Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01102 Педагогикалық менеджмент және психология в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Психоло-педагогикакалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 2

    Пән жоғары білім беру саласында кадрлар даярлау үшін іргелі маңызға ие. Теориялық және әдіснамалық білімнің маңыздылығы магистранттардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға белсенді қатысатындығымен түсіндіріледі. Бұл әдіснамалық, ақпараттық және зерттеу құзыреттерін қалыптастыруды, теорияның практикамен байланысын түсінуді, ақпараттық көздермен жұмыс істеу технологиясын, ғылыми-педагогикалық хабарламалар әдістемесін, ғылыми-педагогикалық мәтіндерді, ғылыми мәтіндерді ресімдеу мәдениетін дамытуды білдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тұлға психологиясындағы заманауи тәсілдер
    Несиелер: 2

    Тұлға психологиясының теориялық, әдістемелік және практикалық тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру. Тұлға психологиясы саласында ғылыми психологиялық зерттеу әдіснамасын қолдану, тұлға психологиясының негізгі тәсілдері мен ғылыми мектептерін; практикалық қызметте тұлғаның әлеуметтік-психологиялық көріністерін анықтау; үздіксіз даму арнасында тұлға туралы психологиялық білім жүйесін меңгеру. Тұлға психологиясындағы заманауи тәсілдерге сәйкес диагностикалық және түзету жұмыстарын жүргізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеу мәдениеті және ғылыми этика
    Несиелер: 5

    Жас ғалымның зерттеу мәдениетін жетілдіру. Зерттеушінің этикалық кодексіне сәйкес психологиялық-педагогикалық зерттеулер жүргізудің негізгі ғылыми стандарттарымен танысу. Зерттеу тақырыбы бойынша қажетті әдебиеттерді ғылыми іздеудің, нақты педагогикалық іс-әрекетте практикалық қолданудың негізгі білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Зерттеушінің ғылыми этика принциптері мен ғылыми зерттеу жүргізу нормаларын сақтауы. Этикалық сараптама технологияларын, зерттеу жүргізу сапасының өлшемдері мен көрсеткіштерін білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру сапасын бағалау және басқару
    Несиелер: 3

    Білім беру сапасын бағалау және басқару саласындағы кәсіби құзыреттілікті жетілдіру. Білім беру жүйелерінің жұмыс істеуі мен дамуын, білім беруді басқарудағы инновациялық процестерді зерттеу, жоғары білімнің қазіргі тенденцияларын білу. Білім беру сапасын арттырудың әдістері мен құралдарын практикалық игеру, білім беру сапасын бағалау критерийлерін әзірлеу. Педагогтердің тұрақты кәсіби өсуі үшін жағдай жасау, мектепті басқару тиімділігін арттыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіптік білім берудегі құзыреттілік тәсіл тұжырымдамасы
    Несиелер: 6

    Кәсіби құзыреттілікті қалыптастырудың тұжырымдамалық негіздері мен ғылыми тәсілдерін зерделеу. Білім беруді ақпараттандырумен және жаһандық интеграциямен контексте құзыреттілік тәсілді іске асыру. Ұлттық кәсіптік білім беру жүйесіндегі құзыреттілік тәсілдің ерекшеліктері. Құзыреттілік білім беру парадигмасындағы негізгі құзыреттердің маңызды сипаттамасы. Педагогикалық кадрларды кәсіби даярлауда негізгі құзыреттерді қалыптастырудың ұйымдастырушылық шарттары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі көшбасшылық теориясы
    Несиелер: 2

    Көшбасшылық теорияларының теориялық-әдіснамалық негіздерін зерттеу. Болашақ білім беру менеджерлерінің көшбасшылық қасиеттерін дамыту және жетілдіру. Магистранттарда ұйымдастырушылық жағдайды талдау және оған сәйкес келетін кәсіби мінез-құлық тәсілдерін таңдау дағдыларын қалыптастыру және көшбасшы мен бағыныштылардың өзара іс-қимылы, себептерін анықтау, тәуекелдерді бағалау және білім беру ұйымындағы басшы мен персоналдың кәсіби өзара іс-қимылының белгілі бір ерекшеліктерінің мүмкіндіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі жобалау және сараптама
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты білім беру бағдарламаларын, технологияларын, білім беру парадигмаларын жобалау мен сараптаудың теориялық-әдіснамалық негіздерін игеру болып табылады. Магистранттардың білім беру және ғылыми қызметті жобалау және сараптау саласындағы кәсіби тәжірибесінің негіздерін қалыптастыру. Үздіксіз білім беру контексінде білім беру жүйелерін сараптаудың әдістемелік рәсімдері мен жобалау барысында кәсіби қызмет мәселелерін шешуге кешенді тәсілді жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдіснамалық мәдениет және қазіргі заманғы ғылым
    Несиелер: 2

    Қазіргі ғылымның даму тенденциялары мен талаптарына сәйкес жас ғалымның әдіснамалық мәдениетін қалыптастыру. Зерттеушінің әдіснамалық мәдениетінің жүргізілетін ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеу сапасына әсерінің маңыздылығын анықтау. Қазіргі ғылымның дамуының негізгі заңдылықтарын, принциптерін, теорияларын түсіну қабілеті. Әдістемелік мәдениеттің құрамдас бөлігі-ғылыми зерттеу жүргізу кезінде дамытылатын әдіснамалық рефлексия.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тұлғалық психология типологияны
    Несиелер: 2

    Тұлғаның типологизациясының теориялық және әдіснамалық негіздерін зерттейді. Тұлғаның психологиялық құрылымын, тұлғаның әртүрлі жіктелу негіздерін түсіну. Типологияға байланысты жеке тұлғаны психологиялық қолдау бойынша білімді, дағдыларды, құзыреттілікті жетілдіру. Кәсіби қызметте қолданылатын әртүрлі жағдайлар мен факторларды сәйкестендіре, талдай және синтездей алады. Адамдардың әртүрлі санаттарымен психоәлеуметтік, диагностикалық және психокоррекциялық жұмыстар жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тұлғалық өсу психологиясы
    Несиелер: 2

    Жеке өсудің негізгі кезеңдерін, жеке даму заңдылықтарын, өзін-өзі тану және өзін-өзі тану процесінің реттеуші қызметін анықтау. Өмір бойы өзін-өзі жүзеге асыруға және үздіксіз дамуға бағытталған тұлғалық өсу тренингтерінің дағдылары мен бағдарламаларын қалыптастыру. Жеке тұлғаны психологиялық-педагогикалық қолдау үшін әртүрлі психотерапиялық, релаксация және медитация психотехникасын қолдану. Психологиялық-педагогикалық қызметті ұйымдастырудың әртүрлі психотехникаларын, құралдары мен әдістерін тиімді таңдауды жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (Кәсіби)
    Несиелер: 2

    Курстың мақсаты: сөйлеу әрекетінің әр түрлі аспектілерін үйрету: оқу дағдыларын жетілдіру, монологтық және диалогтік сөйлеу, дыбысты сөйлеуді тыңдау арқылы түсіну. Курс барысында магистранттар кәсіби сөздік қорын кеңейтеді, әр түрлі электронды сөздіктермен және анықтамалықтармен жұмыс жасауды үйренеді. Оқыту процесінде коммуникативті, интерактивті әдістер, жеке және топтық жұмыс түрлері қолданылады, интернет -ресурстар белсенді қолданылады. Материалдар мен дереккөздер әр түрлі мамандықтардың ерекшеліктерін ескере отырып таңдалады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулердегі математикалық статистика
    Несиелер: 6

    "Ғылыми зерттеулердегі математикалық статистика" пәнін оқу аясында магистранттар математикалық статистика саласында теориялық және практикалық білім жүйесін қалыптастырады, статистикалық ақпаратты алу, өңдеу әдістерін қолдану дағдыларын игереді, психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі заңдылықтарды анықтайды, кейіннен талдау мақсатында корреляция мен регрессияны анықтайды, мүмкін болатын оқиғалардың болжамын жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Магистранттарда басқару психологиясы бойынша білімді және басқарудың стратегиялық, жобалық және басқа түрлері кезінде негізгі психологиялық тетіктерді, сондай-ақ ұйымдар стратегиясы мен олардың ортасын әзірлеу және іске асыру әдіснамасын меңгеру негізінде басқарушылық шешімдер қабылдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру; типологиялық тәсіл негізінде басқарудың психологиялық әдістерін меңгерту

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Оқу мақсаты: магистранттардың басқару білімдері мен дағдыларын игеруі, менеджмент мазмұнының мәселелерін оның барлық көріністерінде ашуы, басқару туралы білім кешенін, дұрыс басқарушылық шешімдер қабылдау дағдылары мен іскерлігін қалыптастыру. Курстың қысқаша мазмұны: менеджменттің функцияларын, жоспарлау ерекшеліктерін, ұйымдастырылуы мен уәждемесін, менеджменттегі ситуациялық, процестік және функционалдық тәсілдерді, менеджменттегі қалыптасқан жағдайды бағалау тәртібін зерттеу. Оқыту технологиялары мен әдістері: топтық жұмыс

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON4

    білім беру процесі субъектілерінің жеке әлеуетін ашу мақсатында қолайлы білім беру ортасын құруға жәрдемдеседі

  • Код ON8

    білім беру процесіне қатысушылардың әлеуетін ашу үшін психологиялық-педагогикалық ұсыныстар әзірлейді

  • Код ON7

    педагог-психологтың кәсіби қызметінде көшбасшылық және ұйымдастырушылық қабілеттерін көрсетеді

  • Код ON3

    ғылым мен білім берудегі классикалық теориялар мен заманауи трендтерге сәйкес ғылыми-әдістемелік, оқу-әдістемелік өнімді әзірлейді

  • Код ON2

    Психологиялық-педагогикалық зерттеулерде педагогикалық өлшеу тәсілдерін, оның ішінде бағдарламалық қамтамасыз ету көмегімен қолданады

  • Код ON5

    зерттеу нәтижелерін әртүрлі деңгейдегі ғылыми басылымдарда жариялайды

  • Код ON6

    Білім алушылардың психологиялық және әлеуметтік әл-ауқатын нығайту мақсатында оқу-тәрбие процесінің диагностикасын және мониторингін жүргізеді

  • Код ON1

    Білім беру мазмұнының негіздерін практикада ғылыми-теориялық білімді қолданады

7M01102 Педагогика және психология (ғылыми педагогикалық)
Магистратура

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогикалық өлшемдер
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогикалық өлшемдер 1
Магистратура

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогикалық өлшеулер
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогикалық өлшемдер 1
Магистратура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top