Жаңа білім беру бағдарламасы

8D05202 Экология в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Ноосферолоогия
    Несиелер: 5

    Биосфераның негізгі компоненттері және оның Жердің басқа салалары арасындағы орналасуы: тірі организмдердің таралуы, алуан түрлілігі және функциялары; биогеоценоз туралы түсінік биосфераның негізгі құрылымдық бірлігі ретінде; биосферадағы заттардың энергиясы мен айналымы теңгерімі; биосфераға антропогендік әсер ету мәселелері мен ерекшеліктері; В. И. Вернадский бойынша ноосфера туралы түсінік, оның негізгі белгілері; техногенез және Техносфера туралы түсінік; планетаны сақтау бойынша халықаралық ынтымақтастықтың түрлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім алушылардың экологиялық мәдениетін қалыптастыру
    Несиелер: 5

    Жалпыға бірдей экологиялық білім беру адамның қоршаған ортамен өзара қарым-қатынасының жаңа идеяларын таратудағы жетекші фактор болып табылады. Білім беру үдерісінде заманауи педагогикалық технологияларды қолдану студенттердің экологиялық мәдениетін қалыптастыру процесінің тиімділігін арттырудың маңызды шарты болып табылады, шығармашылық, коммуникативтік қабілеттерін дамытады, интегративті білім негізінде мәселелерді әзірлеуге және шешуге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экологиялық биотехнология
    Несиелер: 5

    Экологияға кіріспе; табиғатты қорғау іс-шараларының жіктелуі мен негізгі бағыттары; экологиялық биотехнологияның міндеттері, объектілері мен әдістері; қоршаған ортаның ластануының түрлері мен сипаттамасы; минералдық шикізатты бактериялық шаймалау; органикалық қалдықтарды компостирлеу; компостирлеу процесінің негізгі аспектілері, кезеңдері мен параметрлері; ауыл шаруашылығында экологиялық биотехнологияны қолдану салалары; технологиялық биоэнергетиканың басымдықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоршаған орта объектілерінің биоремедиациясы
    Несиелер: 5

    Ксенобиотиктердің биодеградациясы; ксенобиотиктердің микробтық метаболизмі ксенобиотиктердің сипаттамасы; ксенобиотиктердің микроорганизмдері-деструкторлары;қоршаған ортаны ксенобиотиктерден тазарту үшін биотехнологияны қолдану; мұнай және мұнай өнімдерінің биодеградациясы; ПБЗ, пестицидтер биодеградациясы; ауыр металдардан биоремедиация технологиясы; сарқынды суларды жіктеу; өндірістік сарқынды суларды, топырақты және газ-ауа шығарындыларын тазарту биотехнологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоршаған ортаның физикалық-химиялық мәселелері
    Несиелер: 5

    Қоршаған және табиғи орта ұғымы. Ластану объектілері – су,топырақ, атмосфера. Қоршаған ортаның ластану түрлері. Физикалық ластану: электромагниттік, шулы, жарық,жылу, радиациялық. Физикалық ластану көздері және қоршаған орта мен адам денсаулығына әсер ету салдары. Ластағыштардың химиялық ластануы және жіктелуі: органикалық және бейорганикалық ластануы. Негізгі зиянды заттар: көміртегі оксиді, күкірт, азот, ауыр металдар, мұнай, пластмасса. Өнеркәсіп кәсіпорындарымен, ауыл шаруашылығымен, урбандалған аумақтармен ластануын болдырмау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экологиялық білім мен ғылымның қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    Экологиялық білім берудің өзара тығыз байланысты екі негізгі бағыттары: Табиғатты қорғаудың жалпы идеялары мен оған ұқыпты қарым-қатынас рухында тәрбиелеу және табиғи және антропогендік экожүйелер болуының жалпы заңдылықтары, оларға адамның шаруашылық, рекреациялық және мәдени-тұрмыстық қызметінің әртүрлі нысандарының әсер ету жолдары және антропогендік ландшафтардағы орнықты, жоғары өнімді экожүйелерді қалыптастыру әдістері туралы арнайы кәсіби білім алу. Экологиялық білім беруді дамыту экологияның әртүрлі салаларында іргелі және қолданбалы зерттеулерді кеңейтумен тығыз байланысты болуы тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON7

    эксперименттік деректерді теориялық материалмен байланыстырады және алынған нәтижелерді республикалық және халықаралық деңгейде жарияланған жұмыстарда ұсынады.

  • Код ON3

    - заманауи әдістерді тарта отырып, ғылыми ақпаратты өңдейді, жүйелейді және жинақтайды;

  • Код ON8

    академиялық пәндер секцияларында дәрістер мен практикалық сабақтардың жоспарларын әдістемелік тұрғыдан сауатты құрастырады және инновациялық технологияларды қолданумен бекітілген оқу құралдарына сәйкес академиялық пәндердің теориялық және практикалық бөлімдерін жасайды.

  • Код ON1

    кәсіптің жоғары әлеуметтік маңыздылығын түсіне отырып, кәсіби этика қағидаларын сақтайды, кәсіби қызметте пәндік саладағы білімдерді пайдаланады;

  • Код ON2

    болжамдау және жоспарлау әдістерін тәжірибеде қолдана алады, сондай-ақ мамандық бойынша білімді және пәнаралық білімді зерттеу және практикалық есептерді шешу үшін синтездей алады;

  • Код ON5

    жаратылыстану ғылымдары мен экология саласында терең білім негізінде дербес ғылыми зерттеулер жүргізеді

  • Код ON4

    Заманауи білім беру және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, жаңа білім алады. Ғылыми-педагогикалық қызмет процесін ұйымдастырады, жоспарлайды және жүзеге асырады;

  • Код ON6

    экология саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттарды, халықаралық және отандық стандарттарды колданады;

Top