Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01111 Инфекциялық аурулар ересектердің, балалардың в Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті

  • Емханадағы инфекциялық аурулар (Емханадағы инфекциялық аурулар-1)
    Несиелер: 26

    Пән мазмұны инфекциялық ауруларды, соның ішінде балалардағы қазіргі заманғы жетістіктерін, ҚР-да инфекциялық көмекті ұйымдастырудың жалпы мәселелерін, Инфекциялық аурулар кабинетінің жұмысын, инфекциялық аурулар кабинетінің жұмысын ұйымдастыруды, функциялары мен міндеттерін, Инфекциялық аурулар кабинетінің инфекционист меңгерушісінің міндеттерін қамтиды.; негізгі инфекциялық аурулардың клиникалық симптоматикасы, олардың алдын алу, диагностикасы, инфекциялық ауруларды зертханалық диагностикалаудың қазіргі заманғы әдістері және емдеу принциптері, инфектологиядағы шекаралық жағдайлардың клиникалық симптоматикасы, инфекц��ялық аурулар ошақтарындағы эпиде��ияға қарсы іс-шаралар; аса қауіпті инфекциялар жағдайлары анықталған кездегі медицина қызметкерлерінің тактикасы; диспансерлік бақылау және оңалту, клиникалық ойлаудың оқыту негіздерін қалыптастыратын балалар мен ересектердің иммунопрофилактикасы, инфекциялық патологиясы бар науқасты тікелей зерттеудің аса маңызды дағдылары, емхана жағдайында жұқпалы ауруларды ерте диагностикалау, зерттеудің заманауи зертханалық және аспаптық әдістерінің нәтижелерін талдау және интерпретациялау, емхана ретінде ең көп таралған инфекциялық патологияларды емдеудің оңтайлы әдістерін дербес таңдау бойынша дағдылар. Дегильменттеу мәселелері.. Білім алушылар емхана жағдайында инфекциялық патологиясы бар науқастарды диагностикалық іздеу және жүргізу алгоритмдері туралы қазіргі заманғы ақпаратт�� білім мен дағдыларды игеру үшін ұсынады.

    Оқу жылы - 1
  • Емханадағы балалар жұқпалы аурулары (Емханадағы балалар жұқпалы аурулары-1)
    Несиелер: 8

    Пән балалардағы инфекциялық қызметті амбулаториялық көмекті ұйымдастыру, иммунды алдын-алу, балалар инфекциясына шалдыққан балаларды оңалту және диспансерлеу принциптері мен әдістері, балалар жасындағы ауруларды бірлестіре жүргізу (БЖАИЖ), сондай-ақ балалардағы протооздар мен гельминтоздар саласындағы мәселелеріндегі заманауи жетістіктерді қамтиды. Зерттеудің аспаптық және зертханалық әдістерінің нәтижелерін ұтымды пайдалану және интерпретациялау біліктерін қалыптастыруды ауруханаға дейінгі кезеңде ерте диагностикалау және ажырату диагноз үшін БМСК деңгейінде инфекция ошағында алғашқы эпидемияға қарсы іс-шараларды жүргізу және протооздар мен гельминтоздарды қоса алғанда балалар жасындағы жұқпалы аурулардың ұтымды терапиясын жүргізу

    Оқу жылы - 1
  • Емханадағы инфекциялық аурулар (Емханадағы инфекциялық аурулар-1)
    Несиелер: 8

    Пән мазмұны инфекциялық ауруларды, соның ішінде балалардағы қазіргі заманғы жетістіктерін, ҚР-да инфекциялық көмекті ұйымдастырудың жалпы мәселелерін, Инфекциялық аурулар кабинетінің жұмысын, инфекциялық аурулар кабинетінің жұмысын ұйымдастыруды, функциялары мен міндеттерін, Инфекциялық аурулар кабинетінің инфекционист меңгерушісінің міндеттерін қамтиды.; негізгі инфекциялық аурулардың клиникалық симптоматикасы, олардың алдын алу, диагностикасы, инфекциялық ауруларды зертханалық диагностикалаудың қазіргі заманғы әдістері және емдеу принциптері, инфектологиядағы шекаралық жағдайлардың клиникалық симптоматикасы, инфекц��ялық аурулар ошақтарындағы эпидемияға қарсы іс-шаралар; аса қауіпті инфекциялар жағдайлары анықталған кездегі медицина қызметкерлерінің тактикасы; диспансерлік бақылау және оңалту, клиникалық ойлаудың оқыту негіздерін қалыптастыратын балалар мен ересектердің иммунопрофилактикасы, инфекциялық патологиясы бар науқасты тікелей зерттеудің аса маңызды дағдылары, емхана жағдайында жұқпалы ауруларды ерте диагностикалау, зерттеудің заманауи зертханалық және аспаптық әдістерінің нәтижелерін талдау және интерпретациялау, емхана ретінде ең көп таралған инфекциялық патологияларды емдеу��ің оңтайлы әдістерін дербес таңдау бойынша дағдылар. Дегильменттеу мәселелері.. Білім алушылар емхана жағдайында инфекциялық патологиясы бар науқастарды диагностикалық іздеу және жүргізу алгоритмдері туралы қазіргі заманғы ақпаратты білім мен дағдыларды игеру үшін ұсынады.

    Оқу жылы - 1
  • Ауруханадағы балалар жұқпалы аурулары (Ауруханадағы балалар жұқпалы аурулары -1)
    Несиелер: 26

    Пән «Ауруханадағы балалар жұқпалы аурулары»: балалардағы тыныс алу жолдарының инфекциялары, ауа-тамшылы инфекциялар, жедел ішек инфекциялары, вирусты гепатиттер, вирусты инфекциялар, ТОРС-инфекциялары, балалар инфектологиясындағы шұғыл жағдайларын зерттеу саласындағы қазіргі заманғы жетістіктерді қамтиды. Инфекционист дәрігерінің кәсіби дайындығында білім алушылар ең көп таралған балалар жұқпалы ауруларының, қажет жағдайда төсектегі науқастардағы жұқпалы аурулар этиологиясы, эпидемиологиясы, патогенезі, жіктелуі, клиникасы туралы қазіргі заманғы ақпарат негізінде клиникалық ойлауды қалыптастыруды көздей��і. Балалар жұқпалы ауруларының типтік ағымым��н қатар олардың асқынуының атиптік түрлеріне көңіл бөлінеді. Ерте диагностикалау және дифференциалды диагностика үшін заманауи аспаптық және зертханалық зерттеу әдістерін тиімді пайдалану, аурухана жағдайында олардың нәтижелерін түсіндіру дағдыларын меңгеру, балалардағы жұқпалы ауруларды емдеу және жүргізу клиникалық хаттамаларды, әдістемелік ұсынымдар мен хаттарды және Денсаулық сақтау министрлігінің бұйрықтары мен басқа да құжаттарды қолдана отыра балалар жұқпаларын медикаментозды және меди��аментозды емес емдеудің негізгі принциптерін қолдану

    Оқу жылы - 1
  • Емханадағы инфекциялық аурулар (Емханадағы инфекциялық аурулар-2)
    Несиелер: 24

    Пән мазмұны инфекциялық ауруларды, соның ішінде балалардағы қазіргі заманғы жетістіктерін, ҚР-да инфекциялық көмекті ұйымдастырудың жалпы мәселелерін, Инфекциялық аурулар кабинетінің жұмысын, инфекциялық аурулар кабинетінің жұмысын ұйымдастыруды, функциялары мен міндеттерін, Инфекциялық аурулар кабинетінің инфекционист меңгерушісінің міндеттерін қамтиды.; негізгі инфекциялық аурулардың клиникалық симптоматикасы, олардың алдын алу, диагностикасы, инфекциялық ауруларды зертханалық диагностикалаудың қазіргі заманғы әдістері және емдеу принциптері, инфектологиядағы шекаралық жағдайлардың клиникалық симптоматикасы, инфекциялық аурулар ошақтарындағы эпиде��ияға қарсы іс-шаралар; аса қауіпті инфекциялар жағдайлары анықталған кездегі медицина қызметкерлерінің тактикасы; диспансерлік бақылау және оңалту, клиникалық ойлаудың оқыту негіздерін қалыптастыратын балалар мен ересектердің иммунопрофилактикасы, инфекциялық патологиясы бар науқасты тікелей зерттеудің аса маңызды дағдылары, емхана жағдайында жұқпалы ауруларды ерте диагностикалау, зерттеудің заманауи зертханалық және аспаптық әдістерінің нәтижелерін талдау және интерпретациялау, емхана ретінде ең көп тарал��ан инфекциялық патологияларды емдеудің оңтайлы әдістерін дербес таңдау бойынша дағдылар. Дегильменттеу мәселелері.. Білім алушылар емхана жағдайында инфекциялық патологиясы бар науқастарды диагностикалық іздеу және жүргізу алгоритмдері туралы қазіргі заманғы ақпаратт�� білім мен дағдыларды игеру үшін ұсынады.

    Оқу жылы - 2
  • Емханадағы инфекциялық аурулар (Емханадағы инфекциялық аурулар-2)
    Несиелер: 8

    Пән мазмұны инфекциялық ауруларды, соның ішінде балалардағы қазіргі заманғы жетістіктерін, ҚР-да инфекциялық көмекті ұйымдастырудың жалпы мәселелерін, Инфекциялық аурулар кабинетінің жұмысын, инфекциялық аурулар кабинетінің жұмысын ұйымдастыруды, функциялары мен міндеттерін, Инфекциялық аурулар кабинетінің инфекционист меңгерушісінің міндеттерін қамтиды.; негізгі инфекциялық аурулардың клиникалық симптоматикасы, олардың алдын алу, диагностикасы, инфекциялық ауруларды зертханалық диагностикалаудың қазіргі заманғы әдістері және емдеу принциптері, инфектологиядағы шекаралық жағдайлардың клиникалық симптоматикасы, инфекц��ялық аурулар ошақтарындағы эпидемияға қарсы іс-шаралар; аса қауіпті инфекциялар жағдайлары анықталған кездегі медицина қызметкерлерінің тактикасы; диспансерлік бақылау және оңалту, клиникалық ойлаудың оқыту негіздерін қалыптастыратын балалар мен ересектердің иммунопрофилактикасы, инфекциялық патологиясы бар науқасты тікелей зерттеудің аса маңызды дағдылары, емхана жағдайында жұқпалы ауруларды ерте диагностикалау, зерттеудің заманауи зертханалық және аспаптық әдістерінің нәтижелерін талдау және интерпретациялау, емхана ретінде ең көп тарал��ан инфекциялық патологияларды емдеу��ің оңтайлы әдістерін дербес таңдау бойынша дағдылар. Дегильменттеу мәселелері.. Білім алушылар емхана жағдайында инфекциялық патологиясы бар науқастарды диагностикалық іздеу және жүргізу алгоритмдері туралы қазіргі заманғы ақпаратты білім мен дағдыларды игеру үшін ұсынады.

    Оқу жылы - 2
  • Ауруханадағы балалар жұқпалы аурулары (Ауруханадағы балалар жұқпалы аурулары -2)
    Несиелер: 24

    Пән «Ауруханадағы балалар жұқпалы аурулары»: балалардағы тыныс алу жолдарының инфекциялары, ауа-тамшылы инфекциялар, жедел ішек инфекциялары, вирусты гепатиттер, вирусты инфекциялар, ТОРС-инфекциялары, балалар инфектологиясындағы шұғыл жағдайларын зерттеу саласындағы қазіргі заманғы жетістіктерді қамтиды. Инфекционист дәрігерінің кәсіби дайындығында білім алушылар ең көп таралған балалар жұқпалы ауруларының, қажет жағдайда төсектегі науқастардағы жұқпалы аурулар этиологиясы, эпидемиологиясы, патогенезі, жіктелуі, клиникасы туралы қазіргі заманғы ақпарат негізінде клиникалық ойлауды қалыптастыруды көзде��і. Балалар жұқпалы ауруларының типтік ағымын қатар олардың асқынуының атиптік түрлеріне көңіл бөлінеді. Ерте диагностикалау және дифференциалды диагностика үшін заманауи аспаптық және зертханалық зерттеу әдістерін тиімді пайдалану, аурухана жағдайында олардың нәтижелерін түсіндіру дағдыларын меңгеру, балалардағы жұқпалы ауруларды емдеу және жүргізу клиникалық хаттамаларды, әдістемелік ұсынымдар мен хаттарды және Денсаулық сақтау министрлігінің бұйрықтары мен басқа да құжаттарды қолдана отыра балалар жұқпаларын медикаментозды және медикаме��тозды емес емдеудің негізгі принциптерін қолдану

    Оқу жылы - 2
  • Емханадағы балалар жұқпалы аурулары (Емханадағы балалар жұқпалы аурулары-1)
    Несиелер: 8

    Пән балалардағы инфекциялық қызметті амбулаториялық көмекті ұйымдастыру, иммунды алдын-алу, балалар инфекциясына шалдыққан балаларды оңалту және диспансерлеу принциптері мен әдістері, балалар жасындағы ауруларды бірлестіре жүргізу (БЖАИЖ), сондай-ақ балалардағы протооздар мен гельминтоздар саласындағы мәселелеріндегі заманауи жетістіктерді қамтиды. Зерттеудің аспаптық және зертханалық әдістерінің нәтижелерін ұтымды пайдалану және интерпретациялау біліктерін қалыптастыруды ауруханаға дейінгі кезеңде ерте диагностикалау және ажырату диагноз үшін БМСК деңгейінде инфекция ошағында алғашқы эпидемияға қарсы іс-шараларды жүргізу және протооздар мен гельминтоздарды қоса алғанда балалар жасындағы жұқпалы аурулардың ұтымды терапиясын жүргізу

    Оқу жылы - 2
  • Жүкті әйелдердің жұқпалы аурулары
    Несиелер: 2

    экстрагениталды инфекциялық патологиясы бар жүкті әйелдерді қабылдау және жүргізуді ұйымдастыруда білім мен біліктіліктің көлемін, жүкті әйелдердің жұқпалы ауруларын анықтаудағы дәрігер – инфекционист рөлін қамтиды. Диагностика принциптері. Диагностика дағдыларын меңгеруүшін жүкті әйелдерде жұғудың әртүрлі жолдары бар инфекциялық патологияның клиникалық ерекшеліктерін, ауа-тамшылы инфекциялар ағымының ерекшеліктерін, оның ішінде жүкті әйелдерде балалар инфекцияларының тератогендігін, жүкті әйелдерде вирустық гепатиттер мен жүкті әйелдерде гестоздарағымының ерекшеліктерін, олардың дифференциалды диагностикасын меңгеру қажет. Жүктілік кезіндегі диареяның ерекшеліктері. Жүкті әйелдерде АИТВ-жұқпасыныңағымы, оларды емдеу. Бұл пәнді оқуда жүкті әйелдерде шұғыл жағдайлар және оларды гинекологтар мен бірге жүргізу ерекше орыналады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жұқпалы аурулар нутрициологиясы (балалар)
    Несиелер: 2

    «Жұқпалы аурулар нутрициологиясы» элективті пәні ересектер мен балалардағы жұқпалы аурулар, әсіресе асқорыту жүйесінің зақымдануы кезіндегі емдік тамақтануды зерттеу саласындағы заманауи жетістіктерді қамтиды: жедел ішек инфекциялары, вирусты гепатиттер, вирусты инфекциялар, балалар мен ересектер инфектологиясындағы шұғыл жағдайлар. Инфекционист дәрігерінің кәсіби даярлығы қазіргі заманғы аспаптық және зертханалық зерттеу әдістерін тиімді пайдалану дағдыларын меңгеруді және оларды балалар мен ересектерде емдік тамақтануды жеке таңдау үшін нәтижелерін түсіндіруді көздейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    ҚР инфекциялық науқастарға көмек ұйымдастырылуының жалпы сұрақтарын, емдік- профилактикалық мекемелердегі жұмыстарының, жедел көмек көрсету мекемелерінің жұмыстарын ұйымдастырылуын білу

  • Код ON2

    Инфекциялық аурулардың этиологиясын, патогенезін, заманауи классификациясын, клиникалық синдромдары мен симптомдарын, заманауи диагностикалық әдістерін, әртүрлі категориядағы науқастардағы аурудың даму барысын, асқынуларын, ақырын, клиникалық протоколдарды және көрсетілетін медициналық көмек стандарттарын білу

  • Код ON3

    Инфекциялық науқастарды клиникалық тексеру, заманауи тексеру синдромдары ұқсас инфекциялық және инфекциялық емес аурулармен екщеу диагнозын жүргізу, дағдыларын жетілдіру, инфекцияда қолданылатын лабораторлық- инструменталдық тексеру әдістерінің қорытындыларын талқылау

  • Код ON4

    Жасына сай ерекшеліктерін ескере отырып, ҚР ДСМ клиникалық протоколдарға сай науқастарға ем тағайындау, емнің жағымсыз әсеріне мониторинг және түзетулер жүргізу

  • Код ON5

    Инфекциялық ауруларда кездесетін ішкі ақзалардың зақымдану синдромдары бар науқастарға диагностикалық іздену және жүргізу алгоритмін өткізу, науқастың өмір сапасын жақсарту мақсатындағы реабилитациялық шараларды анықтау, жұқпалы аурулар мен сау тасымалдаушыларға диспансерлік бақылау жүргізу

  • Код ON6

    Жұқпалы аурулар кезінде емдік тамақтануды ұйымдастыру және жүргізу, салауатты өмір салтын қалыптастыру

  • Код ON7

    Дәлелдік медицина негізінде кәсіби шешімдер қабылдай алу

  • Код ON8

    Эксперттік, сауықтыру, емдік-диагностикалық, алдын-алу шараларын жүргізгенде дәрігерлік этика мен деонтология талаптарын сақтау, инфекциялық аурулармен және олардың туыстарымен, әріптестермен, әлеуметтік қызмет мамандарымен қарым-қатынас кезінде коммуникативтік дағдыларды, моральдық-этикалық және құқықтық мәдениет негіздерін қалыптастыру

  • Код ON9

    Үзіліссіз кәсіби білім алуды және өз білімі мен дағдыларын толықтыруды кәсіби жұмыс барысында әр уақыт жүргізіп отыруды қалыптастыру

Top