8D01502 Информатика в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, жоғары деңгейде ғылыми және кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті заманауи аналитикалық және ақпараттық технологияларды иеленетін информатика және білім беруді ақпараттандыру саласындағы жоғары білікті кадрларды дайындау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D012 Информатика педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
-
Ғылыми зерттеудің әдістері
Несиелер: 3Бұл пән зерттеу жобаларын талдай білу, ғылыми-педагогикалық мәселелерді тұжырымдау, теориялық және тәжірибелік зерттеулер жүргізу, қажетті зерттеу әдістері мен құралдарын таңдау, жиналған фактілерді қисынды түрде жалпылау және пайымдаулар жасауға мүмкіндік беретін ұсынымдар мен зерттеу нәтижелерін әзірлеу, теориялық тұжырымдар жасау үшін қажет.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Информатика және білімді ақпараттандыру саласындағы педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы
Несиелер: 5Пән докторанттарды информатика және білім беруді ақпараттандыру саласындағы тәуелсіз зерттеу әдіснамасы бойынша даярлауды, ақпараттық қоғамның қазіргі жағдайындағы педагогикалық зерттеулердің әдістерін, формаларын, әдіснамалық базасын, информатика және білім беруді ақпараттандыру саласындағы ғылыми-зерттеу модельдері мен технологияларын әдіснамалық негіздеуге мүмкіндік береді
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Бағдарламалаудан электронды оқу қүралдарын жобалау мен жүзеге асыру
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: ақпараттық, телекоммуникациялық және аудиовизуалды технологияларды қолдану мақсатында бағдарламалаудан электронды оқулықтарды, оқу-әдістемелік және бағдарламалау бойынша ақпараттық-анықтамалық материалдарды әзірлеуге әдістемелік көмек көрсету. Пәннің міндеті: Ақпараттық технологиялар саласындағы пәндердің болашақ мұғалімі мультимедиялық технологияның мүмкіндіктерін пайдалана отырып, білім беруді ақпараттандырудың заманауи құралдарын әзірлеуі тиіс; Web-беттерін қалай басқару керектігін, ActionScript бағдарламалауды үйреніңіз. EUMKD стационарлы компьютерде, смартфонда, iPodде және т.б. оқу үшін пайдаланылуы мүмкін. Пәнді оқу нәтижесінде докторант міндетті: - жоғары білім жүйесінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану туралы алғашқы түсінік алуға; - негізгі тәсілдер, тұжырымдамалар мен сатылар туралы түсінік алуға; - электронды оқу-әдістемелік басылымдарды құруға арналған оқу материалдарын әзірлеу; күндізгі және сырттай оқыту жүйесіне арналған электронды оқулықтар бойынша негізгі бағалау критерийлері мен педагогикалық талаптарымен танысу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Виртуалды оқыту ортасын басқару
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: Виртуалды оқыту ортасында оқу және оқу-әдістемелік жұмыстардың дидактикалық әдістерін меңгеруін және электрондық оқыту технологияларымен танысу. Пәннің міндеті: Виртуалды оқыту құралдарын жіктеу. Дидактикалық жобалау көрсеткіштерінің таксономиясы. Көрнекі және когнитивті мультимедиа мүмкіндіктері. Үйретуші программалар сценариіндегі басқару элементтері. Қолданбалы программалық пакеттерге дидактикалық талдау. Интеллектуалды тренажерлер сценариін құрастыру принциптері. Пәнді оқу нәтижесінде докторант міндетті: Қазіргі кездегі ЖОО қызметінде виртуалды оқытудың мүмкіндіктері мен артықшылықтары туралы түсінігінің болуы; Оқытуды басқару жүйесін (Learning Management System – LMS) виртуалды оқу ортасы ретінде пайдалану; контенттерді басқару ө құру, сақтау білім беру ресурстарын пайдалану. Білім алушы мен әкімшілік арасында өзара қатынас орнату – электронды хат, хабарламалар, онлайн және офлайн режимде бейне және аудио конференциялар.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Қашықтықтан оқыту теориясы мен практикасы
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: ақпараттық-коммуникациялық технологиялар арқылы жоғары сапалы ақпараттық-білім беру ортасын қалыптастыру және оны жүзеге асыру ерекшеліктерін ескере отырып, қашықтықтан оқытуда тиімді пайдалануға бағдарлау. Пәнді оқу нәтижесінде докторант: - белгілі бір пән салада қашықтықтан оқытуды қолдану теориясын түсіну; қашықтықтан оқыту курстарын дамытуға арналған заманауи технологиялар; цифрлы білім беру ресурстары, мазмұны, мақсаттары мен ерекшеліктері, жұмыс істеудің негізгі жолдары; - цифрлы білім беру ресурстарын жүйелі түрде пайдалануға бағытталған білім беру пәнінің дидактикалық модулін жлбалау; - Қашықтықтан оқыту курстарын орналастыру үшін қауашақ таңдау; цифрлық білім беру ресурстарының сапасын бағалау критерийлері. Пәннің міндеті: - Қашықтықтан оқыту және өзара әрекеттесудің теориясы мен практикасында тереңдетілген оқытуды қамтамасыз ету. - қашықтықтан оқыту және қашықтықтан білім беру саласындағы проблемаларды зерттеуге мамандардың бағдарлау. - Интернетті қолданып оқу үрдісін ұйымдастыру үшін үлгі әзірлеу. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: - Интернет-технологиялардың дидактикалық қасиеттері мен мүмкіндіктері. - қашықтан оқытуға арналған материалдарды жобалау. - қашықтан оқытудағы білім беру қызметін ұйымдастыру түрлері. - қашықтықтан оқытудағы педагогикалық технологиялар.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ақпараттық-коммуникациялық жүйелерді визуалды
Несиелер: 5Пәннің мақсаты Ақпараттық-коммуникациялық жүйелерді визуалды жобалау және модельдеу саласындағы теориялық білімді және бағдарламалық жүйелерді модельдеудің заманауи әдістерін қолданудағы тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде докторант меңгеру қажет: - визуализация және технологияларды жобалаудың ақпараттық және коммуникациялық жүйелер ұғымдарды; - оқу үрдісінде ақпараттық-коммуникациялық жүйелердің функционалды бағыттарын визуалды жобалау тәсілдерді; - қазіргі заманғы жобалау технологияларын, модельдеу және жобалау міндеттерін шешуге арналған жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдерімен қамтамасыз ету; - заманауи визуалды жобалау әдістері мен күрделілігі әртүрлі деңгейдегі пәндік салада моделдеу әдіснамасын пайдалану критерийлерін. Пәннің міндеті Ақпараттық жүйелердің визуалды жобалаудың заманауи технологиялары, CASE-технологиясы (ERWin), көрнекі дамыту ортасы: Eclipse, Visual Studio, Borland Developer Studio және басқалар туралы идеяларды қалыптастыру. Бағдарламалық интерфейстің элементтері. Бағдарламаланған автоматтандыру құралдарына негізделген пайдаланушы интерфейсінің тиімділігін қарастырыңыз. Бағдарламаларды әзірлеуге және енгізуге арналған қазіргі заманғы құралдарды, жоғары деңгейлі тіл мен тиісті бағдарламалау ортасын меңгеру. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Ақпараттық жүйелердің визуалды жобалауға арналған технологияларды қолданудың тиімділігі, ақпараттық жүйелерді жобалау кезеңдері мен сатыларының мазмұны олардың әр түрлі жобалау технологияларын қолданғандағы ерекшеліктері;
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Академиялық жазу
Несиелер: 2Курс докторанттарды сөйлеу мен жазудың ғылыми стилінің негізгі ерекшеліктерімен таныстырады, мәтіннің логикалық емілесін құру, ақпарат көздерін сыни бағалау, академиялық және ғылыми-педагогикалық мәтіндерді, жарияланымдар мен презентациялар құру қабілетін қалыптастырады
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Білім берудегі робототехника теориясы мен технологиялары
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: білім беру мен кәсіби проблемаларды шешуде ғылым мен білімнің қазіргі заманғы мәселелерін білуге дайындықты қалыптастыру, робототехниканы пайдалану арқылы жобалаудың теориялық білімдерін қалыптастыру, білім беру робототехникасы саласында оқытуды жүзеге асыруға дайындық. Пәннің міндеті: Робототехника саласында жас ерекшеліктеріне қарай топтарының мүмкіндіктерін ескере отырып. білім беру робототехникасының потенциалын қалыптастыру және қосымша білім беру бағдарламаларын әзірлеу. Пәнді оқу нәтижесінде докторант міндетті: - білім беру робототехникасы саласында интернет желісі ресурстарын өздігінен білім алу үшін пайдалану; - білім беру робототехникасы құрастырушысының жұмыс істеу принциптерін жіктеу; - - роботты бағдарламалаудың конструкциялық, құрылымдық, алгоритм жұмысы мен принципіне қойылатын функционалдық талаптарының спецификациясы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылым және білім беру саласындағы бұлттық технологиялар
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: болашағы бар салалардың бірі ретінде бұлтты технологиялар туралы идеяларды қалыптастыру, сондай-ақ компьютерлік ресурстарға кең жолақты және ыңғайлы желіні ұсынудың заманауи құралдары. Пәнді оқудың нәтижесінде докторант келесіні игеріп шығады: - серверлік виртуализацияның негізгі ұғымдарын қолдану; - бұлтты есептеулер саласында қызмет көрсету модельдерін әзірлеу; - виртуалдандыру құралдарымен жұмыс істеу. Пәннің міндеті: Пән негізгі түсініктерді қалыптастыруға бағытталған: бұлтты инфрақұрылымды құруға арналған тұжырымдамалар мен құралдар, бұлтты есептеулер саласында қызмет көрсетудің негізгі үлгілері және қазіргі заманғы бұлтты есептеуіш платформалар. Пәнді оқыту барысында келесі аспектілер қарастырылады: Ғылым мен білімдегі бұлтты технологиялар. Бұлтты есептеулердің кезеңдері. Тақырыптың сипаттамасы (бағдарламалық қамтамасыз ету). Домен объектілеріне қатысты бұлтты технологияның ұсынылуы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Код ON1
Ғылыми білім парадигмалары аясында жоғары оқу орындарында информатика және білім беруді ақпараттандыру, информатиканы оқыту әдістемесі (информатика, мультимедиа, IT- технологиялар және робототехника салаларындағы заманауи өзекті бағыттардың теориялық және әдіснамалық принциптері) саласында іргелі, жүйелі білімін көрсету.
-
Код ON2
Информатика және білім беруді ақпараттандыру саласындағы ғылыми-педагогикалық зерттеулерде тәжірибелік және талдау жұмыстарын жүргізу арқылы, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін болжау; алынған зерттеу нәтижелерін ғылыми семинарларға, конференцияларға және жарияланымдарға дәлелдермен, негіздемелермен ұсыну.
-
Код ON3
Сөйлеудің және жазудың ғылыми стилін қалыптастыру, оқу процесінде және жүргізіліп жатқан зерттеулерде өзіндік ғылыми қызығушылықтарын әлеуметтік және этикалық құндылықтармен байланыстыру және анықтау.
-
Код ON4
Информатиканы оқыту үдерісінде инновациялық әдістер мен технологияларды қолдану; сандық-ақпаратты басқару жүйелерінде есептеу үдерістерін ұйымдастыру.
-
Код ON5
Ақпараттық білім беру ортасын құрудың ұйымдастырушылық, техникалық және технологиялық қағидаттарының бірлігін анықтау және орнату; информатиканы оқытудағы отандық және шетелдік озық тәжірибені салыстыру және жинақтау; ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметінде жауапкершілікті сезіну және шығармашылық көзқарасын білдіру.
-
Код ON6
Зерттеулер негізінде алынған нәтижелерді толықтырып және оның одан әрі дамуына мүмкіндік жасайтын, білім ауқымын кеңейтуге мүмкіндік беретін жаңашыл зерттеулер арқылы өз үлесін қосу.
-
Код ON7
Өзінің кәсіби қызметінде бағдарламалық жабдықтамаларды әзірлеу үшін заманауи бағдарламалау тілдерін, аудиовизуалды жобалауды және модельдеуді, әртүрлі технологияларды қолдану.
-
Код ON8
Қоғамның мүдделері үшін технологиялық, әлеуметтік және мәдени дамуға жәрдемдесу; білімге сүйене отырып, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін сәтті жүзеге асыратын топта жұмыс істеу.
8D01502 Информатика
ДокторантураӘл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
БББТ: D012 Информатика педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша8D01502 Информатика
ДокторантураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: D012 Информатика педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша