Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02310 Шетел филологиясы (шығыс тілдері) в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылым мен білім беру саласында шығыс тілдерін білетін филолог мамандарды сапалы дайындау. Бағдарлама мына қабілеттерге ие маманның кәсіби тұлға болып қалыптасуына бағытталған: - шетелдік (шығыс) лингвистика және әдебиеттану саласындағы соңғы теориялармен байланысты қазіргі заманғы терең білімді интерпретациялау және қорытындылау; - өз бетімен зерттеу жүргізу; - өз ғылыми зерттеулер контекстінде бір-біріне жақын, сабақтас ғылыми салалармен байланысты білімді интеграциялау - өзінің ғылыми зерттеулерінің нәтижелерін интерпретациялап, оны мамандарға және маман еместерге де хабарлау; - оқытудың классикалық және инновациялық әдістерінің негізінде оқу үдерісінің тиімділігін қамтамасыз ету; - ары қарай оқу және ғылыми зерттеулер жүргізу үшін өз бағдарламасын құрастыру
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M059 Шетел филологиясы
  • Дайындық бағыты 7M023 Тілдер және әдебиет
  • Компаративистика және көркем аударма
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - Шығыс елдерінің әдебиеттерінің өзара ықпалдасу ерекшеліктерін анықтау үшін салыстырмалы әдебиеттанудың әдістері және принциптерін қолдану қабілеттерін қалыптастыру, компаративистикадағы аударманың рөлін бағалау. Курс шығыс әдебиеттері арасындағы қатынастардың дәстүрлі аспектілерін, тарихи және типологиялық ұқсастықтарды, әсердің таралу жолдары мен олардың көріну формаларын, Шығыстағы этносаралық әдеби байланыстардың даму тарихын зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Халықаралық стандарттарға сәйкес шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілікті арттыру және шет тілде болашақ магистранттың мәдениетаралық және кәсіби қызметінде байланыс құралы ретінде пайдалануға үйрету. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар келесі құзыреттерге ие болады: -кәсіби қызмет міндетін шешу үшін шет тілінде түрлі формада қарым-қатынас жасау; -кәсіби деңгейде шет тілін оқыту саласындағы теория мен практиканың күрделі мәселелерін анықтау; -магистранттардың кәсіби қызметін жүзеге асыруға қажетті сөздік қорын кеңейту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – басқару психологиясының іргелі ұғымдарын меңгеру негізінде жоғары білікті мамандардың ғылыми дайындығын қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару саласының ең маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық пайдалану үшін алғышарт жасау. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант қабілетті болады: - басқару психологиясының теориясы мен практикасының заманауи жағдайын кейінгі кәсіби іс-әрекетінде қолдану үшін оңтайлы көлемде түсінуге;

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқитын тіл әдебиетіндегі заманауи тенденциялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - шығыс әдебиетіндегі заманауи тенденцияларды анықтау, шығыс елдері әдебиетінің даму процесін сипаттау, әлемдік әдебиеттің дамуы аясында олардың ерекшеліктерін көрсету және жаңа тенденциялардың көрнекті өкілдерінің жұмысын сыни тұрғыдан бағалау. Пән әдебиеттің даму тенденциясын анықтайтын көркемдік әдістерді, көркем мәтіндерді талдау әдістерін, шығыс әдеби дәстүрлерін модификациялау түрлерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқитын шығыс тіліндегі мәтін стилистикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты - мәтіннің функционалдық және стилистикалық ерекшеліктерін анықтау. Магистрант: - оқытылатын шығыс тілінің әртүрлі типті мәтіндермен жұмыс істеуге қабілетті; - тұлғааралық және мәдениаралық өзара әрекеттесу мәселелерін шешу үшін тілдің стилистикалық мүмкіндіктерін қарым-қатынастың әр түрлі салаларында қолданады. Курс мәтіндерді стилистикалық талдау дағдыларын қалыптастырады. Пән мәтін стилистикасы туралы негізгі ақпаратты зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - академиялық мәтінді құрастыру, оны жоспарлау, ұйымдастыру және оның сызықты құрылымын жасау қабілетін қалыптастыру. Пән Шығыс филологиясы саласында өзіндік зерттеулер жүргізуге дайындайды, жүйелік әдіснаманың негіздерін, негізгі ғылыми санаттармен жұмыс істеу негіздерін салады. Курс әдебиеттермен және мәліметтер базасымен жұмыс істеуге, негізгі идеяларды тұжырымдауға, зерттеу әдістерін таңдау мен бағалауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқитын шығыс тіліндегі мәтінді лингвистикалық талдау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - белгілі бір дискурсивті жағдайларда жұмыс істейтін, әртүрлі жанрлық және стильдік бағыттағы шығыс тіліндегі мәтіндерді зерттеуде лингвистикалық талдау әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Магистрант мәтіндерге лингвистикалық талдау жасай алады; лингвистикалық мәселелерді шешудің бағдарламалары мен әдістерін әзірлей алады. Курс шығыс тіліндегі мәтіндерді лингвистикалық талдау әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Компьютерлік лингводидактика
    Несиелер: 5

    Мақсаты – педагогикалық қызмет барысында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс АКТ-ны шет тілін оқытуда қолдану бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады. Пән шығыс тілді ашық интернет-ресурстарды, авторлық құқықты электронды оқу құралдарын, арнайы компьютерлік бағдарламалар мен оқытуды басқару жүйелерін қолдана отырып оқытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқитын тілдегі мәтіннің дискурсивті анализі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - тарихи дереккөздер және қазіргі заманғы мәтіндерді интерпретациялаудың әдісі ретінде дискурсивті анализді қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс дискурстың күрделі коммуникативті құбылыс ретінде қарастырылуын түсіндіреді. Пән мәтін құру актісіне әсер ететін экстралингвистикалық факторларды, дискурстардың, мәтіндердегі символдардың әртүрлі мағыналарының байланысын, олардың белгілі бір тарихи кезеңдегі эволюциясын зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: дүниетанымдық және әдістемелік мәселелерді рационалды-теориялық ұғынуды білдіретін білімнің ерекше түрі ретінде, ғылым философиясы туралы терең түсініктерді зерттеу қызметінде пайдалану қабілетін қалыптастыру. Зерттеу мен практикалық мәселелерді шешу кезінде, тіпті пәнаралық салаларда да жаңа идеяларды тудыру, ғылыми жетістіктерді бағалау және сыни тұрғыдан талдау қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Курс болашақ оқытушының білім беру қызметін оқытудың кредиттік технологиясын қолдана отырып жобалауды,Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар)игеруді қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби мақсаттағы негізгі шығыс тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - тұлғааралық, мәдениаралық кәсіби қарым-қатынас үшін шет тілді ортада әртүрлі формадағы қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. Магистрант: - шығыс тіліндегі дереккөздерінен кәсіби мазмұндағы ақпарат ала алады; - кәсіби бағытталған сипаттағы мәтіндердің мазмұнын түсінеді; тиімді кәсіби қарым-қатынас үшін сөйлеу әрекетін дамытады. Курс кәсіби маңызды ақпаратты аналитикалық және синтаксистік өңдеу дағдыларын жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тілдің когнитивті және коммуникативті аспектілері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - қазіргі когнитивті және коммуникативтік лингвистиканың негізгі ережелерін түсіндіру қабілетін қалыптастыру. қазіргі заманғы когнитивті және коммуникативтік лингвистиканың негізгі ережелерін интерпретациялау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Пән пәнаралық әлеуметтік және гуманитарлық білімдерді интеграциялауға және тілдік құбылыстардың мәнін түсіндіру қабілетін қалыптастырады, әр түрлі қызмет салаларында табысты коммуникативті шығармашылық қызметі барысында тілді тиімді пайдалану қабілетін қалыптастырады. Пән лингвистиканың заманауи тенденцияларын коммуникативті және когнитивті ретінде зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шығыс елдеріндегі әлеуметтік лингвистиканың теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - демографиялық, социологиялық, лингвистикалық және басқа да деректер негізінде шығыс елдерінің әлеуметтік жағдайын талдау, тілдік жағдайды сипаттау үшін терминдік жүйені қолданып, социолингвистиканың әр түрлі әдістерін іс жүзінде қолдану, оқитын шығыс еліндегі социолингвистикалық құбылыстарды және жағдайларды зерттеудің белгілі бір әдістерінің қолданылуын бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Курс әлеуметтік-лингвистикалық зерттеулердің перспективалық бағыттарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқитын шығыс тіліндегі мәтінді аудару және интерпретациялау ұстанымдары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - аудармадағы түсіндіру принциптерін анықтау, ежелгі және қазіргі шығыс мәтіндерінің мазмұнын ашу үшін мәтінді түсіндіру әдісін бейімдеу және өзгерту қабілетін қалыптастыру. Пән аударманы аударма процесі ретінде қарастырады және аудармадағы мәтінді түсіндіру мен талдау әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқитын тілдегі іскери қатынас ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - іскерлік қарым-қатынас саласында хаттамалық құжаттар ережелері мен ұстанымдарын қолдану, іскерлік ортада қарым-қатынастар орнату қабілеттерін қалыптастыру. Курс шығыс мәдениетінің іскерлік этикетінің айрықша ерекшеліктеріне қатысты білімді интеграциялау арқылы аударма жасау дағдыларын қалыптастырады. Пән этикалық стандарттарды, шығыс елдерінің менталитетін ескере отырып, іскери қарым-қатынас пен корреспонденция үлгілерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Python-да бағдарламалау негіздері (ағыл.)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - Python, әмбебап бағдарламалау тілін нөлден үйрену. Өзінің интуитивті, оқылатын синтаксисімен Python - үйренуге арналған алғашқы бағдарламалау тілі. Бағдарламалау дағдылары кез-келген салада сіз үшін мансап ашады. Сіз проблеманы талдау және оны өңдеу үшін компьютерге беру дағдыларын аласыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқитын тіл және әдебиетті оқыту әдістемесінің заманауи тенденциялары
    Несиелер: 5

    Мақсаты - тіл мен әдебиетті оқыту әдістемесінің қазіргі тенденцияларын анықтау, заманауи әдістемелік жүйелерді сыни тұрғыдан бағалау, жаңа типтегі оқулықтарға талдау жасау, тіл мен әдебиетті оқытуды ұйымдастырудың әртүрлі модельдерін әзірлеу үшін оқыту процесіне әсер ететін факторларды талдау қабілеттерін қалыптастыру. Курс дидактикалық және әдістемелік өзгерістерді, шығыс тілі мен әдебиетін оқытудың әдістемелік тәсілдерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Салыстырмалы лингвокультурология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – екі немесе одан да көп тілдердің мәдени кеңістігін бағалау, салыстыру және мәдениетті тіл призмасы арқылы талдау қабілетін қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант қабілетті болады: - концептіні ұлттық коммуникацияның бірлігі ретінде талдау; - ғылыми-зерттеу парадигмамен лингвомәдени сипаттауға ие тілдік фактіні салыстыру, оны талдау әдісін қолдану; - іріктелген ұстанымдардың әсерін көрсету үшін, салыстырмалы лингвистикалық-мәдени зерттеулер үшін таңдалған мәдени зерзатының тілдік көрінісін фрагментті талдау; - салыстырмалы лингвокультурология бірліктерін, лингвокультурологиялық бірліктердің түрлері мен сипатын және олардың өзара байланысын анықтау; - салыстырмалы лингвокультурологиялық зерттеулердің ерекшеліктерін айқындау; - салыстырмалы лингвокультурологиялық зерттеулердің басты ұстанымдарын негіздеу; - салыстырмалы лингвокультурологиялық талдаудың негізгі бірліктерін және өзара қарым-қатынасые сипаттау. Курс лингвомәдениеттануды және оқитын шығыс тілі мен ана тіліндегі мәдениет объектілерін зерттеуге бағытталған. Қарастырылатын мәселелер: әр түрлі лингвомәдениеттің тілдік және мәдени тұрғыдағы ортақ және айырмашылықтары; салыстырмалы лингвомәдениет ұстанымдары, бағыттары, ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқитын тіл елдерінің жазба мұраларын зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - шығыс тіліндегі жазбаша ескерткіштерді зерттеу әдістерін қолдану, оларды шығыс елдеріндегі жазудың даму тарихында маңызы бар ақпаратты жинау, талдау және түсіндіру үшін өзгерту және бейімдеу қабілеттерін қалыптастыру. . Пән шығыстық қолжазбалардың жасалу кезеңдері, авторлары, тақырыптары бойынша жіктелуін зерттеуге, олардың жанрларының ерекшеліктерін анықтауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сөйлеу коммуникациясының теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - сөйлеу коммуникациясының теориялық негіздерін кәсіби салада қолдану және оқытылатын шығыс тілі мәдениетінің өкілдерімен тиімді өзара әрекеттесу қабілетін қалыптастыру. Пәнді игеру нәтижесінде магистрант оқылған шығыс тілінде сөйлеу әрекетін жағдайға сәйкес ұйымдастыра алады. Курс коммуникация техникасы мен сөйлеу коммуникациясының түрлерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Заттар Интернетіне кіріспе (ағыл.)
    Несиелер: 5

    Курсты оқып-үйрену барысында сіз ақпаратты қорғаудың тәсілдері туралы білесіз. Киберкеңістіктегі ең көп кездесетін қатерлер, шабуылдар мен осалдықтар туралы түсінік алыңыз. Мысалы, сіз жеке ақпаратты Интернетте қалай қорғауға болатындығын және қазіргі кезде бизнес, үкіметтер мен білім беру мекемелері алдында тұрған қиындықтар туралы түсінік алуды үйренесіз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Үлкен деректер және талдау (ағыл.)
    Несиелер: 5

    Курс сізге IoT датчиктерінен алынған деректерді жинау, сақтау және визуалдау дағдыларын алуға мүмкіндік береді. Қазіргі уақытта мәліметтердің динамикалық платформалары жасалуда және біздің соңғы аналитикалық әдістерді қолдану арқылы мәліметтер шығару мүмкіндігі артып келеді. Сіз деректерді талдауды пайдалана аласыз және бизнеске жақсы шешім қабылдауға көмектесетін түсініктер жасай аласыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шетел филологиялық оқулардың заманауи методологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - шетел филологиясының қазіргі әдіснамалық негіздерін интерпретациялау және шетел филологиясындағы белгілі бір әдіснамаға сыни баға беру арқылы өзінің нақты зерттеуіне пайдалана алу қабілетін қалыптастыру. Пән шетел филологиясындағы түрлі ғылыми бағыттарды талдау және бағалау арқылы қазіргі заманғы шетел филологиясының теориялық-әдіснамалық негізін түсіну және белгілі бір нақты мәселені зерттеуде қолданылатын әдістерді таңдауға қабілеттілікті қалыптастырады. Пән шетелдік филологиядағы заманауи басым бағыттарды, тәсілдерді зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON7

    Мәтіндердің түсініктемелерімен бірге тезаурусын жасау, IT -технологияларын қолдана отырып, салалар бойынша сөздіктер құрастыру, шығыс тіліндегі іскери салада қолданылатын үлгілер, шаблондарды жасау

  • Код ON8

    Қазақ және Шығыс халықтары әлемінің тілдік картиналарын салыстыру, тілдік трансформацияларды жалпылау және лингвомәдени саласындағы өзара әрекеттесу мәселелері бойынша жобаларды ұйымдастыру.

  • Код ON9

    Оқитын шығыс тілі мен әдебиетінің өзекті мәселелері бойынша, Шығыс елдерінің тілдері мен әдебиеттерінің өзара қарым-қатынасы мен ықпалдастығы бойынша ғылыми жобалар жасау

  • Код ON11

    Аудиторлық және ақпараттық желілерде білім беру қызметін жүзеге асыру үшін дәстүрлі және инновациялық әдістерді біріктіре, жаңарта отырып, шығыс тілдерін оқыту әдістерін жасап әзірлеу

  • Код ON5

    Прагматикалық және функционалдық стратегияларға негізделе, когнитивтік, лингвомәдени контексттерді ескере отырып, аударма үдерісінде туындаған кәсіби міндеттер мен мәселелерді шығармашылық түрде шешу

  • Код ON2

    Зерттеу үдерісі барысында шығыс тіліндегі көркем және тарихи қолжазба мәтіндерді талдау және интерпретациялаудың әртүрлі әдістерін қолдану.

  • Код ON4

    Теориялық және қолданбалы жобалар контексінде тілдік жазбаша және сөйлеу материалдарын зерттеу әдіснамасын кеңейте отырып, қазіргі заманғы лингвистика мен шығыс тілдерінің терминология саласындағы жетістіктерді сыннан өткізе отырып қолдану.

  • Код ON3

    Шығыс елдеріндегі жазба ескерткіштерді зерттеудегі қазіргі заманғы тенденцияларды, заманауи теорияларды, проблемалар мен тәсілдерді, филологиялық концепцияларды сыни тұрғыда бағалау.

  • Код ON1

    Шығыс филологиясының өзекті мәселелерін анықтап, зерттеу аспектілерін айқындай алады, шығыс елдеріндегі филологияның дамуындағы дәстүрлі және қазіргі заманғы ғылыми-зерттеу міндеттерін салғастыра байланыстыру.

  • Код ON10

    Әдеби шығармалардың идеологиялық және тақырыптық мазмұны, жанрлық ерекшеліктері, сюжеттік және композициялық ерекшеліктері, стилі және поэтикасы тұрғысынан жан-жақты талдау жүргізу; көркемсөз туындыларын талдау процедураларында басқа гуманитарлық ғылымдардың әдіснамасын қолдана алу қабілетін көрсету

  • Код ON6

    Шығыс елдерінің сал-саласындағы көптеген мәселелеріне қатысты жүргізілетін зерттеу үдерістеріне ағымдағы жағдаяттарды жан-жақты сипаттау және терең талдау үшін пәнаралық білімдерді интеграциялау

  • Код ON12

    Өзінің ғылыми, педагогикалық, кәсіби қызмет нәтижелерін сыни түрде бағалау және шығыс тілінде қатынас құру регистрлерін кеңейту, әрі қарай кәсіби және ғылыми өсу траекториясын жобалау

  • Код ON13

    Философиялық, психологиялық және педагогикалық зерттеулердің іргелі және заманауи білімдері мен әдіснамасын қолдана отырып, білім беру процесін ұйымдастыру.

Top