Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01532 Информатика-Физика в Павлодар педагогикалық университеті

  • Оқушылардың жас ерекшешік физиологиясы және психологиясы
    Несиелер: 4

    Онтогенездегі физиологиялық және психикалық процестердің негізгі заңдылықтары. Жас ерекшелікке сай ағза мүшелері мен жүйелерінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, жеке даму кезеңдерінде оларды реттеу механизмдері. Балалар мен жасөспірімдердің психикалық дамуының жас ерекшеліктері. Оқушылардың психикалық іс-әрекеті мен мінез-құлқының физиологиялық негіздері. Пубертатты кезеңнің психофизиологиялық ерекшеліктері. Оқушылардың салауатты өмір салтын, денсаулық мәдениетін қалыптастыру негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Педагогикалық кәсіптің жалпы сипаттамасы. Педагог мамандығының ерекшеліктері мен әлеуметтік маңыздылығы. Педагог тұлғасына кәсіби негізделген талаптар. Педагогикалық іс-әрекеттің құрылымы. Педагог тұлғасын дайындау және кәсіби қалыптастыру. Мұғалімдерді даярлауындағы педагогикалық практика. Педагогтың зерттеу қызметі. ҚР білім беру ұйымдарында оқу процесін ұйымдастыру. Педагогикалық жаңашылдық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық талдау
    Несиелер: 3

    Функцияның түсінігі. Функцияның шегі. Функцияның туындысы. Функцияның дифференциалы. Қисыққа қатысты жанама және нормаль. Физикадағы туындының кейбір қосымшалар. Функциялардың графиктерін зерттеу және құру. Анықталмаған интеграл. Анықталған интеграл. Меншікті емес интеграл. Физика және геометрия есептеріне анықталған интегралдарды қолдану. Көп айнымалылардың дифференциалдық және интегралдық есептеулері. Сандық және функционалдық қатарлар

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және өмір қызметінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 4

    Экология негіздері. Экожүйелер тұжырымдамасы. Адам және биосфера. Ластанудың негізгі түрлері. Атмосфераны, гидросфераны, литосфераны қорғау. Экологиялық бақылаудың объектісі ретінде әлеуметтік-табиғи экожүйе. Экологиялық қауіпсіздік, тіршілік қауіпсіздігі, биосфера ластанудың көздері мен деңгейлері, мониторинг негіздері, экологиядағы математикалық модельдер, экологиялық менеджмент пен экологиялық құқық. Еңбек қауіпсіздігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Рухани жаңғыру және Мәңгілік ел құндылықтары
    Несиелер: 5

    Ұлы дала мемлекеттігі қазақ ұлттық мемлекеттілігінің негізі. Бәсекеге қабілеттілік, прагматизм және білім табынушылық - қоғамдық сананы жаңғырту құндылықтары. «Туған жер» бағдарламасы - ұлттық патриотизмнің негізі. Зайырлы қоғам және жоғары руханилық. Тарих, мәдениет және тіл ортақтығы. Рухани жаңғыру - Қазақстанның гүлденуі, мемлекеттің және ұлттың дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік: тұжырымдамасы, мәні, негізгі түрлері және ұйымдық формалары. Бизнестегі бизнес-жоспарлау. Бизнестегі тәуекелдер. Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыру. Бизнестегі кадрлар. Іскерлік операцияларды ұйымдастыру. Коммерциялық құпия және оны қорғау тәсілдері. Кәсіпкерліктің мәдениеті мен этикасы. Кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін талдау және бағалау. Кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау және оның инфрақұрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Молекулалық физика және термодинамика
    Несиелер: 6

    Заттың агрегаттық күйлері. Идеал газ. МКТ негізгі теңдеуі. Газ заңдары. Идеал газдың күй теңдеуі. Статистикалық әдіс және ықтималдықтар теориясының элементтері. Биноминалдық таралу. Термодинамиканың бірінші және екінші бастамасы. Адиабаттық және политропты процестер. Энтропия. Тасымалдау процестері. Ван-дер-Ваальс теңдеуі. Кризистік күй. Нақты газдың ішкі энергиясы. Беттік керілу. Капиллярлы құбылыстар. Сұйық ерітінділер. Осмостық қысым.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогтың кәсіби қызметіндегі психологиялық-педагогикалық диагностика
    Несиелер: 3

    Диагностика. Диагностика туралы жалпы түсінік. Психологиялық-педагогикалық диагностика: салыстырмалы талдау. Педагогикалық және психологиялық диагностиканың даму тарихы. Диагностикалық әдістер: байқау, психологиялық-педагогикалық эксперимент, ауызша сауалнама, жазбаша сауалнама, сараптамалық бағалау әдісі, мазмұнды талдау. Өлшеу техникасына қойылатын жалпы талаптар. Мұғалімнің кәсіби қызметін психологиялық-педагогикалық диагностикалаудың этикалық нормалары. Психологиялық-дагогикалық өлшемдерді бағалау критерийлері. Психологиялық-педагогикалық диагноз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогика. Тәрбиенің әлеуметтік шарттылығы. Жеке тұлғаны тәрбиелеу. Орта білім мазмұнын жаңартудың нормативтік-құқықтық базасы. Жаңартылған білім беру мазмұнының білім беру кеңістігі. Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында ата-аналармен жұмыс. Оқытудың мәні. Мақсаттандыру. Оқытудағы жоспарлау. Білім беру бағдарламаларын құрудың шиыршық тәрізді қағидасы. Оқытудағы бағалау. Жаңа сабақ форматы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Астрономия және астрономияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Сфералық, практикалық астрономия негіздері. Аспан механикасының негіздері. Дүниежүзілік тартылыс заңдары. Астрофизиканың құрал-дары мен әдістері. Күн жүйесінің физикасы. Жұлдыздар физикасы. Галактика. Космогония, космология негіздері. Астрономияның мектеп курсын оқыту әдістеме-сінің міндеттері, мазмұны мен ерекшеліктері. Астрономия бойынша оқу сабақтарын өткізудің инновациялық форма-лары. Есептерді шешу әдістемесі. Сыныптан тыс іс-шараларды өткізу әдістемесі. Мектептегі астрономиялық бақылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Алгебра және геометрия
    Несиелер: 5

    Сызықтық алгебра. Матрицалар. Анықтауыш. Гаусс әдісі. Кардано формулалары. Кешен сандар. Муаавр формуласы. Көпмүшеліктер. Векторлық алгебра. Аналитикалық геометрия. Жазықтықтағы және кеңістіктегі координаталар жүйесі. Векторлардың скалярлық, векторлық және аралас көбейтіндісі. Коллинерант және компленарт векторлардың шарты. Тузулер, кеністіктегі жазықтықтар. Жазықтықтар. Екінші ретті жазықтықтар (сфера, цилиндрлік и конустық жазықтықтарн, параболоид, гиперболоидтар)

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Астрофизика
    Несиелер: 4

    Астрофизика және физиканың байланысы. Астрофизиканың міндеттері. Күн жүйесі. Жұлдызды шамалар және түс көрсеткіштері. Астрономиядағы қашықтықты анықтау. Жұлдыздардың жіктелуі және олардың сипаттамалары. Күн. Жұлдыздардың эволюциясы. Галактика Құрылымы. Телескоптар мен жарық қабылдағыштар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жылу физикасы
    Несиелер: 6

    Жылу құбылыстары. МКТ негіздері. Жылу қозғалысы, Броун қозғалысы, температура, оны өлшеу тәсілдері, ішкі энергия және оны өзгерту тәсілдері, Тасымалдау құбылыстары, жылу процестерінде энергияның сақталу және айналу заңы. Агрегаттық күйлер. Фазалық ауысулар және диаграммалар. Сұйықтықтың беттік керілуі. Жұғу. Капиллярлы құбылыстар. Кристалды және аморфты денелер. Қатты денелердің механикалық қасиеттері термодинамика негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қашықтықтан білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Инновациялық білім беру технологиялары. Цифрлық құралдар: бұлтты технологиялар мен қоймалар, LMS жүйелері, онлайн сервистер мен интерактивті оқытуға арналған платформалар, бейнеконференция жүйелері, интерактивті онлайн тақталар, онлайн тестілеу және білімді бақылау сервистері, оқытуда QR кодтарын құру және қолдану. Қашықтықтан білім беру кезінде интерактивті оқыту үшін сандық құралдарды пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Программалау технологиясы
    Несиелер: 6

    Курстың бағдарламасы ЭЕМ-де шешу үшін есептерді дайындаудың келесі кезеңдерін оқытуды қарастырады: нақты есепті қалыптастыру (бағдарламаға қойылатын талаптарды анықтау), алгоритмді жобалау (Алгоритмдеу), бағдарламаны кодтау (таңдалған бағдарламалау тілінде алгоритмді іске асыру), баптау және тестілеу (дұрыс нәтиже алу мақсатында).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Математика негіздері
    Несиелер: 5

    Қазіргі математика туралы түсінік, оның әдістерін адам қызметінің түрлі салаларында қолдану, маңызды математикалық ұғымдар мен фактілерді зерделеу. Матрицалар мен анықтауыштар Алгебра. Сызықты теңдеулер жүйесі. Жиындар мен қатынастардың негізгі ұғымдары. Векторлық Алгебра элементтері. Векторлық кеңістіктердің негізгі алгебралық құрылымы, сызықты бейнелеу және Аналитикалық геометрия элементтері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Информатика негіздері
    Несиелер: 5

    Информатиканың іргелі негіздері. Ақпараттық процесс түсінігі. Санау жүйесі. Логика алгебрасының негізгі ұғымдары. Посты және Тьюринг машиналары. Алгоритмдер теориясының негізгі ұғымдары. Марковтың қалыпты алгоритмдері. Алгоритмдер мен деректер құрылымының негізгі теориялық түсініктері. Алгоритмдер мен бағдарламалардың күрделілігін талдауды ұсыну. Сигналдардың ақпараттық модельдері. Ақпаратты беру теориясы. Кодтау теориясының негізгі ұғымдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағдарламалау
    Несиелер: 6

    Бағдарламалау ойын ортасы (Лого, Scratch). Шешімдерді бағдарламалау. Бағдарламалау жүйесі. Бағдарламалау тілдері (Python, С/С++, Lazarus). Деректер түрлері. Қосымшаларды әзірлеудің интеграцияланған ортасының компоненттері. Сызықты алгоритмдерді, тармақталатын, салынған және құрамдас шарттарды бағдарламалау. Массивтерді өңдеу алгоритмдері: массив элементтерін іздеу, сұрыптау, ауыстыру, алып тастау және қою.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Қазақстандық құқықтың негіздері. Білім беру саласындағы ҚР заң актілері. «Сыбайлас жемқорлық» түсінігінің тарихи дамуы. Сыбайлас жемқорлықтың төзбеушілік идеясы. Нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекеттердің ұйымдастырушылық негіздердің түрлері. Сыбайлас жемқорлықтың қарсы саясат саласындағы нормативтік құқықтық актілер. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: түсінігі және құрылымы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Информатика мұғалімін кәсіби даярлауда оқыту әдістемесі. Оқу үдерісін ұйымдастыру, жоспарлау және қамтамасыз ету бойынша нормативтік құжаттама. Мектеп информатика курсының мазмұны, оқу материалының негізгі компоненттерін оқыту әдістемесі. Информатика сабақтарында оқытудың әдістерін, формаларын және құралдарын жүзеге асыру ерекшеліктері. Мектеп кабинетінің жұмысын ұйымдастыру принциптері, мектептің ақпараттық-білім беру ортасы және осы үдерістегі

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Компьютер архитектурасы және компьютерлік желілер
    Несиелер: 8

    Есептеу техникасының даму тарихы. Компьютердің негізгі құрылғыларының өзара әрекеттесуі. Операциялық жүйенің негізгі функциялары. Аппараттық қамтамасыз ету. Компьютерлік желілердің тағайындалуы, жіктелуі, ұйымдастырылуы, домендік атаулар жүйесі. Интернет желісіне қол жеткізу үшін шлюзді пайдалану, веб-беттерді беру кезінде браузер мен интернет серверінің рөлі, желі бойынша пакеттік деректерді беру принципі. Желідегі жұмыс кезіндегі қауіпсіздік шаралары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ардуино платасымен құрастыру және бағдарламалау
    Несиелер: 7

    Микроэлектроника және робототехника. Негізгі ұғымдар. Arduino микроконтроллерімен танысу. Arduino Бағдарламалау. Логикалық және айнымалы құрылымдар. Аналогтық сандық кіріс және шығыс. Оларды пайдалану принциптері. Массивтерді қолдану. Сенсорлар. Arduino Датчиктері. Arduino әр түрлі датчиктерді қосу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім беру роботехникасы
    Несиелер: 7

    Білім беру роботтарын құрастыру. Роботтардың негізгі механизмі. Роботтардың қозғалыс құралдары. Датчиктер. Бағдарламалау микрокомпьютер EV3. Модуль көмегімен бағдарлама блоктарын құру. Дисплей. EV3 дисплейін пайдалану. Scratch бағдарламалау. LabView-де бағдарламалау. Басқару алгоритмдері. Кері байланыссыз басқару. Кері байланысты Басқару. Сызық бойымен қозғалыс. Бөлмеде саяхат. Заттарды айналып өту. Лабиринт. Роботтар-манипуляторлар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері және академиялық жазу сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Зерттеу қызметін ұйымдастыру. Зерттеу қызметінің түрлері: теориялық, эксперименттік-зерттеу қызметі. Іске асыру құралдары мен формалары. Жобалық-зерттеу қызметі. Зерттеу нәтижелерін талдау және ұсыну. Академиялық жазудың құрылымы. Академиялық жазудың негізгі түсініктері мен түрлері. Академиялық мәтіндердің пунктуациясы мен емлесі. Плагиат. Автордың дәектелген материалға қатынасы. Екінші көзден алынған дәйексөз. Эссе. Баяндама. Мақалалар мен тезистер. Терминнің этимологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Желілік технологиялары
    Несиелер: 8

    Желілерді жіктеу аспектілері. Желілердің топологиялық элементтерінің жіктелуі; физикалық және логикалық топология. Тарату ортасына кіру әдістері. Коммутация және мультиплексирлеу тәсілдері. Желілік хаттамалар мен утилиталардың жұмыс істеу принциптері. Windows желілік ресурстары, ЛВС топологиясы. Қазіргі компьютерлік жүйелерде желілік адаптерлерді орнату, баптау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру: тұжырымдамалық негіздері. Инклюзияның бағыттары мен көрсеткіштері. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттары. Білім беруде ерекше қажеттілігі бар балаларды педагогикалық үдерісіне енгізудің вариативті формалары. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру тәсілдері. Инклюзияның ресурстық, әлеуметтік кедергілері. Жалпы білім беру ұйымдарында инклюзияны ұйымдастырудың құқықтық негіздері (халықаралық, отандық нормативтік-құқықтық актілер). Инклюзивті білім берудің менеджменті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Механика
    Несиелер: 6

    Физика-табиғат туралы ғылым, табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері. Қазіргі әлемдегі физиканың рөлі. Физикалық шамалар және физикалық өлшемдер. Кинематика. Механикалық қозғалыс. Динамика. Сақталу заңдары. Статика. Массалар орталығы; тепе-теңдік түрлері. Қарапайым механизмдер. Тербелістер мен толқындар. Қатты денелердің, сұйықтықтардың және газдың қысымы. Сұйық және газ механикасы. Салыстырмалылық теориясының элементтері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Web-программалау
    Несиелер: 8

    Web-бағдарламалау: HTML-тегтер, мәтінді, тізімдерді, кестелерді және гиперсілтемелерді пішімдеу, Web-беттерді белгілеу, стильдердің каскадтық кестелері (CSS), скрипттер және Web-бетке мультимедиа нысандарын қою. Деректер қорын WEB-бетке қосу, SQL сұраулары. Web-беттерді әзірлеудің практикалық аспектісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Механиканың таңдалмалы тараулары
    Несиелер: 6

    Материялық нүктенің кинематикасы және динамикасы. Ньютон заңдары. Механикадағы сақталу заңдары. Айналмалы қозғалыс динамикасы. Қатты дененің серпімді қасиеттері. Үйкеліс күштері. Тыныштық, сырғанау және домалау үйкелістері. Космостық жылдамдықтар. Планеталар қозғалысы. Инерциялық емес санақ жүйелеріндегі қозғалыс. Арнайы салыстырмалы теория элементтері (АСТ). Сұйықтар мен газдар механикасы. Ламинарлық және турбуленттік ағыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Электр және магнетизм таңдамалы тараулары
    Несиелер: 7

    Кулон заңы. Электр өрісінің кернеулігі. Кернеулік векторының ағыны. Гаусс теоремасы. Потенциал. Диполь. Квадруполь. Поляризация. Электр сыйымдылық. Конденсаторлар. Ом, Джоуль-Ленц зандары. Ток қуаты. Кирхгоф ережелері. Электролиттегі, газдағы ток. Магнит өрісі. Заряд және магнит өрістеріндегі зарядтардың қозғалысы. Холл эффектісі. Электромагниттік индукция. Айнымалы ток. Актив және реактив кедергі. Максвелл теңдеулері. Лаплас, Пуассон теңдеулері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жалпы білім беру үдерісінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыстың психологиялық-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік-педагогикалық процесс шеңберіндегі мектеп мұғалімінің кәсіби қызметіндегі диагностиканың рөлі мен маңызы. Мұғалімнің диагностикалық қызметін жүзеге асырудың ерекшелігі; оқу процесінде психологиялық-педагогикалық әдістерді тиімді қолдануға ықпал ететін психодиагностикалық мәдениеттің компоненттері. Баланың оң ішкі әлеуетін тану және анықтау, оның адамдар мен заттар әлемімен өзара әрекеттесу процесінде оның жеке мәселелерін жаңарту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Электр және магнетизм
    Несиелер: 7

    Электростатика. Тұрақты электр тогы. Әртүрлі орталардағы электр тогы. Магнит өрісі. Электромагниттік индукция. Ампер күшінің жұмысы. Магнит ағыны. Электромагниттік тербелістер мен толқындар. Айнымалы ток. Қазақстанда және әлемде электр энергиясын өндіру, беру және пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Объектілі-бағытталған программалау
    Несиелер: 8

    Қазіргі объектілі-бағытталған бағдарламалау тілдері және сынып кітапханаларымен жұмыс істеу әдістері. MS Visual Studio өңдеу ортасы. Тілдердің негізгі элементтері: кілт сөздер, операциялар белгілері және бөлгіштер, идентификаторлар. C++ және C# деректер түрлері, жадқа орналастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Физиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Мектептегі физиканы оқытудың негізгі міндеттері мен концепциялары. Оқу сабақтарын ұйымдастыру формалары. Сабақ беру әдістері. Физикалық демонстрациялық эксперимент. Зертханалық сабақтар. Физикалық есептерді шешудің жалпы әдістемесі. Оқушылардың оқу мақсаттарына қол жеткізуін тексеру. Экскурсиялар. Физика сабағында АКТ. Факультативтік курстар. Сыныптан тыс жұмыс. Физиканы оқытудың жаңа технологиялары. Физиканы оқытудың бірінші және екінші сатылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кванттық физика
    Несиелер: 3

    Кванттық толқындық дуализм. Толқындық функция. Суперпозиция принципі. Толқындық функцияның негізгі қасиеттері. Кванттық механикадағы себептілік принципі. Шредингер теңдеуі. Ықтималдық ағынының тығыздығы. Кванттық механикадағы үзіліссіздік теңдеуі. Бірөлшемді тікбұрышты потенциалдық шұңқырдағы бөлшек. Сызықты гармоникалық осциллятор. Орталық симметриялық өрістегі қозғалыс. Кулон өрісіндегі бөлшек. Бөлшектің еркін қозғалысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектептегі цифрлық білім беру ресурстар
    Несиелер: 8

    Цифрлық білім беру ресурстары (ЦББР). Цифрлық білім беру ресурстарының түсінігі. ЦББР-ға қойылатын талаптар. Сандық білім беру ресурстарын құрамы, педагогикалық міндеттері, іске асыру құралдары бойынша жіктеу. ЦББР-ын жобалау Әр түрлі құралдарды қолдана отырып, қарапайым ЦББР-ын жасау. ЦББР-ының сапасын бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мобильді құрылғылар үшін программалау
    Несиелер: 6

    Мобильді платформалар архитектурасының негізгі компоненттері; мобильді қосымшалардың өмірлік циклі және олардың құрылымы; пайдаланушы интерфейсінің негізгі элементтері; мобильді құрылғыларда файлдармен, деректер базаларымен, пайдаланушы баптаулармен жұмыс істеу; Мобильді қосымшаларды бағдарламалауға арналған құралдар; телефония, SMS жіберу/алу функцияларын қамтамасыз ететін бағдарламалық интерфейстердің мүмкіндіктері; геолокациялық сервистермен өзара іс-қимыл жасау мүмкіндіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Физиканы оқыту әдістемесінің меншікті сұрақтары
    Несиелер: 3

    Бұл курста жалпы білім беру мектеп физика курсының оқытудың меншікті сұрақтары қарастырылады. Орта мектеп физика курсының мазмұны. Мектеп физика курсындағы физикалық теориялар. Механиканы, жылулық физиканы, электродинамиканы, оптиканы, кванттық физиканы оқыту әдістемесі. Негізгі мектептегі физика курсы. Әлемнің механикалық, электромагниттік және заманауи физикалық бейнелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Атом және атом ядросының физикасы
    Несиелер: 3

    Кванттық оптика элементтері. Жылулық сәуле шығару. Атом туралы кванттық түсініктерді дамыту. Спектрлер және спектралды заңдылықтар. Кванттық механика элементтері. Сутегі тәрізді атомдар. Көпэлектронды атомдар. Сызықты емес оптика элементтері. Атом ядросы. Радиоактивтілік. Ядролық реакциялар. Элементар бөлшектер. Ядролық физиканың эксперименттік әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәліметтер қоры және ақпараттық жүйелер
    Несиелер: 6

    Деректер қорының негізгі ұғымдары. Деректер базасын әзірлеу. Құрылымдалған сұраныстар. Мобильді платформалар архитектурасының негізгі компоненттері; мобильді қосымшалардың өмірлік циклі; пайдаланушы интерфейсінің негізгі элементтері; мобильді құрылғыларда деректер базаларымен, пайдаланушы баптауларымен жұмыс істеу; Мобильді қосымшаларды жобалауға арналған құралдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мультимедия жүйелерді жобалау және құрастыру
    Несиелер: 8

    Flash-технологияларды құрудың заманауи тілдерін үйрену. Білім беруді ақпараттандыру саласындағы ары қарай кәсіби қызметте Flash - технологияларды қолдану. Информатиканы оқытуда заманауи мультимедиа технологияларын қолдану. Сандық білім беру ресурстарын, Электрондық жұмыс дәптерлері мен электрондық құралдарды әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп эксперимент техникасы
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы физика кабинетін техникалық жабдықтау және оның жұмыс істеу жүйесі. Мектептің электр қалқаны. Физикалық аспаптар. Физика бойынша демонстрациялық эксперимент. Зертханалық жұмыстар. Физикалық практикумдар. Үй эксперименттері және бақылау. Бағдарламалық Оқыту құралдары және оларды физиканы оқытуда қолдану. STEM қолда бар материалдардан физикалық құралдар мен қондырғыларды құрастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Физикалық эксперимент
    Несиелер: 5

    Физикалық эксперимент, оның орны, мақсаты, міндеттері. Ғылыми, оқу эксперименті. Оқу экспериментінің түрлері, оған қойылатын талаптар. Физикалық демонстрациялардың мақсаттары мен міндеттері. Кино, теледидар және компьютерлерді демонстрацияларда пайдалану. Эксперименттік есептер. Эксперименталды есептерді шешу алгоритмдері. Дәрістік эксперименттерді жасау және көрсету әдістемесі. Физика курсының бөлімдері бойынша демонстрациялық тәжірибелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Когеренті сәулеленудің оптикасы
    Несиелер: 8

    Геометриялық оптиканың негізгі ұғымдары мен заңдары. Әртүрлі оптикалық жүйелерде және орталарда когерентті жарық шоқтарының пайда болуы және таралуы. Оптикалық элементтердің және голограмма, киноформаларды қолданумен когерентті оптиканың құралдарын жаңартудың негізгі принциптері мен тенденциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ақпараттық қауіпсіздік
    Несиелер: 3

    Ақпараттық қауіпсіздік және ақпаратты қорғау түсінігі. Ақпараттық қауіпсіздік қатерлері және оларды жүзеге асыру әдістері. Ақпаратты қорғаудың заңнамалық және құқықтық аспектілері. Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің криптографиялық әдістері. Ақпаратты қорғау әдістері мен құралдары. Ұйымдастыру және техникалық қорғау құралдары. Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің техникалық әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жасанды интеллект негіздері
    Несиелер: 3

    Жасанды интеллект саласындағы зерттеулердің негізгі бағыттары. Білім жүйесі. Білім беру модельдері: логикалық, желілік, фреймдік, өнімдік. Сараптама жүйесі туралы түсінік. Логикалық бағдарламалау туралы түсінік. Прологтың білім базасының фактілері мен ережелері түрінде пәндік сала туралы білім беру. Логикалық бағдарламалау моделі негізінде шығару механизмі. Функционалдық бағдарламалау туралы түсінік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Оптика
    Несиелер: 8

    Фотометрия. Геометриялық оптика. Жазық және сфералық айналар, сфералық айналарда бейнені құру, геометриялық оптика заңдары, линзалар, линзаларда және линзалар жүйелерінде бейнелерді құру, оптикалық жүйе ретінде көз, көру ақаулары және оларды түзету тәсілдері, оптикалық аспаптар; толқындық оптика. Жарық интерференциясы. Интерференциялық аспаптар. Дифракция. Дифракциялық торлар. Поляризация. Жарықтың дисперсиясы, жұтылуы және шашырауы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Информатика саласындағы озық білімге негізделген IT-технологияларды түсіну мен білімін көрсете алады

  • Код ON2

    Табиғат пен техникада физикалық құбылыстар мен процестерді білу мен түсінуді көрсете білу; кәсіби қызметтің психологиялық-педагогикалық негіздері

  • Код ON3

    Пән саласындағы практикалық және шығармашылық міндеттерді шешу үшін қашықтықтан және АКТ технологияларын қолдана алады

  • Код ON4

    Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен интерпретациялауды жүзеге асыруға қабілетті

  • Код ON5

    Информатика және физика салаларындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдана алады

  • Код ON6

    Информатика және физика салаларында одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын меңгерген

  • Код ON7

    Ғылыми зерттеулер мен академиялық хат әдістерін біледі және оларды информатика мен физика салаларында қолданады

  • Код ON8

    Информатика және физика салаларында олардың арасындағы күрделі тәуелділіктер, құбылыстар, теориялар мен фактілерді түсіну және білімін қолдана алады

  • Код ON9

    Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінеді

  • Код ON10

    Eрекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытудың жеке траекторияларын және бейімдеу бағдарламаларын әзірлейді

Top