Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01507 Химия және биология мұғалімдерін даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Білім берудің заманауи жүйесінің ғылыми негіздемесі. Әлеуметтік және мәдени құндылықтарды жинақтау мен сақтаудағы білімнің рөлі. Педагогиканың әдіснамалық негіздері, зерттеу әдістері. Тұтас педагогикалық процестің мәні, құрылымы, функциялары және оны жүзеге асыру технологиясы.Оқытудың мәні. Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі оқыту технологиялары. Педагог кадрларын даярлау, мұғалімнің жеке қасиеттерін, кәсіби құзыреттілігін, шеберлігін қалыптастыру жолдары

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім ортасы мен білім алушының үндесуі (Құқық негіздері, Коррупцияға қарсы мәдениет, Ұлтаралық келісім, 1 курс семинары).
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық және мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар. Құқық салалары. "Сыбайлас жемқорлық" ұғымының теориялық-әдіснамалық негіздері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Мәдениетаралық коммуникацияның негізгі аксиомалары. Ұлтаралық коммуникацияның құрылымы мен детерминанттары. Ұлтаралық қарым-қатынас саласындағы заманауи инновациялық процестер. Кредиттік оқыту технологиясының негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы химия'
    Несиелер: 6

    Жалпы химия курсының негізгі бөлімдерін білу және түсіну, терминологиялық аппаратпен жұмыс істеу. Тотығу реакцияларының теориясын білу және түсіну. Бутлеровтың химиялық құрылымы теориясының негізгі ережелерін түсіну және қолдану. Мерзімді заңды және Менделеев элементтерінің мерзімді жүйесін кәсіби практикада қолдану. Бейорганикалық және органикалық қосылыстардың негізгі кластарын білу және түсіну. Атомдар мен молекулалар құрылымының негізгі теорияларын түсіну және қолдану. Ядролық химия және атомдардың ядролық түрленуінің негіздерін білу және түсіну. Элементтердің ядролық синтезін түсіну. Дисперсті жүйелер химиясының негіздерін білу және түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психология негіздері
    Несиелер: 5

    Психологиялық ғылымның негізгі түсініктері мен қазіргі мәселелері. Психологияның қалыптасу кезеңдері. Психологиядағы міндеттер мен әдістер. Психика, сана және өзін-өзі тану. Жоғары психикалық функциялар. Психикалық танымдық процестер. Адамның мінез-құлқы мен психикасын реттеудегі психикалық күйлердің рөлі. Жеке типологиялық қасиеттер мен категориялар: бағдарлау, темперамент, мінез, қабілет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Зоология'
    Несиелер: 6

    Жануарлар әлемінің қарапайым бір клеткалы формалардан жоғары ұйымдастырылған таксаларға дейінгі даму заңдылықтарын, экожүйелердегі рөлін және омыртқасыздар мен омыртқалылардың негізгі түрлері мен кластарының практикалық маңыздылығын білу. Алынған білімді шығармашылық жалпылау, өз білімін жазбаша және ауызша түрде нақты және объективті баяндау, жануарлардың таксономиялық тиістілігін анықтау, зоологиялық материалды камералдық өңдеу, Жарық микроскоптарымен жұмыс істеу, жұмыс нәтижелерін суреттеу және ресімдеу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бейорганикалық химияның теориялық негіздері'
    Несиелер: 6

    Аналитикалық химияның қазіргі жағдайы. Аналитикалық процестердегі химиялық тепе-теңдік. Сутегі және гидроксил көрсеткіштері. Көп негізді қышқыл ерітінділерінің иондық құрамын есептеу, сатылы диссоциация. Буферлік ерітінділер және олардың қасиеттері. Гидролиздің теориялық негіздері. Ерігіштік өнімі. Күрделі қосылыстардың ерітінділеріндегі тепе-теңдік. Кешендердің тұрақсыздығы тұрақтысы. Талдаудағы тотығу-тотықсыздану реакцияларының мәні.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Териология және энтомология'
    Несиелер: 6

    Кәсіптік сүтқоректілердің морфологиясының, физиологиясы мен көбеюінің ерекшеліктерін; географиялық таралуы мен экологиясын білу. Жануарлардың жекелеген түрлерінің биологиясы туралы білімді меңгеру, жануарлардың маңызды жүйелі топтарының ерекше белгілерін, жануарлардың жіктелуінің негізгі принциптерін және жалпы сипаттамасын меңгеру; алынған деректерді өндірістік, ғылыми және практикалық міндеттерді шешу үшін қолдана білу, кәсіпшілік-аңшылық жануарларды қорғау, оларды қорғау және ұтымды пайдалану жөніндегі іс-шараларды жоспарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстанның сакралды географиясы
    Несиелер: 3

    Қазақстанның киелі жерлерінің мәдени - географиялық аумағын зерттеу және қазақстандық мәдениетті дәріптеу, оның рөлін анықтау; негізгі ұғымдар; Қазақстанның киелі орындарының орналасуы; Қазақстанның аномалды және жұмбақ орындары; археологиялық және сәулет ескерткіштері; діни және діни объектілер; тарихи тұлғалармен байланысты киелі орындар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өлкетану
    Несиелер: 3

    Өз өлкесінің табиғаты, халқы, тарихы мен мәдениетін жан - жақты тану; оның экономикалық, табиғи және мәдени мүмкіндіктерін есепке алу; өлке тарихының этнографиялық, географиялық және демографиялық сипаттамаларын, қоғамдық өмірі мен даму перспективаларын есепке алу; туған өлке тұрғындарының шаруашылық-тұрмыстық жағдайын, өлкенің археологиялық ескерткіштерін, өлкетанудың мәні мен рөлін есепке алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ботаника'
    Несиелер: 5

    Өсімдіктердің тіршілік әрекетінің негізгі сипаттамаларын, сыртқы және ішкі құрылымын, олардың онтогенетикалық және маусымдық өзгерістерін, көбею және қоныс аудару әдістерін, өмір сүру жағдайларына тәуелділікті білу. Әр түрлі бөлімдердің өкілдерінің құрылымдық ұйымының ерекшелігін ескере отырып, Жоғары өсімдіктердің толық морфологиялық сипаттамасын жасай білу. Зертханалық және далалық жағдайларда өсімдіктерді зерттеу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұлт дәстүрлері
    Несиелер: 3

    Ұлттық дәстүрлердің тәрбиелік құндылығы мен маңызы. Ұлттық дәстүрлерді зерттеу орны. Ұлттық дәстүрлердің қоғамдағы рөлі және олардың қоғамдық қатынастарды реттеуге әсері. Дәстүр түрлері. Ұлттық дүниетанымдағы дәстүрдің орны. Ұлт, этникалық топ, адам туралы түсінік пен дәстүрлердің өзара байланысы. Ұлттық әдебиеттегі салт-дәстүрлердің көрінісі. Ұлттық дәстүрлердегі Түрік өркениетінің интеграциялық әлеуеті. Заң шеңберіндегі ұлттық дәстүрлер және Заң Үстемдігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сапалық химиялық талдау'
    Несиелер: 5

    Химиялық зертханада жұмыс әдістері мен тәсілдерін білу, түсіну және қолдану. Иондар мен топтық реагенттердің жалпы аналитикалық жіктелуін біліңіз. Сапалы химиялық талдауды дамытудың негізгі бағыттарының рөлін түсіну. Элементтер мен олардың қосылыстарының химиялық құрылымы мен қасиеттері туралы білімді түсіну және қолдану. Аналитикалық топтардың негізгі катиондары мен аниондарына сапалы реакция теңдеулерін бере білу. Әр түрлі аналитикалық топтардың ион қоспаларын бөлу дағдыларына ие болыңыз. Белгісіз қатты және сұйық заттарды сапалы талдау дағдыларына ие болу. Сапалы химиялық талдау бойынша эксперименттік есептерді шеше білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Тәрбие процесі-тұтас педагогикалық процестің ажырамас бөлігі. Мектептің, сыныптың тәрбие жүйелері. Қазіргі білім беру үрдісіндегі білім беру технологиялары. Сынып жетекшісінің оқушылар ұжымымен, қиын және дарынды балалармен жұмыс жүйесі. Оқушылармен кәсіби бағдарлық жұмыс жүргізудің әдістемесі. Оқушылардың ата-аналарымен ынтымақтастық технологиялары. Тәрбие жұмысының нәтижелері мен тиімділігін диагностикалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рухани сабақтастық (Әл-Фарабиден хакім Абайға дейінгі)
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының руханиятының қалыптасуының алғышарттары мен бастаулары. Түркі және ислам өркениеттерінің өзара байланысы мен сабақтастығы. Әл-Фараби мен Абайдың шығармашылық мұрасының негізгі аспектілері, олардың тарихи маңызы мен рухани құндылығы. Орта ғасырдағы түркі-мұсылман ойшылдары және олардың ілімдеріндегі рухани құндылықтар. М. Х. Дулати тарихы, философиясындағы рухани-адамгершілік бағдарлар. Қазақ хандығы дәуіріндегі әлеуметтік және рухани-адамгершілік құндылықтар. Қазақ халқының руханиятының даму кезеңі ретіндегі қазақ ағартушылығы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бауыржантану''
    Несиелер: 3

    ХХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің даму ерекшеліктері мен мәнін білу; Б.Момышұлының өмірі мен шығармашылығы туралы бұрын және жақында жарияланған еңбектер. Б.Момышұлы мұрасын талдай білу, меңгеру; ХХ ғасыр әдебиетіне қатысты материалдар; шеберлік; тақырып бойынша жұмыс кезінде әдебиетті талдау, бір-біріне көмектесу, тәжірибені жақсарту, жеке жұмыстарды көрсету. Топтық талқылау сабақтары арқылы зерттеуге қатысу дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құрылымдық ботаника және өсімдіктер систематикасы'
    Несиелер: 5

    Организмнің жасушалық, тіндік және орган деңгейлеріндегі өсімдік ағзасының құрылымы мен қызметін білу. Анатомиялық препараттарды оқып, талдай білу. Микроскопиялау, ағзалардың морфологиялық және анатомиялық құрылымын сипаттау дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тану'
    Несиелер: 3

    "Өзін-өзі тану" рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының философиялық негіздері. "Өзін-өзі тану" адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының психологиялық негіздері. "Өзін-өзі тану" адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының қағидаттары. "Өзін-өзі тану"м азмұнының негізі ретіндегі жалпыадамзаттық құндылықтар. Өзін-өзі танудың мақсаты - ақиқат, әділ мінез және тыныштық. Махаббат-өзін-өзі танудың негізгі қағидасы. "Зорлық-зомбылықтың" ерекше сипаттамалары. Зорлық-зомбылықтың үш аспектісі. "Өзін-өзі тану" пәні мен басқа пәндермен байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Цитология және гистология, эмбриология'
    Несиелер: 3

    Гистологиядағы, цитологиядағы және эмбриологиядағы зерттеу әдістері. Бекітілген жасушалар мен тіндерді зерттеу әдістері. Тірі жасушалар мен тіндерді зерттеу әдістері. Жасушалар мен тіндердің химиялық құрамы мен метаболизмін зерттеу әдістері. Гистологияның, цитологияның және эмбриологияның ғылым ретінде қалыптасуы. Жасуша туралы ілім. Адам эмбриологиясының негіздері. Тіндердің ұйымдастырылуы мен жұмыс істеуінің жалпы принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дулатитану
    Несиелер: 3

    Тарихшы, дипломат, қоғам қайраткері Мұхаммед Хайдар Дулатидің өмірбаяны мен шығармашылық мұрасы, оның өкіметтік және қоғамдық қызметінің прогрессивті, гуманистік сипаты. "Тарих –и –Рашиди" еңбегінің тәрбиелік рөлі; ұлы ғалымның шығармашылық мұрасы мен рухани құндылығының негізгі аспектілерін талдау; М.х. Дулатидің "Тарих - и – Рашиди" еңбегінің Қазақ хандығының құрылу тарихындағы тарихи маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Элементтер химиясы'
    Несиелер: 5

    Атомдардың мөлшері мен энергетикалық параметрлерінің салыстырмалы сипаттамасын білу және түсіну. Алу әдістерін, металдардың химиялық белсенділігін, олардың сумен, оттегімен, сутегімен реакциясын қолданыңыз. Оксидтердің, пероксидтердің, супероксидтердің, сілтілі металдардың озонидтерінің қасиеттерін білу және түсіну. Гидроксидтердің, карбонаттардың, сульфаттардың қасиеттері мен қасиеттері, олардың диссоциациясы, жылу тұрақтылығы туралы білімді қолдану. Сілтілік металдар тұздарының ерігіштігін және кристалдық торлардың энергиясын білу және түсіну. Галогендердің табиғи қосылыстарын білу және түсіну, техникада және зертханада қарапайым заттарды алу. Электрондық құрылым, қарапайым заттағы байланыс күші, физикалық қасиеттері және уыттылығы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Адам және жануарлар анатомиясы мен физиологиясы'
    Несиелер: 5

    Адам мен жануарлар физиологиясының міндеттері мен әдістерін, дененің функциялары туралы ғылым ретінде білу. Адам мен жануарлар физиологиясының биология ғылымының басқа бағыттарымен байланысын орната білу. Дененің жүйке, эндокриндік, жүрек-тамыр, тыныс алу, шығару және басқа жүйелерінің функциялары туралы теориялық білімді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Микроорганизмдер мен вирустар биологиясы'
    Несиелер: 4

    Микроорганизмдердің тұқымқуалаушылық және тұқымқуалаушылық өзгергіштігінің молекулалық негіздерін, тұқымқуалаушылық өзгергіштікті зерттеу әдістерін білу; басқа пәндерді оқу кезінде және кәсіби қызметте алынған білімді талдай, бағалай және қолдана білу. Микроорганизмдердің тұқымқуалаушылық ақпаратын және тұқымқуалаушылық өзгергіштігін ұйымдастырудың негізгі принциптері туралы ақпаратқа ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сандық химиялық талдау'
    Несиелер: 5

    Сандық химиялық талдау әдістерін дамытудың негізгі бағыттарын білу және түсіну. Заттарды гравиметриялық талдаудың практикалық дағдыларын меңгеру. Белгілі бір үлгідегі белгілі бір компоненттердің сандық мазмұнын анықтай білу. Гравиметриялық талдауда қолданылатын химиялық жабдықты пайдалану дағдыларын меңгеру. Гравиметриялық және титриметриялық талдауларда есептеулер жүргізе білу; титрлеудің қышқылдық-негіздік, тотығу-тотықсыздану, комплексонометриялық, сондай-ақ кері түрлерін жүргізу дағдыларын меңгеру. Талдау сызбаларын құру, талдау әдісін таңдау, әр түрлі анықтамалар үшін сандық талдау әдістерін жан-жақты қолдану. Талдау әдісіне, анықтау әдістеріне негізделген заңдылықтар мен химиялық процестердің мәнін түсіндіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Микробиология және вирусология'
    Несиелер: 4

    Микробиология ғылымының кешенді ғылым және бактериялар әлемі ретінде даму, қалыптасу тарихын, олардың құрылысын, дамуын, көбеюін және жіктелуін білу. Микробиологиялық техника мен технологияның қазіргі заманғы қызықты проблемалары бойынша практикалық зертханалық сабақтарды, эксперименттік жұмыстар мен ғылыми зерттеулерді орындау үшін теориялық білімді қолдана білу. Жұмыстың бактериологиялық ережелерінің негіздерін, мінез-құлқын, зерттеу әдістері мен тәсілдерін меңгеру. өсіру техникасы мен технологиясын, микробтардың морфологиясын, физиологиясын және биохимиясын зерттеуді болашақ биология мұғаліміне қолдану және ашу мүмкін емес.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өсімдіктер физиологиясы'
    Несиелер: 5

    Құрылымдық ұйымның әртүрлі деңгейлеріндегі өсімдіктердің негізгі өмірлік функцияларын реттеу және интеграциялау механизмдері туралы теориялық білімді білу: молекулалық, субжасушалық, жасушалық, орган, организмдік және биоценотикалық; өсімдіктер тіршілігінің негізгі процестерінің мәні мен ішкі табиғатын және олардың қоршаған орта жағдайларымен байланысын түсіну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 4

    Басқару объектісі, субъектісі және функциялары. Мектеп жүйесін басқарудың формалары мен тәсілдері. Басқару дағдыларын игеру: жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру, талдау және бақылау. Білім беру мекемесінің инновациялық процесін диагностикалау және басқару. Бөлімше басшыларының, мұғалімдер мен сынып жетекшілерінің технологиялық деңгейі мен кәсіби шеберлігін арттыру жүйесін басқару. Білім беру менеджерлерінің басшылығы мен көшбасшылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 3

    Құқықтық-еңбек, санитарлық-гигиеналық, ұйымдастыру, емдеу-алдын алу, техникалық және әлеуметтік-экономикалық қызмет мәселелері бойынша өткізілетін іс-шаралардың негізгі кешені. Жұмысшылардың, тұтастай алғанда қызметкерлердің еңбек өнімділігін арттыру үшін психофизиологияны ескере отырып, еңбек режимдерін оңтайландыру. Еңбекті қорғау жөніндегі қауіпсіздік стандарттарының негізгі жүйелерінің барлық талаптарын қолдана отырып, жұмысшының еңбек қызметін дұрыс ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биологияны оқыту әдістемесі'
    Несиелер: 5

    Биология мен практиканы оқыту әдістемесінің қазіргі заманғы ғылым жетістіктерін зерттеуге танымдық қызығушылықты білу; мектеп биология курсының негізгі бөлімдері бойынша оқу сабақтарының әртүрлі нысандарын ұйымдастыру, дайындау және өткізуді жоспарлау дағдылары мен іскерліктерін білу; өздігінен білім алуға дайындығын және педагогикалық мамандыққа оң көзқарасын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепте биологияны оқытудың жеке әдістері'
    Несиелер: 5

    Биологияны оқытудың инновациялық технологияларына бағдарлану, "Биология" курсының бөлімдері бойынша негізгі сабақ түрлерін әзірлеу, педагогикалық процесте оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің әдістері мен құралдарын ақпаратты іріктеу және талдау, сабақты жоспарлау және жүргізу дағдыларымен барабар пайдалану биологияны тиімді оқытудың негізгі әдістемелік қағидаттары, нысандары мен тәсілдері. Алынған білімді педагогикалық іс-әрекетте қолдана білу қабілеті мен дайындығын көрсету, білім беру және тәрбие мәселелерін шешуге шығармашылық тұрғыдан қарау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Химия есептерін шешудің жалпы әдістемесі'
    Несиелер: 5

    Химияның негізгі бөлімдері бойынша күрделілігі әртүрлі дәрежедегі есептерді шешудің әдістемелік тәсілдерін меңгеру. Олимпиадалық есептерді шешудің әдістемелік тәсілдерін талдау. Теориялық және қолданбалы сипаттағы химия бойынша күрделі шығармашылық міндеттерді шеше білу. Міндеттерді шешу үшін компьютерлік бағдарламаларды меңгеру. Оқушыларды химиялық есептерді шешуге үйрету үшін мультимедиялық құралдарды пайдалану әдістемесін меңгеру. Жоғары күрделіліктегі тапсырмалар мен жаттығуларды шешу үшін жағдай жасай білу. Дағдысы болуы тиіс шешімдер химиялық мөлшерінде айыппұл салуға әкеп міндеттердің көмегімен теңсіздіктерді және теңдеулер. Заттардың (қатты, сұйық газдардың) қоспасындағы есептерді шешу әдістемесін түсіну және қолдану. Электролит ерітінділеріндегі ерітінділерге, ерігіштікке, тепе-теңдікке есептерді шешу әдістемесін түсіну және қолдану. Термохимия, химиялық термодинамика бойынша есептерді шешу әдістемесін түсіну және қолдану. Тотығу-тотықсыздану реакциялары және электрохимия тақырыбы бойынша есептерді шешу әдістемесін түсіну және қолдану. Заттар мен қоспалардың құрамын анықтау үшін сапалық және сандық эксперименттік есептерді шешу әдістемесін түсіну және қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Химиялық термодинамика және тепе-теңдік'
    Несиелер: 5

    Химиялық термодинамика заңдарын түсіну және қолдану. Электролиттер мен электрохимиялық жүйелер ерітінділерінің термодинамикасын білу және түсіну. Практикалық мәселелерді шешу үшін идеалды және нақты газдардың заңдылықтарын қолдана білу. Меңгеруі негізгі заңдылығымен жүретін химиялық процестердің сипаттамалары мен равновесного жағдайын сипаттаудың әдістерімен химиялық равновесий ерітінділерде электролиттер. Химиялық тепе-теңдіктің теориялық негіздерін түсіну және қолдану. Тәжірибеде процесс тепе-теңдігінің сандық сипаттамаларын есептеңіз. Термодинамиканың принциптерін және химиялық термодинамиканың негізгі теңдеулерін түсіну. Көп компонентті жүйелерде химиялық және фазалық тепе-теңдікті термодинамикалық сипаттау әдістерін қолдану. Коллигативті қасиеттер мен шешімдерді түсіну және оларды есептей білу. Берілген бастапқы жағдайларда процестің бағытын анықтаңыз. Бір компонентті және екілік жүйелерде фазалық тұрақтылық аймақтарының шекараларын белгілеңіз. Екілік гетерогенді жүйелердегі бірге өмір сүретін фазалардың құрамын анықтаңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тіршілік әрекеттері қауіпсіздігінің негіздері'
    Несиелер: 3

    "Адам – тіршілік ету ортасы" жүйесіндегі қауіптерді сәйкестендіру (тану немесе анықтау). Адамның қызметіне қарамастан және/немесе антропогендік факторлардың тікелей әсерінен техносферада пайда болатын қауіпті және зиянды факторлар. Азаматтық қорғау жөніндегі ұйымдастыру іс-шараларының рөлі мен маңыздылығы. Тіршілік ету ортасында (техносфера) адамға жайлы өзара іс-қимылын қамтамасыз ету мақсатында әртүрлі төтенше жағдайлардан халықты қорғаудың негізгі қағидаттарын ұйымдастыру және жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қолданбалы биология және топырақтану негіздері'
    Несиелер: 4

    Топырақтың негізгі физикалық-механикалық қасиеттерін, тіршілік ету факторларын және олардың ауыл шаруашылығы өсімдіктері үшін маңызын; арамшөптердің жіктелуін және олармен күресудің басты шараларын; топырақты өңдеу жүйесін; тыңайтқыштардың негізгі түрлері мен оларды пайдалану тәсілдерін; далалық, жемдік және арнайы ауыспалы егістердің және егіншіліктің қазіргі заманғы жүйелерінің ерекшеліктерін; өсімдік шаруашылығының, көкөніс шаруашылығы мен жеміс шаруашылығының жай-күйі мен даму перспективаларын; өсімдіктердің ботаникалық құрамын, жіктелуін, морфологиясы мен негізгі қасиеттерін және оларды өсірудің қарқынды технологиясын білу. топырақтың механикалық құрамын анықтау, тыңайтқыштарды енгізу мөлшерін есептеу әдістерін меңгеру. Зерттелген материалды талдай білу; ауыспалы егістің сызбасын құру; мәдени және Арамшөп өсімдіктерінің негізгі түрлерін тану, далалық, көкөніс және жеміс дақылдарының негізгі аудандастырылған сорттарын ажырату; Топырақтың негізгі түрлерін ажырату, Минералды тыңайтқыштардың кең таралған түрлерін анықтау; ауыспалы егісті, бақшаға, жидек екпелеріне күтім жасау жөніндегі күнтізбелік жоспарларды құру. түсіну - табиғат құбылыстарының себеп-салдарлық байланыстарын; тірі табиғатта болып жатқан процестердің мәнін; далалық мәдениет өсімдіктерінің биологиялық әртүрлілігі туралы түсінікке ие болу; ауылшаруашылық дақылдарын өсіру технологиясының дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары'
    Несиелер: 3

    Бағалау критерийлері. Қалыптастырушы бағалау. Қалыптастырушы бағалау әдістері. Бағалау Құралдары. Дескрипторлар. Жалпы ішкі бағалау. Бөлімнің жиынтық бағасы. Жалпы сыртқы бағалау. Оқушылардың үлгерімі туралы есеп. Портфолио. Модерация. Ата-аналармен жұмыс. Студенттің жеке үлгерімі. Студенттің жеке даму траекториясын түзету. Студенттерді ынталандыру. Рефлексия. Рефлексивті есеп. Қашықтықтан оқытуда бағалау құралдарын әзірлеу және пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепте химияны оқытудың жеке әдістемесі'
    Несиелер: 5

    Бейорганикалық заттардың қасиеттерін түсіндіру үшін Менделеевтің периодтық Заңын білу, түсіну және қолдану. Білім алушыларда валенттілік, тотығу дәрежесі, тотығу-тотықсыздану реакциялары туралы қазіргі заманғы түсініктерді қалыптастыру. Гидролиз және оның механизмдері туралы бастапқы ұғымдар мен түсініктерді қалыптастыру. Су ерітінділері теориясы туралы түсінік беру және түсіндіру. Электролиттік диссоциация құбылысы туралы оқушылардың түсініктерін қалыптастыру. Элементтердің сутегі мен оттегі қосылыстары туралы ақпаратты мектеп тәжірибесінде түсіну және қолдану. Мектеп оқушыларында галогендер тобының элементтері мен қосылыстары туралы білім мен түсінік қалыптастыру. Карбонилдер мен органометалл қосылыстары туралы ақпаратты түсіну және қолдану. Орта мектеп шеңберіндегі химия бойынша оқу және авторлық бағдарламаларды талдау. Оқушыларға зертханалық тәжірибелер мен практикалық сабақтарды өткізу әдістемесін түсіндіру, мектептегі химиялық кабинетті сипаттау. Химиялық үйірме жұмысының негізгі бағыттары мен ұйымдастырылуын түсіну және қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ тілі (Латынша жазу)
    Несиелер: 2

    Латын әліпбиіне негізделген қазақ жазуының тарихы. Латын әліпбиін зерттеудің теориялық және практикалық мақсаттары. Латын әліпбиін оқытудың әдістемесі мен теориялық негіздері. Латын әліпбиін оқытудың педагогикалық және психологиялық негіздері. Латын әліпбиінің лингвистикалық негіздері. Сөйлеу әрекетінің түрлері арқылы латын әліпбиін меңгеру. Латын әліпбиінің халықтық жазуының әдістемелік жүйесі

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Физикалық химия'
    Несиелер: 5

    Химиялық термодинамика заңдарын түсіну және қолдану. Электролиттер мен электрохимиялық жүйелер ерітінділерінің термодинамикасын білу және түсіну. Практикалық мәселелерді шешу үшін идеалды және нақты газдардың заңдылықтарын қолдана білу. Меңгеруі негізгі заңдылығымен жүретін химиялық процестердің сипаттамалары мен равновесного жағдайын сипаттаудың әдістерімен химиялық равновесий ерітінділерде электролиттер. Химиялық тепе-теңдіктің теориялық негіздерін түсіну және қолдану. Тәжірибеде процесс тепе-теңдігінің сандық сипаттамаларын есептеңіз. Термодинамиканың принциптерін және химиялық термодинамиканың негізгі теңдеулерін түсіну. Көп компонентті жүйелерде химиялық және фазалық тепе-теңдікті термодинамикалық сипаттау әдістерін қолдану. Коллигативті қасиеттер мен шешімдерді түсіну және оларды есептей білу. Берілген бастапқы жағдайларда процестің бағытын анықтаңыз. Бір компонентті және екілік жүйелерде фазалық тұрақтылық аймақтарының шекараларын белгілеңіз. Екілік гетерогенді жүйелердегі бірге өмір сүретін фазалардың құрамын анықтаңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылығының биологиялық негіздері'
    Несиелер: 4

    Топырақтану, Егіншілік, Агрохимия, өсімдік шаруашылығы және мал шаруашылығының негізгі түсініктерін, сұрақтарын, заңдылықтары мен мәселелерін білу. "Топырақ-өсімдік-топырақ", "топырақ-өсімдік-жануар-топырақ"жүйелеріндегі құбылыстардың себептік байланысын анықтай білу. Биологиялық әртүрліліктің тірі жүйелер мен тұтастай БиоСфера тұрақтылығының жетекші факторы ретіндегі рөлін түсіну. Топырақтағы, өсімдіктер мен жануарлар ағзасындағы процестерді кешенді бағалауға ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Генетика'
    Несиелер: 5

    Ағзалардың эволюциялық дамуына байланысты тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің негізгі заңдылықтарын білу (прокариоттар, эукариоттар); генетика бойынша қазіргі ғылыми әдебиеттерде бағдарлай білу. Белгілердің мұрагерлік заңдылықтары, тұқым қуалаушылықтың хромосомалық теориясы, прокариоттардағы генетикалық талдау, ядродан тыс мұрагерлік, табиғи және индукцияланған мутация процесі, қоршаған орта мутагендері, гендер құрылымы және олардың әрекетін реттеу туралы теориялық білімге ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Гидрохимия негіздері'
    Несиелер: 4

    Білу: табиғи сулар химиясының негізгі теориялық мәселелері, теңіз және материктік сулардың химиялық құрамының табиғи сипаттамалары, физикалық, химиялық және биохимиялық процестерге байланысты оның уақытша және кеңістіктік өзгергіштігінің негізгі заңдылықтары. Істей алу керек: практикалық есептерді шешу үшін теориялық түсініктерді пайдалану, табиғи деректерді сыни талдау, Судың химиялық құрамы туралы ақпаратты түсіндіру және оны теңіз ортасында болып жатқан процестерді бағалау үшін пайдалану, зерттеу нәтижелерін кәсіби түрде жобалау және ұсыну. Меңгеруі тиіс: теңіз суларын химиялық талдау және гидробиологиялық зерттеулердің қазіргі заманғы әдістерін, гидрохимиялық деректердің сапасын бағалау және интерпретациялаудың жалпы принциптерін, физикалық, химиялық және биологиялық процестерді кешенді талдау әдістерін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 3

    Экология тарихы және даму кезеңдері; экология бөлімдері; биосфера және оның құрылымы; табиғи ресурстар және олардың жіктелуі; Табиғи ресурстар және табиғатты ұтымды пайдалану жолдары; тұрақты даму концепциясы; антропогендік жүктеменің қоршаған ортаға, өркениетке әсері; тұрақты дамуды қамтамасыз ету үрдістері; ҚР-да тұрақты дамуға қол жеткізу мүмкіндіктері; техногенез және техносфераның тұрақты дамуға әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Су мен топырақтың химиялық талдауы'
    Несиелер: 4

    Жер асты суларының пайда болуы мен таралуының негізгі заңдылықтарын және топырақтың жіктелуін білу және түсіну. Практикалық міндеттерді шешу үшін химиялық құрамы бойынша жер асты суларының сыныптамасын қолдану. Су мен топырақты химиялық талдау әдістерін меңгеру. Тұщы, минералды, өнеркәсіптік және термалды суларды гидрохимиялық сынау принциптері мен әдістерін білу және түсіну. Қарапайым гидрогеохимиялық есептеулерді орындаңыз. Шаруашылық-ауыз су, емдік, энергетикалық және басқа да өнеркәсіптік мақсаттарда пайдалану кезінде судың химиялық құрамын бағалауды және оның сапасының өзгеруін болжауды орындау. Зертханалық және далалық зерттеулер кезінде гидрогеохимиялық зерттеу әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Химиялық эксперименттік есептер'
    Несиелер: 4

    Күрделілігі жоғары химиялық есептеу есептерін жасай білу. Дағдысы болуы тиіс шешімдер химиялық мөлшерінде айыппұл салуға әкеп міндеттердің көмегімен теңсіздіктерді және теңдеулер. Заттардың (қатты, газ, сұйық) қоспасындағы есептерді шешу әдістемесін түсіну және қолдану. Электролит ерітінділеріндегі ерітінділерге, ерігіштікке, тепе-теңдікке есептерді шешу әдістемесін түсіну және қолдану. Тотығу-тотықсыздану реакциялары және электрохимия тақырыбы бойынша есептерді шешу әдістемесін түсіну және қолдану. Заттар мен қоспалардың құрамын анықтау үшін сапалық және сандық эксперименттік есептерді шешу әдістемесін түсіну және қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Климаттың өзгеруі және "жасыл" экономика
    Несиелер: 3

    "Жасыл" экономика және тұрақты даму; парниктік газдар және олардың климатқа әсері; энергетика және жанғыш пайдалы қазбалар; жаңартылатын энергия түрлері, артықшылықтары мен кемшіліктері; орман және оның "жасыл" экономикаға әсері; топырақтың шөлейттенуі және тозуы; климаттың су ресурстарына өзгеруінің салдары; электрондық қалдықтар, олардың оң және теріс әсері; қалдықтар, қалдықтарды өңдеу және жою; автокөлік және қоршаған орта.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Органикалық химиясы'
    Несиелер: 5

    Полифункционалды органикалық қосылыстардың маңызды кластарын жіктеңіз: құрылымы, номенклатура ережелері, физикалық қасиеттері, алу әдістері, Типтік және нақты химиялық қасиеттері. Химиялық зертханада жұмыс істеудің жалпы ережелері мен тәртібін қолдану. Жіктеу белгілері негізінде органикалық қосылыстардың белгілі бір сыныптар мен топтарға жататындығын анықтаңыз. IUPAC номенклатурасының ережелеріне сәйкес формулаларды құрыңыз және құрылымдық формула бойынша атаулар беріңіз. Химиялық қасиеттерін сипаттайтын полифункционалды органикалық қосылыстар мен реакциялар алу реакцияларының теңдеулерін құру. Полифункционалды органикалық қосылыстар химиясы бойынша оқу және анықтамалық әдебиеттермен жұмыс. Органикалық заттармен және химиялық аппаратурамен қауіпсіз жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру: құралдары мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету ұғымы, оның түрлері мен жіктелуі. Қашықтықтан оқыту формасындағы мұғалімнің жұмыс ерекшеліктері. Интерактивті тақталар мен панельдерде сабақ құруға арналған бағдарламалық жасақтама. Сызықтық емес презентация жасау. Электрондық оқытуды қолдана отырып, білім беру бағдарламаларын іске асыру. Жаппай ашық онлайн курстар. Оқыту нәтижелерін бағалау. Видеолекцияларды құру тұжырымдамасы, бейне монтаж элементтері. Архиваторлар мен конвертерлер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік графика''
    Несиелер: 5

    Интерактивті компьютерлік графиканың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын білу; негізгі графикалық құрылғылармен жұмыс істеу негіздерін; компьютерлік графикада қолданылатын деректер құрылымы мен модельдерді; есептеу геометриясы мен компьютерлік графиканың базалық алгоритмдерін; қазіргі заманғы графикалық жүйелерді пайдалану принциптерін білу. Графиканы қолдану бойынша тапсырманы сауатты тұжырымдау және оның тұжырымдамалық және қолданбалы модельдерін құру; алынған модельдерді бағдарламалық қамтамасыз ету құралдарын ұтымды таңдау; интерактивті компьютерлік графиканың қолданбалы мәселелерін шешуде есептеу техникасының, бағдарламалық қамтамасыз етудің және математикалық аппараттың мүмкіндіктерін оңтайлы пайдалану. Берілген аймақтағы мәселелерді шешу үшін машиналық және интерактивті графика алгоритмдерін қолданыңыз, кескіндерді құру және өңдеу кезінде графикалық пакеттік құралдарды қолданыңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қолданбалы экономика
    Несиелер: 3

    Шаруашылық жүргізуші субъектілер экономикасының тұжырымдамалық негіздері, микро және макро деңгейде экономиканың жұмыс істеуінің негізгі санаттары мен заңдары, бизнес-құрылымдардың жұмыс істеуінің экономикалық тетігі, сұраныс пен ұсыныс, серпімділік, бәсекелестік және нарық түрлері, нарыққа мемлекеттің араласуы, өндірістің экономикалық негіздері және кәсіпорын ресурстары, өндіріс пен шығындар, экономикалық тиімділік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биоорганикалық химия'
    Несиелер: 5

    Органикалық химия пәнін, А. М. Бутлеровтың химиялық құрылымы теориясын, коваленттік байланыс сипаттамасын білу. Индуктивті, мезомерлі эффектілерді, құрылымдық изомерияны, стереоизомерияны, геометриялық изомерияны, оптикалық изомерияны, конформациялық изомерияны түсіну. Қосылу, бөліну, алмастыру, қайта топтастыру реакцияларын, гомолитикалық және гетеролитикалық реакцияларды білу және түсіну. Адам метаболизмі мен организмнің өмірлік белсенділігінің негізін құрайтын химиялық процестердің химиясын біліңіз. Ақуыздардың, майлардың, көмірсулардың, дәрумендердің биохимиялық негіздерін түсіну. Механизмді ескере отырып, реакцияны сипаттай білу және реакция өнімдерін анықтау, оны жүзеге асыру шарттарын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оқушылардың сыни ойлауын дамыту және функционалдық сауаттылық''
    Несиелер: 4

    Химия сабақтарында сыни ойлау технологиясының негізгі принциптерін, әдістерін түсіну. Әр түрлі тәжірибені, идеялар мен идеяларды түсіну негізінде өз пікіріңізді дамыту қабілетін көрсету. Өз ойларын (ауызша және жазбаша) басқаларға қатысты анық, сенімді және дұрыс білдіру. Дәлелдеу, өз көзқарасын ескеру тұрғысынан басқа. Өз көзқарасын жазбаша баяндау дағдыларын меңгеру. Назар аударыңыз және таратыңыз. Кәсіби салада іскерлік қарым-қатынас, ұжымда жұмыс істеу қабілетін көрсету. Оқушылардың фактчекинг туралы түсініктерін қалыптастыру. Әлеуметтік желілер мен интернеттен деректерді тексеру мүмкіндігін көрсету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    ҚР инклюзивті білім берудің құқықтық негізі. Инклюзивті сыныптарға арналған типтік бағдарламалардың ерекшеліктері. Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларды жалпы білім беру процесіне қосудың шетелдік тәжірибесі. Инклюзивті білім беру модельдері. Қазіргі мектепте инклюзивті процесті ұйымдастыру әдістері. Инклюзияны қолданатын мекемелердегі жабдықтарға қойылатын әдістемелік талаптар. Инклюзивті сыныптағы педагогтардың функционалдық міндеттері. Білім беру ортасын модельдеу ерекшеліктері.Инклюзивті білім беру жағдайында отбасымен жұмыс жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жалпы білім беретін мектептегі ғылыми-әдістемелік жұмыс негіздері''
    Несиелер: 3

    Тәжірибелік алаңдарды ұйымдастыру, авторлық және вариативті бағдарламаларды әзірлеу және апробациялау, рецензиялау, орта мектеп мәселелері бойынша теориялық материалдарды зерделеу дағдыларына ие болу. Зерттеулер жүргізу және ғылыми-практикалық конференцияларға, семинарларға қатысу. Пәндік үйірмелерге, шығармашылық проблемалық топтарға, оқушылардың ғылыми қоғамының секцияларына, рефераттарға жетекшілік ету дағдылары. Мектеп мұғалімдері арасында ОӘБ (оқу-әдістемелік бірлестік) жұмысын ұйымдастыру және өткізу. Оқушылардың эксперименттік жұмыстарының материалдарын өңдеу, оқушыларға кеңес беру, жеке жоспар бойынша дарынды оқушылардың жұмысына басшылық жасау. Оқу жоспарларын, бағдарламаларды, білім беру процесін, ғылыми-әдістемелік жұмысты ұйымдастыру және басқару бойынша әдістемелік ұсынымдарды жасау бойынша жұмыс дағдылары болуы тиіс. Емтихан материалдарын, сауалнамаларды, әртүрлі ережелерді (байқаулар, конкурстар, көрмелер және т.б. туралы), оқушыларды диагностикалау әдістерін әзірлеу. Сабақтардың, сыныптан тыс іс - шаралардың аудио-және бейнежазбаларын дайындау. Кеңес беру, авторлық семинарлар, ашық сабақтар, өзара қатысу, ғылыми-әдістемелік әдебиеттермен жұмыс, тәлімгерлік, "Жыл мұғалімі", "Ең "сынып жетекшісі" кәсіби шеберлік конкурстарына қатысу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстандық құқық
    Несиелер: 3

    Пән Қазақстан Республикасы құқығының жекелеген салаларының негізгі ережелері мен институттарын зерттеуге бағытталған. Бұл пән студенттерде конституциялық-құқықтық, азаматтық-құқықтық, әкімшілік-құқықтық, қылмыстық-құқықтық, сондай-ақ қандай да бір саладағы іс жүргізу құқықтық қатынастарға түскен объектілер мен субъектілер туралы жалпы білімді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан биоресурстары және биоэкология'
    Несиелер: 3

    Қазақстанның табиғи ресурстарын бағалау әдістерін, биологиялық ресурстарын сақтау және ұтымды пайдалану жолдарын білу. Тіршілік ету ортасы мен қоршаған орта факторларын ескере отырып, әр түрлі шығу тегі бар ресурстық түрлер популяцияларының өнімділігіне бағалау жүргізе білу. Қорларды бағалау және ресурстық түрлердің, популяциялар мен қауымдастықтардың жай-күйін бақылау әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік іс
    Несиелер: 4

    Кәсіпкерлік құқық ұғымы, жүйесі, қағидаттары; кәсіпкерлік субъектілерінің санаттары мен нысандары; кәсіпкерлік құқықтық қатынастар; мемлекеттік және мемлекеттік емес заңды тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің негіздері; заңды тұлға ұғымы, кәсіпкерлік субъектілерінің банкроттығы; кәсіпкерлік міндеттемелер; кәсіпкерлікті техникалық реттеу; кәсіпкерлікті лицензиялау; кәсіпкерлікті монополияға қарсы реттеу; кәсіпкерлікті валюталық реттеудің құқықтық негіздері; кәсіпкерлікті салықтық реттеудің негіздері; тұтынушылардың құқықтарын қорғау; кәсіпкерлердің заңдық жауапкершілігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сала экономикасы
    Несиелер: 3

    Ұлттық экономика жүйесіндегі саланың орны мен рөлі, саланың негізгі және айналым капиталының ерекшелігі саланың негізгі буыны ретінде кәсіпорынның мәні мен түрлері; саланың экономикалық ресурстары және оларды пайдалану көрсеткіштері, өндіріс тиімділігі өсуінің негізгі бағыттары, саланың техникалық,экономикалық және әлеуметтік даму перспективалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биология есептерін шешудің жалпы әдістемесі'
    Несиелер: 4

    Генетикалық есепті шешу алгоритмін білу; генетика аясында студенттердің білімін тексеру үшін Генетикалық есептерді қолдана білу; жеке ерекшеліктерді, оның ішінде студенттердің ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оқу процесінде генетикалық міндеттерді қолдану дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дифференциалды оқыту
    Несиелер: 3

    Білім беру ұйымдарында саралап оқытуды ұйымдастырудың технологиясы мен принциптері. Дифференциалды оқыту түрлері. Ойлау түрі, зияткерлік даму деңгейі,темперамент, қызығушылықтары мен бейімділігі бойынша білім алушыларды топтарға бөлу критерийлері:. Саралап оқыту сабағында топтық және жеке жұмыс түрлері. Мұғалімнің рөлі. Оқушылар мен мұғалім үшін артықшылық және негізгі қиындықтар. Саралап оқыту сабағының құрылымы. Дидактикалық материалдың деңгейлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дисперсті жүйелердің физика-химиясы'
    Несиелер: 5

    Коллоидтық химияның беттік құбылыстар мен дисперсті жүйелер туралы ғылым ретіндегі түсініктері мен заңдылықтарын меңгеру. Химиялық-технологиялық процестерді зерттеу және әзірлеу кезінде коллоидтық химияның заңдары, теориялары, теңдеулері, әдістері туралы білімдерін қолдану. Дисперсті жүйелер мен беттік құбылыстардың параметрлерін есептеу. Дисперсті жүйелердің физика-химиялық қасиеттерін және беттік құбылыстардың параметрлерін анықтаудың эксперименттік әдістерін қолданыңыз. Беттік құбылыстардың термодинамикасының негізгі түсініктері мен қатынастарын, беттік керілу мен беттік энергияны, адсорбцияны, адгезияны, үйлесімділікті, сулануды, таралуды, капиллярлық конденсацияны қолданыңыз. Беткі қабаттың қалыптасу процестерінің механизмдері туралы түсінікке ие болыңыз. Бетіндегі электрокинетикалық құбылыстарды түсіндіріңіз. Дисперсті жүйелерді зерттеудің құрылымдық-механикалық қасиеттері мен реологиялық әдістерін түсіндіру. Дисперсті жүйелердің оптикалық қасиеттерінің ерекшеліктері, шашырауы, жарықтың сіңуі, күлдің түсі туралы түсінікке ие болыңыз. Беттік құбылыстардың термодинамикасының негізгі қатынастарын және дисперсті жүйелердің негізгі сипаттамаларын есептеуді қолдана отырып есептеулер жүргізіңіз. Адсорбцияның энергетикалық параметрлерін есептеңіз. Әр түрлі факторлардың беттік керілуге және беттік энергияға әсерін болжау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік құқық'
    Несиелер: 3

    Берілген пәннің шеңберінде кәсіпкерлік құқық түсінігі, принциптері және пән жүйесі қарастырылады. Кәсіпкерлік құқық субъектілері санаттарының мазмұны және олардың формалары ашылады. Кәсіпкерлік құқықтық қатынастарға анықтама беріледі; мемлекеттік емес заңды тұлғалар мен мемлекеттік тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің сипаттамасы беріледі. Кәсіпкерліктегі банкроттық; кәсіпкерлік міндеттемелердің түрлері. Лицензиялау, салық салу, кәсіпкерлікті техникалық, антимонополиялық реттеу. Тұтынушылардың құқықтарын қорғау. Кәсіпкерліктегі заңды жауапкершілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат'
    Несиелер: 4

    Академиялық мәтіндерді, ғылыми мақалаларды, дайындау бағыты бойынша есептерді, ғылыми жобалар мен конкурстарға өтінімдерді құрастыру мен олардың жұмысының негізгі қағидаттары; авторлық куәлік алу; жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың негізгі ережелері; стартап құру; ҒЗЖ коммерцияландыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эволюция теориясы'
    Несиелер: 3

    Эволюцияның негізгі теорияларын, жер бетіндегі тіршіліктің пайда болуы мен эволюциясын, спецификация тұжырымдамасын, микро - және макро-эволюция заңдылықтарын, адам эволюциясын, тірі организмдердің алуан түрлілігін жіктеудің заманауи идеяларын білу. Қазіргі ғылыми әдебиеттерде эволюциялық теория, жер бетіндегі тіршіліктің пайда болу мәселелері бойынша бағдарлай білу. Заманауи ақпараттық білім беру технологияларын қолдана отырып, жаңа білім алу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON6

    OH6. Педагогикалық іс-әрекет туралы жалпы түсінік білімін көрсету, олардың заманауи педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді басқару әдістері мен мектептің тәрбие жұмысын ұйымдастыру, оларды жүргізу технологияларын меңгерту.

  • Код ON12

    OH12. Білім берудің деңгейлеріндегі оқыту ерекшеліктерін ескере отырып, оқу процесін дербес жобалау. Сараланған және интеграцияланған оқытудың, дамыта оқытудың педагогикалық технологияларын, оқытудағы құзыреттілік тәсілдің ерекшеліктерін білу. Педагогикалық әдеп ережелерін сақтау, білім алушылардың тұлғасына құрмет көрсету. Педагогикалық міндеттерді өз бетінше құрастыру, қабілеттерге сәйкес тұлғаны дамытуға бағытталған оқыту бағдарламалары мен әдістемелерін өз бетінше қолдану.

  • Код ON2

    OH2. Қазақ, орыс және ағылшын тілдерінің лексикасын, грамматикалық білім жүйесін түсіну негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын пайдалануды көрсету; мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарын сипаттау және талдау тәсілдерін меңгеру. Қазақ тілінің латын әліпбиін пайдалана отырып жазу және оқу дағдыларын меңгеру.

  • Код ON3

    OH3. Түрлі қызмет үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылуын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.

  • Код ON1

    OH1. Қазақстан халқының және оның ұлттық бейнесінің негізгі этикалық бағдарлары мен құндылықтарын түсіну, мәдениет аралық диалог пен рухани мұраға ұқыпты қараудың практикалық әлеуетін анықтау; мемлекеттің ұлттық құндылықтарын білу, ЖОО-ның академиялық саясатын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін, ҚР негізгі заңдарын білу: білім туралы заңын, ғылым туралы заңын, еңбек кодексін, жемкорлыққа қарсы, педагогтың мәртебесі туралы заңын.

  • Код ON5

    OH5. Кәсіпкерлік іс, экономика пәндері жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдыларды меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруда soft-skills дамыту.

  • Код ON9

    OH9. Білім беру бағдарламасының негізгі кәсіптік-педагогикалық пәндерін оқу кезінде алған біліктері мен дағдылары негізінде тұтас педагогикалық процесті ұйымдастыру саласындағы жаңа білімді синтездеу.

  • Код ON8

    OH8. Мектептің әдістемелік бірлестіктері мен кафедралары жұмысының ғылыми-әдістемелік және әдіснамалық негіздерін түсіну және қолдану. Оқытудың жаңа әдістемелері мен инновациялық метдтерін енгізу бойынша әдіскерлер мен пән мұғалімдерінің жұмысын ұйымдастыру. Жас мұғалімдермен жұмыс жүргізу, тәлімгерлік дағдыларын көрсету, мектеп оқу процесін әдістемелік толтырумен байланысты идеяларды көрсету.

  • Код ON10

    OH10. Қазіргі заманғы білім берудің практикалық және қолданбалы міндеттерін шешуде және химия-биологиялық жүйелерді зерттеуде іргелі химиялық және жаратылыстану-ғылыми пәндер бойынша жинақталған білімді, іскерліктер мен дағдыларды қолдану.

  • Код ON4

    OH4. Өнеркәсіптік объектінің қоршаған ортаға әсерін бағалау, техникалық және экологиялық сараптама мен аудит жүргізу, қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы, денсаулыққа зиян келтіру қаупі, оларға берілетін кепілдіктер, оларға тиісті өтемақылар және жеке қорғаныс құралдары туралы ақпарат жасау.

  • Код ON11

    OH11. Жаңартылған мазмұн жағдайында білім беру ұйымдарында оқу процесін ұйымдастыру мен өткізудің дидактикалық әдістері мен тәсілдерін қолдану. Базалық кәсіби-педагогикалық пәндерді оқу кезінде алған біліктері мен дағдылары негізінде педагогикалық процесті ұйымдастыру саласындағы жаңа білімді синтездеу. Жаңартылған мазмұны бойынша орта мектепте оқыту әдістемесін оқудағы озық білімге негізделген оқытылатын салада білімі мен түсінігін көрсету.

  • Код ON7

    OH7. Білім беру ұйымдарында іргелі химиялық және биологиялық пәндерді оқыту үшін бейорганикалық, органикалық, физикалық, коллоидты және аналитикалық химияның, сонымен қатар анатомия, физиологиия, ботаника, зоология, биохимия бойынша мәліметтерді қолдана білу.

Top