7M02105 Дирижерлеу в Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Оркестр / хордың, халықаралық деңгейдегі ансамбльдердің талап етілген кәсіби дирижерлерін дайындау; қазіргі заманғы өнер саласындағы ғылыми қызметпен айналысатын жоғары оқу орындарындағы мұғалімдер.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 123
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M027 Дирижирлеу
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M021 Өнер
-
Шетел тілі (кәсіби)
Несиелер: 5Шет тілі (кәсіптік) магистранттардың кәсіби дағдылар мен кәсіби тақырыптар бойынша ақпарат алмасуды жалғастырады, ғылыми, іскерлік, өндірістік және академиялық мәселелерді шешуде кәсіптік қызметте белсенді қолдануға арналған практикалық ағылшын тілін меңгереді, оқу дағдыларын жақсартады және ғылыми әдебиеттер мен мамандықтар бойынша әдебиеттерді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми дискурс және коммуникация мәдениеті
Несиелер: 3«Ғылыми дискурс және байланыс мәдениеті» қазіргі заманғы ғылыми эпистеманың ерекшеліктерімен танысу үшін әзірленген «Негізгі ғылыми білім» модуліне кіреді. Сондықтан ол жалпы ғылыми және мәдени салада коммуникативтік практиканың маңызды тақырыбы ретінде ғылыми дискурстың түсінігі мен түсінігін қамтиды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылым тарихы және философиясы
Несиелер: 4Курс болашақ мамандардың, ғалымдардың және оқытушылардың ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметінің жалпы ғылыми, философиялық-әдістемелік, идеологиялық және тәртіптік теориялық негіздерін қалыптастыруды жалғастырады. Курстың бағдарламасы қазіргі заманғы деңгейде музыкалық салада зерттеу мәселелерін шешуге және шешуге мүмкіндік беретін материалдың дамуы мен ғылымның мәселелері бойынша заманауи философиялық талқылаулармен танысуды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 4Білім алушылар басқару психологиясының жалпы теориялық аспектілері, басқару пәні мен басқару іс-әрекетінің субъектісінің психологиясы туралы қорытынды шығарады; басшының іс-әрекетіндегі әлеуметтік-психологиялық мәселелерді айқындау және оларды талдау; тұлға және топ туралы заманауи ғылыми тұжырымдамаларды електен өткізіп, басшылыққа алу, нақты психологиялық сараптама жүргізуге қажетті әдістерді анықтау үшін әдіснамалық және теориялық талдау жасай білу.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Мамандық 1
Несиелер: 3Болашақ магистр-дирижердың жан-жақты дайындығы, оған оркестрді / хорды басқарудың барлық тәсілдерін үйрету, дирижердің музыкалық шығарманың идеялық-көркемдік құндылығын және оның текстурасы мен стильдік ерекшеліктерін өз бетінше аша алу қабілетін қамтамасыз ететін дағдылар жиынтығын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары оқу орнындағы педагогика
Несиелер: 4Бұл пән заманауи әлемдік білім беру кеңістігінде қазіргі заманғы проблемаларды талдау және жоғары білім беруді дамыту стратегияларын дамытуға бағытталған; Университеттегі оқу процесінің барлық түрлеріне арналған білім беру технологияларын жобалау; отандық және шетелдік педагогикалық тәсілдерде, шығармашылық өзін-өзі дамыту және өзін-өзі тәрбиелеу процестерінің ұғымдары, технологияларын басшылыққа алуға; пәнді кәсіби қызметте игеру нәтижелерін қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
ҚР Қазіргі мәдениет саясаты
Несиелер: 3Магистранттарды Қазақстан Республикасының әлеуметтік-мәдени саланың әртүрлі субъектілерін мәдениетті сақтау, дамыту және тарату жөніндегі қызметінде басшылыққа алатын принциптер мен нормалар жиынтығымен таныстырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми зерттеу әдісі мен әдіснамасы
Несиелер: 4«Ғылыми зерттеу әдіснамасы мен әдістемесі» пәні көркемдік процесті теориялық тұрғыдан қамтамасыз ету, көркем мәдениет пен көркемдік-пластикалық дәстүрдегі ұлттық көзқарастың стратегиялық мақсаттарын қалыптастыру міндеттеріне материалдарды салу принциптерін қалыптастыру болып табылады. Әлеуметтік мұқтаждық ретінде бұл мақсат қазіргі заманғы өнер тарихының интеграциялық қажеттіліктерін қамтамасыз етеді және заманауи дүниетанымның аспектілерін және өнер негізін оның негізі ретінде байланыстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Эстетикалық ой тарихы
Несиелер: 5Курс магистранттарды әлемдік және отандық эстетикалық ой тарихымен, музыкалық эстетиканың өзекті мәселелерімен таныстырады, көркем шығарманы мәдени-тарихи тұрғыда түсінуге бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Джаз импровизациясының практикалық курсы
Несиелер: 4Стильдегі импровизацияның әр түрлі түрлерін салудағы қиындықтарды талдау: блюз, бебоп, буги-вуги, джаз вальсі, джаз баллада, джаз рок және т.б. Джаз стандарттары аясында студенттің жеке импровизациясын құрастыру. Өздерінің қайталанбас ойын стилін анықтау міндетімен джаз музыкасы шеберлерінің әртүрлі концерттерін тыңдау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Арт-нарығы және БАҚ
Несиелер: 4Қоғамның әлеуметтік-экономикалық, мәдени және тарихи үдерістерінің маңызды бөлігі ретінде арт-нарықтың ағымдағы жағдайын талдау. Ынтымақтастық салалары анықталады, онда бұқаралық ақпарат құралдарының рөлі нарықты дамытудағы маңызды құрамдас бөлігі ретінде ұсынылады: қоғамдағы көркемдік сана жаңа моделін қалыптастыру; бизнес және мәдениет арасындағы өзара іс-қимыл; кәсіпкерлік және бұқаралық ақпарат құралдары; эстетикалық құндылықтар мен өнер туындысының экономикалық құндылығы туралы мәселелерді қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Мамандық 2
Несиелер: 3Музыкалық шығармадағы идеяларды жоғары көркемдік беру үшін вокалдық Педагогика және орындаушылық шеберлік саласындағы жүйелі білімді дамыту және жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Хор (оркестр) ұжымдарын басқару 1
Несиелер: 3Хор ұжымымен практикалық жұмыста ансамбльді орындау барысында хор шығармаларының идеялық-көркемдік тұжырымдамасын толығымен жүзеге асыруға мүмкіндік беріп, дирижерлік техникасын жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Тарихи және өнер теориясы
Несиелер: 5Магистранттардың негізгі мәдени құндылықтарға негізделген эстетикалық ойлау мәдениеті, жалпы философиялық және мәдениеттану контексттерінде ұсынылған эстетикалық ілімдер тарихы, сондай-ақ өнерді түсіну үшін қажет эстетикалық талдауды меңгеру нәтижесінде қоғамның мәдени-тарихи дамуының әртүрлі кезеңдері және шығармашылық және көркемдік білімде алынған білімдерді жүзеге асыру. Магистранттардың негізгі мәдени құндылықтарға негізделген эстетикалық ойлау мәдениеті, жалпы философиялық және мәдениеттану контексттерінде ұсынылған эстетикалық ілімдер тарихы, сондай-ақ өнерді түсіну үшін қажет эстетикалық талдауды меңгеру нәтижесінде қоғамның мәдени-тарихи дамуының әртүрлі кезеңдері және шығармашылық және көркемдік білімде алынған білімдерді жүзеге асыру. Магистранттардың негізгі мәдени құндылықтарға негізделген эстетикалық ойлау мәдениеті, жалпы философиялық және мәдениеттану контексттерінде ұсынылған эстетикалық ілімдер тарихы, сондай-ақ өнерді түсіну үшін қажет эстетикалық талдауды меңгеру нәтижесінде қоғамның мәдени-тарихи дамуының әртүрлі кезеңдері және шығармашылық және көркемдік білімде алынған білімдерді ��үзеге асыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Студия жазуының ерекшеліктері
Несиелер: 4Дыбыс жазу негіздерін оқып үйрену. Дыбыстық панорама туралы түсінік. Ды-быс толқынының ерекшеліктері. Микрофонның әртүрлі үлгілерін талдау. Үлкен топтарды жазудағы қиындықтар. Музыканың бір бөлігін араластыру ту-ралы терең білім.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Музыкатанудың өзекті мәселелері
Несиелер: 3Музыкологиядағы парадигма түсінігі. Қазіргі заман музыкасының ерекшеліктері. Қазіргі заманғы музыкологиядағы ғылыми парадигмалардың өзгеруі. Қазіргі кезеңдегі музыканы зерттеудің теориялық және ғылыми-әдістемелік негіздері. Музыкалық-теориялық жүйелердің жаңа санаттары. Музыкалық мәдениеттің заманауи салыстырмалы зерттеулері. Қазақ музыкасы әлемдік музыка өнерінің бөлігі ретінде. Музыка және қоғам. Өнер мәдениетіндегі қазіргі заманғы үрдістер.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Музыкалық әлеуметтану
Несиелер: 4әрекеттесуін және оның қоғамдық өмірінің белгілі бір түрлерінің музыкалық шығармашылыққа, өнімділік пен жұртшылыққа әсерін зерттеуге арналған курс. Музыкалық мәдениеттің даму заңдылықтарын және олардың тарихи типологиясын, қоғамның музыкалық өмірінің формаларын, музыкалық белсенділіктің әртүрлі түрлерін, музыкалық қарым-қатынас ерекшеліктерін, музыкалық қажеттіліктерді қалыптастыруды және тағы басқалары зерттеледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Қазақстан композиторлары опералық қойылымдарының интерпретациясы
Несиелер: 3Магистранттың кәсіби қызметі музыкалық орындаушылық, педагогикалық, ұйымдастырушылық-басқарушылық, музыкалық-ағартушылық, ғылыми-зерттеу қызметімен байланысты болғандықтан мамандық бойынша тереңдетілген білім береді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Симфониялық партитураның транскрипциялық өнері
Несиелер: 3Фортепианода симфониялық партитурада ойнау дағдыларын пайдалану, көп жолды мәтінді визуалды қабылдаумен байланысты қиындықтарды жеңу, транспозицияланған аспаптардың бөліктерін оқу дағдыларын меңгеру, оны фортепианода ойнауға арналған оркестрлік текстураны орналастыру және өңдеу дағдыларын жетілдіру.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Хор (оркестр) ұжымдарын басқару 2
Несиелер: 3Репетицияда хормен жұмыс жасаудың ең тиімді әдісін үйрету. Әр түрлі қиындықтағы хор шығармаларының орындау.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Орталық Азия халықтарының музыкалық аспаптары
Несиелер: 4Орта Азия аймағының музыкалық аспаптарын, соның ішінде түріктерді, моңғолдарды және ирандық халықтарының теориялық және практикалық дамуына бағытталған. Тиісті музыкамен танысу. Пәннің мақсаты: музыкалық аспапты тарихи, этномәдени, табиғи-географиялық, музыкалық-аулалық (акустикалық) құбылыс, оны зерттеудің әдіснамасы ретінде біртұтас бейнелеу.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Қазақ халқының мәдени мұрасы
Несиелер: 4Қазақтардың мәдени мұрасы-магистранттардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыратын, сонымен бірге мәдени-тарихи және практикалық қасиеттерін қалыптастыратын, мәдени мұра бойынша негізгі халықаралық құжаттар мен ережелерді білуді көздейтін және оны Қазақстанда сақтау мен қолдау процесіне іс жүзінде қосылуға мүмкіндік беретін пән.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Қазақстан композиторларының операларындағы вокалды-хор нөмірлерін түсіндіру
Несиелер: 3Дирижерлық және қойылымдағы шығармашылық жобаларды ұйымдастыру және дамыту туралы, музыкалық өнер салалары, музыкалық ойлау мен шығармашылық процестің негізгі заңдылықтары туралы түсінік беріп.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Код ON6
түрлі зерттеу әдістерінің кең ауқымы туралы білімдерін көрсету.
-
Код ON7
ғылыми-зерттеу қызметінде қолдануға арналған тиісті әдебиетті және басқа да ресурстарды білу және пайдалану.
-
Код ON12
дирижерлық кәсіби дағдыларын көпшілік алдында көрсету.
-
Код ON11
өнер саласында инновациялық музыкалық үрдістерді қолдана отырып, оркестр / хор жұмыстарын орындау.
-
Код ON10
оқылатын тақырып бойынша ұқсас әдебиеттерді зерттеу және зерттеу кезінде шетел тілдерін білу.
-
Код ON1
оркестр / хор жұмыстарын жоғары кәсіби деңгейде түсіндіру қабілетін көрсете отырып, өздерінің көркемдік концепцияларын білдіру.
-
Код ON2
әртүрлі композициялардың білім беру, кәсіби, әуесқойлық, әуесқойлық ансамбльдер топтарында орындаушылық және репетициялық жұмыстарды орындау: оркестр (дуэт, трио және т.б., камералық оркестрлер / ансамбльдер және т.б.); хор (балалар, әйелдер, ерлер, аралас) концерттік қойылымдарда.
-
Код ON9
музыкалық педагогика және оның педагогикалық қызметі саласындағы психологиялық-педагогикалық ғылымдар мен зерттеу нәтижелерін қолдау.
-
Код ON8
аналитикалық ой мен шығармашылық қабылдаудағы жоғары біліктілік деңгейін қолдану.
-
Код ON5
жоғары кәсіби деңгейде, музыкалық стильдерді және онымен байланысты әдет-ғұрыптарды сыни түсіндіруді көрсету.
-
Код ON4
білім алудағы теориялық және тарихи аспектілер кеңейту және тереңдету.
-
Код ON3
магистрлік диссертация жазу үшін кәсіби іс-тәжірибеде, тілдерде, формаларда, материалдарда, әдістерде, стильде және өнері бойынша өнердегі терең және әртүрлі білімдерді көрсету.