Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01731 Шетел тілі: екі шетел тілі в Баишев Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми-әдістемелік және инновациялық технологияларды меңгерген, ғылыми-зерттеу қызметіне негізделген және еңбек нарығында сұранысқа ие, тиімді кәсіби өзін-өзі дамытуға және көптілді білім беру ортасындағы жұмысқа қабілетті, бәсекеге қабілетті және білікті шетел тілдерін оқыту саласындағы (ағылшын, қытай) маманды дайындау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Ғылыми-зерттеу жұмысы, магистрлік диссертацияны орындауды қоса алғанда

    ҒЗЖ мақмұны ғылыми-зерттеу жұмысы зерттеудің мақсаты мен міндеттерінің тұжырымдалуын; тақырып бойынша ғылыми әдебиеттерді теориялық талдауды; зерттеу әдістерін анықтауды; зерттеу нәтижелерін диссертациялық зерттеу тақырыбына сәйкес жұмыс гипотезасын дәлелдеу үшін эксперимент жүргізу және оны талдауды (қажет болған жағдайда) библиографиялық тізім құруды, жинақтау және рәсімдеуді қарастырады. Ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелері есеп беру түрінде ресімделеді.

  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Курс педагогикалық теория мен шеберліктің теориялық негіздері туралы білімді қалыптастыруға ықпал етеді; жоғары мектепте оқыту үшін оқу-тәрбие процесін басқару; жоғары мектеп педагогикасының негізгі санаттары, орны, рөлі мен маңызы туралы түсінік беру; қазіргі заманғы педагогиканың негізгі принциптері туралы түсініктерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи лингводидактика

    Курс лингводидактика, филология, мәдениетаралық қарым-қатынастың ғылыми зерттеулері саласындағы құзыреттілікті меңгеруді қамтамасыз етеді, этнопсихологияда, вербалды және вербалды коммуникацияда білім алатын академиялық жазу және көпшілік алдында сөйлеу, педагогикалық шешендік шеберлік дағдыларын қалыптастыруға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Курс тез қарқынмен сөйлейтін тіл тасымалдаушысының сөзін еркін түсінуге; композициялық немесе тілдік қатынаста күрделі абстрактілі сипаттағы мәтіндерді түсінуге, сондай-ақ кез келген академиялық немесе кәсіби пікірталасқа белсенді қатысуға мүмкіндік береді; шет тілді қарым-қатынастың базалық біліктерін одан әрі жетілдіруге, арнайы-кәсіби білім деңгейіне жетуге мүмкіндік береді;

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Халықаралық емтихандар форматындағы оқыту әдістемесі

    Курс IELTS, TOEFL және Cambridge ESOL тестілеу жүйесімен таныстыруға арналған және тілдік құзыреттіліктерді, халықаралық коммуникацияларды стратификациялаудың халықаралық деңгейлеріне сәйкес лингвистикалық білімді, іскерлікті, дағдыларды жақсарту және жетілдіру әдістемелерін меңгеруді көздейді. Алынған ақпаратты тыңдау және өңдеу; Оқу, үлкен көлемде ақпарат беру; жазу, шығарманы дұрыс ресімдеу, ойды баяндау тәртібі, секілді бірқатар дәлелдер қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖОО-да шетел тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс магистранттардың психологиялық-педагогикалық даярлығының негізгі буыны болып табылады, бұл пәнаралық кең байланысты жүзеге асыруға мүмкіндік береді және магистранттарда ғылыми-әдістемелік базаның болашақ кәсіби-педагогикалық қызметінің негізі ретінде жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікті дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілдерін оқытудың отандық және шетелдік әдістемесінің тарихы

    Курс Қазақстан мен шет елдерде шет тілдерін оқытудың әдістемелік жүйесінің тарихи эволюциясын зерттеуге бағытталған; шетел тілдерін оқыту әдістерінің отандық және шетелдік тәжірибесіне шолу және талдау келтіріледі; оқытудың әдістері мен тәсілдерін таңдауда еркін бағдарлануға, оларды тиімді үйлестіруге, кәсіби қызметте саналы және шығармашылықпен қолдануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Жаңа білім алу үшін пайдаланылатын негізгі дүниетанымдық тәсілдер мен сабақтастықпен танысу, жаңа бастаған ғалымға өзінің зерттеу қызметін тез әрі тиімді, әдіснамалық тұрғыдан дұрыс құруға және маңызды ғылыми нәтижелерге қол жеткізуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Курс басқару қызметінің құрылымы, динамикасы және ерекшеліктері, адамдардың мінез-құлқының психикалық реттелуінің заңдылықтары мен механизмдері туралы кәсіби білімдерді, сонымен қатар осы жүйелер мен қарым-қатынастардың психологиялық сипаттарын толықтырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілін оқытудағы заманауи білім беру технологиялары

    Курс ағылшын және қытай тілдерін оқыту ресурстарын қоса алғанда, инновациялық Интернет-технологиялармен жұмыс істеу үшін екі жақты қолайлы жағдайларды қамтамасыз ете отырып, оқу процесін жобалау, ұйымдастыру және өткізу бойынша бірлескен оқу және педагогикалық қызмет моделін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілді білім берудің қазіргі әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Курста қазіргі шет тілді білім берудің когнитивті-лингвомәдени негіздері қарастырылады және шетел тілі педагогының кәсіби қызметінің сипаты мен ерекшелігі туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған. Шет тілдерін оқыту әдістемесінің дамуының әлеуметтік-тарихи шарттылығы, шет тілді білім берудің қазіргі заманғы модернизациясына себепші болған әлеуметтік-білім беру факторларын талдау ұсынылған, базалық әдістемелік категориялардың жаңа интерпретациясында шет тілді білім берудің қазіргі заманғы әдістемесі мен теориясы көрсетілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Когнитивті лингвистика (тілтаным)
    Несиелер: 5

    Тіл білімі бағыты, тіл мен сананың арақатынасы мәселелерін зерттейтін, танымдық үрдістердегі және адам тәжірибесін жинақтаудағы әлемнің концептуализациясы мен категорияларындағы тілдің рөлін, адамның жеке когнитивтік қабілеттерінің тілмен байланысы және олардың өзара іс-қимыл түрлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Этнопсихолингвистика
    Несиелер: 5

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстандағы көптілді білім беру

    Курс білім беру үрдісіне көптілділік саясатын енгізуге негізделген білім беру жүйесін жаңғырту мәселелерін қарастырады. Көптілді білім берудің мақсаты қазіргі Қазақстан аумағында тұратын қазақ халқының және басқа да халықтардың өзіндік мәдениеті мен тілін тану болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстандағы кәсіби шет тілді білім беру мәселелері

    Курс білім алушылардың жеке қасиеттерінің дамуымен Кәсіби-бағытталған шетел тілін меңгеруге, Оқытылатын тіл елінің мәдениетін білуге , кәсіби және лингвистикалық білімге негізделген арнайы дағдыларды меңгеруге бағытталған. Кәсіби шетел тілді білім беру магистранттардың шетел тілін үйренудегі қажеттілігін есепке алуға негізделген, болашақ мамандығының ерекшеліктеріне байланысты білім беруді жаңартудағы басым бағыт болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Социолингвистика
    Несиелер: 5

    Курс магистранттарда тіл, мәдениет және қоғам байланысы, мемлекеттің тіл саясаты, тілдің әлеуметтік стратификациясы, лингвистикалық және әлеуметтік бір текті емес ортадағы тілдік қарым-қатынас туралы білімді қалыптастыруға бағытталған; әлеуметтік лингвистиканың пәні мен мәртебесі туралы негізгі түсініктер мен мәліметтермен таныстырады, материалды өңдеудің негізгі әлеуметтік-лингвистикалық әдістері мен лингвистикалық тұрғыдан әлеуметтік мәселелерді шешудің негізгі тәсілдері туралы түсінік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Лингвистикалық аспектідегі үш тілді білім беру
    Несиелер: 5

    Курста қазақ, орыс және ағылшын тілдерін меңгеруге бағытталған үштілділіктің мемлекеттік саясаты қарастырылады, ол ұлттық бірігудің механизмі, ұлттың әлеуметтік құрылымы және Қазақстандағы тілдік әралуандықты сақтаудың құралы болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қытай тілінің грамматикасы

    Курс қытай тілінің грамматикалық аспектілерін тереңдетіп оқытуға бағытталған; грамматикалық құбылыстарды және грамматикалық материалды коммуникативті-бағдарлы жүйелендіруге, емле ережелерін, орфографиялық дағдыларды жетілдіруге, лексикалық бірліктерді меңгеру есебінен рецептивті сөздікті кеңейту, ал одан әрі сөзжасамдаудың нәтижелі тәсілдері негізінде белгілі сөздердің жаңа мәндерін меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сандық мұғалімнің шеберханасы: цифрлық оқыту мазмұнын құру

    Бұл курс цифрлық білім мазмұнын құрудағы практикалық дағдыларды қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Сандық білім беру мазмұнын дербес дамыту мұғалімдерге мәтіннің жаңа түрін қабылдауды ескеріп қана қоймай, оқу процесін даралауды (белгілі бір оқушыға материалдарды бейімдеу), сандық білім беру мазмұнына енетін интерактивтілік пен ойын механикасын қолдану арқылы оқушылардың белсенділігін арттыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сандық ортада шет тілін оқытудың теориясы мен практикасы
    Несиелер: 8

    Курс студенттердің шет тілін цифрлық оқытудың теориясы мен практикасы саласындағы терең білімді қалыптастыруға бағытталған. Курс білім беру процесін үш режимде құрудың тұжырымдамалары мен модельдеріне негізделген: АКТ-ны қолдана отырып, күндізгі оқу, онлайн режимінде оқыту және аралас оқыту. Курстың негізгі міндеттерінің бірі - студенттердің жалпы оқытуды ұйымдастыруға, сонымен қатар тіл мен сөйлеу дағдыларына сандық орта құралын таңдауға саналы көзқарасын қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер нақты әдістемелік тапсырмалар мен жағдайларға негізделген оқу курсының технологиялық құралдарын жинап, қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шетел тілі және қазіргі медиа процестер

    Курс шығармашылық мүмкіндіктерді едәуір кеңейтеді және әдебиеттер мен бұқаралық ақпарат құралдарының белсенді интеграциясы процесімен таныстырады. Курс шет тілін оқып жатқан, ағылшын тілінде сөйлейтін елдердегі қазіргі мәдени ахуал туралы білгісі келетіндерге пайдалы болады. Курс көркем әдебиетті бұқаралық ақпарат құралдарында бейнелеудің әртүрлі формаларын шарлауға көмектеседі және медиа-жоба үшін көркем мәтінді жасау кезінде өзіндік шығармашылық қабілеттерін көрсетуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі қытай тілін зерттеу
    Несиелер: 8

    Курс студенттердің қазіргі қытай тілінің нормаларын фонетикалық, лексикалық және грамматикалық деңгейде жүйелі-құрылымдық білім ретінде меңгеруіне бағытталған. Ең көп қолданылатын фразеологиялық бірліктерді және оларды қытай тілінен ана тіліне беру ережелерін жүйелеу. Қытай тілінде ауызша және жазбаша коммуникативтік қызметті жүзеге асыруды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Филологиялық зерттеулер

    Курс магистранттарды ғылыми қызметтің негізгі аспектілерімен, ғылыми зерттеулер әдістемесімен, лингвистикалық зерттеудің жалпы және жеке әдістерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Зерттеу практикасы
    Несиелер: 5

    Магистранттың зерттеу практикасы отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, практикалық-бағытталған әдіснамалық және технологиялық жетістіктерімен, ғылыми зерттеулердің заманауи инновациялық әдістерімен танысу, тәжірибелік деректерді өңдеу және интерпретациялау мақсатында жүргізіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қытай тілінің стилистикасы

    Курс қытай тілінің стилистикасы саласында шеберлік пен дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді; стилистикалық ресурстармен, нормалармен және олардың коммуникацияның түрлі салаларындағы вариативтілігімен, тіл білімінің осы саласындағы негізгі өзекті мәселелерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тіл біліміндегі ғылыми стиль

    Курс магистранттарда тіл білімінде ғылыми стильдің ерекшеліктері туралы түсініктерді, ғылыми мәтіндерде көрсетілген нормалар жүйесінің құрылымдық-деңгейлік және функционалдық әртүрлілігі туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 3

    Курста ғылыми зерттеу әдістемесінің негіздері; ғылыми зерттеу үрдісінің логикасы мен әдістері; Ғылыми зерттеудің эмпирикалық, теориялық деңгейі; зерттеу қолжазбасымен жұмыс істеу әдістемесі; магистрлік диссертациялық жұмыстың құрамы мен мазмұны ашылады және оларды ресімдеу бойынша талаптарды меңгеру көрсетілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Зерттеу практикасы
    Несиелер: 10

    Магистранттың зерттеу практикасы отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, практикалық-бағытталған әдіснамалық және технологиялық жетістіктерімен, ғылыми зерттеулердің заманауи инновациялық әдістерімен танысу, тәжірибелік деректерді өңдеу және интерпретациялау мақсатында жүргізіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Код ON4

    шет тілін оқытудың негізгі әдістемелік категорияларын және олардың қызмет ету заңдылықтарын, осы саладағы алдыңғы қатарлы білім элементтерін және білім алушылардың сыни ойлауын дамытуды қоса алғанда оқытудың мазмұны мен тәсілдерін іріктеу ерекшеліктерін біледі; шет тілді және көптілді білім берудің әдіснамасын; тестілеу жүйесін және халықаралық емтихандарды тапсыру технологиясын (IELTS, TOEFL, Cambridge ESOL, HSK) біледі.

  • Код ON6

    шетел тілі мәдениетін таратушылар әлемінің концептуалды және тілдік көрінісін; басқа мәдени ортадағы этикалық және адамгершілік мінез-құлық нормаларын; ауызша қарым-қатынас мәдениетінің тілдік нормаларын және Оқытылатын тіл елінде қабылданған этикалық және адамгершілік мінез-құлық нормаларын; мәдени-тарихи шындықты; қазіргі стереотиптерді және оларды жеңу тәсілдерін; Оқытылатын тіл елдерінің этикет нормаларын; әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды қабылдай отырып, ұжымда жұмыс істеуге қабілетті.

  • Код ON10

    зерттеу жұмысының құрылымы мен негізгі кезеңдерін, лингвистикалық талдау мен сипаттаудың негізгі әдістерін біледі; қазіргі ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдайды және шешеді; ғылыми-зерттеу / тәжірибелік-зерттеу жұмыстарын жоспарлайды және жүзеге асырады; ғылыми зерттеулерде модельдеу дағдыларына ие; қашықтықтан оқыту технологияларын, онлайн режимінде оқыту мен тәрбиелеу процесін ұйымдастыруды, қашықтықтан оқыту, диагностикалау, түзету, онлайн сабақтарының нәтижелерін болжау бойынша оқу процесін басқару және басқару технологияларын біледі; білім беру платформаларының, оқу курсының технологиялық құралдарының, қашықтықтан оқытудың негізгі формаларының, шет тілін мобильді және онлайн оқытудың қызметтері мен ресурстарын пайдаланады, шет тілін онлайн режимінде оқыту үшін цифрлық білім мазмұнын құрастырады.

  • Код ON3

    Ауызша және жазбаша қарым-қатынас негіздерін іс жүзінде меңгеруді қамтамасыз етуге арналған ағылшын және қытай тілдерінің фонетикалық, грамматикалық, стилистикалық және лексикалық құбылыстарын біледі және түсінеді; Оқытылатын тіл елінің әлеуметтік-мәдени ерекшелігіне сәйкес өзінің вербалды және вербалды емес мінез-құлқын құрастырады; әртүрлі коммуникативтік жағдайларда ақпарат беру мақсатында әртүрлі тілдік құралдарды қолдана отырып, өз ойларын білдіреді; шет тілді мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында өз елі мен мәдениетін; қарым-қатынастың жалпы және кәсіби салаларында мәдениетаралық диалогты жүзеге асырады.

  • Код ON9

    Қытай туралы елтану, мәдениеттану және лингвомәдениеттану материалдарын; тілдердің өзара байытылуы мен өзара байланысы жағдайында паралингвистикалық және экстралингвистикалық элементтерді; қазіргі қытай тілінің типологиялық ерекшеліктерін; қытай тілінің лексикалық және фразеологиялық жүйелерінің дамуының негізгі факторлары мен заңдылықтарын, лексикалық бірліктердің құрылымы мен семантикасының ерекшеліктерін біледі.

  • Код ON1

    ғылыми танымның философиялық, логикалық тәсілдерін қолданады; ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімді пайдалана отырып, тұтас жүйелі ғылыми дүниетаным негізінде кешенді зерттеулерді жобалайды және жүзеге асырады.

  • Код ON8

    ғылыми мақсаттар үшін шет тілін, мамандық бойынша негізгі терминологияны меңгерген; арнайы ағылшын тіліндегі академиялық әдебиетті талдайды; ғылыми қоғамдастыққа жүргізілген зерттеу нәтижелерін мақала немесе баяндама түрінде шет тілінде ұсынады; ғылыми құжаттаманы (есептер, шолулар, аннотациялар, баяндамалар, мақалалар) жазу дағдылары мен тәсілдерін меңгерген.

  • Код ON2

    педагогикалық инноватика принциптерін, педагогикалық технологиялар мен білім беру әдіснамасын; практикадағы нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, кәсіби қызметтегі теориялық білімді; оңтайлы әлеуметтік-орта және білім беру жағдайларын ұйымдастыру және қамтамасыз ету тәсілдерін; лингводидактикалық зерттеулер аясында қазіргі заманғы білім беру технологияларын пайдалана отырып, критериалды бағалау жүйесін қолданады; жоғары мектеп педагогикасындағы басқару қызметінің психологиялық әдістерін меңгерген.;

  • Код ON7

    таным үрдістеріндегі жалпы когнитивті механизм ретінде тілдің рөліне деген ғылыми көзқарастың алуан түрлілігін талдайды; тіл мен ойлаудың арақатынасы мәселелері бойынша ақпаратты салыстырады; әлеуметтік-тілдік материалды талдау үшін әлеуметтік-лингвистикалық әдістерді қолданады; сөйлеушілердің әр түрлі әлеуметтік және жас топтарының тіл ерекшеліктерін біледі.

  • Код ON5

    білім берудегі авторлық жаңашыл идеяларды іске асырады, стандартты емес және баламалы шешімдерді табады, жаңа педагогикалық идеяларды генерациялайды, сыни ойлайды; педагогикалық мониторингті қолданады, педагогикалық өлшеуіштер, индикаторлар мен бақылау-бағалау материалдарының жүйесін әзірлейді, алынған нәтижелерді түсіндіреді, мемлекеттік тіл саясатының маңызды бағыттарын және Қазақстандағы тілдік ахуалдың ерекшеліктерін біледі.

Top