Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Қазақстанның ежелгі тарихы'
    Несиелер: 4

    Қазақстан аумағындағы ежелгі адамдар мен тайпалардың пайда болуы мен қоныстануы. Олардың тұрақтары. Сақтардың, ғұндардың, үйсіндердің және қаңлылардың қалыптасу тарихы, олардың қоныстану аумағы, рухани және материалдық мәдениеті. Қазақстанның алғашқы көшпелі тайпаларының мемлекеттік бірлестіктері. Қазақ этносының қалыптасуындағы алғашқы тайпалық бірлестіктердің рөлі мен тарихи маңызы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Білім берудің заманауи жүйесінің ғылыми негіздемесі. Әлеуметтік және мәдени құндылықтарды жинақтау мен сақтаудағы білімнің рөлі. Педагогиканың әдіснамалық негіздері, зерттеу әдістері. Тұтас педагогикалық процестің мәні, құрылымы, функциялары және оны жүзеге асыру технологиясы.Оқытудың мәні. Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі оқыту технологиялары. Педагог кадрларын даярлау, мұғалімнің жеке қасиеттерін, кәсіби құзыреттілігін, шеберлігін қалыптастыру жолдары

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім ортасы мен білім алушының үндесуі (Құқық негіздері, Коррупцияға қарсы мәдениет, Ұлтаралық келісім, 1 курс семинары).
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық және мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар. Құқық салалары. "Сыбайлас жемқорлық" ұғымының теориялық-әдіснамалық негіздері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Мәдениетаралық коммуникацияның негізгі аксиомалары. Ұлтаралық коммуникацияның құрылымы мен детерминанттары. Ұлтаралық қарым-қатынас саласындағы заманауи инновациялық процестер. Кредиттік оқыту технологиясының негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ежелгі дүние тарихы'
    Несиелер: 4

    Алғашқы қоғам тарихы. Ежелгі өркениеттер. Ежелгі Египет тарихы. Месопотамия елдері. Вавилон патшалығы. Урарту мемлекеті. Ертедегі кіші Азия мен Закавказье.Шығыс Жерорта теңізі және Аравия ежелгі кезеңде. Ежелгі Иран. Ахеменидтер тұсындағы парсы державасы. Ежелгі дүниедегі Африка. Ежелгі Греция тарихы. Ежелгі Үнді мемлекеті. Ежелгі Қытай тарихы. Ежелгі Рим тарихы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Этноархеология
    Несиелер: 4

    Этноархеология-археологиялық және этнографиялық танымдарды біріктіретін мәдениет пен қоғам туралы ғылыми білім саласы. Отандық этноархеологияның қалыптасуы туралы. Этноархеологияның объектісі, пәні және мәселелері. Этноархеологиялық деректер. Тарихи-мәдени зерттеулердің әдістері мен әдіснамалары. Тарихи-мәдени модельдерді құрастыру. Этноархеология әдістері. Этноархеологиялық мәдениеттер. Жүйелілік талдау және классификация. Этноархеологиялық түзім жасау. Этноархеологиялық зерттеу және ғылыми қорытындылау. Ғылыми пайымдаудың тәсілдері және этноархеологиялық жарияланым.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психология негіздері
    Несиелер: 5

    Психологиялық ғылымның негізгі түсініктері мен қазіргі мәселелері. Психологияның қалыптасу кезеңдері. Психологиядағы міндеттер мен әдістер. Психика, сана және өзін-өзі тану. Жоғары психикалық функциялар. Психикалық танымдық процестер. Адамның мінез-құлқы мен психикасын реттеудегі психикалық күйлердің рөлі. Жеке типологиялық қасиеттер мен категориялар: бағдарлау, темперамент, мінез, қабілет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Археология
    Несиелер: 4

    Археология ғылымының дамуы. Археологиялық қазбалар. Археологиялық ескерткіштер және оны топтау. Тас, қола дәуірінің археологиясы. Темір дәуірінде өмір сүрген тайпалар, олардың археологиялық ескерткіштері. Кейінгі көшпелілер археологиясы. Орта ғасырлар археологиясы. Сәулет өнерінің қалыптасуы, даму кезеңдері. Архетектуралық ескерткіштер. Ортағасырлық қалалар археологиясы. Ұлы Жібек жолының археологиялық ескерткіштері. Әлемдік археологияның жетістіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қосалқы тарихи пәндер
    Несиелер: 5

    Қосалқы тарихи пән және оның міндеттері. Палеография ғылымның дамуы. Эпиграфика. Хронология. Календарь тарихы. Тарихи метрологияны қалыптасып дамуы. Ежелгі өлшем бірліктері. Нумизматика. Тарихи жаграпия. Тарихи топонимика.Тарихи антропонимика. Тарихи сфрагистика мен геральдика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дулатитану
    Несиелер: 3

    Тарихшы, дипломат, қоғам қайраткері Мұхаммед Хайдар Дулатидің өмірбаяны мен шығармашылық мұрасы, оның өкіметтік және қоғамдық қызметінің прогрессивті, гуманистік сипаты. "Тарих –и –Рашиди" еңбегінің тәрбиелік рөлі; ұлы ғалымның шығармашылық мұрасы мен рухани құндылығының негізгі аспектілерін талдау; М.х. Дулатидің "Тарих - и – Рашиди" еңбегінің Қазақ хандығының құрылу тарихындағы тарихи маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Этнология
    Несиелер: 5

    Этнология және оның қоғамдық ғылым жүйесіндегі орны. Әлем халықтарының негізгі жіктелуі. Австралия және Мұхит халықтары. Тасмания және Австралия халықтары. Меланезия халықтары. Полинезия халықтары. Микронезия халықтары. Батыс немесе Алдыңғы Азия халықтары. Оңтүстік Азия халықтары. Оңтүстік-Шығыс Азия халықтары. Шығыс Азия халықтары. Солтүстік Африка халықтары. Оңтүстік Африка халықтары. Батыс Африка халықтары. Орталық Африка халықтары. Батыс, оңтүстік және шығыс славяндар. Шығыс славян халықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бауыржантану
    Несиелер: 3

    Б. Момышұлының өмірі мен шығармашылық жолы. Б. Момышұлының шығармалары. Б.Момышұлының күнделіктері мен естеліктері, мақал – мәтелдері мен афоризмдері, публицистика мен әңгімелері, хаттары - қазақ сөз өнері тарихындағы бірегей жаңалықтар. Ұлы Б.Момышұлының "Әкеге көтерілу", «Во имя отца» шығармалары бала тәрбиесіндегі таптырмас құрал бола алады. Б. Момышұлы туралы шығармалар, онда құрылған батыр бейнесінің ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның сакралды географиясы
    Несиелер: 3

    Қазақстанның киелі жерлерінің мәдени - географиялық аумағын зерттеу және қазақстандық мәдениетті дәріптеу, оның рөлін анықтау; негізгі ұғымдар; Қазақстанның киелі орындарының орналасуы; Қазақстанның аномалды және жұмбақ орындары; археологиялық және сәулет ескерткіштері; діни және діни объектілер; тарихи тұлғалармен байланысты киелі орындар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 3

    "Өзін-өзі тану" рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының философиялық негіздері. "Өзін-өзі тану" адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының психологиялық негіздері. "Өзін-өзі тану" адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының қағидаттары. "Өзін-өзі тану"м азмұнының негізі ретіндегі жалпыадамзаттық құндылықтар. Өзін-өзі танудың мақсаты - ақиқат, әділ мінез және тыныштық. Махаббат-өзін-өзі танудың негізгі қағидасы. "Зорлық-зомбылықтың" ерекше сипаттамалары. Зорлық-зомбылықтың үш аспектісі. "Өзін-өзі тану" пәні мен басқа пәндермен байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның орта ғасырлар тарихы
    Несиелер: 5

    Орта ғасырлардағы қазақстан тарихының тарихнамасы мен деректемесі. Түркі тайпалары мен халықтарының шығу тегі, мекендееген аймағы мен этникалық құрамы. Қазақстан территориясындағы түркі мемлекеттері. Қазақстан монғол үстемдіігіі дәуірінде. Қазақ хандығының құрылуы. Қазақ –жоңғар соғыстары. Қазақ жерін Ресей империясының отарлауы. Орта ғасырлардағы Қазақстан мәдениеті. Ұлы Жібек Жолының негізгі бағыттары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Тәрбие процесі-тұтас педагогикалық процестің ажырамас бөлігі. Мектептің, сыныптың тәрбие жүйелері. Қазіргі білім беру үрдісіндегі білім беру технологиялары. Сынып жетекшісінің оқушылар ұжымымен, қиын және дарынды балалармен жұмыс жүйесі. Оқушылармен кәсіби бағдарлық жұмыс жүргізудің әдістемесі. Оқушылардың ата-аналарымен ынтымақтастық технологиялары. Тәрбие жұмысының нәтижелері мен тиімділігін диагностикалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұлт дәстүрлері
    Несиелер: 3

    Ұлттық дәстүрлердің тәрбиелік құндылығы мен маңызы. Ұлттық дәстүрлерді зерттеу орны. Ұлттық дәстүрлердің қоғамдағы рөлі және олардың қоғамдық қатынастарды реттеуге әсері. Дәстүр түрлері. Ұлттық дүниетанымдағы дәстүрдің орны. Ұлт, этникалық топ, адам туралы түсінік пен дәстүрлердің өзара байланысы. Ұлттық әдебиеттегі салт-дәстүрлердің көрінісі. Ұлттық дәстүрлердегі Түрік өркениетінің интеграциялық әлеуеті. Заң шеңберіндегі ұлттық дәстүрлер және Заң Үстемдігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өлкетану
    Несиелер: 3

    Өз өлкесінің табиғаты, халқы, тарихы мен мәдениетін жан - жақты тану; оның экономикалық, табиғи және мәдени мүмкіндіктерін есепке алу; өлке тарихының этнографиялық, географиялық және демографиялық сипаттамаларын, қоғамдық өмірі мен даму перспективаларын есепке алу; туған өлке тұрғындарының шаруашылық-тұрмыстық жағдайын, өлкенің археологиялық ескерткіштерін, өлкетанудың мәні мен рөлін есепке алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орта ғасырлар тарихы'
    Несиелер: 5

    Орта ғасырлар тарихын кезеңдеу. Феодалдық құрылыстың мәні. Рим империясының дағдарысы. Халықтардың ұлы қоныс аудару дәуіріне дейінгі ежелгі германдықтардың қоғамдық құрылысы. Византия (Шығыс Рим империясы). Орта ғасырлардағы Франция, Италия, Германия, Англия, Испания. Оңтүстік және Батыс славяндар. Ортағасырлық қалалардың пайда болуы және өсуі. Крест жорықтары. Ортағасырлық Азия және Африка елдері. Отызжылдық соғыс. Ортағасырлық мәдениетінің негізгі бағыттары мен дамуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шетелдер тарихының деректемесі мен тарихнамасы
    Несиелер: 4

    Антика дәуірінің деректемесі мен тарихнамасы. Орта ғасырлар деректемесі мен тарихнамасы. Жаңа заман тарихнамасы мен деректемесі. Ағарту дәуіріндегі тарихи ойлар.Гуманистік тарихнама. ХІХ-ХХғ.басындағы тарихнаманың даму бағыттары. ХІХ ғ.АҚШ және Еуропалық тарихнама. Қазіргі шетел тарихнамасының тарихи зерттеулерінің бағыттары. Тарихты зерттеу тәсілдері. Ауызша тарих және оның проблемалары мен зерттеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Түркі халықтарының тарихы
    Несиелер: 4

    Көне түркі дәуірінің тарихы. Орта түрік дәуірінің тарихы /Х-ХІІІ ғғ./ Қараханидтер мемлекеті. Газнауидтер мемлекеті. Хорезмшах мемлекеті. Оғыздар бірлестігі. Селжұқтар империясы. Алтын Орда мемлекеті. Египет пен Сириядағы Қыпшақ мемлекеттері. Бұхар хандығы. Хиуа хандығы. Қоқан хандығы. Сефевид әулеті. Кавказдағы түркі халықтары. Үндістанда құрылған түркі мемлекеттері. ХІҮ-ХҮІІІ ғғ. Тәуелсіз түркі мемлекеттер. Түркі халықтары қазіргі заманда. Кіші Азияда түрік ұлтының қалыптасуы. Түркия. ТМД-да мекен ететін түркі халықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мұражайтану және мұрағаттану'
    Несиелер: 5

    Мұражайтану ғылыми пән ретінде. Мұражайлардың ғылыми қор жинау жұмысы. Мұражай экспозициясы. Мұражай және көрме. Мұражай педагогикасының білім беру жүйесіндегі орны. Мұражайлардың жұмыс бағыттары. Қазақстандағы музейлер. Мұрағаттану саласындағы ұғымдар жүйесінің қалыптасуы. Мұрағаттану ғылым ретінде қалыптасуы. Мұрағатардың даму кезендері. ХІХ ғасырда Мұрағат ісі. Ведомоствалық мұрағаттар. Мұрағат қорында құжаттарды ұйымдастыру формалары. Архив ісі саласындағы менеджмент және маркетинг. Құнды құжаттарға сақтандыру қоры.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстан тарихының деректемесі мен тарихнамасы
    Несиелер: 5

    Ежелгі Қазақстанның жазба деректері мен тарихнамасы. Көне түркі жазба ескерткіштері. Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы жайды жазба деректер мен тарихнама. Орта ғасырлардағы араб деректері. Жаңа замандағы Қазақстан тарихы бойынша қытай деректері. Қазақстанды суреттеудің ресейлік деректанулық дәстүрінің қалыптасуы. Кеңес уақытындағы Қазақстан тарихының деректері мен тарихнамасы. Қазақстан тарихының тарихнамасы мен деректемесі зерттеудің өзекті мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Рухани сабақтастық (Әл-Фарабиден хакім Абайға дейінгі)
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының руханиятының қалыптасуының алғышарттары мен бастаулары. Түркі және ислам өркениеттерінің өзара байланысы мен сабақтастығы. Әл-Фараби мен Абайдың шығармашылық мұрасының негізгі аспектілері, олардың тарихи маңызы мен рухани құндылығы. Орта ғасырдағы түркі-мұсылман ойшылдары және олардың ілімдеріндегі рухани құндылықтар. М. Х. Дулати тарихы, философиясындағы рухани-адамгершілік бағдарлар. Қазақ хандығы дәуіріндегі әлеуметтік және рухани-адамгершілік құндылықтар. Қазақ халқының руханиятының даму кезеңі ретіндегі қазақ ағартушылығы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстан тарихының жазбаша деректері
    Несиелер: 5

    Ежелгі Қазақстанның жазба деректері. Көне түркі жазба ескерткіштері. Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы жайды жазба деректер. Орта ғасырлардағы араб жазба деректері. Жаңа замандағы Қазақстан тарихы бойынша қытай жазба деректері. Қазақстанда ресейлік деректанулық дәстүрінің қалыптасуы. Кеңес уақытындағы Қазақстан тарихының деректері. Қазақстан тарихының деректемесі зерттеудің өзекті мәселелері.Деректанулық талдау методикасы мен принцптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Түркі халықтарының өнер және мәдениет тарихы
    Несиелер: 4

    Түркі халықтарының жазба ескерткіштері. Түркілердің сәулет өнері мен материалдық мәдениеті.Түркілердің діни сенімдеріі. Түркі халықтарының дәстүрлері мен тәрбиелік мұралары. Түркілердің ислам дінін қабылдағаннан кейінгі мәдениеті. Араб пен ирандықтардың исламға негізделген мәдениетінің түркілерге тигізген әсері. Ғылыми еңбектерін араб және парсы тілінде жазған түркі ғұламалары. Түркілерді мәдени дамуы. Қазіргі замандағы түркі тектес халықтардың мәдени байланыстары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 4

    Басқару объектісі, субъектісі және функциялары. Мектеп жүйесін басқарудың формалары мен тәсілдері. Басқару дағдыларын игеру: жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру, талдау және бақылау. Білім беру мекемесінің инновациялық процесін диагностикалау және басқару. Бөлімше басшыларының, мұғалімдер мен сынып жетекшілерінің технологиялық деңгейі мен кәсіби шеберлігін арттыру жүйесін басқару. Білім беру менеджерлерінің басшылығы мен көшбасшылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстанның жаңа заман тарихы'
    Несиелер: 6

    Қазақстан Ресей империясының құрамында. Қазақ халқының ұлт-азаттық қозғалыстары. Патша үкіметінің Қазақстандағы әкімшілік-саяси реформалары. Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық дамуындағы ерекшеліктер. Патша өкіметінің қоныс аудару саясаты. Өнеркәсіп, сауда, қалалардың дамуы. Халықтың әлеуметтік құрылымынң өзгеру. Қазақ халқының азаттық қозғалыстарындағы ұлттық зиялы қауымның ролі. ХҮІІІ-ХІХ ғасырлардағы Қазақстан мәдениеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары'
    Несиелер: 3

    Бағалау критерийлері. Қалыптастырушы бағалау. Қалыптастырушы бағалау әдістері. Бағалау Құралдары. Дескрипторлар. Жалпы ішкі бағалау. Бөлімнің жиынтық бағасы. Жалпы сыртқы бағалау. Оқушылардың үлгерімі туралы есеп. Портфолио. Модерация. Ата-аналармен жұмыс. Студенттің жеке үлгерімі. Студенттің жеке даму траекториясын түзету. Студенттерді ынталандыру. Рефлексия. Рефлексивті есеп. Қашықтықтан оқытуда бағалау құралдарын әзірлеу және пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Алтын орда және Моғолстан тарихы
    Несиелер: 6

    Алтын Орда мемлекетінің құрылуы және этникалық құрамы. Алтын Орда мемлекетінің саяси тарихы. Алтын Орда хандары. Алтын Орда мемлекетінің сауда, әскер, мәдени байланыстары. Алтын Ордағың ыдырауы, дербес мемлекеттердің пайда болуы. Моғолстан мемлекетінің құрылуы және этникалық құрамы. Әмір Темірдің Моғолстанға жорықтары. Моғолстанның ыдырауы.Моғолстанның Қазақ хандығының құрылуындағы орны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ хандығының тарихы
    Несиелер: 6

    «Қазақ» этнонимінің пайда болуы туралы тұжырымдар. Қазақ мемлекеттілігі тарихын дәуірлеу. Қазақ хандығының этникалық және саяси негіздері. Қазақ хандығының құрылуы. Қазақ хандары. Қазақ хандықтарының сыртқы саясаты мен дипломатиясы. Қазақ хандығының әлеуметтік-экономикалық дамуы. Хандық биліктің жойылуы. Қазақ хандығының Ресей құрамына кіруі. Қазақ халқының мәдениеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жаңартылған білім беру жағдайында тарихты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Білім беруді дамытудың әлемдік тенденциялары контекстінде тарихты оқытудың заманауи мәселелері мен тәжірибесі. Тарихи білім беруді дамытудың қазіргі кезеңі жаңартылған білім беру сынақтары мен формалары. Тарихи білім берудің мақсаты, міндеттері, негізгі бағыттары мен жүзеге асыру жолдары. Білім беру стандарты, орта мектептің оқу жоспарлары мен бағдарламалары. Мектеп бағдарламаларының мазмұны. Тарихты оқытудағы құзыреттілік тәсіл.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еуропа және Америка елдерінің жаңа заман тарихы
    Несиелер: 5

    ХҮІІ-ХХ ғасырлар аралығындағы индустриялық және дәстүрлі қоғамның даму ерекшеліктері. Ағылшын буржуазиялық революциясы. Ұлы француз революциясы. Солтүстік Америка Құрама Штаттарының құрылуы. Ресей империясының құрылуы. Британдық отарлық жүйенің құрылуы. Франциядағы бірінші және екінші империя. Наполеон соғысы. Вена конгресі және «қасиетті одақ». Италияның бірігуі. Германияның бірігуі. Париж коммунасы. Ұлыбританияның ішкі және сыртқы саясаты. Латын Америкасы елдері. Бірінші дүние жүзілік соғыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жаңа замандағы Еуропа және Солтүстік Америка елдерінің саяси және экономикалық дамуы'
    Несиелер: 5

    Еуропа елдерінің әлеуметтік-экономикалық, саяси және рухани дамуының негізгі белгілері. Солтүстік Американың Тәуелсіздік отарларының соғысы. ХІХ-ХХ ғасырдың басындағы Еуропа мен Солтүстік Америка елдерінің әлеуметтік – экономикалық, саяси және рухани дамуының жалпы тенденциялары мен ерекшеліктері. XIX- ХХ ғасырдың басындағы саяси доктриналар. 1812-1865 жылдардағы АҚШ-тың әлеуметтік-саяси және экономикалық дамуы. Халықаралық қатынастар. Бірінші дүниежүзілік соғыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлем халықтарының этнографиясы
    Несиелер: 5

    Әлем халықтарының топтасуы. Әлем халықтарын географиялық классификациялау принциптерi. Австралия және Мұхиттық аралдар халықтары. Азия халықтары. Африка халықтары, Америка халықтары. Европа халықтары. ТМД халықтары. Кавказ халытқтары. Сiбiр халықтары. Әлем халытқтарының шаруашылық-мәдени классификациясы. Тiлдiк классификация. Әлем халықтарының этногенезі, оның тарихи эволюциясы, материалдық және рухани мәдениеті, әдет-ғұрып, салт-дәстүрлері, қазіргі өмірі, қазіргі кезеңдегі әлем халықтарының этникалық және этномәдени үрдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қолданбалы экономика
    Несиелер: 3

    Шаруашылық жүргізуші субъектілер экономикасының тұжырымдамалық негіздері, микро және макро деңгейде экономиканың жұмыс істеуінің негізгі санаттары мен заңдары, бизнес-құрылымдардың жұмыс істеуінің экономикалық тетігі, сұраныс пен ұсыныс, серпімділік, бәсекелестік және нарық түрлері, нарыққа мемлекеттің араласуы, өндірістің экономикалық негіздері және кәсіпорын ресурстары, өндіріс пен шығындар, экономикалық тиімділік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ тілі (Латынша жазу)
    Несиелер: 2

    Латын әліпбиіне негізделген қазақ жазуының тарихы. Латын әліпбиін зерттеудің теориялық және практикалық мақсаттары. Латын әліпбиін оқытудың әдістемесі мен теориялық негіздері. Латын әліпбиін оқытудың педагогикалық және психологиялық негіздері. Латын әліпбиінің лингвистикалық негіздері. Сөйлеу әрекетінің түрлері арқылы латын әліпбиін меңгеру. Латын әліпбиінің халықтық жазуының әдістемелік жүйесі

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Азия және Африка елдерінің жаңа замандағы тарихы
    Несиелер: 5

    Цин династиясы билігіндегі Қытай.Токугава династиясының билігі кезіндегі Жапония. Кореяның отаршылдық бұғауға түсуі. XIX ғ. аяғы - XX ғ. басындағы Моңғолия. Осман империясының құлдырауы. XVII-XX ғасырдың басындағы Иран. XVII-XX ғасырдың басындағы Ауғанстан. XVII-XX ғасырдың басындағы Үндістан. XVII-XX ғасырдың басындағы Оңтүстік-Шығыс Азия елдері. XVII –XX ғғ. Азия және Африканың Араб елдері. XVIII-XX ғғ. басындағы Оңтүстік, Батыс және Орталық Африка елдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстандық құқық
    Несиелер: 3

    Пән Қазақстан Республикасы құқығының жекелеген салаларының негізгі ережелері мен институттарын зерттеуге бағытталған. Бұл пән студенттерде конституциялық-құқықтық, азаматтық-құқықтық, әкімшілік-құқықтық, қылмыстық-құқықтық, сондай-ақ қандай да бір саладағы іс жүргізу құқықтық қатынастарға түскен объектілер мен субъектілер туралы жалпы білімді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 3

    Берілген пәннің шеңберінде кәсіпкерлік құқық түсінігі, принциптері және пән жүйесі қарастырылады. Кәсіпкерлік құқық субъектілері санаттарының мазмұны және олардың формалары ашылады. Кәсіпкерлік құқықтық қатынастарға анықтама беріледі; мемлекеттік емес заңды тұлғалар мен мемлекеттік тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің сипаттамасы беріледі. Кәсіпкерліктегі банкроттық; кәсіпкерлік міндеттемелердің түрлері. Лицензиялау, салық салу, кәсіпкерлікті техникалық, антимонополиялық реттеу. Тұтынушылардың құқықтарын қорғау. Кәсіпкерліктегі заңды жауапкершілік.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 3

    Экология тарихы және даму кезеңдері; экология бөлімдері; биосфера және оның құрылымы; табиғи ресурстар және олардың жіктелуі; Табиғи ресурстар және табиғатты ұтымды пайдалану жолдары; тұрақты даму концепциясы; антропогендік жүктеменің қоршаған ортаға, өркениетке әсері; тұрақты дамуды қамтамасыз ету үрдістері; ҚР-да тұрақты дамуға қол жеткізу мүмкіндіктері; техногенез және техносфераның тұрақты дамуға әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тіршілік әрекеттері қауіпсіздігінің негіздері'
    Несиелер: 3

    "Адам – тіршілік ету ортасы" жүйесіндегі қауіптерді сәйкестендіру (тану немесе анықтау). Адамның қызметіне қарамастан және/немесе антропогендік факторлардың тікелей әсерінен техносферада пайда болатын қауіпті және зиянды факторлар. Азаматтық қорғау жөніндегі ұйымдастыру іс-шараларының рөлі мен маңыздылығы. Тіршілік ету ортасында (техносфера) адамға жайлы өзара іс-қимылын қамтамасыз ету мақсатында әртүрлі төтенше жағдайлардан халықты қорғаудың негізгі қағидаттарын ұйымдастыру және жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Климаттың өзгеруі және "жасыл" экономика
    Несиелер: 3

    "Жасыл" экономика және тұрақты даму; парниктік газдар және олардың климатқа әсері; энергетика және жанғыш пайдалы қазбалар; жаңартылатын энергия түрлері, артықшылықтары мен кемшіліктері; орман және оның "жасыл" экономикаға әсері; топырақтың шөлейттенуі және тозуы; климаттың су ресурстарына өзгеруінің салдары; электрондық қалдықтар, олардың оң және теріс әсері; қалдықтар, қалдықтарды өңдеу және жою; автокөлік және қоршаған орта.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сала экономикасы
    Несиелер: 3

    Ұлттық экономика жүйесіндегі саланың орны мен рөлі, саланың негізгі және айналым капиталының ерекшелігі саланың негізгі буыны ретінде кәсіпорынның мәні мен түрлері; саланың экономикалық ресурстары және оларды пайдалану көрсеткіштері, өндіріс тиімділігі өсуінің негізгі бағыттары, саланың техникалық,экономикалық және әлеуметтік даму перспективалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 5

    AutoCAD компьютерлік бағдарламасы ортасында конструкторлық құжаттаманың графикалық бөлігін дайындаудың негізгі әдістері; сызбаларды кеңістіктік елестетуді жетілдіру және дамыту; 2D сызу және 3D модельдеудің негізгі қағидаттарын меңгеру; машина бөлшектері мен буындарының жұмыс сызбаларын дайындау және ресімдеу дағдыларын игеру және олардың 3D модельдерін жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстан Республикасының білім саласындағы нормативтік-құқықтық негіздері
    Несиелер: 3

    Тарих пәнінен білім беру мәселесі бойынша нормативті құқықтық құжаттардың мазмұны. ҚР Конституциясы, «Білім туралы» Заңы, білім беруді дамытуға қатысты мемлекеттік бағдарламалары. Білім беруді дамытуға қатысты тұжырымдамалар. Бағдарламалардың іске асырылу кезеңдері, барысы, білім беру жүйесінің қазіргі жайы. Сапалы білім беруге қол жеткізудің тиімді жолдары мен стратегиялық мiндеттер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 3

    Құқықтық-еңбек, санитарлық-гигиеналық, ұйымдастыру, емдеу-алдын алу, техникалық және әлеуметтік-экономикалық қызмет мәселелері бойынша өткізілетін іс-шаралардың негізгі кешені. Жұмысшылардың, тұтастай алғанда қызметкерлердің еңбек өнімділігін арттыру үшін психофизиологияны ескере отырып, еңбек режимдерін оңтайландыру. Еңбекті қорғау жөніндегі қауіпсіздік стандарттарының негізгі жүйелерінің барлық талаптарын қолдана отырып, жұмысшының еңбек қызметін дұрыс ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру: құралдары мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету ұғымы, оның түрлері мен жіктелуі. Қашықтықтан оқыту формасындағы мұғалімнің жұмыс ерекшеліктері. Интерактивті тақталар мен панельдерде сабақ құруға арналған бағдарламалық жасақтама. Сызықтық емес презентация жасау. Электрондық оқытуды қолдана отырып, білім беру бағдарламаларын іске асыру. Жаппай ашық онлайн курстар. Оқыту нәтижелерін бағалау. Видеолекцияларды құру тұжырымдамасы, бейне монтаж элементтері. Архиваторлар мен конвертерлер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тарихты оқытуда ақпараттық технологияларды қолдану әдістемесі
    Несиелер: 4

    Қазақстан Республикасындағы мектептік тарихи білім берудің қазіргі жүйесі. Тарихты оқытудың әдістері мен әдістемелік тәсілдері. Тарихты оқытудың көрнекі құралдарын қолдану. ТСО және компьютерлік технологиялардың мүмкіндіктерін қолдану. Тарих бойынша оқу жұмысын ұйымдастыру формалары. Мектепте тарихты оқытудың интерактивті және инновациялық әдістері мен технологияларын қолдану. Тарихи білім нәтижеге бағытталған. Сапалы, бәсекеге қабілетті білім берудің тиімді жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Заманауи педагогтың кәсіби біліктілігін қалыптастыру'
    Несиелер: 5

    Мұғалімге қойылатын заманауи талаптардың ерекшеліктері. "Кәсіби құзыреттілік", "мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі" ұғымдарының мазмұны. Қазіргі жағдайда мұғалімнің кәсіби құзыреттілігіне қойылатын психологиялық-педагогикалық талаптар. Негізгі, арнайы және негізгі құзыреттер. Қазіргі жағдайда мұғалімнің кәсіби қызметке дайындығы. Қазіргі мұғалімнің кәсіби құзіреттілігінің мазмұны мен құрылымын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дінтану негіздері
    Несиелер: 5

    Діндердің пайда болуы. Тотемизм. Анимизм. Фетишизм. Магия. Тәңірлік діні. Әлемдік және дәстүрлі діндер. Будда, христиан, ислам діндерінің негіздері және негізгі бағыттары. Діндердің өркениетті дамытудағы рөлі. Қазақстандағы діндер. Жаңа діни қозғалыстар. Исламдық теріс ағымдардың әрекеті және еліміздің ұлттық қауіпсіздігіне зияны. Қазақстан-дінаралық келісім елі. Қазақстан Республикасындағы діни қатынастарды құқықтық реттеу. Дәстүрлі емес діни ағымдардың өз қатарларын қөбейту жұмыстарының әдіс-амалдары мен формалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Азия және Африка елдерінің қазіргі замандағы тарихы
    Несиелер: 5

    Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Азия және Африка елдері. КСРО-да тоталитарлық жүйенің орнауы. Екі дүниежүзілік соғыс аралығындағы Жапония, Қытай, Монғолия, Үндістан, Түркия, Иран, Ауғаныстан. Оңтүстік –Шығыс Азия елдерінің саяси жағдайы. Азиядағы және Африкадағы Араб елдері. Тропикалық және оңтүстік Африка елдері. Екінші дүниежүзілік соғыс жылдарындағы Азия және Африка елдері. Соғыстан кейінгі жылдардағы Азия және Африка елдерінің саяси-экономикалық дамуы. КСРО-ның ыдырауы және жаңа мемлекеттердің пайда болуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дифференциалды оқыту
    Несиелер: 3

    Білім беру ұйымдарында саралап оқытуды ұйымдастырудың технологиясы мен принциптері. Дифференциалды оқыту түрлері. Ойлау түрі, зияткерлік даму деңгейі,темперамент, қызығушылықтары мен бейімділігі бойынша білім алушыларды топтарға бөлу критерийлері:. Саралап оқыту сабағында топтық және жеке жұмыс түрлері. Мұғалімнің рөлі. Оқушылар мен мұғалім үшін артықшылық және негізгі қиындықтар. Саралап оқыту сабағының құрылымы. Дидактикалық материалдың деңгейлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы Қазақстан тарихы'
    Несиелер: 6

    ХХ ғасырдың басындағы Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық дамуы. 1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліс. Қазақ облыстық съездері. Кеңес дәуіріндегі Қазақстан. Ұлы Отан соғысы жылдарындағы Қазақстан. Бейбіт өмірге көшу. 1986 жылғы Желтоқсан көтерілісі. Тәуелсіз Қазақстан. Қазіргі Қазақстан саяси дамуының негізгі бағыттары. ҚР индустриялық-инновациялық дамуы. Әлеуметтік жаңғыру – қоғамның әл-ауқат тірегі. Қазақстанның сыртқы саясатының көпбағыттылығы және шетелдермен дипломатиялық қарым-қатынасы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Еуропа және Америка елдерінің қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 5

    Еуропа мен Американың қазіргі тарихы, оның хронологиялық шеңбері. Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі жылдардағы халықаралық қатнастар. 1918-1945 жылдардағы Германия, Франция, Ұлыбритания, Италия, Испания. АҚШ-тың саяси-экономикалық дамуы. Орталық және оңтүстік-шығыс Еуропа елдері. ЛатынАмерикасының елдері. 1945-2020 жылдар аралығындағы АҚШ, Германия, Франция, Ұлыбритания, Италия, Испания. Орталық және оңтүстік-шығыс Еуропа елдері дамуы. ЛатынАмерикасының елдерінің саяси-экономикалық жағдайы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мұғалімнің кәсіби бағдарлары '
    Несиелер: 5

    Оқыту деген не? мәселелері. Диалог-бұл ойлау құбылысы дамитын маңызды тәсіл. Топтық жұмыс түрлері. Бастауыш мектеп жасындағы балалар мен бастауыш сынып мұғалімдеріндегі сыни ойлауды дамытуға байланысты мәселелер. Оқытушылық қызметтегі әдістерді жетілдіру жолдары. Оқудағы кедергілерді жою. Мұғалім қандай болуы керек. Сыныпта әртүрлі тәсілдерді қолдану. Табыс критерийлері. Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту. Оқушыларды жақсы оқуға ынталандыруды қалай жүзеге асырса болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлемдік діндер тарихы
    Несиелер: 5

    Дін мәдениет феномені ретінде. Діндердің жіктелуі. Дін құрылымы. Адам және қоғам өміріндегі діннің рөлі. Діни сананың ерте формалары. Анимизм. Фетишизм. Тотемизм. Сиқыр. Мифтің пайда болуы. Ежелгі әлемдегі діндер. Ежелгі Шығыс діндері. Антикалық діндер. Орта ғасыр дәуіріндегі діндер. Ұлттық діндерді қалыптастыру. Индуизм. Синтоизм. Иудаизм. Джайнизм және буддизм. Конфуциандық. Даосизм тарихы. Христиандық. Ислам және ислам мәдениетінің тарихы. Қазіргі діни қозғалыстар. Фундаментализм және модернизм.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат'
    Несиелер: 4

    Академиялық мәтіндерді, ғылыми мақалаларды, дайындау бағыты бойынша есептерді, ғылыми жобалар мен конкурстарға өтінімдерді құрастыру мен олардың жұмысының негізгі қағидаттары; авторлық куәлік алу; жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың негізгі ережелері; стартап құру; ҒЗЖ коммерцияландыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік құқық'
    Несиелер: 4

    Берілген пәннің шеңберінде кәсіпкерлік құқық түсінігі, принциптері және пән жүйесі қарастырылады. Кәсіпкерлік құқық субъектілері санаттарының мазмұны және олардың формалары ашылады. Кәсіпкерлік құқықтық қатынастарға анықтама беріледі; мемлекеттік емес заңды тұлғалар мен мемлекеттік тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің сипаттамасы беріледі. Кәсіпкерліктегі банкроттық; кәсіпкерлік міндеттемелердің түрлері. Лицензиялау, салық салу, кәсіпкерлікті техникалық, антимонополиялық реттеу. Тұтынушылардың құқықтарын қорғау. Кәсіпкерліктегі заңды жауапкершілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    ҚР инклюзивті білім берудің құқықтық негізі. Инклюзивті сыныптарға арналған типтік бағдарламалардың ерекшеліктері. Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларды жалпы білім беру процесіне қосудың шетелдік тәжірибесі. Инклюзивті білім беру модельдері. Қазіргі мектепте инклюзивті процесті ұйымдастыру әдістері. Инклюзияны қолданатын мекемелердегі жабдықтарға қойылатын әдістемелік талаптар. Инклюзивті сыныптағы педагогтардың функционалдық міндеттері. Білім беру ортасын модельдеу ерекшеліктері.Инклюзивті білім беру жағдайында отбасымен жұмыс жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON4

    ОН4 Кәсіпкерлік іс, экономика, жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ-ны коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдылар мен білігін меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруда soft-skills дамыту.

  • Код ON5

    ОН5 Кәсіби саладағы заманауи ғылыми жетістіктер туралы білімдерін, зерттеудің заманауи әдістерін қолдана отырып, ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру қабілетін көрсету. Ғылыми қоғамдастыққа зерттеу нәтижелерін ұсыну және жазбаша ғылыми коммуникация дағдыларын меңгеру.

  • Код ON7

    ОН7 Педагогикалық іс-әрекет туралы жалпы түсінік білімін көрсету, олардың заманауи педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді басқару әдістері мен мектептің тәрбие жұмысын ұйымдастыру, оларды жүргізу технологияларын меңгерту.

  • Код ON9

    ОН9 Ежелгі антикалық және шығыс тарихының тарихнамасын дамытудың негізгі бағыттарын білу; әлем халықтары туралы ғылымның қалыптасуы мен дамуының маңызды шарттары, кезеңдері туралы түсінікке ие болу; далалық археологиялық зерттеу әдістерін қолдана білу, феодалдық-қоғамдық жүйе тарихының әртүрлі аспектілерін талдау. Тарихи әдебиетпен өзіндік жұмыс жасау дағдыларын меңгеру.

  • Код ON10

    ОН10 Мұражайтану мен мұрағаттанудың негізгі ережелерін талдау. Мұрағат деректері және мұражай заттарымен жұмыс жасай білу; тарихи үдерістер мен құбылыстарды талдау, олардың сабақтастығын көру; әртүрлі тарихи дереккөздермен жұмыс жасау әдістерін меңгеру.

  • Код ON6

    ОН6 Өнеркәсіптік объектінің қоршаған ортаға әсерін бағалау, техникалық және экологиялық сараптама мен аудит жүргізу, қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы, денсаулыққа зиян келтіру қаупі, оларға берілетін кепілдіктер, оларға тиісті өтемақылар және жеке қорғаныс құралдары туралы ақпарат жасау

  • Код ON8

    OH8 Ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі Қазақстан аумағындағы тарихи үдерістің негізгі кезеңдері мен ерекшеліктері туралы білімдерін көрсету; Мемлекеттің экономикалық дамуының маңызды мәселелерін, Қазақстандағы рухани–мәдени, қоғамдық-саяси жағдайлардың ерекшеліктерін және жаңа және қазіргі Қазақстан тарихы кезеңіндегі қазақ зиялыларының қызметін түсіне білу; нақты және логикалық тұжырымдар жасай білу, өткен күндердегі оқиғаларға объективті баға беру.

  • Код ON11

    ОН11 Тарихнамалық мектептер мен бағыттардың пайда болу заңдылықтарын білу; тарихи зерттеулердің жаңа тәсілдерін білу; отан және әлем тарихы бойынша фактографиялық білімнің қажетті деңгейін меңгере білу; Қазақстан және шет елдердің тарихы бойынша дереккөз ақпаратын дербес ұғыну; тарихнамалық фактілермен, терминдермен жұмыс жасау. Тарихнамалық фактілерді талдау дағдыларын меңгеру.

  • Код ON1

    ОН1 Қазақстан халқының және оның ұлттық бейнесінің негізгі этикалық бағдарлары мен құндылықтарын түсіну, мәдениетаралық диалог пен рухани мұраға ұқыпты қараудың практикалық әлеуетін анықтау; университеттің құрылымын, ЖОО-ның академиялық саясатын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін, ҚР негізгі заңдарын білу.

  • Код ON3

    ОН3 Әр алуан қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылымын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.

  • Код ON2

    ОН2 Лексиканы, грамматикалық білім жүйесін түсіну негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын қолдануды көрсету; мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарын лингвистикалық сипаттау және талдау әдістерін меңгеру, дәлелді ақпаратты пайдалану негізінде қазіргі заманғы мәселелерді шешімін шет тілінде аяндау.

  • Код ON12

    ОН12 Педагогикалық қызметтің мәні мен ерекшелігін, тарихи білім беруде қолданылатын негізгі ақпараттық технологияларды білу. Тұлғаның жас ерекшілігі бойынша дамуының жалпы заңдылықтары мен ерекшеліктеріне сәйкес келетін заманауи технологияларды қолдана отырып, білім беру үдерісін жобалай білу; әртүрлі ақпарат көздерімен жұмыс жасау. Интернет жүйесінде және түрлі іздеу жүйелерінде жұмыс жасау дағдыларын меңгеру.

  • Код ON13

    ОН13 Еуропа және Америка, Азия және Африка елдерінің экономикалық дамуының маңызды ерекшеліктерін аша білу; тарихи құбылыстарды, үдерістерді, фактілерді талдай білу; алынған ақпаратты қорыту және жүйелеу; әлем тарихы бойынша дербес ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру үшін қажетті тарихи дерекке тарихнамалық және деректанулық талдау жүргізу. Әртүрлі тарихи деректермен жұмыс жасау дағдыларын меңгеру.

Top