6B01509 Математика-Физика в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби өсуге және кәсіби ұтқырлыққа қабілетті, психологиялық-педагогикалық ғылымдар саласында жалпы мәдени, түйінді, жалпы кәсіби құзыреттерге, математика және физика мұғалімінің кәсіби құзыреттеріне ие білікті тұлғаны қалыптастыру
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
-
Академиялық жазылым негіздері
Несиелер: 5Пән академиялық жазылымның ерекшеліктерін, академиялық адалдық принциптеріне сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін оқып-үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жазбаша жұмыстардың барлық түрлерін, жобаларды, эссені, мақалаларды, тезистерді, аннотацияларды, рецензияларды, курстық және дипломдық жұмыстарды қоса алғанда, пайдаланылған дереккөздерге сілтеме жасау талаптарына, дәйексөз салу ережелеріне сәйкес, зияткерлік меншік құқығын сақтай отырып, жазып ресімдеуге қабілетт
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Педагогикалық қызметке кіріспе
Несиелер: 5Педагог-мұғалімнің кәсіби қызметінің мақсаты мен жалпыадамзаттық құндылықтарын, болашақ педагог - студенттің кәсіби және тұлғалық өзін-өзі дамытуын, мұғалімнің кәсіби дайындығының құзыреттілігін, тұлғаның педагогикалық мәдениетін мегертеді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Элементарлы математика
Несиелер: 5Оқыту пәні: Функциялар. Домен және функционалдық мәндердің жиынтығы. Функциялардың қасиеттері. Тіпті ерекше функциялар. Мерзімді функциялар. Негізгі функциялар. Рационалды және иррационалдық өрнектерді түрлендіру. Рационалды теңдеулер мен теңсіздікті шешу. Рационалды теңдеулер жүйесі. Логарифмдік және тригонометриялық өрнектерді трансформациялау. Тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздікті шешу. Сөздік мәселелерді шешу. Прогрессия
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Несиелер: 5Пән қоғамдық және жеке құқықтық сананы арттыруға мүмкіндік береді, құқықтық мәдениетті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы құбылыс ретінде қарсы әрекет ету бойынша азаматтық ұстанымды қалыптастырады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы құқықтық реттеу контексіндегі оқиғаларға, әрекеттерге талдау жасай алады, нормативтік-құқықтық актілерді меңгереді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Волонтерлік қызметті ұйымдастыру технологиялары
Несиелер: 5Пән волонтерлік қызметтің мақсаттарын, міндеттерін, ерекшеліктерін, жеке және заңды тұлғаларға көмек көрсетуді, азаматтардың денсаулығын қорғауды, қоршаған ортаны қорғау мен қорғауды үйренеді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы волонтерлік қызметті қауіпсіз орындау қағидаларын сақтап, өз қызметімен үшінші тұлғаларға және қоршаған ортаға зиян келтірмей, волонтерлік қызметті ұйымдастырушының өкімдерін орындауға қабілетті.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Экология және тұрақты даму
Несиелер: 5Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтары, тірі организмдер мен тіршілік ету ортасының өзара әрекеттесуі туралы қазіргі заманғы жүйелік түсініктерді қалыптастыру; қоршаған ортаға антропогендік әсермен байланысты мәселелер; оқыту нәтижесі бойынша түлек экологиялық проблемалардың себептерін және оларды жою жолдарын анықтай алады, экологиялық процестерді талдауды жүзеге асырады, табиғатты қорғау қызметінде нақты міндеттер мен басымдықтарды қоя алады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Несиелер: 5Пән негізінен қауырт жағдайларда сауатты шешім қабылдауды және қажетті теориялық білім мен практикалық ынталарды игертіп, тіршілікке қажетті қауіпсіз жағдайларды болдырмауға, табиғи, техногенді және әлеуметтік төтенше жағдайларды болжау және олардың алдын алуды қарастырады, бейбіт уақыттарда кездесетін табиғи және техногенді төтенше жағдай кезінде сауатты түрде шешім қабылдау, алғашқы жәрдем көрсету, авариялық тұрақтандыру және тағы басқа шұғыл жұмыстарды ұйымдастыру шараларын қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Көшбасшылық және инновацияларды басқару
Несиелер: 5Пән тиімді көшбасшылықтың теориялық аспектілерін дамытудағы әлемдік үрдістерді, инновацияны басқару заңдылықтарын оқытады; білім алушы тиімді вербальды, вербальды емес, электрондық коммуникацияға, шешімдер қабылдауға, команда құруға, қақтығыстар мен күйзелістерді басқаруға, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға, жетілдіруге, жобаны басқаруға, технологиялық және өнімдік инновацияларды енгізу бағдарламасына немесе ұйымдастырушылық өзгерістер бағдарламасына қатысуға қабілетті
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Несиелер: 5Пән әр түрлі ұйымдық-құқықтық формадағы фирмалар мен кәсіпорындардың қызмет ету механизмдерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы алынған білімді бизнесті құрудың тиімді жүйесін құру үшін қолдана алады; кәсіпкерлік саласындағы білім мен түсініктерді көрсете алады; теориялық ақпарат пен кәсіпкерлік тәжірибесін жинау және түсіндіруді жүзеге асыра алады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Кіріспе математика курсы
Несиелер: 7Оқыту пәні: Операциялар және олардың сипаттары. Формуланың логикалық мәлімдемелері. Формулалардың баламалығы. Шынайы формулалар. Анықтаманың анықтамасы және мысалдары. Қоғамдастықтың және өмір сүрудің сандық көрсеткіштері. Бесіктік логиканың формулалары. Предикат логикасының тілінде математикалық сөйлемдерді жазыңыз. Негативтер салу. Теореманың түрлері. Қажеттілігі мен жеткіліктілігі. Жиындарды орнату жолдары. Топтамалардағы операциялар және олардың қасиеттері. Екілік қатынастар. Жиындар жиынтығы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Алгебра және сандар теориясы
Несиелер: 5Матрицалар. Матрицаларға операциялар. Матрицаны анықтаушы және оның қасиеттері. Кері матрица. Ауыстыру және орналастыру. Сызықты теңдеулер жүйесін кері матрица әдісімен және Крамер әдісімен шешу. Гаусс Әдісі. Матрица дәрежесі. Бөлу қатынасы, қалдықтармен бөлу. Бүтін сандардың НОД және НОҚ, Евклид алгоритмі, өзара қарапайым сандардың қасиеттері. Қарапайым және құрамдас сандар, канондық ыдырау, арифметиканың негізгі теоремасы. Сандық салыстыруларды анықтау және олардың қасиеттері; белгісіз салыстыру және олар
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Математикалық талдау
Несиелер: 7Заттық сандарды зерттейтін пән. Функциялар графиктерін құру. Шегі реттілігі. Бір айнымалының нақты функциясы. Теориясы шегінен. Шегі реттілігі. Функцияның шегі. Үздіксіздік. Бір айнымалы функцияны дифференциалдық есептеу. Дифференциалдау ережелері. Жоғары ретті туындылар және дифференциалдар.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Оқушылардың даму физиологиясы
Несиелер: 5Пән онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде ағзаның тіршілік ету ерекшеліктерін, ағзалардың, ағзалар жүйесінің және жалпы ағзаның даму және өсу шамасына қарай функцияларын, осы функциялардың әр жас кезеңінде өзіндік ерекшеліктерін зерттейді. Дамитын организмге оның ерте және кеш кезеңдерінде оңтайлы дамуы үшін жағдай жасау мақсатында әсер ету әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Жалпы және жас ерекшелік психологиясы
Несиелер: 5Пән психология туралы жалпы түсініктерді, адам туралы кешенді ғылым ретінде, психологиялық білімнің теориялық негіздерін үйренеді. Күнделікті қызметте қажетті психологиялық қасиеттерді қалыптастыруға және тұлғаның дамуы мен қалыптасуының психологиялық заңдылықтарын меңгертеді.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Педагогика
Несиелер: 7Пән болашақ мұғалімнің орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыру бойынша кәсіби құзыреттілігін зерттейді. Нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім жүйесін, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану дағдылары мен іскерлігін меңгертеді.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Жоғары геометрия
Несиелер: 8Тұжырымдамаларды зерттеуге бағытталған пән: координаттардағы негізгі метрикалық және аффиналық мәселелер. ASC-де тікелей сызықты орнатудың әр түрлі жолдары. Жолдың жалпы теңдеуі. Жазықтықтағы түз сызықтардың өзара орналасуы. Многочленный Ax + By + C белгілерінің геометриялық мағынасы. Тұрақты сызықтың қалыпты векторы. Жалпы теңдеудегі коэффициенттердің геометриялық мағынасы. Бұрыштық коэффициенті. Нүктеден сызыққа дейін қашықтық. Екі жолдың арасындағы бұрыш.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Механиканың физикалық негіздері
Несиелер: 5Оқыту пәні: Кинематика. Механика, оның бөлімдері. Механикалық қозғалыс, анықтамалық жүйелер. Механикадағы физикалық үлгілер. Кинематикалық қозғалыс сипаттамасы. Ауысымдық және айналмалы қозғалыстарда қозғалыс, жылдамдық, үдемелеу; сызықтық және бұрыштық кинематикалық сипаттамалар арасындағы байланыс. Кинематика басты міндеті. Материалдық нүктенің динамикасы. Материалдық нүктелер мен қатты бөлшектердің динамикасы. Жұмыс және энергетика. Механикадағы консервациялау туралы заңдар. Агрессия саласы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Алгебра
Несиелер: 5Оқыту пәні: Сызықтық операторлар. Сызықтық операторлардағы әрекеттер. Сызықтық оператордың дәрежесі және ақаулығы. Инвариантты ішкі кеңістіктер. Өздік құндылықтар және меншікті векторлар. Сипаттар Евклидтердегі және унитарлық векторлық кеңістіктегі сызықты операторлар. Bilinear нысандары. Квадраттық формалар. Тұрақты шаршы формалар. Бір айнымалы полинома. Бүтін сандардың сақинасында бөліну. Салыстыру Алгебралық сандар
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Механика
Несиелер: 8Оқыту пәні: Кинематика. Материалдық нүктенің динамикасы. Консервациялау туралы заңдар. Қатты дененің динамикасы. SRT негіздері. Сұйық және газ механикасы. Тербелістер мен толқындар. Механиканың даму кезеңдері, оның философиялық және әдістемелік мәселелері. Физикалық модельдер мен гипотезалардың қолданылу шектері. Механиканың негізгі заңдары мен принциптері, олардың логикалық мазмұны және математикалық өрнегі. Механиканың қарапайым құбылыстарының математикалық модельдері
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Физикалық есептерді шешу практикумы
Несиелер: 5Оқыту пәні: Физикалық тапсырма. Міндеттерді жіктеу. Физикалық мәселелерді шешу әдістері мен әдістері. «Материалдық нүктенің кинематикасы» тақырыбындағы проблемаларды шешу «Динамика және статика» тақырыбындағы мәселелерді шешу. «Механикалық жүйелерде консервациялау туралы заңдар» тақырыбындағы проблемаларды шешу. «Мерзімді қозғалыстың динамикасы» тақырыбындағы мәселелерді шешу. «Міндетті газдың молекулярлы-кинетикалық теориясы», «Тікелей электр тоғының заңдары», «Магнит өрісі» тақырыбындағы мәселелерді шешу.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Математиканы оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Тұжырымдаманы зерттеуге бағытталған пән: Жалпы білім берудегі математика пәнінің мектептегі маңызы. Математиканы оқыту үдерісінде студенттердің ғылыми көзқарастарын қалыптастыру, білім беру. Математиканы оқыту әдістемесі. Оқу формалары. Математикалық тұжырымдамаларды, аксиомаларды, теоремаларды енгізу әдістері. Анықтамалар мен теоремалардың логикалық құрылымы. Қажетті және жеткілікті шарттар. Дәлелдер. Тұжырымдаманы табысты қалыптастыру және компьютердегі рөлі.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Педагог пен білім алушылардың зерттеу және жобалау қызметі
Несиелер: 5Білім берудегі жобалық іс-әрекет методологиясын, қазіргі мектептегі жобалар әдісін, оқу жобалау тәжірибесін, оқушылардың жобалық іс-әрекетін ұйымдастыру мен кезеңділігін, педагог пен оқушылардың бірлескен жұмысын зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Сыни және креативті ойлау
Несиелер: 5Пән рационалды таным түрлері мен тәсілдерін, ұғымдық және аргументативті құрылымдарды құрастыруға қойылатын ережелер мен талаптарды, шешім шығармашылығының рөлін зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жаңа бірегей идеяларды жасауға, жағдайлардан мүмкін болатын шешімдерді жасауға, қабылданған шешімнің тиімділігін бағалауға, көпфункционалды заттарды көруге қабілетті.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Қарым-қатынас психологиясы мен жанжалдарды басқару
Несиелер: 5Пән жанжалды психологиялық түсінудің ерекшеліктерін, жанжалды өзара іс-қимылдың психологиялық мәнін: қатысушылардың себептері мен мақсаттарын, өзара іс-қимылдың стратегиясы мен тактикасын, әр түрлі жанжалдың құрылымдық сипаттамаларын зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жанжалды жағдайды басқара алады, жанжалды алдын алу және шешу саласында тәжірибелік біліктердің кешенін құрастыра алады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Кәсіби имиджді қалыптастыру технологиялары
Несиелер: 5Пән іскерлік және кәсіби имиджді қалыптастыру шарттарын, ұжым имиджінің тұсаукесерін, топ имиджін моделдеуді үйренеді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы басқару қызметінің дағдыларын, әсер ету механизмдерін, жеке және топтық имидждің этикеті мен мәдениеті мәселелерін меңгерген; кәсіби қызметте іскерлік адамның имиджін қалыптастыру элементтерін қолдану қабілетін көрсете алады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Риторика және сөйлеу мәдениеті
Несиелер: 5Пән қазіргі тілдік этикетті, әдеби тіл нормаларын, мәтіндерді моделдеуді құралдарын, сөз сөйлеудің негізгі композициялық бөліктерін құруға қойылатын талаптарды, сөйлеудің логикалық ұйымдастырылуын үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы конструктивті диалог жүргізуге, көпшілік алдында сөйлеуге, қарым-қатынас жағдайына сәйкес өз сөзін құрастыруға, қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында риторикалық тәсілдерді қолдануға, аудиторияның назарын ұстау тәсілдерін қолдануға қабілетті.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Инклюзивті білім беру
Несиелер: 5Инклюзивті білім беру моделін, инклюзивті кеңістікті құру үшін педагогикалық жағдайларды, ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың әр түрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарын зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Физиканы оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Физиканы оқыту әдістемесін зерттейтін пән. Ғылыми зерттеу әдістері. Пәнаралық байланыс түрлері. Оқыту әдістерінің жіктелуі. Білімді, іскерлікті және дағдыларды тексеру функциялары. Физикалық Есеп және оны шешу алгоритмдері. Физика курсының тақырыптарын ғылыми-әдістемелік талдау
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Математикалық есептерді шешу бойынша практикум
Несиелер: 5Тұжырымдамаларды зерттеуге бағытталған пән: Логарифмдік теңдеулерді шешу. Логарифмдік теңсіздікті шешу. Вьет теоремасы және үшбұрышты үшбұрышты зерттеу. Параметрлермен теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу. Аралас теңдеулер, теңдеулер жүйесі және теңсіздіктер. Теңдеулерді және теңсіздікті шешу кезінде функциялардың қасиеттерін пайдалану. Стандартты емес теңдеулер және теңсіздік.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Инклюзивті білім берудегі тьюторлық
Несиелер: 5Кәсіби тьюторлық қызметтің мәні мен ерекшелігін, тьюторлық сүйемелдеудің принциптері мен негізгі кезеңдерін, жалпы тьюторлық әрекеттің ресурстық сызбасын, тьюторлық сүйемелдеудің негізгі формалары, әдістері, схемалары мен технологияларын, тьюторлық қызметтің масштабын зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Несиелер: 5Тұжырымдарды зерттеуге бағытталған тәртіп: Аксиоматика. Ықтималдылықты өлшеу Ықтималдық алгебра. Шартты ықтималдық, тәуелсіздік. Толық ықтималдық формулалары және Байес. Кездейсоқ айнымалы, тарату функциясы, сандық сипаттамалары. Кездейсоқ айнымалы тарату теориясы. Кездейсоқ векторлар және оларды бөлу. Ықтималдықтар теориясының теоремалары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Математикалық есептерді шешудің әдістемелік негіздері
Несиелер: 7Тұжырымдарды зерттеуге бағытталған пән: Тригонометриялық функциялары бар өрнектерді түрлендіру. Теріс тригонометриялық функциялары бар өрнек түрлендіру. Тригонометриялық теңдеулерді шешу. Тригонометриялық теңсіздіктерді шешу. Теріс тригонометриялық функциялары бар теңдеулерді шешу. Тригонометриялық теңдеулер жүйесін шешу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Ықтималдықтар теориясы
Несиелер: 5Пән ұғымдарды зерттеуге бағытталған: Эмпирикалық деректерді бастапқы өңдеу. Сандық сипаттамаларды және бөлу параметрлерін нүктелік бағалау. Сандық сипаттамалар мен бөлу параметрлерін сенімділік. Статистикалық болжамдарды тестілеу. Сызықтық регрессия. Факторлық талдау. Ақпарат және энтропия. Қоршаған әлемде кездейсоқтық пен тұрақтылықты анықтау
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Білім беру процесін цифрландыру
Несиелер: 5Қашықтан оқыту технологиясының негізгі сипаттамалары мен ерекшеліктерін, Интернеттегі іздеуді ұйымдастырудың әдістері мен құралдарын, қашықтықтан оқытуға арналған файлдық форматтар мен оларды дамыту орталарын (PowerPoint, Macromedia Flash және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау мен қолдаудың аспаптық орталарын (Zoom, BigBlueButton, Электрондық оқыту және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау орталарына файлдарды біріктіру әдістері зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Геометрия
Несиелер: 8Векторлық Алгебра элементтерін зерттейтін пән. Жазықтықтағы координаталар әдісі. Жазықтықта түзу. Екінші ретті желілердің канондық теңдеулері. Кеңістіктегі координаттар әдісі. Векторлық және аралас туындылар. Кеңістіктегі жазықтықтар және түзу. Жазықтықтың және кеңістіктің геометриялық түрленуі. Жазықтықтағы геометриялық тұрғызулар. Екінші ретті беттер. Аффинды және Евклидты п-өлшемді кеңістік. Квадраттық пішіндер және Квадриктер. 2-ретті желілер мен беттердің жіктелуі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Мектеп геометриясының стандартты емес есептері
Несиелер: 5Ұқсастық. Мұндай үшбұрыштар мен көпбұрыштар. Метрикалық ара үшбұрыш. Косинустар мен синустардың теоремалары. Шеңбер. Берілген және сипатталған көпбұрыштар. Үшбұрыштың тамаша нүктелері. Чектің Теоремасы. Менелдік Теорема. Птолемея Теоремасы. Үшбұрыштың тамаша нүктелері. Тікелей Симсон. Қиылысу әдісі. Геометриялық түрлендірулер әдісі. Ұқсастық әдісі. Алгебралық әдіс
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Молекулярлық физика
Несиелер: 5Термодинамикалық және молекулалық-кинетикалық зерттеу әдістерін зерттейтін пән. Идеалды газ моделі. Математикалық статистиканың негізгі ұғымдары, Гаусстың таралуы.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Қашықтықтан білім беру технологиялары
Несиелер: 5Пән компьютермен жұмыс істеудің психолингвистикалық аспектілерін, "адам-машина" жүйесінде функциялардың таралу мәселелерін, "адам - компьютер" өзара әрекеттестігінің жеке аспектілерін, оқытудың құралдары мен тәсілдерінің әртүрлілігін,Қашықтықтан оқытудың каноникалық дидактикалық жүйесінің негіздерін,Қашықтықтан оқытудың құралдары мен технологияларын, бақылау іс-шараларын және оқушылардың өзіндік жұмысын жоспарлауды, қашықтықтан оқытудың технологиялық платформаларын үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Геометрия негіздері
Несиелер: 5Оқытуға бағытталған пән: Планметриялық есептерді шешу әдістері. Қосымша конструкциялардың әдістері. Медианадағы еселеу әдісі. Бұған тікелей, параллель әдісі. Қосалқы шеңбер әдісі. Планметриялық мәселелерді шешу әдістері. Алгебралық әдістер. Геометриялық өзгерістер әдісі. Векторлық координат әдісі. Үшбұрыштар. Үшбұрыштың теңдігі белгілері. Параллель түзу сызықтар. Үшбұрыштың тараптары мен бұрыштары арасындағы қатынастар. Конвекция фигуралары. Төртбұрыштар. Көпбұрыштар. Тұрақты полигондар.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Математикалық есептерді шешудің оқу технологиялары
Несиелер: 5Түсініктерді оқуға бағытталған пән: оқытудың түсіндірмелі-иллюстративті тәртібінде қазіргі заманғы математика сабағы. Педагогикалық технологиялар: түсінігі және типологиясы. Педагогикалық технологияларды талдау және сипаттау модельдері. Математикаға оқытудың дәстүрлі жүйесін реформалау жолдары. Математика курсын оқыту контекстіндегі оқушылардың жеке ерекшеліктері мен қабілеттері. Математикалық қабілеттер және оқыту. Білім беру жүйесіндегі ізгілендіру үрдістері
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Математикалық оқыту технологиялары
Несиелер: 5Түсініктерді оқуға бағытталған пән: дамыта оқытудың теориялық ерекшеліктері. Математиканы дамыту технологиясы. Іздеу-зерттеу технологиясы. Әдісі тиімді задач в обучении математике. Математиканың Контекстік оқыту технологиясы. Математиканы оқытудағы іс-әрекеттік технологиялар. Математиканы оқытудағы ақпараттық технологиялар. Математиканы оқытуда когнитивті визуализация технологиясын қолдану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Атомдық және ядролық физика
Несиелер: 5Пән шеңберінде оқытылады: Микромир. Планетарная модель атомның Резерфорд,ұқсастығы мен тұрақтылығы атомдар. Бор, толқындар және кванттар атомының моделі. Бөлшектер мен толқындар. Атом құрылысы туралы негізгі эксперименталды мәліметтер. Микробөлшектердің толқындық қасиеттері. Белгісіздіктің арақатынасы. Кванттық механиканың физикалық принциптері. Атомдардың құрылысы мен қасиеттері. Молекулалардың құрылысы мен қасиеттері. Қатты денелер мен сұйықтықтардың кванттық қасиеттері,атом ядроларының негізгі қасиеттері
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Атомдық және ядролық физиканың негіздері
Несиелер: 5Пән, оның шеңберінде оқытылады: микромир заңдары. Бор теориясын, сутегі атомын, корпускулалы-толқынды дуализмді қарастыру. Қатты дененің кванттық физикасының элементтері. Көпэлектронды атомдар құрылысының негіздері, мінездемелік рентгендік сәулеленудің сәулеленуі. Зееман әсерін зерттеу
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Электр және магнетизм
Несиелер: 5Электростатиканың негізгі заңдарын зерттейтін пән. Электр өрісі және оның сипаттамалары. Кернеу және потенциал. Электр өрісіндегі өткізгіштер және диэлектриктер. Тұрақты электр тогының негізгі заңдары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Электр және магниттік құбылыстардың негіздері
Несиелер: 5Оқыту пәні: Кулонның заңы. Потенциалды нүктелік заряд. Шекті зарядтау өрісі. Электростатиканың негіздері. Тұрақты электр тогы. Өлшеу әдісі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Код ON1
Ақпараттық сауаттылық, әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас дағдыларына ие, Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады
-
Код ON2
Ақпаратты іздеуді өз бетінше жүзеге асыра алады, қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдары негізінде пайымдаулар жасау үшін оны түсіндіре алады, Әлеуметтік және өндірістік саладағы құбылыстар мен оқиғаларға қатысты өз пайымдауларын дәлелдей алады
-
Код ON3
Өзін-өзі жетілдіруге, оның ішінде дене бітімі мен кәсіби жетілуге ұмтылысын көрсетеді, командада жұмыс істейді, шешім қабылдайды, даулы жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді, салауатты өмір салтына бағдарланады
-
Код ON4
Білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері, білім беру платформалары мен технологиялары, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру ерекшеліктері негізінде орта білім берудің жаңартылған мазмұны, ҚБТ жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті
-
Код ON5
Білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін жүзеге асыруға, ерекше білім беру қажеттілігі бар тұлғалардың психологиялық-педагогикалық сұраныстарының оқу жетістіктерін бағалауды жүргізуге қабілетті
-
Код ON6
Негізгі формулаларды, теоремаларды және аналитикалық, дифференциалдық және жобалық геометрия әдістерін, қарапайым математика мен геометрияны, алгебра мен сандар теориясын, бейнелеу әдістерін түсінуде білімдерді, білімдерді, құзыреттілікті көрсету, күрделілігі әр түрлі деңгейдегі есептерді шешуде теориялық білімді қолдану, өз шешімін дәлелдеу.
-
Код ON7
Математикалық талдау формулалары мен теоремаларын, Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканы, дифференциалдық және интегралдық есептеуді, дифференциалдық теңдеулердің негізгі түрлерін шешу әдістерін түсінуде білімдерді, білімдерді, құзыреттілікті көрсету, күрделілігі әртүрлі деңгейдегі есептерді шешуде теориялық білімді қолдану, өз шешімін дәлелдеу, педагогикалық зерттеулерде Статистика әдістерін қолдану.
-
Код ON8
Негізгі түсініктерді, шамаларды, физика және механика заңдарын, механика бойынша физикалық есептер мен есептерді шешудің әдістері мен тәсілдерін түсінуде білімдерді, білімдерді, құзыреттілікті көрсету, алынған теориялық білімді түрлі деңгейдегі күрделіліктегі практикалық тапсырмаларды шешу кезінде қолдану, өз шешімін дәлелдеу.
-
Код ON9
Негізгі түсініктерді, шамаларды, молекулалық, атомдық және ядролық физика заңдарын, электрлік және магниттік құбылыстардың негіздерін, физикалық есептерді шешудің әдістері мен тәсілдерін түсінуде білімді, іскерлікті, құзыреттілікті қолдану, алынған теориялық білімді әр түрлі күрделілік деңгейіндегі практикалық міндеттерді шешу кезінде қолдану, өз шешімін дәлелдеу.
-
Код ON10
Математика және физика мектеп курсының формулаларын, теоремалары мен әдістерін, мектеп міндеттерін әдістемелік талдау негіздерін, математиканы оқытудың жалпы және жеке әдістемелерінің теориялық негіздерін түсінуде білімді, іскерлікті, құзыреттілікті қолдану, әртүрлі күрделілік деңгейіндегі есептерді шешуде формулаларды, теоремаларды және әдістерді қолдану, оқу-тәрбие процесін жобалау және ұйымдастыру.
-
Код ON11
Математикалық және физикалық есептерді шешудің жалпы және жеке әдістемелерінің теориялық негіздері саласындағы білімді, іскерлікті, құзыреттілікті; физика бойынша математикалық есептер мен міндеттерді шешудің әдістемелік негіздерін, Педагогикалық шеберлік негіздерін, оқу-тәрбие процесін жобалау мен ұйымдастыруды, әртүрлі көздерден алынған білімді интеграциялауды, білім беру мекемесіндегі оқу-тәрбие процесінің жағдайын талдауды меңгеру.
-
Код ON12
Математика мен физиканы оқытудың заманауи теориялары мен әдістемелері, математикалық және физикалық есептерді шешу технологиясының негіздері, дидактикалық қағидаттар, білім беру процесін жобалау мен ұйымдастыруда ақпараттық технологияларды қолдану әдістері мен тәсілдері, соның ішінде білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында білім, білік, құзыреттілік.
6B01509 Математика-Физика (көптілді білім беру)
БакалавриатШ. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01509 Математика-Физика
БакалавриатМанаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша