6B06102 Ақпараттық жүйелер в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты қоғам мен мемлекеттің жоғары білімді білікті мамандарын, бірінші кезекте, ақпараттық технологиялар мен жүйелерді зерттеу, дамыту, енгізу және қолдау саласындағы қажеттіліктерін қанағаттандыру;студенттердің азаматтық көзқарасын қалыптастыру, қазіргі өркениет пен демократия жағдайында жұмыс істеу және өмір сүру қабілетін қалыптастыру; қоғамның моральдық, мәдени және ғылыми құндылықтарын жинақтау, сақтау және жетілдіру;студенттердің ғылыми, техникалық, экологиялық, құқықтық, экономикалық және басқа білімді тарату, оның білім беру және мәдени деңгейін арттыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B057 Ақпараттық технологиялар
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 6B061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Программалау технологиясы
Несиелер: 4Пәнді оқытудың мақсаты-программалау технологиясының жалпы принциптері мен қазіргі заманғы әдістерін меңгеру. Сонымен қатар, талдау, жобалау және бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің теориялық негіздері мен қазіргі заманғы ақпараттық технологияларын меңгеру, объектілі-бағытталған тәсіл негізінде бағдарламалық қамтамасыз етудің әр түрлі түрлерін жобалау және жасай білу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Математика1
Несиелер: 5"Математика" пәнін оқытудың мақсаты студенттерді математиканың негізгі ережелері мен әдістеріне, логикалық ойлау арқылы математикалық дәлелдемелерді құру дағдыларына, есептерді шешу әдістеріне үйрету болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Физика
Несиелер: 5"Физика" пәнін оқытудың мақсаты-негізгі физикалық құбылыстарды оқу. Классикалық және қазіргі заманғы физиканың іргелі ұғымдарын, заңдары мен теорияларын меңгеру. Ғылыми дүниетаным мен қазіргі физикалық ойлауды қалыптастыру. Қазіргі ғылыми аппаратурамен танысу, физикалық эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыру, жаратылыстанудың әр түрлі бөлімдеріне тән шамалардың сандық тәртіптерін бағалауды үйрену.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Алгоритмдер, мәліметтер құрылымы және программалау/
Несиелер: 4"Алгоритмдер, деректер структурасы және бағдарламалау" пәнін оқыту мақсаты - келесі дайындық кезеңдерін Оқу: нақты есепті қалыптастыру (бағдарламаға қойылатын талаптарды анықтау), алгоритмді жобалау (Алгоритмдеу), бағдарламаны кодтау (таңдалған бағдарламалау тілінде алгоритмді жүзеге асыру), баптау және тестілеу (дұрыс нәтиже алу мақсатында).
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Компьютерлік жүйелер архитектурасы
Несиелер: 4"Компьютерлік жүйелердің архитектурасы" пәнінің мақсаты ашық жүйелердің архитектурасы; қолданбалы деңгей; өкілдік деңгей; сеанстық деңгей; көліктік деңгей; желілік деңгей; арналық деңгей; физикалық деңгей; ашық жүйелер және желілер; ақпараттық жүйенің процестері; процестерге қол жеткізу; үдерістерді орындау; ашық жүйелердің стандарттары; ақпараттық жүйелердің хаттамалары; ақпараттық жүйелердің иерархиялық қауымдастықтарын құру перспективалары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Ақпараттық жүйелер негіздері
Несиелер: 4"Ақпараттық жүйелер негіздері" пәнінің мақсаты - деректер қоры теориясының негіздерін, SQL сұраныстарының тілін, Физикалық деңгейде деректерді ұйымдастыру әдістерін, Ақпараттық жүйелерді жобалау және әзірлеу әдістерін, Ақпараттық жүйелер әкімшісінің функцияларын, деректер қорын басқару жүйелерін пайдалана отырып қосымшаларды бағдарламалау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Экономика және бизнес негіздері
Несиелер: 5Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Бизнес түсінігі. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, шаруашылық жүргізудің қоғамдық формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық-экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Бизнесті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурс үнемдеу. Экономикалық дамудың циклділігі. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Математика 2
Несиелер: 5"Математика" пәнін оқытудың мақсаты студенттерді негізгі математикалық әдістерге үйрету, оларды практикалық есептерді шешуге арналған осы әдістердің әртүрлі қосымшаларымен таныстыру, сонымен қатар, оқу жоспарларына сәйкес мамандарды дайындаудың қандай да бір бейініне маңызды болып табылатын математиканың бөлімдеріне баса назар аудару болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Операциялық жүйелер
Несиелер: 5"Операциялық жүйелер" пәнін оқыту мақсаты операциялық жүйелер туралы негізгі теориялық және практикалық ережелерді, олардың архитектуралары мен құрамдас бөліктерін оқып үйрену, операциялық жүйелерді қолдану саласындағы дағдыларды қалыптастыру болып табылады. ОЖ-ны оқу кезінде олардың құрылу және жұмыс істеу принциптеріне, пайдаланушылық интерфейстің негізгі сипаттарына ерекше назар аударылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Программалау 1
Несиелер: 5"Бағдарламалау" пәнін оқытудың мақсаты бакалавр біліктілігін алатын студенттердің әртүрлі күрделілік дәрежесіндегі есептерді шешу алгоритмдерін құру тәсілдерін меңгеруі, сонымен қатар MicrosoftVisualStudio (VisualBasic тілі, C#) қосымшаларын жасау ортасын мысалда бағдарламаларды құру дағдыларын меңгеруі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Информатиканың теориялық негіздері
Несиелер: 5Пәнді оқытудың мақсаты – студенттерді ЭЕМ-де есептерді практикалық шешу барысында жиі қолданылатын алгоритмдермен таныстыру және тиімді бағдарламалау дағдыларын үйрету. Пәнді оқыту міндеті – теориялық білім және практикалық дағдыларды келесі салаларда алу: тиімді алгоритмдерді әзірлеу әдістері, сұрыптау және іздеу, графтағы Алгоритмдер, ақпаратты кодтау және шифрлеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Көшбасшылық: тиімді басшылықтың дағдылары
Несиелер: 5Көшбасшылық негіздері. Көшбасшылықтың тұлғалық теориясы. Мінез-құлық және ситуациялық көшбасшылық. Көшбасшы және команда. Функционалдық (рөлдік) көшбасшылық. Көшбасшылық стиліндегі PAEI функциялардың үйлесімсіздігі. Тиімді көшбасшылық стильдері. Тиімсіз көшбасшылықтың архетиптері. Ұйымдағы көшбасшылық стильдерін жүзеге асыру
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Есептеуіш желілер және телекоммуникациялар
Несиелер: 5"Есептеу желілері және телекоммуникациялар" пәнін оқытудың мақсаты кәсіби ақпараттық мәдениетті қалыптастыру; дербес компьютерлерде (ДК) экономикалық ақпаратты өңдеудің жаңа ақпараттық технологиялары саласында іргелі теориялық базаны құру; ДК аппараттық және бағдарламалық құралдарын аспаптық пайдаланудың тұрақты іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Ақпараттық жүйелердің құрал-саймандары
Несиелер: 5"Ақпараттық жүйелердің аспаптық құралдары" пәнін оқытудың мақсаты Ақпараттық жүйелерді құрудың жалпы принциптерін оқу; ақпараттық жүйелердің қазіргі техникалық және бағдарламалық құралдарының мүмкіндіктерін түсіну; Ақпараттық жүйелер мен технологияларды пайдаланудың мақсаттары мен механизмдерін түсіну; ақпараттық саладағы белгілі бір дүниетанымды қалыптастыру және ақпараттық мәдениетті игеру болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Ақпараттық жүйелерді мәлімметтер қоры
Несиелер: 5"АЖ-дағы деректер қоры" пәнін оқытудың мақсаты мен міндеттері студенттерді Деректер базалары мен банктерін ұйымдастырудың негізгі принциптерімен таныстыру; деректер базасын жобалау және әзірлеу бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу; деректер базасын жобалаудың негізгі кезеңдері, деректер модельдері, қатынастарды қалыпқа келтіру принциптері, реляциялық ДББЖ ішкі ұйымдастырылуы туралы білім алу болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Сандық технологиялар
Несиелер: 5Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи сандық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Сандық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы сандық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Сандық робототехника. Оқыту процесінде сандық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері. Білім берудің әкімшілік-басқару қызметін цифрландыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Қолданбалы программалық пакеттерді жасау
Несиелер: 5"Қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу" пәнін оқытудың мақсаты студенттердің математикалық модельдеудің негізгі принциптерін, математикалық аппаратты, есептеу алгоритмдерін, бағдарламалық құралдар мен дербес компьютерлерді өз бетінше қолдану дағдыларын меңгеру, сондай-ақ оларда кәсіби мәселелерді шешу үшін қажетті тиісті құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Математикалық және компьютерлік модельдеу
Несиелер: 5"Математикалық және компьютерлік моделдеу" пәнін оқытудың мақсаты-математикалық әдістерді, сандық әдістерді және ғылым мен техниканың әртүрлі салаларында жиі кездесетін математикалық модельдермен компьютерлік манипуляцияны меңгеру, "есептеу әдістері" терминін қолдану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Білім берудегі робототехника және мехатроника
Несиелер: 5"Білім беру робот техникасы және мехатроника" пәнін оқытудың мақсаты - робототехникаға тікелей қатысы бар көптеген мәселелерді оқып үйрену, кез келген робототехникалық жүйенің негізін құрайтын техникалық элементтер мен құрылғыларға аса көңіл бөлінген. Сонымен қатар, роботтар үшін жетектер мен атқарушы жүйелерді құру ерекшеліктерін меңгеру, роботтардың кеңістіктегі қозғалу механизмдері мен манипуляциялық механизмдерін жобалау және талдау негіздері, роботтардың қозғалу механизмдері мен манипуляциялық механизмдерін басқару алгоритмдерін әзірлеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Қазақ (орыс) тілі(В2)
Несиелер: 5Сөйлеу мәдениетін анықтау. Сөйлеу дұрыстығы. Сөзді дұрыс таңдау, сөздің формалары. Сөздің дәлдігі. Сөйлемдерді дұрыс құру. Сөйлеу мәнерлілігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Іскерлік қарым-қатынас түрлері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Бағдарламалық жасақтама әзірлеу әдістері
Несиелер: 5"Бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу әдістері" пәнін оқытудың мақсаты WINDOWS Операциялық ортасының интерфейсінің талаптарын қолдайтын қосымшаларды құру принциптерін, күрделі құрылымды бағдарламалар пакеттерін ұйымдастыру мен құрастырудың типтік тәсілдерін, бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалау процесінің кезеңдерін оқып үйрену, басқаруды автоматтандырудың жоғары дәрежесімен қолданбалы бағдарламаларды құру болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Кеңейтілген бағдарламалау тілдері: C #, Java, Net, PHP
Несиелер: 5"Бағдарламалаудың перспективалы тілдері" пәнін оқытудың мақсаты программалау тілдерінде құрудың және қолданудың жалпы принциптерімен танысу арқылы компьютерлік қауіпсіздік саласында болашақ мамандардың кәсіби және жалпы білім беру құзыреттіліктерін қалыптастыру, сонымен қатар C#, Java, Net, PHP, Python, Case тілінде практикалық есептерді шешу алгоритмдерін жобалау және жүзеге асыру дағдыларын дамыту болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Ілгермелі шетел тілі
Несиелер: 5Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы проблема бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өзінің пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша «қолдаймын» және «қарсымын» барлық дәлелдерді айту. Ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсете отырып эссе, баяндама, хаттарды жазу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Ақпараттық қауіпсіздік негіздері
Несиелер: 5"Ақпараттық қауіпсіздік негіздері" пәнін оқыту мақсаты мемлекеттің ақпараттық қауіпсіздік принциптерін, оның ақпараттық инфрақұрылымын талдау тәсілдерін, ақпаратты қорғау жүйелерін ұйымдастыру, жобалау және талдау принциптерін, оларды қорғаудың әртүрлі деңгейлерінде кешенді құрудың негіздерін және мемлекеттік және жеке мақсаттағы қорғау дәрежелерінің ерекшеліктерін меңгеруге арналған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Арт білім беру
Несиелер: 5Отандық өнер мен көркем мәдениеттің ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Курс өнердің барлық түрлерін қамтиды, бұл қазақтардың адамгершілік-эстетикалық әлемі эволюциясының жалпы көрінісін, әдет-ғұрып элементтерін және қазіргі қазақстандық келбетін қалыптастыру үшін олардың маңызын құруға мүмкіндік береді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Сандық әдістер
Несиелер: 5"Сандық әдістер" оқу пәнінің мақсаты студенттердің экономикадағы математикалық есептерді сандық әдістермен шешу үшін қажетті біліктілікті алуы болып табылады. Сонымен қатар, оның пәні мен әдісінің мазмұны мен ерекшелігімен анықталады және Экономикадағы математикалық есептерді сандық әдістермен, яғни компьютерде есептеулерді қолдана отырып шешу тәсілдерін құрумен шектеледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Объектілі-бағытталған программалау
Несиелер: 5"Объектілі-бағытталған бағдарламалау" пәнін оқыту мақсаты бакалавр біліктілігін алатын студенттердің қосымшаларды құру саласындағы білімдері мен дағдыларын тереңдетуден, әзірлеушіге Java бағдарламалау тілі құралдарымен ұсынылатын мүмкіндіктерді зерделеуден тұрады. сонымен қатар, Java тілінің мүмкіндіктері мен ерекшеліктерін зерттеу, атап айтқанда, Android платформасына бағытталған қосымшаларды жасау үшін оны пайдалану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Ақпараттық жүйелер интерфейстері
Несиелер: 4"Ақпараттық жүйелердің интерфейстері" пәнін оқыту мақсаты интерфейстердің түсінігі мен анықтамалары, ақпараттық жүйелердің интерфейстерінің сипаттамасы, оларды ұйымдастыру принциптері, ішкі және сыртқы интерфейстер, перифериялық құрылғылардың интерфейстері, пайдаланушы интерфейстері болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Бұлтты технологиялар
Несиелер: 6Пәннің мақсаты - кәсіби қызмет объектілерін жобалау әдіснамасын бағалау және таңдау; оларды шешу үшін әмбебап әдістер мен құралдарды қолдану; кәсіби қызмет объектілерінің сапасын қамтамасыз ету мақсатында талдау, синтездеу, шешімдерді оңтайландыруды жүргізе білу. Курстың мазмұны білім беру мекемелерінің кең ауқымдағы білім беру процесінде бұлтты есептеулерді пайдаланумен байланысты сұрақтар шеңберін қамтиды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Жасанды интеллект технологиясы
Несиелер: 4Жасанды интеллект ерекшелігі. Құрылымдалатын деректер, білім беру модельдері ретінде білім. Visual Prolg, нейрондар және нейрондық жүйелердегі білім базалары мен сараптамалық жүйелердің логикалық бағдарламалау мүмкіндіктері. Нейрокомпьютерлер базасында сараптамалық жүйелерді іске асыру. Жасанды интеллект дамуының негізгі бағыттары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Жүйелік программалау
Несиелер: 5"Жүйелік бағдарламалау" пәнін игерудің мақсаты операциялық жүйелер мен Жүйелік бағдарламалау саласында фундаменталды білімдер мен практикалық дағдыларды меңгерген білікті мамандарды дайындау, заманауи операциялық жүйелер мен жүйелік бағдарламаларды құрудың принциптері мен ұйымдастырылуын оқып үйрену, қазіргі алгоритмдік тілдер мен бағдарламалау жүйелерін қолдана отырып жүйелік-бағытталған бағдарламаларды әзірлеудің жалпы әдіснамасы туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Білімдегі ақпараттық жүйелерді жобалау
Несиелер: 5Пәннің мақсаты-пән саласын зерттеуді, берілген жобаның техникалық және жұмыс құжаттамасын әзірлеуді, оларды іске асыруды, жобалау әдіснамасын таңдау кезінде шешім қабылдауды, топта жұмыс жасауды, тест тапсырмаларын әзірлеуді және бағдарламалық өнімді тестілеуді өткізуді қамтитын білім берудегі ақпараттық жүйелерді жобалау әдістерінің жүйелендірілген теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 8
-
WEB-технологиялар
Несиелер: 5Пәнді оқыту мақсаты - қазіргі web-технологиялар мен білімнің ілеспе салаларын, web-ресурстарды құру әдістері мен құралдарын игеру, әртүрлі қызмет түрлерінде қолдану және жылжыту. Сонымен қатар, базалық концепциялармен және web-бағдарламалау тәсілдерімен танысу, заманауи web-технологиялар туралы түсініктерді кеңейту. Зерттелген технологияларды пайдалана отырып, web-сервистерді, сайттарды, порталдарды құру кезінде дербестікті дамыту.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 8
-
Код ON2
нарықтық экономика мен саяси процестерді дамытудың негізгі ұғымдары мен ғылыми білім кешендерін меңгерген, өскелең ұрпақты тәрбиелеу мен оқытудың жаңа философиясын, кәсіпкерлік және инновациялық-инвестициялық қызметті түсінеді;
-
Код ON7
Ақпараттық жүйелер мен технологиялар саласындағы практикалық міндеттерді шешу үшін базалық білімдерді талдайды; қойылған міндеттерді шешу үшін ақпаратты іздеудің қазіргі заманғы компьютерлік технологияларын, осы ақпаратты сыни талдауды қолданады және қабылданған идеялар мен шешімді шешудің тәсілдерін негіздеуді бағалайды;
-
Код ON3
ауызша, жазбаша сөйлеуді ақылға қонымды және нақты түрде жеткізеді, логикалық түрде шындықты түсінеді; болашақ мамандықтың әлеуметтік маңыздылығын түсінеді; әлеуметтік маңызы бар мәселелер мен процестерді ғылыми тұрғыдан талдау, кәсіби және қоғамдық қызметтің әртүрлі түрлерінде әдістерді қолданады;
-
Код ON5
проблеманы шешу үшін ақпараттық жүйелер мен құрылғыларды (бағдарламалық қамсыздандыру, аппараттық қамтамасыз ету немесе бағдарламалық және аппараттық құралдар) қалай жүзеге асыруды бағалайды; техникалық жобалау, жұмыс жобасын қолданады; жобалау үшін бастапқы деректерді таңдауды талдайды;
-
Код ON8
жаңа бәсекеге қабілетті идеяларды қалыптастыру және оларды жобаларға енгізу мүмкіндігіне; базалық және қолданбалы ақпараттық технологияларды жобалау қабілетіне ие.
-
Код ON6
ақпаратты жинақтау, талдау, ақпаратты қабылдау, мақсаттар қою және оған жету жолдарын таңдау, әріптестермен операция жасауға даяр болу, топта жұмыс істеу, ойлау мәдениетін жүйелейді;
-
Код ON1
кіші топтарды ұйымдастыру мен басқару принциптері мен әдістерін; заманауи өркениеттің сақталуы мен дамуы үшін гуманистік құндылықтардың маңызын; өз елінің азаматы ретінде өзінің құқықтары мен міндеттерін біледі;
-
Код ON4
интеллектуалды дамуына, мәдени деңгейін көтеруге, кәсіби біліктілігін арттыруға, оқыту және өзін-өзі бақылаудың әдістері мен құралдарын пайдаланады;
-
Код ON5
практикалық міндеттерді шешу кезінде теориялық және тәжірибелік нәтижелерді салыстырады, жіктейді, қарсы қояды және олардың дұрыстығын бағалайды;
-
Код ON6
бұрын зерттелген материалға негізделе отырып, кәсіби міндеттерді шешу үшін базалық теориялық білімді біріктіреді, пайдаланады.
6B06102 Компьютерлік және ақпараттық жүйелер
БакалавриатSilkway Халықаралық университеті
БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B06102 Ақпараттық жүйелер
БакалавриатҚазақ ұлттық аграрлық университеті
БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B06102 Ақпараттық жүйелер
БакалавриатБатыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B06102 Ақпараттық жүйелер
БакалавриатМахамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B06102 Ақпараттық жүйелер
БакалавриатХалықаралық гуманитарлық-техникалық университеті
БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B06102 Ақпараттық жүйелер
БакалавриатҚазақ қатынас жолдары университеті
БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B06102 Ақпараттық жүйелер
БакалавриатА.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті
БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B06102 Ақпараттық жүйелер
БакалавриатИнновациялық Еуразия университеті
БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B06102 Ақпараттық жүйелер
БакалавриатСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский6B06102 Ақпараттық жүйелер
БакалавриатҚарағанды техникалық университеті (Қарағанды мемлекеттік техникалық университеті)
БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B06102 Ақпараттық жүйелер
БакалавриатҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B06102 Ақпараттық жүйелер
БакалавриатТорайгыров университеті
БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B06102 Ақпараттық жүйелер
БакалавриатӘл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B06102 Ақпараттық жүйелер
БакалавриатҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B06102 Ақпараттық жүйелер
БакалавриатІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B06102 Ақпараттық жүйелер
БакалавриатҚызылорда "Болашақ" университеті
БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B06102 Ақпараттық жүйелер және технологиялар
БакалавриатАстана халықаралық университеті
БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B06102 Ақпараттық жүйелер
БакалавриатҚазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті
БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B06102 Ақпараттық жүйелер
Бакалавриат"Сырдария" университеті
БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша