Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Бастауыш білім берудің жаңартылған мазмұны аясында озық тәжірибені жалпылау және таратуды зерттеу
    Несиелер: 5

    Мақсаты: алдыңғы қатарлы озық тәжірибені жалпылау. Мазмұны: Алдыңғы қатарлы тәжірибені зерттеу мен ендірудің педагогикалық шарттары. АОТ-ні зерттеу мен ендіру мәселелері. Мұғалімнің шығармашылығы. Кәсіби-шығармашылық өздігінен білім алу жоғары адамгершілік және мәдени деңгейге жетудің шарты ретінде. Құзыреттіліктер: озық тәжірибені зерттеу мен ендірудің педагогикалық шарттарын, педагогтің кәсіби құзыреттіліктерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: заманауи білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар жайлы біліммен қарулану. Мазмұны: Мәдени-тарихи іс-әрекеттік тұғыр. Іс-әрекет категориялары: негізгі теориялық бағыттары. Іс-әрекет категориялары мен психикалық бейнелеулер, қатынас жасау және тұлғаның өзара байланысы. Іс-әрекеттің әдіснамалық қызметтері. Іс-әрекеттік тұғыр: зерттеудің негізгі бағыттары. Жүйелілік тұғырдың сипаттамасы және оның ұстанымдарын әрекетті оқытуда жүзеге асыру. Іс-әрекетке құрылымдық, процессуалдық және қызметтік талдау. Мәдениет тұлғаның білім беру әлеуметтік эволюциясының факторы ретінде. Құзыреттіліктер: іс-әрекетті және әлеуметтік құралдарды реттей алу қабілетінің болуы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастауыш мектеп педагогикасының және ғылымның өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: бастауыш мектеп педагогикалық ғылымының өзекті мәселелері жайлы түсінік. Мазмұны: Білім берудің негізгі беталыстары, мәселелері, болашағы. Білім беру жүйелерінің мектепке дейінгі, бастауыш деңгейлері арасындағы сабақтастық. Бастауыш білім берудің әдіснамалық мәселелері. Құзыреттіліктер: білім беруді дамытудың әлемдік беталыстарын қолдану; заманауи білім парадигмаларының мәселелерін, болашағын анықтай алу; ғылыми-зерттеу әрекетінің негіздерімен қарулану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері практикумымен
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, әдістерін қолдану, ғылыми зерттеу нәтижелерін өңдеу, рәсімдеу. Мазмұны: Ғылыми ізденімнің жалпы әдіснамасы және педагогикалық зертттеулердің әдіснамалық негіздері. Зерттеудің ғылыми аппараты мен логикалық құрылымы. ғылыми зерттеу әдістерінің жүйесі. Зерттеудің теориялық әдістері. Зерттеу әдістері. Зерттеудің әлеуметтік әдістері. Психологиялық-педагогикалық эксперимент. Құзыреттіліктер: Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін оқыту мен тәрбиелеу тәжірибесіне ендіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық деонтология
    Несиелер: 5

    Мақсаты:магистранттарды педагогтың кәсіби этикасы жайлы, педагогикалық қызметтің кәсіби-этикалық нормалары жайлы біртұтас түсініктермен қаруландыру. Мазмұны: Педагогикалық деонтология – кәсіби борыш жайлы ғылым. Деонтология ұстанымдары. Педагогтың кәсіби этикасы кәсіби қызметтің ұстанымдар, адамгершілік нормаларының жүйесі ретінде. Құзыреттіліктер: педагогикалық деонтологияның теориялық негіздерін, педагогикадағы «этика», «деонтология» ұғымдарының арақатынасын; кәсіби борышты сезінудің критерийлерін түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру қызметін бақылау және қолдау
    Несиелер: 5

    Цель: научить магистрантов проводить контроль, сопровождение образовательной деятельности Содержание: Виды, формы и методы контроля в системе образования. Контроль как функция управления образовательной организации. Планирование и организация образовательного процесса. Промежуточная и государственная итоговая аттестация. Психолого-педагогическое сопровождение педагогов в инновационной деятельности. Компетенции: уметь проводить контроль и сопровождение образовательной деятельности школы, вуза.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру бағдарламасын жүзеге асыру әдістемесі: "Тіл және әдебиет" пәндік саласы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: «Тіл, әдебиет» пән саласы білім беру бағдарламасын жүзеге асыру әдістемесінің заманауи тенденцияларына сай магистранттарды даярлау. Мазмұны: Тілдік, әдебиеттік білім берудің ғылыми-әдістемелік негіздері. Тілдік білім беруді ұйымдастырудың жүйелілік тұғыры. Пәндерді оқытудағы пәнаралық байланыс. Құзыреттіліктер: «Тіл, әдебиет» саласын оқытуды жобалау, ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш білім беруді психологиялық қолдау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттарды білім беру үдерісін психологиялық қамтамасыздандырудың негізгі ұғымдары жайлы жүйелі біліммен қаруландыру. Мазмұны: Бастауыш мектептегі білім беру үдерісін психологиялық қамтамасыздандырудың мақсаты мен міндеттері. Негізгі бағыттары: психологиялық қамтамасыздандырудың формалары мен әдістері. Білім беру ортасындағы тұлғаның дамуын психологиялық қамтамасыздандырудың алдын-алу бағдарламасы. Құзыреттіліктер: бастауыш білім берудегі оқу-тәрбие үдерісін психологиялық қамтамасыздандырудың ерекшеліктері мен негізгі бағыттарын білу; психологиялық-педагогикалық қамтамасыздандырудың негізгі бағыттарын бағалаудың әдістері мен құралдарын іріктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш білім беру сапасын бағалаудың халықаралық жүйеcі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: бастауыш білім беру сапасын бағалаудың халықаралық жүйесі саласындағы теориялық-қолданбалы білімдер. Мазмұны: Бағалаудың заманауи құралдары. Мониторинг. Білім беру сапасын бағалаудың халықаралық жүйесі. Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың дәстүрлі жүйесі мен халықаралық тәжірибесі. Құзыреттіліктер: бағалаудың мазмұны мен критерийлерін, оқыту үдерісін бақылаудың тәсілдерін білу; критерийлерді жасап, оқу жетістіктерінің нәтижелерін түсіндіре, жүйелей алу;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш мектептегі пәндерді оқытудың креативті тұғырлары
    Несиелер: 5

    Мақсаты:бастауыш мектептегі пәндерді оқытудың креативті тұғырларын жүзеге асыруға магистранттарды даярлау. Мазмұны: Креативті педагогиканың ғылыми-теориялық негіздері. Бастауыш сыныптарда креативті педагогиканы жүзеге асырудың ерекшеліктері. Оқу пәндерін оқытудың креативті тұғырларына сипаттама. Креативті педагогиканың жалпы тұғырлары, әдістері, құралдары мен формалары. Заманауи кезеңде оқытудың креативті тұғырлары. Құзыреттіліктер:Бастауыш мектептегі креативтік оқытуды жобалау және ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көптілділік: теория және практика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттарда білім беру жүйесіндегі көптілді оқытуды ұйымдастырудың ерекшеліктері жайлы жүйелі білімдермен қаруландыру. Мазмұны: Категория – көптілді білім берудің ұғымдық аппараты. Қазақстандағы көптілді білім берудің құқықтық құжаттары. Бастауыш мектептегі көптілді білім беру. Құзыреттіліктер: көптілді білім берудің теориялық-әдіснамалық негіздерін білу; біртұтас жүйе, көптілді білім берудің әдіснамалық, психологиялық, әдістемелік негіздері жайлы пікір қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру бағдарламасын жүзеге асыру әдістемесі: "Математика және АКТ" пәндік саласы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: «Математика және АКТ» пән саласы білім беру бағдарламасын жүзеге асыру әдістемесінің тенденцияларына сай магистранттарды даярлау. Мазмұны: математикалық, АКТ білім берудің ғылыми-теориялық негіздері. «Математика, АКТ» білім беру саласының мазмұны. Математикалық, АКТ білім беруді ұйымдастырудың жүйелілік тұғыры. Бастауыш математикалық, АКТ білім берудің заманауи тенденциялары. Құзыреттіліктер: «Математика, АКТ» білім беру пәнін оқытуды жобалау, ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми-педагогикалық жобалау технологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттарды ғылыми-педагогикалық жобалаудың базасын құрайтын теориялық қағидалармен. Мазмұны: Ғылыми-зерттеуді жобалаудың әдіснамасы, теориясы, технологиясы. Ғылыми-зерттеуді жобалаудың ерекшеліктері. Білім беру ортасын жобалаудың технологиялық үдерісі. Ғылыми-зерттеуді жобалаудың стратегиялары, ұстанымдары, кезеңдері. Зерттеу нәтижелері. Құзыреттіліктер: Ғылыми-зерттеуді жобалаудың ерекшеліктерін, оның технологиясын, формаларын, ұстанымдарын, орындау ретін түсіну; зерттеушілік әрекеттегі теориялық білімді жүзеге асыра алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дамытушылық білім ортасын жобалау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттарда дамытушылық білім ортасын жобалау ерекшеліктері жайлы біртұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Тәрбие, білім ортасын жобалау технологиясы. Жобалау процедуралары, бастауыш мектептегі дамытушылық білім ортасын жобалаудың ұстанымдары, технологиясы. Дамытушылық білім кеңістігін ұйымдастырудың тәсілдері мен әдістемесі. Құзыреттіліктер: педагогтың жобалаушылық әрекетінің әдіснамалық негіздерін білу; тәрбиелік, тәрбиелік білім ортасын жобалаудың технологияларын пайдалану тәжірибесін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім беру бағдарламасын жүзеге асыру әдістемесі: "Дүниетану және жаратылыстану" пәндік саласы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: «Дүниетану және жаратылыстану» пән саласы білім беру бағдарламасын жүзеге асыру әдістемесінің заманауи тенденцияларына сай магистранттарды даярлау. Мазмұны: Жаратылыстану-ғылыми білім берудің ғылыми-теориялық негіздері. «Дүниетану, жаратылыстану» білім беру саласының мазмұны. Жаратылыстану-ғылыми білім беруді ұйымдастырудың жүйелілік тұғыры. Пәндерді оқытудағы пәнаралық байланыс. Құзыреттіліктер: «Дүниетану, жаратылыстану» білім беру пән саласын оқытуды жобалау және ұйымдастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бастауыш мектептегі ӨМШТ (ТРИЗ) технологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби міндеттерді шешу құралы ретіндегі ӨМШТ-н игеру, шығармашылық педагогикалық ойды дамыту. Мазмұны: ӨМШТ-ның ғылыми-әдістемелік негіздері. Шығу тарихы, қалыптасу кезеңі. ӨМШТ білім алушылардың сыни ойлауы, шығармашылық қабілеттерін дамытудың мақсатқа бағыттылық, басқарушылық үдерісінің құралы ретінде. Құзыреттіліктер: ӨМШТ әдістерін, ӨМШТ-н пайдалану арқылы кәсіби-педагогикалық, оқу міндеттерін практикалық тұрғыдан шешуді игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бастауыш білім берудегі интербелсенді оқыту технологиялары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби міндеттерді шешу құралы ретіндегі интербелсенді оқыту технологиясын игеру, шығармашылық педагогикалық ойды дамыту. Мазмұны: Интербелсенді оқытудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Интербелсенді технологиялар, әдістер. Интербелсенді әдістердің жіктемеленуі. Оқытудың интербелсенді әдістерін іріктеудің критерийлері. Релаксацияның белсенді әдістері. Ақыл-ойды белсендіру тәсілдері.. Құзыреттіліктер: интербелсенді оқыту әдістерін игеру, кәсіби-педагогикалық міндеттерді шешуде интербелсенді технологияларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дербесәдістемелік пәндерді оқытудың ғылыми-теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Цель:овладение научно-теоретическими основами обучения частнометодических дисциплин Содержание:Научные основы преподавания частнометодических дисциплин. Базовое содержание частнометодических дисциплин. Формы организации, методы и средства преподавания частнометодических дисциплин. Система планирования частнометодических дисциплин по кредитной технологии обучения. Организация самостоятельной работы студентов по методическим дисциплинам. Компетенции: моделировать учебный процесс частнометодических дисциплин в высших учебных заведениях

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогикалық антропология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: адам, бала жайлы білімнің ғылыми-теориялық негіздерімен қарулану. Мазмұны: Педагогикалық антропологияға кіріспе. Адам педагогикалық антропологияның пәні ретінде. Адамның дамуы ғылыми мәселе ретінде. Мәдениет антропологиялық феномен ретінде. Тәрбие антропологиялық үдеріс ретінде. Педагогикалық әрекеттің құрылымы жайлы білімдер, көзқарастар, сенімдер жүйесінің педагогикалық дүниетанымын қалыптастыру. Құзыреттіліктер: адам, бала жайлы заманауи теориялық білімді жүйелеу, түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогикалық зерттеулердегі математикалық өндеу әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: педагогикалық зерттеулердегі математикалық өңдеу әдістерін пайдалануға үйрету. Мазмұны: Педагогика мен психологиядағы өлшеу мәселелері. Математикалық нысандар жайлы түсінік. Зерттелетін нысандардың жиынтығы. Бақылау нәтижелерін математикалық өңдеудің негізгі әдістері. Таңдаманы бағалау әдістері. Дұрыс үлестірілім. Бақылау нәтижелерін математикалық өңдеудің корреляциялық әдістері. Регрессиялық талдау. Рангілік корреляциялар. Педагогика ғылымындағы математикалық әдістердің эволюциясы. Педагогикалық зерттеулердегі математикалық әдістерді қолданудың қазіргі жәйі. Құзыреттіліктер: статистикалық ғылыми нәтижелерді математикалық әдістермен өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON4

    ОН 4 – дәріс жазу, семинар сабақтарының мазмұнын құру үшін педагогикалық және зерттеушілік тәжірибеде алынған білімді жүзеге асырады, ғылыми зерттеу тақырыптары аясында эксперимент жұмыстарын жүргізе алады;

  • Код ON9

    ОН 9 – инновациялық әдістерді қолдана отырып, біліаалушылардың бірлескен, дара оқу және тәрбиелік әрекеттерін ұйымдастырудың тиімді формалары мен технологияларын жобалайды және қолданады;

  • Код ON5

    ОН 5 – мониторингілік зерттеулердің түрлері, мақсаттары, тәсілдері мен әдістерін, білім нәтижелерін диагностикалаудың технологиялары мен ұстанымдарын қолданады, ғылыми зерттеу әдіснамасы мен әдістерін, математикалық статистика әдістерін қолданады;

  • Код ON7

    ОН 7 – жүйелілік тұғыр негізінде проблемалық жағдаяттарға сын тұрғысынан талдаулар жасайды, әрекет стратегиясын жасайды, мектептің, жоғары оқу орнының білім беру қызметін жүргізеді және бақылау жасайды, білім беру сапасын халықаралық бағалау жүйесінде мониторинг жасайды;

  • Код ON3

    ОН 3 – бала жайлы білімді кіріктіреді, кәсіби этика нормаларын қолданады, басқарушылық әрекеттің психологиялық шарттары мен ерекшеліктерін талдайды, басқарушылық ішкі жүйенің жәйі мен өзгерістерін диагностикалайды және болжалдайды;

  • Код ON8

    ОН 8 – қалыптасқан стереотипті жеңу қабілетін бағалайды, кәсіби тұрғыдан өзін-өзі дамытуға қажет болатын жаңа білім алуға дайын болуды көрсетіп береді; «Тіл және әдебиет», «Математика және АКТ», «Табиғаттану және жаратылыстану» пәндік аймақтары бойынша білім бағдарламаларын жүзеге асыру әдістемесін қолданады, ғылыми зерттеулер мен педагогикалық әрекетте жүзеге асыру үшін АКТ-ны қолданады;

  • Код ON2

    ОН 2 – ғылыми, психологиялық-педагогикалық басқару, полимәдениеттілік және полилингвалды ортада әлеуметтік өзара әрекеттесу міндеттерін шешу үшін шет тілін қолданады, мәдениетаралық өзара әрекет жасау үдерісінде мәдениеттің әртүрлілігін талдауға және ескеруге қабілетті;

  • Код ON6

    ОН 6 – бастауыш сынып педагогикасының өзекті мәселелерін және жаңартылған білім беру мазмұны бойынша ғылымды бағалайды, білімалушылардың білім бағдарламаларын игеру деңгейі нәтижелерін қадағалайды;

  • Код ON10

    ОН 10 – зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми жарияланымдарға сараптама жасайды, педагогика, психология мен әдістеме аясындағы жаңа ғылыми зерттеулердің нәтижелерін оқу үдерісіне енгізеді; теориялық және әдіснамалық талдау біліктерін қолданады, болжамдау және жоспарлау әдістерін тәжірибеде қолданады, сондай-ақ зерттеушілік және практикалық міндеттерді шешу үшін мамандық бойынша және пәнаралық білімдерді синтездейді

  • Код ON1

    ОН1 – жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелерін, ғылыми таным мен жоғары мектеп педагогикасының дамуындағы заманауи беталыстарды бағалайды;

7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасымен әдістемесі (н/п)
Магистратура

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

"Алматы" Университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі педагогін даярлау
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

"Сырдария" университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top