Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01601 Тарих в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Ежелгі дүние тарихы
    Несиелер: 5

    «Ежелгі дүние тарихы» ұғымы. Оның дүниежүзілік тарихтағы орны. Дүниежүзілік тарихтың қазіргі концепциясы. Отандық ғылымдағы Ежелгі дүние тарихын зерттеу. Ежелгі дүние тарихының хронологиялық және географиялық шеңбері. «Ежелгі Шығыс тарихы» түсінігі, оның географиялық және хронологиялық шектері. «Классикалық Шығыс» термині. Географиялық ортаның жалпы сипаттамасы, оған тән аймақтарды бөліп көрсету. Ежелгі Шығыстың халықтары мен тілдік отбасылары. Ежелгі Шығыс қоғамдары, олардың ішкі құрылымдарының ерекшелігі,

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстанның ежелгі тарихы
    Несиелер: 4

    Тарих ғылымының пәні мен міндеттері. Қазақстан тарихы-дүниежүзілік тарихтың құрамдас бөлігі. Қазақстан аумағындағы тарихи-мәдени процестерді зерттеудің өзектілігі. Дүниежүзілік-тарихи үрдісті зерттеудің синхронды және диахронды әдістері. Дәуірлеу тарихы. Қазақстанның ежелгі тарихын зерттеудегі жаңа теориялық-тұжырымдамалық тәсілдер: формациялық, өркениеттік және басқа да тәсілдер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Демография және халық статистикасы
    Несиелер: 5

    Демография тарихы ғылым ретінде, халық туралы деректер көздері, халық саны мен құрылымы, туу, өлім, халықтың өмір сүру ұзақтығы, Неке және ажырасу, Халықтың көші – қоны, демографиялық болжам және саясат, әлем халқының дамуы, XIX-XXI ғғ. Қазақстандағы этнодемографиялық процестер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тарихи демография
    Несиелер: 5

    Демографиялық Ғылым туралы шетелдік және отандық тарихнама.емография тарихы ғылым ретінде, халық туралы деректер көздері, халық саны мен құрылымы, туу, өлім, халықтың өмір сүру ұзақтығы, Неке және ажырасу, Халықтың көші – қоны, демографиялық болжам және саясат, әлем халқының дамуы, XIX-XXI ғғ. Қазақстандағы этнодемографиялық процестер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
    Несиелер: 4

    Оқушылар ағзасының өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары; орталық жүйке жүйесі мен жоғары дәрежелі жүйке жүйесінің физиологиясы; висцеральдық жүйелердің жас ерекшеліктері; негізгі тіршілік функцияларды реттеу принциптерінің тұрақтылығы; мектеп оқушылары ортасының гигиеналық бағалау әдістері; күнделікті жұмыстың және оқу үдерісі ұйымдастырылуының гигиеналық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Қоғам мен табиғаттың даму негіздері, табиғи ресурстарды тиімді пайдаланудың заманауи тәсілдері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу, жағымсыз әсерлердің дамуын болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстандағы архив мекемелерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Кеңес кезеңіндегі Қазақстанның мұрағат қызметінің дамуы. Қазіргі Қазақстанның мұрағат ісі. Мұрағат мекемелерін ұйымдастыру бойынша нормативтік және құқықтық құжаттар. Мұрағаттардың дамуының негізгі кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік антропология
    Несиелер: 6

    Оқытылатын барлық мәселелер пәнаралық аспектіні меңгеру. Тарих ғылымы тұрғысынан бұл мәселені "тарихтағы адам" мәселесі ретінде және тиісінше, этнологиялық ғылым тұрғысынан "мәдениеттегі адам"мәселесі ретінде тұжырымдауға болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тарихи антропология
    Несиелер: 6

    Оқытылатын барлық мәселелер пәнаралық аспектіні меңгеру. Тарих ғылымы тұрғысынан бұл мәселені "тарихтағы адам" мәселесі ретінде және тиісінше, этнологиялық ғылым тұрғысынан "мәдениеттегі адам"мәселесі ретінде тұжырымдауға болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Қазақстанды және қазіргі замандарды жаңғыртудың тарихи тәжірибесі. Ұлттық сана және оны қалыптастыру ерекшеліктері. Патриоттық актісін «Mәңғілік үшін және ұлттық сана үшін оның маңызы жейді». Әлемдік әлемдегі қазіргі Қазақстандық сәйкестік. Рухани мұра және оны жаңғырту процестеріндегі рөлі. Бәсекеге қабілеттілік пен прагматизм заманауи қоғамдық сананың құндылықтары ретінде. Меритократиялық қоғам және оның құндылықтары. Қазақстан «білім қоғамы» ретінде. Қазақстан «ақпараттық қоғам» және «цифрлық технологиял

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық, мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі түсініктер; ҚР конституциялық құқығының негіздері; ҚР құқыққорғау органдары және сот; ҚР мемлекеттік билік органдары; ҚР әкімшілік құқық негіздері; ҚР азаматтық және отбасылық құқық негіздері; ҚР еңбек құқығы және әлеуметтік қамсыздандыру құқығы; Сыбайлас жемқорлық үшін құқықтық жауапкершілік; Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ халқының рухани мұрасы
    Несиелер: 5

    Қазақ халықының рухани мұрасының туу, қалыптасу, даму тарихының күрделі кезеңдерін қамтиды. Ежелгі мәдени құндылықтарды және қазақ халық ауыз әдебиеті жан-жақты қарастырылып, терең талданып зерделенеді. Халқымыздың асыл қазынасы, бай мұрасы эстетикалық және поэтикалық тұрғыдан сараланып, кеңінен қарастырылады. Әдебиет пен өнердің түрлі кезендері туралы білімдерін жаңа теориялық ұғымдармен толықтырып, өзекті теориялық мәселелерін қазіргі ғылымының озық жетістері негізінде тарихи тұрғыдан қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Архивтану
    Несиелер: 5

    Мұрағат қызметінің дереккөздері мен тарихнамасы. Мұрағат түрлері. Қазақстан Республикасының Ұлттық мұрағат қоры. Технотронные құжаттар. Мұрағат қызметінің менеджменті және маркетингі. Мұрағаттардың ғылыми-анықтамалық аппараты. Мұрағаттық құжаттар жинақтарын жіктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қолданбалы бизнес
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік қызметтің құқықтық мәні, кәсіпкерлік қызмет субъектілерінің түрлері, субъектілерді мемлекеттік тіркеу және жою. Банкроттылық. Кәсіпкерлік қызметтегі келісімдер. Өз бизнесін құру кезеңдері. Бизнес-идеяларды іздеу және оларды алдын-ала таңдау. Бизнес-жоспарлаудың негізгі кезеңдері. Бизнес-жоспардың негізгі бөлімдерін құрастыру. Бизнес-жоспарларды қаржыландыру көздерін іздестіру. Өндіріс факторларын таңдау, операциялық және бизнес-үрдістерді «іске қосу». Бизнес тәуекелдері және оларды төмендету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 6

    Педагогиканың әдіснамалық негіздері, оның дамуының негізгі кезеңдері, тұтас педагогикалық процестің мәні мен мазмұны. Ғылыми дүниетаным. Оқыту тұтас педагогикалық процестің құрамдас бөлігі ретінде. Қазіргі мектептегі білім беру мазмұны. Оқыту құралдары, формалары, әдістері тұтас педагогикалық үдерістің қозғалыс механизмі ретінде. Сабақ оқытуды ұйымдастырудың негізгі түрі ретінде. Оқытудағы Диагностика және бақылау. Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі оқыту технологиялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ортағасырлар тарихы (Батыс, Шығыс)
    Несиелер: 5

    Тарих пен тарихнамадағы «орта ғасыр» ұғымының шығу тегі мен мағынасы. Орта ғасырлар тарихының хронологиялық шегі мен негізгі кезеңдері. Ортағасырлық тарихты кезеңдеу, оның дүниежүзілік тарихтағы орны, тарихи және мәдени маңызы туралы мәселелер бойынша пікірталастар. Батыс еуропалық ортағасырлық өркениет: қалыптасу және даму ерекшеліктері. Орта ғасыр тарихы бойынша деректер. Жіктелуі. Зерттеу әдістері. Көне авторлардың шығармалары ежелгі германдықтардың тарихы бойынша дерек көзі ретінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Білім берудегі менеджменттің теориялық-әдіснамалық негіздері. Менеджмент басқару туралы ғылым ретінде. Педагогикалық менеджмент педагогикалық жүйелерді басқарудың теориясы мен технологиясы ретінде. Мектептің біртұтас педагогикалық процесін басқару. Мектеп педагогикалық жүйе және басқару объектісі ретінде. Мектептегі инновацияны басқару. Мектептегі әдістемелік қызмет және Мұғалімдерді аттестаттау. Педагогикалық ұжым объект және басқару субъектісі ретінде. Менеджердің білім берудегі көшбасшылығы және көшбасшы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстандағы тоталитаризм және саяси репрессиялар тарихы
    Несиелер: 5

    Тоталитаризм ұғымы, оның мазмұндық сипаттамалары және типологиясы. Шығу тегі ұғымдар. Тоталитаризмнің негізгі белгілері. "Тоталитаризм" дефинициясы, оның Қазақстан аумағында лагерь жүйесін қалыптастырудағы көрініс ерекшелігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстанның орта ғасыр тарихы
    Несиелер: 6

    Түркі қағанатының саяси тарихы, оның негізінде Батыс Түркі және Шығыс-Түркі қағанаттарының пайда болуы, Қытай империясымен күрес және түргештердің өрлеуі-ерте орта ғасырлық Қазақстанның ажырамас бөлігі болып табылады. Қимақтар мен қыпшақтардың басшылығымен түркітілдес көшпенділердің көшпелі мемлекеттілікті дамытуға қайталанбас үлес қосуы, ал кейінірек оның негізінде қазақ халқының қалыптасуы. Моңғол жаулап алуы, моңғолдан кейінгі даму, Қазақ хандығының құрылуы, Орта Азия хандықтарымен және Ресеймен өзара қа

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мемлекеттік лагерьлерді басқару жүйесі және Қазақстан трагедиясы
    Несиелер: 5

    ГУЛАГ жүйесінің тарихнамасы. Тоталитарлық режим институттары. Тоталитарлық саяси режим: ерекшеліктері және негізгі тарихи формалары. Тоталитаризмдегі идеологияның рөлі. Саяси қуғын-сүргін. Депортация народов. Қазақстан аумағында лагерь жүйесін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектептегі критериалдық бағалау жүйесі
    Несиелер: 5

    Денсаулық сақтау технологиялары (барлық сабақтарда). Ұжымдық-жеке мұра. Жиынтық бағалау. Формативті бағалау. Сабақты қысқа мерзімді жоспарлау. Орта мерзімді жоспарлар. Инновациялық технологиялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Түркі халықтарының тарихы
    Несиелер: 5

    Түркі халықтарының ортақ тамыры бар. Тәуелсіздік алғанға дейін түркі халықтарының тарихы негізінен біртұтас ретінде қарастырылмаған. Қазіргі уақытта түркі халықтарының тарихына түркі тілдес елдердің зерттеушілері, сондай-ақ шектес мемлекеттердің зерттеушілері тарапынан қызығушылықтың артуы байқалуда. Түркі халықтарының тарихы әлемдік тарихтың ажырамас құрамдас бөлігі болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлем халықтарының этнографиясы
    Несиелер: 4

    Әлемнің этномәдени картасы: үрдістер, тәсілдер. "Этнос", "халық", "этникалық қауымдастық"ұғымдары. Курстың мақсаты мен міндеттері. Өткен және қазіргі халықтардың этникалық мәдениеті.Әлем халықтарының шаруашылық-мәдени жіктемесінің ерекшеліктері. Аңшылар, жинаушылар, диқаншылар және малшылар. Әлемдік және өңірлік / ұлттық діндер. Дәстүрлі діни сенім.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Қазіргі мектеп оқушыларының денсаулық жағдайының ерекшеліктері. Арнайы білім беруді жаңғыртудың өзекті мәселелері. Мүгедектігі бар оқушыларға арналған арнайы білім беру дағдарысы. Инклюзивті білім берудің анықтамасы. Инклюзивті білім беру қажеттілігін негіздеу. Инклюзивті және интеграцияланған білім берудің ерекшелігі. Білім беру үдерісін ізгілендіру Стратегиясы контексінде ерекше денсаулық мүмкіндіктері бар балаларды инклюзивті және интеграцияланған оқыту және тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білімнің жаңартылған мазмұны аясында заманауи тарих сабағын жобалау
    Несиелер: 5

    Білім берудегі әлемдік үрдістер. Қазақстандағы мектеп реформасы. Білім беру мазмұнын жаңартудың мәні. Жеке тұлғаға бағытталған оқыту. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар. Жобалау-зерттеу технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тарихты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тарихты оқыту әдістемесі курсы тарихи білімге кәсіби бағыттылықты береді. Тарих мұғалімі оқушыларды нақты пән – тарих пәнін оқытуы керек, сондықтан Тарихты оқыту әдістемесінің теориясын білу маңызды. Бұл практикалық әдістемелік жұмыстың дағдыларын меңгеруді көздейді: жаңартылған мазмұны бойынша сабақты әзірлеу және талдау , оқу сабақтарының әртүрлі түрлері мен формаларын, инновациялық технологияларды меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • XVIII - XX ғғ. Қазақстандағы ұлт-азаттық қозғалыстар
    Несиелер: 6

    Мәселе тарихнамасы. Қазақстандағы ұлттық-азаттық қозғалыстар. 1860-1890 жж. әкімшілік-аумақтық реформалар XIX ғ. Қазақстандағы ұлттық-азаттық қозғалыстар XX ғ.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстанның жаңа заман тарихы
    Несиелер: 6

    Отан тарихының жалпы курсындағы Қазақстанның жаңа заман тарихының рөлі мен орны. Қазақстан территориясында жаңа заманда орын алған тарихи оқиғалар, құбылыстар, фактілер. Қазақстанның Ресейге қосылуы. Қазақстан аумағындағы ұлт-азаттық қозғалыстар. Материалдық және рухани мәдениет. 1860-1890 жж. әкімшілік-аумақтық реформалар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстан тарихының деректануы
    Несиелер: 6

    Дерек көзді құру жағдайы. Авторлық мәтін, шығарма және оның әлеуметтік-мәдени ортадағы қызметі. Шығарманың мәдениеттегі қызмет етуі. Герменевтикалық оқу және дереккөзді интерпретациялау. Оның мазмұнын талдау. Деректанулық синтез. Тарихи-мәдени зерттеулердегі деректер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқыту платформалары мен сервистері
    Несиелер: 4

    Қашықтықтан оқыту негіздері: Қашықтықтан оқытудың модельдері мен технологиялары; Видоеконференциялар, видео-кездесулер, вебинарлар, өткізуге арналған платформалар; қашықтықтан оқыту жүйелері (LMS). Қашықтықтан оқыту үшін білім беру контентін әзірлеу: Оқытуға арналған мультимедиа презентацияларын жасау сервистері. Сауалнамалар мен тестілерді жасау сервистері. Интербелсенді тапсырмаларды жасаудың онлайн-сервистері. Интербелсенді жұмыс парақтарының конструкторлары. Аудио және видео өңдеу құралдары. Курстар к

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Азия мен Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 6

    Азия және Африка елдерінің әлеуметтік-экономикалық және саяси дамуы. Азия мен Африканың араб елдері жаңа және қазіргі заман. Оңтүстік-Шығыс Азия Елдері. Батыс Африка. (сэр. Азия және Африка елдерінің әлемдік қоғамдастықтағы орны мен рөлі; жаңа және қазіргі уақытта Азия және Африка елдерінің аумағында болған тарихи, фактілер, оқиғалар, шектес елдер халықтарының тарихымен өзара байланыста және өзара байланыста

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Теориялық деректану
    Несиелер: 6

    Деректанулық талдау, зерттеу процедураларының кезеңдері. Деректанулық зерттеудің құрылымы. Көздің пайда болуын зерттеу. Дерек көзі авторлығының мәселесі. Көздердің жіктелуі. Көздердің сыртқы және ішкі сынағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Этнология
    Несиелер: 4

    Этнология ғылымның қалыптасуы, пәні, әдістері. Этнологиялық ойдың тарихы: эволюционизм, диффузионизм, социологиялық мектеп. Этнологиялық ойдың тарихы: американдық Тарихи этнология мектебі, этнопсихологиялық мектеп. Этнологиялық ойдың тарихы: функционализм, құрылымы, мәдени релятивизм, когнитивті антропология, постмодернизм және постструктурализм. Этнос пен этностық мәні туралы қазіргі ғылым. Этникалық қауымдастықтардың жіктелуі. Этникалық тарих және этногенез. Этникалық психология негіздері. Этникалық стере

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музейтану
    Несиелер: 5

    ХІХ ғасырдан бастап Қазақстан Республикасының мұражай мекемелерінің қалыптасуы мен тарихы; Қазақстанның мұражай мекемелерінің дамуының негізгі кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Еуропа және Америка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 5

    Тарихнама және деректану. Еуропа елдерінің әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуы. Әлемдік қоғамдастықтағы Еуропа мен Америка елдерінің орны мен рөлі. Еуропалық елдер мен Американың ғылыми жетістіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • XVII-XXI ғғ. Еуропа және Америка
    Несиелер: 5

    Еуропа және Америка елдерінің аумағында жаңа және жаңа уақытта, шекаралас елдер халықтарының тарихымен өзара байланыста және өзара байланыста болған тарихи, фактілер, оқиғалар. XVII-XXI ғасырлардағы Еуропа мен Америка тарихнамасының өзекті мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ХVII-XXI ғғ. Азия және Африка
    Несиелер: 6

    Оңтүстік-Шығыс Азия Елдері. Батыс Африка. (сэр. Азия және Африка елдерінің әлемдік қоғамдастықтағы орны мен рөлі; жаңа және қазіргі уақытта Азия және Африка елдерінің аумағында болған тарихи, фактілер, оқиғалар, шектес елдер халықтарының тарихымен өзара байланыста және өзара байланыста

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстанның мәдени мұрасын қорғау
    Несиелер: 5

    "Мәдени мұра" мемлекеттік бағдарламасы, "Рухани жаңғыру" бағдарламасы қызметінің мазмұны: мазмұны және іске асыру тәжірибесі. мәдени мұраны қорғаудағы ЮНЕСКО-ның рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім мониторинг негіздері
    Несиелер: 5

    Педагогикалық мониторинг. Педагогикалық мониторингтің мәні мен әдістері. Білім беру мониторингі. Білім беру мониторингінің деңгейлері. Білім беру мониторингінің құрамы мен құрылымы. Білім беру мониторингінің принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қосалқы тарих пәндері
    Несиелер: 5

    Қосалқы тарихи пәндердің негізгі бөлімдерінің пайда болу және даму тарихы: тарихи деректерді зерделеудегі Қосалқы тарихи пәндердің орны мен рөлі; түрлері бойынша білімді қолдану әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жүйесінде қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Мектепте білім беру жүйесіндегі қашықтықтан оқытудың түсініктері. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыруға қойылатын техникалық талаптар. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастырудың педагогикалық принциптері. Онлайн және офлайн режимдерінде оқу үрдісін ұйымдастыру әдістері. Қашықтықтан оқыту әдістемесі. Қашықтықтан оқытудың негізгі түрлері: видеолекциялар, конференциялар, вебинар, чат. Интернет іс-шараларына қатысуды ұйымдастыру: олимпиадалар, фестиваль, конкурс, желілік жобалар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Зерттеушілік іс-әрекетін ұйымдастыру әдістемесі.
    Несиелер: 5

    Оқушыларының зерттеушілік іс-әрекетін ұйымдастыру мен жүзеге асыруда қолданылатын оқытудың әдістері, құралдары мен формалары. Оқушыларының белсенді із Оқушыларының зерттеу дағдыларын қалыптастыру деңгейін бағалау бойынша диагностикалық шараларды таңдау. Сабақтан тыс зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • XX ғасырдағы Қазақстан
    Несиелер: 5

    ХХ ғасырдағы Қазақстан тарихының маңызды проблемалары, оның ерекшелігі, кезеңдері және Қазақстан тарихы бойынша нақты материалдар ұсынылған. Шетелдік және отандық әдебиеттерді кеңінен қолдану негізінде 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыс, Кеңес өкіметінің орнауы кезіндегі саяси және мемлекеттік құрылымдардың қалыптасуы, тоталитаризм дәуірінің модернизациялық процестері, сыртқы саяси байланыстар, мәдениет пен білімнің қалыптасуы, қазіргі кезеңдегі геосаясаттың проблемалары талданады. Қазіргі кезеңдегі Қазақстанд

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан тарихының Отандық тарихнамасы
    Несиелер: 6

    Қазақстан тарихының тарихнамасы жалпы шолу. Революцияға дейінгі кезеңдегі тарихи танымның негізгі кезеңдері. Кеңес және Тәуелсіздік кезеңіндегі жұмыстар мен зерттеулер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орталық Азия және Қазақстан мәдениеті
    Несиелер: 5

    Орталық Азияның ежелгі тарихы мен мәдениеті, Ежелгі және орта ғасырлардағы дін мен сенімнің дамуы, Ресей билігінің Орталық Азия халқының тұрмыс мәдениетіне әсері, білім беру жүйесінің дамуы, рухани және материалдық мәдениет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тарихи зерттеулердегі архив құжаттарының рөлі
    Несиелер: 5

    Мұрағат ісінің ерекшелігі мен ерекшеліктері. Мұрағат түрлері. Қазақстан Республикасының Ұлттық мұрағат қоры. Технотронные құжаттар. Мұрағат қызметінің менеджменті және маркетингі. Революцияға дейінгі кезеңде мұрағат қызметінің дамуы. Кеңес кезеңіндегі Қазақстанның мұрағат қызметінің дамуы. Қазіргі Қазақстанның мұрағат ісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тарихнама
    Несиелер: 6

    Тарихи мектептердің қалыптасуы. Антикалық тарихнама. Ортағасырлық тарихнаманың ерекшеліктері. Жаңа және жаңа заман тарихнамасы. Дүние жүзі тарихының тарихнамасы. Отан тарихының тарихнамасы. Қазақстан тарихының тарихнамасы. Тарихи танымның негізгі кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • «Алаш» қозғалысы тарихы
    Несиелер: 4

    Алаш қозғалысы мен мерзімді баспасөз. Алаш қайраткерлерінің еңбектерінде мемлекеттік тәуелсіздікті жаңғырту идеялары. Алашордшылардың азаматтық соғыс кезіндегі қызметі. Алаш автономиясы және Алаш Орда құрылуы. Алаш-Орда үкіметінің қызметі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлемдік музейлер тарихы
    Несиелер: 5

    Әлемдік мұражайлардың қалыптасу және даму тарихы. Әлем мұражайлары. Прадо Мұражайы. Третьяков галереясы. Эрмитаж. Метрополитен Мұражайы. Лувр. Қазіргі қоғамдағы мұражайлардың рөлі мен маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тарих методологиясы
    Несиелер: 5

    Тарихи зерттеу әдістемесінің әдістері, тәсілдері мен принциптері. Тарих философиясының қалыптасу үдерісі мен дамуы, тарихи зерттеудің категориялары мен сипаты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ХХ ғасырдағы Қазақстандағы саяси партиялар мен қозғалыстардың тарихы
    Несиелер: 4

    Қазақстандағы саяси-идеологиялық ағымдар. Мәселе тарихнамасы. Саяси партиялар, олардың маңызы. Тәуелсіз Қазақстандағы көппартиялық жүйеге көшу. Партиялардың сайлауға қатысуы жоғары билік органдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON3

    Адам анатомиясы мен физиологиясын егжей-тегжейлі біледі, мектеп гигиенасы мәселелерінің кең спектрін түсінеді, ағзаның функционалдық мүмкіндіктерін жетілдіруді басқаруда дене шынықтыру мен спорт құралдарын қолданады.

  • Код ON6

    Тарих пәнінен заманауи сабақты жоспарлау алгоритмін және оқушыларды критериалды бағалау негіздерін қолданады, Мемлекеттік стандарт талаптарының өзгеруіне, жаңартылған бағдарламалар мен оқулықтарға, тарих ғылымы мен инновациялық технологиялардың дамуына байланысты өзгерістерге дербес жауап бере алады.

  • Код ON11

    Тарих методологиясы мен тарихи ғылымның әлеуметтік функцияларын түсіндіреді, Орталық Азия мәдениетін біледі және тарихи дереккөздердің ішкі және сыртқы сынын жүргізеді; деректану және тарихнамалық зерттеулерді бағалайды және қорытады.

  • Код ON4

    Білім беру ұйымдарының педагогикалық процесін ұйымдастыруда, жоспарлауда және басқаруда іс-әрекет, жеке тұлғаға бағытталған және технологиялық тәсілдерді басшылыққа алады; теориялық білімдерін тәжірибеде пайдалану үшін педагогика ғылымының теориялық-әдіснамалық негіздерін қолдану дағдысын меңгереді, білім беру ұйымдарының педагогикалық үдерісін жүзеге асырудағы заңдылықтар, принциптер, тәрбиелік механизмдер, формалар, әдістер мен тәсілдер туралы білімдерін қолданады.

  • Код ON8

    XX ғасырдағы қоғамдық-саяси қозғалыстардың, қоғамдық ұйымдардың, саяси партиялардың қалыптасу процесін тталдайды; жаңа және қазіргі уақытта тарихи ақиқаттың жалпы көрінісін қайта жаңғыртады; барлық кезеңдердің дүниежүзілік және отандық тарихын оқу кезінде көмекші тарихи пәндер мен басқа да пәндер бойынша білімді пайдаланады.

  • Код ON5

    Ежелгі және орта ғасырлардағы тарихи оқиғалардың барысын сипаттайды, себеп - салдарлық байланыстарды табады, ғылыми-жаратылыстану әдістері арқылы артефактілердің мерзімін анықтау кезінде алған теориялық білімдерін қолданады, әлем халықтары өмірінің түрлі салаларын, олардың тұрмысы мен мәдениетін біледі.

  • Код ON12

    Антропологиялық зерттеулерге қатысты мәселелер бойынша өзінің ұстанымын негіздейді және бекітеді.

  • Код ON10

    Түркі халықтарының тарихын өркениеттік көзқарас тұрғысынан бағалайды;

  • Код ON7

    Демографиялық болжаудың теориялық негіздерін ажыратады; демографиялық зерттеулердің заманауи формалары мен әдістерін қолданады.

  • Код ON2

    Әр түрлі қызмет түрлерінде АКТ қолдану білімі мен дағдыларын меңгерген, қоғам дамуындағы АКТ ерекшеліктерін анықтайды, оқу үдерісінде ДК аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді, желілік, мультимедиялық және интернет-технологияларды, негізгі Smart және Е-технологияларды қолданады;

  • Код ON9

    Архивтік құжаттардың түрлері мен күнін анықтау бойынша типтік міндеттерді шешудің негізгі әдістерін біледі және оларды тәжірибеде қолданады; архивтану мен музейтану дамуының өзекті мәселелеріне еркін бағдарланады; Қазақстанның архив ісі саласындағы қолданыстағы нормативтік актілерді тәжірибеде қолданады.

  • Код ON1

    Біртұтас жүйе және адам ретінде қоғам туралы, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың құқықтық мүдделері, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайлары, адамға және табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсері, туралы білімдерді қолданады;өзінің кәсіби қызметінде қазіргі қоғамның бәсекеге қабілеттілігі, прагматизм, өзара түсіністік, төзімділік және демократиялық құндылықтары басымдықтарындағы өзінің азаматтық ұстанымын бекітеді;әлеуметтік, саяси, мәдениеттанушылық, психологиялық саланың біртұтас жүйелі бірлігі ретінде, адам және оның топтық мінез-құлқы туралы базалық білім жүйесіндегі интеграциялық процестердің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын талдау және зерделеу саласындағы білімдерді меңгерен.

  • Код ON13

    Жалпы білім беретін оқу орындарында информатиканы оқыту мен оқытудың сандық, қашықтықтан және инновациялық технологияларын, оның ішінде ағылшын тілінде меңгерген.

  • Код ON14

    Жалпы білім беретін оқу орнында қашықтықтан оқыту технологияларын зерттеу және енгізу, Қашықтықтан оқыту әдістерін меңгеру, қашықтықтан оқытуға тапсырмаларды құру қабілеті, Информатиканы оқытудағы АКТ, сандық, қашықтықтан оқыту және инновациялық технологияларды, соның ішінде ағылшын тілінде құралдарын қолданады.

6B01601 Тарих
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 6B01601-Тарих
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих мұғалімдерін дайындау
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 тарих және дінтану
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих-құқық негіздері
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01601 Тарих мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих пәні мұғалімі, тарихшы-зерттеуші, гуманитарлық пәндер оқытушысы
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Мұғалімнің тарихын оқыту
Бакалавриат

Орталық-Азия Университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01601 Тарихы
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top