Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01140 Дене медицинасы және оңалту в С.Ж. Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті

  • Емдік массаж
    Несиелер: 5

    Пән адамның бұлшық ет қызметінің анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін, жас ерекшелік физиологиясын; сау және науқас адам ағзасына емдік массаждың (ЕМ) әсер ету механизмін; ЕМ әдістемелік негіздерін білуді қалыптастырады. Кешенді емдеуде емдік массаж жүргізу, науқастарды оңалту және аурулардың алдын алу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физиотерапия
    Несиелер: 10

    Пән физиотерапияның жалпы негіздерін, емдік физикалық факторлардың жіктелуін, физиотерапия әдістерінің мәнін, олардың физикалық және биофизикалық сипаттамасын, физиологиялық және емдік әсерін қалыптастырады. Аурулар мен жарақаттар кезінде физиотерапияны тағайындауда көрсетілімдер мен қарсы көрсетілімдерді анықтау дағдыларын қалыптастырады. Жүрек-қантамыр аурулары кезінде; тыныс алу мүшелерінің аурулары кезінде; ас қорыту мүшелерінің аурулары кезінде; бүйрек және несеп шығару аурулары кезінде; ересектер мен балалардағы тірек-қимыл аппаратының аурулары кезінде; ересектер мен балалардағы іш қуысы ағзаларына ота жасағаннан кейін; ересектер мен балалардағы неврологиялық аурулар кезінде емдеу мен оңалтудың стационарлық және амбулаторлық кезеңдерінде қазіргі заманғы әдістерді жүргізу дағдыларын меңгереді;

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Емдік дене шынықтыру (кинезиотерапия).
    Несиелер: 10

    Пән адамның бұлшық ет қызметінің анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін, жас ерекшелік физиологиясын; дені сау және науқас адам ағзасына дене жаттығуларының әсер ету механизмін; ЕДШ әдістемелік негіздерін білуді қалыптастырады. Патологиялық жағдайларды диагностикалау,физикалық жүктемені мөлшерлеу, емдік-профилактикалық мекемелерде емдеу мен оңалтудың стационарлық және амбулаториялық кезеңдерінде науқастардың қозғалу белсенділігінің режимдерін қолдану мақсатында пациенттерді зерттеудің жалпы және функционалдық әдістерін жүргізу білімі мен дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Курортология
    Несиелер: 8

    Пән курорттық іс негіздерін, курорттық факторлар туралы ұғымдарды, олардың жіктелуін, емдік және сауықтыру мақсаттарында қолдану мүмкіндігін, пациенттерді емдеу және оңалтудың кешенді бағдарламаларында қолданылатын жабдықтар мен әсер ету әдістерін білуді қалыптастырады. Дағдыларды кешенді емдеуде, науқастарды оңалтуда және аурулардың профилактикасында оларды тағайындауға айғақтары мен қарсы айғақтарын ескере отырып, табиғи емдік физикалық факторларды негізделген қолдану және саралап тағайындауда қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Стационарлық реабилитация, оның ішінде балаларды реабилитация
    Несиелер: 12

    Пән жүрек-қантамыр аурулары кезінде; тыныс алу ағзалары аурулары кезінде; ас қорыту ағзалары аурулары кезінде; бүйрек және несеп шығару аурулары кезінде; ересектер мен балалардағы тірек-қимыл аппаратының жарақаттары мен аурулары кезінде; ересектер мен балалардағы іш қуысы ағзаларына операциядан кейін; ересектер мен балалардағы неврологиялық ауруларды реабилитациялау кезін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Нейрореабилитация
    Несиелер: 11

    Пән нейропластикалық білімдер механизмдерін, бұзылған функцияларды қалпына келтірудің теориялық негіздерін; неврологиялық тапшылықты диагностикалау, инсультімен, БМЖ, шашыраңқы склерозбен, ЦП, перифериялық нерв жүйесінің патологияларымен, нейрохирургиялық патологиямен ауыратын науқастарды емдеу және оңалту дағдыларын; қазіргі заманғы шкалаларды пайдалана отырып, оңалту процесін мониторингілеудің, оңалту жүргізу процесінде пациенттерді бағыттау жоспарын құрастыруды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Медициналық реабилитацияның негіздері
    Несиелер: 12

    Пән медициналық реабилитацияның жалпы негіздерін білуді қалыптастырады. Оңалтудағы зерттеу ерекшеліктері. Шкалалар мен тесттер. Функционалдық жүктеме сынамалары. Дағдыларын қалыптастырады негіздеу және қою оңалту диагнозын ескере отырып, МКФ белгілей отырып, тіршілік функцияларының бұзылу дәрежесін және құрылым адам ағзасының сәйкес қабылданған өлшемдер мен классификациясын қалыптастырады. МКФ есепке ала отырып оңалту әлеуетін қалыптастыру және негіздеу және оны медициналық оңалту бойынша көмек көрсетудің әр түрлі кезеңдерінде медициналық оңалту нәтижелері бойынша түзету. Медициналық оңалтудың әдістері мен құралдары. Пациенттердің физикалық оңалту негіздері. Пульмонологиядағы, гастроэнтерологиядағы, эндокринологиядағы, Онкологиядағы медициналық оңалту. Кардиологиядағы, кардиохирургиядағы медициналық оңалту. Хирургия, травматология және ортопедия, неврология және нейрохирургиядағы медициналық оңалту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Функционалды диагностика
    Несиелер: 6

    Пән ЭКГ, Холтерлік мониторинг, жүрек соғу жиілігі өзгергіштігінің анализі, эхокардиография, стресс-эхокардиография, SMAD, клиникалық контексте стресс-тестілеу, ЭНМГ жүйелік интерпретациясының дағдылары мен білімдерін қалыптастырады; ересектер мен балалардағы патологиялық өзгерістердің локализациясын анықтауға және анықтауға арналған визуализация әдістерінің ерекшеліктері; ересектер мен әр жастағы балалардағы спирометрия, шыңдық флюометрия, оксигемометрия бойынша сыртқы тыныс алу мен газ алмасу қызметін бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Амбулаториялық реабилитация, оның ішінде балаларды реабилитация
    Несиелер: 12

    Пән амбулаторлық жағдайда жүрек-қантамыр аурулары; тыныс алу ағзалары аурулары; асқорыту ағзалары аурулары; бүйрек және несеп шығару аурулары; ересектер мен балалардағы тірек-қимыл аппаратының жарақаттары мен аурулары; ересектер мен балалардағы іш қуысы ағзаларына ота жасағаннан кейін; ересектер мен балалардағы неврологиялық ауруларды реабилитациялауды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Эрготерапия
    Несиелер: 10

    Пән эрготерапияның негіздерін, эрготерапияның даму тарихын, эрготерапияның этикалық аспектілерін, эрготерапияның теориялық негіздері мен модельдерін, эрготерапиялық процесс туралы білімдерін қалыптастырады. Дисциплина эрготерапияда араласудың негізгі заманауи түрлерін жүргізу дағдыларын, науқас пен мүгедектің қажеттіліктеріне сәйкес қоршаған ортаны бейімдеу; эргономика негіздерін қалыптастырады. Пациенттердің жекелеген топтары үшін эрготерапияның ерекшеліктері: балалар, ересектер, қарт адамдар үшін.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Балалар аурулары
    Несиелер: 6

    Пән ерте жастағы патология диагностикасының білімі мен дағдыларын қалыптастырады: диагностика, дифференциалды диагностика, емдеу, алдын алу. Ерте жастағы балалар ауруларын интеграцияланған жүргізу (ДДҰ ұсыныстары). Кіші және үлкен жастағы балалардың аурулары: диагностика, дифференциалды диагностика, емдеу, алдын алу. Қанның, гемостаздың, қышқылдық-сілтілік тепе-теңдіктің, қан газдарының, электролиттік теңгерімнің, ақуыз, көмірсулар және липид алмасудың метаболиттерінің. Жалпы клиникалық талдауын зерттеудің клиникалық-диагностикалық маңызы. Зертханалық зерттеулерге интерпретация. Ішкі ағзалар аурулары, әртүрлі генездегі мальабсорбция синдромы кезінде балалардың рационалды және жеке теңдестірілген тамақтануын ұйымдастыру негіздері. Ішкі ағзалар аурулары кезіндегі емдік тамақтану принциптерін патогенетикалық негіздеу. Зат алмасу аурулары кезіндегі емдік тамақтану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кардиореабилитация
    Несиелер: 8

    Пән жүрек-қан тамырлары ауруларын диагностикалау, саралау диагнозы, емдеу және оңалту және олардың емделушілердегі қауіп факторларын анықтау; медициналық оңалтуды жүргізу үшін науқастарды іріктеу және қарсы көрсеткішьерді анықтау; операциядан кейінгі жүргізу және пациенттерді оңалту; оңалту жоспарын құру, оңалту процесін мониторингілеу, оңалтуды жүргізу процесінде пациенттерді бағыттау білімі мен дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тірек-қимыл жүйесі ауруларының медициналық реабилитациясы
    Несиелер: 4

    Пән диагностика, дифференциалды диагноз, ем, асқынулардың алдын алу және тірек-қимыл жүйесі ауруларының медициналық реабилитациясы; пациенттерді физикалық реабилитацияны жүргізу дағдылары мен білімін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кардиологиялық науқастарды оңалту мәселелері
    Несиелер: 4

    Пән миокард инфаркты бастан кешкен кардиологиялық бейіндегі пациенттерді, жүрек пен ірі тамырларға ота жасаған науқастарды, патологиясы бар пациенттерді оңалту дағдылары мен білімін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Травматология және ортопедиядағы медициналық реабилитация
    Несиелер: 10

    Пән тірек-қимыл жүйесінің аурулары мен жарақаттары кезінде диагностика, дифференциалды диагноз, емдеу және оңалту дағдылары мен білімін қалыптастырады, буындарды ауыстыру және реконструктивті пластикалық хирургиядан кейінгі қалпына келтіру. Оңалту іс-шараларын жүргізу үшін науқастарды көрсету, қарсы айғақтар және іріктеу; операциядан кейінгі жүргізу және пациенттерді оңалту; оңалту жоспарын жасау, оңалту процесін мониторингілеу, оңалтуды жүргізу процесінде пациенттерді бағыттау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кеш және қолдаушы реабилитация
    Несиелер: 12

    Пән диагностиканың, дифференциалды диагноздың, қалпына келтіру емінің және медициналық реабилитацияның білімі мен дағдыларын қалыптастырады, ауру ағымының кеш кезеңінде нозологиясына, пациент жағдайының ауырлық дәрежесіне, халықаралық өлшемдерге сәйкес БСФ бұзылуына байланысты; анықтамалар негізгі аурудың клиникалық хаттамаларына сәйкес көрсетілетін қызметтердің тізбесі мен көлемін айқындайды. Мүгедекті оңалтудың жеке бағдарламасын іске асыру. Мүгедекті оңалтудың жеке бағдарламасының медициналық, әлеуметтік және кәсіптік бөліктері: медициналық оңалту жөніндегі іс-шаралар, әлеуметтік оңалту жөніндегі іс-шаралар, кәсіптік оңалту жөніндегі іс-шаралар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Код ON9

    ON9 Кәсіби командалар құрамындағы іс-әрекеттерді талқылау және келісу, нәтижелерді одан әрі жақсартудың өз нұсқаларын көрсету және қорғау .

  • Код ON7

    ON7 Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру алаңы шеңберінде әрекет ету

  • Код ON4

    ON4 Нозологиясына, пациент жағдайының ауырлық дәрежесіне және оңалту маршрутизациясы шкаласы бойынша МКФ негізінде БӘФ бұзылуына байланысты пациенттерге медициналық оңалтуды жүзеге асыру және әлеуетті қатерлерді және пациентте бар коморбидияларды ескере отырып, дәлелді медицина қағидаттарына негізделген қалпына келтіру емі мен оңалтудың қауіпсіз және тиімді әдістерін таңдау

  • Код ON2

    ON2 Нақты клиникалық жағдайға қатысты клиникалық, зертханалық-аспаптық зерттеулер деректерін түсіндіру.

  • Код ON6

    ON6 Медициналық есепке алу-есеп құжаттарын рәсімдеу және жүргізу, медициналық көмек көрсету сапасына сараптама жүргізу.

  • Код ON8

    ON8 Пациенттермен, оның ортасымен, әріптестерімен тиімді қарым-қатынас жасау.

  • Код ON3

    ON3 Дифференциалды диагностиканы жүргізу және қазіргі заманғы классификацияға сәйкес реабилитациялық диагнозды қалыптастыру.

  • Код ON11

    ON11 Күнделікті қызметте халықаралық деректер базасын тиімді пайдалану, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да нысандарына қатысу.

  • Код ON5

    ON5 Қалпына келтіру емінің және медициналық оңалтудың тиімділігін бағалау, аурудың және оның асқынуының нәтижесін болжау, оңалту бағытын құру, алдын алу шараларын жүргізу.

  • Код ON1

    ON1 Нозологияға байланысты пациенттерге клиникалық, зертханалық-аспаптық тексеруді жоспарлау және жүргізу дағдыларын қолдану; пациенттерді оңалту дағдыларын қолдану.

  • Код ON10

    ON10 Зерттеу сұрақтарын қалыптастыру, алынған ғылыми деректерді талдау, оларды жинақтау, қорытынды жасау және нәтижелерді өзінің клиникалық практикасында қолдану.

Top