Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01310 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Жалпы білім беру мазмұнын жаңарту тұжырымдамасының негіздері
    Несиелер: 3

    Кәсіби қызметтің жаңа тәсілдерін, педагогикалық үрдіске қатысушылар арасындағы қарым-қатынастың рөлдік құрылымын, заманауи білім беру технологияларын меңгерудің практикалық іскерліктерін дамытады. Осы немесе басқа білім беру парадигмаларына негіз болған қазіргі заманғы философиялық және мәдениеттанулық тұжырымдамалар туралы түсінік қалыптастырады. 12 жылдық мектептің мәнін көрсететін нормативтік құжаттардың мазмұнын талдайды. Дағдыларына ие болады пОНблемаларды анықтау, педагогикалық қызмет. Педагогикалыққызметтіңмақсатынқоюжәнетаңдаудағдыларынтереңдетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы қазақ (орыс) тілінің негіздері
    Несиелер: 3

    Тілдік құралдарды қарым-қатынас мақсаттарына, саласы мен шарттарына байланысты қарастырады. Қазақ (орыс) фонетикасының, лексиканың, грамматиканың стилистикалық ерекшеліктерін анықтау дағдыларын қалыптастырады. Лингвистикалық фактілердің білімін көрсетеді. Теориялық ережелерге мысалдарды таңдау дағдысына ие болады. Лингвистикалық тақырыптарға Конспектілер мен тезистерді құрастырудың практикалық дағдыларын дамытады.. Тілдік бірліктерді лингвистикалық талдаудың әртүрлі түрлерін практикада қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 3

    Жалпы экологияның іргелі ұғымдарын және негізгі экологиялық заңдарды қалыптастырады. Қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласындағы басқару құралдары мен әдістерін қарастырады. Экологиялық мәселенің мәні мен пайда болу себептері туралы білімдерін көрсетеді. Қолайсыз экологиялық процестердің дамуын болжайды. Экологиялық гомеостазды сақтау тұрғысынан олардың мақсаттылығын негіздеп, экологиялық сипаттағы ұйғарымдар мен тыйым салу дағдыларын қалыптастырады. Тіршілікті қамтамасыз ететін ортаның мониторингін жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математиканы оқыту әдістемесінің тарихы
    Несиелер: 4

    Бастауыш оқыту және тәрбиелеу бойынша болашақ мамандарды даярлаудағы негізгі пәндердің бірі ретінде Математиканы оқыту әдістемесі тарихы туралы білімдерін көрсетеді. Курстың негізгі мақсатын болашақ мамандарды бастапқы оқыту және тәрбиелеу бойынша даярлаудың сапалы деңгейін қамтамасыз етуде, қоғамның қазіргі даму кезеңіндегі әлеуметтік тапсырысымен негізделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастауыш сыныпта тілдік білім
    Несиелер: 4

    Пәннің және оның құрылымының білімін көрсетеді. Интеграцияланған оқытудың басты мақсаты – оқушылардың дамуы мен ойлауына қол жеткізуге бағытталған интеграцияланған оқыту принциптерін меңгерудің практикалық іскерлігін дамытады. Пәндік-тілдік оқыту технологиясы бойынша базалық білімді меңгеру дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Пән мен тілді біріктіре оқыту
    Несиелер: 4

    Пәннің және оның құрылымының білімін көрсетеді. Интеграцияланған оқытудың басты мақсаты – оқушылардың дамуы мен ойлауына қол жеткізуге бағытталған интеграцияланған оқыту принциптерін меңгерудің практикалық іскерлігін дамытады. Пәндік-тілдік оқыту технологиясы бойынша базалық білімді меңгеру дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қызықты математика
    Несиелер: 4

    Коммуникацияның арнайы құралы ретінде математикалық тілдерді қолданады. Қазіргі жағдайда теориялық білімді меңгеру дағдыларын қалыптастырады. Математиканың басқа ғылымдармен байланысын қарастырады. Сандық жиындар мен байланысты тапсырмаларды орындау кезінде математикалық индукция әдісін қолдану дағдыларын меңгереді. Математиканың арифметика, алгебра және геометрия бөлімдерінің ішкі байланыстарын көрсетеді. Командалық жұмыс әдістерін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи педагогика
    Несиелер: 4

    Қазіргі күнгі білім берудің негізгі гуманистік тұлғаға бағдарланған парадигмаларын анықтау. Қазіргі заманғы теория мен педагогиканың ғылыми-теориялық ұғымдарын қолдану. Білім беру бағдарламасы бойынша білім беру мазмұнын анықтайтын негізгі құжаттарға талдау. Оқытудағы диагностика мен бақылау, заманауи мектепте оқытудың жаңа технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастыру, мектептегі менеджмент жүйесінің негізгі бағыттарын көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    М.О.Әуезовтың өмірі мен шығармашылығы; жазушының шығармашылық зертханасын талдау, Абайтану ғылымының негізін салушы, «Манас» жырының зерттеушісі ретінде шығармашылықпен оның өмірбаяны. М. Әуезовпен көрнекті қоғам қайраткері ретінде танысу. Әлемдік және шығыс әдебиеттегі М. Әуезовтың әдеби мұрасын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көркем жазу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Көркем жазу бойынша дидактикалық материалдарды іріктеу және әзірлеу дағдыларын қалыптастырады. Педагогикалық техниканы қолдану дағдыларын меңгереді. Кәсіби қызметтің рефлексиясын жүзеге асырады.Көркем жазу дағдыларын қалыптастыру және жетілдіру бойынша жұмыс жүйесін меңгеру дағдыларын тереңдетеді. Пән бойынша білім алушылардың жетістіктерінің қалыптасуының диагностикасын жүргізеді. Пайда болған қиындықтарды түзетеді. Оқушылардың жеке даму картасын әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Латын жазуы негізіндегі қазақ әліпбиі
    Несиелер: 3

    Қазақ дыбыстарын олардың айтылу ерекшеліктерін ескере отырып қалыптастыру, латын графикасы негізінде қазақ сөздері мен сөз тіркестерінің фонетикалық ерекшеліктерін зерттеу. Латын әліпбиі негізінде сауатты жазу дағдыларын дамыту. Латын графикасын қолдана отырып, қазақ тіліндегі мәтіндерді оқу қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық сананың өзекті мәселелері мен модернизациясы
    Несиелер: 3

    Тарих ғылымының негіздерін, қоғам мен адам өміріндегі филолосфияның орны мен рөлін білуді көрсету; тарихи үдерісте және қоғамның саяси ұйымындағы адамның орны мен мәнін түсіну. Мемлекеттің тарихи дамуының себеп-салдар байланыстарын талдау дағдыларын қалыптастыру; түрлі әлеуметтік үрдістер мен фактілерді бағалау және талдау үшін философияның ережелері мен категорияларын пайдалану. Отандық тарихтың негізгі оқиғаларын талдау; Генезис және философиялық білімнің даму ерекшеліктері. Фиолософиялы диалогы мен полемиканы жүргізу дағдыларын меңгеру.Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар саласындағы негізгі ілімдерді талдайды және саясаттың, тарих пен саяси өмірдің теориялық-әдіснамалық негіздері туралы түсінікке талдау жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың алғашқы биографы Әлихан Бөкейханов және оның "Абай (Ибрагим) Құнанбаев"атты мақаласы. М. О. Әуезов "абайтану" ғылымының негізін қалаушы. Абайдың "толық адам туралы" ілімі гуманист және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың моральдық-этикалық көзқарастары. Абай түсінігіндегі жүректің табынуы. Ақынның педагогикалық және психологиялық көзқарастары. Абай ұғымындағы табиғат, танымдық қабілеттер. Қазіргі кезеңдегі өлкетану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ тілінде сөйлеу мәдениеті және коммуникация
    Несиелер: 3

    Қазақ тіліндегі әдеби қазақ тілінің нормаларын зерттеп, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, фразеологиялық айналымдар, мақал-мәтелдер мен сөздерді қолдану арқылы ауызша және жазбаша сөйлеуді дамыту; тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынаста қазақ тілін қолдану дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жазуға үйрету технологиясы
    Несиелер: 5

    Жазу кезінде жазу құралдарын отырғызу және пайдалану ережелерін білуін көрсетеді. Дәптердің бетінде кеңістіктік бағдарды анықтау дағдыларын меңгереді. Тік, көлденең және көлбеу (оңға) сызбалар туралы түсінік қалыптастырады. Сызықтарды - элементтерді орыс алфавитінің жазбаша әріптерінің графикалық жүйесінің құрылымдық бірліктері ретінде жіктейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математикалық логика
    Несиелер: 4

    Математикалық логиканың негізгі ұғымдары туралы түсінік қалыптастырады. Математикалық логика курсының негізгі теоремаларын дәлелдейді. Предикаттар логикасы тілінде мазмұнды математикалық сөйлемдерді меңгереді. Шын және жалпы мағыналы формулаларды бірдей таниды. Зерттелетін логикалық есептеулердің дедуктивті аппаратын меңгеру дағдыларын қалыптастырады. Практикада бірінші ретті теориялар мен олардың модельдерінің мысалдарын қолданады. Математика негіздерінің мәселелерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    "Кәсіби қазақ (орыс) тілі" пәнінің басқа ғылымдардың арасында рөлі мен орнын қарастырады. Болашақ мамандарды кәсіби терминологиямен таныстыруға ықпал етеді. Кәсіби ойлау дағдыларын меңгереді. Шығармашылық қызметке қабілетті тұлғаны қалыптастырады. Алған білімдерін болашақ кәсіби қызметте қолданады. Кәсіби терминологияны қолдану аясын кеңейтеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сауат ашу әдістемесі
    Несиелер: 4

    Бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу әрекетінің негізгі түрлерін (сөйлеу,тыңдау, жазу, оқу) дамыту үшін негізгі анықтамалар мен ұғымдарды білуін көрсетеді. Сауатты оқытудың негізгі тиімді әдістері туралы түсінік қалыптастырады. Бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу әрекетінің негізгі түрлерін (сөйлеу,тыңдау, жазу,оқу) дамыту үшін практикалық дағдыларды меңгереді.)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 4

    Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың құқықтық негіздерін меңгеру дағдыларын қалыптастырады. Мүмкіндігі шектеулі балалардың әртүрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарының білімін көрсетеді. Сенсорлық, қимыл-қозғалыс, зияткерлік бұзылыстары бар, эмоциялық-ерік саласы бар балаларды жалпы білім беру үдерісіне қосу іс-тәжірибесін дамытады. Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру дағдыларын меңгереді. Білім беруде инклюзивті сыни ойлау дағдыларын тереңдетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ тілін оқыту практикумы
    Несиелер: 4

    Тіл лексикасының стилистикалық қабаттасуын және ғылыми және ресми-іскерлік стильдің ерекшеліктерін өз мамандығының аясына бөле отырып қарастырады.Ауызша және жазбаша сөйлеу жанрларын меңгеру дағдыларын қалыптастырады. Дағдыларына ие болады операция жасау лингвистикалық терминдер. Әр түрлі тілдік жағдайларда бағдарланады. Өзінің Коммуникативтік ниеттерін дұрыс іске асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өсімдіктер мен жануарлар экологиясы
    Несиелер: 4

    Өсімдік қоғамдастықтары мен қоршаған ортаның жай-күйін анықтау үшін өсімдіктердің индикациялық ерекшеліктерін білуін көрсетеді. Жануарлардың мінез-құлқында, формаларында, географиялық таралуында абиотикалық және биотикалық факторлардың жиынтық әсері туралы білімді кеңейтеді. Өсімдік организмдеріне экологиялық факторлардың әсері туралы теориялық білімді практикада қолданады. Фитоиндикация әдісін қолдану дағдыларын меңгереді. Табиғи ортада микроорганизмдердің әртүрлі топтарын талдау дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математиканы оқытудың практикумы
    Несиелер: 4

    Сауатты бекітуді негіздейді. Күрделілігі әртүрлі деңгейдегі міндеттерді шешеді.Тапсырманы құрастырады, оны шешу жолдарын іздейді.Математикалық ғылымдар негіздерін, логикалық сауатты ойлау әдістерін меңгеру дағдыларын қалыптастырады..Математика бойынша анықтамалық әдебиетпен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді.Математикалық терминологияны меңгеру дағдыларын тереңдетеді. Математикалық индукция әдісі арқылы тұжырымдарды дәлелдейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математикадан дидактикалық материалдар дайындау
    Несиелер: 4

    Кіші мектеп жасындағы балалардың қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру үшін дидактикалық материалдарды пайдалану қажеттілігі туралы білімдерін көрсетеді.Оқушылардың қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру көрсеткіштерін анықтау дағдыларын қалыптастырады.Кіші мектеп жасындағы балаларда қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру диагностикасының әдістерін меңгеру дағдыларын меңгереді.Математикадан диалактикалық материалдарды дайындау бойынша білік пен дағдыларды тереңдетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математиканың бастауыш курс негіздері
    Несиелер: 4

    Мәндермен мәтіндік есептерді шешу кезінде арифметикалық әрекеттерді таңдауды негіздейді.Дағдыларына ие болады-іс-қимылды орындау үстінде сандармен да позициялық санау жүйелерінде. Есептерді шешу кезінде шамалар арасындағы тәуелділік түрін белгілейді. Негізгі қарапайым функциялардың графиктерін құрастырады және зерттеулер жүргізеді. Алгебралық теңдеулерді, теңдікті,теңдеулер мен теңсіздіктер жүйелерін шешеді. Алгебралық әдісті қолдану дағдыларын тереңдетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жаратылыстану негіздері
    Несиелер: 4

    Бастауыш мектептегі жаратылыстану ғылымының мазмұнын қарастырады.Табиғатты құрайтын компоненттердің білімін,олардың өзара байланысын көрсетеді.Тірі табиғ��т компоненттерінің-өсімдіктер мен жануарлар дүниесінің,олардың алуан түрлілігі,қасиеттері мен байланысын талдау дағдыларын қалыптастырады.Жансыз табиғат компоненттерін анықтаудың практикалық біліктерін,олардың тірі табиғат үшін қажеттілігін және байланысын дамытады.Табиғат құбылыстарын,табиғатта болып жатқан процестерді бақылау және олардың салдарын талдау дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ономастика теориясы және практикасы
    Несиелер: 4

    Ономастика саласындағы халықтың тағдыры туралы білімдерін көрсетеді. Елдің одан әрі дамуына тікелей әсер ететін факторларды қарастырады. Жүйелік пОНблемаларды қалыпқа келтірудің ғылыми негіздерін анықт��у үшін аттарды анықтау дағдысына ие болады. Әлеуметтік және саяси мәселелерді шешудің практикалық дағдыларын дамытады. Ономастиканы елдегі мемлекеттік тіл саясатының негізгі бағыттарының бірі ретінде қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Сөйлеу әрекетінің ауызша және жазбаша түрлерінде тілдік материалды қарастырады. Шетелдік дерек көздерден ақпарат алу және өз көзқарасын дәлелді баяндау үшін кәсіби қызметте шет тілін меңгеру дағдыларын қалыптастырады. Сөздердің көп мағыналы екенін, сөздің сөздік контекстуалды мәнін, туған және шет тіліндегі интернационалдық сөздерді ажырата білудің практикалық дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орфография практикумы және пунктуация
    Несиелер: 4

    Орыс тілінің сөйлеу бөліктерінің морфологиялық формаларын, қарапайым және күрделі сөйлемдердің синтаксистік ұйым ерекшеліктерін білуін көрсетеді. Синтаксистік құрылымдарда бағдарланады. Жазбаша сөйлеуде орфографиялық және пунктуациялық ережелерді қолданудың практикалық дағдыларын дамытады. Сөйлеу мәдениетін меңгеру және тілдің пунктуация заңдарын, тілдік құрылыстың орфоэпиялық және грамматикалық ерекшеліктерін меңгеру арқылы оның деңгейін көтеру дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балалар әдебиеті және мәнерлеп оқу практикумы
    Несиелер: 7

    Әдебиеттің бір бөлігі ретінде мәнерлеп оқу бойынша практикумы бар балалар әдебиетін қарастырады. Әдебиеттанулық ұғымдардың білімін кө��сетеді. Балаларға арналған әдебиеттің қалыптасу және даму тарихын талдау дағдыларын қалыптастырады.Ертегі мен оның идеялық-көркемдік ерекшеліктерін талқылаудың практикалық дағдыларын дамытады. Поэзияны жіктейді. Балалар шығармалары кейіпкерлерінің жанрлық ерекшелігін, тақырыбын, ерекшеліктерін анықтайды.Мәнерлеп оқу дағдыларын тереңдетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шешендік өнерге үйрету әдістемесі
    Несиелер: 7

    Шешендік өнердің негізгі ережелерін, ауызша сөйлеуге қойылатын талаптарды, көпшілік алдында сөйлеуді дайындау және айту әдістемесін, шешеннің бейнесін, қарым-қатынастың психологиялық заңдылықтарын білуін көрсетеді. Риторика талаптарын ескере отырып, ауызша сөйлеу материалдарын дайындаудың практикалық дағдыларын дамытады. Ауызша сөйлеуді өзін-өзі бақылау және оны түзету дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивтік білім берудегі өлшемдік бағалау
    Несиелер: 3

    Инклюзивті білім тұжырымдамасын іске асыру ерекшеліктерін қарастырады. Педагогикалық оқу жетістіктерін бағалаудың міндеттері мен функциялары сипаттайды. Білім беруде оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау негіздерін, психологиялық-педагогикалық критериалды бағалау қажеттіліктерін айқындайды. Ерекше білім беру қажеттіліктеріне қарай оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау және сыни тұрғысынан ойлау жүйесінің білім, білік, дағдыларын құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дүниетанудан дидактикалық материалдар дайындау
    Несиелер: 5

    Әлемді тану бойынша оқытудың көрнекі құралдары туралы білімдерін көрсетеді. Табиғаттың жансыз (жансыз) объектілерін анықтау дағдылар��н қалыптастырады. Өсімдіктен гербарийді және тұқым коллекциясын жасаудың практикалық іскерліктерін дамытады. Жәндіктерден коллекциялар жинау, ылғалды және құрғақ препараттар, муляждар, аппликациялар жасау дағдыларын қалыптастырады. Карточкалар мен динамикалық схемаларды құрастыру әдістемесін меңгеру дағдыларын меңгереді. Тірі табиғат бұрышының,мектеп жанындағы тәжірибелік-оқу учаскесінің және географиялық алаңның макеттерін құрастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экономика және құқық негіздері
    Несиелер: 3

    Нарықты дамытуда, бәсекелестікте, жеткізілім сұранысында, мемлекеттің рөлі зерделенеді. Шығындар, кірістер, айналым көрсеткіштері және капитал айналымын есептеу үшін дағдыларды қалыптастырады. Өндіруші факторлар нарығын, факторлық кірістерді сыни түрде зерттеуге мүмкіндік береді. Құқық бойынша білім қалыптастырады. Ол оқиғалардың заңдылығын талдау, нормативтік актілерге сілтеме жасау дағдыларын үйретеді. Құқықтық сананың, құқықтық мәдениеттің деңгейін көтереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік дағдылары және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Описывается организационно-правовая форма предприятия; формы отчётности; различные методы исследования рынка; Вырабатываются навыки разработки бизнес-планов. Описывается сущность и факторы коррупции, ее различные проявления; Развивается правовая культура личности, способствующая противодействию коррупции; вооружает знаниями, умениями и навыками по противодействию коррупции; вырабатывает навыки, умение критического анализа коррупционных явлений.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері
    Несиелер: 3

    Жас ерекшеліктері дамуының түрлі сатыларында адамның ерекшелігін қарастырады.. Әртүрлі жастағы психологиялық көріністердің ерекшеліктері туралы ақпаратты анықтау дағдыларын қалыптастырады. Дамытады практикалық дағдыларын меңгеру әдістерімен, түрлерімен, техникамен, технологиямен ұйымдастыру коммуникативтік өзара іс-қимыл, білім алушылардың әр түрлі жастағы. Жеке тұлғаға оң әсер ете отырып, басқа адамның немесе топтың психологиялық жағдайын талдайды және бағалайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Арнайы педагогика негізі
    Несиелер: 3

    Рассматривает основные принципы и методов специальной педагогики, изучает истории формирование специальной педагогики в Республике Казахстан. Формирует навыки управления процессом развития индивилуальности и личности ребенка с ограниченными возможностями здоровья.Использует различные специальные индивидуальные методы обучение и воспитания дляпедагогического развития детей с ограниченными возможностями

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экософия және табиғат негіздері
    Несиелер: 5

    Экософия аң-құс пен өсімдіктедің ерекшелігін аңыз, қисса түрінде үйретеді. Әрбір өсімдік пен аң-құсқа биология көзімен емес, экософияның назарымен қарауды ұсынады. Рухани құндылықтарға, табиғатпен біртұтас, оның тілін түсінетін ғажайып әлеммен үндесе алатын қабілетке ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бастауыш мектепте дүниетануды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Әлемді тану бойынша жаңартылған оқу бағдарламасын және оның жаңа мазмұнын, құрылымы мен ерекшеліктерін қарастырады.Бастауыш мектепте дүниетануды оқыту әдістемесі мен оқыту стратегиясын меңгерген.Әлемді тану бойынша оқу жоспарларын құрастырудың тәжірибелік іскерліктерін дамытады ұзақ мерзімді жоспар,орта мерзімді жоспар,қысқа мерзімді жоспар құрылымы.КСП әзірлеу әдістемесін білуін көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Физиология және оқушылардың дамуы
    Несиелер: 3

    Жас ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, шаршаудың дамуына кедергі келтіретін оқу пОНцесін ұйымдастыру дағдыларын қалыптастырады. Баланың іс-әрекетінің барлық түрлерін ұйымдастыру кезінде ағзаның жас ерекшеліктерін және қызмет етуін анықтау дағдысына ие болады. Денсаулықты сақтау және нығайту,салауатты өмір салтын насихаттау білімін көрсетеді. Аурулардың алдын алу бойынша пОНфилактикалық іс-шараларды өткізу іскерліктерін дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш сыныптарды "Қоршаған орта" пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Қоршаған ортаға оқыту формаларының, әдістерінің, тәсілдері мен құралдарының көп түрлілігінде бағдарлаудың практикалық дағдыларын дамытады.Балалармен жүргізілетін сабақтың мақсатына, мазмұнына және нысанына байланысты оқытудың неғұрлым тиімді әдістерін ,тәсілдері мен құралдарын меңгеру дағдыларын қалыптастырады.Әр түрлі сабақ түрлерінің фрагменттері мен конспектілерін (технологиялық карталар) әзірлеу дағдыларын тереңдетеді. Қоршаған әлем бойынша балалардың сабақтан тыс және сыныптан тыс жұмыстарын ұйымдастыру нысандарын жоспарлау және әзірлеу бойынша білімдерін көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ (орыс) тілі грамматикасы
    Несиелер: 5

    Табысты коммуникацияны құрудың ерекшеліктерін көрсететін лингвистикалық құралдардың базалық жиынтығын меңгеру дағдыларын қалыптастырады.Тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл жасау мақсатында тіл құралдарын дұрыс іріктеудің практикалық дағдыларын дамытады. Әр түрлі стильдегі ауызша және жазбаша мәтіндерді құрастыру дағдыларын меңгереді.Тілдің негізгі бірліктері мен деңгейлерін көрсетеді.Тілдік бірліктерді қолданудың дұрыстығы, дәлдігі және орындылығы тұрғысынан талдау дағдыларын тереңдетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бастауыш мектепте қазақ тілін[ орыс тілін] оқытудың заңдылықтары, принциптері мен әдістері туралы білімдерін көрсетеді.Күнтізбелік-тақырыптық және сабақ жоспарларын жасау дағдыларын қалыптастырады.Қарым-қатынас құралы ретінде тілдің ерекшелігін ескере отырып, бастауыш мектепте орыс тілі сабақтарын ұйымдастыру мен өткізудің практикалық іскерліктерін дамытады.Сабақты өткізуге шығармашылықпен қарау дағдыларын меңгереді.Оқушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастыру және өткізу,сондай-ақ білімді,шеберлікті және дағдыларды тексеру және бағалау дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауышта мультимедиялық оқыту құралдарын пайдалану технологиясы
    Несиелер: 5

    Білім беру саласында мультимедиялық технологияларды пайдалану дағдыларын бүгінгі таңда ең маңызды қажеттіліктердің бірі ретінде қалыптастырады. Осы қажеттіліктерге байланысты келесі әрекеттерді орындайды: педагогикалық үдерісте мультимедиялық технологияларды тиімді қолдана алатын мұғалімдерді дайындау. Білім беруді дамытуға бағытталған бағдарламалар негізінде жаңа түрде оқу-әдістемелік жұмысты жүргізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш сыныпта ағылшын тілін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Ағылшын тілін оқытудың теориясы мен әдістемесі бойынша білімдерін көрсетеді. Оқытудың әртүрлі әдістерін салыстыру дағдыларын қалыптастырады. Шетел тілін оқыту әдістемесінің негізгі түсініктері мен санаттарын бағалайды. Шет тілін ғылым ретінде оқыту әдістемесін сипаттайды. Бастауыш мектепте шет тілін оқытудың мақсаттары мен міндеттерін, оқыту формалары мен әдістерін қарастырады.Сөйлеу іс-әрекетінің түрлерін оқытудың практикалық дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте қолданылатын ойын технологиялары
    Несиелер: 5

    Бастауыш мектепте ойын технологиясын қолданудың философиялық, психологиялық және педагогикалық негіздерін үйренеді. Ойын технологиясының негізін қалаған Спенсер, Хейзинга, Д.Б. Эльконин еңбектерін талдауды меңгереді. Ойын технологиясының негізгі критериялары мен ерекшеліктерін түсінеді. Бастауыш мектепте оқыту үдерісінде ойын технологиясын дұрыс қолдану дағдыларын қалыптастырады. Оқыту үдерісінде түрлі дидактикалық мәселелерді шешуде ойын технологиясын сапалы қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің практикалық курсы
    Несиелер: 4

    Жаңартылған бағдарламаға сәйкес көпшілік алдында сөйлеу негіздерін және негізгі терминдерді игеру дағдыларын қалыптастырады. Бастауыш сыныптарда оқыту аспектілері туралы бөлімдер туралы ақпаратты кеңейтеді. Бастауыш мектепте үштілді оқытудың идеялары мен технологияларын енгізу шарттары туралы білімдерін көрсетеді, жаңартылған мазмұнды оқыту әдістері мен әдістерін қолдану дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының әдістері мен тәсілдері туралы білімдерін көрсетеді. Белгілі бір мерзімге сыныбы бар тәрбие ісінің бағдарлама-жоспарын әзірлеудің практикалық іскерлігін дамытады.Оқушылармен жан-жақты тәрбие жұмысы жүйесін меңгеру дағдыларын қалыптастырады.Сынып пен оқушылардың жеке басын диагностикалайды. Алынған зерттеу нәтижелерін талдайды.Тәрбие іс-шараларын ұйымдастыру және әдістемесі бойынша өткізу дағдыларын тереңдетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математикадағы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Бастауыш оқыту және тәрбиелеу бойынша болашақ мамандардың шығармашылық әлеуетін арттыруға ықпал етеді. Бастауыш мектептің математикалық есептерін шешеді. Бастауыш сынып оқушыларының математикасын оқытудың нақты пОНцесінде орын алған оқу-тәрбие міндеттерін кәсіби шешу үшін студенттерді теориялық біліммен және практикалық шеберлікпен қаруландырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математиканы оқыту теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Бастауыш сынып математика курсының мазмұнының нақты мәселелерін зерттеу кезінде оқушылардың іс-әрекетін басқаруға мүмкіндік беретін технологияларды меңгеру дағдыларына ие болады. Сабақты өткізумен және талдаумен байланысты дидактикалық біліктерді қалыптастырады. Болашақ мұғалімдердің қолданыстағы мектеп бағдарламалары бойынша жұмысқа дайындығын сипаттайды, ол математика курсының мазмұнында бағдар беру сияқты кәсіби шеберлікті қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бастауыш мектепте көркем еңбекке оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Педагогикалық ғылымның саласы ретінде бастауыш мектепте еңбекті оқытудың технологиясы, практикумы мен теориясын сипаттайды.Бастауыш мектепте еңбекке оқытудың теориялық негіздерін біледі. Бастауыш мектепте еңбекке оқытудың мақсаттары мен міндеттерінің жалпы сипаттамасын қалыптастырады. Мектептегі еңбек тәрбиесінің мазмұнын салыстырады. Пәндермен жұмыс істеу техникасы мен әдістемесін бағалау дағдыларын тереңдетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Minor бағдарламасы
    Несиелер: 12

    - ерекше дүниетаным қалыптастыру үшін қосымша құзіреттіліктерін алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бастауыш сыныпта мәтін есептермен жұмыс жүргізу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Негізгі математикалық ұғымдардың білімін көрсетеді. Есеп шартын математикалық тілге аударады. Математикалық модель құру дағдыларын қалыптастырады. Тапсырманы шешу тәсілін анықтау дағдыларын меңгереді. Бөлікті тұтас және тұтас бөлігі бойынша қарайды. Жақындау жою жылдамдығы, өзіндік жылдамдық, ағыс жылдамдығы, ағыс жылдамдығы сияқты ұғымдарды меңгеру дағдыларын тереңдетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Рухани құндылықтар негізінде оқыту
    Несиелер: 3

    Адамның дұрыс емес мінез-құлқының салдары туралы болжам жасайды. Өз қылықтарын адамгершілік пен этика ережелеріне сәйкес бағалайды. Тарихи көздермен және құжаттармен жұмыс жасайды. Әдеби, фольклорлық және діни мәтіндердің басты ойын салыстыру дағдысына ие болады. Салыстырады және олардың мінез-көрінеді духовнонравственными құндылықтар. Диалогқа қатысады: пікір айтады, әңгімеге қатысушылардың пікірін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Бағалау қызметінің мәнін, рөлін, функцияларын, құрылымын, оқушылардың жетістіктерін диагностикалаудың әдістері мен құралдарының қазіргі жағдайын қарастырады. Оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетінің жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, қазіргі заманғы АКТ құралдарын, құралдарды және бағалау рәсімдерін қолданады. Нормативтік құжаттар мен бақылау объектілерінің талаптарын ескере отырып, жоспарланған нәтижелерді бағалаудың оңтайлы технологияларын талдауға және таңдауға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математикалық сауаттылықты қалыптастыру үшін дидактикалық материалдарды қолдану әдістемесі
    Несиелер: 5

    Математика сабақтарында оқушылардың математикалық сауаттылығын қалыптастыру үшін дидактикалық материалдарды қолдану дағдыларын игереді. Бастауыш сынып оқушыларына математиканы оқытудың нақты процесінде орын алатын дидактикалық материалдарды қолдану арқылы оқу-тәрбие мәселелерін шешу дағдыларын қалыптастырады. Көрнекілік әдісін болашақ мамандарды бастапқы оқыту мен тәрбиелеуде негізгі пәндердің бірі ретінде қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Бастауыш білім беруде факультатив сабақтарды ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Факультативтік сабақтарды ұйымдастырудың мәні мен әдістемесі туралы білімдерін көрсетеді. Факультативтік сабақтардың сценарийлерін әзірлеу дағдысы мен дағдысын қалыптастырады. Оқушылардың ой-өрісін кеңейту, креативті ойлауды дамыту, пәнге белсенді танымдық қызығушылықты дарыту бойынша жұмысты ұйымдастыру дағдыларын меңгереді. Дарынды оқушыларды олимпиадаларға дайындау бойынша жоспар құру дағдысын тереңдете түседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Шағын жинақты мектептегі математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Математика пәні бойынша болашақ мамандардың шығармашылық әлеуетін кеңейтеді.Шағын жинақты бастауыш мектепте математикалық есептерді шешудің практикалық дағдыларын дамытады. Бастауыш сынып оқушыларының математиканы оқытудың нақты процесінде орын алған оқу-тәрбие міндеттерін кәсіби шешу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық іскерлікті меңгеру дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Бастауыш мектептің жаңартылған мазмұнының әдістемелік негізі
    Несиелер: 5

    Жүйелі білім беру концепцияларын талдайды .Жаңартылған бағдарлама негізінде түрлі кәсіби міндеттерді шешу үшін педагогикалық диагностика әдістерін меңгеру дағдыларын қалыптастырады. Бастауыш мектеп оқушыларының ерекшеліктерін педагогикалық өзара әрекеттестікте анықтау дағдыларын меңгереді. Заманауи технологияларды қолдану арқылы білім беру пОНцесін жобалайды. Педагогикалық үрдістің түрлі субъектілерімен қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Бастауыш мектепте жаратылыстануды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жаратылыстану, оның мазмұны, құрылымы мен ерекшеліктері бойынша жаңартылған оқу бағдарламасының білімін көрсетеді. Бастауыш мектепте Жаратылыстану пәнін оқыту әдістері мен оқыту стратегиясын меңгерген. Жаратылыстану бойынша оқу жоспарының құрылымын (ұзақ мерзімді, орта мерзімді, қысқа мерзімді жоспарлар) қалыптастырады. Тәжірибелік-эксперименталды жұмысты жүргізу әдістемесін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Әдебиеттік оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқушылардың оқу қызметін дұрыс ұйымдастыру, оның нәтижелерін басқару және бағалау дағдыларын қалыптастырады.Оқу бойынша оқу және оқу-әдістемелік әдебиеттерді талдау дағдыларын меңгереді. Әдеби оқуды оқытудың заманауи әдістерін меңгеруін көрсетеді. Бастауыш мектепте әдеби оқуды оқыту әдістемесінің өзекті мәселелеріне бағдарланады.Оқу-әдістемелік құралдар кешенін пайдалана отырып, әдеби оқу сабақтарын ұйымдастырудың практикалық дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Шағын жинақты бастауыш мектептегі педагогикалық үдерісті ұйымдастыру және басқару
    Несиелер: 5

    Сынып-комплект жағдайында оқытудың оңтайлы әдістерін меңгеру дағдыларын қалыптастырады.Дағдыларына ие болады басқармасының разновозрастным оқушылар ұжымымен.Бір пәндік және біртемдік сабақтарды өткізу кезінде сынып-комплектінің оқушыларының қызметін бағалайды. Білім алушылардың жеке білім траекториясын жобалайды.Білім алушылардың жеке пОНгресін мониторингілеу үшін бақылау-бағалау процедураларының пакетін әзірлеу дағдыларын тереңдете түседі. Білім алушыларды жергілікті қоғамдастықтың әлеуметтік-мәдени, экономикалық процестеріне тартады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Бастауыш мектепте жаратылыстануды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жаратылыстану, оның мазмұны, құрылымы мен ерекшеліктері бойынша жаңартылған оқу бағдарламасының білімін көрсетеді. Бастауыш мектепте Жаратылыстану пәнін оқыту әдістері мен оқыту стратегиясын меңгерген. Жаратылыстану бойынша оқу жоспарының құрылымын (ұзақ мерзімді, орта мерзімді, қысқа мерзімді жоспарлар) қалыптастырады. Тәжірибелік-эксперименталды жұмысты жүргізу әдістемесін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON10

    оқытудың инновациялық формалары мен әдістерін, бастауыш сыныптарда жеке пәндерді оқыту стратегиясын (математика, дүниетану, жаратылыстану және т. б.) меңгеру.

  • Код ON12

    Жеке түрде және команданың мүшесі ретіндетиімді жұмыс жасау, өз көзқарасын дәлелдей алу, өзінің ісін түзете білу және түрлі тәсілдерді қолдана алу.

  • Код ON5

    жаңартылған бағдарламаның, нормативтік актілердің талаптарына сәйкес және білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқу сабақтарын жоспарлау қабілетіне ие болу.

  • Код ON8

    әртүрлі үлгідегі жалпы білім беретін мекемелерде (ШЖМ, арнайы мектептер) оқытудың заманауи технологияларын қолдануға қабілетті болу.

  • Код ON2

    Кәсіби қызметіндежаратылыстану-ғылыми, математикалық, қоғамдық, әлеуметтік- экономикалық және инженерлік білімдерін көрсете білу, теориялық және тәжірибелік зерттеулердің мәліметтерін, нормативтік құжаттар мен экономикалық талдау элементтерін математикалық өңдеу әдістерін көрсету.

  • Код ON3

    Ақпараттық және есептеу сауаттылығы болуы тиіс, ақпараттарды жалпылау, талдау және қабылдай алу, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдай білу.

  • Код ON4

    "оқыту, тәрбиелеу"атты қоғамдық ұстанымды жүзеге асырудың әдістері мен тәсілдерін меңгеру.

  • Код ON1

    Кәсіби ортада және социумда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін сұхбаттаса алу.

  • Код ON7

    кіші мектеп жасындағы оқушылардың және ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін анықтай білуге қабілетті болу

  • Код ON6

    пәндік-бағытталған ақпаратты үш тілде қолдану қабілетін және АКТ-құзыреттіліктің жалпы педагогикалық деңгейін меңгеру.

  • Код ON9

    кәсіби қызметтегі мәселелерді шешу үшін логикалық және сыни ойлауды меңгеру.

  • Код ON11

    Зерттеу, кәсіпкерлік дағдыларын пайдалану және белгісіздік жағдайында жұмыс жасау дағдысы болу.

Top