Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01406 Кәсіптік оқыту мұғалімін даярлау в Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

  • Материалдарды өңдеу технологиясы І Ағашты және темірді қолмен өңдеу(ұлдар)
    Несиелер: 8

    Ағашты және темірді қол аспаптармен өңдеу тәсілдері (сүргілеу, егеу), оларды пайдалану ережелері, ағаш пен темірдің қасиеттері, құрамы және құрылысы қарастырылады. Берілген теориялық білімді түсіну және интеграциялау, түрлі технологиялық операцияларды практикада қолдану, материал түрін анықтау, одан жасалатын бұйымдарды жобалауда АКТ-ны пайдалану арқылы сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Материалдарды өңдеу технологиясы І. Тігін өндірісінің жабдықтары (қыздар)
    Несиелер: 8

    Тігін өндірісінің жұмыстарын жеңілдететін автоматтандырылған және жартылай автоматтандырылған заманауи жабдықтар, арнайы технологиялық операцияларды орындайтын тігін машиналары, негізгі жұмысшы органдары мен механизмдері, майлау жүйелері қарастырылады. Тігін өндірісі жөніндегі кәсіби білімді түсіну және интеграциялау, түрлі технологиялық операцияларды практикада қолдану, оперцияларды көзбен қабылдауда АКТ-ны пайдалану арқылы сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Материалдарды өңдеу технологиясы І Дизайн техникасы І(қыздар)
    Несиелер: 8

    Механикалық, электрондық және жаңаша компьютерлі, көркем кесте орындайтын тігін машиналарының негізгі жұмысшы органдары мен механизмдері, сәнді тігіс орындауға бағытталған құрылғысы қарастырылады. Дизайн техника жөніндегі теориялық білімді түсіну және интеграциялау, түрлі технологиялық операцияларды практикада қолдану, дизайн техникасын көзбен қабылдауда АКТ-ны пайдалану арқылы сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Материалдарды өңдеу технологиясы І Дизайн техникасы І (ұлдар)
    Несиелер: 2

    Көркемдік талғамды дизайн-графикалық, сәндік-қолданбалы, құрылыс-әрлеу, 3D бағдарлама аясында басқа материалдарды қолдану әдістері, тұрмыстық техниканың сәнді дизайны қарастырылады. Теориялық білімді түсіну және интеграциялау, түрлі техникалық операцияларды практикада қолдану, материал түрін анықтау, одан жасалатын бұйымдарды жобалауда АКТ-ны пайдалану арқылы сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Техникалық құрал-саймандар тарихы(ұлдар)
    Несиелер: 6

    Топырақ өңдейтін өндіріс құралдары, үй шаруашылылығының құралдары, ежелгі құралдардың даму эволюциясы, металды алғаш рет пайдалану, кәсіптік оқыту саласында инженерияны игеру кезеңдері қарастырылады. Берілген тарихи ақпараттарды практикада қолдану, құрал-саймандардың адам өміріндегі рөлін дәйектеу, жоба жұмыстарын орындауда коммуникативтілік, ақпараттық мәдениет көрсету, пәнаралық білімдерді интеграциялау білігімен сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Материалдарды өңдеу технологиясы І Дизайн техникасы І(қыздар)
    Несиелер: 2

    Механикалық, электрондық және жаңаша компьютерлі, көркем кесте орындайтын тігін машиналарының негізгі жұмысшы органдары мен механизмдері, сәнді тігіс орындауға бағытталған құрылғысы қарастырылады. Дизайн техника жөніндегі теориялық білімді түсіну және интеграциялау, түрлі технологиялық операцияларды практикада қолдану, дизайн техникасын көзбен қабылдауда АКТ-ны пайдалану арқылы сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Материалдарды өңдеу технологиясы І. Тігін өндірісінің жабдықтары (қыздар)
    Несиелер: 2

    Тігін өндірісінің жұмыстарын жеңілдететін автоматтандырылған және жартылай автоматтандырылған заманауи жабдықтар, арнайы технологиялық операцияларды орындайтын тігін машиналары, негізгі жұмысшы органдары мен механизмдері, майлау жүйелері қарастырылады. Тігін өндірісі жөніндегі кәсіби білімді түсіну және интеграциялау, түрлі технологиялық операцияларды практикада қолдану, оперцияларды көзбен қабылдауда АКТ-ны пайдалану арқылы сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Материалдарды өңдеу технологиясы І Дизайн техникасы І (ұлдар)
    Несиелер: 2

    Көркемдік талғамды дизайн-графикалық, сәндік-қолданбалы, құрылыс-әрлеу, 3D бағдарлама аясында басқа материалдарды қолдану әдістері, тұрмыстық техниканың сәнді дизайны қарастырылады. Теориялық білімді түсіну және интеграциялау, түрлі техникалық операцияларды практикада қолдану, материал түрін анықтау, одан жасалатын бұйымдарды жобалауда АКТ-ны пайдалану арқылы сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Костюм тарихы(қыздар)
    Несиелер: 6

    Костюмнің шығу тарихы мен даму кезеңдері, стильдері, түстері, әшекейлерінің сән бағытына қарай тасымалдануы кәсіптік оқыту саласының ерекшеліктері негізінде қарастырылады. Берілген тарихи ақпараттарды практикада қолдану, костюмнің адам өміріндегі орны мен рөлін дәйектеу және оларға қатысты жоба жұмыстарын орындауда коммуникативтілік, ақпараттық мәдениет көрсету, пәнаралық білімдерді интеграциялау білігімен сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Техника тарихы
    Несиелер: 6

    Өндіріс, тау-кен ісі, әскери және энергетика саласы, егін шаруашылығы мен ғарыш техникаларының шығу тарихы, даму кезеңдері қарастырылады. Тарихи мәліметтерді практикада қолдану, критериалды бағалау, техниканың адам өміріндегі орны мен рөлін дәйектеу және оларға қатысты жоба жұмыстарын орындауда коммуникативтілік, ақпараттық мәдениет көрсету, пәнаралық білімдерді интеграциялау білігі сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ұлттық киімдер тарихы (қыздар)
    Несиелер: 6

    Ұлттық киімінің тарихы, даму кезеңдері, ұлттық мәндері, этностық үлгілері, өрнектері, түстері, бас киімдері кәсіптік оқыту саласының ерекшеліктері негізінде қарастырылады. Берілген тарихи ақпараттарды практикада қолдану, ұлттық киімнің адам өміріндегі рөлін дәйектеу және оларға қатысты жоба жұмыстарын орындауда коммуникативтілік, ақпараттық мәдениет көрсету, пәнаралық білімдерді интеграциялау білігімен сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Материалдарды өңдеу технологиясы І Ағашты және темірді қолмен өңдеу(ұлдар)
    Несиелер: 2

    Ағашты және темірді қол аспаптармен өңдеу тәсілдері (сүргілеу, егеу), оларды пайдалану ережелері, ағаш пен темірдің қасиеттері, құрамы және құрылысы қарастырылады. Берілген теориялық білімді түсіну және интеграциялау, түрлі технологиялық операцияларды практикада қолдану, материал түрін анықтау, одан жасалатын бұйымдарды жобалауда АКТ-ны пайдалану арқылы сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Металдар мен конструкциялық материалдар технологиясы (ұлдар)
    Несиелер: 5

    Металдар мен конструкциялық материалдар технологиясы, материалдардың химиялық қасиеттері, физикалық маңызды құбылыстар, материалдарға әртүрлі факторлардың әсерлері қарастырылады. Берілген ақпаратқа сүйене отырып, кәсіби білімді түсіну және интеграциялауды көрсете білу, металл және металл емес материалдардың негізгі топтарын қысыммен құю, технологиялық әдістерінің физикалық маңызын зерттеу құралдарын практикада қолдану жолдары сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Материалдарды өңдеу технологиясы ІІ Балалар бұйымдарын тігу технологиясы (қыздар)
    Несиелер: 7

    Балалар киімдерінің ассортименті, әртүрлі жастағы балалар киімдерін пішу тәсілдері, балалар киімдерінің негізгі және сәнді бөлшектерін өңдеу ерекшеліктері қарастырылады. Балалар киімдерінің жеке бөліктерін өңдеу әдістеріне сыни тұрғыдан қарау, практикада қолдану, дайын бұйымды критериалды бағалау, диагностикалау, командада жұмыс істеу дағдысы және ақпараттық мәдениеті сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Киімді модельдеу және көркемдеп безендіру (қыздар)
    Несиелер: 6

    Киімді модельдеу және көркемдеп безендіру прициптері, стиль және сән түсінігі, киімдегі көзбояушылық, түйреу әдісі кәсіби білімді түсіну және интеграциялауды көрсете білу негізінде қарастырылады. Берілген ақпаратқа сыни тұрғыдан қарау және көркемдік білімін практикада қолдану, АКТ-ны пайдалану арқылы киімді модельдеу және көркемдеп безендіру, командада жұмыс істеу дағдыларын арттыру негізінде сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Автомобиль бөліктерін модельдеу (ұлдар)
    Несиелер: 6

    Автомобиль бөліктерін модельдеудің кезеңдері, қарапайым және күрделі конфигурациядағы жазықтық, көлемі аз габаритті бөлшектер сызба тұрғызу және модельдеу әдістері кәсіби білімді түсіну және интеграциялауды көрсете білу негізінде қарастырылады. Берілген ақпаратқа сыни тұрғыдан қарау және техникалық білімін практикада бөліктерді модельдеуде қолдану, АКТ-ны пайдалану арқылы жаңа модель құрастыру, командада жұмыс істеу дағдыларын арттыру негізінде ипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Костюм композициясы (қыздар)
    Несиелер: 6

    Сәннің бағытына сәйкес киімнің стилі, силуэті, сәнді сызықтары, пропорциясы, ырғағы, түстер үйлесімділігі, көз бояушылық және оптикалық әсерлері кәсіби білімді түсіну және интеграциялауды көрсете білу негізінде қарастырылады. Берілген ақпаратқа сыни тұрғыдан қарау және көркемдік білімін практикада қолдану, АКТ-ны пайдалану арқылы костюмнің композициялық шешімін үйлестіру, командада жұмыс істеу дағдыларын арттыру негізінде сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Материалтану (ұлдар)
    Несиелер: 5

    Конструкторлық материалдар түрлерінің қолданылу аймақтары, металл жəне металемес материалдарды өңдеудің заманауи технологиялары, материалдар технологиясына байланысты терминдерді меңгеру қарастырылады. Берілген ақпаратқа сүйене отырып, кәсіби білімді түсіну және интеграциялауды көрсете білу, технологиялық процестерге қажетті құжаттарды зерттеу құралдарын практикада қолдану жолдары сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Салалық материалтану (қыздар)
    Несиелер: 5

    Тоқыма өндірісінде табиғи және жасанды талшықтарды, бейматериалдарды өндіру жолдары, тоқылуы, құрылысы, қасиеттері, жылытқыш және сәндік материалдарға негізделген кәсіби білімді түсіну және интеграциялауды көрсете білу қарастырылады. Берілген ақпаратқа сүйене отырып, теориялық білімдерін, маталар ассортиментін зерттеу құралдарын практикада қолдану жолдары сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Материалдарды өңдеу технологиясы ІІ Ағашты және темірді механикалық өңдеу (ұлдар)
    Несиелер: 7

    Ағаш және темірді мехникалық өндеуге арналған жабдықтардың құрылысы, жұмыс істеу принципі, ағашты және металдымеханикаландырылған әдіспен аралау қарастырылады. Сымтемірді, жұқа қаңылтырдан жасалған дайын бұйымдарды сыни тұрғыдан қарау, практикада қолдану, дайын бұйымды критериалды бағалау, диагностикалау, командада жұмыс істеу дағдысы және ақпараттық мәдениеті сипатталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқушылардың физиологиялық және психологиялық дамуы
    Несиелер: 5

    Оқушылардың психологиялық-физиологиялық тұрғыдан даму заңдылықтарының негізінде балалар мен жасөспірімдердің анатомия-физиологиялық және психологиялық ерекшеліктеріне, жеке басының қалыптасуына, денсаулығын сақтауға, нығайтуға қатысты мәселелер қарастырылады. Оқушылардың қабілеттерін айқындау мен дамыту, оқытушы мен оқушы арасындағы қарым-қатынасты бекіту біліктілігін қалыптастырудың және балалардың денсаулығын қорғау, дене шынықтыру, еңбекке баулу жұмыстарын ұйымдастырудың әдіс-тәсілдері, инновациялық әдістері сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Материалдарды өңдеу технологиясы ІІ Материалтану және слесарлық іс (ұлдар)
    Несиелер: 7

    Слесарлық жұмыс түрлері, темірге белгі салу, бұрғылау, бұранда жасау, өңделген беттерді әрлеу, ажырмайтын біріктірулер, тойтарма тетіктерін жасау қарастырылады. Дайын бұйымдарды сыни тұрғыдан қарау, практикада қолдану, дайын бұйымды критериалды бағалау, диагностикалау, командада жұмыс істеу дағдысы және ақпараттық мәдениеті сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Материалдарды өңдеу технологиясы ІІ Тігін бұйымдарының жеке бөліктерін өңдеу әдістері (қыздар)
    Несиелер: 7

    Иықтық және белдікті бұйымдардың негізгі түйіндері мен сәнді бөлшектерін пішу, өңдеу, технологиялық оперцияларды орындауға қойылатын талаптар қарастырылады. Тігін бұйымдарының жеке бөліктерін өңдеу әдістеріне сыни тұрғыдан қарау, практикада қолдану, дайын бұйымды критериалды бағалау, диагностикалау, командада жұмыс істеу дағдысы және ақпараттық мәдениеті сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тоқыма материалдарының негіздері (қыздар)
    Несиелер: 5

    Тоқыма материалдарының түрлері, қасиеті, құрылымы мен қолданылуы, тоқыма материалдары, үлпектік және қосарланған жөнінде мәліметтерге негізделген кәсіби білімді түсіну және интеграциялауды көрсете білу қарастырылады. Берілген ақпаратқа сүйене отырып, теориялық білімдерін, тоқыма материалдарының зерттеу құралдарын практикада қолдану жолдары сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Автомобильдерді модельдеу және макеттеу (ұлдар)
    Несиелер: 6

    Модель, макет ұғымдары, автомобильдерді модельдеу және макеттеу әдістері, композициялық ережелер, принциптер кәсіби білімді түсіну және интеграциялауды көрсете білу негізінде қарастырылады. Берілген ақпаратқа сыни тұрғыдан қарау және конструктивті-техникалық білімін практикада әртүрлі модельдері мен макеттерін құрастыруда қолдану, АКТ-ны пайдалану арқылы жаңа модель құрастыру, командада жұмыс істеу дағдыларын арттыру негізінде сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Салалық материалтану (қыздар)
    Несиелер: 2

    Тоқыма өндірісінде табиғи және жасанды талшықтарды, бейматериалдарды өндіру жолдары, тоқылуы, құрылысы, қасиеттері, жылытқыш және сәндік материалдарға негізделген кәсіби білімді түсіну және интеграциялауды көрсете білу қарастырылады. Берілген ақпаратқа сүйене отырып, теориялық білімдерін, маталар ассортиментін зерттеу құралдарын практикада қолдану жолдары сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Материалдарды өңдеу технологиясы ІІ Тігін бұйымдарының жеке бөліктерін өңдеу әдістері (қыздар)
    Несиелер: 3

    Иықтық және белдікті бұйымдардың негізгі түйіндері мен сәнді бөлшектерін пішу, өңдеу, технологиялық оперцияларды орындауға қойылатын талаптар қарастырылады. Тігін бұйымдарының жеке бөліктерін өңдеу әдістеріне сыни тұрғыдан қарау, практикада қолдану, дайын бұйымды критериалды бағалау, диагностикалау, командада жұмыс істеу дағдысы және ақпараттық мәдениеті сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тоқыма материалдарының негіздері (қыздар)
    Несиелер: 2

    Тоқыма материалдарының түрлері, қасиеті, құрылымы мен қолданылуы, тоқыма материалдары, үлпектік және қосарланған жөнінде мәліметтерге негізделген кәсіби білімді түсіну және интеграциялауды көрсете білу қарастырылады. Берілген ақпаратқа сүйене отырып, теориялық білімдерін, тоқыма материалдарының зерттеу құралдарын практикада қолдану жолдары сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Киімді модельдеу және көркемдеп безендіру (қыздар)
    Несиелер: 4

    Киімді модельдеу және көркемдеп безендіру прициптері, стиль және сән түсінігі, киімдегі көзбояушылық, түйреу әдісі кәсіби білімді түсіну және интеграциялауды көрсете білу негізінде қарастырылады. Берілген ақпаратқа сыни тұрғыдан қарау және көркемдік білімін практикада қолдану, АКТ-ны пайдалану арқылы киімді модельдеу және көркемдеп безендіру, командада жұмыс істеу дағдыларын арттыру негізінде сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Металдар мен конструкциялық материалдар технологиясы (ұлдар)
    Несиелер: 2

    Металдар мен конструкциялық материалдар технологиясы, материалдардың химиялық қасиеттері, физикалық маңызды құбылыстар, материалдарға әртүрлі факторлардың әсерлері қарастырылады. Берілген ақпаратқа сүйене отырып, кәсіби білімді түсіну және интеграциялауды көрсете білу, металл және металл емес материалдардың негізгі топтарын қысыммен құю, технологиялық әдістерінің физикалық маңызын зерттеу құралдарын практикада қолдану жолдары сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Автомобильдерді модельдеу және макеттеу (ұлдар)
    Несиелер: 4

    Модель, макет ұғымдары, автомобильдерді модельдеу және макеттеу әдістері, композициялық ережелер, принциптер кәсіби білімді түсіну және интеграциялауды көрсете білу негізінде қарастырылады. Берілген ақпаратқа сыни тұрғыдан қарау және конструктивті-техникалық білімін практикада әртүрлі модельдері мен макеттерін құрастыруда қолдану, АКТ-ны пайдалану арқылы жаңа модель құрастыру, командада жұмыс істеу дағдыларын арттыру негізінде сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сәндік қолданбалы өнер негіздері I Материалдарды көркем өңдеу (қыздар) І
    Несиелер: 7

    Материалдарды сәнді жіптермен, таспамен, құрақ, кесте өнерлерімен, батик техникасымен, сәндеуіш материалдармен көркемдеп өңдеу әдістері, мәселелерді шешу жолдарын талдау негізінде қарастырылады. Ұлттық кәсіпті терең игеріп, қол өнер концепцияларын практикада жоба жұмыстарын орындауда қолдану және коммуникативтілік, ақпараттық мәдениетті көрсете білу талаптарымен сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сәндік қолданбалы өнер негіздері (сала бойынша) I Материалдарды көркем өңдеу (ұлдар) І
    Несиелер: 7

    Темір, керамика, ағаш, қыш, шыны, асыл тастар, сүйек, былғары материалдарын көркем өңдеу әдістері (көркем оймыш, шекіме, көркем жазба, құйма), мәселелерді шешу жолдарын талдау негізінде қарастырылады. Ата кәсіпті терең игеріп, бедерлеу, фаянс өнерін практикада жоба жұмыстарын орындауда қолдану және коммуникативтілік, ақпараттық мәдениетті көрсете білу талаптарымен сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Педагогика және тәрбие жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 5

    Педагогика ғылымының негізінде анықталған оның мақсат-міндеттері, категориялары, құрылымы, әдіснамалық негіздері, негізгі даму кезеңдері, педагогикалық процесстің түсініктері, оқу-тәрбие жұмыстарының формалары, әдістері, құралдары қарастырылады. Педагогика ғылымының өзекті мәселелері, ҚР қазіргі заманауи тәрбие тұжырымдамалары, мектеп пен сыныптың тәрбиелік жүйесі және тәрбие жұмысының диагностикасы сипатталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Материалдарды өңдеу технологиясы ІІ Материалтану және слесарлық іс (ұлдар)
    Несиелер: 3

    Слесарлық жұмыс түрлері, темірге белгі салу, бұрғылау, бұранда жасау, өңделген беттерді әрлеу, ажырмайтын біріктірулер, тойтарма тетіктерін жасау қарастырылады. Дайын бұйымдарды сыни тұрғыдан қарау, практикада қолдану, дайын бұйымды критериалды бағалау, диагностикалау, командада жұмыс істеу дағдысы және ақпараттық мәдениеті сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Автомобиль бөліктерін модельдеу (ұлдар)
    Несиелер: 4

    Автомобиль бөліктерін модельдеудің кезеңдері, қарапайым және күрделі конфигурациядағы жазықтық, көлемі аз габаритті бөлшектер сызба тұрғызу және модельдеу әдістері кәсіби білімді түсіну және интеграциялауды көрсете білу негізінде қарастырылады. Берілген ақпаратқа сыни тұрғыдан қарау және техникалық білімін практикада бөліктерді модельдеуде қолдану, АКТ-ны пайдалану арқылы жаңа модель құрастыру, командада жұмыс істеу дағдыларын арттыру негізінде ипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Костюм композициясы (қыздар)
    Несиелер: 4

    Сәннің бағытына сәйкес киімнің стилі, силуэті, сәнді сызықтары, пропорциясы, ырғағы, түстер үйлесімділігі, көз бояушылық және оптикалық әсерлері кәсіби білімді түсіну және интеграциялауды көрсете білу негізінде қарастырылады. Берілген ақпаратқа сыни тұрғыдан қарау және көркемдік білімін практикада қолдану, АКТ-ны пайдалану арқылы костюмнің композициялық шешімін үйлестіру, командада жұмыс істеу дағдыларын арттыру негізінде сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Материалтану (ұлдар)
    Несиелер: 2

    Конструкторлық материалдар түрлерінің қолданылу аймақтары, металл жəне металемес материалдарды өңдеудің заманауи технологиялары, материалдар технологиясына байланысты терминдерді меңгеру қарастырылады. Берілген ақпаратқа сүйене отырып, кәсіби білімді түсіну және интеграциялауды көрсете білу, технологиялық процестерге қажетті құжаттарды зерттеу құралдарын практикада қолдану жолдары сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Материалдарды өңдеу технологиясы ІІ Балалар бұйымдарын тігу технологиясы (қыздар)
    Несиелер: 3

    Балалар киімдерінің ассортименті, әртүрлі жастағы балалар киімдерін пішу тәсілдері, балалар киімдерінің негізгі және сәнді бөлшектерін өңдеу ерекшеліктері қарастырылады. Балалар киімдерінің жеке бөліктерін өңдеу әдістеріне сыни тұрғыдан қарау, практикада қолдану, дайын бұйымды критериалды бағалау, диагностикалау, командада жұмыс істеу дағдысы және ақпараттық мәдениеті сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Материалдарды өңдеу технологиясы ІІ Ағашты және темірді механикалық өңдеу (ұлдар)
    Несиелер: 3

    Ағаш және темірді мехникалық өндеуге арналған жабдықтардың құрылысы, жұмыс істеу принципі, ағашты және металдымеханикаландырылған әдіспен аралау қарастырылады. Сымтемірді, жұқа қаңылтырдан жасалған дайын бұйымдарды сыни тұрғыдан қарау, практикада қолдану, дайын бұйымды критериалды бағалау, диагностикалау, командада жұмыс істеу дағдысы және ақпараттық мәдениеті сипатталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Өндіріс негіздерін оқыту әдістемесі (сала бойынша)
    Несиелер: 9

    Өндіріс негіздерін оқыту әдістемесінде өнеркәсіптік кәсіпорын мазмұны, бизнес негіздері, мемлекеттік кәсіпорындар мен холдинг компониясы, жеке кәсіпкерлік, толық серіктестік, командиттік салалары және оларды оқытудың әдіс-тәсілдері, жоспар құруда ЦБР-ды пайдалану қарастырылады. Өндіріс негіздеріне оқытуда пәнаралық білімдерді интеграциялау, оқушының тұлғалық дамуын қалыптастыру, сыни тұрғыдан бағалау, инклюзивті білім беру тәжірибесі сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жалпы электротехника және электроника негіздері
    Несиелер: 3

    Жалпы электротехникадағы электр тізбектері, электрлік өлшеулер ережелері, синусоидалық және тұрақты ток табиғаты, электр машиналарының автоматтандырылған басқару аппараттары, электрондық күшейткіштердің, генераторлардың, түзеткіштер мен стабилизаторлардың, сандық құрылғылары мен өлшеу аспаптарының құрылыстары қарастырылады. Электр құралдарын және электрониканы практикада қолдану, бағалау, диагностикалау, кәсіптік саласы бойынша өмір бойы білім алу қажеттілігі сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Сәндік қолданбалы өнер негіздері I Материалдарды көркем өңдеу (қыздар) І
    Несиелер: 3

    Материалдарды сәнді жіптермен, таспамен, құрақ, кесте өнерлерімен, батик техникасымен, сәндеуіш материалдармен көркемдеп өңдеу әдістері, мәселелерді шешу жолдарын талдау негізінде қарастырылады. Ұлттық кәсіпті терең игеріп, қол өнер концепцияларын практикада жоба жұмыстарын орындауда қолдану және коммуникативтілік, ақпараттық мәдениетті көрсете білу талаптарымен сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жалпытехникалық және арнайы пәндерді оқыту әдістемесі (сала бойынша)
    Несиелер: 9

    Жалпы техникалық және арнайы пәндерді оқытуда сала бойынша кәсіби-өндірістік оқытудың нақты өмірдегі орны мен рөлі, инновациялық технологияларды оқытудың мақсат-міндеттеріне және оқушылардың дара ерекшеліктеріне сәйкес қолдану, АКТ-ны пайдалану тиімділігі, критериалды бағалау қарастырылады. Пәнаралық білімдерді интеграциялауды білуі, оқушының тұлғалық дамуын қалыптастыру, өмір бойы білім алуда модернизациялау қажеттілігі, инклюзивті білім беру тәжірибесі сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Автомобильдің құрылысы және модельдеу (ұлдар)
    Несиелер: 5

    Автомобильдің қозғалтқыштары, құрылысы, механизмдері, принциптері, электрлік және электрондық жабдықтары кәсіптік оқыту саласы бойынша қарастырылады. Автомобильдің механизмдерін және толық корпусын, құрастырмалы және жеке бөлшектерін модельдеуді жүйелі ойлау негізінде білімін практикада қолдану, автомобильдің өмірдегі орны мен рөлін дәйектеу, АКТ-ны пайдалану арқылы модельдеуді көзбен қабылдау процестері негізінде сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Сән психологиясы
    Несиелер: 3

    Сән психологиясының киімге, аяқ киімге, аксессуарға тән қолданылуы, психологиялық заңдылықтары, болжам мен теорияның кең спектрі, елестету эволюциясы, кәсіптік саласы бойынша өмір бойы білім алу қажеттілігі қарастырылады. Сәннің элеуметтік-психологиялық қызметтерін, сәншілдер мен сәншіл еместер парадоксін, сәннің адам психологиясына әсерін шығармашылық жоба жұмысы ретінде практикада қолдану, бағалау, диагностикалау сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Электротехника және электрониканың теориялық негіздері
    Несиелер: 3

    Электротехника және электрониканың тізбектері мен электронды схемаларының түсіндірмелері, электр тізбектері мен электронды схемаларды теңестіру принциптері, құрастыру және тізбектеу режимдері қарастырылады. Электронды схемаларды және электрлік тізбектерді қайта құруды және контурлы талдауды практикада қолдану, бағалау, диагностикалау, кәсіптік саласы бойынша өмір бойы білім алу қажеттілігі сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Сәндік қолданбалы өнер негіздері (сала бойынша) I Материалдарды көркем өңдеу (ұлдар) І
    Несиелер: 3

    Темір, керамика, ағаш, қыш, шыны, асыл тастар, сүйек, былғары материалдарын көркем өңдеу әдістері (көркем оймыш, шекіме, көркем жазба, құйма), мәселелерді шешу жолдарын талдау негізінде қарастырылады. Ата кәсіпті терең игеріп, бедерлеу, фаянс өнерін практикада жоба жұмыстарын орындауда қолдану және коммуникативтілік, ақпараттық мәдениетті көрсете білу талаптарымен сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Тігін өндірісінің технологиясы (қыздар)
    Несиелер: 5

    Тігін өндірісіндегі технологиялық процестер кәсіптік оқыту саласы бойынша материалдар шығынын есептеу, киімнің негізгі және сәнді бөліктерін пішу, заманауи жабдықтарда жүйелілікпен технологиялық өңдеу тәсілдері пәнді оқытудың мақсат-міндеттеріне сәйкес қарастырылады. Берілген ақпараттарды практикада қолдану, тігін өндірісінің өмірдегі рөлін дәйектеу, АКТ-ны пайдаланумен сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Автомобильдің іштен жану қозғалтқышы (ұлдар)
    Несиелер: 5

    Кәсіптік оқыту саласы бойынша автомобильдің іштен жанатын қозғалтқыштары, көлік, стационарлы, арнайы, жеңіл (бензин, газ) және ауыр сұйық отын (дизель, мазут), іштен жанатын қозғалтқыштардың топтастырылуы, іштен жану қозғалтқыштың цилиндрлі түрі, негізгі элементтері мен жұмыс циклдері қарастырылады. Автомобильдің іштен жану қозғалтқышы өмірдегі орны мен рөлін дәйектеу, АКТ-ны пайдалану арқылы модельдеуді көзбен қабылдау процестері негізінде сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері және академиялық хат
    Несиелер: 5

    Білім алушылардың өзіндік идеяларын құрылымдық түрде баяндау дағдыларын қалыптастыру, академиялық дискурстың ерекшелігін ескере отырып, әр түрлі ғылыми және ғылыми-ақпараттық дереккөздерімен жұмыс жасау жолдарын меңгерту. Пән студенттердің жазу мәдениеті мен сыни ойлау дағдысын және лингвистикалық - прагматикалық құзыреттіліктерін қалыптастырады, өзі ұстанатын тіл арқылы жазба тіл мәдениетін жетілдіреді, академиялық адалдық мәдениеті мен принциптері жайлы мағлұмат береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Сән және стиль
    Несиелер: 3

    Сән - киім – стиль түсінігі, силуэт, имидж, түстердің гармониялық үйлесімділігі, қиялдан туындайтын сән әлемі, кәсіптік саласы бойынша өмір бойы білім алу қажеттілігі қарастырылады. Сәннің қайта оралу циклін, үлгі эскизін әртүрлі техникалық тәсілде шығармашылық жоба жұмысы ретінде практикада қолдану, бағалау, диагностикалау сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Былғары мен мехтан бұйымдар тігу технологиясы (қыздар)
    Несиелер: 5

    Былғары мен мех материалының технологиялық қасиеттері, пішу және тігуде қолданылатын жабдықтары, ерекшеліктері кәсіптік оқыту саласы бойынша қарастырылады. Берілген ақпараттарды жүйелі ойлау негізінде білімін практикада қолдану, былғары мен мехтің тігін өндірісіндегі орны мен рөлін дәйектеу, АКТ-ны пайдалану арқылы былғары мен мехтан бұйымдары көзбен қабылдау процестері негізінде сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инклюзивті білім берудегі арнайы педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру жүйесінің негізгі ұғымдары, білім беру қызметінде инклюзивті білім берудің ерекшеліктері, инклюзивті білім беру жағдайында оқу-тәрбие процесінде психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетудің заманауи моделдері мен оны практикада іске асыру жолдары қарастырылады. Инклюзивті білім беру тәжірибесінде инновациялық технологияларды қолдану, проблемаларды шешудің креативтілігін бағалау, жоба жұмыстарын орындауда коммуникативтілік, ақпараттық мәдениет көрсету, пәнаралық білімді интеграциялау жолдары сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Автомобильдің іштен жану қозғалтқышы (ұлдар)
    Несиелер: 5

    Кәсіптік оқыту саласы бойынша автомобильдің іштен жанатын қозғалтқыштары, көлік, стационарлы, арнайы, жеңіл (бензин, газ) және ауыр сұйық отын (дизель, мазут), іштен жанатын қозғалтқыштардың топтастырылуы, іштен жану қозғалтқыштың цилиндрлі түрі, негізгі элементтері мен жұмыс циклдері қарастырылады. Автомобильдің іштен жану қозғалтқышы өмірдегі орны мен рөлін дәйектеу, АКТ-ны пайдалану арқылы модельдеуді көзбен қабылдау процестері негізінде сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Электротехника және электрониканың теориялық негіздері
    Несиелер: 7

    Электротехника және электрониканың тізбектері мен электронды схемаларының түсіндірмелері, электр тізбектері мен электронды схемаларды теңестіру принциптері, құрастыру және тізбектеу режимдері қарастырылады. Электронды схемаларды және электрлік тізбектерді қайта құруды және контурлы талдауды практикада қолдану, бағалау, диагностикалау, кәсіптік саласы бойынша өмір бойы білім алу қажеттілігі сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сән психологиясы
    Несиелер: 7

    Сән психологиясының киімге, аяқ киімге, аксессуарға тән қолданылуы, психологиялық заңдылықтары, болжам мен теорияның кең спектрі, елестету эволюциясы, кәсіптік саласы бойынша өмір бойы білім алу қажеттілігі қарастырылады. Сәннің элеуметтік-психологиялық қызметтерін, сәншілдер мен сәншіл еместер парадоксін, сәннің адам психологиясына әсерін шығармашылық жоба жұмысы ретінде практикада қолдану, бағалау, диагностикалау сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Автомобильдің құрылысы және модельдеу (ұлдар)
    Несиелер: 5

    Автомобильдің қозғалтқыштары, құрылысы, механизмдері, принциптері, электрлік және электрондық жабдықтары кәсіптік оқыту саласы бойынша қарастырылады. Автомобильдің механизмдерін және толық корпусын, құрастырмалы және жеке бөлшектерін модельдеуді жүйелі ойлау негізінде білімін практикада қолдану, автомобильдің өмірдегі орны мен рөлін дәйектеу, АКТ-ны пайдалану арқылы модельдеуді көзбен қабылдау процестері негізінде сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сәндік қолданбалы өнер негіздері (сала бойынша) ІІ Зергерлік негіздері (ұлдар) ІІ
    Несиелер: 4

    Зергерлік өнердің өзіндік жасалу ерекшелігі, Қазақтың зергерлік өнерінің сабақтастығы мен көрші халықтар мәдениетінің өзара ықпалы, зергерлік бұйымдардағы ою-өрнектерін, асыл тастармен сәнделген бұйымдар әзірлеуге негізделген білімді түсіну және интеграциялауды көрсете білу, оларға сыни тұрғыдан қарау, білімін практикада қолдану жолдары қарастырылады. Зергерлік негіздері адами капиталдың адам дамуына ықпал етуімен сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Тігін өндірісінің технологиясы (қыздар)
    Несиелер: 5

    Тігін өндірісіндегі технологиялық процестер кәсіптік оқыту саласы бойынша материалдар шығынын есептеу, киімнің негізгі және сәнді бөліктерін пішу, заманауи жабдықтарда жүйелілікпен технологиялық өңдеу тәсілдері пәнді оқытудың мақсат-міндеттеріне сәйкес қарастырылады. Берілген ақпараттарды практикада қолдану, тігін өндірісінің өмірдегі рөлін дәйектеу, АКТ-ны пайдаланумен сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сән және стиль
    Несиелер: 7

    Сән - киім – стиль түсінігі, силуэт, имидж, түстердің гармониялық үйлесімділігі, қиялдан туындайтын сән әлемі, кәсіптік саласы бойынша өмір бойы білім алу қажеттілігі қарастырылады. Сәннің қайта оралу циклін, үлгі эскизін әртүрлі техникалық тәсілде шығармашылық жоба жұмысы ретінде практикада қолдану, бағалау, диагностикалау сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Автоматика негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіптік оқыту саласындағы автоматтандырылған құрылғылар, импульсті басқару жүйелері, басқару объектісі, конструктивті және сұлбалық элементтер, өтпелі және беріліс функциялары, қарастырылады. Берілген ақпарат негізінде автоматтандырылған техникалық құралдарын практикада қолдану, АКТ-ны пайдалану, критериалды бағалау, пәнаралық білімдерді түсіну және интеграциялауды көрсете білумен сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Былғары мен мехтан бұйымдар тігу технологиясы (қыздар)
    Несиелер: 5

    Былғары мен мех материалының технологиялық қасиеттері, пішу және тігуде қолданылатын жабдықтары, ерекшеліктері кәсіптік оқыту саласы бойынша қарастырылады. Берілген ақпараттарды жүйелі ойлау негізінде білімін практикада қолдану, былғары мен мехтің тігін өндірісіндегі орны мен рөлін дәйектеу, АКТ-ны пайдалану арқылы былғары мен мехтан бұйымдары көзбен қабылдау процестері негізінде сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жалпы электротехника және электроника негіздері
    Несиелер: 7

    Жалпы электротехникадағы электр тізбектері, электрлік өлшеулер ережелері, синусоидалық және тұрақты ток табиғаты, электр машиналарының автоматтандырылған басқару аппараттары, электрондық күшейткіштердің, генераторлардың, түзеткіштер мен стабилизаторлардың, сандық құрылғылары мен өлшеу аспаптарының құрылыстары қарастырылады. Электр құралдарын және электрониканы практикада қолдану, бағалау, диагностикалау, кәсіптік саласы бойынша өмір бойы білім алу қажеттілігі сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Радиоэлектроника негіздері
    Несиелер: 5

    Радиоэлектрониканың резисторлар, конденсаторлар, индуктивті катушкалар қасиеттері мен параметрлері, шалаөткізгіштер (диод, тразистор, тиристор, приборлар), интегральдық микросхемалар, тербеліс жүйесі қарастырылады. Күшейіткіштерді, тербеліс генераторының сұлбаларын құрастыруды практикада қолдану, сыни бағалау жоба жұмыстарын орындауда коммуникативтілік, ақпараттық мәдениет көрсету, пәнаралық білімдерді интеграциялау сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Тігін бұйымдарын конструкциялау және модельдеудің заманауи әдістері (қыздар)
    Несиелер: 5

    Тігін бұйымдарын конструкциялаудың түйреу, есептеу-графикалық, Muller & Sohn, Лин Жак, Отандық сән, халықаралық жүйе, модельдеу әдістері, пәнаралық байланыс идеяларына негізделген кәсіби білімді түсіну және интеграциялауды көрсете білу, критериалды бағалау қарастырылады. Тігін бұйымдарын конструкциялауда және модельдеуде АКТ-ны пайдалану, жүйелі ойлау негізінде білімін практикада қолдану жолдарымен сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сәндік қолданбалы өнер негіздері (сала бойынша) ІІ Кілем және гобелен тоқу негіздері (қыздар) ІІ
    Несиелер: 4

    Кілем және гобелен тоқу техникасы, технологиясы, қажетті шикізаттары мен жабдықтары, шеберлер шығармаларының идеялық мазмұны, көркемдік ерекшеліктері, сәндік бұйымдар композициясын құрастыру идеяларына негізделген кәсіби білімді түсіну және интеграциялауды көрсете білу, оларға сыни тұрғыдан қарау және білімін практикада қолдану жолдары қарастырылады. Кілем және гобелен тоқу адами капиталдың адам дамуына ықпал етуімен сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Балалар киімдерін конструкциялау және модельдеу (қыздар)
    Несиелер: 5

    Жас ерекшелігіне сәйкес әртүрлі топтағы балалар тұлғасының пропорциясы, бас, дене өлшемдерінің ара қатынасы, көзбен қабылдау, конструкциялық сызбасын тұрғызу және модельдеу әдістері, пәнаралық байланыс идеяларына негізделген кәсіби білімді түсіну және интеграциялауды көрсете білу, критериалды бағалау, қарастырылады. Балалар киімдерін конструкциялауда және модельдеуде АКТ-ны пайдалану, жүйелі ойлау негізінде білімін практикада қолдану жолдарымен сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жоба әдісін оқыту
    Несиелер: 5

    Шығармашылық жоба әдісі, жоспары және ұйымдастыру кезеңдері, жоба тақырыбын таңдау, негіздеу, зерттеушілік қызмет, дизайнерлік тұрғыдан талқылау; технологиялық карталарын құрастыру, бұйым сапасын бақылау, бұйымның өзіндік құнын нарықтық бағасымен салыстыру, жобаны ұсыну қарастырылады. Жоба жұмыстарын орындауда пәнаралық білімдерді интеграциялау, критериалды бағалау, ақпараттық мәдениет көрсету, инклюзивті білім беруде инновациялық әдістерді қолдану жолдары сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Кәсіби бағдарлау теориясы және практикасы
    Несиелер: 5

    Кәсіптік оқыту иновациалық технологиялар тәсілдері мен әдістері негіздері, кәсіби білімге қолдануы, жобалық тәсілі мен сыни ойларды дамытуы қарастырылады. Кәсіби бағдарлау теориясында әр түрлі дәрежедегі кәсіптік оқытудың мазмұнын жоспарлау, өздерінің білімдері мен жетістіктерін әріптестеріне бағыттау, ғылыми қоғамдастыққа және жалпы жұртшылыққа жеткізу, әртүрлі ғылыми ойлар мен теорияларды сыни тұрғыда талдауды өзінің кәсіби дамуына бағыттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Көркем еңбекті қашықтықтан оқыту (сала бойынша)
    Несиелер: 5

    Көркем еңбек және сызуды қашықтықтан оқытудағы орны, ұттық, әлемдік мәдениет өнері, дизайн туындыларының ерекшеліктері, қолөнерін жасау технологияларын заманауи талаппен оқыту әдістері, білім сапасын критериалды бағалау, диагностикалау, қысқа мерзімді сабақ жоспарын дайындау, білімін практикада қолдану қарастырылады. Инновациялық технологияларды оқытудың мақсат-міндеттеріне, оқушылардың дара ерекшеліктеріне сәйкестендіру сипатталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Балалар киімдерін конструкциялау және модельдеу (қыздар)
    Несиелер: 5

    Жас ерекшелігіне сәйкес әртүрлі топтағы балалар тұлғасының пропорциясы, бас, дене өлшемдерінің ара қатынасы, көзбен қабылдау, конструкциялық сызбасын тұрғызу және модельдеу әдістері, пәнаралық байланыс идеяларына негізделген кәсіби білімді түсіну және интеграциялауды көрсете білу, критериалды бағалау, қарастырылады. Балалар киімдерін конструкциялауда және модельдеуде АКТ-ны пайдалану, жүйелі ойлау негізінде білімін практикада қолдану жолдарымен сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Автоматика негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіптік оқыту саласындағы автоматтандырылған құрылғылар, импульсті басқару жүйелері, басқару объектісі, конструктивті және сұлбалық элементтер, өтпелі және беріліс функциялары, қарастырылады. Берілген ақпарат негізінде автоматтандырылған техникалық құралдарын практикада қолдану, АКТ-ны пайдалану, критериалды бағалау, пәнаралық білімдерді түсіну және интеграциялауды көрсете білумен сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Радиоэлектроника негіздері
    Несиелер: 5

    Радиоэлектрониканың резисторлар, конденсаторлар, индуктивті катушкалар қасиеттері мен параметрлері, шалаөткізгіштер (диод, тразистор, тиристор, приборлар), интегральдық микросхемалар, тербеліс жүйесі қарастырылады. Күшейіткіштерді, тербеліс генераторының сұлбаларын құрастыруды практикада қолдану, сыни бағалау жоба жұмыстарын орындауда коммуникативтілік, ақпараттық мәдениет көрсету, пәнаралық білімдерді интеграциялау сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сәндік қолданбалы өнер негіздері (сала бойынша) ІІ Кілем және гобелен тоқу негіздері (қыздар) ІІ
    Несиелер: 6

    Кілем және гобелен тоқу техникасы, технологиясы, қажетті шикізаттары мен жабдықтары, шеберлер шығармаларының идеялық мазмұны, көркемдік ерекшеліктері, сәндік бұйымдар композициясын құрастыру идеяларына негізделген кәсіби білімді түсіну және интеграциялауды көрсете білу, оларға сыни тұрғыдан қарау және білімін практикада қолдану жолдары қарастырылады. Кілем және гобелен тоқу адами капиталдың адам дамуына ықпал етуімен сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тігін бұйымдарын конструкциялау және модельдеудің заманауи әдістері (қыздар)
    Несиелер: 5

    Тігін бұйымдарын конструкциялаудың түйреу, есептеу-графикалық, Muller & Sohn, Лин Жак, Отандық сән, халықаралық жүйе, модельдеу әдістері, пәнаралық байланыс идеяларына негізделген кәсіби білімді түсіну және интеграциялауды көрсете білу, критериалды бағалау қарастырылады. Тігін бұйымдарын конструкциялауда және модельдеуде АКТ-ны пайдалану, жүйелі ойлау негізінде білімін практикада қолдану жолдарымен сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Кәсіптік оқыту әдістемесі (сала бойынша)
    Несиелер: 5

    Кәсіптік оқыту әдістемесінде өндірісте оқыту жүйесі, ұстанымдары, әдістері, бағдарлама мазмұны, сабақты және сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру мен өткізу, білімін практикада қолдану мәселелері, критериалды бағалау қарастырылады. Сабақ жоспарын жасау, пәнаралық білімдерді интеграциялау, ақпараттық мәдениет көрсету, инклюзивті білім беруде инновациялық әдістерді қолдану жолдары сипатталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сәндік қолданбалы өнер негіздері (сала бойынша) ІІ Зергерлік негіздері (ұлдар) ІІ
    Несиелер: 6

    Зергерлік өнердің өзіндік жасалу ерекшелігі, Қазақтың зергерлік өнерінің сабақтастығы мен көрші халықтар мәдениетінің өзара ықпалы, зергерлік бұйымдардағы ою-өрнектерін, асыл тастармен сәнделген бұйымдар әзірлеуге негізделген білімді түсіну және интеграциялауды көрсете білу, оларға сыни тұрғыдан қарау, білімін практикада қолдану жолдары қарастырылады. Зергерлік негіздері адами капиталдың адам дамуына ықпал етуімен сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ауылшаруашылық техникасы және технологиясы (ұлдар)
    Несиелер: 5

    Ауыл шаруашылығында қолданылатын техникалардың қолданылу мақсаттарына байланысты топқа бөлінуі (мақта, қызылша, картоп, көкөніс, мал шаруашылығы), дәнді дақылдарды себуге, өсіруге және жинауға арналған түрлері қарастырылады. Ауылшаруашылық техникасының түрлерін практикада қолдану, ақпараттық мәдениет көрсету және пәнаралық білімдерді интеграциялау жолдары сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Тігін өндірісіндегі электроника және автоматика (қыздар)
    Несиелер: 10

    Тігін өндірісінде қолданылатын электрондық қондырғылары, автоматтандырылған құрылғылармен жұмыс жасау принциптері қарастырылады. Бұйымдарды көркемдеп-сәндеуді көзбен қабылдау мәселесін шешуге ЦБР-ды пайдалану, АКТ негізінде оқу үдерісін ұйымдастыру, жоба жұмыстарын орындауда коммуникативтілік, ақпараттық мәдениет көрсету және пәнаралық білімдерді интеграциялау жолдары сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Киімді жобалаудың импрессивті тәсілі (қыздар)
    Несиелер: 5

    Заманауи көркемдік және инженерлік жобалау көлеміндегі киімді жобалаудың импрессивті тәсілі, жобалаудың әсерлі тәсілдерінің концепциясы, модельдің сыртқы түрін анықтайтын көркем-конструктивті белгілер, стильдік шешімдер қарастырылады. АКТ негізінде оқу үдерісін ұйымдастыру, жоба жұмыстарын орындауда коммуникативтілік, ақпараттық мәдениет көрсету және пәнаралық білімдерді интеграциялау жолдары сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Автокөлікке техникалық қызмет көрсету және жөндеу жұмыстарын ұйымдастыру (ұлдар)
    Несиелер: 5

    Автокөлікке техникалық қызмет көрсету жүйесінің сипаттамалары, қызмет көрсетудің іске қосу, техникалық, апта сайынғы, бірінші ТО1, екінші ТО2 және үшінші ТО3, маусымдық түрлері қарастырылады. Капиталды және ағымдағы жөндеу жұмыстарын практикада қолдану, ақпараттық мәдениет көрсету және пәнаралық білімдерді интеграциялау жолдары сипатталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Автомобильдердің электрлі және электроникалық жабдықтары (ұлдар)
    Несиелер: 10

    Автомобильдердің электрлі және электроникалық жабдықтар жүйесі, аккумулятор батареялары, генераторлар, стартерлер, оталу жүйесі, жарықтандыру мен дабыл жабдықтары, реле ретгіштің жұмыс істеу принциптері, ақаулардың пайда болуы және жойылуы қарастырылады. АКТ негізінде оқу үдерісін ұйымдастыру, ақпараттық мәдениет көрсету және пәнаралық білімдерді интеграциялау жолдары сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Автоматты жобалау жүйесінің (АЖЖ) элементтерімен тігін бұйымдарын конструкциялау (қыздар)
    Несиелер: 5

    Автоматты жобалау жүйесінің элементтері негізінде бұйымды конструкциялау, үлгілерді Auto cad, Комtense бағдарламалар аясында құрастыру қарастырылады. Бұйымның базалық конструкциясын құрастыруды көзбен қабылдау мәселесін шешуге ЦБР-ды пайдалану, АКТ негізінде оқу үдерісін ұйымдастыру, жоба жұмыстарын орындауда коммуникативтілік, ақпараттық мәдениет көрсету және пәнаралық білімдерді интеграциялау жолдары сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON10

    технологияларды қолдану мен инклюзивті білім беру тәжірибесінде, даулы жағдайларда туындаған проблемаларды шешудің креативтілігін бағалай біледі

  • Код ON6

    инновациялық технологияларды, академиялық хатты оқытудың мақсат-міндеттеріне және оқушылардың дара ерекшеліктеріне сәйкес қолданады

  • Код ON3

    танымдық, кәсіби және ғылыми зерттеулерде пәннің негізгі концепциялары мен зерттеу құралдарын қолдану негізінде мәселелерді шешу жолдарын талдай біледі

  • Код ON9

    оқушының тұлғалық дамуын қалыптастыруда, өмір бойы білім алуда модернизациялау қажеттілігін адами капиталдың дамуына ықпал ететінін көрсете біледі

  • Код ON2

    берілген ақпаратқа сүйене отырып оларға сыни тұрғыдан қарау және жүйелі ойлау негізінде білімін практикада қолданады

  • Код ON8

    тұлғааралық қарым-қатынаста коммуникативтілігін, командада жұмыс істеу дағдыларын, академиялық адалдық қағидаттары мен ақпараттық мәдениетін көрсетеді

  • Код ON7

    критериалды бағалаудың, диагностикалаудың, қысқа мерзімді сабақ жоспарын жасаудың технологияларын пайдаланады

  • Код ON5

    кәсіптік оқытуда АКТ-ны пайдалану арқылы бұйымдарды конструкциялауда, модельдеуде және макеттеуде оқушының шығармашылық қабілеттерін арттыруды ұйымдастыра біледі

  • Код ON1

    кәсіптік оқыту саласы бойынша пәнаралық байланыс идеяларына негізделген кәсіби білімді түсіну және интеграциялауды көрсете біледі

  • Код ON4

    – кәсіптік оқыту саласына даярлаудың нақты өмірдегі орны мен рөлін дәйектей білу

Top