Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D02302 Шетел филологиясы (ағылшын тілі) в А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми мекемелер үшін қазақстандық мамандардың жаңа буынын, жоғары оқу орындарының оқытушыларын, сондай-ақ білім беру, мемлекеттік/мемлекеттік емес сектор ұйымдарында басқару саласындағы шетел тілдерінің теориялық негіздерін білудің қолданбалы сипаты бар мамандарға мұқтаж мамандарды даярлау
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D059 Шетел филологиясы
  • Дайындық бағыты 8D023 Тілдер және әдебиет
  • Мәтіндік және дискурс талдауының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән негізгі ұғымдармен, терминология аппаратымен, дискурс пен мәтінді зерттеу бағыттары мен әдістерімен, теориялық концепциялардың қолданбалы тіл білімі практикасымен байланысын, коммуникацияны зерттеу тәжірибесіндегі дискурс анализімен таныстырады. Дискурс пен мәтіннің түрлері мен құрылымы туралы білімдерді қалыптастыру; білім алушының өзіндік зерттеуіндегі дискурс пен дискурс талдауының ұғымдық аппараты мен әдістерін анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық хат
    Несиелер: 5

    Ғылыми контекст шеңберінде академиялық хат, реферат және аннотация ерекшеліктері оқытылады. Докторанттар ғылыми-зерттеу жұмысының, ғылыми мақаланың мәтінін жасау жән ерәсімдеу, дәйек сөздің ережелерін қолдану, ғылымиз ерттеу тақырыбына презентация-баяндаманы қалыптастыру дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пән жалпы тіл білімі, сыртқы лингвистика, ішкі лингвистика, прагмалингвистика, қолданбалы лингвистика аясында лингвистикалық зерттеулердің әдіснамасы бойынша теориялық білім жүйесін қалыптастырады. Лингвистикалық зерттеу объектісінің ерекшелігі мен сипатын ұғыну, күрделі табиғаттың әртүрлі жақтары мен аспектілерін, адам тілінің функцияларын объективті түрде көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көптілділіктің әлеуметтік-мәдени және танымдық негіздері
    Несиелер: 5

    Көптілділікті дамытудың қазіргі жағдайы мен келешегі. Көптілділік жағдайында адамның когнитивтік іс-әрекетін зерттеу; пән аясында нақты бір тар байланыс саласында бар әдістемелер негізінде дәйектелген ой-пікірлер мен қорытындыларды тұжырымдай отырып, тілділікті зерттеу тәжірибесін жүргізу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Коммуникативтік стратегиялар мен технологиялар
    Несиелер: 5

    Институционалдық дискурстар мәтіндеріндегі коммуникативтік стратегияларды жүзеге асыру ерекшеліктерін зерттеу; коммуникативтік әсер ету технологиясы, жасырын әсер ету тәсілдері; коммуникативтік стратегиялар, коммуникативтік әсер етудің тактика-сы мен технологиялары туралы түсінік; ком-муникативтік стратегияларды зерттеу тәсіл-дері; т��келей және жасырын әсер ету диагностикасы (сугггестия); коммуникативтік әсерден қорғау технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тілдік қызметінің ко-гнитивті аспектілері
    Несиелер: 5

    Когнитивистика және психолингвистика, коммуникация теориясы тұжырымдамаларына сәйкес, сондай-ақ балалар тілін зерттеудің қазіргі жағдайы мен даму болашағы бойынша сөйлеу қызметін зерттеудің кең спектріне жүйелік көзқарас. Сөйлеуді зерттеу принциптері, әдістері, тәсілдері. Сөйлеудің әртүрлі аспектілерін зерттеуде іске асырылатын диагностикалық процедураларды таңдауда әдістемелік дұрыс тәсілді қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Семиотика
    Несиелер: 5

    Пән лингвосемиотиканың ғылыми негіздері, тілдік жүйенің белгілі бірліктері туралы жүйелі түсініктерді және тілдік белгілерді талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастырады, мәтін семиотикасы, тілді оқытудың әдіснамалық негіздері туралы түсініктерді қалыптастыру, мәдени жүйе ретінде тілдің, әдебиет пен өнердің белгілі сипатының өзіндік ерекшеліктері туралы. Әртүрлі кодтық жүйелердегі семиозис құбылыстарын талдау және түсіндіру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі заманғы әлемдік әдебиеті (20 ғасырдың екінші жартысы - 21 ғасырдың басы)
    Несиелер: 5

    Қазіргі заман әдебиетінің негізгі көркем шығармаларымен танысу, әдебиет туралы қазіргі ғылымның жетістіктеріне жауап беретін білім жүйесін меңгеру; қазіргі заман әдебиетінің негізгі көркем шығармаларының көркем және әдебиеттанулық талдауы, олардың арасындағы байланыстар мен қарым-қатынас; қазіргі әдебиеттанудың өлшемшарттары мен негізінде талдаудың әртүрлі әдістері мен тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON1

    зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде осы саладағы алдыңғы қатарлы білімге негізделген шетел филология саласындағы дамып келе жатқан білім мен түсініктерді көрсету

  • Код ON7

    ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялануға лайық ғылыми саланың айналымын кеңейтуге, жаңа ғылыми идеяларды синтездеуге өзіндік ерекше зерттеулермен үлес қосу;

  • Код ON5

    білім беру, ғылым және тіл саясаты саласындағы басқару қызметін, сондай-ақ мәдениет ұйымдарында, БАҚ-та, баспа саласында филологиялық білім мен іскерлікті пайдаланумен байланысты практикалық қызметті жүзеге асыру;

  • Код ON6

    филологиялық білім беру бағдарламалары бойынша оқытушылық қызметті жоспарлау, іске асыру және түзету, әдістеме саласындағы барлық қызмет түрлерін жүзеге асыру, филологиялық білім беру процесінің тиімділігін бағалау бойынша сараптамалық жұмыстарды жүргізу;

  • Код ON2

    жаңа ортада, неғұрлым кең пәнаралық контексте мәселелерді шешу үшін өз білімін, түсінігін және қабілетін кәсіби деңгейде қолдану;

  • Код ON3

    ақпаратты жинау және интерпретациялау, патенттік іздеу, заманауи ақпараттық және инновациялық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби қызметтегі ғылыми ақпаратты тарату; әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып;

  • Код ON4

    шетел тілді білім беру саласында өз бетінше зерттеулер жүргізу, Мәдениетаралық коммуникацияның әр түрлі әлеуметтік-функционалдық тіркелімдерін оқытудың когнитивті-лингвомәдени бағдарламаларын моделдеу;

  • Код ON8

    ғылыми және ғылыми - білім беру міндеттерін шешу бойынша қазақстандық және халықаралық зерттеу ұжымдарының жұмысына қатысу, қазақстандық қоғамның даму мәселелерін шешуге бағытталған маңызды нәтижелер алу

Top