Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01540 Химия в Павлодар педагогикалық университеті

  • Нанотехнологияның заманауи аспектілері
    Несиелер: 8

    Наноиндустрия дамуының қазіргі жағдайы және динамикалық параметрлері. Әлеуметтік-экономикалық салада нанотехнологияларды қолданудың негізгі бағыттары. Наноиндустрия дамуының қазіргі жағдайы және динамикалық параметрлері. Биотехнологияда нанотехнологияларды қолдану. Наноқұрылымды БИОС сыйысымды материалдарды алу және пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өндірістік катализ және химиялық процестерді модельдеу
    Несиелер: 8

    Катализатордың табиғаты. Аралық құрылымдарды қалыптастыру механизмдері. Катализатордың кеуекті құрылымы. Катализаторды дайындаудың теориясы мен практикасының негізгі міндеттері. Катализаторларды дайындау. Каталитикалық жүйелер үшін тасымалдаушылар. Катализаторларды сөндіру. Каталитикалық белсенділікті өлшеу. Каталитикалық әрекетті болжау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Химияның философиясы мен әдіснамасы
    Несиелер: 7

    Химия дамуының негізгі кезеңдері. Химия тарихы мен әдістемесінің байланысы. Химияның тарихи дамуын кезеңге келтіру. Химия әдістемесі. Химияның концептуалды жүйелері.Химиядағы химияға дейінгі және алхимиялық кезеңдер. Сандық заңдар кезеңі.Химия жетістіктері. ХХ ғ. ХХІ ғасыр химиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Химия біліміндегі инновациялар
    Несиелер: 7

    Пәннің мақсаттары мен міндеттері. Орта және жоғары білім берудегі инновациялар. Дизайн және конкурстық жұмыстарды дайындаудағы оқытушының инновациялық қызметі. Дарынды балалармен жұмыстағы инновациялық қызмет. Риторика оқушылардың ынтасын арттыру құралы ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON2

    Химия мен педагогиканың тиісті салаларында жаңа білімді немесе практикалық қосымшаларды құру үшін жобаларды тұжырымдамалау, әзірлеу және іске асырудың жалпы қабілетін, жобаларды сыртқы қиындықтарға бейімдеу қабілетін көрсету.

  • Код ON4

    Мәселелерді саяси, институционалдық, психологиялық факторлардың кең спектрімен үйлестіре талдау, бағалау және синтездеу қабілетіне ие.

  • Код ON5

    Физикалық және химиялық зерттеулердің алдыңғы қатарлы әдістерін, физикалық және технологиялық процестердің математикалық модельдерін, білім алуға қажетті формаларды қолдана алады; ғылыми зерттеудің аспаптық әдістерін дұрыс таңдау мүмкіндігі.

  • Код ON3

    Химиялық білім беруді дамытудың жаңа тәсілдері мен әдістерін жасауға айтарлықтай үлес қосып, әрі қарай теориялық немесе қолданбалы зерттеулер мен тәжірибелерді жоғары деңгейде жүргізе білу.

  • Код ON6

    Ғылыми зерттеудің аспаптық әдістерін дұрыс таңдау мүмкіндігі бар

  • Код ON1

    Химия туралы терең жүйелік білімді және химиялық білімнің қазіргі жағдайын, ғылыми-педагогикалық зерттеулер мен кәсіби қызмет саласын көрсететін проблемаларды, тәсілдер мен тенденцияларды сыни бағалау қабілетін көрсету

Top