Жаңа білім беру бағдарламасы

6B06105 Smart технологии в Халықаралық Бизнес Университеті

  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнде құқықтың, құқықтық қатынастардың және заңдық жауапкершіліктің негізгі категориялары қарастырылады. Қазақстан Республикасының конституциялық, әкімшілік, еңбек, азаматтық, қылмыстық, қаржылық құқық негіздері, халықаралық құқық негіздері, сыбайлас жемқорлықтың мәні, себептері мен түрлері; Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы процестерді құқықтық реттеу; мемлекеттік қызметшілердің мінез-құлық этикасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы бағдарламалар, шетелдік тәжірибені бейімдеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алгебра және геометрия
    Несиелер: 5

    Матрицалар. Детерминанттар. Сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесі. Сызықтық теңдеулер жүйесін шешу әдістері. Сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесін зерттеу. Біртекті сызықты теңдеулер жүйесі. Жазық және кеңістіктегі векторлар. Скаляр өнімі және оның қасиеттері. n-өлшемді векторлық кеңістік. Вектор өнімі және оның қасиеттері. Аралас өнім және оның қасиеттері. Тікелей жазықтықта. Жазық теңдеулер және кеңістіктегі түзу сызық. Екінші ретті сызықтар. Екінші кезектегі беттер. Квадраттық формалар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 2

    Академиялық жазу курсы - бұл академиялық жазу дағдыларын дамытудың негізгі ережелеріне аз ғана кіріспе. Студенттердің академиялық сауаттылығын қалыптастыру және дамыту арқылы олардың кәсіби дайындығын арттыруға ықпал ету, тәуелсіз жазбаша қарым-қатынас жасау бағдарлама, жұмысты сараптау, жеке аналитикалық практикалық және іс-шаралардан тұрады. Студенттердің өзіндік жұмысы - бұл практикада бағалау және өзін-өзі бағалау критерийлерін біртіндеп қатыстыра отырып мәтіндер жазу арқылы кәсіби бағдарланған академиялық жазу дағдыларын дамыту спиральды көтеру қағидасы бойынша ұйымдастырылған (бұл принцип қазіргі оқыту әдісінің негізі болып табылады).

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математикалық талдау
    Несиелер: 5

    Сандық жиындар. Функциялар. Сандық тізбектер. Тізбектер мен функциялар шектері. Керемет шектер. Функцияның үздіксіздігі. Функцияның туындысы және дифференциалы. Функцияны зерттеу және графиктерді құру. Бірнеше айнымалы функцияның шегі мен үздіксіздігі. Жеке туындылар. Толық дифференциал. Бағыт бойынша туынды және градиент. Белгісіз интеграл. Белгілі интеграл. Анықталған интеграл қосымшалары. Дифференциалдық теңдеулер. Екінші және үштік реттік интегралдар. Сандық қатарлар. Түбірлі қатарлар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бизнес ақпаратты басқару
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты-бизнес-ақпараттар мен бизнес-процестерді басқарудың теориялық негіздерін, Электронды кестелерде қаржылық, логикалық, математикалық және статистикалық функциялар пакетінің көмегімен автоматтандырылған ақпараттық жүйелерді жобалау және әзірлеу әдіснамасын оқып үйрену.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шетел тіл 3
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің бизнес контекстінде төрт тілдік дағдыларын (оқу, жазу, сөйлеу және тыңдау), сондай-ақ сыни және аналитикалық ойлау дағдыларын қарапайым деңгейде дамытуға бағытталған. Осы мақсатта курс іскерлік қарапайым мақалаларды оқып, іскерлік әңгімелерді, презентацияларды тыңдауға, сыни ойлауға, іскери қарым-қатынас жасауға және халықаралық әріптестермен хат алмасуды үйретеді, сонымен бірге бизнес коммуникациясы ең қажетті тіл құрылымы мен сөздік қорын дұрыс пайдалануға ерекше назар аударады. Курстың соңында студенттер шет тілді меңгерудің жалпыеуропалық құзыретіне сәйкес бір деңгейдің бірінші бөлімін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ (орыс) тілі 3
    Несиелер: 3

    Бағдарламаның мақсаты - әлеуметтік қалыптастыру ұлттық сана мен интернационализм сапаларының мәдени коды негізінде дамуды, әлемдік мәдениеттер мен тілдерге әлемдік деңгейдегі білімнің, заманауи озық технологиялардың аудармашысы ретіндегі толеранттылықпен қарауды, пайдалануды және беруді елдің модернизациясы мен жеке мансабын қамтамасыз етуді көздейтін рухани жаңғырудың ұлттық идеясы контекстіндегі студенттердің гуманитарлық дүниетанымын одан ары қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Алгоритмдеу, деректер құрылымы және программалау
    Несиелер: 4

    Алгоритмдерді ұйымдастыру. Блок-схемаларды құру. Алгоритмдік тілдер. Интеграцияланған бағдарламалау жүйелері. Бағдарламаларды трансляциялау, редакциялау және орындау кезеңдерін іске асыратын құрал-саймандық интеграцияланған жүйелермен жұмыс істеу. Бағдарламалардағы қателер түрлері. Бағдарламалау ерекшеліктері. Бағдарламалау жүйесінің құрамы, бағдарлама тілінің элементтері. Тіл операторлары. Массивтер. Функциялары. Деректер құрылымы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Физика
    Несиелер: 4

    Физикалық зерттеу әдістері: тәжірибе, гипотеза, эксперимент, теория. Техника мен жаңа технологиялардың жаңа салаларын құрудағы және дамытудағы физиканың рөлі. Техниканың физиканың дамуына әсері. Физика және басқа да ғылымдар. Физикалық модельдеу. Физика курсының жалпы құрылымы мен міндеттері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дискретті математика және математикалық логика
    Несиелер: 4

    Бұл курстың мақсаты-білім алушыға логикалық ойлау қабілетін дамыту және басқа пәндерді оқу және мамандық бойынша жұмыс істеу үшін қажетті математикалық мәдениетке жету үшін белгілі мәліметтер қорын(анықтамалар, формулалар, теоремалар, олардың арасындағы байланыстар және есептерді шешу әдістері) хабарлау. Келесі бөлімдер оқытылады: жиындар алгебра, комбинаторика элементтері, Ньютон биномы, графалар, математикалық логика элементтері, функциялар түрлері. Теория ұғымдары мен әдістері алгоритмдер мен логика алгебралары қазіргі заманғы программалау теориясы мен тәжірибесінің негізінде жатыр.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ақпараттық жүйелердегі мәліметтер базасы
    Несиелер: 5

    База моделі. Қарым – қатынастың түрлері Байланысты дерекқордың құрылымдық элементтері.: жазба, жазық. Деректер қорының циклі. БД–ның деректемелік өмірлік баспалдақтары . БД программалау этаптары. Пәннің құрылымдық анализі. Инфологиялық модельдің компонеттері. «Объект – мүлік қатынасын» модельін құру. Инфологиялық модельдеу үшін автоматтандыру құралдары. Инфолог модельдеу, инфологиялық модельдеуге қойылатын талаптар – нәтижесі. Деректер дизайні үшін программалау. Датографилық дизайнның нәтижесі. Датографилық жобалау тәсілі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазақ (орыс) тілі 4
    Несиелер: 3

    Курс кәсіби аядағы тілдік дайындық аясында тілді игеру деңгейін одан әрі көтеруге мүмкіндік береді, кәсіби іс-әрекеттегі коммуникативтік дағдыларды дамытады, ауызекі тіл білігін жетілдіріп, іскерлік құжаттаманы ресімдеуге көмектеседі. Курста қамтылатын лексикалық-грамматикалық негіз әріптестер арасында іскери тілдесім құруға қажетті дағдыларды қамтамасыз етеді. Кәсіби тақырыптарға анық, толымды сөйлесу дағдылары қалыптасады. Сонымен қатар, сыни ойлау дағдылары және жоғары деңгейдегі кәсіби бағдарлы тілдесімге қажетті тілдік тұлғалар зерделенеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Көшбасшылық
    Несиелер: 3

    Тәртіп тиімді менеджменттің теориялық және практикалық аспектілерін дамытуды, көшбасшылықты, тиімді коммуникация үлгілерін, командалық жұмыстарды жүргізу әдістерін қамтиды. Студенттер менеджменттің жағдайын, адамдарға мақсатты әсер ету дағдыларын, басқару мен келіссөздер стратегиясын таңдауды және жүзеге асыруды, жеке және командалық мақсаттарды үйлестіруді үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Машиналық оқытудағы ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 4

    Ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдары. Комбинаторика элементтері. Ықтималдықтарды тікелей есептеу. Ықтималдықтар теориясының негізгі теоремалары. Дискретті кездейсоқ шамалар. Үздіксіз кездейсоқ шамалар. Қалыпты үлестіру. Кездейсоқ шамаларды үлестіру функциясы. "Хи-квадрат" бөлу. Стьюденттің Таралуы. Үлкен сандар заңы. Математикалық статистиканың негізгі ұғымдары. Үлестіру параметрлерін статистикалық бағалау. Бағалауды табу әдістері. Статистикалық гипотезаларды тексеру. Корреляция теориясының элементтері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Шетел тілі 4
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің бизнес контекстінде төрт тілдік дағдыларын (оқу, жазу, сөйлеу және тыңдау), сондай-ақ сыни және аналитикалық ойлау дағдыларын одан ары дамытуға бағытталған. Осы мақсатта курс күрделірек іскери мақалаларды оқып, деңгейі жоғарырақ іскери презентацияларды, лекцияларды тыңдауға, сыни ойлауға, кәсіби деңгейде іскери қарым-қатынас жасауға және халықаралық әріптестермен хат алмасуға мүмкіндік береді, сонымен бірге деңгейі жоғарырақ тіл құрылымы мен сөздік қорын дұрыс пайдалануға назар аударады. Курстың соңында студенттер шет тілді меңгерудің жалпыеуропалық құзыретіне сәйкес келетін оқылып жатқан деңгейіне ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Объектіге бағытталған программалау
    Несиелер: 5

    «Объектіге бағытталған программалау» пәнін меңгеру мақсаты объектілі көзқарас негіздерін, жоғары деңгейлі тілде объектілі-бағдарланған және жалпылама бағдарламалауды, көптеген платформалар үшін заманауи құралдарды пайдалана отырып, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу дағдыларын игеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазіргі заманғы жаратылыстану тұжырымдамалары және Қазақстан тарихы
    Несиелер: 3

    «Қазіргі жаратылыстану тұжырымдамалары және Қазақстан тарихы» пәні табиғат, қоғам және олардың даму заңдылықтары туралы ғылымдардың жиынтығын зерделеуге бағытталған пәнаралық курс болып табылады. Біз өмір сүретін «әлемнің бейнесі» - бұл күрделі «калейдоскоп», әртүрлі ғылыми және ғылыми емес идеялардан, білімнен, нанымдардан, пікірлерден тұратын мозаика. Біз бір уақытта көптеген «әлемдерде» өмір сүреміз - біз экономикалық қатынастар мен қатынастардың тарихы мен жүйесінде, саяси процестер мен құқықтық шындық жүйесінде, рухани және материалдық мәдениетте, күнделікті заттар әлемінде және табиғаттың құдіретті заңдар әлемінде, діни сенім әлемінде өмір сүреміз. , отбасылық байланыстар мен ұлттық дәстүрлер әлемінде, өнер әлемінде және эпикалық дәстүрлерде және т.б. Осы «әлемдердің» әрқайсысына қатысты адамзат өзінің тарихы барысында біз «білім», «сенім», «ғылым», «философия», «дүниетаным» және осыған ұқсас ұғымдардың әртүрлі салаларына қатысты көптеген теорияларды жасады. «Білім» және «білім» деп аталатын нәрсенің де өзіндік тарихы және күрделі құрылымы бар. Қарапайым және кең көлемде бұл құрылым «жаратылыстану ғылымдары», «әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдар», «математика», «техникалық ғылымдар» сөздерімен көрінеді. Ғылыми білімнің бөлімдеріне жатпайтын нәрсе бар, сонымен бірге біздің «қатаң ғылымнан» тыс жерде болатын біліміміз, сеніміміз, құндылық бағдарымыздың бөлігі - бұл діни теориялар, өнер, әдебиет және журналистика, олар өздерінше әлемді бейнелейді және ондағы біздің орны. «Жаратылыстану және Қазақстан тарихының заманауи тұжырымдамалары» пәні тек табиғат және әлеуметтік шындық деп аталатын және әлемді ғылыми білім деп атауға болатын нәрсені жан-жақты зерттеуге арналған пән. Курстың нақты міндеті әр түрлі ғылымдардың бір-бірімен қалай байланысты екенін көрсету болады. Дәл осы қарым-қатынас осы тақырыпты зерттеудің негізі болып табылады. Қазір барлық мамандықтар «пәнаралық» болып бара жатқандығы айқын. Сондықтан бұл курс студенттерді ойлана білуге, талдауға, стандартты емес шешімдер қабылдауға және «таза» жаратылыстану ғылымдары немесе оны оқытудың гуманитарлық бағыты аясында оқшауланбауға үйретуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бағдарламалық жабдықтауды құру технологиясы
    Несиелер: 4

    «Бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу технологиясы» пәнін оқу барысында келесі міндеттер шешіледі: студенттерге бағдарламалық тапсырмадан бастап, соңғы пайдаланушыға дейін бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің толық циклын оқыту; барлық жалпы платформаларға қосымшалар әзірлеуге арналған негізгі құралдар мен бағдарламалық қамтамасыздандыру, олардың ерекшеліктері мен айырмашылықтарын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Шет тілі 5
    Несиелер: 5

    Шет тілі 5 ағылшын тілінің кəсіби курсы болып табылады. Ол студенттердің негізгі кəсіби қызығушылығын қанағаттандыратын тақырыптар бойынша тыңдау, сөйлеу, оқу жəне жазу дағдыларын қалыптасырады. Курс студенттердің кәсіби бастапқы тілдік сауаттылығын арттыру, олардың кəсіби ағылшын тілі аясында сөйлеу дағдылары мен коммуникативтік білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс тапсырмалары сыни ойлау қабілетін дамытуға, сондай-ақ академиялық жазу дағдыларын табысты дамытуға мүмкіндік береді. Тілді оқыту коммуникативтік, интерактивті, студентке бағытталған тəсілдер бойынша жүзеге асырылады жəне көбінесе студенттердің өзіндік жұмысына негізделеді. Курстың соңында студенттер шет тілді меңгерудің жалпыеуропалық құзыретіне сәйкес оқылып жатқан деңгейдің бірінші бөлімін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жүйелік программалау
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-студенттердің күрделі логикалық құрылымы бар қазіргі заманғы бағдарламаларды алуға мүмкіндік беретін бағдарламаларды әзірлеу деңгейінде жүйелік бағдарламалаудың негізгі теориялық және практикалық аспектілері туралы негізгі білім алу; жүйелер мен желілерді басқару құрамы мен принциптері туралы, операциялық жүйелердің құрамдас бөліктерін тағайындау туралы, ОЖ әртүрлі элементтерінің жұмыс істеу принциптері және олардың өзара әрекеттесуі, жүйедегі үдерістердің бүлінуі мен өңделуі туралы жүйелендірілген білім алу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Цифровая схемотехника
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты комбинациялық және тізбекті цифрлық құрылғылардың әрекет ету принциптерін, интеграцияның әр түрлі дәрежедегі цифрлық құрылғылардың қазіргі элементтік базасын, цифрлық-аналогты, аналогты-цифрлық түрлендіргіштердің әрекет ету принциптерін оқу; цифрлық сұлбаларды жобалау үшін элементтік базаны таңдау және таңдау дағдыларын алу; цифрлық сұлбаларды синтездеу және талдауды жүргізу; қазіргі заманғы элементтік база негізінде цифрлық сұлбаларды жобалау, цифрлық трансформация кезінде басқару шешімдерін қабылдау саласында білім және практикалық тәжірибе алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Электр тізбегі теориясы
    Несиелер: 5

    Осы пәнді меңгеру барысында периодтық және периодикалық емес әсер ету кезінде қалыптасқан және өтпелі режимдерде сызықты электр тізбектерін қарастыруға көп көңіл бөлінеді. Таратылған параметрлері бар сызықты тізбектердің негіздері оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Веб-бағдарламалау
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты - студенттердің клиенттік-серверлік технологияларды, құжаттарды белгілеу тілдерін, деректер базасымен жұмыс істеу қағидаларын және шын мәнінде веб-бағдарламалау тілдерін білуін дамыту. Web-технологиялар дамуының проблемалары мен бағыттарын түсіну; Web-сайттың бағдарламалық жасақтамасын жобалаудың негізгі әдістері мен құралдары; бағдарламалаудағы қосымша пакеттер мен кітапханаларды пайдалану; заманауи объектілі-бағытталған алгоритмдік тілдерді білу, олардың қосымшалары мен ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Машиналық оқытуға кіріспе
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - студенттерге болжам талдакуы мен бірге кілттік машиналарды игеруге арналған құралдар жиынын оқыту. Пәннің негізгі мақсаты құралдардың негізін құрайтын идеяларды, олардың қандай мәселелерді шешетіндігін және шешпейтіндігін, оларды қалай тиімді қолдануға болады, практикалық қосымшаларда қандай мәселелер туындауы мүмкін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мобилді косымшаларды құру
    Несиелер: 4

    Берілген курстың мақсаты студенттерді Android- қосымшаларды құруға арналған тәсілдермен, технологиялармен және программалық жабдықтаулармен таныстыру. Қосымшаларды құру үшін Android Studio ортасы, Eclipse ортасы, мобильді қосымшаларды құру мен сақтау сервистері Google Cloud, IoS-қосымшаларын қосымшаларды құру ортасы XCode және мобилді қосымшаларды тестілеу, сақтау және құруға арналған бұлттық сервистер AppStore қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Smart жүйелері үшін бұлтты есептеулер
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты-бұлттық технологиялар арқылы smart жүйелерді қашықтан басқаруды ұйымдастыру тәсілдерін оқып үйрену. Smart жүйені құру құрылымына талдау жүргізу; бұлттарды өрістету үлгілерінің түрлері. Бұлт ортасында өрістету үшін Web-қосымшаларды әзірлеу, оған бар қосымшаларды тасымалдау. Бағдарламалау тәсілдері, бұлтта қолданылатын қосымшаларды жүйелік басқару дағдылары. Виртуалдау технологиялары. Транзакциялық Web-қосымшаларды құру, оларды қолдау үшін виртуалды серверлерді орнату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сәулет және компьютерлік жүйелерді ұйымдастыру
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-есептеу жүйелерінің архитектурасын құрудың негізгі принциптері мен негізгі ұғымдарын меңгеру; ЕЖ типтерімен және олардың сәулеттік ерекшеліктерімен танысу; КЖ негізгі логикалық блоктарының жұмысын ұйымдастыру және принциптері; компьютерлік архитектураның барлық деңгейлерінде ақпаратты өңдеу процестері; компьютерлік жүйелер БҚ бойынша негізгі компоненттер; ресурстарды басқарудың негізгі принциптері және осы ресурстарға қол жеткізуді ұйымдастыру; ақпараттық жүйелердің жұмыс істеуін қолдауды жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Шет тілі 6
    Несиелер: 5

    Курс кәсіби ағылшын тілінінің дағдыларын одан ары қалыптастурға бағытталған. Ол студенттердің кəсіби қызығушылығын қанағаттандыратын тақырыптар бойынша тыңдау, сөйлеу, оқу жəне жазу дағдыларын одан әрі дамытады. Курс студенттердің кәсіби тілдік сауаттылығын ары қарай жетілдіреді, олардың кəсіби ағылшын тілі аясында сөйлеу дағдылары мен коммуникативтік білімдерін көтеруге бағытталған. Курс тапсырмалары сыни ойлау қабілетін дамытуға, сондай-ақ академиялық жазу дағдыларын табысты қолдануға мүмкіндік береді. Тілді оқыту коммуникативтік, интерактивті, студентке бағытталған тəсілдер бойынша жүзеге асырылады жəне көбінесе студенттердің өзіндік жұмысына негізделеді. Курстың соңында студенттер шет тілді меңгерудің жалпыеуропалық құзыретіне сәйкес келетін оқылып жатқан деңгейіне ие болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Цифрлық экономика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу студенттердің сандық экономика ұғымының пайда болу шарттары мен мәнін, цифрлы экономиканың технологиялық негіздерін, цифрлы трансформация ұғымын, ұйымдастыру негіздерін жәнецифрлы экономиканың құрылымын түсінуді қалыптастыруға ықпал етеді. Сонымен қатар, цифрлы қауіпсіздік, цифрлы трансформацияның экономикаға әсері, үлкен деректердің (big data) экономика мен қаржыда шешімдер қабылдаудағы рөлі және тағы басқалар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Желілік интерфейсті бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-Желілік берілістер, желілік технологиялар және желілік бағдарламалау негіздерін оқып үйрену; желілік интерфейсті құру және баптау. TCP және UDP хаттамаларын пайдаланатын көп ағынды желілік қосымшалардың бағдарламалық және аппараттық платформаларынан тәуелсіз әзірлеу принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Көп функциялы бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты көпагенттік типті моделдерді, өңдеу әдістерін, мультиагенттік жүйе ядросының архитектурасын зерттеу, мультиагенттік жүйелерде автоматтандырылған басқару және қазіргі заманғы өңдеу құралдарын пайдалана отырып, жоғары деңгейдегі тілдерде бағдарламалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бағдарлама архитектурасы және жобалау паттерндері
    Несиелер: 5

    «Бағдарламалық жасақтаманың архитектурасы және бағдарламалау заңдылықтары» пәні студенттерге әмбебап бағдарламалау тілдерін қолдана отырып, ірі бағдарламалық өнімдер мен ақпараттық жүйелерді жобалаудың әдіснамалық негіздерін үйретуге, сонымен қатар объектіге бағытталған бағдарламалауда әртүрлі дизайн үлгілерін зерттеуге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сандық экономика аясындағы клиентке бағдарлану
    Несиелер: 5

    Сандық экономика жағдайында клиенттік бағдарлану саласындағы теориялық негіздерді және практикалық тәжірибені зерттеу, клиентке бағдарланған тәсілге тұрақты орнатуды қалыптастыру және кәсіби қызметте клиенттік бағдарлауды жүзеге асыру үшін оның құралдарын меңгеру

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ақпараттық қауіпсіздік және ақпаратты қорғау
    Несиелер: 5

    Берілген пәнді оқытудың мақсаты- ақпаратқа келтірілетін залалдарды оқыту. Ақпаратты қорғаудың заманауи тәсілдерін қолдануды үйрету. Студенттерді ақпаратты қорғауға және локалді желілердің администраторлығына дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • IоT технологилары
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты қолданбалы электрониканы оқып үйрену, бағдарламалық қамтамасыз етуді кезең-кезеңмен жасау және құрастыру болып табылады. Курстың негізгі бағыты - бағдарламалау ортасына интеграцияланған электронды құралдарды пайдалана отырып, есептерді шешу бойынша шығармашылық жобаларды құру. Модуль бағдарламасына студенттер "ақылды үйге" арналған "интернет заттар"инженерлері рөлінде өнер көрсететін өнертапқыштық жобалар бойынша жұмыс енгізілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Кәсіпорын қосымшаларын дамыту
    Несиелер: 3

    "Корпоративтік қосымшаларды әзірлеу" пәнін меңгеру мақсаты студенттердің корпоративтік қосымшаларды әзірлеу саласындағы құзыреттіліктерін қалыптастыру болып табылады. Пәннің міндеттері корпоративтік қосымшаларды әзірлеу әдіснамасы мәселелері бойынша теориялық білімді қалыптастыру, корпоративтік қосымшалардың түрлі технологияларын әзірлеу үшін неғұрлым қолайлы таңдау дағдыларын қалыптастыру; қосымшаларда сәйкес процестерді жүзеге асыру үшін пәндік саланы формализациялау дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 3

    Зерттеу объектісі, пәні және міндеттері. Академиялық жұмыстарды зерттеу әдістемесі. Статистикалық зерттеу әдістері. Қонақжайлылық индустриясындағы мәліметтер базасы. Графикалық зерттеу әдістері. Қонақжайлылық индустриясы үшін бағдарламалық қамтамасыздандыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON4

    Ақпараттық жүйелер мен технологияларды жобалау кезінде ақпаратты жинау және сапасын бақылау әдістерін, тәсілдерін қолдану.

  • Код ON7

    Жұмыс орындарын ұйымдастыруға, оларды техникалық жарақтандыруға, компьютерлік жабдықтарды орналастыруға қойылатын техникалық талаптарды әзірлеу, жұмыс орындарын ұйымдастыру жобасын әзірлеу, оларды техникалық жарақтандыру, компьютерлік жабдықтарды орналастыру.

  • Код ON3

    Бағдарламалау құралдары мен ортасын, қазіргі заманғы бағдарламалау технологияларын, жекелеген құрылғылардың жұмыс істеуін басқарудан желінің жеке учаскелерінде трафикті талдауға көшуді баптау және жөндеу әдістерін меңгеру.

  • Код ON5

    Жүйелерді жобалау кезінде сәулеттік және егжей-тегжейлі шешімдерді пайдалану; ақпараттық жүйелерді жобалау кезінде ақпараттық технологияларды қолдану.

  • Код ON6

    Желілерді құрудың негізгі кезеңдерін, модельдерді, желілердегі процестер модельдерінің иерархиясын, желілердегі ақпарат алмасуды басқару технологиясын іске асыру; дайын компоненттерден ақпараттық жүйені құрастыруды жүргізу, қосымшаларды өзгермелі жұмыс істеу жағдайларына бейімдеу; Ақпараттық жүйелерді құру кезінде стандарттар негізінде интеграциялау міндеттерін тұжырымдау және шешу.

  • Код ON2

    Жеке және командада тиімді жұмыс істеу, мамандық бойынша практикалық қызметте, аралас сала мамандарымен жұмыс жасауда коммуникабельділік және психологиялық дайындық көрсету, басқарушылық және техникалық шешімдер қабылдау.

  • Код ON8

    Эксперименталды зерттеулер жүргізу, эксперименттерді жоспарлау әдістерін қолдану, эксперименталды зерттеулердің нәтижелерін талдау.

  • Код ON1

    Кәсіби қызметтің барлық кезеңінде өз бетінше біліктілігін арттыру, интернационалдық ортада жұмыс істеуге мүмкіндік беретін деңгейде кәсіби салада шет тілін меңгеру.

Top