Жаңа білім беру бағдарламасы

8D01103 Білім берудегі менеджмент в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Заманауи ақпараттық-библиографиялық және ғылымиометриялық ресурстар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Докторанттардың ақпараттық өзін-өзі қамтамасыз ету бойынша ББД тереңдету Мазмұны: Ғылыми ақпараттармен жұмыс. Ақпараттық-библиографиялық ресурстар, жіктеулер, индекстер, ақпараттың мемлекеттік стандарттары. Лицензияланған электрондық ресурстар. Жұмыс нәтижелерін бағалау. Ғылымиометриялық өлшеу құралдары. Web of Science, Scopus, Ресейлік ғылыми дәйексөз индексі. Жұмыстардың библиографиялық дизайны. Құзыреттіліктер: ғылыми ақпараттармен жұмыс жасай білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру бағдарламаларының сапасын бақылау және тәуелсіз бағалау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім беру сапасын басқарудың жай-күйі, дамуы туралы мониторинг жүйесін құра білу Мазмұны: Мониторинг, білім беру сапасын басқару. Білім сапасын бағалау жүйесі, қоғамдық сараптама. Білім сапасын бақылау. Білім сапасын тәуелсіз бағалау. Білім беру сапасын тәуелсіз бағалаудың процедуралары, өлшемдері: ақпараттың қол жетімділігі. БББ сараптамасын жүргізетін құрылымдар. Құзыреттіліктер: білім беру бағдарламаларының сапасына сараптама жүргізеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары білім беру менеджменті
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жоғары білім берудегі менеджменттің ерекшеліктері және қазіргі менеджердің кәсіби құзыреттілігі туралы жүйелік білімді қалыптастыру. Мазмұны: Менеджменттің теориялық және әдіснамалық негіздері және білім беруді басқарудың даму тенденциялары. Басқарудағы стратегиялық, тактикалық жоспарлау. Білім беруді цифрландыру контекстіндегі менеджменттің тұжырымдамалық тәсілдері. Басқару модельдері. Көшбасшылық теориялары. Құзыреттіліктер: әр түрлі білім беру жүйелерін басқарудың принциптері мен стратегияларына ие

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON7

    тиімді басқаруды ұйымдастырудың құралдарына ие және басқару шешімдерін қабылдау үшін психологиялық-педагогикалық жағдайларды сандық және сапалық талдау дағдыларын шебер қолданады;

  • Код ON10

    халықаралық тәжірибені талдайды және бағалайды; коммуникативті диалог жүргізуді біледі, ынтымақтастық пен әлеуметтік серіктестікке дайын екендігін көрсетеді

  • Код ON8

    кәсіби қызмет саласындағы білім беру бағдарламаларын жобалауға, оқу пәндерінің мазмұнын, технологияларды және оқытудың нақты әдістерін жасауға дайын екендігін көрсетеді; басқару пәндерін оқытудың белсенді әдістеріне ие;

  • Код ON9

    оқу үдерісін басқарудағы әдістемелік қамтамасыз етудің тиімділігі мен толықтығын бағалайды; білім сапасын бақылау нысандарын жетілдіреді; білім беру бағдарламаларының нормативтік-құқықтық базасын талдайды;

  • Код ON5

    білімді басқару жүйесіндегі білім менеджментінің орны мен қазіргі білім менеджерінің рөлін бағалайды;

  • Код ON6

    білім беру ортасын өлшеуді жүргізеді, білім сапасының жай-күйі, оның бағыттары және оның деңгейіне әсер ететін себептер туралы объективті ақпарат береді;

  • Код ON1

    кәсіби қызмет саласындағы әдістемелік білімді көрсетеді, ғылыми зерттеулердің логикасын сауатты қалыптастырады, оның нәтижелерін түсіндіреді және зерттеу мәдениетін ұстанады;

  • Код ON2

    қазіргі заманғы зерттеулердің тұжырымдамалық бағыттарын анықтайды және қазіргі менеджмент мәселелерінің өзектілігін ғылыми негіздейді, пәнаралық ізденістерді жүргізеді;

  • Код ON3

    отандық және халықаралық деңгейдегі жоғары рейтингтік басылымдарда жарияланған ғылыми зерттеулердің шекарасын кеңейтеді;

  • Код ON4

    әртүрлі педагогикалық жүйелерді басқару туралы білімдерін көрсетеді; ұйымдық модельдеу теориясының негізгі тұжырымдамалары мен әдістері, қазіргі ақпараттық технологияларды қолданады;

Top