны оқыту үдерісіндегі педагогикалық диагностика
Несиелер: 5Биологиялық білім берудегі педагогикалық диагностиканың теориялық мәселелері. Қазіргі биологиялық білім беру жүйесіндегі педагогикалық диагностиканың ерекшеліктері. Биология бойынша білім алушылардың оқу жетістіктерін педагогикалық диагностикалау түрлері. Биология бойынша білім алушылардың білімін бақылау формаларының жіктелуі. Бақылау сұрақтары мен тапсырмаларын жіктеу. Білім сапасы туралы түсінік
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Биологиялық білімді ғылым жетістіктерімен кіріктірудің әдістемелік негіздері
Несиелер: 5Биологиялық білімді ғылым жетістіктерімен кіріктірудің құрлымы мен мазмұны. Биологиялық білімді ғылым жетістіктерімен кіріктіруді тәжірибеде қолданудың әдістемелік жолдары. Жаратылыстану ғылымдары циклндағы пәндерді кіріктіру негізінде көп пәнді оқу құзіреттілігін қалыптастыруға бағытталған ғылыми-әдістемелік негіздеме. Биологиялық білім беруде кіріктірілген бағытты орындау жолдары
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Биологиялық білім беру мазмұнындағы компьютерлік моделдеу
Несиелер: 5Оқу зерттеу жұмысындағы компьютерлік моделдеу: ақпараттық технологияларды қолдану арқылы оқытудың жаңа әдістерін әзірлеу. Модельдеу алгоритмі. Отандық және шетелдік ғылым жетістіктерімен жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін зерттеу, сондай-ақ тәжірибелік дағдыларды бекіту, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеуде эксперименттік деректерді өңдеу және интерпретациялау
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми зерттеудің әдіснамасы және әдістері
Несиелер: 5Ғылыми зерттеулердің мазмұны және ерекшеліктері. Ғылыми зерттеудің әдістері және әдіснамалық принциптері. Зерттеу процессінің кезеңдері, құрылымы және мазмұны. PhD докторантурлық диссертацияны орындау әдістемесі. Зерттеу нәтижесін жүзеге асыруға бағытталған бәсекеге қаблетті нәтижелерді жоспарлау. Кешенді зерттеулерді орындаудың орындау реттілігін жобалау
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Биология және биологиялық білімнің қазіргі проблемалары
Несиелер: 5Биологиялық білім берудің даму мүмкіндіктері. Биологиялық білім беруді биолог-ғалымдармен әдіскерлердің проблеманы анықтау бойынша орындаған талдау тәжірибелері. Жоғары мектептегі биологиялық білімнің ерекшеліктері. Болон декларациясы "Жоғары білімнің Еуропалық кеңістігі". Қазақстан ЖОО-ның Академиялық саясаты. ЖОО-да биологиялық білім беруде қолданылатын педагогикалық технологиялардың алуан түрлілігі
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Биологияны оқыту үдерісіндегі ақпараттық технологиялар
Несиелер: 5Биологияны оқытуда жаңа ақпараттық технологиялар. Ақпараттармен жұмыс істей білуді қалыптастыру, коммуникативтік қабілеттерін дамыту. Қазіргі заманғы ақпараттық және инновациялық технологияларды пайдалана отырып, ғылыми ақпаратты беру тәжірибесі мен патенттік іздестіруді жүргізу. Ақпараттық қоғам тұлғасын қалыптастыру
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы
Несиелер: 30Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, стажировка өтуі және докторлық диссертацияны орындауы (ДҒЗЖ)/ Научно-исследовательская работа докторанта, включая прохождение стажировки и выполнение докторской диссертации (НИРД)
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы
Несиелер: 30Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, стажировка өтуі және докторлық диссертацияны орындауы (ДҒЗЖ)/ Научно-исследовательская работа докторанта, включая прохождение стажировки и выполнение докторской диссертации (НИРД)
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Зерттеу практикасы
Несиелер: 5Докторанттың зерттеу практикасы жаңа теориялық, шетел және отандық ғылым жетістіктерін методологиялық және технологиялық жетістіктерін зерттеу, сондай-ақ тәжірибелік дағдыларды бекіту, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеуде тәжірибелік деректерді өңдеу және интерпретациялау мақсатында жүргізіледі. Зерттеу практикасының мазмұны докторлық диссертацияның тақырыбымен анықталады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы
Несиелер: 25Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, стажировка өтуі және докторлық диссертацияны орындауы (ДҒЗЖ)/ Научно-исследовательская работа докторанта, включая прохождение стажировки и выполнение докторской диссертации (НИРД)
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Зерттеу практикасы
Несиелер: 13Докторанттың зерттеу практикасы жаңа теориялық, шетел және отандық ғылым жетістіктерін методологиялық және технологиялық жетістіктерін зерттеу, сондай-ақ тәжірибелік дағдыларды бекіту, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеуде тәжірибелік деректерді өңдеу және интерпретациялау мақсатында жүргізіледі. Зерттеу практикасының мазмұны докторлық диссертацияның тақырыбымен анықталады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы
Несиелер: 12Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, стажировка өтуі және докторлық диссертацияны орындауы (ДҒЗЖ)/ Научно-исследовательская работа докторанта, включая прохождение стажировки и выполнение докторской диссертации (НИРД)
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Педагогикалық практика
Несиелер: 5Педагогикалық практиканың мақсаты мен міндеттері. PhD докторантура бойынша БББ құрылымындағы педагогикалық тәжірибе орны. Құзыреттілік карталарында анықталған және педагогикалық практикадан өту қорытындысы бойынша қалыптасатын оқыту нәтижелері. Педагогикалық тәжірибенің құрылымы мен мазмұны. Оқу үдерісін әдістемелік қамтамасыз етумен танысу. Ғылыми-зерттеу жұмысы
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы
Несиелер: 18Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, стажировка өтуі және докторлық диссертацияны орындауы (ДҒЗЖ)/ Научно-исследовательская работа докторанта, включая прохождение стажировки и выполнение докторской диссертации (НИРД)
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Код ON3
халықаралық ғылыми форумдарда, конференциялар мен семинарларда мемлекеттік, орыс, шет тілдерінде көпшілік алдында сөз сөйлеу және шешендік өнер дағдыларын меңгерген
-
Код ON5
биологиялық білім беру саласында зерттеулер жүргізу және алынған нәтижелерді практикалық қызметке енгізеді
-
Код ON4
өзінің жаңа ғылыми-педагогиялық идеяларын шоғырландырады, ғылыми биологиялық танымның аясын кеңейте отырып, өз білімдері мен идеяларын ғылыми қоғамдастыққа хабарлайды
-
Код ON6
ғылыми биологиялық жаңалықтар мен әзірлемелерге зияткерлік және меншік құқықтарын қорғайды, инновациялық технологияларды пайдалана отырып ғылыми ақпаратты тасымалдау тәжірибесі мен патенттік іздеу жүргізеді
-
Код ON7
Білім беру процесін жүйелеуде оқыту нәтижелерін бағалау әдістемесін әзірлеу
-
Код ON1
биологияның заманауи салаларында және биологияны оқыту әдістемесде қолданылатын зерттеу әдістерін таңдау
-
Код ON2
заманауи биологиялық теориялар мен талдау әдістері негізінде академиялық тұтастықпен сипатталатын дербес ғылыми-педагогикалық зерттеулер жүргізеді
-
Код ON8
ғылыми-педагогикалық зерттеулер үдерісін ұйымдастыру, жоспарлау және іске асыру, жұмыс құрылымының логикасын әзірлейді және қорытынды жасайды